Volledige versie bekijken : Saunaclub Goldenday Emmerich, Algemeen
Elmo3108
29 november 2018, 14:41
En binnenkort weer een saunaclub in Emmerich: http://saunaclub-goldenday.de
edit: was al gemeld zie ik nu... https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2831-Villa-Auberge-Emmerich-am-Rhein-Algemeen&p=635969#post635969.... :hammer:
Piet Plezier
29 november 2018, 16:57
En binnenkort weer een saunaclub in Emmerich: http://saunaclub-goldenday.de
edit: was al gemeld zie ik nu... https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2831-Villa-Auberge-Emmerich-am-Rhein-Algemeen&p=635969#post635969.... :hammer:
dat word ook weer niets
Er zijn er veel te veel
Elmo3108
29 november 2018, 17:12
De tijd zal het leren...toch?
mentholbear
30 november 2018, 21:41
dat word ook weer niets
Er zijn er veel te veel
Het is voor mij wel de dichtsbijzijnde SC. Was mede daardoor een club die ik geregeld bezocht heb.
Husky
30 november 2018, 22:07
Voor mij hetzelfde en binnen de 35 minuten te bereiken,
In Emmerich was Fungarden mijn eerste saunaclub,die ik elke week twee keer bezocht,geweldige tijd met Rumbul maar ook Cubaanse en Braziliaanse vrouwen.
Maar hier praten we ook over een andere locatie waar saunaclub Golden Day zal komen,maar ik ga zeker kijken,wie weet?:smiley:
uurtje
2 december 2018, 15:49
Van het weekend ff door 'toeval' er langs gereden. Volgens mij schiet het al aardig op met de nieuwe club. Uithangbord hangt er al en, de voordeur stond open, zo te zien is de ontvangst ook al een redelijk eind. Denk dat diegenen die vanaf richting Arnhem komen het beste de nieuwe afslag bij Emmerich (Emmerich Ost volgens mij) kunnen nemen. Scheelt een hele hoop stoplichten. Over stoplichten gesproken; club ligt min of meer aan een kruising. Weet niet of je achterom kunt parkeren maar hoop het wel voor beren die ten tijde van het bezoek eigenlijk ergens anders zouden moeten zijn :)
Erru
20 december 2018, 08:43
Iemand nog iets nieuws over deze club.
schmidtchen
20 december 2018, 17:14
...nog geen nieuws....je kunt nog steeds lezen op de website "Neueröffnung in Kürze"...maar niet precies wanneer...
Ben er langs gereden, volgens mij wordt binnen nog gewerkt.
schmidtchen
20 december 2018, 17:30
... en ik ben benieuwd hoe de club het wil doen met de parkeerplaatsen en de ingang .... geen privacy ... heel duidelijk ... iedereen kan zien wie er naar binnen gaat en naar buiten komt...discreet is anders....:confused:
Husky
20 december 2018, 22:37
Ben erg benieuwd en hoop Golden Day eens te bezoeken,vanuit mijn woonplaats 35 minuten zoals vroeger Fungarden.
Zal wel begin maart worden want ben van begin januari tot begin maart langere tijd in het buitenland!
Zal wel via mijn mobiel jullie ervaringen volgen.
Bedankt voor alle updates:)
schmidtchen
25 januari 2019, 12:57
http://saunaclub-goldenday.de/
grote opening op 15 februari....ben heel nieuwsgierig....:)
misschien emmerich heeft weer een nieuwe club...we zullen het zien :rolleyes:
Uit-Drenthe
25 januari 2019, 13:43
Leuk :)
CVARIA
25 januari 2019, 14:56
De site ziet er goed en informatief uit, het succes zal vallen en staan met line-up en de service van de dames. Iets om naar uit te kijken en extra concurrentie voor Gallardo en Venus.
Calvin
tikkitakki
25 januari 2019, 15:32
Wat zijn de openingstijden. Er staat van 11 tot 1700?
vanKees
25 januari 2019, 15:41
Nee, dis van 11.00 tot 05.00!
vanKees
de denker
1 februari 2019, 17:56
Als ik de foto’s van het interieur zo bekijk, dan ziet het er veelbelovend uit. Als de meiden en de bijbehorende service goed is dan kan het een aanwinst zijn.
vliet
1 februari 2019, 21:16
Vormgeving van de website is dezelfde als die van Goch.
schmidtchen
2 februari 2019, 11:06
ik ben nieuwsgierig op de parkeerplaats, de plaats naast de straat is echt minder discreet,
net als de ingang, het kan iedereen zien als iemand staat te wachten voor de deur. :redface:
Iedereen wie voor het stoplicht staat...ik denk hier moet nog wat gebeuren ;)
uurtje
2 februari 2019, 15:32
De internetsite heeft het over een discrete parking. Ik neem aan dat je dat gelezen hebt en dat je desondanks toch nog twijfels hebt. Dat kan......
de denker
3 februari 2019, 08:12
Ik zou deze topic loskoppelen van Lekkerding, want de enige overeenkomst is Emmerich. Meer niet.
Vanaf 15/2 kunnen we de ervaringen delen.
Eddy_V
3 februari 2019, 23:41
Ik zou deze topic loskoppelen van Lekkerding, want de enige overeenkomst is Emmerich. Meer niet.
Vanaf 15/2 kunnen we de ervaringen delen.
Inderdaad een schone taak voor de heren moderators!
Zeer wel mogelijk dat ik op de 15e ook even een kijkje ga nemen in de vroege middag om daarna aan het einde van de middag een kooigevecht in Venus te gaan beleven.
mentholbear
4 februari 2019, 00:37
Begrijp ik het goed dat er in Goldenday geen eten is, zoals in de meeste SC's?
uurtje
4 februari 2019, 03:54
IK adviseer je om ff goed de site te bekijken. Alhoewel er voor de opening een buffet is aangekondigd, spreekt men voor de rest alleen over drankjes. Mc Donalds is trouwens op 2 minuten afstand...
mentholbear
4 februari 2019, 16:18
IK adviseer je om ff goed de site te bekijken. Alhoewel er voor de opening een buffet is aangekondigd, spreekt men voor de rest alleen over drankjes. Mc Donalds is trouwens op 2 minuten afstand...
Precies, ik ls alleen drankjes en dat verbaasde me. Zelfs Lekker Ding en Weizigt zorgen nog iets aan eten. Maar helemaal niks ken ik alleen van de RTC's.
En nee, telkens tussenuit te moeten stappen voor een hapje lijkt me niks.
Meme Moo
4 februari 2019, 16:28
Lijkt me een mooi baantje voor jou Menthol: de SC-Foodtruck! :biggrin:
Elmo3108
4 februari 2019, 16:44
Haha, dat wordt dan je eigen lunchpakketje meenemen... maar zonder gekheid dat zou wel erg zijn zeg, dat er geen eten geserveerd wordt. Jammer hoor, ik zag het al helemaal zitten, een goede en mooie saunaclub binnen de anderhalf uur met de auto vanuit de Rijnmond.
Piet Plezier
4 februari 2019, 17:18
eten is maar bijzaak in een club.
Als er maar vrouwen zijn.
Eddy_V
4 februari 2019, 17:27
Moedermelk is voedzaam
Elmo3108
4 februari 2019, 17:28
Wat moet je daar nu toch mee? :gruebel:
;)
pret
4 februari 2019, 17:39
Ik denk voor jou eerder: als er maar gratis bier is.
Piet Plezier
4 februari 2019, 17:42
Moedermelk is voedzaam
dat wel natuurlijk
Piet Plezier
4 februari 2019, 17:43
Ik denk voor jou eerder: als er maar gratis bier is.
inderdaad Pret
Ik wil er ook nog wel voor betalen hoor
Piet Plezier
4 februari 2019, 17:43
Wat moet je daar nu toch mee? :gruebel:
;)
wat dacht je van gezellig shoppen
pret
5 februari 2019, 13:55
Geen vrijkaarten voor de opening :biggrin:
mentholbear
5 februari 2019, 20:12
Geen vrijkaarten voor de opening :biggrin:
Ik zie ook nog geen tombola :biggrin:
mentholbear
5 februari 2019, 20:17
Lijkt me een mooi baantje voor jou Menthol: de SC-Foodtruck! :biggrin:
Dat gaat niks worden. Zit dan samen met Joker de hele voorraad leeg te vreten.
Husky
5 februari 2019, 22:32
Als we op 15 februari met ze allen komen barst Golden Day uit zijn voegen denk ik,
vroeger was de naam dacht ik "villa Auberge"!
Maar de eerste verbouwing foto`s zagen er veel belovend uit:freu:
Eddy_V
5 februari 2019, 22:51
Als we op 15 februari met ze allen komen barst Golden Day uit zijn voegen denk ik,
Flash Mob om 13uur?
Buffet leegvreten met z’n allen en dan hard wegrennen, zoiets ?
Ik voorzie een mogelijke Club Ranja déjà vu, vandaar mijn Plan B.
Pand was vroeger ook best mooi en ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben en hoe de sfeer gemaakt wordt door de dames.
mentholbear
6 februari 2019, 00:32
Helaas, als alles mee zit gaat Mb richting Oost-Duitsland. Wellicht als ze ooit toch voor wat simpel maagvoer zorgen dat ik er es langs ga. Zelfs de vroegere By Night had nog wat blikvoer. Het hoeft wat mij betreft ook niet uitgebreid of luxe. Zo een worsten stoof bak en wat puntjes of harde broodjes. En als er nog budget over is zo een elektrische soeppan waar je een paar blikken erwtensoep van de Aldi ofzo mee vult voor een paar euro. Heb je helemaal geen kok voor nodig.
Dalton
6 februari 2019, 11:02
Met de opening hebben ze een uitgebreid buffet en daarna een a la carte kaart waarin zelfs chinese gerechten en wok-specialiteiten voorkomen..
Het is nu even afwachten tot hij open is, maar frikadellen serveren ze niet alleen maar bami-hapjes om het hele uur.
Niemand vertellen dat ik het hier al getikt heb anders vertrouwen ze me niet meer en vertellen me noppes.
Eddy_V
6 februari 2019, 12:37
Met de opening hebben ze een uitgebreid buffet en daarna een a la carte kaart waarin zelfs chinese gerechten en wok-specialiteiten voorkomen..
Het is nu even afwachten tot hij open is, maar frikadellen serveren ze niet alleen maar bami-hapjes om het hele uur.
Niemand vertellen dat ik het hier al getikt heb anders vertrouwen ze me niet meer en vertellen me noppes.
potverdorie!
probeert iedereen dit krampachtig geheim te houden zodat de Joker en Sexenfun niet meteen de bakken daar leeg komen schransen, ligt het geheim alweer op straat....
mentholbear
6 februari 2019, 18:37
potverdorie!
probeert iedereen dit krampachtig geheim te houden zodat de Joker en Sexenfun niet meteen de bakken daar leeg komen schransen, ligt het geheim alweer op straat....
Damm, moet ik nu mn reisplannen aanpassen voor al dat lekkers :betrunken:
seksenfun
7 februari 2019, 20:36
Dank aan Eddy_V :smoke: en Dalton :smoke:.
de denker
13 februari 2019, 11:19
Ik twijfel nog. Vrijdag naar de opening, want het ziet er goed uit. Of toch maat naar het vertrouwde Venus in Hamminkeln.
schoolmeester
13 februari 2019, 11:58
Ik ga binnenkort wel even kijken, is voor mij dichtbij, kan er op de fiets heen.
Groet, schoolmeester.
bertje600
13 februari 2019, 12:20
Ik zie geen foto van een bar. Is er die wel?
Husky
13 februari 2019, 23:45
Bertje 600 heb de video ook twee keer bekeken en ook geen bar kunnen waarnemen:)
pret
14 februari 2019, 06:35
Wat zijn de openingstijden? Zie het niet trtug op hun sitr
bertje600
14 februari 2019, 06:38
zie hierboven van 11.00 tot 5.00
cootje
14 februari 2019, 07:31
De dames zien er goed uit op plaatje, of geleende foto uit een bestand ?
Interessant want niet zo typische Roemeense Look
Afwachten.
Willem2
14 februari 2019, 10:32
De dames zien er goed uit op plaatje, of geleende foto uit een bestand ?
Interessant want niet zo typische Roemeense Look
Afwachten.
Het lijken mij advertentie foto's :) ;)
Afwachten ....
De entreeprijs is €30,- en de openingstijden zijn van 11 tot 5uur 's nachts
Dalton
14 februari 2019, 11:13
Ik weet haast zeker dar er veel vaders met kinderen komen voor een happy-menu,omdat ze te vroeg rechts afslaan.
cath.leen
15 februari 2019, 09:18
club ligt min of meer aan een kruising. Weet niet of je achterom kunt parkeren maar hoop het wel voor beren die ten tijde van het bezoek eigenlijk ergens anders zouden moeten zijn :)
Ik zie nog geen parkerplaats. Alleen de plaats voor de deur. En er is geen niets tussen straat en de terrein. Alles openbaar.
Of zie ik dat niet goed.....?
pret
15 februari 2019, 13:54
Nog steeds geen live berichten vanuit deze club!!!!
Eddy_V
15 februari 2019, 13:56
Nog steeds geen live berichten vanuit deze club!!!!
Zie het zojuist aangemaakte topic ;)
pret
15 februari 2019, 13:59
Zie het zojuist aangemaakte topic ;)
Je was weer te laat er mee. :biggrin:
Of was ik weer te ongeduldig? :hammer::
Eddy_V
15 februari 2019, 14:01
Ik zie nog geen parkerplaats. Alleen de plaats voor de deur. En er is geen niets tussen straat en de terrein. Alles openbaar.
Of zie ik dat niet goed.....?
dat heb je goed gezien: plaats voor ca 5-6 auto’s. Stukje verderop ook plaats openbaar (en trein station vlakbij).
pret
15 februari 2019, 14:19
dat heb je goed gezien: plaats voor ca 5-6 auto’s. Stukje verderop ook plaats openbaar (en trein station vlakbij).
Ongeschikt voor bezoekers met auto dus.
Eddy_V
15 februari 2019, 14:58
Ongeschikt voor bezoekers met auto dus.
Hiernaast zit een autobedrijf met parkeerplaats en die is in de namiddag en weekend beschikbaar begreep ik.
Het station zit overigens iets verder: ca 1 kilometer.
schoolmeester
15 februari 2019, 16:34
Mijn fiets kan ik altijd kwijt !
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
15 februari 2019, 17:03
Mijn fiets kan ik altijd kwijt !
.
Ja, daar stonden die Duitsers vroeger ook al bekend om
Husky
15 februari 2019, 23:42
Vrijdag Golden Day bezocht,was er samen met een andere ijsbeer als eerste om 11.15 uur en werden welkom geheten door Yvonne ex VM, betaalde 30 Euro voor de nodige attributen en aten een broodje.
Het bar en zit gedeelte zag er mooi en ruim uit, voldoende sofa`s om je met een dame rustig te kunnen onderhouden evenals een fraaie bijzonder grote kleedruimte, toiletten en doucheruimte.
Alles met smaak ingericht, hier en daar ontbrak er een haakje om je badjas op te hangen maar dat mocht de pret niet drukken!
De sauna was ruim en functioneel, echter de kachel was defect en verwarmde de sauna tot slechts 40 graden, er stond buiten een nieuwe kachel maar die werd pas maandag ingebouwd erg jammer voor een fervent liefhebber van een warme sauna van zo`n 90 graden en vooral bij een opening!!
Buiten was er een leuk betegeld terras met een aantal zitjes en een groot grasveld waar nog alles mee gedaan kan worden,regelmatig zaten we buiten om van de zon te genieten.
Ook het avondeten liet lang op zich wachten, toen maar rond 19.00 uur een pizza gevolgd om 20.00 uur door een maaltijd uit Oost Europese keuken, beetje laat maar wel lekker!
Vandaag was het bier gratis,maar buiten de opening kost een flesje bier 5 Euro en Wodka,Whisky ect. 8 Euro.
De volgende dames waren aanwezig zo ver ik ze ken:Gambiaanse Anna ex VM en Gallardo,Liliane en Chantal ex Heavengate,Andrea ex Salaome en Gallardo,Reni ex VM en Heavengate,Alexandra ex VM van drie
jaar geleden en twee voor mij onbekende DVP bij mijn vertrek om 22.00 uur kwam de Nigeriaanse Jessy binnen ex VM en Gallardo,met een totaal van 9 dames vond ik dat wat dunnetjes voor een "feestelijke opening"
Er waren ongeveer 10 ijsberen vanaf 17.00 uur, leuk gecommuniceerd met de volgende ijsberen Scrotum, Toetebel, Sas en voor een deel met Eddy V.
Zelf een uur lang plezier gehad met Anna,prima intense seks met een hoog GFE gehalte uiteindelijk in :t15134: mijn :sperm[1]:de vrijheid gegeven:freu:
Minpunten zijn de weinig parkeerplaatsen,Toetebel een ondergetekende hadden moeite om schadevrij te vertrekken,het late eten de kapotte sauna en weinig dames!!
Kom over een paar weken weer eens terug om te kijken hoe dan de situatie is, kan m.i.z. alleen maar beter worden:)
Zoals vermeld om 22.00 uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:wink2:
cootje
16 februari 2019, 06:52
Yvonne alleen theke of ook voor plezier ?
Eddy_V
16 februari 2019, 08:31
Yvonne alleen theke of ook voor plezier ?
Naar eigen zeggen slechts voor één of enkele dagen aanwezig als thekedame tijdens de opstartperiode.
Als zij ook voor plezier aanwezig was geweest zou ik misschien iets langer gebleven zijn. Weliswaar zou zij elders niet direct op mijn hitlist staan, milfs zijn niet direct waar ik op zoek naar ben, maar tov de LU van gisteren had ik een poging best willen wagen :)
pret
16 februari 2019, 08:47
Zo te horen zal deze club ook niet lang overeind blijven.
Elmo3108
16 februari 2019, 09:04
Inderdaad, klinkt allemaal als een behoorlijk valse start.... maar goed ik meen mij dit soort berichten ook te herinneren over Gallardo en Venus toen die clubs aan het opstarten waren, terwijl die tegenwoordig toch ook wel een aardige schare fans hebben hier op het forum.
rmjhexe
16 februari 2019, 09:26
mit grosser Live Strip-Show und Exclusivem Buffet Heb dus niks gemist :smile2:
Eddy_V
16 februari 2019, 09:57
Zo te horen zal deze club ook niet lang overeind blijven.
Dat valt nog te bezien, op zich heeft de club wel de potentie om er iets van te gaan maken.
Kennelijk hebben zij elders ook ervaring, maar soms is het beter om low-profile te starten met wat minder poeha, zoals Venus destijds gedaan heeft. En zie wat voor een gave club met super line up dat nu geworden is!
Maar de clubs in de regio hoeven zich inderdaad niet à la minute zorgen te maken over hun voortbestaan. Althans niet vanuit Emmerich.
Voor de bezoekers uit de omgeving, Achterhoek en noorden van Nederland een alternatief om bij gelegenheid eens uit te proberen.
Voor de zuiderlingen zijn er volop betere alternatieven.
rmjhexe
16 februari 2019, 10:10
Betaal je daar 40430 of 50430
phoenix
16 februari 2019, 10:25
die willen 50...dat proberen ze toch overal...
schoolmeester
16 februari 2019, 10:33
phea, dat weet je zelf ook wel dat je bij sommige clubs nog kunt wippen voor 40 per half uur.
