Volledige versie bekijken : Wat is je favoriete openingszin in een Sauna-FKK?
Big30
2 maart 2007, 17:25
Wat ik hoorde van iemand met kamerervaring met haar was het niet veel wat ze aanbood. Of het moet zijn geweest dat het haar eerste dag was.
Een kort verslag van mijn gesprek met haar :
ik :Hey halloo, wie heisst den die schöne ??
zij :Ich bin Gina
ik: Aha schöner Nahmen (ja je moet wat zeggen)
>> ze blijft me aankijken <<
zij: Und...war es dass ?
ik: Euh ja, war nur ein bisschen neugierig
zij: Mensch, seit ihr aber langweilig...en weg was ze.
Conclusie : afknapper :D ;)
Ja je bent dan wel in een saunaclub maar je moet er toch nog wat voor doen :D
"Yoyo hier is de scoob en dat betekent fun in the room :D "
Misschien een idee om een topic in de algemene sectie te starten met openingszinnen voor in een saunaclub?:smile:
- Volgens mij heb ik jou al eerder gezien?
- Koud he?
- Hey, jij ook hier?
- Du gehen wir gleich :fuck: :fuck:?
?????????????????????????
Doe je best :D!
Flurkman
2 maart 2007, 17:32
Met zwarte Naomi(e) ben ik op de bank in PHG ooit gestart met "Take a bite".. terwijl ik haar de appel toonde waaruit ik zelf al een hap had genomen... Vandaaruit was het een kleine stap naar een gesprekje over Adam en Eva, verleiding, en het Aards Paradijs...
Dat was de start van een goeie sessie...
thesickboy
2 maart 2007, 19:20
Sickboy gooit er graag een complimentje over de schoenen van een dame tegenaan...
Works like a charm...
uurtje
2 maart 2007, 19:25
zimmer?
Sphinx
2 maart 2007, 19:54
Het zal wel weinig spectaculair zijn, maar ik kom meestal het verst met gewoon: "Hallo, hoe gaat het", in meerdere talen. Leidde in 9 van de 10 gevallen tot een leuk gesprekje en een kamersessie. Bij Oom Bernds heb ik ooit eens met Princess, Tanya en Trixie in drie talen tegelijk zitten praten: Duits met een Limburgs accent, slecht Frans en nog veel slechter Russisch :D . Uiteindelijk die dag met alledrie de dames meegeweest :fuck:
Flurkman
2 maart 2007, 21:10
Het gaat doorgaans erg vlot met Spaanstalige of Franstalige dames, want die ontmoeten (in een Duitse club dan toch) bijna nooit iemand die hen in hun eigen taal kan aanspreken...
NB In het Spaans volstaan 3 lettertjes voor het begin van een goed contact: ¡Ola!
De 2 uitroeptekens, typisch voor het Spaans, moet je natuurlijk met je ogen of je handjes uitdrukken...
Horny_one
2 maart 2007, 21:56
Ik begin meestal met 50 euro in mijn hand en: "Hallo Tanja!"
little diablo
2 maart 2007, 22:12
ich machen erst sauna und komme dan spater:p
Saluti L diablo
routard
3 maart 2007, 15:09
Als ik kan beginnen met "Hola!" of "Oi!" dan weet ik dat ik goed zit.
Willem2
3 maart 2007, 15:51
@ Routard
Ik dacht eigenlijk dat het een frans zinnetje was beginnend met : Voulez vous....;)
routard
3 maart 2007, 16:24
Nee, maar dat krijg ik wel vaak als antwoord als ik vraag of ze Frans spreekt :). Ofwel: "Französich? Ja, kein problem!", en ze gaat meteen aan de slag! :baby2:
carrera-gt3
3 maart 2007, 16:58
Sie-Spass machen??
Ich:Ja du auch ?
Sie: schlüssel ?
Ich:Ja gerne !!:thefinger
Jansen
3 maart 2007, 20:00
Hoi schat,
Ben je ook net binnen ? ik pak even de Baccardy en even snel een douche en dan blijf ik een paar uurtjes.
Deze openningszin geldt alleen op vrijdag avond om 17.00 u in PHG:rofl:
molaar
3 maart 2007, 22:36
Leuk detail wat betreft openingsszin.
Donderdag bezoekje aan L.R, gebracht.
