PDA

Volledige versie bekijken : Ciara, Roemeens toppertje

pipokoeien
1 maart 2007, 15:21
Naam : Ciara

Haarkleur/-lengte : Zwart tot op/net over de schouders(moet pipo nog even nakijken)

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank, B- Cup (zonder silliconen )

Nationaliteit/Taal : Roemeense, zeer beperkt duits/erg goed engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : diepgaand onderzoek heeft niets uitgewezen

Service : Goede service. Zoenen, Beffen, PZC en de rest van persoon tot persoon maar er zit meer in

Bijzonderheden : Dame werkt nog niet zo lang in het vak

Extra : Intelligent.

Dinsdag maar weer eens naar PHG gegaan en tot mijn verbazing was het ongewoon druk. Zou het de vakantie zijn?

Na een tijdje zag ik Ciara aan de bar zitten. Ja, weer een Roemeense maar ook ja, weer een lekkere Roemeense!. Nog erg onervaren, beetje schuchter zelfs maar de therapie die ze me liet ondergaan was TOP. Wat een heerlijk mondje! Gewoon moeilijk om ergens anders op over te gaan. Toch maar gedaan en ik moet zeggen dat iedere volgende stap eigenlijk net zo goed was.

Ze blijft hiet tot Juni als de verdiensten goed zijn en ze het leuk vind. DUS: geniet van deze kanjer en geef haar geen tijd om er ook maar aan te denken om weg te gaan voor Juni. Pipo zal zijn uitgebreide bijdrage hier ook aan leveren.

Big30
1 maart 2007, 19:13
PK,

Is volgens mij de dame waarvan ik zondag even per abuis dacht dat het Ramona was. Beiden lijken een beetje op Lavinia. Hoewel Ciara is wat ik me herinner eerder 1m60-65cm.
Droeg zondag afwisselend een wit en een zwart setje, had halflang sluik haar en ik meen 2 knipjes in haar haar.
Andere Roemeense dame noemde haar naam wel, maar die vergeet ik altijd, staat me vaag bij dat het met een K(C) begon, zal wel deze dame zijn denk ik.
Zag haar voor de tweede of derde keer.

Extra : Intelligent.

:D :D :D

Heb je een IQ-test met haar uitgevoerd?

:D :D :D

pipokoeien
11 maart 2007, 00:23
PK kan daar best gelijk in hebben. Denk 1.65 dan. Zal volgende keer eens beter opletten.

IQ test? Als in "Intensieve Qoitus"? O nee. dat is "Koitus".....

Big30
14 maart 2007, 01:01
PK kan daar best gelijk in hebben. Denk 1.65 dan. Zal volgende keer eens beter opletten.

IQ test? Als in "Intensieve Qoitus"? O nee. dat is "Koitus".....

Ciara is dus wel 1m70 cm, heb haar verwisseld met Violetta, die is iets kleiner en werkt ook nog niet zo lang in PHG. Violetta lijkt wel wat op Lavinia, Ciara heeft wel alle typische kenmerken van een Roemeense Dame maar lijkt niet zo op Lavinia.

Big30
1 april 2007, 03:00
Voor haar fans opgemerkt dat ze, ik meen na de pasen 2 weekjes op vakantie van plan was te gaan (neen niet naar haar geboorteland ;)).

Ze kiest er bewust voor om niet zo te integreren met het bekende Roemeense schoolklasje, hoewel dat ook niet betekent dat ze helemaal geen contact heeft met het klasje. Ze houdt zich bewust liever wat afzijdig.

Inderdaad nu ruim een maandje werkzaam in PHG, is van plan hier tot eind Mei te blijven, dan moet ze terug naar Roemenie.

Helemaal onervaren is ze ook weer niet want ze had ook al in Zwitserland een poosje gewerkt :cool:.
Spreekt zeer goed Engels en is iets anders dan de overige Roemeense dames (1 uitgezonderd natuurlijk ;)), of het klopt dat ze de studie volgt waarvan ze zegt dat ze die doet weet ik niet, maar dat zou me niet verbazen. Maar inderdaad tis een intelligente dame zoals reeds door PK opgemerkt.

De LOI studie "orale basisvaardigheden" hoeft ze wat mij betreft niet meer te volgen :D, daarvoor is ze cum laude geslaagd :freu:!