B.v. Accapulco Gold in Ratingen.
Groet, schoolmeester.
Toetebel
16 februari 2019, 12:32
Betaal je daar 40430 of 50430
In principe 50430.
Toetebel
16 februari 2019, 12:35
phea, dat weet je zelf ook wel dat je bij sommige clubs nog kunt wippen voor 40 per half uur.
B.v. Accapulco Gold in Ratingen.
Groet, schoolmeester.
In RTC zelfs voor 30 of 25, dan wel minder minuten.
hvdk52
16 februari 2019, 12:58
Ja,dat was me een grandioze opening!"Neueröffnung am Freitag den 15.02.2019 mit grosser Live Strip-Show und Exclusivem Buffet."Geen stripshow gezien!Er was wel een buffet,maar om dit "exclusief" te noemen gaat mij echt drie straten te ver.Er liep,met gedreven gang,ongeveer evenveel personeel rond als ijsberen.Wat die mensen allemaal uitvoerden was voor mij een raadsel.Er werden pogingen gedaan om de sauna en de DJ-apparatuur te herstellen,maar helaas zonder resultaat.De inrichting vind ik persoonlijk nogal kleurloos.Het lijkt meer op een wachtruimte dan een saunaclub.Zoals gemeld door Husky:"hier en daar ontbrak er een haakje om je badjas op te hangen".Ik heb geen enkel haakje kunnen ontdekken.Misschien dat ik op de verkeerde plaatsen ben geweest.Parkeren voor de club is gewoon een grote ramp,geef op de website een alternatief aan!In de avonduren werden door personeel en rokers regelmatig de achterdeuren niet gesloten wat tot gevolg had dat de gevoelstemperatuur sterk daalde,om niet te zeggen dat er regelmatig sprake was van ernstige tocht over de vloer.De dames van de foto's op de website heb ik niet gezien in de line-up.Er zal toch het een en ander moeten veranderen om mij te verleiden tot een volgend bezoek.Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik er in de buurt moest zijn,als ik er speciaal heen gereden was zou het een gemiste dag geweest zijn.
makro
16 februari 2019, 13:51
Net bij GD geweest. 3 dames aanwezig. Niet mijn types. Weer weggegaan
schoolmeester
16 februari 2019, 14:06
Kun je wat meer info geven over de aanwezige dames: leeftijd, lichaamsbouw etc.
Bij voorbaat dank.
Schoolmeester.
makro
16 februari 2019, 14:12
2x gekleurd en 1x roemeens. Ben niet gebleven. Lockers werkten niet en kon met kleding naar binnen
Toetebel
16 februari 2019, 14:46
Net bij GD geweest. 3 dames aanwezig. Niet mijn types. Weer weggegaan
Deed de sauna het? Dan bedoel ik 80-90 graden. Werd gisteren namelijk beloofd.
hvdk52
16 februari 2019, 21:29
2x gekleurd en 1x roemeens. Ben niet gebleven. Lockers werkten niet en kon met kleding naar binnen
Waren de sleutels zoek?
cath.leen
19 februari 2019, 05:56
Ik was er doch nieuwsgierig.
Even in het donkere naar Emmerich. Ik was er met 22 uur.
Ik word vriendelijk ontvangen door Anna. Ze zei dat er maar 2 dames waren.
Anna ken ik van Lekkerding en Gallardo. We hebben langere tijd gesproken.
De lokkers in de kelder zijn niet de nieuwst, dacht ik, of die van een oude school zijn gesloopt?
Kleine douches. Haakjes, ja maar ook voor je alleen. Te weinig!
De sauna was koud, problem met strom. Miesschien woensdag komt een monteur.
Ik heb me naast een dame gezet.
Liliana, bulgaars. Spreekt goed duits. Was echt vriendlijk en aardig.
Vroeg wel zo naar een sluitel, maar als ik zei, nee, nog maar wachten, was het ook geen problem.
Lekker knuffelen en zoenen op de bank.
Laater dan een kamer opgezocht.
Voor mijn smaak was her service prima.
Met haar graag vaaker.
Het was maandag, heel rustig, maar dat is er normaal op een mandag. Ik was de 8 klant voor vandag.
Er waren over dag merdere dames aanwezig, die zijn met 19 uur naar thuis.
Ze verwachten voor het weekend wel nog merdere nieuwe dames.
Ik kom gewoon in Venus, en daar voel ik me ook wel bijnaar als ik zit in mijn woonkamer, maar in Golden Day krijg je een gevoel als zit ik in de wachtkamer van en train station.
30 EUR entree, en 20 EUR voor de sleutel, die je laater terug krijgt.
Miesschien kom ik nog vaaker kijken omdat het dicht bij thuis is.
Maar dat zal niet voor de club zijn, dat zal dan wel voor de dames zijn. Dus, ik hoop dat er goede dames komen.
Scrotum
19 februari 2019, 10:02
Leuk dat Liliane er nog zit. Had vrijdag in GD ook een kamer met haar die uitstekend was. Ze ziet er leuk uit en spreekt ook Engels. Eerder in Dortmund, Frankfurt en Acapulco gewerkt.
tom67890
20 februari 2019, 07:59
Gisteren ook in GD geweest. Ik kan de omschrijving alleen maar beamen: prachtige club met alles erop en eraan. Maar alleeen nog een beetje stilletjes, zo vlak na de opening. Mijn overtuiging is dat het een succes gaat worden. idd vlak bij het station met een directe trein vanuit Arnhem. Ik heb me mateloos vermaakt met Anna(ei?). Een donkere dame die de kneepjes van het vak meer dan verstaat.
Kom kerels: laten we deze club tot een succes maken. Vlak bij de grens terwijl dit soort clubs in NL gewoon niet bestaan. Hoe meer kerels zich er melden hoe meer vrouwen dat ook doen...
tikkitakki
20 februari 2019, 21:15
Hoe zijn de kamers? Las dat er een speciale kamer er bij is?
Toetebel
21 februari 2019, 16:32
Is de sauna inmiddels operationeel?
Husky
21 februari 2019, 21:30
Toetebel de mooie sauna,mega groot en brandnieuw doet het nog niet!
Was voor mijn werk in de buurt van Doetichem,dus ik denk laat ik Golden Day nog eens bezoeken,wat ik eigenlijk na vrijdag niet direct van plan was!
was er om 13.30,50 Euro betaald,20 krijg je terug bij het teruggeven van de sleutel,broodje gegeten en geïnformeerd naar de sauna, die hoorde ik vanavond operationeel zal zijn:)
Er waren 4 dames Gambiaanse Anna,Duitse Chantal,twee voor mij onbekende Turkse dames en met mij er bij 3 ijsberen!
Een tijdje met Anna geknuffeld op de sofa en aansluitend een uur GFE worstelen in alle posities met een heerlijk orgasme tot besluit:freu:
Ken Anna al van de Fungarden tijd, m.a.w. geen plekje is voor mij onbekend:)
Golden Day is een mooie nieuwe saunaclub met 9 grote kamers,elk met een ander thema/motief,personeel doet zijn best om je naar de zin te maken,maar er moet nog wel meer gebeuren qua aantal en kwaliteit van de dames en het eten,de mogelijkheden zijn er,zeker met een goed functionerende sauna:)
Daarna buiten sigaartje gerookt en de krant gelezen,nog wat salade gegeten(er is geen avondeten) 20 Euro terug gekregen en vertrokken om 16.30 naar de altijd mooie Veluwe:wink2:
Husky
22 februari 2019, 15:23
Hi IJsberen beter laat dan nooit, maar.............................................. .........................die grote megasauna is operationeel en staat op 85 graden:freu:
Kreeg vanmorgen een bericht van Anna:)
johan47
24 februari 2019, 17:34
Geef eens gratis kaartjes we voor de entre
Dan gaat het misschien weel lopen.
Ik kom in elk geval binnenkort ff zelf ervaren
Johan
Kinky
1 maart 2019, 18:23
Zo net aangekomen was niet druk op parkeerplaats maar hier binnen zitten een partij lekker meiden tel er 10 stuks NIET veel beren maar dat vind ik niet heel erg. Maar mmmm...
hallodaarbenikweer
10 maart 2019, 19:39
Vanmiddag geweest. Vooraf nog gebeld en er zouden 9 dames zijn. Niet dus. Ik heb er inclusief theke max 6 geteld toen ik na zessen vertrok en ik ben van 3-6 de enige ijsbeer geweest. Alles is al gezegd over deze zaak. Netjes. Schoon. Sauna, ruim en netjes, deed het. Er was net een nieuwe kachel in de sauna geplaatst omdat onverlaten al in de openingsweek de eerste kachel hadden beproefd door er in een keer een hele emmer water op te sodemieteren. Een dunne onopgemaakte tippelhoer met lange laarzen deed de deur open. Sorry voor deze beschrijving, maar volgens mij begrijpt nu iedereen wat voor een type het is. Niet wat je verwacht in een dergelijke zaak. Vriendelijke schoonmakende heren en theke die de tippelhoer als begeleiding naar de lockers beneden meestuurde. Op de begane grond nog twee dames. Een min of meer slanke Bulgaarse Maria en een oudere dikkere Turkse met lelijke tattoos die aangaf alles voor me te willen doen. Geprobeerd te praten met Maria die in haar Duitse vocubalaire alleen Zimmer kon bazelen. Ze probeerde vertaling te krijgen van de Turkse, maar die zag vooral haar kans schoon om mij over te halen met een zeg maar rijk aanbod. Ik kreeg Maria ook niet tot kussen en mijn Zwans pakken kon ook niet in de publieke ruimte. Zucht. Dan maar sauna om nog iets van de 30euro inkom terug te krijgen naast die paar colaatjes. Na de uitgbreide sauna trof ik de net aangekomen Bulgaarse Judy aan. Een oudgediende in het vak dus prima PuffDeutsch. Ook zeer terughoudend op de bank. Daar krijg je geen trek van en van looks hoeft ze het ook niet te hebben, maar wel beter dan de andere 3. Geen haast, dus na aandringen grabbelde ze onder het ijsberenvel waar waarempel iets begon te groeien. Tongen kon beslist niet op de bank vanwege de andere dames. Na prijsonderhandelingen, die ik vanwege matige begeerte, makkelijk won een half uurtje Zimmer oben gedaan. Niet slecht, pijpen en neuken hoe ik het wou en over haar heen gespoten, terwijl ze rechtop in de hoek stond. Ach ja, kwakje kwijt zal ik maar zeggen. Onder bij de lockers het overeengekomen bedrag overhandigd zonder gezeur. Daarna nog voor de vorm, want nog geen trek, wat van het eten geproefd. Was niet slecht.
Er kwam een middelbare Gambiaanse Anna binnen die wel wat communicatiever was. Niet mijn type, maar aanspraak wilden we wel van elkaar. Wat moet je anders. Wat obligaat standaard saunagezwets en de constatering dat het niet loopt. Waarom verleiden de dames dan niet meer vraag je je af. Enfin een korte saunabeurt en weer even bij zwarte Anna. Niet zoenen en mijn pik maar even vasthouden, want zo schijnt het daar te gaan. Overige dames waren overigens in de rookruimte met gokautomaten. Enfin daar krijg ik geen neuktrek van en ben maar vertrokken. De 20euro terug van de theke gekregen zonder de vraag hoe ik het had gehad of hoe ik het vond. Ik heb Golden Day geprobeerd. Normaal zou ik een startende club niet direct negatief recenseren, maar ik neem het ze kwalijk als ik bel om het damesaanbod na te vragen en dan in kwantiteit en kwaliteit teleurgesteld te worden. Verleiding door de dames vind ik belangrijk. De afstandelijkheid was veel te groot. Er moet aan me gefrunnikt worden evenals tongen op de bank. Geile praatjes en geile blikken zijn óók welkom. Een herhaling over een tijdje alleen zonder het betalen van entree, want het was geen Golden Day.
phoenix
10 maart 2019, 20:12
hmm 30 km verderop daar zijn er die doen geloof ik van alles met je zelfs buiten de kamer heb ik gehoord..
hallodaarbenikweer
10 maart 2019, 22:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=610806
Of misschien gelezen Phea? ;)
de denker
11 maart 2019, 07:33
Een herhaling over een tijdje alleen zonder het betalen van entree, want het was geen Golden Day.
dit verslag van de altijd betrouwbare hallodaarbenikweer ( zijn teksten over VV duisburg kloppen altijd) doet mij besluiten voorlopig die min 30 km extra rijden er maar voor over te blijven hebben. Deze club zal echt iets anders moeten leveren voordat er klanten komen. Jammer..
hvdk52
11 maart 2019, 14:27
@hallodaarbenikweer:"Vooraf nog gebeld en er zouden 9 dames zijn. Niet dus. Ik heb er inclusief theke max 6 geteld toen ik na zessen vertrok.."
Al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaalt die wel!
Dit is echt tekenend voor een slecht draaiende club en zichzelf de afgrond in storten.
schoolmeester
14 maart 2019, 07:28
Iedereen met een eigen zaak/bedrijf probeert zo positief mogelijk naar buiten te komen.
Dat er dan een paar dames bij opgeteld worden til ik eigenlijk niet zo zwaar aan.
Het is algemeen bekend dat als een autohandelaar op zijn website heeft staan: een steeds wisselende voorraad van 100 autos, ga er dan
in de praktijk maar van uit dat er 60-70 autos daadwerkelijk op voorraad zijn.
Ik bedoel hiermee te zeggen: dit gebeurt overal.
Wat ik wel kwalijk vindt is dat bij deze saunaclub kort geleden een ijsbeer zich meldt vlak na elfen, en dat er dan wordt gezegd, kom
over een uur maar terug, terwijl er op de website staat dat ze vanaf 11 uur in de morgen open zijn.
Als mij dit zou overkomen zou ik hier niet meer heen gaan.
Het is een mooie club vlak bij de grens, maar ik betwijfel of ze het gaar redden in de toekomst met weinig dames en 5 euro voor een
flesje bier.
Groet, schoolmeester.
de denker
14 maart 2019, 15:42
Iedereen met een eigen zaak/bedrijf probeert zo positief mogelijk naar buiten te komen.
Dat er dan een paar dames bij opgeteld worden til ik eigenlijk niet zo zwaar aan.
Het is algemeen bekend dat als een autohandelaar op zijn website heeft staan: een steeds wisselende voorraad van 100 autos, ga er dan
Wat ik wel kwalijk vindt is dat bij deze saunaclub kort geleden een ijsbeer zich meldt vlak na elfen, en dat er dan wordt gezegd, kom
over een uur maar terug, terwijl er op de website staat dat ze vanaf 11 uur in de morgen open zijn.
Het is een mooie club vlak bij de grens, maar ik betwijfel of ze het gaar redden in de toekomst met weinig dames en 5 euro voor een
flesje bier.
Groet, schoolmeester.
Och dat flesje bier vind ik nog niet zo heel erg, maar te weinig dames en een matige service is reden om voorlopig af te zien van een bezoek. De foto's waren zo veelbelovend en zo dicht bij de grens. Jammer, wie weet komt het nog goed.
Senior
15 maart 2019, 08:13
Hallo Schoolmeester,
Ik sta er inderdaad om 11.15u en mag over een uur terugkomen. Er zullen nog geen dames aanwezig geweest zijn maar zeg dat dan en laat mij dan aan mij de keuze of ik in de club wacht welke dames er gaan komen. Ik hou daar niet van en ga inderdaad niet meer terug.
Als deze club zo doorgaat denk ik niet dat het wat wordt.
Willem2
16 maart 2019, 17:14
Hallo Senior
Als jij zo doorgaat denk ik niet dat het wat wordt.
Let op !!!
Het interesseert mij eigenlijk geen reet maar ik vind het weer heel verdacht dat een nieuw lid zo bezig is tegen een club.
Wees eens een vent en ga eerst eens wat berichten erop zetten waar jij je dan wel thuisvoelt.
rokkenjager
17 maart 2019, 01:30
flesje bier.
Groet, schoolmeester.
Indien men er als bedrijf voor kiest om via de website zaken mooier voor te spiegelen dan deze daadwerkelijk zijn is het hun eigen keus. Dat je klanten daardoor een desillusie geeft en dat deze vervolgens de boel afzeiken is dan ook iets wat ze over zich zelf afroepen. Helemaal kwalijk is natuurlijk mensen zeggen kom later maar terug terwijl op de website vermeld is dat ze open zijn. Zodra ik weet of merk dat een bedrijf dat doet kies ik voor zekerheid en ga het deurtje voorbij.
mentholbear
17 maart 2019, 02:35
Wat mij weerhoudt is het gebrek aan eten. Ik ben niet de meest kieskeurige, maar iets om de maag te vullen zou wel fijn zijn. Desnoods een pannetje soep of stoompannetje met worst. Kost geen vermogen, maar is er tenminste iets warms te eten.
Mag je eigenlijk je mobieltje in deze club gebruiken?
Eddy_V
17 maart 2019, 03:26
Desnoods een pannetje soep of stoompannetje met worst.
Mag je eigenlijk je mobieltje in deze club gebruiken?
Ben er alleen op de openingsdag geweest en toen stond er wel een pan soep plus broodjes en fruit (erg basic maar het stond er, vergelijkbaar als bij Diamonds)
En ja, overal was gebruik van mobiel of tablet toegestaan.
Mocht je dicht in de buurt zijn dan kan je natuurlijk eens de proef op de som nemen voor die 30,- maar ervoor omrijden lijkt mij momenteel wat veelgevraagd.
hallodaarbenikweer
17 maart 2019, 09:24
Tijdens mijn bezoek vorige week was er wel eten. Goede bami, aardappels, gewokte groenten, broodjes, appels. Niet spectaculair, maar vast voldoende voor Mentholbear.
Beste ijsberen ik ben hier op zaterdag de 16e maar eens voorbij gegaan omdat ik klaar was bij Gallardo.
Op mijn weg terug dus ik dacht ja moet het een kans geven kon er nog niet veel over lezen of van hebben horen dus ik ga zelf maar kijken.
Ik kwam er rond 21:30 uur aan nette tent aardige mensen naar beneden gegaan om om te kleden kleedkamers zijn wel erg 1980 maar goed het was wel schoon.
Binnen een cola besteld netjes ontvangen en er zaten totaal 8 dames.
7 uit bulgarije Klasse D vrouwen dus dit zijn straatvrouwen niet helemaal mijn ding.
1 dondere vrouw uit Afrika die zag er wel goed uit maar goed die vond het belangrijker om glazen te wassen dus dan heb ik er ook geen trek in.
Sfeer niet te beschrijven erg slecht kan ik mij wel wat bij voorstellen aangezien ik de enige klant bent.
Passief is wat ze zijn behalve een kerel die daar werkt die kwam mij vriendelijk vragen hoe ik het allemaal zag en of hij iets voor mij kon doen wel netjes.
Hij ga aan of ik geen aufgus wou in de sauna nou die sauna was perfect nieuw netjes en groot.
Club is ook netjes eten is erg standaard maar wel netjes.
Naar een uur ben ik vertrokken.
Conclusie ligging geweldig club netjes vriendelijk ik denk dat we de club toch een kans van slagen moeten geven gezien de locatie en ze doen goed hun best.
schoolmeester
26 maart 2019, 17:11
De enige klant op Zaterdagavond, dat is niet zo goed voor een nieuwe saunaclub.