Om 11.00 u. stond ik aan de poort.
Mijn favorietje aldaar Sabine wist natuurlijk van mijn komst.
Ze stond me al op me te wachten bij de bali.
Na een begroeting gelijk de vraag "Möchtest Du ein Kaffee"
Waarop de gastvrouw Dagmar dacht te moeten antwoorden "Lass der Gast doch erst Mal eintreten"
Maar sommige vrouwen hebben zoveel kwaliteit in huis dat ze ook weten wat je ook buiten de kamer lekker vindt.
Befke
7 maart 2007, 12:16
Hoe wil je je eitje? Gekookt? Gebakken? Of bevrucht?
(Sigmund...)
Befke
7 maart 2007, 12:17
Mag ik je telefoonnummer? Ik ben het mijne kwijt...
Randy
19 maart 2007, 13:41
Een welgemeend complimentje over iets specifieks (ogen, haar, kleding, parfum, ...) werkt prima. Wordt vaak vervolgd met een zoen van de dame, en vervolgens raak ik de draad kwijt, en kom ik weer bij op de kamer :D.
blauwebeer
19 maart 2007, 14:01
Een welgemeend complimentje over iets specifieks (ogen, haar, kleding, parfum, ...) werkt prima.:D.
Ga er maar vanuit dat die dames dikwijls onmiddellijk dezelfde lading stereotiepe clichématige complimentjes over zich heen krijgen.
Bij de eerste kennismaking is een 'Privjet Kak Delah' voldoende om het Russisch ijs te breken.
Indien na enige tijd de communicatie vlot verloopt komt een complimentje veleer welgemeend over.
:wink:
Silvester
19 maart 2007, 22:33
"Hast Du heute auch so viel Lust?" ontbreekt nog...:D
:cool:
Stiffmaster
23 maart 2007, 11:26
Nein vielleicht später :teuflisch
"Hast Du heute auch so viel Lust?" ontbreekt nog...:D
:cool:
Silvester
26 maart 2007, 08:13
Hmmm...., voor diegenen die het perfecte versieren onder de knie willen krijgen, liep ik tegen deze site aan....
Verleid iedere vrouw!! (http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CIe5rc7rkYsCFT4GQgodcxMuXA)
Leuke lectuur als je tussendoor even wilt bijkomen...?
(En is op zich al een inkoppertje :cool: bij de dames...!?)
Picasso 1
20 september 2007, 02:50
Srup mi loda :cool: .
Tiga
20 september 2007, 08:03
Hmmm...., voor diegenen die het perfecte versieren onder de knie willen krijgen, liep ik tegen deze site aan....
Verleid iedere vrouw!! (http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CIe5rc7rkYsCFT4GQgodcxMuXA)
Leuke lectuur als je tussendoor even wilt bijkomen...?
(En is op zich al een inkoppertje :cool: bij de dames...!?)
Als we hem nou 1 keer bestellen en dan steeds doorgeven (op basis van lidnummer)... ;)
Silvester
20 september 2007, 10:15
2 Passages zijn wel erg interessant...:
"Hoe je ervoor zorgt dat ze harder zal werken om jou te plezieren "
"Zelfs indien je geld hebt, is dat geen goede manier om indruk op haar te maken. Ik toon je 3 alternatieven om haar te doen smelten"
:lostit:
ilovethaigirls
2 oktober 2007, 12:25
Meestal zeg ik gewoon mijn naam
i love thai girls !
rplover
2 oktober 2007, 21:04
En ik woon omgeving Mechelen, dat is in België hét centrum van de thaimassage, daar klinkt mijn naam ook als muziek in de oren :baeh:.
Bij mij passeren ze zelfs dagelijks de deur, daar in .....:lostit:
Jansen
14 oktober 2007, 23:57
Dus wel eens meeegemaakt dat ik in PHG naar de bar ging na mijn douche en zei ......
Sleutel !;)
Silvester
14 november 2007, 23:25
Pas meegemaakt: ‘n voorbeeld van hoe dankzij de beperkte talenkennis van de dame (en Silvester) een gesprek "op gang" komt:
S = Silvester
D = DVP
S Hallo!
D Huh?
S Halloooh!
D Ja
S Wie heist Du?
D Funnifsig oiroos
S Wie bitte?
D Ja
S Sprichst Du deutsch?
