PDA

Volledige versie bekijken : Pay-sex zonder condoom



neukie
4 maart 2007, 10:54
Ik wil eens weten, hoeveele (in %) van ons wat doen. Als je op een puntje toetst, dan weet geen mens dijn naam of dijn nick. Ook de admins van dit forum niet.:nee: Enquetes zijn op IJBF altijd anoniem.

little diablo
4 maart 2007, 15:10
in de club alleen maar safe(uitgezonderd FT) buiten de club zijn er soms uitzonderingen;)

Saluti L Diablo

neukie
4 maart 2007, 15:57
Zonder rubbertje? - Alleen frans en ft.

thesickboy
4 maart 2007, 15:58
Sickboy hanteert volgende normen:

* Neuken ALTIJD mét
* Pijpen bij voorkeur zonder MAAR liever een goede beurt met condoom dan een slechte beurt zonder.
* FT: enkel op zon- en feestdagen :D

:wink:

neukie
4 maart 2007, 19:48
Het is zonder belang of met of zonder. Belangrijk is alleen dat je afstemt.

Grt neukie

Jansen
4 maart 2007, 20:48
Ja ik ben voorstander van NMC en dat geldt voor bij iedere dame.

Maar ik heb in het verleden met diverse dames in PHG ook wel eens intiem liggen spelen voor het rubbertje er om zat. Fout:wand:

Ook heb ik 2x meegemaakt dat het condoom kapot was gegaan en dus insite klaar gekomen. Fout:wand:

Met een dame heb ik zowel binnen als buiten de club ook veel NZC gedaan Ik was wel de enige met haar en zij heeft geen relatie buiten het werk.
maar weer Fout:wand:

Bart
4 maart 2007, 22:03
Wat hier staat is dat een DERDE van de ijsberen wel eens of vaak zonder condoom neukt.
Misschien moet ik naar aanleiding hiervan mij maar eens bezinnen of ik nog wel naar deze clubs des doods wil !

Willem2
4 maart 2007, 22:32
Wat hier staat is dat een DERDE van de ijsberen wel eens of vaak zonder condoom neukt.
Misschien moet ik naar aanleiding hiervan mij maar eens bezinnen of ik nog wel naar deze clubs des doods wil !

Dit gaat weer ver Bart, deze conclusie. Dan zouden er dus al heel wat doden gevallen moeten zijn :o . Klopt dus niet en net als de steekproef is het veel te voorbarig om enige conclusie te trekken.

Willem2

neukie
5 maart 2007, 00:27
Wat hier staat is dat een DERDE van de ijsberen wel eens of vaak zonder condoom neukt.
Misschien moet ik naar aanleiding hiervan mij maar eens bezinnen of ik nog wel naar deze clubs des doods wil !

Sorry jongens. Ik wil in DIT draadje alleen eerligheid, geen veroordeling.

cu de Duitser :wink:

Bredero
5 maart 2007, 07:56
Dit gaat weer ver Bart, deze conclusie. Dan zouden er dus al heel wat doden gevallen moeten zijn :o . Klopt dus niet en net als de steekproef is het veel te voorbarig om enige conclusie te trekken.

Willem2

Je hebt gelijk dat Bart de zaak wel heel erg zwart wit voorstelt maar - hoewel het slechts om een zeer beperkte steekproefgaat - alles wat het derde lijntje overschrijdt geeft Bredero toch stof tot nadenken. Let op ik veroordeel hier niets of niemand. Ieder moet in deze zijn eigen verantwoordelijkheid dragen.

Azrael
5 maart 2007, 08:45
Ik vind het toch wel schokkend om te zien dat er bijna 25% van de stemmers verder gaat dan alleen PZC of FTT. Dit vind ik toch wel erg bezwaarlijk en beangstigend..

thesickboy
5 maart 2007, 09:58
Je hebt gelijk dat Bart de zaak wel heel erg zwart wit voorstelt maar - hoewel het slechts om een zeer beperkte steekproefgaat - alles wat het derde lijntje overschrijdt geeft Bredero toch stof tot nadenken. Let op ik veroordeel hier niets of niemand. Ieder moet in deze zijn eigen verantwoordelijkheid dragen.