Groet, schoolmeester.
het is erg stil hier ... :-/
ik vrees dat geen nieuws slecht nieuws is?
Husky
1 april 2019, 14:06
Denk ik ook pau,
jammer zo dicht bij de deur:heul:
Husky
1 april 2019, 14:07
Denk ik ook pau,
jammer zo dicht bij de deur:heul:
jeegee
9 april 2019, 12:47
zeker jammer. Temeer dat de club gemakkelijk per ov te bereiken is. Ga er gauw eens even kijken.
pieterjan72
29 april 2019, 15:11
Afgelopen woensdag een bezoek gebracht aan deze club . Ontvangst was in orde . 30 euro entree en 20 euro borg .Douches zagen er goed. Het was niet druk. Gekamerd met leuke Bulgaarse met mooie borsten voor een uur. Half uur 50 een uur 100 . Alles prima, maar wat meer variatie in de dames en de line up kan geen kwaad . De club is goed te bereiken nu nog wat doen aan de line up en extra klanten en dan wordt het vast een succes
Husky
29 april 2019, 22:11
Pieterjan hoeveel dames waren er?
En ook Anna een Afrikaanse dame uit Gambia:)
jeegee
30 april 2019, 13:39
Ik ben er tegen 13.00 binnen gegaan
Nog nooit nergens na drie kwartier zo teleurgesteld weer vertrokken. Club ziet er op zich niet verkeerd uit. Maar de lunch was nihil en de drie aanwezige vrouwen deden hun uiterste best er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien. Daar konden "lokgeluidjes" en lachjes niets aan veranderen. Dit gaat het niet worden, vrees ik. En zeker voorlopig niet voor mij. Het slechte bericht mbt YY dat ik zojuist las, maakt mijn dag er niet beter op. Maar weer creatief en positief proberen te denken.
CVARIA
30 april 2019, 18:53
De comments tot nu toe nodigen helaas niet uit om te gaan.
Calvin
Ik ben er tegen 13.00 binnen gegaan
Nog nooit nergens na drie kwartier zo teleurgesteld weer vertrokken. Club ziet er op zich niet verkeerd uit. Maar de lunch was nihil en de drie aanwezige vrouwen deden hun uiterste best er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien. Daar konden "lokgeluidjes" en lachjes niets aan veranderen. Dit gaat het niet worden, vrees ik. En zeker voorlopig niet voor mij. Het slechte bericht mbt YY dat ik zojuist las, maakt mijn dag er niet beter op. Maar weer creatief en positief proberen te denken.
pieterjan72
3 mei 2019, 06:18
Toen ik er was waren er 8 dames aanwezig
flatchestlover
7 mei 2019, 08:58
wie was al in Golden Day.
heeft iemand info , ik hoor het graag
wie was al in Golden Day.
heeft iemand info , ik hoor het graag
Zie alle berichten bij algemeen van dit clubje.
phoenix
7 mei 2019, 16:42
ga eens kijken flatchestlover zou ik zeggen en doe verslag voor ons....
jannijmegen
14 mei 2019, 12:25
Afgelopen week heb ik golden day in de (namiddag) bezocht.
Ik ben zelf vaak afhankelijk van het ov en aangezien ik er van deur tot deur iets meer dan een uur over doe dacht ik, waarom niet zelf uitproberen.
De laatste reacties hier waren niet echt positief en jammer genoeg moet ik me hierbij aansluiten.
De faciliteiten/inrichting en vooral ligging van GD is ideaal, het aanbod van dames daarentegen is een echte teleurstelling.
Toen ik er was waren er 4 dames aanwezig (1 nog in een pyjama en 1 in een joggingbroek/trui) waarvan er maar 2 er enigszins 'presentabel' uitzagen.
Na het afgeven van € 50 (€20 borg voor de sleutel) liep één van de 'presentabele' dames met me mee naar de kleedkamers.
Ik kleedde me om en nam een koude douche, omdat het water bij de enige douche die het nog deed maar niet warm werd
(2 andere douches in de kleedkamer waarvan 1 zonder waterdruk en de ander zonder knop).
Vervolgens liep ik een klein rondje door de club waarbij de sauna er erg mooi en ruim uitzag, maar ook deze stond uit/was niet warm.
Wel zag ik nog douches bij de sauna, dus misschien dat deze wel warm water hadden.
De gokautomaten stonden ook uit, kortom: dooie boel.
Zo ook de dames jammer genoeg.
De twee waarover ik het eerder had, namen niet eens de moeite om zich om te kleden of te verplaatsen naar een andere ruimte.
Ze bleven de hele tijd dat ik er was met elkaar praten in de grote open ruimte, zonder ook maar mijn kant op te kijken. .
Later kwam er zelfs een man bij zitten en leek het meer alsof ik een gezin aan het storen was tijden hun ontbijt (het was toen al rond 16.00 uur en de club was dus al enkele uren open).
Ik probeerde nog om met de 'presentabele' dames in gesprek te komen, maar ze spraken beiden geen woord Engels of Duits.
Ik voelde me erg ongemakkelijk en om dat rotgevoel bij mezelf weg te nemen (en letterlijk te verplaatsen naar een andere ruimte) besloot ik maar met Isabella te kameren.
Zoals alle dames (en de heren overigens ook), komt Isabella ook uit Bulgarije, waarbij ze Turkse roots heeft.
De kamergang met Isabella was niet verkeerd, mede doordat ik me op het ergste had voorbereid.
Het werd een half uur voor € 50 waarbij ze me lang heeft gepijpt en we enkele posities hebben gedaan.
Na enkele minuten pijpen wilde ze al wel ficken maar toen ik haar hoofd 'terug duwde' begreep ze me en ging zonder gedoe verder.
Na ruim 20 minuten kwam ik klaar en was ik vooral ook klaar om naar huis te gaan.
Ik heb me dan ook gelijk aangekleed, me borg teruggekregen en ben gaan lopen richting Emmerich bahnhof.
Kortom: Ideale ligging, goede faciliteiten wanneer ze het doen,kamergang met Isabella redelijk gezien de omstandigheden en vooral slechte sfeer en line-up.
Weer een reden te meer om hier snel voorbij te rijden.
kees1000
14 mei 2019, 16:02
Jammer genoeg!
Alles doorgelezen in dit topic. Ik overweeg namelijk om morgen te gaan, want ik las gratis entree bij besteding van 20 euro horeca.
Idd mooi bereikbaar met OV, zowel met bus als trein vanuit Nederland, dus ideaal voor mij zonder auto.
Wat ik me afvroeg of er al ijsberen eerder hier naar toe zijn gegaan met de "gratis entree" aanbieding en of dat ook echt zo was. Ook weleens gehoord dat er ergens anders "gratis entree" was, de klanten netjes boven de 20 euro horeca besteding hadden en dat de aanbieding van het online affiche ineens vergeten was en ze het volle pond wilden innen.
Oftewel is het een integere club? Betaal je echt alleen je horeca rekening of ga je genaaid worden op de verkeerde manier haha.
phoenix
29 mei 2019, 19:12
dan pak je toch de trein richting hamminkln, zijn ze zo genezen als ze je willen naaien...
schoolmeester
29 mei 2019, 21:01
Jaap T, je kan beter naar Hamminkeln gaan, zitten 2 goede saunaclubs, namelijk VENUS en GALLARDO.
Groet, schoolmeester.
hallodaarbenikweer
30 mei 2019, 15:28
@jaapt Het is weer eens tijd dat iemand daar poolshoogte neemt, dus we lezen graag je ervaringen.
leovanes
30 mei 2019, 18:34
Hallo meester , ik ook zo het idee , na het lezen van alle verhalen dat daar weinig opwindends rondloopt . ik ben ook nog niet binnen geweest .
De uitbater van Auberge had beter in de gaten hoe het werkt , zorg gewoon voor een paar geile wijven , simpel toch .
Smittie
30 mei 2019, 18:53
@jaapt Het is weer eens tijd dat iemand daar poolshoogte neemt, dus we lezen graag je ervaringen.
Ja en dan wil je je ervaring over Venus Hamminkeln schrijven, lukt dat niet.:gruebel:
Willem heeft daar de deur op slot gedaan en is kennelijk de sleutel kwijt. Want het draadje Fkk Venus Hamminkeln zit al een tijdje op slot.:wand:
Wiseguy19
30 mei 2019, 20:14
Ja en dan wil je je ervaring over Venus Hamminkeln schrijven, lukt dat niet.:gruebel:
Willem heeft daar de deur op slot gedaan en is kennelijk de sleutel kwijt. Want het draadje Fkk Venus Hamminkeln zit al een tijdje op slot.:wand:Klopt helemaal!
Zou ook wel eens willen weten wat de reden hiervan is?
Speelkwartier
1 juni 2019, 20:56
Ik ga morgen even op inspektion. Was daar in EMR een week of drie geleden. Niet mijn dag toen. Verslag volgt, weinig meldingen over GD EMR.
Willem2
27 juni 2019, 17:35
Actueel 7 dames aanwezig...
hasta la pasta
27 juni 2019, 17:45
Moet dit niet hier gerapporteerd worden?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53158-Correct-aantal-dames-in-een-club-schatten
Willem2
27 juni 2019, 17:46
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53158-Correct-aantal-dames-in-een-club-schatten
Ja kan ik ook nog daar rapporteren ;)
JonnyFontane
27 juni 2019, 17:47
Heel scherp......
hallodaarbenikweer
28 juni 2019, 06:41
En hoe weet men dat je een ijsbeer bent?
HellaHolla
28 juni 2019, 09:32
Eigen badjas meenemen zeker?
Dalton
28 juni 2019, 10:27
En hoe weet men dat je een ijsbeer bent?
Ik weet zeker dat er geen een ijsbeer hier komt,die kunnen niet lezen en maken ook geen gebruik van dit forum.
Het verschil tussen mensen en ijsberen is toch makkelijk te zien of je moet de ogen met duktape hebben afgeplakt maar dan ruik je het nog.
Aanvullend op mijn verslag van Gallardo hier mijn bericht van mijn bezoek op woensdag in Golden Day!
Ik kwam daar om twee uur gelijktijdig aan met Adele,Carmen en Alexandra en na een kennismaking gesprek hebben de dames hun kamers betrokken,en de kasten met kleding ingeruimd.
Zelf snel wat gegeten met had meerdere vooral Chinese gerechten in de warmhoud bakken klaar staan,daarna een goed gesprek met de nieuwe manager Tim,een vriendelijke Duitse man die ook prima Engels spreekt,en hard werkt om Golden Day nieuwe impulsen te geven.
Tijdens mijn eerste bezoek met de opening was er niet veel in orde,sauna deed het niet,line up was matig en het eten was matig georganiseerd,maar zoals ik er ook vermelde was het wel een locatie met de nodige potentie,qua gebouw,kamers en bereikbaarheid vanuit Nederland,denk daarbij aan Arnhem,Nijmegen,Apeldoorn maar ook vanuit Utrecht,Amsterdam en Rotterdam is het allemaal wat dichterbij gekomen!
Vanmorgen was ik in bijna 35 minuten thuis.
Deze saunaclub heeft mooie kamers elk daarvan apart gedecoreerd,ruime kleedgelegenheid,brandschoon en een ruim zitgedeelte met mooie grote sofa`s en niet al te luide muziek!
Buiten een groot terras met een aantal zitjes,en een groot grasveld.
Een enorme grote mooie sauna met aufguss,zelfs met een bezetting van 20 ijsberen is hier nog goed toeven,voor de tijd geen zandloper maar een houten klok die je van 10 tot 30 minuten kan instellen waarna er een bel afgaat!
Heb tweemaal de sauna gebruikt bij 85 graden,en daarna een van de drie douches met koud water naast de sauna gebruikt.
In het begin waren er 3 DVP,twee uit Bulgarije o.a. Rita een rustige leuke dame en Melissa uit Turkije die vroeger als masseuse in Athene heeft gewerkt,maar hier werkt ze zowel als dame op de sofa als masseuse:),later kwam er nog een Afrikaanse schoonheid binnen en drie Bulgaarse dames,waarvan ik er twee herkende van uit Diamonds.
Om 20.00 uur werd er buiten nog gegrild wat zich samen met diverse salades goed liet smaken.
Zoals gezegd waren wij er om 14.00 uur wat ook de openingstijd is,en tussen de gesprekken met Tim de ijverige manager,sauna en eten ben ik drie keer een uur op kamer geweest:)
Allereerst met de volslanke Adele,vanwege alle spanningen en verdriet van de laatste tijd fijn stoom af kunnen blazen,prima TZ,BJ en intensieve seks in cowgirl een heerlijk orgasme beleefd,we hadden het alle twee hard nodig:freu:
Na de nodige tussentijd een uur lang genoten van de fraaie ebbenhouten Afrikaanse rondingen van Kara,ook dit werd weer een genot feestje met het hele pakket en een prima service op de kamer maar ook daarvoor en daarna,Carmen en Adele hadden ook meteen een paar kamers waaronder een trio met Alexandra en Carmen met een gespierde hunk:)
Rond middernacht ben ik voor de eerste keer met Alexandra op kamer geweest,ik weet dat zij absoluut niet kust en elkaar ook in Gallardo altijd plagen met dit gegeven,maar zij heeft een uitdagend lang lichaam met een zandloper figuur,grote:t1562:en een heerlijke :asshole: kont.
Ik zeg Alexandra nu gaat het gebeuren dat we voor de eerste keer op kamer gaan,en op de sofa nam zo`n prachtige grote borst in mijn hand en kuste in haar nek waardoor de kleine Husky begon te steigeren van intens genot,de kamer was geweldig,ze neemt zelf vooral de regie,maar ik had al snel haar heerlijke clitoris onder tong bereik en er ontspon zich aansluitend een heerlijke 69 verwennerij,ze streelde je hele lichaam en gaat regelmatig met haar grote borsten over gezicht en je borst,ook de kleine Husky positioneerde zich tussen borsten,ook kuste ze mijn nek en tepels:freu:
Uiteindelijk in :t15119:een geweldig orgasme beleefd,ruim 50 minuten echt met elkaar bezig geweest,het zweet gutste van mijn lichaam,en de laatste 15 minuten wat bij gepraat,Alexandra is een kanjer,ik was mij er niet bewust van dat ik zonder TZ zo`n lekkere intense seks kon hebben,herhaling volgt waarschijnlijk zaterdag a.s. al!!!:) Drie dames drie keer :5ster:
Saunaclub heeft al een week geleden een aantal acties opgestart,bijvoorbeeld betaalde ik gisteren 10 Euro entree incl.eten,koffie en soft drinks,vandaag is er weer wat anders,ik heb Tim gezegd door teveel acties,elke dag wat anders ziet de doorsnee ijsbeer het bos in dit geval de clitoris niet meer,beter een happy hour en een andere bierprijs,5 Euro is veel te veel,3 Euro is veel beter of vrij bier tot 20.00 uur!
Zoals gezegd waren er uiteindelijk 10 dames,5 Bulgaarse plus een Afrikaanse godin en Melissa de Turkse masseuse met Happy end en de 3 Roemeense ex Gallardo dames die vandaag of morgen worden versterkt door Bea/Laura.
Nu moet Golden Day doorpakken,parkeerplaats is ietsje ruimer,maar je kan bij grote drukte ook je auto parkeren op het daarachter gelegen industrie terrein,dus niet rechtsaf naar Golden Day maar een stukje rechtdoor en daar je auto neerzetten!
Eind volgende week zal er buiten een jacuzzi geïnstalleerd worden,en bij terugkomst van een aantal Roemeense dames uit het land van herkomst zal ook de nu al verbeterde line up nogmaals verbeterd worden!
En het is een steun voor de dames die weer een nieuwe start moeten maken!
Om half twee nachts vertrokken met een tevreden gevoel naar de heel wat dichterbij gekomen mooie Veluwe:wink2:
jeegee
18 juli 2019, 13:44
Dank je wel, Husky, voor je bericht. Dit is voor mij een reden om mijn slechte ervaringen hier eind april spoedig te gaan herzien.
Dat Alexandra en Adele hier zijn neergestreken is een niet te weerstane aanmoediging. Dit zijn de dames waarmee ik enkele dagen voor de fatale brand in Gallardo intensief contact had.
Ik had dat uitvoerig willen beschrijven afgelopen weekend, maar dat vond ik niet meer zo gepast. Het OV zal mij spoedig weer in Emmerich brengen, hoop ik. En tevens dat het management jouw aanbevelingen ter harte zal nemen
jeegee ook dat was voor mij een overweging om geen berichten te schrijven,afgelopen zaterdag was ik in Gallardo en Diamonds,en van die bezoeken heb ik niets inhoudelijks geschreven!
Echter Karel goed kennende,zou hij zeggen"niet omkijken en ga verder met je leven"en in die geest heb ik ook het bericht van Golden Day opgesteld!
schoolmeester
21 juli 2019, 00:30
Net terug van een middag en avond Golden Day.
Ik was aangenaam verrast: mooie saunaclub, leuk ingericht.
1 kamer gemaakt met MONIKA 20 jaar uit Bulgarije.
Zeer goede service met een mooi slank poppetje van 20 jaar !
Nog even met enkele ijsberen gesproken o.a. Husky.
Karel, de man die is omgekomen in Gallardo word a.s. Maandag begraven.
Deze club heeft zeker potentie, moeten alleen nog wat meer heren en dames komen.
Bij afscheid kreeg ik een vrijkaart voor mijn volgende bezoek, waarvoor dank.
IJsberen komop, geef deze club een kans !
Allemaal nog veel wandelplezier.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
21 juli 2019, 08:24
Even een aanvulling op mijn vorige post: vrijkaart is 1 maand geldig.
Komende week word er aan de achterzijde van de club een jacussie geplaatst.
Personeel, theke en manager was vriendelijk en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken.
Club is gunstig gelegen vlak bij de Nederlandse grens, ik hoop dat het een topclub wordt, ze zitten nu nog een beetje in een aanloopfase.
Ik zou zeggen heren ijsberen, bezoek deze club eens een keer !
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst !
Groet, schoolmeester.
Golden Day bezocht op zaterdagavond om 20.00 uur,er waren meerdere ex Gallardo ijsberen aanwezig waaronder Bertje 600,Peppino,Schoolmeester en nog een aantal schrijvende en niet schrijvende ijsberen!
Het algemene gevoel overheerste toch de droefenis om het verlies van Karel en het gevoel dat men zijn "huiskamertje"of club kwijt is!
Het waarom en de woede over zo`n onbezonnen daad werd ook met pijn in het hart besproken.
Maar het leven gaat door ijsberen,dus hier hierbij de line up van zaterdag:Bea/Laura,Kuna rondborstige Bulgaarse dame ex Fungarden met ogen als kooltjes,Rita,Melisa,Kara de Afrikaanse dame,Adele die maandag een week naar huis gaat,Alexandra en de mooie 20 jarige lolita Monica.
De theke frau zag er ook betoverend uit(waar hoor je dat meer) maar is familie van de eigenaar, dus ijsberen niet aankomen:)
Ik kwam later en kon een pizza eten,maar had het buikje al vol.
De Nederlandse Jeannet is aangenomen als Theke dame en werkt vooral door de weeks afgewisseld door die mooie dame van zaterdag!
Voordat ik om half twee nachts naar huis ging heb ik twee fijne kamers gehad, allereerst met Kuna,een dame met passie die je met TZ en een BJ verwent tot en met, het was weer een heerlijke hernieuwde kennismaking na onze belevenissen in Fungarden!
