PDA

Volledige versie bekijken : Daniella Roemeense



wooley
22 april 2019, 19:44
Vandaag de lieftallige Daniella tegen gekomen. Sinds 1 week in bn. Circa 160 cm slank a cups.. Wou met mij naar sauna, douchen en dan 1 uur kamer.... Na 5 minutes sauna zu heiß komm Zimmer duschen daar. Ok, geduscht en op bed was ze wat passief, werd wel graag gebeft.. Dus laten klaarkomen op mijn tong. Daarna was ze moe en wilde eigenlijk alleen wat liggen. Haar zover gekregen dat ze anaconda wat oraal verwende en daarna wou ze niet echt neuken... Heb me klaargetrokken, en haar de laatste trekjes laten doen. Daarna was ze heel rap met aankleden en we waren binnen half uur terug bij naomi. Ze wilde evengoed 50 euro hebben voor uurtje. Naomi bevestigde dat het geen uur was. Heb haar 30 betaald, waarna ze met een boze blik meteen doorliep naar volgende slachtoffer... Wordt niet vervolgd...

Duitslandfan
23 april 2019, 20:08
Wooley; ik was er gisteren (maandag) ook en zag 2 nieuwe dames. Is Daniella die dame met lang blond haar en volgens mij had ze rode lippenstift op?

Een ander nieuw meisje had lang zwart haar en was gekleed in een jurk en viel op omdat bij haar dus weinig bloot te zien was. Of was dit soms Daniella?

ju52
23 april 2019, 20:47
Daniela has long black and curled hairs with little red parts.

flatchestlover
24 april 2019, 12:42
wooley , slank en A cup , schrijf je .

Mijn vraag slank of ook ietwat magertjes en A cup , kleine ATjes of A , dus haast B

Ik ga altijd voor hoe ze eruit zien , op de kamer kom ik wel aan mijn trekken ( hahaha)

wooley
24 april 2019, 21:05
kleine a tjes,zeg maar alleen tepels....
is wel gevoeilig....laat zich graag beffen..maar daarna is ze moe
dame had lang zwart haar krullend en lange jurk aan.

ju52
1 mei 2019, 13:27
Daniela ist einfach eine süße, vielleicht die schönste und charmanteste Frau im Club.

Nachdem ich schon mal einen herben Reinfall erlebt hatte,
konnte ich einfach nicht widerstehen.

Den Service haben wir vorher ganz genau abgesprochen,
sie versprach Besserung in allen Punkten,
auf dem Zimmer hatte sie alles sofort wieder vergessen.

Sie ließ sich wie üblich gerne verwöhnen,
als es um mich gehen sollte, gab es von ihr keine Regung.
Noch nicht mal anfassen, völlige Passivität.

Entweder hat sie Angst vor Männern,
oder sie ist sehr schüchtern
oder sie ist einfach eine hübsche Abzockerin.

Da sie mitbekommen hatte, dass ich nach 30 Minuten abbrechen wollte,
diskutierte sie so lange mit mir, bis diese überschritten waren. Eigene Dämlichkeit.

20 Minuten vor Ende wollte sie duschen gehen, was ich zuließ.
Das Zimmer war damit endgültig im Eimer und ich brach ab.

Wer eine schöne Frau nur ficken will und sonst nichts erwartet,
insbesondere keine Atmosphäre,
ist bei Daniela richtig.

Slumme
1 mei 2019, 19:20
Als je van te voren alles hebt besproken, en daar wordt op de kamer helemaal niet aan voldaan, zoals ju52 schrijft heb ik ook al
eens bij BN meegemaakt....ik weet niet meer met wie...die is er maar een paar weken geweest.
Ik ben toen naar de baas gegaan, en hem de situatie uitgelegd...en verteld daar betaal ik niet voor.
Hij was direct accoord...de dame in questie kon fluiten naar haar geld.......en zo hoort het..!!