Volledige versie bekijken : Saunaclub Goldenday Emmerich, Algemeen
HellaHolla
21 september 2019, 20:48
Vannacht was de A3 nog niet dicht. Husky en ik hebben samen Golden Day verlaaten, Husky ging richting Arnhem op de A3 en ik ging richting Oberhausen op de A3.
Hij was toch echt dicht tussen afrit Emmerich en Elten in beide richtingen. Stond ‘s morgens ook al aangegeven op borden vanaf 20/9 20:00 gesperrt. Ook vanaf Keulen stond het al aangegeven op de autobahn. Bij Elten was de oprit naar Oberhausen ook dicht.
Dalton
21 september 2019, 21:18
De A3 richting ARNHEM was afgelopen nacht afgesloten bij EMMERICH maar EMMERICH -OOST kon je nog een stukje rijden.
Heb zelf een hele omweg moeten maken dat was om ongeveer kwart over een vannacht.
Gesloten tussen ELTEN en EMMERICH beide richtingen.
Husky
22 september 2019, 00:07
Vrijdag Golden Day bezocht, om 18.30 uur nam ik na 30 Euro betaald te hebben de nodige attributen in ontvangst,en na de douche heb ik de maag gevuld met worst en speklappen van de gril.
Aanwezig 6 dames alreeds omschreven door cath.leen en afwisselend 6-8 ijsberen,waarvan 4 vriendelijke Roemenen, waarvan er twee op kamer gingen tijdens mijn verblijf en een dronken langharige Duitser werd met vriendelijke druk verwijdert:)
Na mijn eerste sauna bezoek me naast Bea/Laura op de sofa begeven,wij kennen elkaar al van Fungarden,Golden Dream,Lekker Ding,VM,Salome,Gallardo en nu dus Golden Day en hebben in die jaren samen al heel wat vlieguren gemaakt,ze zag er ook vrijdag avond weer spannend uit in een mooi jurkje met een diep decolleté:freu:
Na een leuke communicatie over van alles en wat vrijage de kamer bezocht waar we ruim anderhalf uur van elkaar genoten hebben, details overbodig want die zijn al beschreven in voorgaande recensies:)
Na een paar biertjes :beerchug: en een tweede bezoek aan de sauna mij ontfermd over Alexandra gehuld in spannende rode gaasachtige lingerie,na wat subtiel gevrij op de sauna een uur de kamer bezocht om opnieuw te genieten van haar heerlijke body massage en intense :blow2: techniek uiteindelijk in :t15119: ons genot gedeeld.
Zoals mijn mede ijsberen reeds vermelden dat GD in meerdere facetten moet verbeteren kom ik ook vooral voor de dames Adele,Bea/Laura,Alexandra en Katrin die tot nu toe mij altijd als een tevreden en gelukkig man van de kamer laten vertrekken,de Bulgaarse Kuna komt binnenkort terug en ook is de Gambiaanse Kara/Anna regelmatig in GD aanwezig.
Nadat ik nog met cath.leen en de later gekomen HellaHolla gesproken heb ben ik zo rond half twee via een kleine omweg tevreden naar mijn kasteeltje op de Veluwe vertrokken:wink2:
Theodor Adorno
22 september 2019, 01:21
Moet zeggen prima club niet heel veel dames maar wel goede sfeer door de dames dan en verzoriging ging ook wel. ben er nu 2 maal geweest en als je eind van de middag komt zijn er genoeg dames ik ben met Alex of Alexandra geweest en Bulgaarse dame klein maar fijn. voor mij fijn want kom meestal eind van middag en vertrek begin vd avond, maar je zult er niet zo veel dames zien als in grote saunaclubs maar goed ik ga maar 1 of 2 keer de kamer op en dan is deze club ok. De omgang met de dames is relaxed en daar hou ik van. gewoon niet moeilijk doen.
Husky
25 september 2019, 23:43
Afgelopen woensdag een snel bezoek aan GD, was er om 16.00 uur en kreeg voor 30 Euro een sleuteltje en een mooi ijsberenvel, er waren 5 dames en ik had het rijk alleen qua gasten en nestelde mij direct tussen Bea,Adele en Alexandra allen goed bedeeld door onze lieve heer met een fraaie boezem:titten2: verpakt in spannende lingerie.
Al snel een uur met Bea op kamer geweest, optimaal genieten voor ons beide, heerlijk als je elkaar al zo lang kent de seks word steeds intenser:freu:
Na de sauna twee grote borden maaltijdsoep en een toetje naar binnen gewerkt,de sauna met aufguss was met 90 graden goed op temperatuur.
Sigaartje,biertje en de meegebrachte lectuur doorgenomen om daarna met de volslanke Adele een uur op kamer te gaan, Adele was goed in vorm en vrat me met huid en haar op:)
Ik moest haar zelfs afremmen anders was ik al in haar rood gestifte mondje klaargekomen tijdens een fijne :blow2: uiteindelijk in cowgirl op een heerlijke manier mijn :sperm[1]: met toestemming van Adele de verdiende vrijheid gegeven:freu:
Het was goed toeven met mijn twee :annieengel: engeltjes die zoals altijd goede seks met GFE en een prima service hoog in het vaandel hebben staan:)
Bij terugkomst van de kamer met Adele, was ik niet meer de enige ijsbeer maar liepen zomaar twee andere rond!
Albanese Katrin is naar huis en de Bulgaarse milf Kuna is vrijdag weer terug in GD,naast bovengenoemde DVP waren ook de slanke Roemeense Ina en de Bulgaarse Rita aanwezig om het vijftal te completeren.
Om 22.00 uur de bolide gestart,genoten van de muziek op SKY radio en het goede resultaat van Ajax en snel de 40 minuten overbrugt naar de regenachtige Veluwe:wink2:
Husky
30 oktober 2019, 12:12
Dinsdag Golden Day bezocht,nam om half drie de badjas en sleutel in ontvangst na het betalen van 30 Euro en nam plaats tussen Kuna,Adele en Alexandra samen met Bea zijn deze GFE tijgers voorzien van heerlijke natuurlijke :t1562: borsten en een mooie :moon:
De beide Nederlandse Jeannets stonden mij op te wachten,en hoopte ook dat snel de nieuwe club op de Taekenweide het vroegere Fungarden/Lekker Ding geopend al worden, er word al gesproken over eind november of medio december,nieuwe eigenaar nog onbekend en men denkt dat het een saunaclub word maar een swingerclub of een mix van beide kan ook mogelijk zijn,Jeannet gaat binnenkort soliceteren bij deze club op de locatie waar ze zo lang gewerkt heeft.
Kwam nu terug van een lezing in de buurt van Oberhausen en mijn stuur trok automatisch richting Reeserstrasse waar mijn GFE tijgertjes wachten op een goede vrijpartij:)
En de daar aanwezige dames is ook de enige reden om GD te bezoeken, want de Turkse eigenaar doet er helemaal niets aan om de toch wel aanwezige potentie van deze saunaclub verder te ontwikkelen!
De inrichting van de club is op zich zelf prima,maar nu was het eten weer minimalistisch:heul: Jacuzzi staat nog altijd naast de club te verkommeren etc.
Na een fijne sauna,want die functioneert goed, allereerst een uurtje met de goedlachse Alexandra op kamer geweest,BJ en haar bodymassage waren als vanouds opwindend en na een aantal positie wisselingen in :t15119: mijn nakomelingen met een luide oerschreeuw de zo nodige vrijheid gegeven.
Na opnieuw een bezoek aan de sauna een biertje en een sigaartje mij ontfermd over Adele via een spannende vrijage op de sofa waarbij opnieuw de kleine Husky zijn kop opstak,snel een uurtje naar de kamer om elkaar te gaan verwennen,Adele stond al vanwege twee vrije dagen redelijk droog en het was niet moeilijk haar op de toppen van het genot te brengen na een flitsende partij TZ,BJ een paar hoofdstukken uit de kamasutra:) uiteindelijk in cowgirl met Adele bovenop mij, een heerlijk orgasme beleefd, waarbij ik tijdens het klaarkomen die heerlijke borsten in mijn handen had en een harde tepel bevond zich in mijn mond :freu:
Naast de Roemeense Alexandra,Adele,Ina en de Bulgaarse Kuna waren er ook twee blonde Duitse milfen 40 + aanwezig met zo te zien met heel wat vlieguren,de namen van de dames was waren respectievelijk
Gina en Marina waarbij Jeannet en mijn persoontje spontaan de hit Marina van Adamo begonnen te zingen:) Marina had gigantisch grote kunst tieten die ik slechts eenmaal gezien heb in Artemis,minimaal de grote van een basketbal:uuups_blau[1]:
Voor de Bea liefhebbers en daar ben ik er zelf ook een van, zal zij vandaag weer aanwezig zijn om haar prettige communicatie en GFE verwennerij tentoon te spreiden.
Hopend op een snelle opening van een nieuwe saunaclub in Emmerich vertrok ik om tien uur weer naar de mooie Veluwe:wink2:
Husky
30 oktober 2019, 17:32
Attentie: net een bericht ontvangen van Jeannet de Nederlandse receptie dame van o.a. Fungarden,Lekker Ding en Gallardo.
Mijn en Jeannets gebrom en ergernis over gang van zaken in GD,o.a. het verbeteren van de deze club,eten,meer dames enzv. hebben nu geresulteerd in het volgende:
Golden Day gaat per aanstaande maandag tot donderdag open vanaf 11 uur open tot 1.00 uur nachts, vrijdag van 11 uur tot 5.00 uur nachts en zaterdag van 14.00 uur tot 5.00 nachts en zondag van 14.00 uur tot 1.00 uur nachts.
Elke dag is er in de middag een buffet met broodjes,beleg,salade etc.,en vanaf 18.30 uur is er warm eten met voor elke dag een ander gerechten item.
Jeannet treed weer in dienst met een nieuw team en andere zaken zullen binnenkort verder bericht worden.
Omdat Jeannet weet dat ik op het Forum schrijf ben ik slechts de boodschapper van dit alles:)
Ze gaat zelf eigenlijk als manager aan de slag en verwacht dat door de nieuwe aanpak als beter zal verlopen en dat er een goed functionerende saunaclub zal ontstaan.
Ben benieuwd :waiting[1]:
hallodaarbenikweer
30 oktober 2019, 17:54
Als een ander team betekent jongere en slanke meiden die communicatief, attractief en dienstwillig zijn maakt het heel veel uit. Gelukkig dat Husky dat dan rapporteert :freu:
Dalton
30 oktober 2019, 18:01
Ik zie nergens staan dat er andere dames komen en dat is toch het belangrijkste voor onze werkzaamheden om al dat zaad kwijt te raken.
bertje600
30 oktober 2019, 20:53
Laten we deze club de mogelijkheid geven om van start te gaan om zich een plaatsje
tussen ons, ijsberen te laten vinden.
Het is in ieder geval dichter bij de grens met ons "geliefde" Nederland.
Piet Plezier
30 oktober 2019, 21:44
Laten we deze club de mogelijkheid geven om van start te gaan om zich een plaatsje
tussen ons, ijsberen te laten vinden.
Het is in ieder geval dichter bij de grens met ons "geliefde" Nederland.
hoezo om van start te gaan, volgens mij is de club al een maand of 6a7 open
Dus die start hebben we wel gehad
Er is in al die tijd niets veranderd, en dat gaat denk ook niet gebeuren
Maar we wachten het af.
fg22
31 oktober 2019, 10:54
Attentie: net een bericht ontvangen van Jeannet de Nederlandse receptie dame van o.a. Fungarden,Lekker Ding en Gallardo.
Mijn en Jeannets gebrom en ergernis over gang van zaken in GD,o.a. het verbeteren van de deze club,eten,meer dames enzv. hebben nu geresulteerd in het volgende:
Golden Day gaat per aanstaande maandag tot donderdag open vanaf 11 uur open tot 1.00 uur nachts, vrijdag van 11 uur tot 5.00 uur nachts en zaterdag van 14.00 uur tot 5.00 nachts en zondag van 14.00 uur tot 1.00 uur nachts.
Elke dag is er in de middag een buffet met broodjes,beleg,salade etc.,en vanaf 18.30 uur is er warm eten met voor elke dag een ander gerechten item.
Jeannet treed weer in dienst met een nieuw team en andere zaken zullen binnenkort verder bericht worden.
Omdat Jeannet weet dat ik op het Forum schrijf ben ik slechts de boodschapper van dit alles:)
Ze gaat zelf eigenlijk als manager aan de slag en verwacht dat door de nieuwe aanpak als beter zal verlopen en dat er een goed functionerende saunaclub zal ontstaan.
Ben benieuwd :waiting[1]:
Moeten ze t toch wel anders aanpakken qua pre- en afterssales..
Thekedame zeker, want er was nodige niet in Orde, en dat had ze moeten regelen met reductie oid
Dan is aanpak wel drastisch in 2 dagen terug gedraaid, want ik was er maandagavond om 20.30:
2 Autos op oprit, 1NL (Jeannet) en 1??
Ontvangst:
Netjes ontvangen door Jeannet en inkom betaald E30,
Jeanne was de knsoste en had ik wel willen doen..
Eten:
maar GEEN eten en ik had honger..
Totaal lege vitrines en geen alternatief initiatief..
Iets extern bestellen of zo..
Volgende stadium: Sex
Prijs: E50/30 met extra qq dame
Mooie grote ruimte, veel douches en kleedruimte.
Douches vlot warm, dus alles vlot fris na hele dag
1u rijden
Liep wel een man of 2 rond, w 1 NL sauna opstookte,
en de 2e gespierde rondspookte bij kamers en kleedruimte..
Keek niet blij wereld in..
Sex:
Wel al 2 dames gespot, en met 1 slanke Ro met Acupjes uurtje op kamer, maar
niet echt super.. Op bank na korte km kamervraag, op kamer weg tbv wasbeurt
Was ook niet moeder mooiste, maar a la.
Ze had mooie Popo en M.....
Na wasbeurt op kamer en direct condoom om halfslappe..
Aangegeven dat ik dat anders wilde voor max effect, maar vatte ze niet..
Ondanks duim lucht met herhaald orgasme - van haar dan - meer tijd en
Massage bij haar werd t uiteindelijk niks..
Jammer, want lekker lijf..
Met tegenzin de 2xE50 betaald, en terugBar
Terug in bar Zat daar een man met kleren aan met 3 andere RoBustes te praten..
Presalen was t nauwelijks..
Een dame lokte me naar sauna, met grote beloften, maar begon al direct over Aufpreis dit en dat etc.
Toen ik daarover beleefd iets zei, was t meteen over en liep ze geagiteerd sauna uit..
Na zweten en douchen aangekleed
Jeanette gezegd dat ik niet tevreden was, met name Eten, wat
�� waarop ze knikte en haar ff vragen aangekeken, maar ze kwam
met niks, dus met flinke Kater ongepopt de rit v 1,5u gestart..
vertrokken 23u met kop (goede) koffie en colaatje in lege maag..
En troost-lolly voor onderweg op zak..
Had toch wel iets verwacht van aftersales, korting vooraf of achteraf
bij ontbreken eten, vrijkaart, compensatie in tarief eo service 1e dame oid.??
Verkeerde improvisaties eo inschatting van Jeanette..
Met alle begrip en Sales-kennis etc. relativeer ik altijd, maar hier..
Ik kom regelmatig in buurt, maar deze omweg bleek t niet waard..
Moeten nog veel leren.. Over ons IJsberen..
Bij een volgende gelegenheid wil ik dat wel proberen..
kees1000
31 oktober 2019, 17:35
Moeten ze t toch wel anders aanpakken qua pre- en afterssales..
Thekedame zeker, want er was nodige niet in Orde, en dat had ze moeten regelen met reductie oid
Dan is aanpak wel drastisch in 2 dagen terug gedraaid, want ik was er maandagavond om 20.30:
2 Autos op oprit, 1NL (Jeannet) en 1??
----------
Moeten nog veel leren.. Over ons IJsberen..
Bij een volgende gelegenheid wil ik dat wel proberen..
Dus, jammer moeten wij doorrijden naar een betere club!
hallodaarbenikweer
31 oktober 2019, 18:22
Goede evenwichtige recensie over niet zo'n goede club en thekedame van fg22. Hopelijk kan de theke hier iets mee, al vrees ik voor hardlerendheid.
dbd67
4 november 2019, 11:54
Hun website is uit de lucht.
kees1000
5 november 2019, 20:44
Zij zijn wel bereikbaar!
http://saunaclub-goldenday.de/
Husky
6 november 2019, 23:34
Werkzaam in de buurt van Arnhem, goede meeting en business, tijd over dus even de grens over naar Golden Day in Emmerich om te relaxen:)
Nam om 12.30 uur het ijsberenvel en sleutel voor 30 Euro in ontvangst, gelukkig was er een klerenhanger om mijn kostuum netjes op te hangen, en na de douche verorberde ik een lekkere lunch met verse broodjes,beleg en verse eitjes.
Aanwezig 6 dames en afwisselend 4-7 ijsberen in witte badmantels, na de sauna een fijne GFE kamer gemaakt met de Roemeense Alexandra,BJ en bodymassage waren weer prima,handjes te kort om die grote borsten :t1562:te betasten,ook mijn mond kon niet van die twee kanjers afblijven,Alexandra had een spannend zwart jurkje aan die haar wellustige vormen goed accentueerde.
Een intens uurtje,waarbij we beide genoten in:t15126: positie tot een goed einde gebracht:freu:
Ook zag ik blij verrast dat de jacuzzi die eerst aan de zijkant van de club stond,nu op zijn vaste plaats op het terras stond en deze week geïnstalleerd word.
Na een tweede saunaronde een hapje gegeten, shoarma/doner,salade en een toetje wat goed smaakte.
Daarna nam ik plaats op de sofa naast Adele gekleed in zwart/zilveren jurkje met een diep spannend decolleté die haar fraaie grote borsten goed zichtbaar maakte,kon niet van die kanjers afblijven dus gauw de sleutel laten halen, om de opgelopen spanning tussen ons een waardig slot te geven, via een uurtje vrij worstelen waarbij ik met Adele bovenop mij een fantastisch hoogtepunt mocht beleven:freu:
Er zijn nieuwe opening tijden,van maandag tot donderdag van 11.00 uur tot 00.100 uur,vrijdag en zaterdag van 14.00 uur tot 00.500 uur en zondag van 14.00 uur tot 00.100 uur.
Elke dag is er gelegenheid voor een lunch met verse broodjes,beleg en ei.
Maandag is er om 19.00 uur Pizza,dinsdag Chinees eten,woensdag Turks eten en van donderdag tot zondag een warm en koud buffet.
Aanwezig waren de Roemeense Alexandra,Adele en Ina verder de Bulgaarse Rita,Kuna en een mooi nieuw 23 jarig Bulgaars dametje genaamd Denise die eerder in Frankfurt als DVP heeft gewerkt,
ze is slank,blond met lange benen en kleine parmantige borstjes,alles verpakt in frivole lingerie,morgen komt tevens Bea/Laura de gelederen versterken.
Om 22.00 uur vertrokken na een goed toeven in Golden Day, om de 40 minuten naar de mooie Veluwe te overbruggen:wink2:
schoolmeester
7 november 2019, 07:51
Het wordt hoog tijd dat het personeelsbestand(dames) bij deze club fors word uitgebreid.
Komen er automatisch meer gasten.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
7 november 2019, 07:52
Het wordt hoog tijd dat het personeelsbestand(dames) bij deze club fors word uitgebreid.
Komen er automatisch meer gasten.
Groet, schoolmeester.
Husky
10 november 2019, 11:32
Na een koude dag als voetballer op het voetbalveld,een ander sportveld betreden via een bezoek aan Golden Day,had wat warmte en aandacht nodig en dat krijg je als beste bij een aantal GFE dames.
Nam de ijsbeer attributen om 17.00 uur in ontvangst van de vriendelijke Jeannet die ook als theke in Fungarden,Lekker Ding en Gallardo heeft gewerkt.
Een aantal van de 9 aanwezige dames hadden een spannend lingerie setje aan, eerst sauna en aansluitend mijn maag gevuld met lekker eten van het koud en warm buffet.
Eerst de dubbel A begroet,mamelijk de Roemeense Alexandra en Adele de DVP met de grote :t1562:,andere dames waren o.a. de Bulgaarse Reni,Kuna,Rita en Denise.
Zittend op de sofa verleidde de slanke Roemeense Ina mij met een spannende lapdance,maar mijn favoriete dame voor die zaterdag was Bea,zoals gezegd had ik na het koude voetbal avontuur de warmte van een ervaren GFE dame nodig om zowel de kleine als grote Husky te kunnen opwarmen en verwennen.
Na wat geknuffel en gepraat op de sofa snel de kamer opgezocht om anderhalf uur van elkaar te genieten, het werd weer een heerlijk GFE feestje waarbij alle registers werden open getrokken en beide ons plezier beleefde om tot een intens hoogte punt te geraken:freu:
Aansluitend gaf Bea mij nog een prima massage om de vermoeide voetbalspieren en botten weer soepel te laten worden:) Ook Bea was gekleed in een spannend zwart jurkje met een diep decolleté waar haar beide kroonjuwelen uitstekend tot zijn recht kwamen:freu:
Er waren afwisselend 6-10 ijsberen,de meeste in ijsberenvel en een enkel in zijn burgerkloffie.
Om 22.30 uur voldaan en verwarmd weer vetrokken naar mooie Veluwe :wink2:
uurtje
15 november 2019, 07:20
Het is maar dat je het weet voor volgend weekend...
https://www.emmerich.de/de/aktuelles/vollsperrung-a3-vom-22.-bis-25.11./
uurtje
16 november 2019, 12:19
Volgens mij..maar verifieer dat ff, is er deze week ook al een afsluiting... het is weer raak zeg maar....
Husky
17 november 2019, 23:53
Door diverse zakelijke besognes en actieve en passieve sportactiviteiten nog geen tijd gehad om over mijn bezoek aan Golden Day van afgelopen dinsdag te berichten,dus bij deze.
Nam om 14.30 uur mijn ijsberen kostuum in ontvangst van Jeannet,at eerst nog een broodje kaas en begroete de aanwezige dames,om mij aansluitend om te kleden en een sauna te nemen,aanwezig waren de rondborstige Roemeense dames Alexandra, Adele en de slanke Ina,uit Bulgarije Kuna en de langbenige slanke Denise.
Ook zag ik nog de bekende schrijvende ijsbeer mynasch tevreden de trap afkomen nadat hij weer hier en daar wat sperma had afgegeven,hem kort gesproken en daarna de sauna bezocht.
Na een drankje en een sigaartje mij genesteld op de sofa naast Kuna en Adele die mij vertelde dat het langzaam wat drukker werd qua bezoekers,mede door gewijzigde opening tijden en de verbeterde structuur van het eten in de middag en in de avond.
Daarna een heerlijk uurtje met Adele doorgebracht die weer het beste op seksgebied in mij naar boven bracht,ze had een spannend nauwsluitend jurkje aan,haar heerlijke :t1562: brachten mij weer in vervoering en na meerdere posities wisselingen en :t15125: beleefden we gezamenlijk een fijn orgasme in :t15119: moe en voldaan werd mijn body na afloop nog lekker gemasseerd.
Het was dinsdag dus kregen we een fijne hap Chinees te eten,na nog een keer sauna mij op de kamer begeven met de 23 jarige Denise die na een wat timide begin fase een prima service afleverde op de kamer
TZ,BJ alles werd op een intense manier uitgevoerd en in :t15134: positie werd een goed orgasme bereikt.
Donderdag komen Bea/Laura en de Bulgaarse Rita weer de gelederen versterken naast de bovengenoemde dames.
Vanaf 16.30 uur kwam ook nog de Duitse milf Marina haar kunsten vertonen,ze ziet er toch wel geil uit in haar rode lingerie,en heb nog een tijdje met haar gesproken en gevraagd waaruit haar service bestond:)
Vooral uit een goede massage met Happy end deelde ze mee,wilde dat toch weleens meemaken,maar toen ik weer naar boven ging na een zakelijk telefoontje was ze al bezet door een Duitse ijsbeer en ging het feest niet door,afwisselend waren er 4-6 ijsberen.
Mynasch was ook inmiddels al vertrokken toen ik om 21.00 tevreden de Veluwe weer opzocht,uitgezwaaid door de sympathieke nicht van Jeannet met als naam Patricia:wink2:
jeegee
18 november 2019, 16:43
Vrijdagmiddag meldde ik mij (aanvankelijk ruim een uur voor de openingstijd) even na 14.00 uur aan de poort. na de intake meldde ik mij aan de bar voor een bakje koffie. Werd vriendelijk bediend door de in bovenstaand bericht genoemde Marina. Samen koffie gedronken en een gezellig gesprek gevoerd. Daarbij al de afspraak gemaakt samen te kameren. Maar ze had geen haast, zei ze, er was tijd genoeg. We zouden ook eerst kunnen fruehstuecken. En toen klonk ineens Helene Fischer door de speakers: Atemlos...durch die Nacht.....En toen vonkte het.... Nix Frustuck, ins Bett, kon ik nog net uitbrengen. Sofort?? Sofort!! En los ging het. Een fantastische, onvergetelijke vrijpartij volgde. Geweldig, haal de superlatieven maar uit de kast!!
Ik ben daarna direct na de douche weggegaan met de mededeling aan de geweldige Theke: beter kan het vandaag nooit meer worden. Dat vond ze de beste reden die ze kon horen, vond ze. Tot de volgende keer, tot gauw!!!
Erru
21 november 2019, 08:00
Ik zie op de site van GD dat ze een happy hour tarief van 10 euro op bepaalde dagen hebben en er staat ook dat er gunstige prijzen zijn voor een bezoek aan de dames. Kan iemand mij vertellen wat de tarieven zijn van de dames????
Dalton
21 november 2019, 08:53
Ik zie op de site van GD dat ze een happy hour tarief van 10 euro op bepaalde dagen hebben en er staat ook dat er gunstige prijzen zijn voor een bezoek aan de dames. Kan iemand mij vertellen wat de tarieven zijn van de dames????
Dat ligt helemaal aan de dames zelf dat zijn nl zelfstandige onderneemsters.
Je meot er zelf naartoe gaan om dat uit te zoeken met de dame van je keuze dan kan het zomaar een paar honderd euro's schelen.
Met een beetje geluk heb je ze voor 700 euro de hele dag ipv 7 uur en kan je met een beetje mdma de hele dag lekker neuken.
Dalton
21 november 2019, 08:54
Dat ligt helemaal aan de dames zelf dat zijn nl zelfstandige onderneemsters.
Je meot er zelf naartoe gaan om dat uit te zoeken met de dame van je keuze dan kan het zomaar een paar honderd euro's schelen.
Met een beetje geluk heb je ze voor 700 euro de hele dag ipv 7 uur en kan je met een beetje mdma de hele dag lekker neuken.
flatchestlover
21 november 2019, 14:57
Is Golden Day dikke tieten club ?
schoolmeester
21 november 2019, 16:24
Ik heb er nog geen dames gezien waar jij op valt.
Groet, schoolmeester.
phoenix
21 november 2019, 17:05
hahahaha maar is het een dikke tieten en dikke konten club tezamen zou wellicht een bijna sluitend antwoord kunnen zijn, met hier en daar een chubby milf en een slanke rijpe den , zoiets?:biggrin:
Piet Plezier
21 november 2019, 17:37
hahahaha maar is het een dikke tieten en dikke konten club tezamen zou wellicht een bijna sluitend antwoord kunnen zijn, met hier en daar een chubby milf en een slanke rijpe den , zoiets?:biggrin:
klopt phea allemaal van die dikkonten, op een paar na.
Dalton
21 november 2019, 19:10
klopt phea allemaal van die dikkonten, op een paar na.
Iedere slager heeft graag van die dikbillen ze leveren het meeste geld op en dat kan ook in een club met een mooi broekje over zo'n kont wel een met lange pijpen want zonder pijpen is maar niks.
Husky
21 november 2019, 21:17
Hier de informatie die de dames recht doen: twee slanke dames namelijk Denise en Ina,de zes andere van stevig tot volslank o.a. Marina,Bea,Adele,Alexandra,Rita en Kuna
De laatste zes met een middelmatige tot beste "bos hout"voor de deur en gezegend met een hoog GFE gehalte:freu:
hvdk52
21 november 2019, 22:15
Hier de informatie die de dames recht doen: twee slanke dames namelijk Denise en Ina,de zes andere van stevig tot volslank o.a. Marina,Bea,Adele,Alexandra,Rita en Kuna
De laatste zes met een middelmatige tot beste "bos hout"voor de deur en gezegend met een hoog GFE gehalte:freu:
Daar ga ik maar aan voorbij.