Draagt vaak een zwart setje met een fraai stringetje als opwindingsteken ;).

pipokoeien
3 april 2007, 23:54
De LOI studie "orale basisvaardigheden" hoeft ze wat mij betreft niet meer te volgen , daarvoor is ze cum laude geslaagd !

Ja, goed he? Weinig dames die dat zo kunnen!

Big30
4 april 2007, 00:20
Ja, goed he? Weinig dames die dat zo kunnen!

Ik laat haar toch nog een keer voor een her-examen opkomen :D!

Weet even niet meer of ze nu met of na pasen op vakantie ging, zien we zaterdag a.s. wel ;)!

:wink: :wink:

Pim
10 april 2007, 20:10
Zoals aangegeven door Big30 en Pipokoeien kan deze dame echt goed pijpen. Daarnaast heeft ze ook een heel mooi figuurtje en tevens kan je er een gesprek mee voeren.

Big30
10 april 2007, 21:13
Ze zag er zaterdag weer allercharmantst uit, maar was op het eind van de avond wel een beetje moe, dat zei ze ook eerlijk en ze had het wel een beetje gehad met kamerbezoekjes.

Was even quality time voor haar die ze op het eind van de avond opnam in het nacht-cafe, ze droeg ditmaal een lichtbruin minuscuul setje, stond haar niet slecht :freu:.

Je herkent haar ook vrij makkelijk aan het zwarte tasje wat er uit ziet als een klein langharig poesje (zo omschreef ze het zelf tenminste ;)).

Ze was dus van plan na de pasen 2 weekjes op vakantie te gaan :cool:!

Big30

Note Big30:
De woensdag na pasen was ze nog gewoon aanwezig, draagt het haar soms sluik soms licht krullend

Manni1A
18 april 2007, 21:19
Ich habe Ciara am vergangen Freitag (13.4.) auf Empfehlung und aufgrund optischer Reize gebucht.

Fazit: Sehr nett, aber nicht sonderlich engagiert im Service, was möglicherweise an der vorgerückten Stunde gegen Mitternacht gelegen hat. Sie erklärte ihre Passivität mit Müdigkeit und wollte nach den vielen Buchungen zuvor an diesem Tag auch nicht mehr geleckt werden :mad:

Positiv: Schöne ZK und ein richtig liebes, sehr zärtliches Französisch. FT hat sie allerdings nicht im Programm. Übers Poppen kann ich kein abschließendes Urteil abgeben, weil der Vorgang ziemlich schnell vorbei war :mad: (sie hat halt eine hinreißende Optik) ;)

Trotzdem: Wiederholung eher gering. Als rumänische Optik-Nummer ziehe ich Luisa deutlich vor

Flipper
19 april 2007, 21:49
In het begin was ze zeker goed. Maar ze weet waarvoor ze aanwezig is in PHG. Ik vind haar erg mooi, en slim. Maar qua sex, merk je dat het is omdat het moet zijn. Voor mij is dat de verkeerde insteek :D , voor anderen is dat weer totaal geen probleem.

Maar ik zou er zeker nog van genieten zolang ze er nog is. Ik weet bijna zeker dat deze voor altijd stopt als ze heeft waarvoor ze gekomen is.

Big30
29 april 2007, 00:26
Voor haar fans opgemerkt dat ze, ik meen na de pasen 2 weekjes op vakantie van plan was te gaan (neen niet naar haar geboorteland ;)).

Ze kiest er bewust voor om niet zo te integreren met het bekende Roemeense schoolklasje, hoewel dat ook niet betekent dat ze helemaal geen contact heeft met het klasje. Ze houdt zich bewust liever wat afzijdig.

- "Voor haar fans" ;), ze had haar vakantie even uitgesteld, bestemming is ongewijzigd gebleven :cool:. Komende 2 weken niet te bewonderen in PHG.
- Is nu toch wel behoorlijk geintegreerd in het inmiddels wat gedecimeerde Roemeense schoolklasje.
- 's Avonds laat inderdaad vaak te moe om nog de kamer op te gaan, vertelt ze dan wel eerlijk trouwens, ze vindt het dan wel leuk om over wat Roemeense koetjes en kalfjes te praten, ik ook wel :p.

Jansen
29 april 2007, 09:12
Ik heb na dat ik met mijn vaste dame C. naar de kamer was geweest mijn pijlen gericht op Ciara.
Ik had deze zeer mooie dame met lang zwart haar en censueel uiterlijk al gespot toen ik even met C. zat te wachten op de sleutel.
Deze vrouw is een vrouw waar ik op val door haar mooie lengte,slank,donkere ogen en lang zwart haar.
Flipper vertelde dat het Ciara was en een lekkere meid was voor op de kamer.
Nou ik ga als C. er is meestal maar een maal met haar na de kamer maar ik wist dat ik vanavond wel vreemd zou gaan.
Rond 22.15u heb ik haar gevraagd of ze zin had om met mij naar de kamer te gaan en ze kwam meteen heel intiem bij me zitten.
We hebben dan ook heerlijk gekletst en lang moeten wachten voor een sleutel. tot 00.10 u
C. had hier wel een beetje moeite mee dat ze toen we samen met wat ijsberen met haar stonden te praten Ciara naar mij toe kwam en vast pakte als minnaars.
Maar ja ik wil toch geen relatie en zij ook niet dus dan maar een beetje jaloers.
Op de kamer na een douche was deze Ciara een hele lieve dame die nog niet helemaal het pijpen beheerst maar wel goed haar best doet.
Na een bef sessie van mij hebben we kussend wat standjes afgewerkt en toen ze op mij zat om me zo te berijden was haar lichaam met gezicht naar mij toe al bijna een hoogte punt,en op zijn hondjes genomen als toetje.
Even lekker nagenoten en weer terug naar boven.
Ja deze dame is voor mij de volgende keer zeker voor herhaling vatbaar.
Ze heeft een hele lieve Julia Robberts uitstraling door haar iets spitsere neus en haar grote lach met haar mooie witte tanden.
Haar lichaam is goddelijk mooi bij haar lengte.en ze heeft inhoud in haar koppie.
Ze volgt nog een studie rechten en ze weet dan ook heel goed wat haar rechten hier zijn.
Ze ziet en hoort alles om haar heen en spreekt goed Engels.
Vanmorgen op zondag is ze vertrokken naar de spaanse kust voor vakantie van 10 dagen.
Ik mis haar nu al ;)

Big30
27 mei 2007, 13:48
Ik begreep van Kiara dat ze tot eind Mei wou blijven, Flipper vroeg er gisteren nog naar en volgens mij was zaterdag haar laatste dag voordat ze weer naar Roemenie terug gaat.

papa
2 juli 2007, 09:17
kiara will be back in the club,in 3 or 4th of july

HW1
3 juli 2007, 23:48
ze was er inderdaad vandaag. Ik hoorde haar echter zonder pardon klanten afwijzen, want ze was moe... Ze is overigens wel een mooie verschijning.

Big30
28 augustus 2007, 00:56
Voor haar fans ;)! Eind juli was ze weer even op vakantie maar Kiara is nog steeds in PHG, zonder definitieve terugkeerplannen, nou ja voor zover je daar bij een Roemeense zeker van kan zijn natuurlijk :p.
Zaterdag jl. was ze in ieder geval in PHG zo vernam ik van een forumlid.

Big30

Jansen
1 september 2007, 10:21
Afgelopen donderdag was ik onderweg naar een zakenrelatie en dacht even afslaan bij Oedt.
Daar een heerlijke sessie gehad met Ciara.
Ik moet zelfs zeggen dat het super was en al laang niet meer zo,n goed kamer bezoek heb gehad in PHG als afgelopen donderdag.
Ik was woensdag in YY. en ben daar met Michelle ( oude Nicolle GT) ook meegeweest en dat was ook super.
Ja deze dames staan bij mij weer zeer hoog op mijn top 5 dit jaar.
Ciara was echt heerlijk met mij bezig ( PZC en beffen met later nog wat heerlijke standjes) ik heb heerlijk genoten van haar en hoop dat ze nog lang zal blijven met haar topfiguur en mooie ogen.