Zaterdag,evenals afgelopen woensdag opnieuw een kamer van een uur met Alexandra, staat met BJ en tiete:titten2:massage bij mij nu in de top 3 zie mijn bericht van woensdag, ook nu weer intens genoten van haar artistieke en gevoelige bodymassage die uitmondde in een heerlijk orgasme:freu:
Binnenkort dus de jacuzzi en nu voldeed de ruime sauna met aufguss uitstekend,er moeten door wel wat puntjes qua dames,eten en bier:beerchug: prijzen op de i gezet moeten worden,maar het begin is er en begin is er en het word steeds beter.
En de altijd mooie Veluwe is een stuk dichterbij gekomen:wink2:
cath.leen
24 juli 2019, 11:56
Het was gisteren mijn tweede bezoek an deze club. Eerste keer was enkele dage naar de opening.
Bij mijn eerste bezoek waren er twee dames aanwezig, en ik was de einigste man an die avond.
Gistern ging ik voor tweede keer naar GOLDEN DAY.
An de theke was de 'nieuwe' dame van Gallardo, die nu pas begonnen was in Golden Day.
Er waren 4 dames aanwezig, en ik was de einigste man die avond.
3 bulgaars, en een donkere (Anna)
3 stevige dames, en een slank poppertje, maar die zat heele tijd in de 'Pausenraum'.
Ik wordt opgezocht door een van de oudere stevige dames (Rita / Peppie) We zatten langere tijd buiten te kletsen.
Het volgd een kamergang, die was niet slecht, maar het was ook niets bezonder.
Naar de kamer buiten gaan zitten en met Anna geklets, die ik al merdere jaren ken. Natuurlijk veel over Gallardo gepraatet.
Het slanke poppertje zat heele tijd binnen alleen met haar mobiel.
Ben er toch naar haar toe, ben haar naam kwijt, maar is wel een lief meisje.
Mijn tweede kamer op deze avond met haar.
Echt een lekker meisje, was wel heel kietelig.
Pijpen was echt niets, maar het neuken was goed.
Met haar zal ik wel nog een keer gaan.
Het was dus de tweede keer voor mij, dat ik "alleen" was in de club. Ik was de einigste ijsbeer.
bullmate
25 juli 2019, 14:19
Ik plande eens naar deze club af te reizen. Maar het berichtje van Cath.leen doet me heel sterk twijfelen.... Slechts 4 dames ???? Das echt heel weinig....
Of was dat een slecht moment opname ? Kan iemand me duidelijkheid brengen ? Ik zou op Maandag avond langs gaan.
PS bellen doe ik niet meer want altijd wordt het aantal dames overdreven.
Knotsgenot
25 juli 2019, 14:41
Ik begreep dat Bea hier nu werkt, evenals meerdere Gallardo dames. Klopt? Hoe komt het dat er dan maar 4 dames aanwezig waren zoals Cath.leen beschrijft? Of heeft dit met het tijdstip te maken?
Wie o wie kan duidelijkheid verschaffen? Hoop vragen.... Dank:)
hallodaarbenikweer
25 juli 2019, 15:27
@knotsgenot en bullmate. Het is niet chique van jullie om voor de hand liggende vragen te stellen. Het lijkt erop dat jullie immers toch niet lezen. Het gebrek aan thanks door jullie aan leden die wel zinvolle informatie plaatsen is hiervoor een extra indicatie.
Zo met de knots bull's eye geraakt, wat een genot mate.
Knotsgenot
25 juli 2019, 15:42
Mijn nederige excuses. Ik ga diep door het stof. Fantastisch dat er op dit forum zulke mensen als jij zijn die er genoegen in scheppen anderen terecht te wijzen. Nogmaals mijn excuses en dank voor jouw opmerkzaamheid.
bullmate
25 juli 2019, 15:57
Sorry , hallodaarbenikweer, dat ik een vraag stelde op dit forum. Ik schaam me diep dat ik jouw nog nooit een thanks gaf. Oprechte excuses. Bij anderen op andere sub fora deed ik dat wel regelmatig. Misschien eens verder surfen en dan schrijven....
Ik herhaal mijn vraag . Door het bericht van Cath;leen twijfel ik om te gaan. Slechts 4 dames ? Echt te weinig om zo ver te rijden. Of was dit een slecht moment opname?
Ik plan een maandag avond te gaan.
Even ter aanvulling ik denk nu het tegen het weekend aanzit de damesbezetting weer wat aan het uitbreiden is.
Bea is vanmiddag weer begonnen en er staat nu een zwembadje in de tuin.
dat klopt bdb67 naast Bea deze week,komen ook volgende week Adele en Sabrina naar GD.
Rolls38
27 juli 2019, 13:28
Bedankt alle ijsberen voor deze mooie woorden over Golden Day,als veelvuldig bezoeker van Gallardo ga ik binnenkort toch eens koers zetten naar Emmerich ben benieuwd of dit het voor mij is!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
schoolmeester
27 juli 2019, 14:19
Als je gehecht bent aan discretie is dit een punt bij deze saunaclub.
Club ligt aan drukke doorgaande weg in Emmerich en parkeerplaats en entree club zijn duidelijk zichtbaar vanaf de openbare weg.
Misschien een belangrijk detail voor sommige ijsberen om rekening mee te houden !
Ik heb het aan de clubleiding doorgegeven tijdens mijn bezoek, hopelijk doen ze er iets mee.
Groet, schoolmeester.
uurtje
27 juli 2019, 14:23
Ik had dit punt al een paar maanden geleden opgemerkt. Mij zou het niet uitmaken maar nu in de zomer, lang licht, sta je compleet in de schijnwerpers en ook de auto is duidelijk zichtbaar. Optie is om de auto 'ergens' in het achterliggende industrieterrein te parkeren. Daarnaast is het niet alleen de drukke doorgaande weg maar ook het stoplicht vlak voor de deur. Dat de clubleiding hier niet aan heeft gedacht spreek niet echt (of juist wel) tot de verbeelding.
Klein stukje richting industrieterrein kom je bij een rotonde kinks en rechts is er meestal wel plaats om te parkeren.
HellaHolla
27 juli 2019, 18:33
Op de terugweg van Venus Hamminkeln ben ik gisteravond nog langs Golden Day geweest in Emmerich. Voor mij een debuut in deze club. Stond al een tijdje op de radar bij mij echter hielden de ervaringen van andere gasten mij nog even weg uit deze club. Nu ik gehoord en gelezen had dat hier een aantal dames uit Gallardo neer waren gestreken wilde ik wel eens gaan kijken. :)
Rond 22u30 kwam ik aan en twijfelde nog even of ik wel naar binnen zou gaan nadat ik welgeteld twee auto’s voor de club aantrof. Toch maar de gok genomen en naar binnen gegaan. Onthaal was vriendelijk en correct door een leuke dame die zeker een kamervraag zou kunnen krijgen van het ijsbeertje mocht ze ooit een carrière aan de andere kant van de theke ambiëren. You never know! :smile2:
Maar afijn, eerst even omkleden. Theke liep mee naar beneden en wees even alles aan. Dat was netjes. Kleedkamer zeer ruim, enorm veel lockers. Er kwam een andere kerel binnen waardoor ik wist dat ik gelukkig niet alleen was in de tent. Maar hij ging zich omkleden. Ik vroeg aan hem hoe het was en hij zei dat het geweldig was. Met een big smile wenste hij mij veel plezier en weg was ie.
Met een handdoek om mijn middel naar boven getogen. Er was niemand in de club zelf. Iedereen zat buiten. Daar even gaan buurten. Weinig zitgelegenheid op dit moment maar over de faciliteiten later meer. Enige plek die vrij was op dat moment was naast een dame. Ging nou niet echt bepaald steigeren van deze deerne, stelde zichzelf voor als Rita (Peppie?). Heeft 11 jaar in Goch gewerkt nu in Golden Day. Ze was wel positief over de club, beetje zitten keuvelen.
Natuurlijk wilde ze na een tijdje wel meer doen, heb me maar uit de voeten gemaakt met alibi dat ik honger had en even wat ging eten. Daarover gesproken, er is dus eten in deze club! Het was lekkerder dan bij Venus eerder die dag en goed warm. Soort chili con carne en kip gegeten. Smaakte mij prima. :redface:
Even later zag ik dame lopen en ik dacht, die ken ik van gezicht. Tactisch opgesteld ging ik bij haar schoenen zitten die binnen stonden en even later kwam ze buurten. Het bleek the one and only Bea/Laura te zijn uit Gallardo. Ze had totaal geen haast en we spraken uitgebreid over de gebeurtenissen in Hamminkeln. Tsja, alles is er wel over gezegd ondertussen maar toch. Tijdje later verplaatsten we ons naar buiten. Temperatuur was goed gedaald ondertussen en het was prima te doen zo rond 23u30.
Maar wat een leuke meid is die Bea/Laura zeg. We hadden een goede klik en ze kwam ook niet over alsof ze de trein moest gaan halen ofzo. Ze zei dat ze mijn gezicht ook kende uit Gallardo maar we hadden daar nooit gesproken laat staan gekamerd.
Daar hebben we maar even verandering gebracht gisteren. Ze schreef uiterst correct de tijd op en op naar boven daarna. Het was een kamer die ik zal onthouden. Heel erg goed! Super leuk, lekker en enthousiast ondanks de hitte. Het kwam op het einde uit mijn tenen maar het was dan ook al de derde keer die dag. Inzet 300%, top! :freu:
Eenmaal gedoucht en terug in de bar liep ik Nederlandse Jeanette tegen het lijf die nu theke is in Golden Day, eerder in Gallardo. Liep met haar naar buiten en voor ik het wist zat ik midden in een werkoverleg van het management van de club.
Jeanette neemt een sloot aan ervaring mee naar Golden Day en heeft zich voorgenomen er een top tent van te maken. Er moeten nog wat kleine zaken gebeuren maar de basis ligt er zeker. Het management is recentelijk veranderd en de nieuwe manager wil er echt wat van maken. Men is o.a. bezig met een jacuzzi en er is ook al een goede stap gezet met het eten dat nu aanwezig is in de club. Elke dag koud en warm buffet bij de prijs inbegrepen. Als er nog wat andere kleine punten zijn opgepakt heeft deze club alles in zich om een echte “dagje uit” club te worden. Jeanette heeft die punten prima in de smiezen. De dames zijn er inmiddels, er komen er nog een paar vanuit Gallardo binnenkort. Heb er zelf alle vertrouwen in dat dit echt wat gaat worden in Emmerich. Het personeel wil, de dames willen, de gasten zullen moeten volgen! :freu:
Gisteravond waren er om 23u een stuk of 6 vrouwen aanwezig en naast mij nog enkele gasten. Maar wat maken nummers uit. De inzet is er, de positiviteit is er en ik heb een super kamer gehad.
Ik wens het nieuwe management veel succes de komende periode en hoop dat er meer kerels deze club een kans geven. Ga maar eens kijken heren! Ik kom binnenkort nog eens buurten. Alle clubs die nu groot zijn zijn klein begonnen toch? :)
Rond 0u45 weer vertrokken en slechts 25 minuten later was ik weer thuis. Inclusief tankbeurt.
:wink2:
Hi HallaHolla mooi geschreven omtrent Bea/Laura en GD,
Je weet ik mis bij deze temperaturen het koude water en Carmen vandaar mijn bezoeken aan GP afgelopen woensdag en nu zaterdag, maar bij enigszins normale temperaturen ga ik ook weer naar GD,potentie genoeg qua locatie,maar er moet zeker nog het een en ander verbeteren aantal en optiek dames etc.
Maar zo dichtbij met een groot Nederlands achterland is natuurlijk geweldig om een succes te worden!
Somewhere sometime we zien elkaar wel weer ergens:wink2:
@PP je kan kiezen 30 euro zonder bier of 50 euro incl. bier.
Club zit nog in de opstartfase en heeft potentie.
Toen b.v. Venus begon waren er in het begin ook maar 3 a 4 vrouwen aanwezig.
HellaHolla
28 juli 2019, 13:36
@PP je kan kiezen 30 euro zonder bier of 50 euro incl. bier.
Deze verandering is vrijdag besproken en dus gisteren al doorgevoerd. Mooi om te zien dat men direct actie onderneemt!
Er zijn nu in een week tijd al verschillende wijzigingen uitgevoerd:
- Er staat een zwembadje in de tuin;
- De prijs is nu dus 30 euro zonder bier en 50 met bier;
- Er is dagelijks koud & warm buffet beschikbaar;
Als je op vrijdag of zaterdag komt en entree betaalt krijg je bij vertrek een vrijkaart die geldig is van maandag tot donderdag. Op zich ook geen slechte zet om wat meer volk te trekken doordeweeks.
Piet Plezier
28 juli 2019, 13:41
Deze verandering is vrijdag besproken en dus gisteren al doorgevoerd. Mooi om te zien dat men direct actie onderneemt!
Er zijn nu in een week tijd al verschillende wijzigingen uitgevoerd:
- Er staat een zwembadje in de tuin;
- De prijs is nu dus 30 euro zonder bier en 50 met bier;
- Er is dagelijks koud & warm buffet beschikbaar;
Als je op vrijdag of zaterdag komt en entree betaalt krijg je bij vertrek een vrijkaart die geldig is van maandag tot donderdag. Op zich ook geen slechte zet om wat meer volk te trekken doordeweeks.
dan hebben ze het personeel niet goed ingelicht
Want mij werd meegedeeld 30 euri entree bier 5 euri, ik zeg dat is te duur.
En toen zei de desbetreffende dame ik maak de prijzen niet en ze verbrook de verbinding
Dat was natuurlijk niet netjes van haar
Ik weet wel het zal nog lang duren voordat de BVE daar een stap binnenzet
En veeeeel te weinig vrouwen natuurlijk
Dalton
28 juli 2019, 13:42
Club zit nog in de opstartfase en heeft potentie.
Daar zijn er echt niet veel meer bijgekomen en hij is al een tijdje open.
Wellness is goed maar dan ook het enigste.
HellaHolla
28 juli 2019, 14:49
En toen zei de desbetreffende dame ik maak de prijzen niet en ze verbrook de verbinding
Dat is inderdaad niet hoe het hoort. Jammer dat het zo gelopen is voor jullie.
schoolmeester
28 juli 2019, 15:18
Ze moeten nog een hoop leren daar, toen ik er was kreeg ik de helft van mijn flesjes bier lauw aangereikt.
IK was op zoek naar de verlichtingsknop bij de sauna, enkele werkloze dames die in hun zetels zaten keken toe, maar geen van de dames
deed enige moeite om mij te helpen....
Groet, schoolmeester.
de duisburg spesjalist
28 juli 2019, 15:19
dan hebben ze het personeel niet goed ingelicht
Want mij werd meegedeeld 30 euri entree bier 5 euri, ik zeg dat is te duur.
Ik weet wel het zal nog lang duren voordat de BVE daar een stap binnenzet
En veeeeel te weinig vrouwen natuurlijk
gisteren wou een lid van de bve die ik sprak in een andere club daar toch is een keer een kijkje nemen :rolleyes:
Piet Plezier
28 juli 2019, 15:21
gisteren wou een lid van de bve die ik sprak in een andere club daar toch is een keer een kijkje nemen :rolleyes:
die heb ik nog na jou gesproken, en hij is daar nu van terug gekomen
Als de BVE compleet is zijn we met meedere als dat er vrouwen zijn, nee dat word voorlopig niets
cath.leen
28 juli 2019, 15:25
VENUS is begonnen met 6 vrouwen. Dat weet ik zeker, omdat ik sinds de eerste dag kom.
En die club is duidelijk kleiner, begin was er geen tuin buiten.
En kijk nu op de AWL, het zijn ruim 20 vrouwen. (Het zijn niet altijd alle op zelfde dag aanwezig)
de duisburg spesjalist
28 juli 2019, 15:27
die heb ik nog na jou gesproken, en hij is daar nu van terug gekomen
Als de BVE compleet is zijn we met meedere als dat er vrouwen zijn, nee dat word voorlopig niets
na tijd kom raat ik geloof dat er deze week 2 nieuwe dames bij komen en venus in haminkel is ook maar met 4 dames begonnen ;)
schoolmeester
28 juli 2019, 15:30
Geloven doe je in de kerk.
Groet, schoolmeester.
cath.leen
28 juli 2019, 15:34
en venus in haminkel is ook maar met 4 dames begonnen ;)
6 dames
Monica, Giselle, Venus, Deborah, Amira, Nicole
de duisburg spesjalist
28 juli 2019, 15:34
Groet, schoolmeester.
in de kerk geloof ik niet ik heb het hier ergens gelezen volgens mijn in een bericht van husky
de duisburg spesjalist
28 juli 2019, 15:35
6 dames
Monica, Giselle, Venus, Deborah, Amira, Nicole
dank u voor de aanvulling
de duisburg spesjalist
28 juli 2019, 15:39
er is pas een week of 3 een andere manager de oude manager maakte er een puinhoop van
RobOpzoek
28 juli 2019, 17:14
ik hoop dat ze qua tijden naar 11.00 uur gaan. Dan zou het voor mij een alternatief kunnen worden. Mijn speeltijd ligt tussen 10.00 en 15.00. Maar wie weet,
schoolmeester
28 juli 2019, 17:44
Ze moeten eerst zorgen voor voldoende dames, dan komen de heren vanzelf wel.
En normale prijzen voor bier, etc.
Het is toch niet zo moeilijk denk ik.
Groet, schoolmeester.
Rolls38
28 juli 2019, 17:56
Tjonge jonge wat een gedram hier ga er langs probeer het kijk of het bevalt en geef dan een duidelijke mening daar hebben we tenminste wat aan!!!
Alle begin is moeilijk maar als alles langzaam wordt aangepast cq gewijzigd wordt het volgens mij een toplocatie dus ......wie reageert ..::[emoji12]
cath.leen
28 juli 2019, 18:08
Ze moeten eerst zorgen voor voldoende dames, dan komen de heren vanzelf wel.
En normale prijzen voor bier, etc.
Het is toch niet zo moeilijk denk ik.
Tja, ik denk er is ook nog dat probleem dat het zo "openbaar" is.
Dicht an een kruispunt met stoplicht an een drukke straat.
Er is geen 'zichtbescherming' iederein ziet je voor de deur staan, of het auto voor het gebouw parkeren.
Gelijk heb je Rolls38,
Bij mij is een glas meestal halfvol en inderdaad geef deze saunaclub die zo goed bereikbaar is van uit Nederland een goede kans,
gelukkig zijn er ook wat positief gestemde ijsberen zoals dbd67m,duisberg spesjalist,jijzelf,ondergetekende en anderen die wel meedenken en proberen Golden Day naar een hoger niveau te brengen.
Vroeger kwam ik ook altijd in Emmerich bij Fungarden en later Lekker Ding,prima bereikbaar en ik hoop dat ik over een half jaar kan zeggen dat ook Golden Day een fijne saunaclub is geworden!
Rolls38
28 juli 2019, 18:45
Ik moet zeker een stuk verder rijden maar ga zeker deze club bezoeken maar vertrek eerst morgen naar de USA
Voor 1 maandje vakantie en daarna ga ik de club zeker bezoeken[emoji39]
JonnyFontane
28 juli 2019, 19:05
Fijne vakantie in de verenigde staten of de us of a....