Husky
26 november 2019, 21:00
Vrijdag Golden Day bezocht,nam om vier uur de sleutel en badjas in ontvangst, dronk na een stevige kus met Bea samen een kopje koffie om aansluitend de sauna te bezoeken die met 80 graden en aufguss goed op temperatuur was.
Er waren 7 dames en afwisselend 6-10 ijsberen,na om 19.00 uur genoten te hebben van een warm en koud buffet nam ik Bea in de armen om haar voorlopig op de sofa niet meer los te laten,na wat vrijerij en bijgepraat te hebben, elkaar anderhalf uur lang verwend in een ruime kamer,TZ,BJ was weer geweldig en uiteindelijk ons samenzijn met een spetterend hoogtepunt bezegeld, Bea/Laura blijft een topper,ook nu weer gekleed in een elegant strak zwart jurkje die haar mooie borsten en wellustige vormen op de juiste wijze accentueerde:freu:
Het werd op deze vrijdag om in voetbal termen te spreken een drie punter,want de dame met de grootse :t1562:borsten Adele was mijn volgende kamergenoot,gekleed in een kort zilver/zwart jurkje met een diep uitgesneden decolleté deed mijn hart en kleine Husky sneller kloppen,ik kon van al die heerlijkheden niet afblijven en ging al snel met deze GFE kanjer naar de kamer,een uur lang duurde onze erotische worsteling om uiteindelijk in :t15126: mijn nakomelingen de verdiende vrijheid te geven:)
Na een tweede saunaronde me in het feest gedruis gestort vanwege het verjaardagfeestje van de superslanke Ina die 29 jaar werd,een feestelijk gedekte tafel met gebak,whisky,wodka en Bacardi deed mijn gemoedtoestand dusdanig stijgen dat ik met de dames ging dansen evenals een paar andere vooral ex Gallardo ijsberen.
Met dit vrolijke gevoel ging ik dansend en al op kamer met de mooie Alexandra, gekleed in een doorzichtig zwart jurkje die haar zandloper figuur en mooie borsten prima deed uitkomen,ook nu weer een uur lang erotische pret via een meer als uitstekende BJ en geile body to body massage,Alexandra is niet zo van het kussen maar haar andere talenten zijn super goed,uiteindelijk in :t15119: een heerlijk orgasme beleefd waarbij ik die mooie borsten in mijn handen hield:freu:
Een heerlijke :5ster:driepunter beleefd in Golden Day met mijn drie lieveling babes Bea/Laura,Adele en Alexandra.
De heenreis ging prima,maar bij mijn vertrek om halftwee moest ik via Elten een behoorlijke omweg maken om uiteindelijk weer op de A3 te komen en dat alles wegens de aanleg van een nieuw viaduct,maar dat moet je voor deze mooie saunaclub hobby over hebben:):wink2:
pau
1 december 2019, 16:04
Bij mijn laatste bezoek hier viel wederom op dat de theke erg beleefd is. Er wordt regelmatig gevraagd of je nog wat wil drinken en de omgang is plezierig. Helaas was tijdens mijn bezoek het aanbod van zelfstandige ondernemerinnen erg karig en bleek de door mij ingehuurde zzp-er haar werk erg routinematig af te handelen.
Ik had gehoopt dat de sluiting van Gallardo voor wat meer aanbod zou zorgen zo dicht bij de grens. Kan iemand me vertellen wanneer het aanbod hier wat beter is?
Husky
1 december 2019, 21:29
Bezocht afgelopen vrijdag Golden Day en dat werd een bezoek om niet snel te vergeten!!
Nam rond drie uur mijn berevel en sleutel in ontvangst en bezocht na een broodje kaas gegeten te hebben de goed op temperatuur zijnde sauna.
Had allereerst een uur intens genot met de volslanke Adele,TZ,BJ alles was weer heerlijk, nadien een hapje gegeten van het koud en warm buffet en opnieuw nog een rondje sauna gedaan om na wat gevrij op de sofa voor de tweede keer een uur op kamer te gaan met Bea/Laura.
Ken haar al lange tijd en we hadden weer een fijn samenzijn met een intens hoogtepunt, daarna de een fijne massage tot onze kamerdeur werd opengetrapt door twee gewapende Duitse politieagenten,die ons eerst verhoorde op de kamer,nadat gevraagd of ik mijn badmantel en Laura haar kleding mocht aantrekken.
Na dit verhoor gingen we naar beneden waar meer dan 25 gewapende politie mensen aanwezig waren, ook een aantal van deze politiemensen zaten achter een tafel met meerdere laptops, foto camera`s en een soort vergroot glas om diverse persoonlijke papieren te onderzoeken.
Ook moest ik mijn kastje laten onderzoeken en moest ik mijn telefoon daar achter laten en mijn rijbewijs meenemen naar beneden waar dit document tweemaal gefotografeerd werd,een duidelijke uitleg werd niet gegeven, en opnieuw vond een verhoor plaats,voor de Roemeense en Bulgaarse dames was een tolk aanwezig.
Ik ergerde mij langzamerhand meer en meer aan die onbeschofte Duitse politie patsers,kon eindelijk na twee uur naar beneden om mijn kleding aan te trekken.
Alle meisjes en de theke en service jongens werden apart verhoord.
Papieren waren van iedereen in orde hoorde ik later,ook van drugs was geen sprake,ik haat die rotzooi,en er waren ook geen minderjarige dames.
Onder in de kleedruimte kreeg ik het verbaal aan de stok met een vijftal Duitse.................................het woord zal ik niet herhalen,maar ik deelde hun mee dat mijn familie al genoeg geleden had in de 2e wereldoorlog en dat ik slecht tegen een gijzeling kon van meer als drie uur door opnieuw Duitsers die onbeschoft gedrag vertoonde tegen volledig onschuldige personen.
Uiteindelijk kwam er een "Ëinsatz leiter"die ons uit elkaar hield, hem ook duidelijk verteld dat ik niet van deze aanpak gediend ben,al die bombarie voor 4 dames en drie man personeel:Grrr::136[1]:
Ging uiteindelijk wit heet om half twee in de nacht naar huis,heb nog de volgende dag en vandaag naar GD gebeld,maar iedereen werkt er nog en het politie onderzoek heeft geen nadelige maatregelen of sluiting opgeleverd.
Ik heb het telefoonnummer van die Ëinsatzleiter en beraad mij nog met een advocaat, om van hun onbeschofte gedrag werk te maken,alhoewel die ambtenaren altijd hun eigen vlees keuren,ik walg ervan.
kees1000
2 december 2019, 19:07
Vervelend, een paar maanden geleden gebeurde hetzelfde bij BN maar de agenten waren aardig en ik had er geen problemen mee.
Husky
2 december 2019, 22:13
Kees 1000 ik heb ook tijdens mijn saunaclubleven controles meegemaakt in o.a. Fungarden,VM,Gallardo en in Golden Dream Schuttdorf,ook altijd op een normale redelijk vriendelijke manier.
Zelfs toen ik na twee uur even vroeg om naar het toilet beneden te gaan, nog steeds gekleed in een badjas,ging een gewapende agent mee,om na een korte tijd de deur te open te trekken of ik niet evt. door het raam naar buiten zou kunnen vluchten:hammer:
Heb nogal een sportieve auto,en ik kreeg de vraag waar en hoe ik die gekocht had:Grrr:
Was op dat moment de enige ijsbeer,en je voelt je zwaar belazerd door die Duitse patsers, toen men in de gaten had dat alles correct was in de club evenals de papieren van de dames en van mij, plus de inhoud van de kastjes in orde waren, konden die teleurgestelde Duitse patsers niet uit hun strot het woord "sorry" krijgen,althans aan mij!
De dames die allen Duits spraken werden toch nog opnieuw verhoord door Bulgaarse en Roemeense tolken, weliswaar geschrokken maar ze hielden zich prima:)
Me enorm geërgerd aan de vrouwelijke agenten die me aankeken of ik besmet was en van een andere planeet kwam.
Maar ik laat mij niet afschrikken door die Duitse patsers en hoop morgen weer veel plezier in AG te beleven:freu:
Groetjes aan allen, ook degenen die gereageerd hebben via privé berichten:wink2:
schoolmeester
3 december 2019, 05:44
Dit is gewoon treiteren, een ander woord heb ik er niet voor.
Club had alles in orde en zo hoort het ook !
Allemaal nog veel wandelplezier en tot ziens.
Groet, schoolmeester.
Rob10
3 december 2019, 12:38
Na dit verhoor gingen we naar beneden waar meer dan 25 gewapende politie mensen aanwezig waren.
Blijkbaar hebben ze in de BRD agenten teveel, kunnen wij in NL er niet een paar lenen?
Eddy_V
3 december 2019, 13:24
Welcome to the real world Husky
(hee krijg nou wat, dit had BB moeten schrijven :biggrin:)
pcenter
3 december 2019, 22:38
Snel een vluggertje is er soms niet eens meer bij...... maar ja als ze recent geweest zijn...zal het wel ff duren voordat ze weer op de kamerdeur nok nok doen... ben je in die toko er voorlopig vanaf.
Het melden van bezoeken van platte petten en instanties op dit forum is gewoon ok
de duisburg spesjalist
4 december 2019, 16:16
Snel een vluggertje is er soms niet eens meer bij...... maar ja als ze recent geweest zijn...zal het wel ff duren voordat ze weer op de kamerdeur nok nok doen... ben je in die toko er voorlopig vanaf.
Het melden van bezoeken van platte petten en instanties op dit forum is gewoon ok
dat zeg jij ge weet het nooit
phoenix
4 december 2019, 18:58
ach 5 dvd's en 1 bezoeker daar komt nog wel een keer 25 man politie voor terug... ik denk dat in Emmerich ze zo tabak hebben van prostitutie dat iedere vorm van onkruid direct moet worden aangepakt.. het liefst willen ze natuurlijk een beetje wiethandel of cocaïne he, die grote loods waar golden Dreams zat daar lag onder het bubbelbad een enorme lading , dat willen ze graag allemaal weer ontdekken dan kan het pand direct dicht en hebben ze een wereldprestatie geleverd... stoepje schoonvegen heet dat...eigenlijk best triest dat deze politie op die manier te werk gaat, hoe houdt je prostitutie gelinkt aan criminaliteit juist ja door ze vooral te laten zien dat ze je niet vertrouwen...
Smittie
4 december 2019, 19:09
Vandaag daar geweest.
Geen enkele dame in de lounge ruimte aangetroffen in Eva's kostuum. Allen volledig gekleed.:frown:
Gelukkig gingen de kleertjes wel uit op de kamer.;)
Verder bij inkom om 13.00 uur 20 Euro moeten aftikken bij de thekeheer.:mad:
Had er ter plaatse misschien iets over moeten zeggen, maar heb het maar voor me gehouden en afgewacht of ik het verkeerd gelezen had. Zie nu (bij thuiskomst)dat ik het toch goed had. Grrrrrrr
Big30
4 december 2019, 20:53
Post ervaringen graag, geen onnodige suggesties.
Philoe
4 december 2019, 23:24
Zijn er ervaringen met de huidige actie? 10 euro entree en de dames naakt???
schoolmeester
5 december 2019, 04:52
Philoe, ga er heen en verras ons forumleden met een leuke recensie.
Groet, schoolmeester.
Dalton
5 december 2019, 07:45
Philoe aub:
Vandaag daar geweest.
Geen enkele dame in de lounge ruimte aangetroffen in Eva's kostuum. Allen volledig gekleed.:frown:
Gelukkig gingen de kleertjes wel uit op de kamer.;)
Verder bij inkom om 13.00 uur 20 Euro moeten aftikken bij de thekeheer.:mad:
Had er ter plaatse misschien iets over moeten zeggen, maar heb het maar voor me gehouden en afgewacht of ik het verkeerd gelezen had. Zie nu (bij thuiskomst)dat ik het toch goed had. Grrrrrrr
Dalton
7 december 2019, 01:37
Mooi verhaal maar lees de rubriek SMITTIE en je komt tot de ontdekking dat het verhaal gewoon verzonnen is om mensen te trekken anders hoef je geen 20 euro maar 10 euro te betalen.
Heb me bedacht en ga van mijn leven lang nooit naar zo'n tent waar je bij binnenkomst de enige ijsbeer bent zoals HUSKY vertelt.Dit is een echte waarschuwing voor ijsberen die er misschien heen willen gaan even op de tanden bijten en rijdt een eindje verder naar ACAPULCO-GOLG WAAR JE VOOR 2 UUR 25 euro betaald maar daar krijg je goed te eten voor en er zijn rond die tijd meestal 20 tot 25 dames binnen en ik spreek uit ervaring of lees de verslagen van de ijsberen maar eens goed door en ja daar zijn natuurlijk ook een paar azijn pissers bij die de club al het slechte wensen en er nooit geweest zijn met de domste opmerkingen die er maar zijn.
Dit is een club die dit forum geld geeft om deze onzin te kunnen zetten zodat we door deze mededelingen op het verkeerde been gezet worden om een bezoekje te gaan brengen dus slechte reklame voor ons met een hoop onzin maar vooral dat doorlopende buffet lijkt me leuk dat zal rijkelijk voorzien zijn met zalm en garnalen en andere heerlijkheden zoals je die op een PARTY in ACAG en PENELOPE krijgt plus nog eens het eten of de BBQ erbij.
Husky
7 december 2019, 11:08
Dat valt ook wel mee Dalton,ik kom waarschijnlijk veel meer in Penelope,AG en andere clubs dan jou persoontje,maar ook deze kleine club zo dicht bij huis,met een aantal voor mij interessante ex Gallardo dames heeft zowel praktisch omtrent de bereikbaarheid en als liefhebber van goede GFE seks ook zijn bekoring.
Gisteren 6-8 ijsberen in de tijd dat ik er was,en 6 vooral in kersttenue geklede dames, en geen politie:) en een hete sauna en prima eten.
Elke saunaclub heeft zijn eigen doelgroep, al is die bij mij vrij divers, de Duitse en Nederlandse ijsberen die ik gisteren sprak hadden het goed naar hun zin.
Bericht volgt.
Smittie
7 december 2019, 19:36
Ach Dalton, elke club krijgt van mij een eerlijke kans. Dus zo ook een eerste bezoek aan GD. Soms valt het mee, soms valt het tegen. Valt het tegen, dan neem ik mijn verlies.
Of ik nog eens naar GD ga, hangt af van aanwezigheid van Ina (zie mijn verslag [/URL]https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54409-Ina-(Roemeense)].
Voor de overige dames die ik bij mijn bezoek afgelopen week gezien heb, zal ik deze club voorbij rijden. Rij liever iets door en stop dan verderop in Duitsland (Hamminkeln Voorheen VM/Gal of Venus of verder richting Düsseldorf e.o.)