D Uhuh
S You speak englisch?
D Uhuh
S French?
D Gut
S Gut?
D Ja
S Comment ca va?
D Ja
S Russisch?
D Poland
S Aha Warschau?
D Uhuh
S Krakau?
D Uhuh
S Poznan?
D Warswawa
S Rauchst Du?
D Funnifsig oiroos
S Aha!
D Gut?
S Ja
D Tak
S Schone haut hast Du
D Uhuh, nicht kalt
S Schone Augen hast Du
D Ja
S Darf Ich rauchen?
D Funnifsig oiroos
S Aha!
D Aha!
S Willst Du auf zimmer?
D Zimmer?
S Bett..?
D Bett?
S Fickie machen!
D Nix Hund
S Wie heisst Du?
D Nix warm
S Sonja?
D Sonja?
S Olga?
D Olga? Nix weiss..
S Du.. Natasha?
D Aha
S Du.. Maria?
D Aaah.. Ich Monika!
S Du Monika?
D Ich Monika
S Hallo Monika!
D Huh?
S OK
D Ja
S Gute Geschaefte?
D Schuhe kaufen
S Schoen…
D Ja
S Ich heisse Silvester
D Nix weiss…
S O jee..
D Ja
S Schlussel holen?
D Ja
S Wann?
D Nix warm
S Du Eva, Ich Adam…OK?
D Huh?
S Du Eva, Ich Adam
D Adam?
S Ja, Adam und Eva Liebe machen!
D Kaputt?
S Adam und Eva…Sex!
D Sex?
S Ja, sex!
D Ah sex!!
S Ok?
D Sex ist gut!
S Du gut?
D Funnifsig oiroos
S Aha, Oke!
D Oke..?
S Oke
D Oke
S Super
D Nix essen..
S Nee, nix essen, sex machen, komm..!!
D Ja
S Oke, komm..
D Oke
S Komm, zu Zimmer
D Funnifsig oiroos
S Gut!
D Gut!
S Gib mir deine Hand
D Huh?
S Lecker weich
D Kein Geld
S Du bist ein Schatz
D Ja
S Komm, wir gehen..
D Ja
S Kom dann…
D Aaaah!
S Hehe!
D Tak
En jawel hoor, na enige omwegen op een kamertje beland, daar hebben we gelukkig niks meer hoeven te zeggen.
Behalve dan op het einde: “funiffsig oiroos” van haar zijde en “Danke” van mijn zijde…
Randy
15 november 2007, 00:01
Pas meegemaakt: ‘n voorbeeld van hoe dankzij de beperkte talenkennis van de dame (en Silvester) een gesprek "op gang" komt:
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
Briljante post, prachtig!
Azrael
15 november 2007, 10:50
....
....
Behalve dan op het einde: “funiffsig oiroos” van haar zijde en “Danke” van mijn zijde…
:rofl::rofl::rofl::smile2::smile2: :freu: :freu: :freu: :freu:
Geweldig verhaal....
Befke
15 november 2007, 12:48
Pas meegemaakt:
D Funnifsig oiroos
...
Onbetaalbaar !!!
Randy
15 november 2007, 12:51
In Thailand zijn de zinnen wat anders:
- you wanno go LT (= long time) / ST (short time)?
- what's the bar fine?
De Cock
15 november 2007, 13:28
Het is op feiten gebasseerd :thefinger
En komt een ieder zeer bekend voor :redface:
Maar what the FUCK, is atijd leuk weer es te HOREN........... ik ken het niet op mijn huidige stekkie :thefinger
Daar betaal ik met streeppies :baeh:
Dus aan het einde van de avond........ strepen tellen :eek:
Groeten,
De Streepjes Code Cock.
Sphinx
15 november 2007, 19:15
De Streepjescode Cock
:teuflisch Grinnik. Klinkt bekend. Komt nog eens zover dat Conny een morse-sleutel gaat gebruiken voor korte en lange "Programme". Een "meerdaags overzicht" zou er dan zo uit kunnen zien: -.. . -.-. --- -.-. -.-
Of zo natuurlijk: ... .--. .... .. -. -..-
seksenfun
16 november 2007, 13:03
Ik heb meestal geen openingszin. Wel een openingswijze. (verleidelijk oogcontact of in de loop van de dag meermaals laten blijken dat ik haar wel zie zitten.
