Volledige versie bekijken : Mirella (Roemeense)
hasta la pasta
9 maart 2019, 07:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Mirella (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (matig), Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Onderlip
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:Jong, lief en lekker.
Deze DVP leert zeer snel talen!
Na 30 minuten is haar duits al van Matig naar Goed gegaan!:)
hasta la pasta
9 maart 2019, 13:41
Als haar performance op de kamer ook zo rap gaat, gaat ze het erg druk krijgen. Ik ging in ieder geval de kamer op zonder enige verwachtingen. Meestal sla ik jonge kuikens over, omdat ik er op voorhand niet geil van kan worden. Mirella is de uitzondering op de regel. Wat een plaatje! Op de kamer liet ik het op z'n beloop gaan. De start was wat betreft goed, omdat het stelletje ervoor het raam hadden laten openstaan. Warm was het dus niet, dus kropen we een soort van noodgedwongen tegen elkaar aan. De eerste 5 tot 10 minuten gebeurde er werkelijk niets. Toen kreeg ik het eerste, heel voorzichtige tongkusje. Ik wist bij God niet hoe ik haar verder zou kunnen (en willen) opwarmen. Dus na wat verder GFE geneuzel stelde ze voor om er condoom om te doen. Ze lag bovenop en reed me in no-time klaar met haar nauwe kutje. Zeer waarschijnlijk ga ik het er op houden met haar. Te jong voor mij. Een soort van verboden vrucht.
bref-jefke
11 maart 2019, 20:19
( omdat het stelletje ervoor het raam hadden laten openstaan. Warm was het dus niet, dus kropen we een soort van noodgedwongen tegen elkaar aan)
Je kunt ook gewoon een laken laten bijhalen en dan heb je het samen lekker warm, heb dit dit weekeind ook gedaan met Mariana, want eerlijk gezegd op de kamers was het te warm...