PDA

Volledige versie bekijken : Masturbatie Marathon uitgezonden op Tien



Willem2
2 maart 2007, 01:00
Brond : Medialog / Fok.nl

Tien gaat op 13 maart om 21.30 uur de Masturbatie Marathon uitzenden. Dat is een evenement waarbij zoveel mogelijk mannen samen masturberen om geld op te halen voor een goed doel.

Voormalig televisieproducent Joop van den Ende had vorige week in een interview verklaard dat Tien platter moest worden om de kijker aan zich te kunnen binden. Dan zou Tien zich namelijk focussen op een bepaalde doelgroep, terwijl de zender nu teveel doelgroepen aan zich probeert te binden. Zo zendt Tien nu sport, Nederlands drama en reality soaps uit. Met de Masturbatie Marathon lijkt Tien dit advies op te volgen.

De Masturbatie Marathon is een documentaire over het evenement Masturbate-a-thon. Het laat zien wat erbij komt kijken om een dergelijk 'taboedoorbrekend' evenement te organiseren en wat er tijdens het evenement plaatsvindt.

Bordeelsluiper
5 maart 2007, 21:09
Hier alvast een voorproefje
http://www.funpower.nl/filmpjes.php?film=56

little diablo
5 maart 2007, 22:03
Ik kijk liever naar andere marathons:rolleyes:

Saluti L Diablo

lellebel
5 maart 2007, 23:12
Ik ga zeker kijken,ben wel benieuwd....je moet maar op het idee komen,toch?!:D

little diablo
5 maart 2007, 23:51
Ik ga zeker kijken,ben wel benieuwd....je moet maar op het idee komen,toch?!:D
wat ben je toch een............................................... ....:baeh: :teuflisch

Saluti L Diablo

lellebel
5 maart 2007, 23:52
wat ben je toch een............................................... ....:baeh: :teuflisch

Saluti L Diablo


Geil lotje....wilde je zeggen????:green_smi nee hoor,gewoon gezonde neiuwsgierigheid....:D

little diablo
5 maart 2007, 23:54
Geil lotje....wilde je zeggen????:green_smi nee hoor,gewoon gezonde neiuwsgierigheid....:D
ik zeg niks, En nu naar bed;)

Saluti L Diablo

lellebel
5 maart 2007, 23:58
ik zeg niks, En nu naar bed;)

Saluti L Diablo


Slaap lekker dan,ik ga ook maar naar bed.:sleep: ...helaas alleen...

Big30
5 maart 2007, 23:59
ik zeg niks, En nu naar bed;)

Saluti L Diablo

Ik zeg ook niks ;) :rolleyes: :D, LD jij ook maar naar bed :D!

Groet,
Big30

De Cock
6 maart 2007, 01:00
Waar kan ik me aanmelden :lostit: lijkt me leuk dit met een aantal Wandel collega's te doen :p

De Masturbation Cock.

Jorah Mormont
6 maart 2007, 01:03
Waar kan ik me aanmelden :lostit: lijkt me leuk dit met een aantal Wandel collega's te doen :p

De Masturbation Cock.


Nou de Cock, liever niet met jou... Jij spettert:moon:

BR,Sonny:wink:

De Cock
6 maart 2007, 01:10
Nou de Cock, liever niet met jou... Jij spettert:moon:

BR,Sonny:wink:

Jij niet dan :smile2: , oh ja jij gebruikt Croma :thefinger

See ya Soon.

Groeten,

De Sad Cock.

Willem2
6 maart 2007, 14:55
Bron : AD.nl

HILVERSUM - Tien gaat een documentaire uitzenden over een masturbatiemarathon. In deze Britse Channel 4-documentaire worden twee Amerikaanse seksuologen gevolgd tijdens hun voorbereidingen voor de 'masturbate-a-thon'.


Daarin masturberen zoveel mogelijk mannen voor het goede doel, namelijk aidsbestrijding. Tien zendt de documentaire op 13 maart om 21.30 uur uit. CDA-kamerlid Joop Atsma noemt het programma ,,volstrekt absurd'' en ,,smakeloos''.

,,Ik heb het idee dat Tien steeds meer de grenzen opzoekt van wat wel of niet kan. En dat ze daar ook steeds overheen gaan. Als het zou kunnen, zou ik dit soort programma's acuut verbieden.''

Atsma heeft op korte termijn een afspraak bij de zender van John de Mol om over dit soort zaken te praten.


(ANP)



Vragen in de kamer ....................:cool:

Willem2
6 maart 2007, 15:36
En de documentaire is al geschrapt ..................

Bron : AD.nl

HILVERSUM - Tien schrapt een documentaire over een masturbatiemarathon. De zender was van plan de documentaire op 13 maart uit te zenden maar door de ontstane commotie ziet de zender van John de Mol af van de uitzending op tv. Op de internetpagina van de zender is het programma volgende week wel te zien.

Volgens Tien heeft de ongelukkig gekozen titel van het programma ervoor gezorgd dat een onjuist beeld is ontstaan. Ondanks dat er

geen expliciete beelden te zien zijn, wordt de uitzending toch geschrapt.

De masturbatiemarathon is een Britse Channel 4-documentaire waarin twee Amerikaanse seksuologen worden gevolgd tijdens hun

voorbereidingen voor de ’masturbate-a-thon’. Daarin masturberen zoveel mogelijk mannen voor het goede doel, namelijk aidsbestrijding. (ANP)

lellebel
6 maart 2007, 22:05
Oh wat jammer nu....:heul: ik had het al in mijn agenda gezet....was er erg nieuwsgierig naar...

Willem2
6 maart 2007, 22:15
Oh wat jammer nu....:heul: ik had het al in mijn agenda gezet....was er erg nieuwsgierig naar...

Misschien toch een keer naar een saunaclub ?? ;)

Jansen
6 maart 2007, 22:18
Oh wat jammer nu....:heul: ik had het al in mijn agenda gezet....was er erg nieuwsgierig naar...

Ik wil wel een keer een live optreden bij je geven :thefinger zo beroerd ben ik niet.
Met wat spiegels erbij lijkt het ook een marathon en komen we ook allemaal tegelijk klaar.

Ja hoor Jansen lust er wel pap van:eek: (of was dit een uitspraak van L....)

little diablo
6 maart 2007, 22:24
Ik wil wel een keer een live optreden bij je geven :thefinger zo beroerd ben ik niet.
Met wat spiegels erbij lijkt het ook een marathon en komen we ook allemaal tegelijk klaar.

Ja hoor Jansen lust er wel pap van:eek: (of was dit een uitspraak van L....)
we zijn niet allemaal een filmster:baeh:

Saluti L Diablo

lellebel
6 maart 2007, 22:43
Misschien toch een keer naar een saunaclub ?? ;)


Worden daar dan zulke marathons gehouden?:D

lellebel
6 maart 2007, 22:44
Ik wil wel een keer een live optreden bij je geven :thefinger zo beroerd ben ik niet.
Met wat spiegels erbij lijkt het ook een marathon en komen we ook allemaal tegelijk klaar.

Ja hoor Jansen lust er wel pap van:eek: (of was dit een uitspraak van L....)

Je bent veel te goed voor deze wereld...;)
:smkiss:

little diablo
6 maart 2007, 22:45
Worden daar dan zulke marathons gehouden?:D
Gelukkig niet,tenminste niet in het openbaar:baeh: ik vind al die beren velletjes al wit genoeg:rolleyes:

Saluti L Diablo

Willem2
6 maart 2007, 22:53
Worden daar dan zulke marathons gehouden?:D

Je moet Ronald35 eens af en aan zien lopen. Die heeft al een hele marathon achter de rug voordat hij ook nog eens aan een Masturthon meedoet :D ;)

Jansen
6 maart 2007, 22:57
Worden daar dan zulke marathons gehouden?:D

Ga maar eens met mij mee als gast naar GT laat ik je ook meteen de mastrukino zien.:rubbel: :rubbel: :rubbel:

Stiffmaster
7 maart 2007, 09:10
De Telegraaf woensdag 7 maart 2007,

HILVERSUM - Tien schrapt een documentaire over een masturbatiemarathon. De zender was van plan de documentaire op 13 maart uit te zenden maar door de ontstane commotie ziet de zender van John de Mol af van de uitzending op tv. Op de internetpagina van de zender is het programma volgende week wel te zien.


Volgens Tien heeft de ongelukkig gekozen titel van het programma ervoor gezorgd dat een onjuist beeld is ontstaan. Ondanks dat er geen expliciete beelden te zien zijn, wordt de uitzending toch geschrapt.

Willem2
7 maart 2007, 14:14
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=goedemorgen

Wel vandaag kijken ;)