PDA

Volledige versie bekijken : Maksim (voorheen Cheyenne / Sacha/Inka (Kazachstan))

MiniME
3 maart 2007, 23:38
Vreemd dat deze leuke meid nog geen recensies heeft, maar het is dan ook een verborgen talentje: super mooie, lieve meid, helaas overduidelijk uit het WWWW netwerk, en daardoor niet al te relaxed op sommige momenten. Als je de tijd neemt en goed betaald komt het allemaal goed en heb je er een goede GFE aan.

Haarkleur/-lengte : Zwart / Rood

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B

Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings :-

Service: FT/FO,NMC,ZK,GFE

Voordelen: Sympathiek,lief,geen afwerkster

Nadelen: Heeft zo haar buien

Jorah Mormont
3 augustus 2007, 00:03
Onbegrijpelijk dat deze jonge dame bijna geen recensies heeft.
Ik heb vanavond voor de tweede keer kennis mogen maken met deze Russisch sprekende dame, nadat Boeda mij de vorige keer haar al had aanbevolen.
Deze dame is absoluut een topper in GT!!! Ze kan zich zonder enige moeite meten met topacts zoals Cassandra. Direct toen ze vanavond binnenkwam had ik haar geboekt. De sex met deze dame is gewoon SUPER! Ze weet een ijsbeer op alle vlakken te behagen, ik ben er nog van onder de indruk. GFE van de bovenste plank!
Voor Sonny zeker een herhalingsgeval wanneer ik haar weer zou tegenkomen.

Sonny:wink:

MiniME
3 augustus 2007, 21:37
5 maanden geen recensies,ongelooflijk! Maar goed, bij C hangt het ook echt van haar stemming af of het super is of niets. het is een echte Schorpioen, dus pas maar op! :teuflisch

Manni1A
5 december 2007, 00:55
Sie selbst nennt sich Inka :loud:

Willi69
5 december 2007, 19:31
Sie selbst nennt sich Inka :loud:
Woher weißt Du das so genau? :green_smi

Manni1A
5 december 2007, 21:12
Woher weißt Du das so genau? :green_smi

Daher :fuck:

daher :rubbel:

und daher :blow:

Hatte ich nicht deinen Segen? :mad:

Bart
19 januari 2008, 10:06
Ben ik daar met mijn lunch bezig, verslik ik me bijna, daar komt Cheyenne in een soort verpleegster pakje langs. Ik weet niet hoe snel ik haar moet boeken, de vorige keer waren andere gelukkigen mij continu te snel af.

Ze wilde liever geen vol uur, maar stemde toch toe. Ik begrijp nu waarom zo’n vol uur aan het begin van de werkdag niet zo’n goed idee is voor de dame.

Ze heeft niet alleen mij gesloopt, maar ook zichzelf. Aan Beffen deed ze niet zei ze. Alleen standje 69 (!?!). Ook goed. Gelukkig had ik wat nare ervaringen gehad waar ik af en toe aan terug kon denken als het me even iets te veel werd. Aan het einde van de befsessie was de stand 2-0.

Dan maar over op de seks. Zij eerst boven in allerlei standjes waarbij ze continu in de spiegel keek om te kijken of ze het wel goed deed. Cheyenne had ook gewoon in mijn ogen kunnen kijken. Uiteindelijk langdurig in de lepeltje – lepeltje houding waarbij zij zichzelf ook nog bevredigde. Als seksueel dier wist ze de lepeltjes telkens anders te leggen totdat een standje echt onhoudbaar werd voor mij. Een geweldige en langdurige ontlading was het gevolg. Eindstand 3-1.

Het duurde 45 voordat Cheyenne weer ten tonele kwam. Voor ondergetekende duurde het tot na het avondeten voordat hij weer het mannetje was.

MiniME
19 januari 2008, 10:08
Het is een top vrouw, jammer dat haar service zeer onvoorspelbaar is en afhankelijk is van haar stemming. Doet ze ondertussen alweer aan TZ?