Een afknapper bij mij: Hey hallo, hoe heet jij... ik heet... (smile): sleutel? (ikke: bye bye meid :thefinger)
De Cock
16 november 2007, 16:03
:teuflisch Grinnik. Klinkt bekend. Komt nog eens zover dat Conny een morse-sleutel gaat gebruiken voor korte en lange "Programme". Een "meerdaags overzicht" zou er dan zo uit kunnen zien: -.. . -.-. --- -.-. -.-
Of zo natuurlijk: ... .--. .... .. -. -..-
Ha, Ha,
Maar mijn werkelijke openigszin in mijn Favo Hoffie is een heel aparte en tegelijk ook een heel geliefde :bowlol:
"Scheiß Club ...... " de rest blijft tussen mij Conny en mijn Keizerinnetjes :freu:.
Ben blij dat ik tot 10 kan tellen :).
Groeten,
De Streepjes Code Cock.
Goedemorgenallemaal
29 maart 2008, 18:47
S = Silvester
D = DVP
....
S Fickie machen!
D Nix Hund
......
En jawel hoor, na enige omwegen op een kamertje beland, daar hebben we gelukkig niks meer hoeven te zeggen.
Ik kreeg al snel een glimlach...
Het werd schater.....
... en toen liepen de tranen echt over mijn wangen...
en mijn hond keek me aan met een blik van "alles goed baas?":rofl::rofl::roll3:
Ben alleen bang dat na zo'n avontuur de sex alleen maar kan tegenvallen
Tukkie
29 maart 2008, 21:12
Mijn openingszin: "Ich heisse (Tukkie) wie heiss bist Du? ".
Dit is natuurlijk niet echt mijn openingszin maar ik heb hem al wel een keer gehoord. Leuk woordspelletje met vooral dames die de Duitse taal nog niet zo goed onder de knie hebben.
Toppie
31 maart 2008, 11:35
euh meestal laat ik me versieren :) Een paar keer oogcontact en vaak staat de dame in kwestie al naast je :)
sofaking
4 april 2008, 17:01
Komop konijntje, kom maar wiebele, wiebele, huppel. :hammer:
Denken jullie dat dat zou werken ? :nee:
http://www.nrc.nl/kunst/article937286.ece/Konijntje_scoort_met_erotisch_liedje
seksenfun
4 april 2008, 20:43
Je kan ook beleefd vragen of je naast haar mag komen zitten, waarbij gewoonlijk de openingszin voor jou gebeurd ;) :D.
ein-steen
16 april 2008, 13:33
Pak een sigaret en vraag of ze ''mich heiss machen kann''
longdivision
1 mei 2008, 16:07
Wat ook altijd leuk is, is uitgebreid PATOIS (=Jamaicaans) gaan praten tegen dames, als ze zeggen uit Jamaica te komen. Even aan mijn Patois werken, denk ik dan ?
Een zin als "Gyal, yu fi haf massiv bumpa! Which part a Yard yu de?" (Meid, wat heb je toch een heerlijke kont, uit welk deel van Jamaica kom je?), zou dan aardig moeten werken, want zo'n kont groeit niet overal, toch :D
Tot ze antwoord: "I'm from Jamaica". Doe je moeite, leer je Jamaicaans, krijg je een nepper! Something tells me I shouldn't be surprised though, they're all actresses ;)
Goedemorgenallemaal
7 mei 2008, 22:30
eigenlijk niet aan de deur???
seksenfun
8 mei 2008, 21:47
of begint het misschien allemaal met een glimlach en/of knipoogje
Ik zeg meestal: "Hallo, ich bin ein Freund von Ace2", waarop de dame gelijk antwoordt "Oh mein (Seks)God darf ich den Schluessel holen?" :teuflisch
Tegenwoordig loop ik eerst even rond en geef een aantal dames een zoen die ik ken, ook de theke dames sla ik niet over zoals een tanja in PHG of Maggie in VV.
Daarna een koffie en ga even zitten.
En dan gaat het vanzelf de dames komen naar mij toe ;)
dus ik heb geen openingszin. :green_smi
Voor de dames niet nee ;)! Voor een aantal bekende IJsbeertjes wel, die zin luidt zo iets als "en al onderweg vanavond" :D.
