PDA

Volledige versie bekijken : Toegankelijkheid rolstoel By Night



ijskonijn10
23 december 2018, 11:52
Hoe toegankelijk is By Night met een rolstoel? Welke voorzieningen Toiletten /douche / restaurant / kamers bevinden zich op verschillende verdiepingen? Alvast bedankt voor de info.

uurtje
23 december 2018, 12:18
Ik heb er nooit echt op gelet en weet zeker dat anderen meer precies kunnen zijn.... Bij deze mijn beperkte info; alles is volgens mij gelijkvloers (misschien trapje bij entree??? volgens mij niet). Kamers zijn gelijkvloers. De omkleedruimte is nou niet bepaald ruim bemeten, daar kom je krap te zitten of sta je de boel te blokkeren. Restaurant is te doen denk ik.......

brombeerzuid
23 december 2018, 12:30
Het is wel te doen met rolstoel, enkele keren gezien in bn.
Personeel is heel behulpzaam.
Maar met wc of douche wat lastiger, geen hulpmiddelen aanwezig.

Duitslandfan
23 december 2018, 12:38
Ik weet wel dat waar de bar zich bevindt met de aanwezige dames er een trede naar boven aanwezig is om op één van de banken plaats te nemen al of niet met een dame.

Firehawk
23 december 2018, 16:02
Ja is goed te doen met rolstoel eigenlijk alles wat je nodig hebt is gelijkvloers. Pas geleden toen ik er was, was er ook iemand met een rolstoel.
De meiden werden zelfs nog gehaald door de theke om zich te laten zien al was deze man wel behoorlijk gehandicapt. Maar de meid die deze man had uitgezocht reed hem zelfs nog naar de kamer.

mentholbear
24 december 2018, 00:36
Ik meen dat 1 of 2 kamers minder makkelijk bereikbaar zijn, doordat er in die gang een lange locker staat waar een rolstoel wellicht minder makkelijk langs kan. Maar de 2 andere kamers (volgens mij nr 1 en 2) rij je vanuit de bar, zo naar binnen.

Ik ben geen deskundige, maar probeer beetje mee te denken. Wat betreft opfrissen zouden ze misschien een tuinstoel voor je onder de douche kunnen zetten?

ijskonijn10
26 december 2018, 14:38
Dank voor alle reacties. Zondagavond By Night bezocht. De ingang van de club heeft 2 flinke opstappen, maar eenmaal binnen is alles gelijkvloers. Er is geen aangepaste wc/douche en is het bargedeelte erg smal. Zoals hierboven aangegeven is het personeel en de dames erg behulpzaam.