Bart
20 januari 2008, 11:27
Cheyenne doet nog steeds niet aan tongzoenen.
Overigens was haar stemming niet goed, het was duidelijk dat haar iets dwars zit. Maar de stemming heb ik toch een stuk beter gemaakt, in ieder geval op de kamer. Wat later de avond liep ze met dezelfde teneergeslagen stemming rond.

Hoe dan ook herhalingsgevaar is zeker wat mij betreft. Wees lief voor haar, en je krijgt een geweldige ervaring terug.

Bart

uurtje
20 januari 2008, 11:44
Zou dit meisje misschien gewoon `thuis` missen?

Jansen
14 maart 2008, 00:01
Ja onbegrijpelijk schreef Sonny dat er niet meer over deze dame geschreven wordt.

Voor mij ook.

Omdat ik later op de avond nog een keer een kamer bezoek wou kon ik niet direct kiezen.
Sonny stond naast me en adviseerde een andere ijsbeer om met haar mee te gaan.
Zij bloosde bij deze opmerking en glunderde uit haar mooie ooghoeken
Deze ijsbeer kende haar al van een eerder kamerbezoek en wist dat dit een toppertje was.
Ik dacht Shit en ik dan :o
Dus ik loop naar haar toe en vraag haal maar een sleutel want anders zijn mijn vrienden me voor.
Zij lachte en zij ik heb al een sleutel omdat een andere klant plotseling naar huis was gegaan.
Wij naar kamer 4 en zij ging gebukt het bed opmaken,ik dacht wat een super lichaam (dit is geen Sonny meisje maar een Jansen Vrouw )
Ze ontdeed zich van haar setje en Jansen van zijn handdoek.
Ik dacht aan de plaat van (zelfs haar naam is mooi) na een korte bewondering heb ik naast haar plaats genomen en zijn we overgegaan in een zoen en streel partij.
Zo ging zij rustig naar beneden naar mijn gestegen persoonlijkheid.
Ze nam hem in haar mond en likte de gehele schacht.
Nadat ze verder naar beneden ging om ook mijn ballen en aars te likken had ik al het gevoel dat dit een droom orgasme moest gaan worden.
Ik heb haar toen gevraagd om even op haar rug te gaan zodat ik haar ook kon verwennen.
Ze deed haar benen uit elkaar en ik ging haar heerlijk likken totdat haar lichaam schokte en mijn oren klem kwamen te zitten.
Ik heb haar toen voor de spiegel hard genomen op zijn:fuck:en onze ogen bleven elkaar volgen.
Maar jansen was zo in de ban van haar dat een Ft het beste zou zijn bij een heerlijk orgasme.
Ik ben toen op haar gaan zitten en heb met mijn handen haar echte borsten gemasseerd terwijl zij mijn staaf in haar mond nam om heerlijk af te zuigen.
Nadat onze ogen elkaar weer bleven volgen kwam ik dan ook van heel diep echt klaar in haar mond.
Ze bleef even doorgaan totdat ik dacht dat ik echt in de hemel was.
Daarna heeft ze zich ontdaan van mijn vocht en even bijgepraat.
We hadden elkaar nog niet eens gesproken.

Herhalingsgevaar zeker dit is een topper

Mannen schrijf over haar want zij verdient het.

Picasso 1
27 maart 2008, 20:16
Ben gisteren ook met deze mooie dame geweest. Ze had een zwart wit gestreept jurkje aan die strak om haar lichaam zat; meteen toen ik haar zag dacht ik, die wil ik :fuck:. Het leek alsof ze me de hele tijd negeerde en niet wilde aankijken, maar bij het passeren keek ze dan toch even strak in mijn ogen en glimlacht ze met een lichte blozing. Ik was verkocht.

Ze heeft helemaal geen haast om de kamer op te gaan, maar als een krolse stoeipoes zet ze haar lichaam half tegen je aan. Het komt heel natuurlijk over, alsof een dame op je geilt en zich inhoudt.

