PDA

Volledige versie bekijken : Corinne (Roemeense)

Giodude
26 januari 2019, 09:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Corinne (Roemeense)
Leeftijd:32 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Massage, Aftrekken
Extra info:"Jaagt" voornamelijk in de Kino en sauna op haar klanten. Houdt haar brilletje op tijdens de erotische handelingen.

Giodude
26 januari 2019, 10:00
Ze kwam bij me liggen in de Kino en haar intenties werden al snel duidelijk toen haar handje onder de badjas verdween. Ik maakte duidelijk dat ik nog niet van plan was om te kameren, maar dit was duidelijk aan dovemansoren gericht. Ze had zich vastgeklampt en niet van plan om zo snel het bijltje erbij neer te gooien. Michaela kwam binnenlopen en ze staakte haar pogingen om met haar te kletsen terwijl ze haar hoofd op mijn borstkas had gelegd. Michaela vroeg me of ik het hele Roemeense gesprek had kunnen volgen en toen ik dat bevestigde keek Corinne mij verbaasd aan. Een mij onbekende derde dame stond in de opening en maakte Corinne erop attent dat ik "special skills" zou hebben aangaande massages (weer een mooi voorbeeld van het roddelcircuit onder de dames) en nog voordat ik boe of bah had kunnen zeggen had ze zich ontdaan van haar badpak en werd mij de olie in de handen gedrukt. Ze maakte van de gelegenheid gebruik om er een full body variant van te ondergaan. Ik werd uitvoerig door haar bedankt en ze vroeg of ik nu wel met haar wilde kameren. Aangezien het eerste schot van de dag toch gelost moest worden er mee ingestemd.

Op de kamer was het jagerige verdwenen en ontpopte ze zich als een dame die weet hoe ze een man relaxt en rustig telkens tot het randje te brengen met een afwisselde combi van een HJ/BJ en de keren dat the little dude leek te exploderen haar aandacht verlegde op het liefdevol bewerken van de tepels. Na een kleine vijftig minuten had ze goed door dat ik dusdanig zen was dat de daad zelf dit zou verstoren en vroeg of ze het mondeling moest afmaken. Er werd een plastic afvalcontainertje over the little dude geplaatst en binnen enkele minuten bewees deze zijn dienst.

Gezien de concurrentie van een aantal dames is de kans op een herhaling niet zo groot, maar bij afwezigheid van zeker een alternatief