En de groeten aan uncle Donald T
Rolls38
28 juli 2019, 21:29
Thx
hvdk52
28 juli 2019, 21:31
Groet, schoolmeester.
Dat mag je van mij doen,ik in ieder geval niet meer.Ik,zei de gek,geloof in mijzelf!
Zal woensdag 31 juli weer in de middag aanwezig zijn met twee alibi :) ijsberen:freu:
hopelijk staat de jacuzzi er dan ook!
Aanwezig Adele,Alexandra,Rita,Bea/Laura,Afrikaanse schoonheid etc.
Mooiejoke
29 juli 2019, 18:50
Amina ook al? Of is zij nog met vakantie? En Israëlische Adriana? Is zij hier ook beland?
Prima de dames die er vandaag niet waren zie ik woensdag:)
Nog een paar dames erbij en we hebben weer een fijne saunaclub in Emmerich, hoef ik niet meer zoveel km te maken!
Alleen nog een zwembad erbij voor de 30+ dagen en Husky met vele anderen zijn weer tevreden:freu:
Firehawk
29 juli 2019, 22:11
Niet om je aan te vallen maar heb je aandelen in deze club? :) Jij bent uiterst positief over deze club terwijl de algemene tendens van andere toch een beetje tegenvalt. Als ik hoor over de aantallen meiden wordt ik niet zo vrolijk. Ben er nog nooit geweest dus kan nog niet oordelen. Kan uiteraard nog veranderen.
Absoluut geen aandelen,en een beetje vreemde vraag van de BVE,is mij ook wel eens gevraagd over Gallardo of AG,of ga je dat nu ook vragen over Great Palace waar ik drie keer in korte tijd ben geweest,of Diamond waar ik regelmatig kom,ik ga veel naar saunaclubs en zou graag zien dat er weer een fijne club in Emmerich komt,zoals vroeger Fungarden zo`n prima club was!
Lekker dichtbij voor meerdere ijsberen,en na de catastrofe in Gallardo proberen ook weer een paar dames van daar een nieuw goed onderdak te krijgen,evenals andere dames in GP of Venus etc.
Over Venus gesproken kan ik dezelfde vraag stellen,promotie aan alle kanten,beter is er niet,de beste club van NRW!!!!
Recentelijk mochten negatieve berichten van Venus zelf niet meer geplaatst worden!
Is voor mij prima en zal best zo zijn dat Venus de beste saunaclub is,maar ga mij niet de maat nemen over aandelen,kijk eerst na je zelf en om je heen!
Misschien is deze club voor sommige te dicht bij voor een andere saunaclub,maar geef iedereen de ruimte,en laten we er samen iets mooi van maken,het overige moet het nieuwe management daar doen!
Daarbij ken ik de ex Gallardo dames die in GD werken redelijk goed en ik hoop dat ze hier slagen samen met het management.
Mocht GD het niet redden dan is dat jammer voor de dames,de nieuwe manager en een aantal bezoekers,geef ze de kans!
Overigens hou ik helemaal niet van dit soort communicatie over aandelen etc. en meiden zijn voor mij dames of DVP.
Wij moeten als ijsberen eens iets positiever naar elkaar zijn,en proberen en nog niet zo lang geopende club een kans te geven,met een aantal ex Gallardo dames die op zoekende zijn.
Overigens overweeg ik om maar te stoppen met het schrijven op dit Forum,vanwege bovenstaande opmerkingen over aandelen,je weet veel beter:wink2:
Ik heb genoeg te doen met mijn werk en andere liefhebberijen om elke keer dit soort communicatie onder ogen te krijgen.
En dan heeft Firehawk,PP en een paar anderen hun doel bereikt,bedankt!
Tot ziens in Diamond of een of andere saunaclub:wink2:
De kipkenner
29 juli 2019, 23:47
Ik volg dit, omdat dit clubje wel uitstekend gelegen ligt net over de grens. Drink er graag een biertje bij, kun je mooi met de trein of bus. Je kunt er lang en breed over lullen, maar het is heel simpel. Zorg voor enthousiast personeel, die aandacht heeft voor de klant. Zorg dat je een paar lekkere wijven in huis hebt, die zeker bij de opstart gericht zijn op de service. Een goed netwerk is hierbij essentieel. Vraag voor een biertje 3 euro. De blauwdruk ligt voor deze club een paar kilometer verderop in Hamminkeln. Het eerste half jaar was het daar erg rustig. Maar door de inzet van Robert door continu het accent te leggen op een goede service, gaat dat verhaaltje vanzelf te ronde. En zie nu: dit clubje is nu, lijkt het, een vaste waarde geworden. Er zullen vast wel wat ervaren beren zijn, die een beetje kunnen inpraten op het management daar. Zal er binnenkort eens kijken, en een babbeltje maken.
Fijn dat je me niet verdenkt van aandelen kipkenner of andere slechte daden:freu:
Wat je daar bericht over management, dames,biertje 3 Euro etc.heb zelf ook recentelijk geschreven,blader even terug dan kan je dat lezen!
Elke saunaclub heeft zijn doelgroep,wel FKK of spannende lingerie etc.kwam zelf graag veel in Gallardo en weinig in Venus alles heeft zijn reden en zijn keuzes, dat begrijp ik ook.
Maar om schrijvende ijsberen te betichten van aandelen,nu weer GD en daarvoor Gallardo,het is genoeg zo:wink2:
de duisburg spesjalist
30 juli 2019, 06:49
Niet om je aan te vallen maar heb je aandelen in deze club? :) Jij bent uiterst positief over deze club terwijl de algemene tendens van andere toch een beetje tegenvalt. Als ik hoor over de aantallen meiden wordt ik niet zo vrolijk. Ben er nog nooit geweest dus kan nog niet oordelen. Kan uiteraard nog veranderen.
hij is niet de enige die positief is zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52875-Saunaclub-Goldenday-Emmerich-Algemeen&p=666690#post666690 de club gaat stapje voor stapje voor uit niet in sneltrein vaart maar er zit beweging in . ik hoop dat het doorzet
Husky laat je vooral niet gek maken door BVE en blijf vooral schrijven. . Een beetje lezer zou moeten begrijpen dat jij nu éénmaal waar je ook komt positief ingesteld bent en daar is helemaal niks mis mee.
Ik verdenk PP er van overigens dat hij aandelen heeft in Van Goch, Diamond en Venus.
de duisburg spesjalist
30 juli 2019, 06:54
Husky laat je vooral niet gek maken door BVE en blijf vooral schrijven. . Een beetje lezer zou moeten begrijpen dat jij nu éénmaal waar je ook komt positief ingesteld bent en daar is helemaal niks mis mee.
Ik verdenk PP er van overigens dat hij aandelen heeft in Van Gogh, Diamond en Venus.
waar moet pp die aandelen van betalen hij verneukt alles :biggrin:
waar moet pp die aandelen van betalen hij verneukt alles :biggrin:
Je bedoelt verzuipt alles. :biggrin:
Maar om schrijvende ijsberen te betichten van aandelen,nu weer GD en daarvoor Gallardo,het is genoeg zo:wink2:
Waarvan acte. Ik begin een beetje moe te worden van het uiten van dit soort beschuldigingen als iemand niet meer dan laten we zeggen gematigd positief is en tegelijk een eerlijk beeld vd clubs schetst, inclusief mogelijke verbeterpunten en al helemaal als de kritiek iemand geldt die relatief veel clubs bezoekt en daar altijd een verslagje over schrijft.
hallodaarbenikweer
31 juli 2019, 21:35
Vandaag gewapend met een vrijkaartje mij gemeld bij theke Janet van Golden Day die mij hiervan.allervriendelijkst ontwapende. Ze stelde alle relevante vragen en informeerde mij als vanzelfsprekend over alles wat je als ijsbeertje moet weten. Christina, 7 jaar achtereenvolgens bij Villa Marisol en Gallardo gewerkt zocht direct oogcontact met me. Ik kon niet anders dan haar een wellustige grijns zenden, want ze zag er appetijtelijk uit. Maar eerst douchen, cola drinken terwijl Christina wervend op en neer dribbelde van de voordeur naar de banken. Ga toch de straat op om de klanten te lokken wierp ik haar toe, met bijval van de theke. Dat doe ik nadat wij naar de kamer zijn geweest antwoordde deze profi gevat. Dat gaat zeker gebeuren want je ziet er goed uit. Samen op de bank binnen gesproken, ze was net terug van vakantie, buiten sigaretje voor de dame, binnen de afspraken gemaakt en naar de kamer om elkaars beloften in te vullen waarbij we beiden niet in gebreke bleven. Goede kamer en ook van de kleren ontdaan is het een strak wijf met een dito kutje.
Direct na het bijbehorende douchen van deze kamergang zag ik slanke Ina, ook voormalig Gallardo, zitten. Zij gebaarde dat ik bij haar mocht zitten, ik antwoordde dat ik net van Christina kwam dus nog geen klant voor haar kon zijn. Geen probleem vond ze, dus wat met elkaar gesproken. Zij was maandag gearriveerd om dinsdag(gisteren) haar eerste werkdag bij GD te hebben. Christina herinnerde ik dat zij nog reclame moest maken aan de voordeur. Zij giegelde zich naar de deur gevolgd door mii en Ina. In de deuropening hebben we gedrieën een tijdje gearmd gestaan waarbij de dames naar voorbijgaande mannen(zonder vrouwen, de dames zijn kies) zwaaiden. Moeten ze voortaan ieder uur ter promotie doen. Na deze kennismaking met Ina, wil ik zeker eens mee kameren, buiten verder kennisgemaakt met andere ijsberen, waaronder Husky. Daarna werd er verse uitgebreide catering verzorgd door de voormalige cateraar van Fun Garden. Top. Mooi gevarieerd diner, vers, vlees, vis, groenten, pasta, rijst etc. Nog even kennis gemaakt met Piet Plezier met in zijn hand een koud flesje bier.
Bij het verlaten werd keurig door de theke gevraagd hoe ik het vond en tot mijn grote verrassing werd ik wederom vergast door haar met een vrijkaartje! Was niet geldig op vrijdag of zaterdag meldde ze me, maar ik vond dit sowieso een onverwachte geste naar binnen en buiten met een vrijkaartje. Ik kom beslist terug bij deze club die zo gemakkelijk vanaf de grens is aan te rijden.
Piet Plezier
1 augustus 2019, 13:18
gisteren daar geweest met een vrijkaart, bedankt daarvoor dbs.
De kaart werd via me telefoon geaccepteerd, ze moest alleen ff de code opschrijven
Wat ik begreep zit bij een vrijkaart geen bier, of 50 bijbetalen, maar Janet zei meteen tegen Stella ik ken Piet dus die krijgen er gewoon bier bij dus dat is super, bedankt Janet.
Dus naar beneden en omkleden mooie grote omkleedruimte met openhaard.
Ik had een badjas die tot op de grond hing, dus een andere gevraagd maar ze hebben alleen xxl badjassen dus veel te groot, maar er waren nieuwe besteld volgens Janet.
In de bar een biertje gehaald, jammer dat ze niet koud waren. Later werd er vanaf een andere koelkast bier gehaald die waren wel kouder
1 grote ruimte is de bar en eetgedeelte met banken en tv's.
3 gokkasten in de barruimte
Als je buiten zit, kijk je op bomen en veel te hoog gras met een zwembadje
Sauna is kapot wat ik begreep
Links achter heb je toilet en douche
Links voor heb je nog een kamertje met 3 gokkasten, en tevens rookruimte
Gegeten heb ik niet, koos heeft wel een paar visjes gegeten
de inkom balie is tevens de bar
Van de dames kende ik Bea/Laura, Christina Kuna.
Er lopen te veel dikkonten rond vonden wij
Zelf gekamerd met Laura en Kuna daar was niets mis mee
ik heb over de hele avond 7 kerels geteld 5 met badjas en 2 met gewone kleren
vanaf ongeveer half 11 tot 2.30uur waren alleen Koos en ik in de club met 4 dames
4 vrouwen zeer ongeïnteresseerd en alleen met telefoon bezig, koos ging naast een best lange dame zitten met een goede stevige kont, dan zul je denken die Handy gaat in de tas dus niet mevrouw ging vrolijk door met haar Handy, en dan zeg je er iets van dan kijken ze je ook nog raar aan ook
De leiding laat het ook zo maar toe dat snap ik dan weer niet.
Laat ze die telefoons in de locker leggen l
Totaal geen sfeer wat jammer is
en de parking langs de openbare weg is ook klote natuurlijk voor sommige beren,voor ons gelukkig niet
wel goede douches met zeepdispenser
er moet toch nog wel wat gebeuren daar wil het een goedlopende saunaclub worden
te weinig vrouwen en er moeten wat slanke vrouwen bijkomen want die zijn er nu echt te weinig
ik weet niet of de dames mogen animeren , ik denk het niet want ze zaten allemaal maar te zitten
er schijnt binnenkort een whirlpool te komen en een zwembad in september
buiten stonden mooi wat kaarsjes op tafel toen het donker was,dus dat keek wel gezellig
fris komt wel uit de fles en niet uit een postmix gelukkig
het bier was warsteiner en er komt nog krombacher bij
ik moet zeggen woensdag is natuurlijk ook niet de beste dag voor een club
koos wil zaterdagavond weer gaan kijken hoe het dan is,maar ik zelf kan er nog niet warm voor lopen
het is echt geen club om in je 1tje te bezoeken, te saai.
theke Janet altijd vrolijk natuurlijk , Stella is ook vriendelijk
we zien wel waar het eindigt
de denker
1 augustus 2019, 15:46
Gewoon doorgaan met schrijven Husky. Je bent oprecht en eerlijk en vooral positief ingesteld. Dat waardeer ik en vele anderen ook.
cath.leen
1 augustus 2019, 18:56
4 vrouwen zeer ongeïnteresseerd en alleen met telefoon bezig, koos ging naast een best lange dame zitten met een goede stevige kont, dan zul je denken die Handy gaat in de tas dus niet mevrouw ging vrolijk door met haar Handy, en dan zeg je er iets van dan kijken ze je ook nog raar aan ook
Als ik er afgelopen week was, zat een vrouw ook alleen met haar mobiel. Ging het doch in de tas doen als ik naast haar ging zitten.
ik weet niet of de dames mogen animeren , ik denk het niet want ze zaten allemaal maar te zitten
Ik weet ook niet, maar afgelopen week kwam Peppie bij me zitten, die mocht dus wel animeeren?
sam1011
1 augustus 2019, 19:32
poe poe dit moet wel de meest trieste club zijn die me maat en ik hebben bezocht tuin ziet er niet uit paar lig stoelen die ze denk ik bij de kringloop hebben gehaald een plastic zwembad , eerlijk waar zo run je toch geen club bestel een cola krijg je een glas zo klein dat in 1 slok de cola weg is en zal niet beginnen over de vrouwen die er lopen want ja smaken verschillen zegt men maar jezus !!!!
Eddy_V
1 augustus 2019, 20:40
Ik weet ook niet, maar afgelopen week kwam Peppie bij me zitten, die mocht dus wel animeeren?
Peppi kan je dan ook niet om heen ;)
Piet Plezier
1 augustus 2019, 20:46
Peppi kan je dan ook niet om heen ;)
peppi vertrok gisteren naar Bulgarije toen wij binnen kwmen
JonnyFontane
1 augustus 2019, 22:17
Vanavond, dankzij een vrijkaart van een medebeer naar Emmerich geweest,
Om ongeveer zeven uur gearriveerd op een lege parkeerplaats.
Binnen werd mijn vrijkaart snel geaccepteerd en ik zag meteen dat ik de enigste gast was.
Hoe kunnen andere beren zo positief zijn over deze club , dacht ik nog.
Maar ja ik geef het een kans...
Mezelf omgekleed( moet wel op merken dat de kleedkamer lekker ruim is) en me begeven naar de bar waar ik een colaatje nam.
Rond kijkend zag ik ik zeven dames zitten waarvan de er drie in de categorie volslank, twee die bij de gmc hoorde en twee redelijk normale dames.
Vraag me niet naar hun namen, want ik heb geen woord met ze gesproken.
Buiten op het terras was een emmer verf gevallen en het personeel was druk bezig met schoonmaken.
Het eten was ook gearriveerd en ik zeg eerlijk het zag er goed uit.
Snel een bordje eten gepakt en wonderbaarlijk smaakte het ook nog.
Maar helaas er zat niets van mijn gading blij en ik vindt het ook jammer dat de dames niet mogen animeren...
Bij mezelf besloten om het nog even aan te kijken, maar een telefoontje van het thuisfront gooide roet in het eten.
Helaas moest ik golden day binnen het uur verlaten.
De club ziet er goed uit, maar de sfeer is totaal nul komma nul.
Ook de dames, waarvan enkele je niet omheen kunt, vallen niet in mijn categorie.
Misschien dat de tent nog gaat lopen, maar ik ga er niet meer heen voorlopig...In ieder geval dit jaar niet meer.
En als je dan ook nog van een bepaalde beer een pb krijgt dat hij je niet op de camera heeft gezien, vindt ik toch triest.
Dit was mijn mening, en ik blijf bij mijn standpunt.
Ook al zal dit mij niet in dank worden afgenomen.
mynasch
2 augustus 2019, 18:52
bezoekje aan Golden day op 2 augustus 2019
:cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):) :cool:;):)
Ja hoor, een nieuwe club, een nieuw geluid…. Dacht ik. Om even over twee (dat is voor mij een groot nadeel, dat de club pas om 14:00 opengaat, dan heb ik er gewoonlijk al drie mooie uren opzitte, en in ACA Gold en/pf Villa Venus Duisburg zelfs al vier…) belde ik, na mijn solide bolide keurig op de kleine parkeer plaats in rust stand te hebben gebracht, aan bij Golden Day. Klop klop klop, en de eerste persoon die ik trof bleek de jarige Alexandra te zijn!! Ze was net (helaas) op de weg naar buiten. Door Janet verwelkomd, die mij natuurlijk op mijn gemak stelde. Ook Laura bleek (gelukkig) aanwezig. Dat kon dus niet meer misgaan. Janet nog wel erg aangedaan door het Gallardo incident. Ze kwam er een paar keer op terug.
Een mooie interieur, functioneel, strak. Mooie TV schermen mat voor elk wat wils. Het was nu nog niet extreem druk: ik bleek de enige ijsbeer, en er waren een vijftal dames: Alexandra, Kuna, Ina, Laura, Christina, en men dacht dat Adele later nog zo komen. Maar beslist potentieel!
Leuk gesprek met Kuna en Laura, waarvan de laatste de draad weer tracht op te pakken. Ik hoop van ganser harte dat het haar gaat lukken.
Een absoluut voortreffelijke sessie met Laura, we verwachten het en beetje, maar ik elke keer met stomheid geslagen hoe ze mijn een memorable uur weet te geven. Top meid, die zelf ook duidelijk van de sessie geniet, wat het er voor mij ook een andere dimensie aangeeft.
Na een opwarmingsvoorronde in de barruimte (wat kan ze je tocg geil aanraken ander je ijsberenvelletje) op naar de keurig nette kamer. Tof vrijen staand naast het bed. Een geile blowjob (ik nog steeds staand), haar rug billen en benen eens zachtjes verkend met een laagje olie (werd zeer gewaardeerd), Laura nog steeds voorovergebogen staand. Daarna Laura eerst op haar buik gemasseerd, omgedraaid, voorkant (wat een heerlijk Rubens exemplaar is het toch) en met een super langzame befbeurt klaar gekomen. Ze rilde helemaal van genot.