Bredero heeft een punt als hij stelt dat dit stof tot nadenken geeft, want laat ons wel wezen. Wie is er in een club nog niet in de mogelijkheid gesteld om te NZC of werd het gewoon zelfs niet voorgesteld en ging de dame onmiddellijk tot de actie over:eek:

En Bredero heeft nogmaals gelijk als hij stelt dat we geen overhaaste conclusies moeten trekken. We kunnen hier bezwaarlijk spreken over een representatieve steekproef.

Dus; moraalridders, laat uw paard nog even op stal.

Sickboy, kerngezond en neukt altijd mét... (veel enthousiasme:D -)

Bart
5 maart 2007, 11:40
Heren, laten wij het ajb niet hebben over het feit of dit een representatieve steekproef is. Er is blijkbaar één iemand die zonder condoom neukt. Dat is op zich al erg genoeg.

Sommigen zeggen dat ze kerngezond zijn. Maar durven ze de verschillende medische tests aan ? en durven ze te beweren dat ze geen virus infectie hebben opgelopen die hen over een jaar of 10 de das om doet. Durven ze een Hepatitis C test te doen ?

En hoe te denken van de regelmatige en plotselinge afwezigheid van sommige dames in bijvoorbeeld Hennef. Weer een kuurtje ?

In principe zou ik er het mijne inderdaad van moeten denken en mijn wenkbrauwen moeten ophalen.

Maar het gaat ook mij direct aan. En wel om twee redenen.

Allereerst ontstaat er een sociale drang voor de dames om het zonder te doen. Bij een club als Hennef hebben we dat al gezien: Oh neuk je niet zonder, dan neem ik je buurvrouw wel. Onbegrijpelijk maar meiden laten zich omlullen, ze beginnen nog heel professioneel aan hun werk en zien dag in dag uit dat hun collega's ogenschijnlijk gezond blijven en veel meer klanten trekken. Op een gegeven moment gaan ze ook om en zijn zij op hun beurt het (verkeerde) voorbeeld voor de volgende lichting die aan het werk gaat.
Wil ik dat dit mijn schatjes overkomt ? Wil ik dat die dames die ik zo respecteer hun leven riskeren voor € 50, - ? Ik in ieder geval niet.

Ten tweede gaat me ook gewoon om MIJN gezondheid. Ik ben geen moraal ridder en in de saunaclubs zoen ik ook wel eens en heb ik ook wel eens PZC. Maar hoe onveiliger de meiden daarnaast zijn, hoe groter de kans dat die ene zoen op de lippen ook voor mij gevaarlijk is.
Met andere woorden, met jullie gevaarlijk en egoïstisch gedrag maken jullie de kans groter dat ik besmet wordt door gedrag dat op zich niet zo erg gevaarlijk is.

Heren, heren, hebben we nu echt zo’n onbeheersbare drang naar onveilige seks dat we dit allemaal willen of zijn we zo naïef dat we denken dat ons niks kan overkomen en dat die meiden het echt geweldig vinden om tien keer op een dag seks met een vent te hebben in de leeftijd van hun vader.

En bespaar mij het gekonkel om dit goed te praten. Wees een vent en zeg dat het fout is maar dat je te zwak bent om het te veranderen.

Bart

Redbull
5 maart 2007, 11:54
't verstand zit in het kopje, maar eens al het bloed naar onderen gezogen wordt schiet daar nog bitter weinig van over :-)
Het is altijd achteraf dat de spijt komt.
En dat heeft helemaal niks te maken met de ziektes die je kan oplopen....

Laat ons hopen dat iedereen gezond blijft, als je kijkt naar de cijfers dan is het triestig gesteld met de safe-sex.

thesickboy
5 maart 2007, 13:47
Heren, laten wij het ajb niet hebben over het feit of dit een representatieve steekproef is.

Voor iedereen die ooit (of nooit) wel eens een cursusje statistiek heeft gehad: ondermeer met de representativiteit staat of valt de waarde van een bevraging, met zowat 30 antwoorden van de zowat 3330 beren die lid zijn van dit forum én die maar een fractie vertegenwoordigen van alle h*erenlopes lijkt mij dit dus weldegelijk een valabel punt te zijn.