Op de kamer kijkt ze elke keer strak in je ogen en lacht dan op een aparte verlegen/vrolijke wijze waarbij ze haar ogen weer afwendt.

Het pijpen door haar is subliem. Je kan haar gerust onder de absolute top scharen wat pijpen betreft.
Na het pijpen nog wat standjes gedaan en laten eindigen in een :blow2: zonder condoom :rofl: (de kans op een betekenisloze SOA bij pzc en ft is immers bijzonder klein, heb ik vorige week geleerd :smile2:).
Zoals ze af en toe kijkt en lichtelijk schokt tijdens de sex had ik de indruk dat dit een dame is die mogelijk zelf wat makkelijker klaar komt dan anderen.

Een dame met een mysterieuze uitstraling en een sensueel geil gedrag die me vaker terug gaat zien.

MiniME
28 maart 2008, 22:08
Zoent ze alweer? Deze dame had tot de top 5 kunnen behoren, maar haar wispelturigheid maakt helaas zelfs een middenklassering lastig.

RAUL7
30 maart 2008, 01:48
Gisteren, tot mijn grote verbazing, deze dame tegengekomen in Yin Yang. Ze vertelde me dat ze in Yin Yang gaat blijven werken, was GT beu!:wink:

Iceman
8 april 2008, 23:28
Zaterdag was ze nog in YY, betwijfel echter dat ze er nog lang zal blijven.
Ze werkt daar onder de naam Sascha.
Ze zou ook eens gaan proberen in VV.

@1234

Bedankt voor de info!

Hugo39
19 mei 2008, 22:56
Last Saturday, i saw Inka in GT.

Regards.

hara1d
7 juni 2008, 14:50
Gestern war Inka im GT, sie hat ihre Frisur geändert und etwas zugenommen, sieht richtig lecker aus. Leider wollte sie gestern nur mit einem anderen Mädel zusammen aufs Zimmer gehen:o

MiniME
15 juni 2008, 08:06
Tsja, helaas is dit meisje (laten we niet vergeten dat ze pas begin 20 is) afgezakt van het nivo supertop (voornamelijk ingegeven door haar onervarenheid/ongedwongenheid) tot matig/de kantjes er af lopend/arro-profi gedrag :mad:

Toppie
19 juni 2008, 14:11
Deze dame probeerde me vorige week te verleiden met haar horoscoop-geklets, maar Toppie33 kon de verleiding weerstaan.

terminator
20 juni 2008, 09:06
Deze dame probeerde me vorige week te verleiden met haar horoscoop-geklets, maar Toppie33 kon de verleiding weerstaan.

Hallo Toppie
Wanneer heb je haar gezien:confused:

Grtz Terminator

Toppie
20 juni 2008, 09:18
Hallo Toppie
Wanneer heb je haar gezien:confused:

Grtz Terminator

Dat was vorige week donderdag dus 12 juni. Maarre ik heb jou ook al een tijdje niet meer gezien in GT (ik was destijds die gozer die voor de 2e keer in GT was.........)

terminator
20 juni 2008, 09:23
Thnx

ik was destijds die gozer die voor de 2e keer in GT was.........)

En dat was ook niet de laatste keer zoals ik gezien heb
:lostit:

Bart
22 juni 2008, 10:01
Wat ben ik blij dat ik met Inca de kamer op ben geweest. Niet alleen heb ik het begin van Nederland-Rusland gemist maar dankzij deze Russisch sprekende schoonheid had ik toch nog een glimlach op mijn gezicht tijdens het voetbal.

