Volledige versie bekijken : Sabrina (Bulgaarse)
Eddy_V
8 april 2019, 23:16
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Sabrina (Bulgaarse)
Leeftijd:32jaar volgens Eddy_V veel jongerTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Beffen, Vingeren
Extra info:Vriendelijke dame met mooi lang golvend zwart haar, normaal postuur (geen DKC maar ook geen GMC). Werd nogal geil van massage op bepaalde plekjes en van beffen en vingeren. Geen TZ. Als ik weer es in de buurt ben en ik heb honger dan misschien hhg.
Eddy_V
8 april 2019, 23:40
Was vanmiddag in de buurt van Moers tijdens lunchtijd.
Voor 10 euro kan ik bij een broodjeszaak of bij de shell geen broodjes, serials (rice krispies) en een paar glazen cola drinken.
Van de de 6 aanwezige dames kon eigenlijk alleen Sabrina mij enigszins bekoren.
Vriendelijk voorkomen, girl next door type met mooie lange zwarte haren.
Na smalltalk al snel naar boven en daar een uurtje gestoeid.
Voor 80 euro plus wat extra’s voor wat extra's niet onaardig geil uurtje doordat zij behoorlijk geil werd (zo leek het aan haar natte poes te voelen). Pijpen was Okay, niet super maar ook niet slecht.
Line up blijft beperkt en hhg van de club en de dame alleen als ik er in de buurt ben en tijd over heb.
In Moers heb je ook nog La Luna. Toen die nog in Viersen zaten ben ik er wel es geweest maar in Moers nog nooit.
Iemand recentelijk ervaring, ook lunch buffet aanwezig? De dames op de site zien er aardig uit, maar ja foto’s...
HellaHolla
19 mei 2019, 16:59
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=658447#post658447
Keek even rustig om mij heen in de bar en constateerde dat het wel leek alsof ze daar een kopieermachine voor vrouwen hadden staan. Op dat moment eigenlijk allemaal bijna dezelfde dames aanwezig, die ook nog eens met elkaar kliekjes vormden. Niet echt mijn ding om daar tussen te springen. Tot ik in een hoekje ineens een dame alleen heel rustig zag zitten op een bankje. Mooi slank figuur en lange donkere haren. Mijn interesse was direct gewekt. Zij die niet jagen kunnen nog al eens uitblinken op de kamer zo is mijn ervaring. Dus kort daarna stapte ik op haar af.
De knapperd in kwestie stelde zich voor als Sabrina uit Bulgarije. Even zitten keuvelen, ze spreekt goed Duits. Ze praatte op zo’n rustige toon en rook zo lekker dat ik instant verkocht was. Op naar de kamer dus. Het werd kamer 8. Had vooraf wat gezeur gehoord over dames en tijd in deze club dus zei tegen haar schrijf maar op 22:15 want dat was het op dat moment. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal op de kamer stapte ze van haar hakken af en had ik het niet meer. Wat een poppetje stond voor me. Begonnen gelijk te tongen en wat volgde was een voorspel van minstens 45 minuten afwisselend pijpen, beffen, droogneuken. Ze liet zich helemaal gaan. Ik had handen tekort aan al dat lekkers. :betrunken:
Toen ik aanstalten wilde maken voor intiem zei ze ineens out of the blue dat het uur om was. Ik denk kut heb weer veel te lang aan die natte flamoes liggen lebberen. Ze liet de tijd zien en het was 22:50. Ik zeg schat we zijn 35 minuten op de kamer doe even normaal. Zegt ze nee uur is echt om hoor we kunnen beneden op de lijst gaan kijken. Ik dacht nee he, hoe kan dat nou. Mens gaat helemaal los met me en nu dit. Ik zei dat ze het echt niet juist had en toen ik haar in het gezicht aankeek en het even stil bleef kreeg ik het gevoel dat ze helemaal niet doorhad dat ze een fout aan het maken was. Ze keek me verschrikt aan echt in de veronderstelling dat we een uur daar waren. Bijzondere situatie.
Ik kreeg de keuze of afbreken of verlengen. Heb uiteindelijk voor het laatste gekozen omdat ze echt schrok van mijn reactie en amper meer iets durfde te zeggen. Klinkt een beetje stom om dit zo hier neer te schrijven maar uit de gesprekjes die we vooraf hadden gevoerd had ik al een beetje begrepen dat ze niet heel veel onderwijs genoten heeft om diverse redenen. Met alles respect overigens! Voordeel van de twijfel gegeven dus en half uur erbij.
Daarna echt heerlijk geneukt, alles weer als vanouds. Eenmaal over de finish bood ze nog een massage aan. Er werd niet meer naar de tijd gekeken, heeft ook geen zin met haar. Nog een tijdje liggen praten en lachen. Het is echt een schat van een meid met oprecht de goede bedoeling het je naar de zin te maken. Op een gegeven moment zei ze volgens mij is het weer tijd en liet ze haar telefoon zien. Het was 45 minuten later dus ze heeft het wel begrepen. Al met al een hele goede kamergang. Voortaan doe ik het denkwerk gewoon qua tijd dan komt dit niet meer voor.
Na ongeveer 1,5 uur kwam dus weer voldaan terug in de bar, even tegen de boys gezegd dat het top was met Sabrina en toen kwam ze dezelfde ruimte binnen om te roken. Nog even bij haar gekropen, geknuffeld en gezoend. Aftersales ook prima in orde bij dit schatje. Op dat moment was ik er helemaal zeker van dat gewoon echt niet kan klokkijken. Geldt voor meer dingen met haar waaronder het feit dat ze geen Duits kan lezen en schrijven, alleen spreken en luisteren.
Ga zeker nog eens met haar naar de kamer de volgende keer!
p.s. leeftijd klopt niet in dit paspoort, dame is 32 jaar. Verder klopt de informatie wel.
Willem2
19 mei 2019, 23:00
p.s. leeftijd klopt niet in dit paspoort, dame is 32 jaar. Verder klopt de informatie wel.
Ik kan de leeftijd niet aanpassen want dan krijgt Eddy_V problemen met zijn reputatie :rolleyes: ;)
Ik kan de leeftijd niet aanpassen want dan krijgt Eddy_V problemen met zijn reputatie :rolleyes: ;)
Die reputatie heeft hij zelf al om zeep geholpen gezien zijn kamertje in SS met Melanie :hammer:
Die reputatie heeft hij zelf al om zeep geholpen gezien zijn kamertje in SS met Melanie :hammer:
En zonder enige vorm van spijt!
Uitzonderingen bevestigen de regel :tongue:
De leeftijd van deze jongedame mag gerust aangepast worden in het paspoortje.
Het leek mij destijds eerlijk gezegd ook al een beetje aan de optimistische kant geschat, maar zo ben ik: altijd aan de dame het voordeel van de twijfel geven :)
HellaHolla
21 mei 2019, 06:32
Maakt niet uit mijn eerste poging was ook 24j afgelopen zaterdag.
Wat een figuurtje ook, damn.
HellaHolla
8 juni 2019, 16:43
Gisteren weer mee op de kamer geweest. Dit keer geen geneuzel over tijd/geld. Hadden ook niks besproken vooraf in de bar. Alles er op en er aan weer. Erg lekkere en lieve dame!
Piet Plezier
17 januari 2020, 09:24
kan verplaatst worden naar Penelope Castrop Rauxel