Het is niet omdat er wel eens naast de pot gepist wordt dat we gelijk allemaal natte voeten hebben. Of met andere woorden: De stap van ‘er wordt wel eens geneukt zonder condoom’ naar ‘het zoenen wordt ook al gevaarlijk’, lijkt mij wat sterk

Ik ben echt niet naïef en weet dat er wel eens wat (en soms veel) gebeurt zonder condoom. Ik denk echt niet dat ik onsterfelijk en vind mezelf ook een echte vent. Ik voel me dus maar weinig aangesproken door het relaas van Bart.

Aan de hobby die we hebben zijn risico’s verbonden. Iedereen die kan lezen of wel eens een TV van dichtbij heeft gezien is daarvan op de hoogte. Je stort je dus niet blind in dit avontuur. Gezond verstand, een paar vaccinaties en een rubber wanneer je het nodig acht (in mijn geval: bij het neuken) helpen je al een heel end op weg.

En voor het overige:
‘If you can’t stand the heat, stay out of the kitchen’

Sickboy

Bredero
5 maart 2007, 13:47
En bespaar mij het gekonkel om dit goed te praten. Wees een vent en zeg dat het fout is maar dat je te zwak bent om het te veranderen.


Nou wees blij dat iedereen het hier eerlijk speelt. Ik heb niet de indruk dat er dingen onder de mat worden geveegd in deze enquete. Op deze manier weet je tenminste hoe jou doorsnee buur in een FKK-club zich gedraagt en daar moet ieder voor zich dan maar de gepaste conclusies uit trekken. Mij verbazen de resultaten in ieder geval uitermate. Ik wandel toch al een aardige tijd in de fKK clubs rond en ben zelf quasi nooit met risicogedrag geconfronteerd geweest. Vandaar mijn verwondering. :eek: en voor het overige sluit ik me helemaal aan bij mister sickboy.

Bart
5 maart 2007, 13:51
Nou wees blij dat iedereen het hier eerlijk speelt. Ik heb niet de indruk dat er dingen onder de mat worden geveegd in deze enquete. Op deze manier weet je tenminste hoe jou doorsnee buur in een FKK-club zich gedraagt en daar moet ieder voor zich dan maar de gepaste conclusies uit trekken. Mij verbazen de resultaten in ieder geval uitermate. Ik wandel toch al een aardige tijd in de fKK clubs rond en ben zelf quasi nooit met risicogedrag geconfronteerd geweest. Vandaar mijn verwondering. :eek:

Ik zal mijn buurman in de club inderdaad door een wat andere bril bekijken. Een kans van 1 op 3 dat hij het niet veilig doet en de dames in gevaar brengt.:heul:

Bart

rplover
5 maart 2007, 14:21
...statistiek

Voor iedereen die ooit (of nooit) wel eens een cursusje statistiek heeft gehad: ondermeer met de representativiteit staat of valt de waarde van een bevraging, met zowat 30 antwoorden van de zowat 3330 beren die lid zijn van dit forum én die maar een fractie vertegenwoordigen van alle h*erenlopes lijkt mij dit dus weldegelijk een valabel punt te zijn.

thesickboy, we gaan nog eens een rondje boksen ;)


Ik kan me niet vereenzelvigen met uw mening over statistieken en deze enquete.
We zitten met een 3500 ijsbeertjes, waarvan er een 40-tal hebben gestemd.
In de burgerij is dat meer dan representatief voor een goede statistiek te hebben.
Ik ken geen enkele enquete waar meer dan een procent van de bevolking wordt geraadpleegd (verkiezingspolls, referendums, ...)
Enquetes worden meestal gehouden door enquetebureaus, en als die bvb. 2000 antwoorden binnenkrijgen voor een bevolkingsgroep van 10 miljoen, is dat al zeer representatief. Das dus 0.02 % nul komma nul twee


Plus dat ze de vraag hier stellen aan de juiste mensen, de hoerenlopers, maakt de enquete alleen maar betrouwbaarder.
Neem er dan nog bij dat er maar een 50 beertjes zijn die 100 berichten of meer hebben, dus regelmatige schrijvers (de rest leest meer) zijn, dan zitten we aan 80 percent van de veelschrijvende beren die hierin hebben gestemd. tachtig
Als dat niet representatief is voor een enquete, dan weet ik het helemaal niet meer.
En als je dan de resultaten bekijkt, dan treed ik Bart bij in zijn verschrikkelijke conclusie.