Rex
10 augustus 2008, 21:51
Afgelopen vrijdag kwam ze ineens naast me staan in de Kino in een knalgroene bikini.
Ze begon wat tegen me aan te rijden en vroeg voorzichtig of ik zin had om met haar iets te gaan ondernemen.
Ze was nog Jungfrau zei ze me, dus ik dacht waarom ook niet.................:rolleyes:

Zoenen wilde ze niet, alleen als ik minimaal 2 uur met haar zou blijven, voor een half uurtje loonde dit niet zei ze me.
Toch knap van d'r dat ze toen al wist dat ik niet langer dan een half uurtje zou blijven, of misschien ook wel een beetje naïef..............:confused:

Dan maar lekker laten zuigen. Pijpen deed ze lekker afwisselend met diepthroat en lekker nat en likkend aan de eikel en de stam; ook de ballen werden stevig onder handen genomen. Beffen heb ik niet gedaan. Ze had zich al 3 dagen niet geschoren zei ze en aan een stuk schuurpapier waag ik me niet.
Laat ik over aan Jansen, komt goed van pas als hij weer de plinten gaat witten.:eek:

Neuken heb ik heel ff met haar gedaan. Ze pijpte zo lekker dat haar maar weer lekker heb laten pijpen.:rubbel:

Op zich een mooie meid, maar vind haar een beetje wazig als je het mij vraagt.
Op de schaal van MiniMe zou ik haar een 8 geven voor het pijpen maar voor de overige sexuele handelingen een dikke onvoldoende, een 3...............

MiniME
10 augustus 2008, 22:15
Zoenen wilde ze niet, alleen als ik minimaal 2 uur met haar zou blijven, voor een half uurtje loonde dit niet zei ze me.
......
Op de schaal van MiniMe zou ik haar een 8 geven voor het pijpen maar voor de overige sexuele handelingen een dikke onvoldoende, een 3...............

Ooit was deze dame zelfs een 9,5 op "mijn schaal" maar door haar houding van de laatste 12 maanden (zoals dat niet meer zoenen, maar ook haar afstandelijke, totaal ongeinsteresseerde houding) is het nu helaas een dikke onvoldoende inderdaad. Jammer maar helaas (voor haar) :cool:

Toppie
11 augustus 2008, 18:25
Ooit was deze dame zelfs een 9,5 op "mijn schaal" maar door haar houding van de laatste 12 maanden (zoals dat niet meer zoenen, maar ook haar afstandelijke, totaal ongeinsteresseerde houding) is het nu helaas een dikke onvoldoende inderdaad. Jammer maar helaas (voor haar) :cool:

hmm voor mij genoeg reden om haar eens uit te proberen :thefinger

MiniME
11 augustus 2008, 18:28
hmm voor mij genoeg reden om haar eens uit te proberen :thefinger

Inderdaad: arrogant, afstandelijk, vreselijk fout, kortom.......een echt toppie33-meisje! :D

Toppie
11 augustus 2008, 19:02
Inderdaad: arrogant, afstandelijk, vreselijk fout, kortom.......een echt toppie33-meisje! :D

he gelukkig ze zijn er nog :teuflisch

Toppie
13 augustus 2008, 08:53

aiai MiniMe ;) gisteren jouw advies gevolgd en dik twee uur (ja het was weer sluitingstijd) met haar gekamerd. Jezus deze meid heeft karakter :) Precies wat ik zocht!!! Toppie!!

Toppie
13 augustus 2008, 17:31
Oh ja deze meid komt met stip binnen in mijn zoen top vijf ook al vertelde ze me dat ze eigenlijk niet zoent.....:)

RAUL7
13 augustus 2008, 17:48
Oh ja deze meid komt met stip binnen in mijn zoen top vijf ook al vertelde ze me dat ze eigenlijk niet zoent.....:)

Dan zoent ze wel, dan weer niet, hangt af van haar gemoedstoestand :rolleyes:.
Daarom ben ik er ook al een tijdje niet meer mee op kamer geweest, als ze er geen zin in heeft is het een fiasco :eek:!

Picasso 1
13 augustus 2008, 20:22

aiai MiniMe ;) gisteren jouw advies gevolgd en dik twee uur (ja het was weer sluitingstijd) met haar gekamerd. Jezus deze meid heeft karakter :) Precies wat ik zocht!!! Toppie!!