Husky
11 december 2019, 23:08
Was druk met van alles, vandaar dit verlate bericht van afgelopen vrijdag toen ik GD bezocht.
Gelukkig deze keer gevrijwaard van controle door overijverige Duitse politiemensen die onverricht naar huis moesten gaan:)
Nam samen met een alibi ijsbeer om 15.00 onze ijsberenvellen en sleutels in ontvangst.
Na een broodje gegeten te hebben, ging ik de sauna in en mijn alibi vriend ontfermde zich over Adele,na de sauna had ik een intens anderhalf uur met Bea/Laura, waarbij we beide weer enorm van elkaar genoten in een ruime kamer,Laura was gekleed in een spannend rood Kerstvrouw kostuumpje die haar fraaie vormen goed deed uitkomen.
Later nog een half uurtje op kamer met Bonny een 20 jarige mooie slanke Bulgaarse dame met een strakke a cup,en mooi lang zwart haar, ze werkt sinds 2 dagen in GD en kwam van dacht ik Magnun en sprak nauwelijks Engels en een beetje Duits,TZ,BJ alles er op en eraan, bereikte in :t15119: een fijn orgasme.
Bonny was gekleed in een doorzichtig rood jurkje wat haar goed stond.
Na te hebben genoten van een prima koud en warm buffet,met o.a. diverse salades en kipschnitzel de avond besloten met de Bulgaarse milf Kuna die over een drietal dagen haar DVP leven afsluit en gaat verkassen naar Oost Duitsland om daar via een reeds verkregen normale job haar leven een nieuwe invulling te geven.:applaus:
Het werd toch wel enigszins een emotioneel uurtje want Kuna was mijn eerste dame van mijn saunaclubleven in Fungarden,en ik was haar eerste klant, omdat ze die dag 11 jaar geleden begon als DVP,
toen beide schuchter en onwennig, nu beide met de nodige vlieguren:)
Het werd een fijne intense sessie waar we beide van genoten en je zou kunnen zeggen de cirkel voor haar is rond met Husky als eerste klant en nu als praktisch haar laatste klant:bloemtje:
Voor mij echter nog niet, en hoop nog een aantal jaren, gezondheid dienende actief te zijn in het saunaclubleven:freu:
Mijn alibi vriend moest echter op tijd terug zijn in zijn huisje op de mooie Veluwe, vandaar dat we tevreden vertrokken rond 22.00 uur.
Bij de uitgang kregen we nog een leuk presentje tezamen met een vrijkaart overhandigd, goed idee van GD:freu:
Husky
16 december 2019, 11:34
Zaterdag geen zin om ver te gaan vanwege het slechte weer, storm en slagregens, dus het genot dichtbij gezocht in Golden Day,nog geen 40 minuten rijden.
Nam om 17.00 uur mijn spulletjes in ontvangst, begroete de aanwezige 5 dames en dook de heerlijk op temperatuur zijnde sauna in, aansluitend een koude douche en wat rek en strek oefeningen in de buitenlucht om het lichaam in vorm en strak te houden:)
Daarna plaats genomen tussen Laura en Alexandra, beide dames voorzien van een fraaie boezem:t1562:
Na wat gestoei en gevrij op de sofa een uur met Alexandra op kamer geweest,een fijne body to body massage en heerlijke langdurige BJ :blow2: viel mij ten deel om na een intensieve :t15126: positie in
:t15119: ons genot te delen en mijn nakomelingen de vrijheid te geven.
Alexandra droeg weer spannende zwarte lingerie die haar mooie zandloper figuur met volle borsten en een stevige bips prima deed uitkomen.
Daarna lekker gegeten van het koud en warm buffet wat om 19.00 uur geserveerd werd,op dat moment waren er 4 ijsberen,waarvan 2 ex Gallardo deugnieten:)
Nog eens de sauna in en een balletje gehakt gegeten,en mij op de sofa naast Adele gezet,tussen onze gesprekken door hadden we ruim tijd om te controleren of alles nog fysiek functioneerde:)
En dat deed het,Adele haar tepels werden hard en de kleine Husky sprong bijna uit elkaar!
Snel de kamer opgezocht, genoten van elkaar en uiteindelijk met Adele bovenop mij een heerlijk orgasme beleefd, zwaaiende grote borsten voor mijn gulzige ogen is een geile belevenis.
Om 23.30 met een tevreden gevoel naar de Veluwe vertrokken, op dat moment waren er 7 ijsberen binnen en de dames hadden goed te doen.
Op de terugweg nog even langs het vroegere Fungarden,Suntemple,Golden Dreams en lekker Ding,dat zijn de clubnamen op dezelfde lokatie, gereden op de Taekenweide.
Zag er netjes uit,clubnaam was weg maar de dames silhouetten die op de muren waren geschilderd zijn er nog, ook was de ingang wat verandert en is de parkeerplaats en toegangspoort omgeven door een nieuwe kunststof omheining, volgens een ingewijde gaat er begin januari/februari wel wat gebeuren via een nieuwe saunaclub!
Groeten en alvast fijne dagen, en een prachtige jaarwisseling en een orgasmerijk 2020, voor de lezers van Husky zijn belevenissen in het saunaclubland:wink2:
stinger1965
18 december 2019, 09:36
Auf der Webseite heute nur die Mitteilung: „Wir haben geschlossen“.
Big30
7 januari 2020, 18:13
NB geen clubstrijd in dit topic uitvoeren aub.
de denker
13 januari 2020, 22:13
Oben Ohne, klinkt wel leuk. Als die meiden van de poster er zijn zou dat leuk zijn, maar dat zal wel niet. Waarom niet ook Unten Ohne! Dat vinden we in deze regio eigenlijk alleen bij Venus en dat blijft een erg aantrekkelijke formule. Het zou zeker bijdragen aan een ruimer bezoek en daarna ook meer meiden etc etc. Zie het succes van Venus. Dus...leuke start, maar eigenlijk half werk. Vooruit Golden Day: broekjes uit!
Husky
14 januari 2020, 21:21
Na een kijkje genomen te hebben bij Club 22, Golden Day bezocht,was zakelijk in buurt van de grensstreek,dus de erotische verlokking was onder handbereik:)
Nam om 15.30 mijn ijsbeer attributen in ontvangst van de vriendelijke Nederlandse theke Patrizia,na een broodje meteen de goed op temperatuur zijnde sauna ingedoken,na de koude douche nog ter afkoeling buiten wat rek en strek oefeningen gedaan,koud was het niet met 13 graden!
Er waren drie dames,de Roemeense Ina,Roxane en Sabrina, Sabrina kon na een verblijf in Roemenië niet terecht in haar laatste club Magnum Dormagen,was dicht vertelde ze mij!
Met de 30 jarige elegante Sabrina heb ik fijne uren beleefd in Gallardo,dus die goede herinnering moest maar weer op nieuw beleefd worden:)
Ze was gekleed in een stemmig kort grijs minijurkje die haar figuur goed deed uitkomen,al vond ik haar borsten groter dan ik in herinnering had,samen op de sofa nam ik die grote :t1562: in mijn handen,en toen kwam de aap uit de mouw,Sabrina had met hulp van een goede chirurg haar borsten wat groter gemaakt,zag er wel mooi uit.
Na wat sofa gevrij een ruime kamer opgezocht om onze hereniging anderhalf uur kracht bij te zetten,TZ,BJ was als vanouds,tweemaal een heerlijk orgasme eerst in :t15134: positie en een uur later in :t15119:
Bij mijn binnenkomst waren er drie ijsberen,toen ik vertrok om 20.30 uur waren er vijf ijsberen,er zouden nog dames bijkomen hoorde ik,volgende week komen Adele en Alexandra terug uit Roemenië.
Bea/Laura komt met grote waarschijnlijkheid media februari de gelederen versterken:freu:
Tussendoor nog een tweede keer de sauna bezocht en een lekker gegeten.
De tijd zal leren hoe en wat,zeker met de komst van een tweede club in Emmerich, het commitment van het management zal absoluut beter moeten worden,meer dames etc.!!!
Miste wel een goede massage dus morgen maar de Thaise Tuk in Venus bezoeken,kijk er al naar uit:wink2:
de denker
23 januari 2020, 17:19
Deze club maakt veel reclame met motto dagen etc. Eerst oben ohne, nu black and white. Ik ben er ooit in het begin een paar keer geweest maar het viel me toen erg tegen. Hoe is het nu daar? Is de doorstart een verbetering? Hoe zit het met de line-up en het bezoek?
Natuurlijk, ik weet het.....ik kan ook zelf gaan kijken, maar om een nieuwe teleurstelling te voorkomen, toch even deze vraag.
cootje
23 januari 2020, 18:20
Was vandaag over de burg van de Rijn in Emmerich terug uit Kleve.
Maar :
Lekker doorgereden naar de snelweg richting Venus.
Zag dat er begin van de middag al een dreamteam aan dames waren op de AWL.
Mijn VIP parkeerplaats was beschikbaar.
Husky
24 januari 2020, 15:22
Uit betrouwbare bron vernomen dat Alexandra en Adele vanaf 29 Januari weer in GD aanwezig zullen zijn.
hallodaarbenikweer
24 januari 2020, 15:50
Alexandra en Adele zijn toch ook weer van die midlife volle dames?
schoolmeester
24 januari 2020, 16:12
Ja klopt.
Groet, schoolmeester.
Husky
24 januari 2020, 23:22
Alexandra niet,mooi figuurtje:)
jeegee
27 januari 2020, 13:32
Midlife, niks mis mee
Husky
30 januari 2020, 11:32
Woensdag in de namiddag GD bezocht,nam om 16.00 uur mijn ijsbeer attributen in ontvangst van de vriendelijke struise Oana voor een vergoeding van 30 Euro.
Wist dat o.a. dat de Roemeense Adele en Sabrina woensdag terug keerden van een vakantie in Roemenië,Adele was zelfs meer als een maand afwezig.
Na een kopje koffie en een wafelkoek,de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht en na een koude douche buiten nog wat vertoefd om een sigaartje te roken,was veel te warm buiten voor de tijd van het jaar,
een bui regen bracht nog de nodige verkoeling.
Binnen waren vier dames,de Duitse milf Marina,slanke Roemeense Ina en twee nieuwe Duitse dames namelijk Elisa lang dun en blond ex HPG en een zeer mooi dametje in de persoon van 26 jarige Larissa,
prachtige brunette met een :annieengel: gezicht en een mooi lichaam,op dat moment waren er twee ijsberen aanwezig.
Net toen ik naar de kleedruimte wilde gaan hoorde ik het ratelende geluid van de een aantal rolkoffers die toebehoorde aan Roemeense Sabrina ex Gallardo en Magnum en Adele ex Gallardo,tevens was de
multifunctionele hulp Dani meegekomen die voor een Roemeense jongeman goed zijn talen spreekt.
Het was weer een hartelijk weerzien in Emmerich.
Om 19.00 nog een paar stukken pizza verorbert om daarna een uur met Adele op kamer te gaan,het werd weer een heerlijke intensieve sessie,Adele was enorm vurig en na een tijdje erotisch worstelen omgeven door veel TZ en een prima BJ mijn :sperm[1]: op een meer als prima manier de vrijheid gegeven:freu:
Voor een tweede keer langdurig de sauna bezocht,in de tussentijd was het aantal ijsberen gekleed in het ons bekende ijsberenvel aangegroeid tot 7,waaronder de ex Gallardo ijsbeer en af en toe schrijvend voor dit Forum Robin,met hem nog wat oude koeien uit de VM en Gallardo sloot gehaald,twee wat oudere bezoekers hielden hun dagelijkse kloffie aan zodat er in totaal 9 gasten waren.
Ook de andere Duitse en Nederlandse ijsberen hadden min of meer een VM en Gallardo verleden,het leek wel een reünie,waarbij vooral de Gallardo brand en het heengaan van Karel/cappuccino centraal stond.
Binnenkort zullen Bea/Laura en Alexandra de gelederen nog komen versterken.
Na vooral de laatste weken grotere clubs zoals,Penelope,AG en in mindere mate Venus en Villa Vanilla bezocht te hebben was dit bezoek ook wel een leuke afwisseling,ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen in Emmerich,o.a. ook met de komst van een nieuwe club,voor ons ijsberen bied het in ieder geval meer afwisseling en voor velen dicht bij de deur,heerlijk om binnen de 40 minuten weer thuis te zijn.
De dames hadden op woensdagavond veel te doen,had graag met de mooie Larissa op kamer gegaan,maar een andere ijsbeer had al langdurig beslag op haar gelegd.
Rond het middernachtelijk uur tevreden de gelukkig korte reis naar de mooie Veluwe aanvaard:wink2:
de denker
31 januari 2020, 21:29
Vandaag deze club bezocht. Het was er niet druk. Weinig heren en niet zo heel veel vrouwen. Eigenlijk jammer, want deze club heeft wel de potentie om iets goeds te worden. Ik had zeker de indruk dat men er iets van gaat maken. Allereerst de uiterst vriendelijke en behulpzame gastvrouw die Nederlandse is. Erg plezierig. Ik heb geweldig genoten van heerlijke sex met de beeldschone Larissa. Echt een pracht vrouw met heerlijke borsten, zalige billen en een zeer smakelijk kutje dat ze maar al te graag liet likken. Ze is nog maar drie dagen in dit vak en dat was wel te merken. Beetje onwennig, maar dat deed het plezier absoluut niet drukken. Ik heb begrepen dat er binnenkort nog een vriendin van haar komt en als die net zo mooi is, dan belooft dat wat.
De sauna van deze club vond ik echt heel fijn en twee keer uitgebreid binnen geweest.
Nogmaals, jammer dat het niet zo druk was, maar ik ben er van overtuigd dat dit gaat veranderen. De nieuwe eigenaar heeft goede plannen en ik weet dat er ook meer meisjes gaan komen en dus ook gasten.
Fijn is het ook dat het zo dicht bij de grens is. Het parkeren is wel een probleem.
Ik had nog wel zin in de lekkere Ina, maar ik had afspraken en moest op tijd weer weg. Maar die ga ik volgende week eens uitproberen.
Bedankt vriendelijke gastvrouw en heerlijk Larissa.
mentholbear
2 februari 2020, 13:12
slanke Roemeense Ina en twee nieuwe Duitse dames namelijk Elisa lang dun en blond ex HPG
Dat klinkt interessant. Misschien dat ik Klaus dan toch met die club kennis laat maken...