Dit is dus van 0.02 naar 80 percent. Of hoe representatiever kan een enquete nog zijn?

rplover - de bokser :D

thesickboy
5 maart 2007, 14:34
...statistiek


thesickboy, we gaan nog eens een rondje boksen ;)


Ik kan me niet vereenzelvigen met uw mening over statistieken en deze enquete.
We zitten met een 3500 ijsbeertjes, waarvan er een 40-tal hebben gestemd.
In de burgerij is dat meer dan representatief voor een goede statistiek te hebben.
Ik ken geen enkele enquete waar meer dan een procent van de bevolking wordt geraadpleegd (verkiezingspolls, referendums, ...)
Enquetes worden mestal gehouden door enquetebureaus, en als die bvb. 2000 antwoorden binnenkrijgen voor een bevolkingsgroep van 10 miljoen, is dat al zeer representatief. Das dus 0.02 % nul komma nul twee



Neem er dan nog bij dat er maar een 50 beertjes zijn die 100 berichten of meer hebben, dus regelmatige schrijvers (de rest leest meer) zijn, dan zitten we aan 80 percent van de veelschrijvende beren die hierin hebben gestemd. tachtig
Als dat niet representatief is voor een enquete, dan weet ik het helemaal niet meer.
En als je dan de resultaten bekijkt, dan treed ik Bart bij in zijn verschrikkelijke conclusie.

Dit is dus van 0.02 naar 80 percent. Of hoe representatiever kan een enquete nog zijn?

rplover - de bokser :D




Bezint voor ge begint rplover!

In je redenering vergeet je voor het gemak dat ook ons groepje schrijvende beren maar een klein onderdeel is van de veel grotere ijsberenpopulatie. Je cijfers kunnen dus gelijk de prullenmand in. Daaaag representativiteit!

Om nog maar eens een citaat te gebruiken:
Vroeger dacht ik dat 90% van de mensen te stom was om te helpen donderen, nu zit ik al aan 98 á 99%.
H. Brusselmans.

Altijd gevaarlijk, dat boksen…
:teuflisch :teuflisch :teuflisch

rplover
5 maart 2007, 14:41
Bezint voor ge begint rplover!

In je redenering vergeet je voor het gemak dat ook ons groepje schrijvende beren maar een klein onderdeel is van de veel grotere ijsberenpopulatie. Je cijfers kunnen dus gelijk de prullenmand in. Daaaag representativiteit!

Om nog maar eens een citaat te gebruiken:
Vroeger dacht ik dat 90% van de mensen te stom was om te helpen donderen, nu zit ik al aan 98 á 99%.
H. Brusselmans.

Altijd gevaarlijk, dat boksen…
:teuflisch :teuflisch :teuflisch

Hahaha,
je gaat terug op cursus moeten, thesickboy, en eens goed luisteren, en vooral eens goed lezen, en niet zo vlug reageren. Cursusje eens van onder het stof vandaan halen.
Einde ronde twee :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Prachtig citaat van Herman Brusselmans, maar dan hebben zowel jij als ik weinig kans om donder te creëren :D
En H.Brusselmans, dat is een referentie, right :rolleyes:

blauwebeer
5 maart 2007, 14:48
Wat een vervuiling van dit topic. :ranting2:

Misschien dat morgen, naar analogie van de 'Speelplaats voor Blauwebeer en Thesickboy' onze geliefde Administrator Willem2, de ‘Boksring voor Thesickboy en Rplover’ creëert.
Kom dat zien, kom dat zien … :hah:

Blauwebeer, die wel zijn opmerkingen op het forum durft te gooien :baeh:

thesickboy
5 maart 2007, 14:49
Nou wees blij dat iedereen het hier eerlijk speelt. Ik heb niet de indruk dat er dingen onder de mat worden geveegd in deze enquete. Op deze manier weet je tenminste hoe jou doorsnee buur in een FKK-club zich gedraagt en daar moet ieder voor zich dan maar de gepaste conclusies uit trekken. Mij verbazen de resultaten in ieder geval uitermate. Ik wandel toch al een aardige tijd in de fKK clubs rond en ben zelf quasi nooit met risicogedrag geconfronteerd geweest. Vandaar mijn verwondering. :eek: en voor het overige sluit ik me helemaal aan bij mister sickboy.