Dan zoent ze wel, dan weer niet, hangt af van haar gemoedstoestand :rolleyes:.
Daarom ben ik er ook al een tijdje niet meer mee op kamer geweest, als ze er geen zin in heeft is het een fiasco :eek:!

Ze zoent dus als je minimaal 2 uur met haar gaat, oftewel als ze een aardig bedrag aan je verdient....

En dus niet omdat ze Toppie aardig vindt :smile2:

Toppie
13 augustus 2008, 20:48
Ze zoent dus als je minimaal 2 uur met haar gaat, oftewel als ze een aardig bedrag aan je verdient....

euh klopt niet helemaal want ik heb vooraf niet aangegeven hoelang ik zou blijven, dat doe ik nooit en Inka begon helemaal uit zichzelf. Ik heb ook mijn charmes hoor !!!! :D

Picasso 1
13 augustus 2008, 20:56
Ik heb ook mijn charmes hoor !!!! :D

Aha :rofl:

Toppie
13 augustus 2008, 21:31
Aha :rofl:

nou laat mij toch in die waan :D we vertellen jou toch ook niet dat al die dames liever niet door jouw begroet willen worden met een welkomstkus :thefinger

Rex
13 augustus 2008, 22:18
Ik heb ook mijn charmes hoor !!!! :D

Natuurlijk, de meiden vinden het alleen interessant als jij er bent..........
Geloof je het zelf. :eek:

Toppie
13 augustus 2008, 22:23

Natuurlijk, de meiden vinden het alleen interessant als jij er bent..........
Geloof je het zelf. :eek:

ongeloofeloos :eek: Volgende keer spendeer ik mijn vrijkaarten aan dankbaarder volk :hammer::teuflisch

Picasso 1
13 augustus 2008, 22:51
ongeloofeloos :eek: Volgende keer spendeer ik mijn vrijkaarten aan dankbaarder volk :hammer::teuflisch

Tja, die Rex dat is gewoon een hond! :D

Toppie
15 augustus 2008, 23:53
gvd donderdag was ze er niet!!!:angryfire en kom ik vrijdag eindelijk vd kamer af en wie staat er voor mijn neus? idd Inka, maar tja ik heb af en toe ook zo mijn verplichtingen en moest weg :mad:

In ieder geval afgesproken dat ik haar komende dinsdag nog wat slechter ga maken :D

antwerp1969
29 augustus 2008, 10:45
Vorige donderdag zag ik deze mysterieuze schoonheid uit de kleedkamer komen en ik moest ze hebben. Na wat gekeuvel een hutje opgezocht en het feest kon beginnen. Ze heeft een heerlijk lichaam (ik val op vrouwen met een zwemsterslichaam :smile2:) Maar looks alleen is niet alles en ze begon al direct te zeggen dat ze niet aan tongzoenen deed :mad: tja dan maar zonder, haar orale kwaliteiten zijn zeer goed te noemen en ook het andere werk is meer dan goed. Na een half uurtje heerlijk in haar mondje gekomen en dan nog wat liggen napraten tot ze terug in actie schoot, deze keer waren er voorzichtige kusjes bij en gingen we via het orale gedeelte (beide) en enkele standjes opnieuw richting een spetterende finale en ja hoor weer het doel getroffen.

Geen slechte ervaring maar met de kuskwaliteiten van een Gabriella erbij zou dit een topper kunnen zijn

Toppie
10 september 2008, 19:32
Geen slechte ervaring maar met de kuskwaliteiten van een Gabriella erbij zou dit een topper kunnen zijn

Ze kust beter dan Gabriella :teuflisch

Samstagabendgast
10 september 2008, 22:26
Ze kust beter dan Gabriella :teuflisch

Dat weet ik niet maar ze geeft wel hele goede service aan mij.