WANDELAAR5
4 februari 2020, 18:24
Dus daar gaat Brad Clitt zijn Borat mankini idee uitvoeren!
JonnyFontane
4 februari 2020, 18:32
Dus daar gaat Brad Clitt zijn Borat mankini idee uitvoeren!
Dat wil ik niet zien....
vanKees
5 februari 2020, 05:44
...Ich habe großartigen Sex mit der schönen Larissa genossen...
de denker,
was kostet die halbe Stunde/ganze Stunde normalen Sex?
(Hoeveel kos 'n halfuur/hele uur van die normale seks koste?)
vanKees
de denker
5 februari 2020, 17:43
de denker,
was kostet die halbe Stunde/ganze Stunde normalen Sex?
(Hoeveel kos 'n halfuur/hele uur van die normale seks koste?)
vanKees
50/80
de denker
7 februari 2020, 00:23
Deze week: "Strapse und sonst Nichts". Ben benieuwd. Hoop dat de meiden ook echt met blote kutjes rondlopen. Zou echt een verbetering zijn. Hoorde van de vriendelijke gastvrouw wel dat echte fkk in de lijn der verwachting is. Dit zou een eerste stap zijn. Ik ga morgen zeker even langs.
man
7 februari 2020, 00:57
Als ik de teksten doorlees stel ik vast dat er niet zoveel dames aanwezig zijn. In het beste geval 10.
Is dit juist en zijn er tijdstippen of dagen waarop er meer dames aanwezig zijn ?
schoolmeester
7 februari 2020, 04:38
Zijn bij mijn weten nog nooit geen 10 dames geweest.
5 komt dichter in de buurt.
Groet, schoolmeester.
wonderwondergirl87
8 februari 2020, 14:01
verkeerde
de denker
8 februari 2020, 14:22
afgelopen week de club weer bezocht en de vrouwen worden al beter want er zijn ook heerlijke nieuwe Duitse dames. het begint te lopen.
ook Patricia is een zeer leuke spontane dame die goud is in elke club en ook nog de mooiste van allemaal[emoji7]
Ina bevalt me nog steeds goed en de nieuwe Larissa is ook geil. het eten was goed te doen en de muziek was heerlijk. komende week nogmaals langs gaan met de vrijkaart die ik kreeg.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik ervaar die vooruitgang ook. Ben er deze week weer geweest. Heerlijk geneukt. Maar zoals in de advertentie staat is er nog niet. De meiden lopen niet in blote kutjes rond. Larissa heeft een heerlijk kut, maar dat zie je pas op de kamer. Dat doe ik dan maar.
geilegast22
8 februari 2020, 14:28
afgelopen week weer geweest na de laatste keer in november. het gaat zeker vooruit de nieuwe dames zijn prachtige vrouwen waaronder een Duitse.
ook de zeer mooie barvrouw Patricia bevalt me goed.. helaas wilde ze niet mee de kamer op. maar ben niet de enige die haar mee wilde nemen zeiden de Duitse mannen tijdens de lunch
de slanke Ina blijft mooi en kan heerlijk dansen met haar kleine billetjes.
ook de schone Duitse Larissa is een aanwinst voor de club.
ik heb genoten
uurtje
9 februari 2020, 15:57
Het moest er eens van konen, en dit weekend was het dan zover.........bij Goldenday langs. Ik schreef het al voordat de club geopend was (reed er toen eens langs) en gisteren mocht ik proefondervindelijk vaststellen dat parkeren een klein 'dingetje' op zich is. Na ongeveer 20 jaar FKK bezoek raak je gewend aan een (beschutte) parking met bijbehorende discrete ingang. Dat is hier dus volledig niet aan de orde.
Maar goed, parkeren kan, als het voor de tent vol is, om de hoek op loopafstand. Wel ff aanbellen terwijl je in de spotlight staat bij de mensen die voor de verkeerslichten staan... dat dan weer wel...hahahaha
Inkom was een probleem, zaken werden snel afgehandeld. Door het open karakter van de tent waren de dames natuurlijk nieuwsgierig wie (of hoe kapitaalkrachtig gebaseerd op de looks) er binnen kwam. Algehele indruk van de club is dat het er van binnen puik uit ziet. Ik denk trouwens niet dat de 60+ lockers ooit allemaal tegelijk in gebruik zijn genomen. Geloof ook dat 1 van de douches out of order was. Of dit een recent probleem is of langer zo is zal iemand anders moeten beantwoorden. Maakt eigenlijk niet uit omdat het op gene enkel moment dermate druk was dat er een rij voor de douche stond. Schoon.....heel schoon.....dat was het wel!
Eten? IK denk dat er tot een bepaalde tijd een redelijke selectie ligt die de 30 Euro entree rechtvaardigt. Het rookhok was nou niet het epicentrum van gezelligheid, nieuwe bank zou ook wel mogen....
Dan de dames..... nou, om te beginnen heb ik de indruk dat ook deze club maar lukraak adverteert. De ene club houdt het op 100 dames, de andere steeds weer andere feesten en Goldenday zou 'strapsen' hebben. Om heel precies te zijn heb ik er 0 (nul, Null, zero, nada, rien) gezien. Is dat het einde van de wereld? Nee. Zegt dat iets (in mijn beleving) over een club? Ja.
Over de lin-up kan ik kort zijn... er waren 5-6 dames. De Russische dame bleek hoogopgeleid te zijn (iets met talen) en sprak derhalve ook Roemeens. Zag er wel appetijtelijk uit maar wist ook hoe upsellen in zijn werk ging. De Duitse dame is een echte aanwinst denk ik. Ze is wel wat minder hoogopgeleid want het lesje klokkijken beheerst ze nog niet helemaal. De andere dames waren allemaal RUM/BUL variërend van skinny t/m (zeer) fors.
Publiek.....van alles en nog wat.....
Bij het verlaten nog een vrijkaartje gekregen voor de volgende keer. Er zal dus waarschijnlijk een volgende keer zijn. Als ik het vrijkaartje niet gekregen had, dan weet ik het niet.
Husky
9 februari 2020, 23:47
De buurman kwam mij zondag waarschuwen om mijn auto ergens anders te parkeren vanwege de storm want al waren al een paar grote takken naar beneden gekomen!
Voor de degenen die het nog niet weten :) ik woon tussen heel veel bomen op de Veluwe!
Dus zoeken naar een mooie boomvrije parkeerplek, kon die niet zo snel vinden en toen maar doorgereden naar een parkeerplek in Emmerich waar geen bomen stonden:)
En dat werd Golden Day,nam om 16.00 uur voor 30 Euro de ijsbeer attributen in ontvangst van de vriendelijke theke Juliana,vroeger nog werkzaam als theke in Fungarden en Lekker ding.
Er waren drie dames,slanke kleine Roxana met grote kunst :titten2:,slanke Ina en stevige Adele met echte grote tieten!
Later kwamen nog twee beauty's binnen namelijk de Duitse 26 jarige Larissa ex Tutti Fruti en de superslanke 160 cm Duitse Kinka 19 jaar oud,net 2 weken in het DVP vak,deze twee vriendinnen kunnen in elke saunaclub met hun uiterlijk terecht.
Was een beetje bang geworden door het stormachtige weer,en zocht naar houvast en vond dat in de persoon van Adele met haar super natuurlijke :t1562: een heerlijk uurtje TZ,BJ en in :t15119: met die grote borsten in mijn handen geweldig mijn nakomelingen de vrijheid gegegeven:freu:
Had nog wel zin in de mooie lolita Kinka of Larissa maar vanwege tijdgebrek en twee keer sauna maar voor een andere keer bewaard.
Tussendoor nog een lekker hapje Chinees gegeten,en twee flesjes Krombacher bier gedronken.
Helaas was er ook droevig nieuws,de in de club aanwezige Ina vernam dat haar moeder plotseling was overleden,ze had al tickets om morgen haar ernstig zieke moeder in Roemenië te bezoeken:heul:
Snel met de aanwezige dames,personeel en twee ijsberen een mooie som geld bijeen gebracht,om Ina een bijdrage te geven t.b.v. de begrafenis.
Aankomende week komt Alexandra de gelederen versterken en later Bea/Laura,en andere nieuwe dames,afwachten maar!
Een clubbezoek met twee gezichten, ben om kwart voor elf naar huis vertrokken.
altijdwakker
12 februari 2020, 14:26
Ik was er ook op maandag, ik dacht met die klimaatverandering moet ik nog snel mijn maatregelen treffen voordat het te laat is. Er waren rond zes uur slecht twee dames, Duitse Kinka en een wat volle Roemeense. Kinka is erg lief. Ze is nog niet zo lang in het vak en daarom erg onbevangen. Een leuk uurtje met haar doorgebracht. Herhalingsgevaar weet ik niet omdat het er erg van afhangt of ze enige onbevangenheid blijft behouden. Een vrijkaartje voor de volgende keer ontvangen (1 maand gedlig, minimaal €15 aan 'mindestverzehr' whatever that may be...). Club ziet er leuk uit, alleen weinig dames op maandag.
schoolmeester
12 februari 2020, 16:21
mindestverzehr houdt in dat je bij je volgende bezoek minimaal 15 euro aan drank besteedt/afrekent.
Groet, schoolmeester.
de denker
15 februari 2020, 12:37
Gisteren na een heerlijk erotisch en geil bezoek aan het fantastische Venus in Hamminkeln ook maar even langsgegaan bij Golden Day in Emmerich. Echt uit nieuwsgierigheid. Het bezoek kostte maar 20E, maar helaas was het niet meer waard. Bij binnenkomst was er slechts een dame, Rita, van Bulgaarse afkomst. Vriendelijke maar erg opdringerige vrouw en zeker niet mijn type. Na een lekker sauna, die is erg goed, terug in de grote ruimte, die op zich erg fijn oogt. En ja hoor, er waren opeens vier extra vrouwen binnen. Twee bijzonder geil ogende donkere dames, Een wat vollere met mooie tieten en een lekkere kont en een verlegen slankere zeer donkere (tegen zwart) die erg erg geil uitzag. Kreeg daar wel zin in. Maar bij de bar zag ik Kinka, het vriendinnetje van Larissa en ik raakte aan de praat. Ze had zeer geile lingerie aan en dat wond me enorm op. Toch maar met haar naar de kamer en het donkere meisje maar voor een later moment. Met Kinka naar de kamer en het was een bijzonder goede ervaring. Net zoals eerder met haar vriendin, die er helaas niet was (anders was een trio geweldig geweest, maar dat komt nog wel). Deze jonge meid (19) was echt fantastisch. In Venus had ik twee keer de Venus kwaliteit mogen genieten, maar Kinka deed daar niet in onder. Heel lang en vooral diep pijpen met veel gevoel en de vriendelijkheid straalde van haar gezicht. Tongen, super, kutje was een genot om te likken en ze genoot er zelf ook van. Neuken...wat een genot met haar. Het strakke genotsgrotje was heerlijk toeven voor mijn pik. Ik was niet van plan om klaar te komen want ik wilde nog met het donkere meisje, maar een laatste pijpsessie van Kinka deed mij ontploffen. Heerlijk. Ik had helaas geen tijd meer om op sterkte te komen en bewaar dat andere meisje maar voor later.
Jammer dat deze club zo slecht bezocht wordt, zowel door heren als door dames. Potentie is er en de gastvrouw is een verademing, zo vriendelijk.
geilegast22
15 februari 2020, 14:55
Gisteren na een heerlijk erotisch en geil bezoek aan het fantastische Venus in Hamminkeln ook maar even langsgegaan bij Golden Day in Emmerich. Echt uit nieuwsgierigheid. Het bezoek kostte maar 20E, maar helaas was het niet meer waard. Bij binnenkomst was er slechts een dame, Rita, van Bulgaarse afkomst. Vriendelijke maar erg opdringerige vrouw en zeker niet mijn type. Na een lekker sauna, die is erg goed, terug in de grote ruimte, die op zich erg fijn oogt. En ja hoor, er waren opeens vier extra vrouwen binnen. Twee bijzonder geil ogende donkere dames, Een wat vollere met mooie tieten en een lekkere kont en een verlegen slankere zeer donkere (tegen zwart) die erg erg geil uitzag. Kreeg daar wel zin in. Maar bij de bar zag ik Kinka, het vriendinnetje van Larissa en ik raakte aan de praat. Ze had zeer geile lingerie aan en dat wond me enorm op. Toch maar met haar naar de kamer en het donkere meisje maar voor een later moment. Met Kinka naar de kamer en het was een bijzonder goede ervaring. Net zoals eerder met haar vriendin, die er helaas niet was (anders was een trio geweldig geweest, maar dat komt nog wel). Deze jonge meid (19) was echt fantastisch. In Venus had ik twee keer de Venus kwaliteit mogen genieten, maar Kinka deed daar niet in onder. Heel lang en vooral diep pijpen met veel gevoel en de vriendelijkheid straalde van haar gezicht. Tongen, super, kutje was een genot om te likken en ze genoot er zelf ook van. Neuken...wat een genot met haar. Het strakke genotsgrotje was heerlijk toeven voor mijn pik. Ik was niet van plan om klaar te komen want ik wilde nog met het donkere meisje, maar een laatste pijpsessie van Kinka deed mij ontploffen. Heerlijk. Ik had helaas geen tijd meer om op sterkte te komen en bewaar dat andere meisje maar voor later.
Jammer dat deze club zo slecht bezocht wordt, zowel door heren als door dames. Potentie is er en de gastvrouw is een verademing, zo vriendelijk.de donkere dames zaten er dus echt? dacht weer een praatje.
klopt de Nederlandse gastvrouw Patricia is echt een heerlijke dame vol gezelligheid he
phoenix
16 februari 2020, 00:15
net terug van deze club, nog nooit zo kort in ene club geweest, 4 dames, compleet leeg was de tent, een paar mannen.. ongelofelijk jammer... Adele was er en ik heb husky's verhaal maar onthouden... dame kust prima, heerlijk grote jongens.. watten tieten zeg.., massage, het beste was haar inzet bovenop... nu nog een echt blow job..., ik kreeg ook een vrijkaartje mee dat 1 maand geldig is.. hmm mal sehen... ik ben benieuwd hoeveel dames hier gaan blijven... geen donder dames gezien, kinka, peppi (ex van goch waarschijnlijk hier ene andere naam)Adele dus en nog en blonde slanke dame....tja succes zou ik zeggen, m zeer vriendelijk these, sauna was niet echt heel heet, eten lag er al een tijdje inde bakken... , maar ja ikw as er ook pas om een uurtje of 21.30... 23.00 vertrok ik weer...
schoolmeester
16 februari 2020, 05:30
PEPPI (ex van Goch ) heet in deze club RITA.
Groet, schoolmeester.
Sjeufke
16 februari 2020, 08:14
PEPPI (ex van Goch ) heet in deze club RITA.
Groet, schoolmeester.
OMG, nog steeds actief? Die zal intussen wel 50 zijn. Maar dat weet Peppino wel :biggrin:
Giodude
16 februari 2020, 11:47
OMG, nog steeds actief? Die zal intussen wel 50 zijn. Maar dat weet Peppino wel :biggrin:
Volgens Eddy_V is ze 69, maar het kan ook zomaar iets anders zijn omdat 69 het enigste nummer is dat hij zich kan herinneren ;)
WANDELAAR5
16 februari 2020, 13:53
Ze is 42: https://youtu.be/aboZctrHfK8
Piet Plezier
16 februari 2020, 14:02
Ze is 42: https://youtu.be/aboZctrHfK8
nee joh,die is veel ouder
ik kan die link niet openen
WANDELAAR5
16 februari 2020, 14:13
Jammer dat je die link niet kunt openen. Anders zou je ontdekken dat het antwoord op alle vragen 42 is. Dus ondanks dat ik die dame nog nooit heb gezien weet ik wel het antwoord op die vraag.
Google anders maar eens “answer to everything”.
Eddy_V
16 februari 2020, 15:49
Volgens Eddy_V is ze 69, maar het kan ook zomaar iets anders zijn omdat 69 het enigste nummer is dat hij zich kan herinneren ;)
Dat klopt, dit werd mij ooit door haar achterkleinzoon bevestigd toen hij haar met de auto kwam brengen.
Dit was wel al enkele jaren geleden en verder dan 69 kan ik niet tellen zoals onze driedubbel gespeten persoonlijkheid geheel conform de waarheid vermeldde.
altijdwakker
16 februari 2020, 15:56
Is het echt zo dat er donkere dames zijn? Ook op maandag? Dan staat mijn planning voor morgen vast ....
Eddy_V
16 februari 2020, 19:31
Is het echt zo dat er donkere dames zijn? Ook op maandag? Dan staat mijn planning voor morgen vast ....
Met het licht uit merk je het verschil niet (moet je ze alleen niet aan het lachen maken)
altijdwakker
16 februari 2020, 22:06
Met het licht uit merk je het verschil niet (moet je ze alleen niet aan het lachen maken)
ook in het pikkedonker proef ik het verschil ....
Eddy_V
17 februari 2020, 00:45
Heeee lickmeister!!! Leef jij ook nog???
altijdwakker
18 februari 2020, 22:06
Maandag nog een keer geweest op het vrijkaartje met € 15 mindestverzehr... Uurtje met Larissa doorgebracht. Fijn meiske, kostte € 100 voor een uur.
Er was na afloop nog wat "eten". Verder zag ik nog een DVP. Als 42 het antwoord is op alle vragen, dan moet je minimaal twee keer vragen... Wat een engerd...
Verder erg leeg, paar ijsberen, geen DVPs. Ik hoefde niets af te rekenen, Larissa viel blijkbaar onder mindestverzehr.
Husky
18 februari 2020, 23:01
Dinsdagmiddag in GD vertoeft,met de intentie om met Larissa of Kinka op kamer te gaan,Kinka was er niet,Larissa gelukkig wel.
Nam om 16.00 uur mijn ijsbeer spulletjes in ontvangst, snel een broodje kaas en de sauna in waar nog twee ijsberen genoten van de warmte en die het nog warmer maakte via een royale aufguss!
Na een koude douche en een sigaartje en een Krombacher in de buitenlucht wat aan de bar gecommuniceerd met de Nederlandse receptiedame Patricia, leuke dame die ook aan de andere kant van de bar zou mogen of misschien wel moeten plaatsnemen:)
Op gegeven moment kwam het lieve 26 jarige Duitse dametje Larissa bij op de sofa zitten,blond haar,leuk gezicht,mooi kontje en een prettig A cupje,dat alles verpakt in spannende doorzichtige zwarte lingerie.
Tijd om elkaar op de sofa een beetje op te warmen en de hormonen te activeren,en dat doet dat ideale buurmeisje meer als goed,ze neemt alle tijd hiervoor en ik heb zelf maar het voortouw genomen om haar de sleutel te laten halen.
Op de kamer is ze een lief :annieengel: engeltje,TZ en prima BJ zitten standaard in haar pakket en dat alles overgoten met een GFE sausje maakte voor mij al snel duidelijk dat we moesten opschalen naar een sessie van een uur.
Een goed besteed uur wat met Larissa in cowgirl bovenop, ons een genotvol orgasme bezorgde:freu:
Na een tweede saunabezoek en een kopje koffie om 20.00 uur vertrokken naar de mooie Veluwe uitgewuifd door de sympathieke Patricia,woensdag zijn o.a. de Roemeense dames Alexandra,Sabrina naast Adel en Rita weer aanwezig en nog twee nieuwe dames waarvan een met een zonnig kleurtje, is namelijk een goede vriendin van Larissa,medio volgende week komt Bea/Laura de gelederen versterken.
Iedereen weer op de hoogte en nog veel wandelplezier:wink2:
schoolmeester
24 februari 2020, 18:54
Schoolmeester houdt NIET van carnaval.
Dus na een geslaagd bezoek gisteren aan SALOME te Herne vandaag maar eens op bezoek geweest bij Golden Day te Emmerich.
Dit was mijn derde bezoek aan deze mooie saunaclub en het was gezellig ondanks dat het rustig was met dames en bezoekers.
Ik heb vandaag kennis mogen maken met 1 van de gezelligste bardames in mijn 10 jarig saunaclubbestaan genaamd PATRICIA.
Ik hoop dat deze leuke barvrouw nog lang in Emmerich blijft werken !
Deze mooie club heeft maar 1 nadeel: te weinig dames, verder hebben ze alles goed in orde.
Patricia, als je dit leest: ik ben veilig thuis gekomen.
Tot binnenkort.
Bijna vergeten: leuke kamer gedaan met LARISSA, lieve meid.
Groet, schoolmeester.
Husky
25 februari 2020, 23:15
Dinsdag GD bezocht,nam om 11.30 voor 15 Euro de ijsbeer benodigdheden in ontvangst van de sympathieke theke Patricia,broodje kaas,eitje en de sauna in, toen ik na een koude douche weer in de bewoonde
bar omgeving terecht kwam zag ik 4 ijsberen en 4 dames, zelf wachtte ik op Bea/Laura die op dinsdag terug zou komen, en inderdaad hoorde ik om half twee mijn favoriete dame met koffers binnenkomen,
na een fijne welkom kus wachten tot ze met make up, en spannend zwart jurkje met een fraai decolleté naar beneden kwam om samen wat te drinken, roken en bij te praten, ze was toch meer als twee maanden in Roemenië geweest.
Haar service en prettige omgangsvormen waren weer als vanouds en we genoten enorm van elkaar met een fijn intens slotakkoord:freu:
In de tussentijd waren er nog wat meer ijsberen binnengekomen,de dames hadden genoeg werk,aanwezig waren de Roemeense Bea/Laura,Alexandra ook na twee maanden terug gekomen, Adele,Sabrina en haar vriendin diens naam mij ontschoten is,later kwam ook Ina en de Bulgaarse Kuna de gelederen versterken,Kuna zou stoppen met werken,maar het leven van een DVP is onvoorspelbaar:hammer:
Tevens aanwezig waren de slanke Duitse dames Larissa van 26 jaar en Kinka die 19 jaar oud is, Larissa was grieperig en ging naar haar kamer.
Later op de avond kwam er nog een Duitse dame met een licht kleurtje die schoko als artiesten naam had:)
9 dames is voor GD een mooi aantal,het aantal ijsberen varieerde van 4 tot 8.
Om half zeven hebben de aanwezige ijsberen en dames een aantal pizza's verorbert die Patricia besteld had,en om negen uur zou er nog Chinees eten bezorgd worden.
Na de pizza me nog een uur geweldig erotisch geamuseerd met Alexandra die gezegend is met een prachtig lichaam,fraaie :t1562:borsten en een heerlijke :moon: kont, haar body to body massage en BJ waren
weer bijzonder fijn en we genoten enorm van elkaar.
Omdat ik graag het CL voetbal wilde zien, ging ik om halfnegen met een tevreden gevoel naar de mooie Veluwe,twee :5ster: kamers met mijn weer teruggekeerde :annieengel: engeltjes,gezellige sfeer en een mooi aantal dames en een lieve theke dame:wink2:
Overigens komt er woensdag een apart televisiescherm en worden er via Sky voetbalwedstrijden uitgezonden:freu:
mentholbear
2 maart 2020, 23:26
Tevens aanwezig waren de slanke Duitse dames Larissa van 26 jaar en Kinka die 19 jaar oud is, Larissa was grieperig en ging naar haar kamer.
:
Fijn te weten dat er ook slanke dames aanwezig zijn. Hopelijk is het over een paar weken wat warmer weer. Ik vond het namelijk jammer dat GD geen relax hoekje lijkt te hebben. En dan is in de tuin uitpuffen met wat warmer weer wel zo prettig.
Weet iemand of die jacuzzi überhaupt nog geïnstalleerd is?
schoolmeester
3 maart 2020, 05:04
Jacuzzy staat in de tuin bij terras, maar ik geloof dat die momenteel niet gebruikt word.
Groet, schoolmeester.
Wolla
3 maart 2020, 17:19
Ben hier in de buurt morgen. Weet iemand hoe druk het is op een wornsdag? Wil rond 12:00 naar binnen en rond 15:00 vertrekken voor een andere werk afspraak. Ik val op jonge slanke petite ( blanke) dames. Ben benieuwd hoeveel er rond dat tijdstip aanwezig zijn. Tips zijn welkom!! Ik twijfel okk tussen Club Venus.
Piet Plezier
3 maart 2020, 17:23
Ben hier in de buurt morgen. Weet iemand hoe druk het is op een wornsdag? Wil rond 12:00 naar binnen en rond 15:00 vertrekken voor een andere werk afspraak. Ik val op jonge slanke petite ( blanke) dames. Ben benieuwd hoeveel er rond dat tijdstip aanwezig zijn. Tips zijn welkom!! Ik twijfel okk tussen Club Venus.
Nou dan zal ik je twijfels wegnemen
Rij maar gewoon naar Venus
In dat Goldenday is niets te doen
En in Venus garantie op mooie vrouwen en goede service
JonnyFontane
3 maart 2020, 17:37
Helemaal eens met PP...
Wolla
3 maart 2020, 17:42
Dank u, hoeveel dames lopen er in de middag rond in Club Venus? 20?
phoenix
3 maart 2020, 17:46
natuurlijk onzin om golden day uit te sluiten... er zitten een paar milfen in golden day die er wel pap van lusten, alleen het is er vrij stil.. bij die andere club zijn vooral slanke dennen .. het is maar wat je wilt.. en hoe meer vrouwen hoe lastiger de keuze, nu is er bij golden day niet heel veel te kiezen maar twee van de vier milfen bea en adele zijn erg goed... , ik spreek uit mijn eigen ervaring, andere zweren bij de andere dames aldaar...
Wolla
3 maart 2020, 17:49
Dank u. Ik val niet op milfen. Mijn voorkeur is jong en slank.
mentholbear
3 maart 2020, 18:58
Dank u. Ik val niet op milfen. Mijn voorkeur is jong en slank.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52875-Saunaclub-Goldenday-Emmerich-Algemeen&p=689700#post689700
Kweenie of ze ook (vroeg) op woensdag werken.
Husky
3 maart 2020, 21:04
Hi Wolla,ook in GD zijn super slanke dames,o.a. Roemeense Ina en de Duitse Larissa,Schoko en Kinka,daarnaast ook nog slanke en wat steviger dames zoals Bea,Kuna,Adele en Alexandra.
Je betaald woensdag tussen 11.00 en 14.00 uur 15 Euro entree,incl.softdrinks,koffie en eten.
Ik ben er zelf ook woensdag met een alibi ijsbeer:)
Kom zelf ook regelmatig in Venus wat een mooie saunaclub is met leuke mooie vrouwen,entree 50 Euro.
Maar om GD te betitelen als een club waar niets te doen is gaat mij te ver, en er is hier sprake van vooringenomenheid wat ik qua berichtgeving op dit ijsberenforum niet terecht vind!!
Zoals Eddy V mij al een prijs dacht te geven voor mijn hele oeuvre,omdat ik veel verschillende saunaclubs bezoek,vind ik het ook correct om over saunaclubs eerlijk en niet vooringenomen te berichten,laat staan de club af te kraken!
Omtrent hygiëne van een club,dames of eten zou ik dat echter el kunnen doen.
Elke saunaclub heeft zijn eigen ambiance en gevoelsbeleving.
Veel saunaclub plezier voor jou en andere lezers word je toegewenst door een objectieve ijsbeer:respekt:
Wolla
3 maart 2020, 21:17
Bedankt Husky! Plannen zijn gewijzigd. Bezoek gaat toch niet door ook niet Venus. Dit weekend ga ik wel naar GT, dichter bij mijn woonplaats en veel leuke slanke meiden. Maar andere forum.
Husky
3 maart 2020, 21:34
Prima idee Wolla,GT mooie club en mooie vrouwen,alleen in het weekend wat te druk voor mij, alhoewel het zelfs in AG waar ik afgelopen zondag was ook druk was,maar gelukkig geen wachttijden.
Geniet ervan:)
Husky
5 maart 2020, 13:28
Woensdag samen met collega ijsbeer GD bezocht,nam om 11.10 uur voor 15 Euro de ijsbeer attributen in ontvangst van de vriendelijke Oana de theke van die dag,tot mijn grote verbazing kwamen er al rond het middaguur meerdere ijsberen op bezoek,de z.g.n. lunch wippers.
Na een broodje kaas en ei,de 90 graden warme sauna met aufguss bezocht met nog een aantal ijsberen,de volgende dames waren aanwezig,Roemeense Alexandra,Bea/Laura,Adele,Ina,Melisa ex VM en Gallardo sinds vijf dagen werkzaam,uit Bulgarije Kuna en Rita en uit Duitsland de 19 jarige Kinka en de later in de middag aanwezige Schoka een mooie slanke Duitse dame met een spannend kleurtje.
Twee fijne sessies van ruim een uur beleefd met Alexandra en Bea,succes,intense seks en orgasme verzekerd:)
Alexandra had spannende zwarte lingerie die haar lelieblanke borsten en billen optimaal lieten zien,Bea was spannend gekleed in een kort gebloemd jurkje met een geweldig decolleté,het zweet brak me uit!
De collega ijsbeer had ik voorzien van een degelijk alibi waarbij het geven van een lezing centraal stond om het thuisfront niet argwanend te maken:noproblem[1]:moest daarvoor wel weer een kostuum en gelikte schoenen aantrekken.:)
De alibi ijsbeer had Adele voor in totaal 4 uur gepannenkoekt, en ik moest hem nog bij het naar thuis brengen waarschuwen, om zijn brede lach van zijn gezicht weg te halen!
Tussen de sauna en kamerbezoeken werden we in de middag nog getrakteerd door de jarige mede-eigenaar op een broodje hamburger en een heerlijk stuk taart!
Het buffet was om zes uur weer heerlijk,kip,vlees,gebakken aardappels, spaghetti etc.
Had nog enorm veel zin om met Schoko op kamer te gaan,maar helaas de plicht riep om mijn alibi passagier weer correct thuis af te leveren:heul:
Dus om 20.00 uur leverde we onze sleutels in om tevreden de Veluwe te bereiken, overigens zonder een wolf aan te rijden, want die komen nu wel dichtbij mijn achtertuin:wink2:
Kwibus2
5 maart 2020, 17:09
Aan Husky heb je als alibileverancier wat. Neem volgende keer een citroen mee om de grijns van het smoel van je maat te poetsen.
Dit zijn de verhalen waarvan ik geniet en natuurlijk dat het nieuwe clubhuis over capabele krachten beschikt. de hoogste tijd eens te gaan kijken in Emmerich.
Mijn handlanger op wandelgebied heeft nu een aantal keren compleet waardeloze types geladen via Kinky.
Ondanks mijn raadgevingen via Kinky veel tijd, kms en geld verspild.
Het is een beginneling op wandelgebied. Die zal ik kennis laten maken met het clubgebeuren in Duitsland.
Starten bij AcaG en dan naar de zwaarste categorie zoals Venus overschakelen.
GD zit waarschijnlijk net voorbij de stoplichten aan de rechter kant vanaf Kleef gezien. Dat maak ik op uit de beschrijving.
Ik heb in Kleef gewoond, ken de omgeving redelijk goed.
Over milfen: er zijn ook hele slanke milfen. Ooit een intensieve relatie met Rietje gehad. Een graatmager ding met 4 kinderen.
Die dame lustte er wel pap van. zover ik weet betekent MILF mother I like to fuck. Dat ging zeker op voor Rietje.
Heb haar een paar kunstjes geleerd die ze met manlief niet eens kon herhalen. :)
korien
12 maart 2020, 17:44
Deze club is FAKE! Op de website was voor deze dagen een groot feest aangekondigd met vele dames…. Dom als ik ben om twee uur vanmiddag daar geweest.
De bediende welke ik naar de dames en het feest vroeg wist van niets en zegt tegen mij: hier werken vijf dames en twee ervan zijn nu aanwezig. Met alle respect, deze twee vallen met zekerheid niet in de categorie “DVP”.
Ik spraak nog met twee oudere mannen…deze komen doodleuk alleen voor de sauna…zij zeggen tegen mij: “Voor 15 Euro kun je onbeperkt naar de sauna, krijg je drankjes en nog een snack, wat wil je meer?”
Deze toko is een grote fake welke iemand nodig heeft om stuivertje te wisselen, dit is kraakhelder.
En al de zogenoemde bezoekers met de uitstekende recensies…ik persoonlijk geloof er geen woord meer van.
Rolls38
12 maart 2020, 19:43
Ik sluit me volledig aan bij de vorige schrijver!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bertje600
12 maart 2020, 20:22
Wat een negatieve reacties.
Natuurlijk zijn er mensen die alleen voor de sauna komen, maar je moet wel verder kijken
dan je neus lang is.
De dames zijn er niet voor niets en zijn zeer vriendelijk en meegaand.
En de prijs is goed.
De daar aanwezige dames zitten er niet voor niets en kunnen vele ijsberen van goed dienst zijn.
phoenix
12 maart 2020, 20:37
eens bertje, ik was er ook, en er zitten ene paar hele goede dames bij... maar ja als je ene club met minimala 30 vrouwen bent gewend...
schoolmeester
12 maart 2020, 20:48
Het is een goede en mooie club, ook vriendelijk personeel, er zijn alleen te weinig dames en dan blijven de ijsberen ook weg.
Zo simpel is het, niet meer en niet minder.
Groet, schoolmeester.
de denker
12 maart 2020, 21:24
Het is een goede en mooie club, ook vriendelijk personeel, er zijn alleen te weinig dames en dan blijven de ijsberen ook weg.
Zo simpel is het, niet meer en niet minder.
Groet, schoolmeester.
die ervaring heb ik ook. Goede club, maar: te weinig meiden = te weinig heren = te weinig meiden = etc. etc.
Ben er ook een paar keer geweest. Toch wel leuke tijd gehad.. Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt.. Het is inderdaad geen club waar je een groot deel van de dag verblijft. Daar is het te kleinschalig voor. De vriendelijkheid van de dames en de Nederlandse barvrouw dragen echt wel bij aan een prettig verblijf. Maar 2 dames is wel heel weinig jah... Mss eerst maar ff bellen de volgende keer..
Willem2
13 maart 2020, 01:05
Coronacrisis ?
Nee, daarmee heeft het hier niet veel te maken
mentholbear
13 maart 2020, 22:20
En al de zogenoemde bezoekers met de uitstekende recensies…ik persoonlijk geloof er geen woord meer van.
Ieder geniet op z'n eigen manier van een bezoek. Ik geniet nu meer van relaxen, wellness en als het even kan een enkel kamertje. Met gelijkgestemden weet ik wanneer ik waar moet wezen. En wanneer niet.
Ik denk dat als je na een tijdje doorhebt met welke ijsberen je op vergelijkbare golflengte zit, je meer hebt aan hun verslagjes. Maar dus andersom ook net zo goed. Als je bijvoorbeeld van mij leest dat ik heerlijk heb genoten van een dagje relaxen in een rustige club, dat het waarschijnlijk niet jouw stekke zou zijn.
Persoonlijk weet ik dat als bijvoorbeeld Pret of Blauwebeer een goeie tijd met een dame heeft gehad, ze waarschijnlijk ook in mijn straatje past. Maar als Joker een goeie kamer heeft gehad, zegt dat voor mij weinig. Maar als ie blij kwakend door de voederbakken ploetert, dan verwacht ik dat ik ook wel zal smullen. Op Sjeufkes buffet recensies hoef ik niet te wachten. Die heeft genoeg aan bef sappen ;)
We beleven dus allemaal onze bezoek op onze eigen manier, wat zich vertaalt in het verslagje. Die zogenoemde bezoekers met hun uitstekende recensies, geloof ze. Geloof dat ze NIET met jouw belevenis zullen overeenkomen. Niet dat ze je proberen te misleiden.
Betreft het fake nieuws van een eventueel feest. Die zou ook in nogal een onfortuinlijke periode vallen...
Nee, daarmee heeft het hier niet veel te maken
Van mijn enigste bezoek een poos geleden, en de verslagjes hier begreep ik al dat je niet zo gauw tientallen dames hoeft te verwachten. Maar 5 is niet veel en 2 al helemaal karig.
Het zijn barre tijden.
Dalton
14 maart 2020, 03:22
Ben er ook een paar keer geweest. Toch wel leuke tijd gehad.. Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt.. Het is inderdaad geen club waar je een groot deel van de dag verblijft. Daar is het te kleinschalig voor. De vriendelijkheid van de dames en de Nederlandse barvrouw dragen echt wel bij aan een prettig verblijf. Maar 2 dames is wel heel weinig jah... Mss eerst maar ff bellen de volgende keer..
Meer dan genoeg voor een triootje.
:). Dat klopt maar ligt er wel aan welke 2 dames er zijn
robglover
14 maart 2020, 15:08
Meer dan genoeg voor een triootje.
Rekenwonder :gruebel:
M.v.G. Robglover
Husky
15 maart 2020, 16:15
Zaterdag was een aparte dag voor mij,geen voetbal,supermarkt bijna geplunderd door gepanikeerde personen met een agressieve blik in hun ogen,zonder boodschappen snel weggegaan, bolide gestart en
Golden Day bezocht.
Nam de nodige attributen in ontvangst om 14.30 uur voor 30 euro van theke Patricia,broodje gezondheid en een sateetje gegeten om aansluitend de sauna met aufguss te bezoeken die met 85 graden goed op temperatuur was,na koud douchen een half uur heerlijk in de zon op het terras gezeten.
Er waren 10 dames aanwezig en wisselend 5 tot later op de avond 12 ijsberen,aanwezige dames waren: de 19 jarige slanke Duitse Kinka,Kuna en Rita uit Bulgarije,Bea/laura,Alexandra,Adele,Sabrina,Isa,Sofia en nog een ander Roemeens slank Roma dametje waarvan de naam me ontschoten is.
Isa ex H7 had ik dinsdag nog gezien in AG,vooral haar knappe leuke vriendin Sofia trok mijn aandacht,maar helaas werd ze de hele dag gepannenkoekt door een Nederlandse fan van haar ook uit H7,met beide dames nog gesproken over de toekomst van H7 waar ik ook weleens kwam, eigenlijk wisten ze het niet goed te verwoorden,verbouwing etc.maar konden er geen datum aan verbinden!
Er werd nog een verjaardag door 6 ijsberen gevierd, waardoor de dames en overige gasten champagne en taart kregen.
Heb drie fijne sessies gehad met allereerst Bea/Laura,anderhalf uur genoten van elkaar met voor beide een fijn slotakkoord,Bea had een leuk zwart jurkje aan met een diep decolleté die haar fraaie borsten goed zichtbaar maakt , eenmaal op de kamer was dat mijn eerste handeling om deze twee kroonjuwelen uit de verpakking te halen:wink2: en de rest laat zich raden tot aan het slotakkoord!
Om 18.30 uur genoten van een heerlijk warm en koud buffet incl. de keuze uit verschillende desserts.
Na het eten en opnieuw de sauna,een fijne kamer met de volslanke Adele,kon niet van haar grote :t1562: borsten afblijven die goed zichtbaar waren in haar transparante jurkje,na een heerlijke vrijpartij met veel TZ en een prima intense BJ, 15 minuten :t15125: tussen haar grote borsten de kleine husky laten masseren om uiteindelijk in :t15119: ons gezamenlijk orgasme kracht bij zetten,gel was absoluut niet nodig want Adele glibberde bijna de kamer uit:)
Langzaam kwamen er hier en daar wat berichten binnen over de sluiting van diverse saunaclubs, en bij de aanwezige vooral ex VM en Gallardo ijsberen heerste ook de gedachte dat het volgende saunaclub bezoek wel eens 2-3 maanden kan gaan duren,bijzonder zorgelijk ook voor de dames die naast de vrees voor het Corona virus hun inkomsten gaan missen, maar ook in meerdere gevallen niet zomaar terug naar Roemenië kunnen i.v.m. een kwetsbare familie samenstelling.
Mooie Sofia werd nog steeds gepannenkoekt,kreeg de indruk dat ze er ook wel van af wilde toen ik haar aankeek,maar de H7 ijsbeer had een goed gevulde portemonnee :)
Ook was de Japanse ijsbeer en Sushi master Suzuki aanwezig,ken hem bijzonder goed van VM,Gallardo en AG,het was leuk om weer met hem op te trekken,Sabrina mocht tweemaal het Japanse Lotuszaad ontvangen:)
Mijn bezoek laat in de nacht afgesloten met de Roemeense Alexandra,die gezegend is met een prachtige :moon: kont en super :titten2:tieten bij elkaar gehouden via een elegant zandloper figuur,
Alexandra is een geweldig goede :t1525: pijpster in tantra stijl, afwisselend langzaam en snel,diep en alleen het kopje,je sluit je ogen,houd die heerlijke borsten vast en langzaam komt het orgasme vanuit je tenen omhoog borrelen:freu:
Om 3.00 uur vertrokken, en uitgewuifd door theke Oana naar de Veluwe,op dat moment waren er nog 5 ijsberen en 6 dames aanwezig.
Ook dit is geen fake verhaal evenals mijn bericht van 5 maart in GD of de berichten van AG van de laatste weken, ijsbeer korien oordeelt zonder bewijslast aan te voeren omtrent de berichten van andere ijsberen die de moeite nemen om af en toe wat neer te pennen, maar reflecteert dat op zijn eigen helaas teleurstellende bezoek!
Denk persoonlijk dat we morgen vernemen dat alle saunaclubs en andere seksinstellingen terecht gesloten zullen worden, zie jullie ijsberen weer over 2-3 maanden of langer wanner het stoplicht weer op
saunaclub groen staat:):wink2:
Kwibus2
19 maart 2020, 00:28
GD zou een voorbeeld kunnen nemen aan het wervingsbeleid van andere clubs. Dat betekent investeren in het voor langere tijd binden van een paar goede DVP aan de zaak door een financiële regeling te treffen. Daar heb je wel wat duiten voor nodig die bij andere clubs wel aanwezig zijn.
Zo kun je als nieuwe SC een goede start maken.
Kleinere clubs hebben zeker bestaansrecht. Niet iedereen is gecharmeerd van de massaliteit van GT.
Voor mij ligt de grens bij de grootte van AcaG. Daar wordt je als bezoeker door de dames van de entree steeds herkend.
Wanneer je nu en dan een grapje maakt dat goed valt is die kans weer wat groter.
Ik ga ondanks de minder vriendelijke berichten die gebaseerd zijn op een teleurstelling gewoon naar GD.
Ga er heen met de gedachte dat het in ieder geval een prettig saunabezoek oplevert. De rest is een bonus.
Eddy_V
19 maart 2020, 08:13
Rare kwibus heeft nog niet door dat alles gesloten is in Duitsland..
Dalton
19 maart 2020, 12:42
Rare kwibus heeft nog niet door dat alles gesloten is in Duitsland..
De parkeerplaats is open en wanneer je de wagen goed zet is het mogelijk om van het verkeer naar REES en EMMERICH te genieten.
Mistralwind
19 maart 2020, 20:45
De parkeerplaats is open en wanneer je de wagen goed zet is het mogelijk om van het verkeer naar REES en EMMERICH te genieten.
Misschien gelijk,,hamsteren'' bij Real in Rees:biggrin:
Kwibus2
19 maart 2020, 21:11
Kwibus wist dal al wat eerder dan Eddy_V.
