PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 158-1, Miss A

Willem2
2 maart 2007, 17:22
Naam : Miss A.

Nationaliteit / taal : Witrussische, nederlands

Leeftijd : 32 - 36 jaar

Haarkleur : bruin lang met krul

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal maar mooi figuur / C (siliconen) maar uitstekend gemaakt

Service : PMC, NMC, beffen, aftrekken, striptease

Prijs : 50 euro 20-30min

Extra : Dame al een tijdje niet gezien. Is een mooie verschijning met zo haar nukken. Ze weigert behoorlijk wat klanten. Voert heel vaak een zelfde showtje op. Is wel leuk om het een keer mee te maken. Ze is namelijk wel sensueel

Women Lover
3 maart 2007, 10:45
oei oei oei

Inderdaad Sensueel met een hele groter hoofdletter S. Een uitstraling die onvergelijkbaar is. Onweerstaanbaar, maar met een eigen wil. Een eigen wil die alleen te ontwikkelen is door dames die de luxe hebben van het onweerstaanbaar zijn.

1 voorbeeld wat ik me nog steeds kan herinneren. Een stelletje allochtonen mannen/jongens vielen dames lastig en verschillende dames liepen even naar toilet om er geen last van te hebben. Zei niet, ze danste door op haar overheersende manier en ze durfden niet eens de loopplank op te lopen :hah:

Willem2
8 maart 2007, 02:21
Miss A zat vandaag in een spijkerbroek met witte blouse in haar kamer. Ze zag er een beetje uit als een secretaresse. Kan je nog steeds goed aankijken. Ik denk dat ze vanavond alleen striptease shows gaf en daarbij zeker niet alles meer uittrok...........

Willem2 :wink:

koos
29 juli 2007, 11:19
Super dame geniet elke keer weer als ik bij ben.

eeuwigeloper
6 augustus 2020, 11:10
Heeft iemand enig idee waar ze is gebleven? Ik heb hele goede herinneringen aan deze explosieve Russische! Zou haar graag nog een keer willen bezoeken....

Rob10
6 augustus 2020, 14:03
Striptease was ze goed in, als ze haar nukken had, bleef de deur opeens dicht. Ik zou haar ook graag weer eens zien.:biggrin: