Duitslandfan
6 april 2019, 22:23
Was bijna 2 maanden voor het laatst in by night dus veel nieuwe gezichten. Zo ook deze Suzan. Pas zo'n 1 maand werkzaam. Een dame met een normaal tot ietwat stevig postuur en vrij lang haar en gezegend met een c-cup denk ik. Ik sprak haar aan en ze reageerde op een positieve manier dus mijn gevoel zei doen. Ik had een goed voorgevoel en dat werd op de kamer bevestigd. Ik mag wel zeggen dat het aardig in de buurt kwam van een gfe-ervaring. Een aardige dame met wie je leuk kan kletsen. (Tong) zoenen stond ze toe en tijdens de sex deed ze lekker mee. Heb haar uitgebreid gebeft en alleen vingeren gaf ze aan niet te willen. Ze sabbelde wat aan mijn tepels wat ik altijd lekker en geil vind. Neuken was lekker en de standjes missio, (plat) doggy en on top passeerden de revue. Geen enkele tijdsdruk en dus relaxed naar het einde toegewerkt voor een heerlijk hoogtepunt. Na afloop kreeg ik nog plotseling last van kramp in mijn rechterbeen. Ik kon niet eens meer van het bed komen en ze wilde het wegmasseren maar ik zei dat maar niet te doen. Op een gegeven moment verdween het wel maar het duurde in totaal toch wel zo'n 5 minuten dat ik weer rechtop kon staan. Suzan bleef rustig en met veel voldoening afscheid van haar genomen. Zeker een dame om vaker mee af te spreken.