Daarna was ik onderwerp van geile ideeen. Tof mens. Super inzet. En weergaloos mijn orgasme uitstellend. Tot een tiental minuten voor het eind. Mijn hemel. Volgens mij zit mijn sperma aan het plafond… moet kunnen. OMG wat een dame is Laura.
Prima ervaring (grotendeels door Laura’s aanwezigheid). Gewetensvraag, zou ik terugkomen als ik weet dat Laura er niet is? Alleen als Adele er wel is (niet gezien). Helaas moest ik tegen 16:15 weer op weg, en ik was nog steeds de enige ijsbeer…. Ik stel echt voor om 11:00 te beginnen….
Wel net nog een stukje cake buit gemaakt. (eerste buffet is er pas om 19:00).
Leuk om Kuna weer eens terug te hebben gezien….
:cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):) :cool:;):)
flatchestlover
3 augustus 2019, 11:06
is dit Peppie , klein van stuk , minitietjes , slankie van toen uit van Gogh .
Piet Plezier
3 augustus 2019, 11:09
is dit Peppie , klein van stuk , minitietjes , slankie van toen uit van Gogh .
Peppi is Rita in GD
Maar Peppi is afgelopen woensdag naar Bulgarije vertrokken om vakantie te vieren
schoolmeester
3 augustus 2019, 11:10
Peppie heeft ong. 11 jaar in Van Goch gewerkt, ze is klein, maar niet slank.
Groet, schoolmeester.
avi
7 augustus 2019, 10:17
Klopt ze staan zeker open voor goede inbreng en heren het is in het belang van ons allemaal dat dit een goede club gaat worden ivm de locatie dus geef ze zeker het voordeel van de twijfel en dan komen de vrouwen ook.
Scrotum
7 augustus 2019, 11:18
Zondagavond naar Golden Day gegaan.
Ik was er sinds de "zinderende"openingsdag :eek:niet meer geweest.
Er was ruim plek op de parkeerruimte voor de club. Binnen door de Duitse theke verwelkomd. Ze vertelde me dat er 4 dvp's aanwezig waren. Ik was er nou toch. Dus naar binnen na de borg van 20 euro voor de sleutel te hebben betaald.
Gehuld in een witte badmantel de club eens doorgelopen. Er was niet veel veranderd sinds de openingsdag. De club zelf ziet er prima uit. Ik zag nog twee klanten die al vlug de sauna indoken. Naast enkele mensen in burgertenue, waarvan sommigen druk bezig waren, had ik het rijk alleen. Ik zag een dvp vertrekken die ik daarna niet meer heb teruggezien. Toen waren er nog drie. Gisteren waren er nog 8 dames werd me verteld. Kijk, dat lijkt er op.
Van de overige drie dames kwam Ina geregeld informeren of ik belangstelling had; ze deed het wel op een prettige manier.
Verder zag ik Adele en een slanke dame waarvan ik denk dat het Christina is.
Om 19.00 kwam Jeanet binnen met het eten en bleef daarna nog wat praten. Het is duidelijk dat Jeanet druk bezig is om de club op een beter niveau te doen krijgen. Ze is onder meer bezig om een betere parkeerruimte te krijgen, er komt deze week een jacuzzi die in de tuin wordt geplaatst. En er zijn plannen voor een zwembad. De dvp's lopen weg met haar.
Het eten was uitstekend, veel variatie en ook lekker. De sauna was ook heerlijk op temperatuur. De sauna wordt telkens voor 6 uur geactiveerd. Dus let er op, net voor de saunadeur rechts kan je op een schermpje zien of hij geactiveerd is of niet. De theke controleerde het bij mij en reactiveerde de sauna. Ik moet zeggen dat de service van de theke erg goed was. Geregeld kwam ze vragen of ik nog wat wilde drinken, en ze kwam het dan ook brengen.
Gekamerd heb ik met Adele. Het was een heerlijk uur waar we beiden van genoten. Het was ook de beste kamer van de laatste drie die ik heb gehad. De kamer zelf was goed met een zeer groot raam waarbij je wel naar buiten maar niet naar binnen kan kijken.
Om 21.30 ben ik weer weggegaan. Woensdag schijnt Bea/laura er weer te zijn. En binnenkort komen ook enkele andere dames weer terug van vakantie. Ik hoop voor Jeanet en de club dat de ingezette koers wordt vervolgd. Met enkele stunners van dvp's moet dat zeker lukken.
Bij het verlaten van de club kreeg ik een vrijkaartje die een maand geldig is en niet voor zaterdag/zondag geldt.
Ze zien me zeker terug.
Husky
8 augustus 2019, 11:48
Had afgelopen woensdag een intensief dagje,tot 14.00 uur werken,daarna met een aantal DVP een enorme grote kermis in Herne/Bochum bezocht tot laat in de avond, bloedje gezellig om ook met de dames buiten de saunaclubs om te gaan, en niet alleen Husky trok zijn portemonnee, de dames betaalde uitstekend mee,wel won ik een grote knuffelhond van anderhalve meter groot die ik heb weggeven aan een van de dames die er meteen verliefd op werd:)
Op de terugweg naar de altijd mooie Veluwe nog snel even Golden Day bezocht,en daar trof ik om 23.30 de vriendelijke Stella als Multi functionele receptie dame aan die mij de badjas overhandigde, douchen was wel nodig want ik werd op de kermis ook nog getrakteerd op een bui regen en had veel rondgelopen!!
Er waren 4 ijsberen, waarvan er een vertrok toen ik binnenkwam en er waren 7 dames aanwezig:Bea/Laura,Kuna,Christina,Ina,Alexandra maandag terug gekomen uit Roemenië, Adele en Rita,Afrikaanse Kara was er nog in de middag.
Vrijdag aanstaande word de 6 persoons Jacuzzi geïnstalleerd en als ik het mag geloven met inpandige televisie:freu:
Ook zijn er al bouwplannen ingediend voor een zwembad, ben benieuwd, want deze ijsbeer is gek op water en zwemmen.
Stella of een van de dames kwamen regelmatig een drankje of een kopje koffie brengen en ik zette mij op de sofa tussen Adele en Alexandra in, heerlijke positie rechts en links DVP gezegend met heerlijke grote boezems:t1562: die onder handbereik waren:)
Wat zal ik doen dacht ik,of een trio of met Adele op de kamer om wat nieuwe variaties uit te proberen!
Het werd het laatste en ik heb weer ruim een uur genoten van deze sympathieke intelligente vrouw en haar Rubens vormen:freu:
Echter een trio of misschien wel een quarto zit er aan te komen, met een combinatie van Bea,Adele en Alexandra,overal :titten2: om mij heen en de mooiste :moon:billen maken mij bij voorbaat al ijsberen geil en heet:)
Oh oh wat kan het leven van een ijsbeer mooi zijn,en zoals Scrotum reeds verwoorde hoop ik dat GD de reeds ingezette koers vervolgd want dat is in ons aller ijsberen belang:amen[1]:
Kort voor twee uur vertrokken om binnen 40 minuten thuis te zijn:wink2:
Husky
12 augustus 2019, 01:23
Om er een drieluik van te maken na Villa Vanilla op vrijdag en Penelope op zaterdag nu op zondagavond Golden Day bezocht, kwam binnen om 18.30 uur, Stella overhandigde mij het ijsberenvel en de sleutel en na een cola en een hapje eten lasagne,pizza en salade verorbert te hebben op kamer gegaan met de mooie Christina,ken haar van VM en Gallardo,plagen elkaar een beetje waarom ik nooit met haar op kamer ben geweest,en ik vertelde haar dat mijn hart en gevoel "nee"vertelde:) Ik vond haar druk en las een paar matige recensies!!
Dus haar verbazing was groot om nu wel met haar op kamer te gaan,waarom vroeg ze,en ik vertelde dat ik haar in deze prachtige witte lingerie omgeven door haar bruine huid niet meer kon weigeren.
Ik kon mij wel tien keer voor mijn kop slaan waarom ik niet eerder met haar op kamer ben geweest,want na tien minuten gaf ik al aan dat ik minimaal een uur op kamer wil blijven,want het werd een fantastische sessie met volop TZ een prima :t1585: BJ omgeven door een groot GFE gehalte en een vele verschillende posities uitgevoerd, uiteindelijk in :t15119: beide onze gevoelens via een vochtig orgasme
tot uitvoering kunnen brengen:freu:
Wat een super DVP,en wat ben ik een domoor om niet eerder met haar op kamer te gaan:heul:
De sauna met aufguss was met 90 graden prima op temperatuur en heb er twee keer gebruik van gemaakt,het aantal ijsberen varieerde van 2 tot 5.
Ging later nog een uur op kamer met Alexandra,en dat was ook weer prima via een body to body massage waar haar grote :t1562: in olie gehuld mij enorm geil maakte,ook haar BJ was weer fijn en de kleine Husky verdween diep in haar keel,het eindspel bestond uit een orale traktatie waarbij mijn :sperm: over die mooie borsten verdeeld werden.
Ging om 00.45 uur naar huis om de kleine Husky toch wat rust te geven,drie dagen achter intensieve seks laat toch zijn sporen na:):wink2:
hallodaarbenikweer
16 augustus 2019, 16:33
Helaas Husky. Ik had afgelopen woensdag zulke slechte ervaringen dat ik er niet meer naar toe ga. Christina zat gedurende 3 uur onopgemaakt en onverzorgd te appen en te bellen en was onbenaderbaar terwijl 2 weken er voor we een goede kamer hadden. Ina had slechte service geleverd aan noglangnietuitgewandeld, dus ook geen optie. Daarnaast hadden de dames kennelijk gezamenlijk besloten het basisserviceniveau nog verder omlaag te brengen. Dus niet gekamerd en daar kwam ik wel voor. Enfin, het was een gratis terugkomkaartje waar ik wel wat cola voor heb kunnen drinken, in een goede sauna heb gezeten en in het zonnetje op het terras met mijn enige medeijsbeer heb kunnen praten. Theke durfde niet eens te vragen hoe ik het had gehad en ik had ook geen zin haar te vertellen wat ze volgens mij al weet: met de huidige dames is het een gedane zaak.
noglangnietuitgewandeld
16 augustus 2019, 17:09
Theke durfde niet eens te vragen hoe ik het had gehad en ik had ook geen zin haar te vertellen wat ze volgens mij al weet: met de huidige dames is het een gedane zaak.
Nee dat wist ze al van mij. Zonde dat een toch best mooie club teloorgaat aan vrouwen die er niks van bakken en er zelfs niet eens hun best voor doen. Er zal heel wat moeten veranderen willen ze mij daar ooit terug zien.
Eddy_V
16 augustus 2019, 17:45
Club had kunnen profiteren van de (tijdelijke?) sluiting van Gallardo maar zelfs dat is kennelijk nog te veel moeite..
Dalton
16 augustus 2019, 18:25
Club had kunnen profiteren van de (tijdelijke?) sluiting van Gallardo maar zelfs dat is kennelijk nog te veel moeite..
Wanneer je een nieuwe tent begint moet je ook met nieuwe dames starten en nieuw personeel maar geen opvang-centrum worden van een afgebrande club letterlijk en figuurlijk.
Het kan nog steeds want als je baas bent van zo'n clubje en er komen geen bezoekers dan weet je toch dat het aan de dames ligt die moeten nl het middelpunt zijn voor al onze lusten en vermaak.
De verbrande club was daar een goed voorbeeld van die probeerde op het laatst ook met alle middelen weer iets te bereiken en door het tarief van 30 euro kwamen ze toch weer eens kijken hoe het ging.
Ik moet alleen lachen om het a la carte eten wat iedere dag hetzelfde was en ook nog eens in de bakken lag allemaal goedkope meut wat inkoop niet teveel kost en dan 50 euro entree,schouderkarbonade oftewel een uitgebeende varkensnek in plakjes gesneden en aangeboden als een steak alhoewel de patat die je erbij kon krijgen heerlijk was.
Moet je dat eens vergelijken met GOLDEN TIME dan is die 60 euro niet teveel gevraagd met al dat lekkere eten de hele dag door en klaargemaakt terwijl je wacht want in GT eet je als een KEIZER en niet als een BEDELAAR zoals in dat afgebrande clubje.
Hier kan VENUS ook nog eens een puntje aan zuigen,een goede kok verdient zichzelf terug dus geen masseur als kok aanstellen masseren was voor hem al iets vreemds laat staan koken.
Eddy_V
16 augustus 2019, 19:02
Wanneer je een nieuwe tent begint moet je ook met nieuwe dames starten en nieuw personeel maar geen opvang-centrum worden van een afgebrande club letterlijk en figuurlijk.
Het kan nog steeds want als je baas bent van zo'n clubje en er komen geen bezoekers dan weet je toch dat het aan de dames ligt die moeten nl het middelpunt
Het was je misschien ontgaan Dalton maar deze club is al 6 maanden voor de brand gestart.
Vandaar mijn opmerking dat zij daar van hadden kunnen profiteren. En inderdaad niet als opvangplaats voor ex-Gallardo dames.
Ik neem het jou niet kwalijk want dat je op jouw leeftijd überhaupt je rijbewijs weer verlengd hebt gekregen is al een wonder.
Dalton
16 augustus 2019, 22:29
Het was je misschien ontgaan Dalton maar deze club is al 6 maanden voor de brand gestart.
Vandaar mijn opmerking dat zij daar van hadden kunnen profiteren. En inderdaad niet als opvangplaats voor ex-Gallardo dames.
Ik neem het jou niet kwalijk want dat je op jouw leeftijd überhaupt je rijbewijs weer verlengd hebt gekregen is al een wonder.
Met een rijbewijs kan ik geen auto rijden jongetje daar heb ik een auto voor met 4 slaapplaatsen,dan kan ik voor een stoplicht dat op rood staat even een tukje doen.
Husky
17 augustus 2019, 10:49
Zo slecht was het nog niet in het "opvanghuis voor ex Gallardo dames aldus Eddy V" ik stond gisteren om 18.30 uur voor de deur,waar al redelijk veel auto`s stonden,groot was mij verbazing om binnen 10 ijsberen en een ijsberen setje aan te treffen met een mooie berin in badmantel gehuld:)
Deze Berin was absoluut saunaclub waardig,zag ze later in gezelschap van Ina op kamer gaan.
Nederlandse Jeannet verwelkomde mij op haar eigen vriendelijke wijze en ik kreeg al snel een biertje in mijn handen gedrukt van haar!
Om 19.30 werd er een heerlijk hapje eten neergezet, o.a. amuses,haring en selderij salade,gebakken aardappels,hamburgers, tagliatelle en diverse salades:freu:
De line up betond uit o.a. Bea/Laura,Alexandra,Ina,Christina,Kuna en de mooie slanke Nederlandse Chanel ex VM,Adele is een week naar Roemenië en komt binnenkort terug,ook de Albanees Roemeense Katrin komt over anderhalve week de gelederen versterken!
En als ik het goed begrepen heb komen er twee dames uit Tsjechië,moet ook wel want Bea gaat zondag a.s. al voor twee weken naar huis kort daarop gevolgd door Alexandra,met een kleine bezetting is dat ook direct merkbaar.
Het was Beren gezellig met name met een aantal Nederlandse ijsberen uit Arnhem en omgeving.
Zelf actief geweest met de Atletische Alexandra die het beste en geilste in mij boven bracht via haar body to body massage en haar uitstekende :blow2: dit alles omgeven door veel GFE,uiteindelijk beide onze genot gehaald uit :t15119: waarbij het een genot is om die mooie billen en gewelfde rug voor je te zien bewegen, met daaronder twee heen en weer zwaaiende super borsten:freu:
Na meerdere keren gebruik te maken van de sauna,90 graden met menthol aufguss mijn tweede kamer van een uur doorgebracht met Christina,mooi slank lichaam met een heerlijke kont en middelgrote prompte :t1562:tieten,charmant vind ik ook haar wat Aziatische ogen,vind haar steeds meer een fijne DVP die weet hoe ze een man kan laten genieten.
Christina is nu voor mij een zekerheid geworden als ik in GD ben:)
Zelfs om twee uur nachts waren er nog 8 ijsberen aanwezig en de dames waren tevreden en hadden goed te doen,Ina,Christina en Kuna lieten hun fraaie :moon:kontjes op de ritmische muziek heen en weer bewegen in een steeds sneller tempo!
Dalton moet bijzonder snel zijn want Bea is morgen al vertrokken naar Roemenië, maar misschien tref ik hem wel in AG waar ik ook graag kom om de Anka`s,Christa`s en Shila`s etc. te verwennen:)
Ik hoop en verwacht dat GD op ingeslagen weg verder gaat,moeten wel wat goede dames bij maar daar word aan gewerkt,deze saunaclub is groot genoeg voor 15-20 DVP waardoor het op vakantie gaan van de dames beter kan worden opgevangen, prima voor meer aanbod en diversiteit zo dicht bij de grens!
Om half drie de bolide laten brullen om binnen de 40 minuten thuis te zijn op de altijd mooie ..............................................de rest kennen jullie al:wink2:
brombeerzuid
17 augustus 2019, 11:02
Zo slecht was het nog niet in het "opvanghuis voor ex Gallardo dames aldus Eddy V
Moet altijd lachen over jouw Husky!
Je hebt schijnbaar wel een erg roze bril, niet alleen over gd maar overal waar je komt.
Afin we hebben het er de 07-09 wel over in sc Venus!
Husky
18 augustus 2019, 21:59
Ja brombeerzuid beter een roze bril dan een donkere zonnebril die de echte kleuren wat dempt:)
En lachen is ook veel beter als brommen en huilen,en beter een half glas vol als een half glas leeg:freu:
Overigens is de bril niet altijd roze als je een goede vriend in Gallardo door brand verliest door een dronken idioot!
Je schrijft het goed over alle clubs waar ik kom,ik heb geen selectieve voorkeuren,zoals een aantal anderen,en bericht ook over zaken die beter kunnen,zoals het aantal dames bij GD,het extra geld vragen voor bepaalde service die voor mij incl. zou moeten zijn zie bericht VV,het te weing aantal ligbedden bij Penelope/Great Palace en is tot volle tevredenheid aangepast,de drukte en het aantal ijsberen bij AG wat abnormaal was,het eten en de service van een bepaalde dame bij Venus,mijn klacht in de sauna met badjassen en kleren aan bij Salome,de smerige boel in Aplebeck,of het vette eten af en toe in Gallardo,GT met zijn kamer wachtijden, etc. etc. maar zoals bij een aantal ijsberen is het zorgvuldig lezen van berichten niet het sterkste punt :heul:
Ook ik heb ondanks mijn roze bril mijn voorkeuren voor saunaclubs met een goede wellness en zwembad,en dan vallen er al heel veel saunaclubs af bij zomerse temperaturen!
Bovendien hou ik meer van saunaclubs waar de dames in spannende lingerie,latex of een jurkje paraderen,ondanks dat ik in vele FKK clubs geweest ben zoals Babylon,Freude 39,Venus etc. ik hoef niet constant tegen een snaveltje aan te kijken,de illusie wil ook wat:)
Ik bezoek gemiddeld twee keer per week saunaclubs en ben in het algemeen best te spreken over de gemiddelde saunaclubs al kan je bijv. Sixsens niet vergelijken met Diamond,maar beide clubs hebben op hun eigen wijze mij tot tevredenheid gestemd,evenals bij H7,AG,Dejavu,YY,zelfs in By Night heb ik mij kunnen vermaken.