antwerp1969
19 september 2008, 12:58
een ervaring met mixed emotions gisteren in GT met Inka. Deze keer wel met overtuigende kussen dus dat was zeer goed maar ze begon met te zeggen dat haar poesje pijn deed door gebruik van verkeerde condomen (die ze van een vriendin gekregen had) en wou eerst een joint roken voor we aan de daad begonnen. Aangezien ik een no drugs policy hanteer was dit dus een duidelijk NO GO. Ik geef haar het voordeel van de twijfel maar als een volgende afspraakje ook zo verloopt zal ze mij niet veel meer zien

listige
20 september 2008, 03:56
en wou eerst een joint roken voor we aan de daad begonnen.:sleep:
Aangezien ik een no drugs policy hanteer was dit dus een duidelijk NO GO. Ik geef haar het voordeel van de twijfel maar als een volgende afspraakje ook zo verloopt zal ze mij niet veel meer zien[/quote]

No Comment :wink:

hara1d
17 januari 2009, 15:54
Ich trinke keinen Allohohl, kiffe jedoch zuweilen.
Ihr beschreibt Inka als eine Maus deren Leistung von ihrem Gemütszustand abhängt. Wenn die Jungs in den Clubs so viel Bier saufen dass im Urinal (Bier- oder Piss- ?) Schaum sichtbar ist dann ist der Junge voll! Der Schaum ist schon durch! Die Mädels haben dann die Last mit ihnen :teuflisch.
Warum ist eine Wein- oder Sektflasche mit 0,75 l portioniert (Als ich jung war nannten wir Sekt "Dosenöffner") ? :ein halber Liter für den Jungen und ein Viertelchen für die Maus, alles weitere ist eine Überdosis :rofl:
Eine betrunkene zu vögeln hat keinen Stil, sie ist nicht hemmungslos sondern besoffen.
1968 war ich 14 Jahre alt. Wir erlebten eine Revolution die sich abgesehen von ein paar ausgehebelten Straßenbahnschienen friedlich abspielte, mehr im Kopf. Haschisch nannten wir nicht Droge sondern "psychisch aktive Substanzen".
Die meisten Frauen mit denen ich bisher VGFS (versauten Girlfriendsex) erleben durfte kiffen :lostit::freu::hah::moon::fuck:
Also wenn Ihr das "Elend" wenn sie sich bekifft nicht sehen wollt denn lasst sie aufs Zimmer vorgehen und kehrt 10 Minuten später bei ihr ein. Bei Sympathie gibt es VGFS :D Es sei denn Ihr habt zu viel getrunken :kotz:
Seit 2 Tagen im PHG zu erleben

Iceman
18 januari 2009, 09:24
Seit 2 Tagen im PHG zu erleben

Schon seit einige Wochen im PHG ;)

Willem2
18 januari 2009, 10:48
Schon seit einige Wochen im PHG ;)

Ja die heb ik voor de kerst al in de PHG gezien. Zal ook niet 1,2,3 weer terugkeren naar GT

Jorah Mormont
15 maart 2009, 23:15
Ja die heb ik voor de kerst al in de PHG gezien. Zal ook niet 1,2,3 weer terugkeren naar GT

Inderdaad werkt deze dame al een tijdje in PHG. Haar naam daar: Maksim

joop slim
16 maart 2009, 07:11
Inderdaad werkt deze dame al een tijdje in PHG. Haar naam daar: Maksim

Maksim ? mmm..........tijd voor uitstapje naar phg.
(uhm sonny, maksim is naar XXX hoor )

:o:freu:

Willi69
21 mei 2009, 15:43
Die Bilder von Maksim/Maxim auf der neuen PHG-Homepage (http://www.planet-happygarden.de): :p