Op vraag van de grote blauwe manitou (aspiraties als moderator?), nu opnieuw on-topic:

Beste Bredero,
Mijn ervaring is toch iets anders. Ik wandel een 10-tal jaar, sinds 2005 ook in saunaclubs. In het begin merkte ik inderdaad weinig van onveilige seks (ik heb het nu voor het gemak over NZC en NIET over PZC, da's een héél ander verhaal:rolleyes: ). De laatste maanden merk ik het volgende steeds vaker: dames laten steeds vaker impliciet én soms ook expliciet uitschijnen dat er meer mogelijk is dan de 'standaard-service'.
Misschien ken ik gewoon de scene nu wat beter of is het inderdaad aan het wijzigen. Het is een evolutie die de weldenkende beer toch best wat in de gaten houdt.

:wink: Sickboy

Bredero
5 maart 2007, 15:02
Op vraag van de grote blauwe manitou (aspiraties als moderator?), nu opnieuw on-topic:

Beste Bredero,
Mijn ervaring is toch iets anders. Ik wandel een 10-tal jaar, sinds 2005 ook in saunaclubs. In het begin merkte ik inderdaad weinig van onveilige seks (ik heb het nu voor het gemak over NZC en NIET over PZC, da's een héél ander verhaal:rolleyes: ). De laatste maanden merk ik het volgende steeds vaker: dames laten steeds vaker impliciet én soms ook expliciet uitschijnen dat er meer mogelijk is dan de 'standaard-service'.
Misschien ken ik gewoon de scene nu wat beter of is het inderdaad aan het wijzigen. Het is een evolutie die de weldenkende beer toch best wat in de gaten houdt.

:wink: Sickboy

Nou misschien ligt het wel aan mijn wandelgedrag. Dat heeft nogal de neiging om vrij monogaam te zijn (althans naar FKK-club normen wel te verstaan :D ). Laten we het er op houden dat ik wat vaste dames heb waar ik nogal aan verknocht was/ben en dat ik daarbuiten niet zwaar ga experimenteren met onbekende nimfjes. Insiders die mij kennen zullen dit bevestigen. Vandaar wellicht. Bovendien zit ik er ook zeker niet naar te hengelen - wat een aantal beren wel doen - integendeel. Op die manier is de kans dat NZC aangeboden wordt ook een heel stuk kleiner denk ik want nogmaals dames die spontaan met NZC komen aandraven zo ben ik er nog niet te veel tegengekomen. Maar maak je geen zorgen ik weet dat het gebeurt, ik ben niet naief, maar deze schaal had ik toch niet verwacht :eek:

Ook hier speelt dus het economische principe van "vraag en aanbod" volop blijkbaar.

neukie
5 maart 2007, 15:14
15% neuken soms eens zonder. Maar verdere 15% regelmatig. Dat is voor me shocking.
Hoe moet ik dat nu interpreteren: Is het aantal van zonder conti neukende leden van dit forum in percent grooter dan in de hele ijsberenpopulatie of niet? Wat denkt jullie?

neukie

Bredero
5 maart 2007, 15:49
Is het aantal van zonder conti neukende leden van dit forum in percent grooter dan in de hele ijsberenpopulatie of niet? Wat denkt jullie?

neukie

Ik ben er van overtuigd dat onze leden een doorsnee zijn van de (internettende) ijsberenpopulatie en dat deze steekproef vrij representatief is. Hier of daar 5% meer of minder wegens foutenmarge, who cares, ik heb de trend wel gezien hoor.

Big30
5 maart 2007, 18:10
Dit is dus van 0.02 naar 80 percent. Of hoe representatiever kan een enquete nog zijn?



1. Een steekproef dient en aselect te zijn en representatief voor de populatie waaruit deze genomen is.

2. Deze enquete is anoniem. Dat maakt het op zich al dubieus iets te zeggen over de mate van representativiteit en aselectheid, laat staan dat het genoemde percentage als een bewijs hiervoor zou mogen gelden!

3. "There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics." [Mark Twain] ;) .

Zonder cijfermatige onderbouwing kan ik de door Bredero geobserveerde trend overigens wel beamen ... :eek: :eek:.
Betreurenswaardig maar wel een feit helaas.