Ik ga er van uit dat de SC Sperre ook weer wordt opgeheven al kan het nog wel even duren.
Dan hoop ik dat relatief nieuwe SC als GD nog wel bestaan.
Vriendin van me heeft een paar maanden geleden een klein bordeel overgenomen.
Alles netjes gerenoveerd, de zaak ziet er prima uit.
Ze heeft net haar twee personeelsleden moeten ontslaan, de tent zit op slot.
Voor dit soort bedrijven heeft de overheid niets geregeld.
De DVP werkten daar als zelfstandigen, die hebben nu ook geen inkomsten meer.
Dalton
19 maart 2020, 22:25
Dat geloof niemand een dvp zonder inkomsten bestaat niet.
phoenix
20 maart 2020, 00:02
meestal zijn dvd's zonder inkomsten of dames die niet willen ... of ze zijn smachtend naar en geil von anfang an....
Willem2
20 maart 2020, 00:15
Zullen we dan zeggen dat die dames niks overhouden
Kwibus2
20 maart 2020, 10:58
De actie verplaatst zich naar hotels.
Veel DVP maken nu gebruik van deze uitwijkmogelijkheid.
Ik kreeg van een van de schatjes die ik regelmatig ontmoet het verzoek naar een vdV te komen.
De plicht roept.
schoolmeester
20 maart 2020, 14:19
Je hebt groot gelijk, in een hotel is namelijk geen besmettingsgevaar...………
Groet, schoolmeester.
mentholbear
20 maart 2020, 15:50
Je hebt groot gelijk, BIJ INTIEM CONTACT in een hotel is namelijk geen besmettingsgevaar..……
:smoke:
Ik kreeg van een van de schatjes die ik regelmatig ontmoet het verzoek naar een vdV te komen.
De plicht roept.
Mijn plicht ook. Om sociale contact te mijden. Om thuis te blijven.
Zodra de overheid de zaakjes weer open gooit, probeer ik als 1e ofzo te zijn om aan een hek te staan rammelen. Maar voor nu doop ik mezelf om tot een sir-wank-alot.
wervelwind
20 maart 2020, 15:55
De plicht roept.
Je zou ter plekke gecastreerd moeten worden.
Piet Plezier
20 maart 2020, 16:12
De plicht roept.
ja dat klopt, koos en ik gaan morgen ook naar Herne naar 2 dames
Koos heeft net 2 hotelkamers geboekt en de dames zorgen voor een natje en een droogje
schoolmeester
20 maart 2020, 16:40
Mensen die in deze tijd naar de dames gaan nemen hun eigen gezondheid niet serieus.
Maar nog veel erger: die van hun medemens ook niet !
DIEPTRIEST.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
20 maart 2020, 16:46
Mensen die in deze tijd naar de dames gaan nemen hun eigen gezondheid niet serieus.
DIEPTRIEST.
Groet, schoolmeester.
Je hebt altijd kinderen die niet naar de juf of schoolmeester willen luisteren ;)
phoenix
20 maart 2020, 17:06
ik denk ook net als mentolbear dat het reuze meevalt... als je 1 op1 afspreekt, de kans is niet klein dat zowel jij als de dame al corona hebben gehad... , alleen ik doe dat (nog) niet omdat ik dan weer 14 dagen mezelf in quarantaine houd om zeker te weten da tik mijn oudere ouders of andere kwetsbaren niet aansteek als ik het mogelijk toch krijg..
Piet Plezier
20 maart 2020, 17:07
Je hebt altijd kinderen die niet naar de juf of schoolmeester willen luisteren ;)
dat dan weer wel natuurlijk
Zeus1
20 maart 2020, 21:41
DIEPTRIEST.
Groet, schoolmeester.
We zullen maar zeggen: drank maakt meer kapot dan je lief hebt :wink2:
phoenix
20 maart 2020, 21:59
drink jij zoveel Zeus?
Zeus1
21 maart 2020, 00:00
drink jij zoveel Zeus?
Nee ik niet maar Pietje wel ;)
phoenix
21 maart 2020, 00:14
ach de ene drinkt de andere rookt, de andere eet en de ander gebruikt pilletjes of hash, wiet coke.. en nog weer een ander die neukt graag.....er zijn er zelfs , ooit ene man ontmoet bij de ramen die liet zich alleen maar pijpen, en dat was genoeg.vind ie zelf... .. wat bedoel ik daarmee... LEVEN EN LATEN LEVEN....... zolang pietje maar in zijn kot blijft en niemand pijn doet... mag tie van mij ...
Zeus1
21 maart 2020, 00:17
Ik zeg ook helemaal niet dat hij niet mag drinken, al zuipt hij zich helemaal lam, prima. Alleen in deze tijden dames in hotels ontmoeten lijkt me niet zo slim, vandaar dat ik zei drank maakt ....enz
Wentelt Eefje
21 maart 2020, 08:00
Sommige commentaren hier maken meer leesplezier kapot, dan drank goed kan maken!
Piet Plezier
21 maart 2020, 08:17
Ik zeg ook helemaal niet dat hij niet mag drinken, al zuipt hij zich helemaal lam, prima. Alleen in deze tijden dames in hotels ontmoeten lijkt me niet zo slim, vandaar dat ik zei drank maakt ....enz
waarom denk je dat we naar een hotel gaan
Mooi geen mensen om ons heen, die ons zouden kunnen besmetten
Ben ik nou zo slim of jij zo gruwelijk dom
En dan erbij jullie premier Rutte zegt 1,5 meter afstand gebruiken, en er kan niets gebeuren
mentholbear
21 maart 2020, 16:20
waarom denk je dat we naar een hotel gaan
Mooi geen mensen om ons heen, die ons zouden kunnen besmetten
Ben ik nou zo slim of jij zo gruwelijk dom
En dan erbij jullie premier Rutte zegt 1,5 meter afstand gebruiken, en er kan niets gebeuren
Misschien niet van de medebezoekers van de hotels. Maar jullie zijn, althans dat neem ik maar even aan, intiem met een dame bezig. Waarbij zeg maar vocht vrijkomt en uitgewisseld wordt.
En ik weet niet of ze op haar ere woord heeft beloofd dat jij de enige bent waarmee ze dat nu doet :rolleyes:
Bovendien heeft Rutte niet gezegd dat met 1,5 meter afstand er niks kan gebeuren. Het is slechts 1 van de maatregelen om de kans op besmetting te verkleinen. Deurklinken, liftknoppen, enz. zijn allemaal mogelijke bronnen van besmetting, aangezien dit virus op oppervlaktes buiten het lichaam een poosje kunnen overleven.
Je zit niet zo lang met zoveel mensen bij elkaar opgehokt als in een saunaclub en daarmee is de kans op besmetting wellicht kleiner, maar of dat het risico je het waard is, kun jij alleen bepalen.
Als ik me niet vergis ga je graag geregeld bij je moeder over de vloer. Die kan een stuk gevoeliger zijn voor dit virus dan jezelf. Vergeet dat niet.
Misschien het (her)overwegen waard wat zoveel sir-wank-alots momenteel doen. Net als fietsen verleer je zo iets niet ;)
schoolmeester
21 maart 2020, 16:53
Volgens mij als je anderhalve meter afstand moet houden kun je GEEN seks hebben, of zie ik dit verkeerd ?
Of hebben sommige ijsberen een SUPERLANGE ?
Gewoon even onthouding, beter voor elkaars gezondheid en respect.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
21 maart 2020, 21:36
Volgens mij als je anderhalve meter afstand moet houden kun je GEEN seks hebben, of zie ik dit verkeerd ?
Groet, schoolmeester.
Oh jawel, Piet kan na een paar glaasjes nog prima mikken hoor ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200321/b456b13f70a45327c7818d4d0e8c467f.jpg
JonnyFontane
21 maart 2020, 21:39
Vroeger een gezegde op de middelbare school....
Schoolmeesters zijn net flessen, ze kunnen barsten en kapot vallen...
Kwibus2
21 maart 2020, 22:53
Groet, schoolmeester.
Hangt van de afmetingen van je gereedschap af en ook van wat je onder seks verstaat.
Kwibus2
21 maart 2020, 22:55
Vroeger een gezegde op de middelbare school....
Schoolmeesters zijn net flessen, ze kunnen barsten en kapot vallen...
Kan het niet wat vriendelijker in deze barre tijden?
Dalton
22 maart 2020, 08:25
Koos heeft net 2 hotelkamers geboekt en de dames zorgen voor een natje en een droogje
Zonde geld een kamer met z"n vieren is genoeg en gezelliger ruilen is dan makkelijker en niet zover lopen.
Sjeufke
22 maart 2020, 10:07
Is dat boeken gelukt?
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag geprobeerd in Nederland en Duitsland rondom Heerlen/Aachen een hotel te boeken. Ibis, NH, Golden Tulip, Van de Valk, Fletcherr, Mercure, Leonardo Aachen en Mercure. Allemaal hetzelfde verhaal. Ik kreeg steevast de vraag of het zakelijk was. En om welke zaken? Prive is geen hotel te boeken.
Shakir
22 maart 2020, 10:32
Er zit niets anders op dan jullie eigen vrouw te plezieren. Op jullie plaats!
Piet Plezier
22 maart 2020, 11:51
Is dat boeken gelukt?
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag geprobeerd in Nederland en Duitsland rondom Heerlen/Aachen een hotel te boeken. Ibis, NH, Golden Tulip, Van de Valk, Fletcherr, Mercure, Leonardo Aachen en Mercure. Allemaal hetzelfde verhaal. Ik kreeg steevast de vraag of het zakelijk was. En om welke zaken? Prive is geen hotel te boeken.
ja dat is gelukt, hotel de specht in Dortmund /Herne
mentholbear
22 maart 2020, 13:22
Er zit niets anders op dan jullie eigen vrouw te plezieren. Op jullie plaats!
Hebben jullie eindelijk voordeel tov ons vrijgezellen.
Mag ook eindelijk wel na alle ontelbare alibi's, planning, voorbereidingen, afgebroken sessies en weet ik het wat allemaal er nog meer bij komt kijken :smoke:
Kwibus2
22 maart 2020, 14:19
Hotels willen kennelijk voorkomen dat ze nu als gelegenheid gevers worden ingeschakeld.
Helpt reserveren middels booking.com en andere sites niet om lastige vragen te omzeilen?
Ik reserveer vaak een hotel om 's morgens zonder stress op te tijd te zijn voor een afspraak.
De avond er voor vertrekken, weinig verkeer op de weg, de volgende ochtend uitgerust met een taxi naar de afspraak.
Het zal op dit moment allemaal minder van belang zijn met de beperkingen die het grensverkeer opgelegd heeft gekregen.
fervent
22 maart 2020, 16:05
Die meiden kunnen naar waarheid zeggen dat het zakelijk is........
Is dat boeken gelukt?
Sjeufke
24 maart 2020, 15:25
Ik heb geboekt via booking.com. Even los van het feit dat ik pas na 15 uur kon inchecken bij Leonardo Aachen, werd ik netjes gebeld met de vraag wat het doel was van mijn boeking.
Wellicht dat kleine hotelletjes het niet zo nauw nemen met de regels. De normale hotelketens laten geen gasten toe voor 'plezier'. Alleen zakelijk dus met gegronde reden. Althans dat is mijn ervaring geweest afgelopen donderdag en vrijdag.
@fervent........:biggrin:. zakelijk: Klopt! ik kom tegen betaling wippen. Er ligt een 'mondeling' contract......;)
Piet Plezier
26 maart 2020, 10:16
Is dat boeken gelukt?
Sjeufke ik heb net vd Valk in tiel gebeld, maar daar kun je gewoon een kamer boeken
Het is zo rustig zegt ze je hoeft niet te reserveren.
Nu €69,00 plus ontbijt
Sjeufke
26 maart 2020, 16:17
Thanks kerel!
Bijzonder! Heerlen gaf een no go. En Stein is nu een corono hotel.
mentholbear
27 maart 2020, 02:06
corono hotel.
Long live the Queen? :hammer:
de denker
12 september 2020, 11:05
Gaat deze tent nog open. Je leest er niets over.
pret
12 september 2020, 12:05
Is geen gemis als het dicht blijft.
mentholbear
12 september 2020, 13:43
Is geen gemis als het dicht blijft.
Voor jou misschien, maar d'r zullen vast wel beren zijn die een wat goedkopere club en/of zo dicht bij de grens wel prettig vinden.
Hoewel, goedkoop. De dvp rekende me 50p30.
de denker
12 september 2020, 16:22
Gemis of geen gemis. De Entourage en sfeer is minder dan bij Venus in Hamminkeln, maar de service die ik een aantal maal op de kamer kreeg deed daar niet voor onder. Sterker, was zelfs beter bij bepaalde dames.
mentholbear
12 september 2020, 17:43
En zo zie je maar weer dat smaken verschillen. De sfeer (muziek) is me daar te luid. Ik prefereer de clubs waar het wat lomer is. Nu stond de muziek in GD nou ook niet bepaald zacht, maar stukken beter dan bij Venus.
de denker
13 september 2020, 19:15
Gaat deze tent nog open. Je leest er niets over.
Op de website: woensdag 16/9 weer open.
Husky
13 september 2020, 23:50
Website bekeken,zag er netjes uit,zomaar twee saunaclubs in Emmerich:)
mynasch
19 oktober 2020, 18:41
is Alexandra hier al weer gesignaleerd ?
of is die net als Laura in C22 te bewonderen?
mentholbear
19 oktober 2020, 19:48
is Alexandra hier al weer gesignaleerd ?
of is die net als Laura in C22 te bewonderen?
In elk geval niet meer in GD: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55544-CORONA-faillissementen&p=720555#post720555
Husky
19 oktober 2020, 23:12
Mynasch en mentholbear,
Laura werkt inderdaad van woensdag tot zondag in Club 22,
Hopelijk komt ook Alexandra met haar geweldige body to body massage binnenkort in Club 22 werken,ik was ook een fan van haar:)
robglover
22 oktober 2020, 11:08
Mynasch en mentholbear,
Laura werkt inderdaad van woensdag tot zondag in Club 22,
Hopelijk komt ook Alexandra met haar geweldige body to body massage binnenkort in Club 22 werken,ik was ook een fan van haar:)
Hallo Husky,
Is het tot zondag, of tot en met zondag?
M.v.G. Robglover
Husky
22 oktober 2020, 13:45
Hi Robglover,Laura vertrekt meestal zondagmorgen,bij afspraken blijft ze tot laat in de middag op zondag!