Bild 1 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_02.jpg)
Bild 2 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_03.jpg)
Bild 3 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_04.jpg)
Bild 4 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_05.jpg)
Bild 5 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_06.jpg)
Bild 6 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_07.jpg)
Bild 7 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_08.jpg)
Bild 8 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_09.jpg)
Bild 9 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_10.jpg)
Bild 10 (http://www.planet-happygarden.de/x/maxim/slides/maxim_11.jpg)

laurent74
13 juli 2009, 18:36
Maksim kan voorlopig alleen maar (goed) pijpen. Seks is gedurende 1 maand verboden (wegens een operatie).
Jammer genoeg zoent ze (me) niet (bang voor bacteries).
Herhalingsgevaar : ten minsten een maand wachten :rolleyes:

MeesterMixer
13 juli 2009, 20:18
Maksim kan voorlopig alleen maar (goed) pijpen. Seks is gedurende 1 maand verboden (wegens een operatie).
Jammer genoeg zoent ze (me) niet (bang voor bacteries).
Herhalingsgevaar : ten minsten een maand wachten :rolleyes:

Lang geleden was dit een (zeer!) goede dame, maar sinds een tijd is haar service dramatisch achteruit gegaan, evenals haar attitude. No kissing = no sex wat mij betreft, en zeker bij een dame die denkt de kantjes er af te kunnen lopen. Ze is pas begin 20, maar helaas nu al op afwerknivo aanbeland en nog eens wispelturig ook. just my $0.02

Willi69
20 mei 2011, 12:20
Name: Maksim/Maxim :wiederda: :a_t_ho02:
Haarfarbe/-länge: schwarz, schulterlang
Größe: circa 170 cm
Figur: schlank/normal, B-Cup
Herkunft/Sprache: Kasachstan, spricht fließend Deutsch
Tattoos/Piercings: ---
Service: sehr gut :): sehr ausgiebige ZK, sehr schönes Blasen, lässt sich lange lecken, FT möglich, kein AV, Fingern eingeschränkt möglich
Sonstiges: ---
Lebenslauf: hat auch unter anderen Namen im GoldenTime (http://www.goldentime.de) und Yin Yang (http://www.yinyang.nl) gearbeitet

Maksim/Maxim ist seit Dienstag wieder im PHG. Ich kann die teilweise schlechten Kritiken meiner Vorgänger absolut nicht bestätigen, die Nummer war wirklich sehr gut :tongue:. Habe sie gleich für morgen wieder vorgebucht… :biggrin:

NikXXX
5 november 2011, 22:30
Ist Maksim noch gesehen im PHG?

Willi69
6 november 2011, 10:52
Ist Maksim noch gesehen im PHG?
Nein, seit Mai (siehe oben) nicht mehr. :redface:

Willi69
29 april 2012, 21:23
Nach circa einem Jahr Pause war Maxim am Samstag mal wieder im PHG (zweiter Tag). Sie erkannte mich gleich wieder und begrüßte mich freundlich. :tongue: Etwas später waren wir auf einer Hütte. :biggrin:

Leider hat ihr Service deutlich nachgelassen, sie wirkte sehr unpersönlich. :redface: Offenbar merkte sie, dass ich nicht so zufrieden war und entschuldigte sich damit, dass sie sich erst wieder "einarbeiten" müsse. :rolleyes: In dieser Form keine Empfehlung mehr. :redface:

egon, Dr. Rammler
29 april 2012, 21:31
Nach circa einem Jahr Pause war Maxim am Samstag mal wieder im PHG (zweiter Tag). Sie erkannte mich gleich wieder und begrüßte mich freundlich. :tongue: Etwas später waren wir auf einer Hütte. :biggrin:

Leider hat ihr Service deutlich nachgelassen, sie wirkte sehr unpersönlich. :redface: Offenbar merkte sie, dass ich nicht so zufrieden war und entschuldigte sich damit, dass sie sich erst wieder "einarbeiten" müsse. :rolleyes: In dieser Form keine Empfehlung mehr. :redface:

:eek: jetzt weis ichs :hammer: du warst mal wieder betrunken und hast gedacht du wärst im Altersheim aufgewacht mit ner Wasserlatte und musstest die Mitbewohnerinnen verwöhnen :baeh: