PDA

Volledige versie bekijken : Big30

Forza...germania
28 februari 2007, 18:20
De nieuwe mod heeft zich nog niet voorgesteld en we willen natuurlijk wel weten met wie we hier te maken hebben op het forum, of hij integer is, zijn mening over de legalisering van prostitutie in Roemenië en waar hij zoal uithangt in het weekend :eek: en zijn kennis van de Duitse cultuur en bezienswaardigheden....we willen het allemaal weten :hah:

Daarom gaat hij hier een verhaaltje schrijven.

Big30
28 februari 2007, 18:22
Paspoortje is in de maak ;), ik doe wel een beroep op de privacy wet overigens :p.

Big30
28 februari 2007, 18:52
Haarkleur/-lengte : Onbestemd/Matje
Lengte : 1m90cm
Postuur/Cupmaat : Atletisch gebouwd / A---
Nationaliteit/Taal : Nederlands / Ned., Vloeiend Engels en Duits en Frans en Vleiend Roemeens en Servisch ;).
Leeftijd : Nog in de pubertijd
Tatoeages/Piercings : Een mama tatoo/ 2 Gouden oorringen
Service: Buitencategorie
Voordelen: Bijzonder grooot adaptievermogen, voelt zich overal thuis. Totaal geen voorkeur voor bepaalde type dames.
Nadelen: Weet soms geen maat te houden kwa bezoek frequentie.
Tijdsduur : Bij voorkeur een hele dag in het Taunus gebergte maar ook wel eens een halve dag PHG.
Prijs : N.o.t.k.
Extra’s bij het bezoek:

Nog wat info.

Van beroep zit ik in de autohandel, hou van Duitse schlager Musik, ben van Fan van Eintracht Franfurt en Schalke '04, beun af en toe nog wat bij als glazenwasser (maar ben geen Ramen Man), ben nu zo'n 10 maal in Duitsland geweest en met name de Partytreffs daar voel ik me zeer thuis, kan redelijk darten (speel vaak gemiddeld iets boven de 100), ben redelijk in driebanden (gemiddelde iets van 1.5), ... .

Nou dat was het dan we zo'n beetje ;)!

Oja ik ben niet integer en als hobby heb ik Filosofie met name Schopenhauer, Hegel en Nietzsche zijn mijn favorieten.

Favoriete boek: "Met de Kameleon er op los" en "Also Sprach Zarathustra"
Favoriete Film: ET en Fanfare

Favoriet eten: kip met patat en appelmoes en doperwtjes.
Favoriete drank: Ranja met een rietje

Klik mijn profiel aan en je vindt nog wat overige verklarende info :D!

Big30 heeft een voorkeur voor Roemeense dames en die kunnen alleen maar turnen. Vooral vloeroefening met bal en stok zijn ze goed in :lostit:

:wink: :wink:
Big30

Forza...germania
28 februari 2007, 19:01
:forgetit[ :forgetit[

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

Willi69
28 februari 2007, 19:20
Da fehlt noch: :D

Voordelen: hat immer Recht
Nadelen: hat immer Recht; Holländer

Forza...germania
28 februari 2007, 19:55
Als ik het Wohnort in je profiel opzoek via Google Earth kom ik precies uit op een fraaie tennisbaan.......dus blijkbaar ook een grote fan van de daar aanwezige Sharapova's :D

http://img107.imageshack.us/my.php?image=tennisfankq9.png

NB: Saillant detail hierbij zijn de in Google-earth voorgeprogrammeerde 'My Places' van de ondergetekende.

Grtz Forza

Willem2
28 februari 2007, 20:02
Als ik het Wohnort in je profiel opzoek via Google Earth kom ik precies uit op een fraaie tennisbaan.......dus blijkbaar ook een grote fan van de daar aanwezige Sharapova's :D

Klopt niks van. Big30 heeft een voorkeur voor Roemeense dames en die kunnen alleen maar turnen. Vooral vloeroefening met bal en stok zijn ze goed in :lostit:

Big30
28 februari 2007, 20:04
Klopt niks van. Big30 heeft een voorkeur voor Roemeense dames en die kunnen alleen maar turnen. Vooral vloeroefening met bal en stok zijn ze goed in :lostit:

Verhip, ik was het helemaal vergeten en zal mijn paspoort aanpassen ;)!