:wink::wink:
Big30
rplover
29 mei 2008, 22:09
Huh? Ik dacht dat je openingszin de volgende was:
"Iemand Champagne?" :teuflisch:hammer:;)
And how are you doing? :D:freu::wink:
And how are you doing? :D:freu::wink:
Ce faci :D:hah:?
de hollander
29 mei 2008, 22:44
ben gisteren in de mayfair in antwerpen geweest.:freu:Veel plezier gehad met Yasmine. Leller gepijpt in jacuzzi geweest. twee keer gekomen:love2: en ik ga zeker terug, heb meer schone meisjes gezien:lostit:.Dit wordt mijn adresje.
Welvaartstraat 76 in Antwerpen.Ben echt nog niet uit gespeeld.Lekker prive met alle luxe.:roll3:Misschien zie ik jullie ook eens.Als het gaat want alles is er heel discreet.Groetjes van de hollander:D
rplover
29 mei 2008, 22:47
ben gisteren in de mayfair in antwerpen geweest.:freu:Veel plezier gehad met Yasmine. Leller gepijpt in jacuzzi geweest. twee keer gekomen:love2: en ik ga zeker terug, heb meer schone meisjes gezien:lostit:.Dit wordt mijn adresje.
Welvaartstraat 76 in Antwerpen.Ben echt nog niet uit gespeeld.Lekker prive met alle luxe.:roll3:Misschien zie ik jullie ook eens.Als het gaat want alles is er heel discreet.Groetjes van de hollander:D
Je bent deftig onder de indruk van je ervaring blijkbaar, dat je dit hier al post. En wat was je openingszin dan wel? :teuflisch
Ce faci :D:hah:?
Wat is 'Goed! Ik ga nu een sleutel halen' in het Roemeens? Goed = Bine, maar de rest? :D
rplover
29 mei 2008, 23:00
Ai chef sa mergi cu mine? Cheie?
Of toch iets in die orde :teuflisch
Wat is 'Goed! Ik ga nu een sleutel halen' in het Roemeens? Goed = Bine, maar de rest? :D
Pff uit mijn hoofd dan:
"E Bine. Acum O să merg aduce cheie."
Pff uit mijn hoofd dan:
"E Bine. Acum O să merg aduce cheie."
jezus ik heb zoveel aan mijn hoofd in een saunaclub, dat ken ik nooit onthouden :teuflisch
jezus ik heb zoveel aan mijn hoofd in een saunaclub, dat ken ik nooit onthouden :teuflisch
Doet de dame in kwestie wel voor je ;)!
jezus ik heb zoveel aan mijn hoofd
...
Een goddelijk lijf? :rofl::rofl::rofl:
Volg Ace2 en je komt bij Cosmina, MeyLin en Randy uit (wat valt in het rijtje het meeste tegen?). Dan komt het allemaal goed en zo niet dan schrijven we gewoon alsof het goed komt of is gekomen.
De Cock
29 mei 2008, 23:30
Mag ik even:
Sa wad dee, khun chob chan mai?
zoniet dan:
La kron
Volg Ace2 en je komt bij Cosmina, MeyLin en Randy uit (wat valt in het rijtje het meeste tegen?). Dan komt het allemaal goed en zo niet dan schrijven we gewoon alsof het goed komt of is gekomen.
correctie ik heb Randy gevolgd (want wie was weer op kamer???) en kwam bij meylin uit :)
Mijn openingszinnen:
Wat staat er op het menu ?
Wat staat er op jouw menu ?
Heb jij ook zo'n honger ?
Krijg jij ook zo'n dorst ?
Wil jij wat van mij drinken ? (Let op dubbelzinnig!):teuflisch
Wil jij mijn dessert zijn ?
Wat is jouw favoriete toetje ?
Afijn ik denk dat jullie het nu wel begrijpen
Mijn favoriete afwijszinnen:
Ik wil het eten niet missen (nog nooit door 1 dame in twijfel getrokken bij mij)
Ik weet nog niet waar ik zin in heb (als ik direct bij binnenkomst overvallen wordt door een hete dame in nood)
Ik heb nog niet gegeten
Ik ben nu nog te vol (gegeten)
In kom net van tafel
Doe er je voordeel mee, want elke vrouw weet en begrijpt dat liefde van een man door de maag gaat.