Zo brombeerzuid nu weet je wat meer van Husky en hoef je op 7 september geen vragen meer te stellen en kunnen we ons bezig houden met de verjaardag van Firehawk een lekker biertje :prost: kijken of er nog wat te dansen valt :dance00[1]: en vooral of er nog wat te :fuck: neuken valt:)
Groetjes :wink2:
brombeerzuid
18 augustus 2019, 22:06
Zou ik geen vragen hoeven te stellen ,wist niet dat ik een Interviewer was!!!!!!!:biggrin:
Sjaaksnaak
19 augustus 2019, 17:02
Is de jacuzzi inmiddels gearriveerd? Is wat mij betreft een welness unit die niet mag ontbreken in een saunaclub.....
Giodude
19 augustus 2019, 17:08
Is de jacuzzi inmiddels gearriveerd? Is wat mij betreft een welness unit die niet mag ontbreken in een saunaclub.....
Even afwachten totdat Husky er weer geweest is of DBS er voor zijn forumpje langs is geweest. Volgens mij nog de enigste twee schrijvende beren die er komen. Weet echter niet of gezien de overige ervaringen een jacuzzi je bezoekje dan alsnog rechtvaardigd ;)
Piet Plezier
19 augustus 2019, 17:31
Even afwachten totdat Husky er weer geweest is of DBS er voor zijn forumpje langs is geweest. Volgens mij nog de enigste twee schrijvende beren die er komen. Weet echter niet of gezien de overige ervaringen een jacuzzi je bezoekje dan alsnog rechtvaardigd ;)
voor de jacuzzi hoef je er echt niet naar toe te gaan
Koos Albertss heeft nog 2 vrijkaartjes, wie wil ze??
Zijn nog geldig tot 1-9
Niet allemaal tegelijk
noglangnietuitgewandeld
19 augustus 2019, 17:49
voor de jacuzzi hoef je er echt niet naar toe te gaan
Zijn nog geldig tot 1-9
Niet allemaal tegelijk
Ik sla over.
Eddy_V
19 augustus 2019, 17:51
Het woord vrij-kaartje is bij gebrek aan sex ook misleidend :)
Mooiejoke
19 augustus 2019, 22:20
Met een vrijkaart wil ik er wel eens een kwart benzinetank en wagen om mijn indrukken op papier te zetten.
Klatergoud
19 augustus 2019, 23:35
Het plan was geboren om maar eens een nieuwe club te bezoeken. Dus GD was de keuze.
Natuurlijk eerst eens doorgelezen wat er zoal over de club wordt geschreven en mijn twijfel of dit een succesvol bezoek zou worden steeg tijdens de leesbeurt. Maar goed, als er nooit iets nieuws ontstaat zullen er ook nooit nieuwe successen komen. Dus, erheen en het maar op je af laten komen. Samengevat, en daar zou ik het op zich bij kunnen laten, heeft NLNU het geheel wel heel treffend omschreven. Deze club heeft nog een hele lange weg te gaan voordat we kunnen spreken van een succesverhaal.
Bij aankomst viel mij op. Dat de kleine parking wel heel erg in het zicht van de rijksweg ligt. Als er elders een betere parking is dan heb ik de aanwijzingen volledig over het hoofd gezien. Nu heb ik daar niet zo’n probleem mee, maar kan me voorstellen dat voor sommigen het niet zo prettig is om da auto herkenbaar voor de deur te plaatsen.
Bij binnenkomst netjes ontvangen door een heer die vertelde dat er slechts twee dames (Christina en Ina) aanwezig waren. Het was tenslotte weekend en dan zijn familiebezoekjes gebruikelijk voor de dames ……:angst::baeh: En natuurlijk was het doorgaans erg druk in de tent :gruebel::gruebel:.
Hoefde daarom geen €20,= borg te betalen en tja, wat moet je met die sleutel thuis hé?
Omkleden was niet noodzakelijk en dat vind ik merkwaardig. Toch maar gedaan en na het douchen (2 v/d 3 bleken defect) naar boven. En dan is het een beetje rondhangen in een lege club. Terras dicht, sauna uit en verder enkele beeldschermen met muziek video’s en natuurlijk een natuurfilm die elke 5 minuten hetzelfde filmpje vertoonde. Mijn humeur werd er niet vrolijker op.
De ontvangst meneer was wel erg vriendelijk en benaderde mij enkele malen voor een drankje, vraag om de sauna aan te zetten en vertelde dat het buffet er met enkele uurtjes wel zou zijn. De dames hingen wat rond en rond.
Omdat ik nu toch al hier was een praatje aangeknoopt met Ina en voor zover dat lukte bleek ze heel vriendelijk. Na 5 minuten de kamervraag. Tja, ik had toch niets te doen dus hoppa naar boven.
Ina begon al gelijk met de duur van het bezoek. Een half of een heel uur. Standaard bij mij is; eerste keer een half uur. Of de dame in kwestie moet wel zo lekker zijn dat je niet anders kunt dan een uur …. (Jeanette/Babylon …??). Deze dame dus op zeker niet.
Om de druk er af te laten was het geheel na 20 minuten voorbij. Niet omdat het zo geweldig was, maar omdat het kon. Bovendien was ik het upsellen wel een beetje beu en mijn humeur werd ook daar al niet beter door.
Aansluitend een watertje gedronken en ben me om gaan kleden. Ik had het er wel gezien voor dit moment. Of ik hier nog een keer terug kom? Geen idee, het geheel ziet er verzorgt uit maar de line up en het service niveau zal toch eerst structureel moeten verbeteren. Want als dat niet lukt, dan zal het lastig worden voor GD ……
Wens ze daar veel succes bij,
Grtz :wink2:
K
phoenix
20 augustus 2019, 10:49
ja net als mooie joke.. wil ik ook wel een gokje wagen.. ikan dan altijd nog doorrijden naar aca gold of penelope de luxe..dus stuur dat andere kaartje maar naar mij toe
Piet Plezier
20 augustus 2019, 11:51
ja net als mooie joke.. wil ik ook wel een gokje wagen.. ikan dan altijd nog doorrijden naar aca gold of penelope de luxe..dus stuur dat andere kaartje maar naar mij toe
adres?
schoolmeester
22 augustus 2019, 16:00
Gisteravond deze saunaclub bezocht, er waren in de avond totaal 6 ijsberen aanwezig.
Verder waren er slechts 4 dames aanwezig.
Ik heb 1 keer een kamer gedaan met de Hollandse JANNET, leuke dame ex VILLA MARISSOL.
Het eten was uitstekend, waarvoor dank aan de cateraar.
Gezellig gepraat met PEPPINO en FORGETSKINNYLETSGETFATTY.
Rond 23.15 uur huiswaarts gegaan, want de andere dag moest er weer gewerkt worden.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst.
Groet, schoolmeester.
mynasch
23 augustus 2019, 14:02
Bezoekje aan Golden Day 21 augustus
:):redface::rolleyes::):redface::rolleyes::):redfa ce::rolleyes::):redface::rolleyes::):redface::roll eyes::):redface::rolleyes:
Na mijn prettig verblijf in Bruggen voelde ik nog steeds de aanwezigheid van een vrijkaartje die ik van Jeanette in GD had gekregen. Het zou toch niet zo zijn dat ie stiekum verliep of iets dergelijks… Er zat kennelijkl niets anders op san deze maar eens uit te gaan proberen. Geinspireerd door Huskies gezellige verhalen ving ik dan ook maarde reis naar Emmerich aan. Dat is inderdaad goed te overzien als er geen file staat. Ik had gebeld, er zouden een vijftal dames zijn. Geen vet pot, maar ik hoopte op Katrin en/of alexandra . Had ik maar doorgevraagd.
Tellen is niet zo makkelijke als het blijkt: bij aankomst bleken er drie aanwezig, waarvan eentje(Rita) bezet. Kuna en Ina bleven over. Het goede nieuws is Dat ik met Kuna al eerder plannen zou hebben gemaakt als Laura er niet geweest was. Heerlijke sessie met haar. Eigenlijk twee. De eerste was elkaar een beetje lren kennen, na een warming up in de barruimte. Daar nam ze alle tijd voor. En als beer op leeftijd stel ik adt toch op prijs. Niet veel geflikflooi op de Bank, dat hiels ze voor op de kamer. En dat deed ze inderdaad. Een gewillige tante die er zelf ook stevig van geniet zo te voelen. En ze liet zich dan ook volledig gaan in een prachtig orgasme. Ze weet vrij goed waar mannen van mij leeftijd van houden, en ik kreeg dan ook volledige beschikking over haar gevoelige plekjes. Heerlijk hoor met mij vingers in haar kus en anus, terwijl je zelf uitstekend geblowjobbed wordt. Prima techniek. Tongzoenen zou wat vuriger kunnen, maar het zijn niet allemaal Melody’s…. Na een half uur even gepauzeerd
Als tussendoortje me dan maar bij Ina gevoegd, die zich net aan de telefoon kon onttrekken om mij van dienst te zijn. Op naar de kamer. Ze begon onmiddellijk te vragen of het een sessie van een uur werd. En niet een keer, nee tien keer. Afgesproken voor initieel een halfuur. (tot tien over half, de klok aangewezen) . Sessie zelf ca va. Haar mogen masseren, waar ze van genoot. Prettig lijf om onder handen te nemen. Orgasme niet gefaked… daarna was ik aan de beurt. Na twintig minuten sessie deelde ze mee dat het half uur om was. Nog even gezegd dat we…. Ik had er geen zin meer een. Ben geen mopperpot, maar dit vond ik beneden peil. Voor mij te mijden dvp, de eerste.
Gewacht tot er avondeten kwam met Kuna, en heerlijk gegeten. Dat was voor deze kleine schaal goed op orde. Tweede sessie met Kuna, die weer prima beviel.
Kortom: twee goede sessie met Kuna, nare ervaring met Ina. Erg kleine bezetting.
Sauna is prima!
Bij weggaan vroeg de man of ik een vrijkaart wilde, maar die heb ik afgeslagen. Ze moeten toch ergens van leven lijkt me….. Hoop dat Laura, Katrin en Adele weer snel terugkomen….
:):redface::rolleyes::):redface::rolleyes::):redfa ce::rolleyes::):redface::rolleyes::):redface::roll eyes:
Johan35
23 augustus 2019, 21:25
Mijn eerste kennismaking met de club
Ik had van een moderator van het andere forum een vrijkaartje gekregen, om deze club eens te gaan verkennen.
Op vrijdag de 16e ben ik naar Emmerich gereisd. Ik had hier de berichten over GD gelezen. Waarschijnlijk heb ik het over het hoofd gezien, of het stond er niet, maar ik begreep dat de club vanaf een uur of 11 open was.
Ik ben een overdag-ganger, en breng graag de middag van lunch tot en met avondeten in de club door. Ik had geen brood mee.
Uit de bus gestapt bij het Bahnhof ben ik naar de club gelopen. Best een flink stuk lopen nog.
Eerlijk gezegd verraste het me wel dat het een vrij klein gebouw was, meer ter grootte van een woonhuis, dat vrij dicht aan de straat stond terzijde op een bedrijfsterrein, zo zag het er m.i. uit.
Geen parkeerplaats, en in vol zicht van alle passerende verkeer stap je de stoep op naar de voordeur. Geen privacy. Daar moet je je bewust van zijn. Maar goed dat niemand van ons in Emmerich woont, een bekende zou zo maar kunnen zien: 'Zoohoooh, meneer gaat naar de hoeren....'
De info
Goed, een paar keer aangebeld. Na een paar minuten deed een wat oudere gezette dame open. Met de mededeling in vloeiend Nederlands: 'Joh, ik ben nog niet open.' 'O, ik dacht dat jullie al open waren?' 'Neeheeh, om 14 uur pas.' Absoluut niet op een vervelende toon, meer spontaan. 'Maar kom maar vast binnen.' 'Ja, ik wacht wel even.' En ging op de rode pluche bank zitten. Na een minuut of 2 a 3: 'Zo, kom maar, dan laat ik je vast binnen.' Heel aardig. Ik legde uit dat ik het niet wist van pas 14 uur open. 'Jij bent Jeannet?' Spontaan, met glimlach? 'Ja, dat ben ik.' Om kort te gaan, na wat heen en weer gepraat maakte zij me duidelijk dat ik veruit de eerste was, gaf duidelijk aan € 30,- toegang zonder bier, € 50,- met bier. OK?
En dat er pas om 19 uur eten was. 'Helemaal niets voor die tijd?' 'Neeehh, daarom ben ik vanaf 14 uur open, serveren we geen lunch.' Ik begon juist honger te krijgen want had sinds het ontbijt niets meer gegeten. Daar had ik in de club op gerekend. Dat ging hem dus niet worden....
'Hebben ze hier ergens in de buurt broodjes dat jij weet?' 'Nee, geen idee. Misschien daar bij de Aral? Of anders bij het station?'
'Ik ga eerst wat eten, en dan kom ik daarna terug.' 'OK, dan zien we je wel weer.'
Ondertussen liep een van de dames een paar keer heen en weer, heel gemoedelijk. Beide dames hadden het over het afsluiten van de avond ervoor, voor zover ik begreep.
Broodjes
Enfin, naar buiten. Weer die lange straat af naar het station. Waar de Aral was, geen idee! Ben nog even de MacDonalds in gelopen, maar de vette baklucht maakte dat ik er weer gauw uit liep. Ik wilde een paar broodjes. Uiteindelijk in het winkeltje op het station een broodje Kartoffel gekocht (De oudere thekedame daar: 'Mit Ei?''Ja, mit Ei.' Geen idee. 'Gerade frisch gemacht.'), een aanrader. Buiten op een bankje het broodje opgegeten.
Eerlijk gezegd begon ik gewoon zin te krijgen op mijn gemak Emmerich even in te lopen. Het was heerlijk weer.
Nog een broodje bij een bakker in de winkelstraat. Het stikte er van de wespen in de broodjes-vitrine. 'Verkopen jullie die ook?' 'Ja hoor, 1 euro per stuk. Wil je een bosje mee hebben, of moet ik ze in een zakje doen?'. Een glas Weizen op een terras aan de Rijnkade, midden tussen een berg Nederlanders en Belgen. Daarna: Ik wilde op tijd thuis zijn, daarom ben ik gegaan.
Mijn conclusie voor nu
De club is m.i. een waar je eind van de middag of 's avonds naartoe gaat. Overdag heb je er eigenlijk niets te zoeken. Op zich is dat een keuze van de club, niets mis mee. Daar kun je voor kiezen of niet.
Ik wil het andere forum en de moderator bedanken voor de vrijkaart. Ik hoop dat dit verslag wat leesbaars oplevert, en een stuk info geeft. Verder was het mijn beleving.
Johan
Husky
2 september 2019, 10:29
Ik had zin om na een teleurstellende F1 dag, althans als je Max Verstappen fan bent,weer eens op zondag avond Golden Day te bezoeken om mijn F1 verdriet te delen met een DVP:)
Kwam stipt om 19.00 uur binnen om voor 30 Euro de nodige attributen in ontvangst te nemen van vriendelijke Nederlandse Jeannet die op dat moment de nieuwe Duitse receptiedame Julia aan het inwerken was,voor de ijsberen die vroeger veel in Fungarden kwamen is Julia een begrip,een vriendelijke service gerichte receptiedame zoals Jeannet maar dan in Duitse verpakking.
Snel douchen en een hapje gaan eten,want deze vrijgezel heeft een hekel aan koken:heul:
Het eten was weer erg lekker en werd om stipt om 19.00 uur binnen gebracht.
Na de laatste tijd vooral in grotere saunaclubs te zijn geweest zoals VV,AG,PSR en Penelope is het wennen aan een bescheiden line up van 6 DVP,echter Adele is weer terug van vakantie en ik was verheugd om de mooie en sympathieke Katrin te ontmoeten, ze zag er weer sexy uit in een strak zwart jurkje.
Na het eten,koffie en een sigaartje dacht ik gelijk de "koe bij de horens vatten"in dit geval de mooie :t1562: borsten van Katrin omvatten:)
Eerst wat praten en vrijen op de sofa om aansluitend op kamer te gaan, het werd weer een fijne sessie met alles er op en er aan TZ,BJ diverse posities en uiteindelijk mijn nakomelingen in:t15119: de vrijheid gegeven,was weer prima met Katrin die GD wel wat rustig vond qua bezoekers!
Bij binnenkomst waren er twee Nederlandse ijsberen die in de buurt van Emmerich in een band speelde en nu 2 uur pauze hadden,ik vroeg aan de heren wat zijn jullie onrustig,en ze vertelde mij dat ze onder tijdsdruk stonden i.v.m. het vervolg optreden en daarna werden gauw Kuna en Christina gearresteerd om beide muzikanten te plezieren.
Na de sauna en twee biertjes de avond besloten via een uur fijne intensieve seks met de vurige volslanke Adele die duidelijk behoefte had aan een goed orgasme, ja en dan moet Husky zich weer opofferen om aan dat orgasme verlangen tegemoet te komen via alle voorhanden seksuele technische hoogstandjes:) haar mooie volle borsten brengen al het goede in mij boven en uiteindelijk met Adele bovenop me samen een spetterend hoogte punt bereikt:freu:
Naast de Bulgaarse Kuna en Rita waren ook Katrin,Adele,Ina en Christina aanwezig,de Afrikaanse Kara wipt letterlijk en figuurlijk op onregelmatige tijden binnen evenals de Nederlandse Jeannet/Chanel ex VM
Alexandra komt volgende week terug en Bea/Laura over exact twee weken.
Bij binnenkomst waren er 6 ijsberen en bij mijn vertrek om middernacht waren er nog 4 ijsberen.
Voor mij persoonlijk was het een fijne avond, dichtbij en dames die ik ken, kan mij voorstellen dat het voor een ander allemaal wat minder is, hopelijk komen er nu na de vakantie periode meer dames,en zo als iedereen weet,meer goede dames des te meer ijsberen met een gevulde :dance00[1]:
HellaHolla
2 september 2019, 19:49
Binnenkort maar weer eens binnenwippen daar in Emmerich als Laura weer terug is van vakantie. :)
Even de Gallardo tijden herbeleven samen met haar en Katrin!
mynasch
3 september 2019, 06:30
Binnenkort maar weer eens binnenwippen daar in Emmerich ………………...!
mag je er ook buitenwippen???
Koos Albertss
3 september 2019, 09:08
mag je er ook buitenwippen???
Jij wel
schoolmeester
3 september 2019, 18:35
Ik zie al een nieuw programma op t.v. verschijnen: eigen tuin en club.
Groet, schoolmeester.
seksenfun
3 september 2019, 18:52
Uit de bus gestapt bij het Bahnhof ben ik naar de club gelopen. Best een flink stuk lopen nog.
Enfin, naar buiten. Weer die lange straat af naar het station.
Vooreerst wat is lang? Vanaf het station is het 15' lopen naar de club. Een bus stopt voor de deur (maar die rijdt maar om de 2 uur) :smoke:.
Scrotum
3 september 2019, 20:22
Ben er net geweest. Er waren 6 dames aanwezig: Alexandra, Adele, Kuna, Ina, Peppi(ze heet hier anders maar ik ken haar van van Goch) en een jeugdige roodharige gypsy.
