PDA

Volledige versie bekijken : Dortmund Linienstrasse

Zultbroek81
29 december 2018, 23:56
Ben zojuist terug van een dagje Dortmund.

Had een bezoek gepland staan vandaag in Dortmund, en aangezien ik niet eerder in de Linienstrasse was geweest heb ik dit er maar even achteraan geplakt.

De Linienstrasse ligt achter het station en is goed bereikbaar zowel met openbaar vervoer als auto enz.
Genoeg parkeergelegenheid.

Voorafgaand aan het bezoek heb ik even een hapje gegeten ,horeca en overige zijn hier voldoende aanwezig.
Dat is een voordeel van de locatie.

De straat doet erg grauw en donker aan ondanks de felle kleuren van uit de ramen.

Wat me opviel is dat er wel veel mannen (Roemenen en Bulgaren)aanwezig waren.
Deze stonden vooral naar de dames in de ramen te kijken enkele had wat handbagage bij zich(handelswaar?).
Iig waren deze mannen geen potentiele klanten, die liepen toch echt aan de raamzijde.

Qua dames was het een gevarieerd aanbod.
Op slechts 200 meter, vind je aardig wat diversiteit , echter het merendeel betreft toch altijd nog Rum/Bul.

Na een paar keer op en neer te zijn gelopen ben ik door een paar vrouwen aangesproken, soms vriendelijk maar ook een paar keer agressief met een enkele verwensing naar wat slechts, maar goed.
Van mij mag ze schelden omdat ik niet binnenkom ik ben ook eerlijk naar haar geweest en dat kon ze niet waarderen.

Ik schat de bezetting op 35 vrouwen, heb ergens gelezen dat er ongeveer 109 ramen/werkplaatsen zijn.
Heb een paar mooie dames hier tussen gezien.
1 daarvan was een dame uit Tsjechië met een fors achterwerk en mooi lichaam en knap gezicht ,ik zag haar staan en ben er gelijk op af gelopen.

Na wat te hebben gesproken met haar bleek deze dame een aardig woordje Nederlands te spreken en ze vertelde dat ze Irene heette.

Naar eigen zeggen was ze 24 jaar jong en had ze lang blond haar tot boven haar billen.
165 lang en een zijde zachte huid.
Heb haar ongeveer voor 20 min bezocht ,en de service was oke.
Maar wel vrij standaard, echter zeker voor herhaling vatbaar gezien het zicht van achter.
Doggy was geweldig. ;)
En een erg nauw kutje.
De kosten voor dit bezoekje waren slechts 30 euro.(haus 27 of 28)

Hierna heb ik nog een paar rondjes gelopen omdat er aant begin vd straat een dame zat volgens mij op nummer 1 die werkelijk een prachtige derriere had.
en aangezien ik een billenman ben wilde ik hier ook nog even achterop.
Helaas voor mijn was deze dame lang bezet en omdat mijn honger nog niet gestild was heb ik een andere dame gekozen.

Dit was een minder goede keuze en bleek een absolute ABZOCKE te zijn.
Zo jammer ook, na een eerste bezoekje aan de straat.
De dame in kwestie was van Bulgaarse komaf en vrij fors, grote borsten vooral met grote tepels.
Zwart haar en ongeveer 160 lang, stelde zich voor als Diana(haus 26 derde raam).

Ze beloofde me gouden bergen en ik had beter moeten weten.
Helaas ben ik er in getrapt 30 minuten werd slechts 10min en ik heb er snel een eind aangemaakt.
50 euri lichter en een slechte ervaring erbij.
Niets kon en mocht doggy ging niet lukken vanwege mijn grote pik en ik moest opschieten want tijd was om.
Ze vroeg me ook nog waar ze in Holland zou kunnen werken omdat ze het in Duitsland toch beu was.
Ik heb haar gezegd dat ze beter in Duitsland kon blijven met een dergelijke service zitten we niet op jou te wachten in NL.

En daarbij is nl velen malen kleiner dus is ze hier helemaal snel klaar met d'r spelletjes.
Toch verbaasde me het aantal mannen wat er naar binnen ging en weer na 5 tot 10 min buiten stond.
Het lukte haar aardig om een aantal mannen nog naar binnen te krijgen ondanks de slechte service.

Ik heb na dit laatste en trieste bezoekje de straat verlaten en ben naar huis gegaan.
Snel zal ik hier niet terug komen omdat ik het niet de moeite vond qua reistijd is het net te ver vind ik persoonlijk (1uur en 45 min).
Eerder zal ik in het vervolg Duisburg Bochum of Oberhausen aan doen.
Mocht ik in de buurt zijn is het wel de moeite om eff langs te lopen.

Groet,

Spank!