Groet, Foots :wink:
jezus foots je kunt je naam beter veranderen in fooDs
bergm550
6 juni 2008, 12:57
Als ik nog niet eerder met een vrouw op de kamer ben geweest, dan gaat het gesprek altijd zo:
Ik: "Hallo, wie heiβt du eigentlich? Dan antwoordt de vrouw met haar naam, waarop ik vervolgens dan zeg: "Möchtest du mit mir aufs Zimmer gehen?
Is niet een openingszin maar een heel gesprek wat ik voer met de dames voordat ik met ze de kamer op ga. Slechts als het heel druk is dan wil ik sommige dames wel meteen een sleutel laten halen. Het enige wat ik dan zeg is : Hast du Zeit für mich ?
bergm550
6 juni 2008, 16:59
Is niet een openingszin maar een heel gesprek wat ik voer met de dames voordat ik met ze de kamer op ga. Slechts als het heel druk is dan wil ik sommige dames wel meteen een sleutel laten halen. Het enige wat ik dan zeg is : Hast du Zeit für mich ?
Als je een heel gesprek met de dames voert, voordat je op de kamer gaat, hoop ik wel dat je hier voor betaalt, want je gebruikt toch de tijd van de dames.
Women Lover
6 juni 2008, 17:29
Als je een heel gesprek met de dames voert, voordat je op de kamer gaat, hoop ik wel dat je hier voor betaalt, want je gebruikt toch de tijd van de dames.
Sommige dames kunnen inderdaad de knop om zetten en alleen de sexmachine spelen. Alle andere dames zullen een gesprek zeker kunnen waarderen, al was het alleen maar om even te ontspannen tijdens hun werk.
Toppie
6 juni 2008, 18:59
nee joh jij entertaint hun toch! Dus in principe zouden zij jou moeten betalen voor de tijd die jij in hun investeert :rofl:
Jansen
6 juni 2008, 22:52
Nee hoor de dame moet juist blij zijn dat ze aandacht krijgt en dan zelf maar zich promoten om je mee naar de kamer te krijgen.
Dus van betalen voor een goed gesprek kan echt niet hoor.
Als ze geen behoefte heeft dan stapt ze vanzelf op om ergens anders weer neer te strijken.
seksenfun
6 juni 2008, 22:55
[quote=seksenfun;78097]
Ik doe het morgen wel even voor en als er iemand is met een laptop dan laat ik ook even zien hoe je nu ook alweer moet quoten ;) :D
Ik wou het origineel houden :D.
Jan_Wandelaar
8 juni 2008, 16:47
Omdat in een saunaclub de betaling de doorslaggevende factor is, is een versiertactiek en effectieve openingszin niet van belang. Jan flapt er dus gewoon maar wat uit. Hoe onzinniger, hoe beter. Vooral openingszinnen die bij een normale date kansloos zijn. En dan toch met de dame in bed belanden. Absurd, en daarom geinig.
Jan begint het gesprek dus gewoon met bijvoorbeeld: "Ik heb een hele kleine lul. Beloof je om niet te gaan lachen als je hem ziet?". Gewoon, omdat het kan.........
Jan Wandelaar
Extince
8 juni 2008, 17:06
"Ik heb een hele kleine lul. Beloof je om niet te gaan lachen als je hem ziet?".Briljant :freu:!
De Cock
8 juni 2008, 17:09
Omdat in een saunaclub de betaling de doorslaggevende factor is, is een versiertactiek en effectieve openingszin niet van belang. Jan flapt er dus gewoon maar wat uit. Hoe onzinniger, hoe beter. Vooral openingszinnen die bij een normale date kansloos zijn. En dan toch met de dame in bed belanden. Absurd, en daarom geinig.
Jan begint het gesprek dus gewoon met bijvoorbeeld: "Ik heb een hele kleine lul. Beloof je om niet te gaan lachen als je hem ziet?". Gewoon, omdat het kan.........
Jan Wandelaar
Ben ik geheel met je eens, je kunt idd door de achtergrond van het gebeuren erg veel uit de kast halen :teuflisch.
Doe je dat echter in het vrije verkeer zullen ze het niet snel waarderen, laat staan begrijpen.
Pfffffffff wat zeg ik eigenlijk.............
Divers vermoeddelijk oh ja........ heb wel vaker geroepen:
Scheiss Tussie bläst nicht :D is daar een groot suk6 omdat ze me kennen, buiten de deur haal ik het niet in mijn kop dat te zeggen :baeh:.