RAUL7
20 april 2008, 11:01
Bij het binnenkomen van Happy Garden, eerst even een koffie besteld, zag ik deze schoonheid zitten. Ik had haar al een paar keer eerder gezien maar was er nog nooit een gesprek mee begonnen. Gisteren mijn kans gegrepen, er een gesprek mee begonnen en even later mee op de kamer beland. Een heel lief meisje, heel rustig en kan ook lekker kussen, vond ik echt top. Zal er de volgende keren zeker nog mee op de kamer belanden :wink:

Rex
4 mei 2008, 23:37
Tegen het einde van de avond stond ik halfhangend over de ballustrade in het nachtcafé, kijkend naar de laatste schare ijsberen die nog aan het blackjacken en pokeren waren, toen ineens Ciara en Loredana kwamen aangelopen. Loredana werd meteen door een andere ijsbeer te grazen genomen en Ciara kwam naast me staan. Ze legde haar hand op de mijne en keek me een beetje lachend aan. '' You don't like me'' , zei ik tegen haar. '' Don't say that'' , zei ze.........We stonden wat tegen elkaar aan en we begonnen elkaar een beetje te strelen, opeens vroeg Ciara aan me; '' Do you want to go with me to a room? Ga maar een sleuteltje halen, ik ga even douchen en dan zien we elkaar wel weer hier. Tien minuten later lagen we naast elkaar op bed. Ze begon me meteen te tongzoenen, dit deed ze erg lekker. Vervolgens werd ik voorzien van een redelijke pijpbeurt en toen het rubbertje eromheen en haar lekker van voren en later van achteren bereden. :fuck::rubbel:

De tatoeage boven haar schaamstreek is een zogenoemde '' Lotus Flower'', zo vertelde Ciara me.:baby2:

Op de een of andere manier heb ik nauwelijks interesse in dit meisje getoond, bij mijn vele bezoeken aan deze prachtige ijsberenverblijfplaats in Oedt.
Had ik nu maar eerder met deze leuke meid een kamertje op gezocht.........:rolleyes:

knut
9 juli 2008, 13:13
hab sie lange nicht mehr gesehen, weiss jemand wo sie jetzt werkelt ?
danke
gruss
knut

RAUL7
9 juli 2008, 22:57
De laatste keer dat ik haar zag vertelde ze me dat ze einde mei naar Roemenië ging om haar examens aan de universiteit af te leggen :rolleyes:, ze studeert er namelijk rechten :cool:!
Normaal gezien zou ze in de tweede helft van juli terugkomen :confused:???

:wink:

Big30
10 juli 2008, 00:24
Inderdaad nu ruim een maandje werkzaam in PHG, is van plan hier tot eind Mei te blijven, dan moet ze terug naar Roemenie.

Helemaal onervaren is ze ook weer niet want ze had ook al in Zwitserland een poosje gewerkt :cool:.
Spreekt zeer goed Engels en is iets anders dan de overige Roemeense dames (1 uitgezonderd natuurlijk ;)), of het klopt dat ze de studie volgt waarvan ze zegt dat ze die doet weet ik niet, maar dat zou me niet verbazen. .

De laatste keer dat ik haar zag vertelde ze me dat ze einde mei naar Roemenië ging om haar examens aan de universiteit af te leggen :rolleyes:, ze studeert er namelijk rechten :cool:!

Ciara is van studierichting veranderd geloof ik ;)! In ieder geval al ruim een maandje niet meer gezien en dinsdag was ze ook niet in Happy.

:wink::wink:

pipokoeien
10 juli 2008, 12:47
Pipo heeft dezelfde informatie. Ze had tegen mij gezegd 15-06 weer terug te zijn...

Snoepveter
10 juli 2008, 15:10
Pipo heeft dezelfde informatie. Ze had tegen mij gezegd 15-06 weer terug te zijn...

of 15-7?

RAUL7
10 juli 2008, 23:03

Einde mei naar Roemenië vertrokken om vervolgens in de maand juni examens af te leggen, dus ergens in juli zou ze terug zijn :D!
Maar of ze er dan ook zal zijn :confused:???

Willi69
11 juli 2008, 00:37
Einde mei naar Roemenië vertrokken om vervolgens in de maand juni examens af te leggen, dus ergens in juli zou ze terug zijn :D!
Vielleicht ist sie bei der mündlichen Prüfung durchgefallen und muss das Examen wiederholen? :D

Rheinschwimmer
11 juli 2008, 08:03
Vielleicht ist sie bei der mündlichen Prüfung durchgefallen und muss das Examen wiederholen? :D

hallo willi,

ich will jetzt diese ciara nicht in schutz nehmen, ich kann dir nich sagen, ob sie wirklich eine studentin ist oder nicht, aber ich weiss, das das mit den examen in rumänien anders läuft als hier in deutschland.... clausuren, werden in rumänien nur an wochenenden geschrieben, das heißt, samstag und sonntag und die clausur-zeit zieht sich somit ca. 4 wochen hin. danach haben sie die möglichkeit, clausuren nachzuschreiben die daneben gegagangen sind.

glaubst du nicht auch, das wenn sie 6 wochen clausurzeit hinter sich haben sollte, sie sicher nicht sofort wieder ins happy-garden fährt, um dort wieder sich ins geschlechtsleben, sorry, nein geschäftsleben zu stürzen :smile2:

wie gesagt, ich kann dir nicht sagen, ob diese ciara studentin ist......
es kann auch gut sein, das sie zur zeit in einem der vielen anderen clubs hier in deutschland, oder rest-eu gerade urlaub macht :smile2: :smile2: :smile2:

gruß vom

rheinschwimmer

Carpe diem
12 november 2008, 13:15
Ciara schijnt ergens in Zwitserland te werken, maar waar...????

Ach ja... daar hebben we gelukkig onze Roemeense expert Big(getje)30 voor.
Die weet het wel te achterhalen. :D

Greetz,

Jansen
12 november 2008, 22:39
Het laatste wat ik van haar vernomen heb is dat ze na haar school examen aan een nieuwe studie zou beginnen in September.
In de korte vakanties zou ze dan in een club wat bij verdienen.
Het zou in Wenen kunnen zijn Golden time ( Louisa heeft daar ook al eens kort gewerkt)
Kijk op hun site.

Carpe diem
12 november 2008, 22:45
Het zou in Wenen kunnen zijn Golden time ( Louisa heeft daar ook al eens kort gewerkt)
Kijk op hun site.

Uuuhhhh beste Jansen,

Ciara en Louisa zijn nou bepaald geen vriendinnen van elkaar.
Louisa haar laatste optreden in de PHG had ze slaande ruzie met Ciara. Louisa kon haar handjes niet thuishouden en werd meteen eruit gesodemieterd door de PHG leiding. Dus lijkt mij sterk dat Louisa en Ciara contact hebben.

Maar zoals ik al schreef zou zij ergens in Zwitserland verblijven of ligt Wenen tegenwoordig in Zwitserland:D

Jansen
12 november 2008, 22:54
Uuuhhhh beste Jansen,

Ciara en Louisa zijn nou bepaald geen vriendinnen van elkaar.
Louisa haar laatste optreden in de PHG had ze slaande ruzie met Ciara. Louisa kon haar handjes niet thuishouden en werd meteen eruit gesodemieterd door de PHG leiding. Dus lijkt mij sterk dat Louisa en Ciara contact hebben.

Maar zoals ik al schreef zou zij ergens in Zwitserland verblijven of ligt Wenen tegenwoordig in Zwitserland:D

Heb jij dan ergens gelezen dat Louisa en Ciara contact hebben ? ik niet !!.:green_smi
Alleen weet ik dat er een Roemeen zich een beetje heeft ingekocht in Golden time te Wenen.
Deze man adverteerd in Roemenie voor deze club.;)

Ergens in Zwitserland heeft niets met Wenen te maken, maar in Basel werken meer Roemeense dus ga daar maar eens informeren.:o

Dat dames meer vechten weten we allemaal ook tussen Ciara en Poolse Asia deze werd geslagen met een schoen.:mad:
Allemaal jaloers en iedere week breekt er wel een rel uit ( met of zonder onze relnicht) ;):teuflisch

Carpe diem
12 november 2008, 23:03
Alleen weet ik dat er een Roemeen zich een beetje heeft ingekocht in Golden time te Wenen.
Deze man adverteerd in Roemenie voor deze club.;)
Ik koop me elke week een beetje in bij PHG :D

Allemaal jaloers en iedere week breekt er wel een rel uit ( met of zonder onze relnicht) ;):teuflisch
Dit kan niet waar zijn!!! Een rel zonder onze relnicht nee dat bestaat niet :eek:

Jansen
12 november 2008, 23:19
Ik koop me elke week een beetje in bij PHG :D

Kan dat met het betalen van de entree :eek:

Dan heb ik al 5 jaar is ongeveer 200 x E.50,- = 10.000 euro :eek:
Dan heb ik dus al kamer 17,14 en 15 gekocht met plinten en spiegels.:freu:

En de invalide parkeerplaats
:thefinger