Eten was weer goed verzorgd. Sauna op temperatuur. Janet de Hollandse theke staat met alles voor je klaar. Een prima uur met Adele doorgebracht die alle details van onze sessie een maand geleden nog wist te herinneren:).
Jacuzzi staat klaar om geinstalleerd te worden Voor een zwembad is vergunning aangevraagd.
Christina is naar Roemenie. Laura/Bea komt over een paar dagen terug.
schoolmeester
4 september 2019, 04:06
Peppi heet in de club Rita.
Groet, schoolmeester.
Husky
10 september 2019, 00:10
zaterdag na een fijne dag in Venus, Golden Day bezocht,nam mijn sleutel in ontvangst om 22.15 uur en was al verbaasd dat ik mijn auto niet op de parkeerplaats kwijt kon maar langs de weg!
Er stonden redelijk veel auto`s en bij binnenkomst trof ik 6 dames aan en 10 ijsberen ,na een drankje mij snel op de sofa naast de volslanke Adele genesteld die er letterlijk en figuurlijk vurig uitzag in haar rode lingerie, beetje knuffelen en wat :kuss: en een korte inspectie of mijn twee vrienden :tietjes: nog in goede conditie waren en een fijn uur met alles er op en aan met Adele beleefd wat uitmondde in een intense tevredenheid van beide kanten:freu:
Bij terugkomst van de kamer waren er 18 gasten, gedeeltelijk in ijsberenvacht en een aantal in kleding,had nog zin om met Alexandra op kamer te gaan maar die zat al tussen twee ijsberen ingeklemd op de sofa, dus om middernacht de dames met rust gelaten want die hadden hun handen en andere lichaamsdelen vol aan al die hitsige ijsberen:)
Omdat ik zo snel wegging nog een vrijkaartje in mijn hand gedrukt door Stella de receptiedame.
Had zondagavond geen zin om te koken en opnieuw 35 minuten op weg om mijn vrijkaartje te verzilveren,een hapje te eten wat prompt om 19.00 uur klaar stond, en om nog met Alexandra een nieuwe pagina uit de Kamasutra door te nemen.
Op zondag toen ik om 18.00 uur aankwam waren er 5 dames en 5 ijsberen wat een betere verhouding was als op zaterdag,het eten was weer prima.
En mijn kamer met Alexandra was zoals gewoonlijk voortreffelijk, bodymassage, TZ en een fijne langzame :blow2: om uiteindelijk in :t15111: cowgirl mijn nakomelingen de vrijheid gegeven:freu:
Na een bezoek aan de sauna nog wat nagepraat met Katrin,Adele,Alexandra en Kuna en alle hadden vooral op zaterdag uitstekende zaken gedaan,Bea/Laura komt de 15e september terug evenals later Christina en Ina die nu in Roemenië zijn.
Maar de bezetting qua dames is zondermeer te weinig, er moeten zeker 8 dames bij om de club aantrekkelijk te maken!
Ik kom daar omdat ik vooral met bovengenoemde 4 dames een goede band en kamer ervaring heb evenals met Bea.
Jacuzzi staat al bijna een maand opzij van het pand en is nog steeds niet geïnstalleerd!!!!
Potentie is er zondermeer, maar dan wel met andere openingstijden, bijvoorbeeld 11 uur,bier 3 Euro,meer dames en een geïnstalleerde jacuzzi!
Tijd dringt, nu doorpakken zegt deze ijsbeer met een zakelijke achtergrond:)
Om 1.30 uur vertrokken naar de altijd mooie en door een klein maantje verlichte Veluwe:wink2:
cath.leen
10 september 2019, 06:11
Jacuzzi staat al bijna een maand opzij van het pand en is nog steeds niet geïnstalleerd!!!!
Die deur te klein of de jacuzzi te groot :gruebel:
Gisteren avond drie dames gezien: Alexandra, Adele en Kuna.
Gezien een andere ijsbeer, alleen vor korte zijd, dan is die al weer weg. En man zat met kleding voor de bar.
(Er was nog iemand anders, omdat Adele langere tijd op kamer was.)
Ik ken Alexandra sinds haar eerste dag in Gallardo, maar was nog nooit met haar op kamer.
Gisteren kennismaking en kamergang.
:freu:
Ik ging dan ook bij Kuna zitten, en met haar op kamer.
:freu:
Het was wel saai die avond, maar ik heb twee super kamergangen gehad.
Rolls38
10 september 2019, 14:20
Ben er vorige week even binnen geweest maar inderdaad overdag is er zeer weinig te beleven. Was een half uurtje binnen 2 saaie ongeïnteresseerde dames binnen nee dit etablissement sla ik over. Nogmaals reuze jammer van Gallardo maar ik wacht af als het ooit weer open gaat. Heb een andere favoriet gevonden dus na Golden Day ( oftewel Bad Day voor mij) Ben ik direct hier naar toe gereden.
Jammer ben benieuwd hoelang Golden Day het volhoudt binnen het aanbod van andere saunaclubs.
Knotsgenot
14 september 2019, 15:51
Ik lees wisselende berichten over de tetugkomst van Bea. Op dit moment de enige reden om naar Emmerich te gaan. Weet iemand de juiste datum van haar terugkomst? Dank!
HellaHolla
14 september 2019, 16:55
Ze zal ergens komende week weer terug zijn want ze ging 4 weken weg vanaf ongeveer 18 augustus. Dat was in ieder geval wat ze tegen mij zei voor haar vakantie. Of dat klopt is weer een ander verhaal in De Wondere Wereld der DVP's. :)
Husky
15 september 2019, 00:37
Vanaf de 16e september weer aanwezig:)
Husky
16 september 2019, 08:25
Was gisteren avond in GD en daar van de aanwezige dames en van de theke vernomen dat Bea/Laura weliswaar sinds kort in Duitsland is, maar vanaf donderdag weer aanwezig is in GD!
Knotsgenot
16 september 2019, 14:00
dank voor de update Husky!
cath.leen
16 september 2019, 21:00
Ik ben net binnen en zie 3 dames.
Husky
16 september 2019, 23:24
Na een fijne tijd in Villa Vanilla doorgereden naar Golden Day waar ik nog een afspraakje had lopen met Adele, en Emmerich ligt al een beetje in de richting van de mooie Veluwe:)
Ik nam om 22.00 uur de sleutel en andere attributen in ontvangst, om me na douche en de sauna te laten neer ploffen op de sofa naast Adele, die mij ondanks de twee sessies in VV al gauw in de juiste stemming bracht,wat bevestigd werd door de kleine Husky die al snel zijn dappere kopje opstak.
Het werd weer een explosie van genot en uiteindelijk kon ik met Adele bovenop mijn nakomelingen de vrijheid geven bij deze lieve intelligente dame:wink2:
Met Adele en Katrin nog een drankje gedronken en een rokertje opgestoken om uiteindelijk om 1.00 uur weer naar huis te vertrekken.
Zoals vermeld komt Bea/Laura aanstaande donderdag weer in de club terug,evenals Ina,Kuna en Alexandra,er zouden ook 2 nieuwe dames komen maar daar kan waarschijnlijk cath.leen meer over vertellen:)
Maar er zal meer moeten gebeuren om van GD een succes te maken!:wink2:
cath.leen
17 september 2019, 05:19
,er zouden ook 2 nieuwe dames komen maar daar kan waarschijnlijk cath.leen meer over vertellen:)
Ja,
ik zag er eerst 3 dames bij binnenkomst.
Maar het waren vier dames aanwezig: Adele, Rita een twee nieuwe. De twee nieuwe zijn bulgaars, spreeken duits en hebben "dikke" buik
Ik was met Adele, en ik was wel an kijken met welke van de nieuwe ik wel darnaar kan gaan? Er was een met een gruun jurk en een met een witte jurk. Het zijn geen jonge dames.
Geen idee, dus ging ik een lange tijd met Adele.
Er waren nog twee andere mannen met gewoone kleding. Die gingen met die twee nieuwe. Ik zag nog twee mannen met badjas.
mentholbear
18 september 2019, 00:59
Op de 3e donderdag van de vorige maand wilde ik een voor mij nieuwe club bezoeken, namelijk Golden Day. Hij is nog niet zo lang open, maar ondanks de mindere verhalen hield ik de optie open. De club is namelijk in dezelfde stad als waar voormalig Lekkerding zat. Emmerich is voor mij op semi sc Villa Weizigt na, de dichtbij zijnde voor mij.Voor aankomst ging ik nog even tanken bij een nabij gelegen benzine station, en reed langs een bekend stukje. Ik kreeg spontaan een deja vu aan de mooie tijden met 2 Poolse birinnen...
Toen ik echter aankwam bleek er niemand open te doen. De info op Google bleek niet te kloppen (intussen aangepast), want ze gaan pas om 14 uur open.De beloofde occasion jacuzzi stond er al wel. Alleen was dat buiten naast de entree...
Aangezien ik geen zin had om te blijven wachten, ben ik maar een andere club gaan bezoeken waar de jacuzzi al wel gevuld was.
Toen ik later op de avond vertrok van die andere club bedacht ik me echter dat Golden Day sowieso pas vanaf 14 uur open zou gaan, wat voor mij wat aan de late kant is. Aangezien ik er meestal een dagje uit van maak, heb ik de voorkeur voor een club die al in de ochtend open gaat (10 a 11 uur).En met een vrijkaartje van Relaxxxboard die in mijn zak brande, besloot ik om gelijk maar even te peilen hoe het bij GD is.
En zo stond ik niet veel later wederom voor hetzelfde gebouw. Ik kon nog net voor de deur parkeren, aangezien er maar beperkt plaats is. Maar de zijstraat verderop biedt genoeg plek. Bovendien is de club vanaf de hoofdweg goed zichtbaar, en zo ook tevens de auto's. Mocht je dat niet prettig vinden, biedt die zijstraat een alternatief.
Ditmaals was de deur wel open en kwam ik aan bij hun receptie die tevens als bar diende. Slim gedaan. Bij een club als bijv Heaven 7 liggen die ver uit elkaar. Terwijl met een lage bezetting de theke zowel de receptie als de bar moet bedienen. Hierdoor moet je soms erg lang wachten voor er iemand is.Bij GD hebben ze met de inrichting hier waarschijnlijk rekening mee gehouden. Lijkt mij wel zo efficiënt, alhoewel ik ook wel es thekes heb horen zeggen dat ze juist liever niet vastgeroest zitten op 1 plek...
Enfin, bij de entree werd mijn vrijkaartje in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club en forum. Destijds kreeg zaten er 1 of 2 alcoholistische drankjes bij inbegrepen. Ik vroeg nog of ik nog vouchers ofzo hiervoor zou moeten krijgen. Maar nee, dat zou ze wel onthouden. Ook goed, aangezien ik het zelf praktisch nooit drink.
Ik kreeg badjas en handdoek mee om me in hun kelder op te frissen. De locker ruimte was vrij ruim en zag er in eerste oog opslag niet verkeerd uit. Mocht zelf slippers uitkiezen en kon ook zelf extra handdoeken pakken.
1 toilet en 1 douche ruimte waren echter defect/buiten gebruik.
Na me opgefrist en omgekleed te hebben weer omhoog gegaan, om bij de theke een glaasje te halen. Deze komen uit de fles ipv tap.
Vervolgens me in het restaurant hoekje wezen nestelen. Er stond een sober buffet. Deze lijkt met een catering geregeld te zijn, en wordt dus niet continue aangevuld.Aangezien ik in de vorige club al gegeten had, nam ik iets uit de soep kom. Blijf dat samen met zo een stoombakje met worst een goeie budget optie om de trek te stillen.Aan 1 van de tafeltje kon ik de ruimte goed zien. De club is eigenlijk 1 vierkante zaal/woonkamer. Als de entree/bar de rechter hoek onder hoek is, dan zit het restaurant gedeelte in de linker onder hoek. In diezelfde zijde staan in een apart kamertje een aantal speelautomaten. In de linker boven hoek kun je de sauna betreden. Daar vind je ook de entree tot hun kleine lege tuin. Als het goed is zou volgens mij daar de jacuzzi geplaatst worden. De sauna even in gelopen voor een kijkje. Die was goed heet. Je kunt overigens de sauna ook vanuit de tuin betreden.
De rest van de vierkante zaal is opgevuld met bankjes waar je samen met een dame in kunt plaatsnemen. Kwa formaat denk ik beetje te vergelijken met die van Acapulco Gold. Geluidsvolume stond niet zo luid, zodat je nog fatsoenlijk met iemand een praatje kunt maken.
Het geheel oogde was leeg. De line up bestond namelijk uit 5 dames en er waren naast mijzelf nog 3 andere beren binnen. 1 in de tuin, 1 in de sauna en 1 bij de speelautomaten met 1 dame die wel mijn type was. Helaas bleef zij lange tijd bij die beer aan de speelautomaten.
Dus naast een andere dame gaan zitten, Iemand omschreef haar als slank. Ik zou denken dat ze eerder onder normaal zou vallen. Slank vind ik veel dames in bv SC Venus.De betreffende dame luistert naar de naar Alexandra en uit Roemenië komt. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53738-Alexandra-(Roemeense)&p=672069#post672069 Leuke dame die goed in Engels kan communiceren. Even later uitgenodigd voor een wat intiemere kennismaking. Na een douche de kamer op voor een heerlijke sessie. (Heb beetje een rare tik, maar wat me opviel was dat de club aandacht had besteed aan details als de clubnaam geborduurd op de kussens).
Eenmaal terug in de locker ruimte, na het opfrissen besloten om huiswaarts te keren.
Golden Day vind ik een simpele doch nette club. De club oogde wat leeg, maar dat was ook in de zomervakantie periode.
Persoonlijk zal ik er niet snel terugkeren. De line up was wat beperkt en de prijzen waren de standaard 50p30. Verder is er binnen in de club niet een rustig afgescheiden plekje om even bij te komen. Daarbij opent de club pas vanaf 14 uur, terwijl ik liever in de ochtend al binnen kom.Ik hoop dat de club zich nog verder ontwikkelt, want het is voor menig de dichtstbijzijnde club.
HellaHolla
21 september 2019, 12:25
Golden Day is misschien wel een beetje het lelijke eendje in SC-land op dit moment. Tijdje geleden bezocht ik de club die voor mij het dichtste bij huis ligt van alle clubs in NRW op dit moment voor het eerst. Ik ervaarde het geheel destijds als zoekende zonder een duidelijke richting te hebben.
Gisteravond was ik op de terugweg vanuit PSR in Lohmar toen ik mij ergens op de A3 realiseerde dat ik nog niet naar huis wilde. De nacht was nog jong en ik zelf ook! Ineens herinnerde ik mij dat Laura (ex-Gallardo) en Katrin (ook ex-Gallardo) waren neergestreken in Emmerich. Eerstgenoemde is deze week terug van vakantie gekomen. Deze twee dames zijn voor mij zeker een reden om naar de club te gaan. Goede ervaringen mee gehad in Hamminkeln.
Zo gezegd, zo gedaan afslag 3 Emmerich-Ost gepakt voor het toetje van de dag. Rond 23u45 aangebeld waar een op zich wel aardige maar verder niet echt spontane theke de deur open maakte. 30 euro entree betaald en kreeg de optie om in burgerkleding verder te gaan of als ijsbeer. Als eckte ekte voor de laatste optie gekozen en even later omgekleed de club betreden. Daar zag ik direct een bekend gezicht in de vorm van Husky die ik snel de hand schudde voor hij naar de kamer verdween met zijn prooi om vervolgens de eerst komende tijd niet meer terug te komen. :biggrin:
Tsja, wat moet ik van deze club vinden. Het is echt een tent waar ik puur en alleen voor de dames kom. Er is geen sfeer en het publiek gisteravond laat bestond uit een aantal Roemeenen die wel pap lusten van de flesjes bier maar op eentje na ging niemand de kamer op. De sympathieke Laura kwam voorbij en zei vriendelijk gedag maar liep met 2 glazen in haar handen waaruit ik opmaakte dat ze bezet was. Ook Katrin was aanwezig maar verdween naar de kamer met de enige Roemeen die wel begreep waarvoor dames in een saunaclub zitten. Met hem nog kort gesproken voor hij ging kameren, aardige kerel die nabij mijn woonplaats werkt en net over de grens in DLD woont.
Er waren rond middernacht ongeveer 6 dames aanwezig waarvan de helft of misschien wel meer uit Gallardo komen. De brand aldaar heeft er wel voor gezorgd dat Golden Day een klein beetje aanloop kan krijgen nu er een aantal dames zijn verhuisd naar Emmerich. Anders was het wellicht nu al over en uit.
Voor mij verder geen opties te bespeuren nu Laura bezet werd gehouden door iemand die geen aanstalten leek te maken om op kamer te gaan met haar en Katrin naar de kamer was. Heb maar iets gedaan wat je mij zelden ziet doen in een club: op mijn telefoon spelen. In de hoop dat een van de dames op een gegeven moment vrij zou komen.
Gelukkig gebeurde dat na een behoorlijke tijd. Zelfs de theke had in de gaten dat ik aan het wachten was en zei dat mijn geduld zeker beloond zou worden. Laura leek bevrijd van haar gezelschap en ik stapte snel op haar af om dit te verifiëren. Het bleek waar te zijn en ik kon plaats nemen naast haar. :)
Na 2 tellen wist ik al dat het het toch waard was om naar GD te komen vandaag. Wat een leuke meid is het toch. Tijdje zitten kletsen over van alles en nog wat, geen haast geen stress niks. Ondertussen kwam Husky ook nog even buurten nadat hij voldaan de kamer had verlaten. Toen Laura het voorstel deed om haar kamer te gaan bezichtigen hoefde ik dan ook niet lang na te denken en vertrokken we naar boven. :biggrin:
Kamer was uitstekend met hoofdletter U. Ontzettend genoten van en met elkaar. Keek ook niet op de klok na de daad. Inzet 300%, beste kamer van de dag in een toch wat vreemde club. Oh oh oh wat was het weer goed. Super! :freu:
Een goed uur later beneden haar de verdiende beloning overhandigd en nog even wat gedronken. Ik was de enige klant die nog over was maar het was ook al na 2u. Nog kort met Katrin gesproken en was blij te horen dat ook zij het goed maakt. De dames hierna gedag gezegd, mij omgekleed en de club rond 2u30 weer verlaten. Binnendoor naar Elten gereden want de A3 was dicht wegens werkzaamheden en vanaf daar vlotjes de grens gepasseerd om 20 minuten later thuis voor de deur te staan.
Zolang de genoemde dames hier blijven werken stap ik zonder moeite de auto in naar Golden Day, het is voor mij immers om de hoek. De club zelf is echter helemaal niks. Ik zou mijzelf hier niet eens een hele avond kunnen vermaken. Voor een paar uur echter prima als je een van de leuke dames als gezelschap kunt hebben. :rolleyes:
cath.leen
21 september 2019, 19:04
Binnendoor naar Elten gereden want de A3 was dicht wegens werkzaamheden
Vannacht was de A3 nog niet dicht. Husky en ik hebben samen Golden Day verlaaten, Husky ging richting Arnhem op de A3 en ik ging richting Oberhausen op de A3.
Aanwezige dames, die ik heb gezien: Adele, Alexandra, Bea/Laura, Ina, Katrin en Rita. (eerste 5 van Gallardo, laatste van Goch)