Jan_Wandelaar
9 juni 2008, 00:04
(...) buiten de deur haal ik het niet in mijn kop dat te zeggen (...)"Kijk me aan als je me pijpt, slet" is 'buiten de deur' ook niet echt aan te raden. Zeker niet vanwege de positie waarin je edele delen zich op dat moment bevinden...........
J.W. ;)
De Cock
9 juni 2008, 07:27
"Kijk me aan als je me pijpt, slet" is 'buiten de deur' ook niet echt aan te raden. Zeker niet vanwege de positie waarin je edele delen zich op dat moment bevinden...........
J.W. ;)
Haha,
Nee beter NIET :thefinger dan wordt het happen naar de baas :teuflisch.
Maar mijn werkelijke openingszin in de sauna club (het hof) is steevast bij mijn entree :bowlol: :
' Was nä Scheiss Club ' die blijft is gewoon keigoed :thefinger .
Ik ken geen andere club waar je dat zo kunt zeggen en dat de dames dat ook roepen :D.
Bahhhh morgen zit ik weer in die SCHEISS CLUB :bowlol:.
Ziehier enkele openingszinnen :smile2:!
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/327686/2008/06/28/Openingszinnen-om-te-onthouden.dhtml
rplover
28 juni 2008, 13:03
...nu we het er toch over hebben, beertjes, hier zijn de 10 fantasieën die vrouwen wild maken.
Heers en geniet, of laat je domineren en laat van je genieten:teuflisch
Hier komen ze, in onwillekeurige volgorde:
1. De verkrachtersfantasie
2. Vrouw wordt man: een voorbinddildo, de agressieve, dominante rol spelen, het idee iemand te kunnen penetreren geeft ze rillingen, hem laten smeken, slaan, hem totaal domineren.
3. Meisje van de nacht
4. Seks met een vreemde
5. Trio man - vrouw - man
6. Trio vrouw - man - vrouw
7. De beste orale sex ooit
8. Sex met een machtig man
9. Sex met een onschuldige jongen
10.Romantische fantasieën
Allen dus: laat jullie eens goed domineren en verkrachten door een meisje van de nacht, tijdens een trioke (maakt niet echt uit dat er een man of een vrouw als derde bij is:D), je de andere (en nu maakt het wel uit dat het man man vrouw of vrouw vrouw man is:hammer:) de beste orale sex geeft ooit beleefd, je de onschuld zelve bent:baby2: en toch macht hebt door de centen:D, en van een romantisch diner bij kaarslicht (waarvoor die kaars dient zoeken jullie zelf maar uit:loud:) droomt.
Tja, vrouwen zijn rare schepsels, en dat kan ik alleen maar toejuichen ;)
Picasso 1
28 juni 2008, 17:25
...nu we het er toch over hebben, beertjes, hier zijn de 10 fantasieën die vrouwen wild maken.
Heers en geniet, of laat je domineren en laat van je genieten:teuflisch
Hier komen ze, in onwillekeurige volgorde:
1. De verkrachtersfantasie
2. Vrouw wordt man: een voorbinddildo, de agressieve, dominante rol spelen, het idee iemand te kunnen penetreren geeft ze rillingen, hem laten smeken, slaan, hem totaal domineren.
3. Meisje van de nacht
4. Seks met een vreemde
5. Trio man - vrouw - man
6. Trio vrouw - man - vrouw
7. De beste orale sex ooit
8. Sex met een machtig man
9. Sex met een onschuldige jongen
10.Romantische fantasieën
De GFE liefhebbers die hebben dus toch enig geluk. GFE past immers bij nummer 10 ;).
En tja, een dame een beetje stevig bij haar haren pakken....oeps...die zit er ook bij :eek:.
Nummer 4 is me trouwens inderdaad opgevallen als zijnde erg opwindend voor vrouwen. Je ziet bijv in de club een voor jou onbekende dame die je graag wil :fuck:. Er op af lopen en geen gesprek, niks, niet twijfelen....gewoon zeggen "ik wil je graag :fuck:"...en de vonken spatten er aan alle kanten af in de kamer :dance[1]:.
