PDA

Volledige versie bekijken : entree

gebbel
26 december 2018, 12:38
wordt de entree nu verhoogd komend jaar
gebbel

Brad Clitt
26 december 2018, 13:23
Nee.

Brad Clitt
26 december 2018, 16:13
Nee.

Op zich was mijn antwoord correct, want de prijs is reeds nu verhoogd met 5 euro (dus 55 euro vóór 14 uur en 65 euro na 14 uur) zie ik nu op de site.
Sinds wanneer weet ik niet, vorige week woensdag heb ik nog gewoon de oude prijs betaald. Kan ook zijn dat dit de prijs vanaf 1 januari is, maar dat staat er niet bij.

Nou ja, dat worden voor mij dan 10% minder bezoekjes...

pret
26 december 2018, 16:27
Je antwoord was dus niet correct.

Brad Clitt
26 december 2018, 16:39
Jawel, want de TS vroeg of de prijs komend jaar verhoogd wordt, naar nu blijkt is ie dit jaar al verhoogd (of ze zijn vergeten te vermelden per 1-1).

de duisburg spesjalist
26 december 2018, 16:50
dat word dan op vrijdag de friet overslaan op me werk en heb ik dat gat ook weer gedicht :biggrin:

Brilbeer
26 december 2018, 17:38
Morgen is my bday, dus geen entree voor mij. Dat is toch niet meer zo'n club voor mij. SS, alleen daar vertoef ik altijd. Voor een gratis entree ga ik nog een YY uitchecke voor paar uur. De rest van de dag vindt je me in Lemiers

Eddy_V
26 december 2018, 21:46
Jawel, want de TS vroeg of de prijs komend jaar verhoogd wordt, naar nu blijkt is ie dit jaar al verhoogd (of ze zijn vergeten te vermelden per 1-1).
Ook YY moet de btw verhoging verwerken in haar prijzen.
Die btw truc die YY legaal toepast, staat toch al op gespannen voet met de fiscus, dus als ze niet zouden verhogen zou het helemaal snel einde oefening zijn.

awakey
26 december 2018, 23:18
de prijs is reeds nu verhoogd met 5 euro (dus 55 euro vóór 14 uur en 65 euro na 14 uur) zie ik nu op de site.
Sinds wanneer weet ik niet, vorige week woensdag heb ik nog gewoon de oude prijs betaald. Kan ook zijn dat dit de prijs vanaf 1 januari is, maar dat staat er niet bij.

Wat een leuk Kerstgeschenk van YY.

Antonios
27 december 2018, 20:35
Gewoon 50,- vandaag. Theke weet van niks ook. Heeft soms iemand met een diploma bij Inholland die site gemaakt? :P :tongue:

keesboz
27 december 2018, 21:55
als ss niet verhoogd dan wordt het verschil wat meer want voor mijn is het naar yy 8 km korter dan ss maar ss is via belgie en yy via nederland maar eerst eff ss afwachten wat die met de prijs van inkom gaan doen de dames zijn op alle de sauna clubs het zelfde want wat bij yy rondloop zien je ook bij ss of yy

keesboz
27 december 2018, 21:56
dan wordt het verschil tussen gt en yy ook bijna niks meer wat inkom dan

mentholbear
28 december 2018, 02:03
Gaat de inkom van de dames dan ook omhoog :rolleyes:

de duisburg spesjalist
28 december 2018, 07:10
Ook YY moet de btw verhoging verwerken in haar prijzen.
Die btw truc die YY legaal toepast, staat toch al op gespannen voet met de fiscus, dus als ze niet zouden verhogen zou het helemaal snel einde oefening zijn.

ying yang heeft alle zaken van juridische voet gewonnen de btw gaat 3 % omhoog en dat is 1 euro en 50 cent op 50 euro ying yang is een club die in de jaren niet stil gestaan heeft denk daar bij aan de verschillende veranderingen in de club de aanbouw van de nieuwe kamers de mooie tuin met egt gras de buiten sauna het nette restaurant terecht dat ze de 1 euro 50 afgerond hebben na 5 euro . het zou een stunt zijn van ying yang als je met de pinpas de intree betaal 5 euro korting te geven . dan weet ik zeker dat de fiscus achter zijn oren krap . somige clubs verdienen het gewoon om de intree te verhogen ying yang heeft immers 40 kamers en nauwelijks wacht tijden