Maar dat plaatje van Forza dat herken ik niet meer, nou ja vaag dan :p, ut ziet er nu iets anders uit!

Willem2
7 maart 2007, 14:17
Bron : AD.nl

XIAN - Op een varkensfokkerij in noordwest China is een biggetje geboren met één kop, twee monden, twee snuiten,en drie ogen.

Ten behoeve van de nieuwsgierige fotografen werd het dier even tussen twee spiegeltjes geplaatst. Boerin Liu Shuping toonde het bijzondere dier vol trots aan de wereld.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00106/varken1_106814h.jpg

rplover
7 maart 2007, 17:42
Ik dacht al, DIT kan Big30 niet zijn, zo een schattig varkentje :teuflisch

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00106/varken1_106814h.jpg

Big30
7 maart 2007, 17:50
Klopt this is me, wat een schattig lief IJsbeertje he :D :teuflisch :hah:,

http://img214.imageshack.us/img214/7236/ijsbeertjeph3.jpg

Big30

Jansen
10 maart 2007, 19:09
He vriend je schrijft dat je in de auto handel zit ?
Komt dat omdat je iedere keer de verkeerde auto koopt die je dan laat staan:rofl:
Ja dan blijf je wel aan het handelen en wandelen:lostit:
Ik heb jaren lang in de vrouwenhandel gezeten dat kwam omdat ik ook altijd de verkeerde dame koos :rofl:

Forza...germania
14 maart 2007, 18:51
Gekopieerd van het PHG-forum d.d. 14 maart 2007 (om in te lijsten c.q. boven je bed te hangen)

Diana ( Roemeens)
Vandaag 01:17
door Big30

Violetta (Roemeens)
Big30 Vandaag 00:58
door Big30

Denisia (Roemeens)
Big30 Vandaag 00:40
door Big30

Tricky / Trikinoz (Roemeens)
Big30 Vandaag 00:11
door Big30

Ciara, Roemeens toppertje
pipokoeien Vandaag 00:01
door Big30

Ramona (Roemeense,donker haar)
Willem2 Gisteren 23:55
door Big30

Daniela ( Roemeense)
Willem2 Gisteren 23:46
door Big30

:eek: :eek: :eek:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:green_smi :green_smi :green_smi

..........

........ zucht........zucht

en nu maar hopen dat Miss Sunshine (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3221) niet meeleest op het Ijsberenforum:eek: :eek:

Big30
14 maart 2007, 19:23
Louisa ( Roemeense)
Willem2 Gisteren 23:42
door Big30

Ben je vergeten en ik realiseer me nu dat ik puur toevallig ook nog even met Mia heb gepraat en zag dat haar haar nu totaal anders zat :D!

Voor de duidelijkheid MissSunhine is dus Niet Roemeens :p, lang geleden opende ik eens een topic met ik meen als titel:

Roemeense dames ... . Mijden of .... ?? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4124&highlight=Roemeense)

Tsja Roemeense dames he ... . Zwijg.

Je punt dat je wilt maken is natuurlijk dat Namen van Roemeense dames bijna altijd op een a eindigen, das wel opvallend ja :p!

Forza...germania
14 maart 2007, 19:26
Je punt dat je wilt maken is natuurlijk dat Namen van Roemeense dames bijna altijd op een a eindigen, das wel opvallend ja :p!

Isabella.....Jessica.....Anka....Alexandra.....Mik a....

Big30
14 maart 2007, 19:34
Ik begrijp je punt want in dat rijtje hoort dus Mirabella thuis :D :freu: :p!

Wie is Mik a??

Forza...germania
22 maart 2007, 23:18
Ik begrijp je punt want in dat rijtje hoort dus Mirabella thuis :D :freu: :p!

Wie is Mik a??

A.s zaterdag speelt het Nederlands Elftal tegen Roemenië :eek: , dus zit Big30 natuurlijk met een heet Roemeens dames XI-tal op schoot naar de wedstrijd te kijken.....natuurlijk in de Oase :thefinger :thefinger

Big30
22 maart 2007, 23:40
A.s zaterdag speelt het Nederlands Elftal tegen Roemenië :eek: , dus zit Big30 natuurlijk met een heet Roemeens dames XI-tal op schoot naar de wedstrijd te kijken.....natuurlijk in de Oase :thefinger :thefinger

Mijn voorspelling kwa wedstrijd is dat we het altijd tegen de Roemenen zullen afleggen, winnen we echt nooit ;)!
Die hebben toch een trucjes, kun je nooit tegen op, verlies je altijd van, vooral Roemeense dames teams, kansloos :thefinger!

Ik denk zelf meer aan een mixed team wat op mijn schoot zal zitten: Duits (2*), Servischs, Pools en OK wat Roemeens :D :thefinger :lostit:!

Ach een elftal is ook wel een beetje overdone, een eental is ook wel OK hoor ;)! Die wedstrijd staat ook al gepland ;) :eek:.

Befke
23 maart 2007, 10:24
Roemenië uit - altijd lastig :D

Willem2
23 maart 2007, 11:26
Roemenië uit - altijd lastig :D

We spelen thuis en als het een vent was dan zou hij dat ook eens doen :eek:

Stiffmaster
23 maart 2007, 19:13
Befke bedoelt natuurlijk niet uit tegen Roemenië, maar in een Roemeense :teuflisch :teuflisch

Big30
23 maart 2007, 20:35

Hier ben ik het helemaal mee eens ;) :eek: :cool:, zie ook:
Pieter Winsemius
Speel nooit een uitwedstrijd, Topprestaties in Sport en Management.
Sijthoff Amsterdam

Thuiswedstrijden wint de thuisclub vaker dan dat de uitclub een uitwedstrijd wint!

Anders geformuleerd ... ;).

Big30

Willem2
29 maart 2007, 20:54
Volgens mij is die Big30 weer incognito onderzoek aan het doen in Duitsland :green_smi

Big30
29 maart 2007, 21:10
Volgens mij is die Big30 weer incognito onderzoek aan het doen in Duitsland :green_smi

:D :D Was wel even ondergedoken dat klopt, maar Big30 weet maat te houden en had zich voorgenomen deze week vooral uit te gaan rusten van de mini-trip naar Duitsland afgelopen weekend.

Met veel pijn en moeite en ongelooflijke zelf control is dat gelukt :D :D!

Forza...germania
22 juni 2007, 21:51
....... maar Big30 weet maat te houden en had zich voorgenomen deze week vooral uit te gaan rusten

Met veel pijn en moeite en ongelooflijke zelf control is dat gelukt :D :D!

Big30 heeft er sinds kort een nieuwe sport bij: zwemmen....en het liefst héééél vééééél :thefinger Meestal draait hij zijn baantjes op toernooien in Germania :eek:

Ook is hij deze week al diverse malen in de prijzen gevallen op de onderdelen borstcrawl, reddend zwemmen en rugslag:eek: Veelal luid aangemoedigd door Roemeense schoolklasjes, die knuffelberen als mascotte hebben ingezet om Biggie naar de winst te loodsen.

Sinds deze week mag hij de officiële titel voeren:

"De Mark Spitz der Lage Landen"

:D :D :D , en daar kun je terrecht trots op zijn :teuflisch :teuflisch

mr williams
22 februari 2008, 17:47
De enige echte Rintje Ritsma ijsbeer is deze Big30:freu::freu::freu::freu:

Willi69
26 mei 2009, 17:13
ben van Fan van Eintracht Franfurt en Schalke '04
Schade! :baeh:

http://farm3.static.flickr.com/2435/3559339007_e186f7e127_b.jpg

joop slim