Jimbo1
18 augustus 2011, 10:34
Je staat in een club, ziet een prachtige meid (hoogstwaarschijnlijk Roemeens) en je wilt haar iets beter leren kennen. Om het ijs direct te breken heb je natuurlijk een goede pick up line nodig, alhoewel in ons geval wapperen met een briefje van 50 euro ook wel zal werken :redface: . Toch is het natuurlijk leuker om een goede binnenkomer te hebben (en ik bedoel hier niet mee je inmiddels kloppende geslachtsdeel...). Om het jullie gemakkelijk te maken hieronder een aantal bruikbare pick up lines. Enjoy!
A penny for your thoughts...€50,- to act it out.
All those curves, and me with no brakes.
Can I borrow a quarter, so I want to call your mother and thank her?
Can't I love you for your mind AND your hooters?
Didn't I see you on "America's Most Wanted"?
Do you believe in love on first site? Or do I have to pass again?
Do you know what'd look good on you? Me.
Fuck me if I'm wrong, but don't you want to kiss me?
How about you sit on my lap and we'll talk about the first thing that pops up?
Hurry, your first impression is almost up!
I like every muscle in your body, especially mine.
I lost my phone number. Can I have yours?
I want to melt in your mouth, not in your hands.
I'm the one your mother warned you about...
If you don't get out of my dream, I'll wake up.
If you think YOU feel good, try feeling me!
Ik ben Hans, hoe heet ben jij.
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Is it hot in here or is it just you?
Let's go upstairs and do the things I'll tell everyone we did anyway.
Maybe you're correct being nervous now.
My face is leaving in fifteen minutes. Be on it.
My name's [your name]. So you know what to scream.
Nice shoes. Wanna fuck?
The word of the day is "legs." Let's go upstairs and spread the word.
When they've created the alphabeth, they should have put 'U' and 'I' together
You're not from Earth, are you?
You're so hot you melt the plastic in my underwear.
RAUL7
18 augustus 2011, 11:43
How You Doin! (http://www.youtube.com/watch?v=dc2Z7CL4Cv0) :cool:
tifkad
18 augustus 2011, 15:48
Durfen auch auslander rein?
kinky Jan
18 augustus 2011, 18:35
Ik heb een paar weken geleden iemand ontmoet in een saunaclub haar naam is Angel en toen ik dat hoorde kon ik het niet laten om een paar foute openingszinnen te gebruiken.
noglangnietuitgewandeld
18 augustus 2011, 19:43
Toen Lovely GT zich de eerste keer aan me voorstelde met de woorden 'hi ich bin Lovely', antwoordde ik 'ach, ich bin auch Lovely'. Het werkte wel, ze lag totaal in een deuk en het kamerbezoek wat erop volgde was zeer memorabel.
Badslippers
18 augustus 2011, 19:45
Ik stootte ooit op een column van een mijner helden en heb hem voor dit "Topic" opgezocht.
http://taalschrift.org/reportage/000859.html
Big30
18 augustus 2011, 19:50
Hier issie ook goed op dreef en geeft nog wat nuttige tips!
http://www.youtube.com/watch?v=jafOmuUu3KY&NR=1
Jansen
18 augustus 2011, 21:12
Mijn openingszinnen zijn nog vaak hetzelfde :
Hoe laat begint het neuken ? :gruebel:
Moet ik die sleutel zelf gaan halen ? :eek:
Als je nu gaat douchen heb je nog kans ! :biggrin:
bergm550
18 augustus 2011, 21:18
Wat is je favoriete openingszin in een Sauna-FKK?
Hallo, gehen wir auf Zimmer? Dat zeg ik altijd. :)
Gondolas9
18 augustus 2011, 21:37
Ich hab' 'nen ganz kleinen Schwanz, aber kann ik trotzdem doch mit dir aufs Zimmer gehen?
Badslippers
18 augustus 2011, 22:27
Hier issie ook goed op dreef en geeft nog wat nuttige tips!
En zo uit de losse pols hè! Ik wil niet zeggen geniaal want daarmee zou dit stuk langharig tuig te veel eer geven. Maar ik mag hem graag lezen. Ook een goeie keuze dit fragment. Twee van mijn favo's samen. En dan doel ik niet op die over het paard getilde MvN.
Georgina is een schatje en die kan ook zeer adrem zijn. Ik heb het al vaker gezegd. Deze vrouw wordt zwaar onderschat.