Groet,
Big30

Forza...germania
5 maart 2007, 18:11
Zonder rubbertje? - Alleen frans en ft.

@Neukie: Hasst du dann schon mal ein FT mit Gummi gemacht ?:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

thesickboy
5 maart 2007, 18:37
"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics." [Mark Twain] ;)

Mark Twain: :bowlol: :bowlol: :bowlol:

Eén goed citaat zegt meer dan het geleuter van een heleboel ijsberen samen.

Limburger
5 maart 2007, 18:39
Mijn ervaring is toch iets anders. Ik wandel een 10-tal jaar, sinds 2005 ook in saunaclubs. In het begin merkte ik inderdaad weinig van onveilige seks (ik heb het nu voor het gemak over NZC en NIET over PZC, da's een héél ander verhaal ). De laatste maanden merk ik het volgende steeds vaker: dames laten steeds vaker impliciet én soms ook expliciet uitschijnen dat er meer mogelijk is dan de 'standaard-service'.
Misschien ken ik gewoon de scene nu wat beter of is het inderdaad aan het wijzigen. Het is een evolutie die de weldenkende beer toch best wat in de gaten houdt.

De laatste keer dat ik bij GT was stelde een meid aan mij voor om voor 125 euro een uur te blijven waarbij ik alles mocht doen wat ik maar wou inclussief anaal zc. Uiteraard heb ik dat niet gedaan. Omdat ik al op de kamer was heb ik me alleen even laten pzc en ben snel weer weggegaan.

neukie
5 maart 2007, 19:23
Een belgse lid zei aan me: Je kunt toch kijken wie hoe afgestemt heeft.

Ik zeg dat nog eens duidelijk: Alleen ik (technische baas van dit forum) heb wegens zekerheid de toegangen.
Als ik nu publiek (!) zeg dat we op dat in dit forum niet kijken dan doen we dat ook niet. Ik wil niet weten hoe dat gaat. Dit is alleen een vraag van moraal en ook van geloofwaardigheid.

Geen verdere discussie over dit thema aub !! Mods en admins weten niets om je afstemmingen.:nee:
Als je een vriend van AZ (allet zonder) bent. Dit is geen moraal-draadje. Alleen enquete.


Ok? GRT neukie

MiniME
5 maart 2007, 20:44
1. Een steekproef dient en aselect te zijn en representatief voor de populatie waaruit deze genomen is.



Klopt helemaal Big30, en dit betekent dat een steekproef (in theorie!) zelfs representatief kan zijn met 1 "stem" zolang deze maar aselect is en representatief voor de gehele populatie;

Voorbeeld: als je op een populatie van 16 miljoen nederlanders een aselecte steekproef doet over het gemiddelde inkomen en je weet een manier om precies "jan modaal" te treffen, dan is een steekproef van 1 precies genoeg om hier achter te komen!

In de praktijk blijkt echter dat steekproeven wat groter plegen te zijn dan 1. Bijvoorbeeld bij kijkersonderzoeken (om de kijkcijfers van TV uitzendingen te achterhalen) wordt telkens een relatief kleine groep onderzocht die als geheel wel respresentatief zijn (in inkomen, opleidingsnivo, geslacht, leeftijd, etc) voor de gemiddelde persoon in dat land. In Nederland kun je bijvoorbeeld al met een steekproef van circa 1500 mensen volstaan. Dit geldt trouwens ook voor prognoses van verkiezingsuitslagen.

Voor deze "zonder condoom" enquete wordt de steekproef gedaan onder: "actieve wandelaars in NL, B en Duitsland die internet gebruiken bij hun hobby en niet verlegen zijn om (al dan niet anoniem) actief hun mening te verkondigen". Kijkend naar de totale populatie ("alle wandelaars in NL, B en Duitsland") lijkt me dit redelijk representatief, daar internet gebruik niet echt invloed heeft op de uitkomst. Het wel/niet verlegen zijn (eerlijk antwoord durven geven op de vraag!) is mogelijk wel van invloed, waarbij de verwachting gerechtvaardigd is dat degene die veel/altijd "zonder condoom" bezigen, dit mogelijk niet willen/durven te beantwoorden, wat dus zelfs nog een correctie omhoog zou betekenen van de 28% die nu aangeeft het zonder condoom te doen (NZC).

Tot zover mijn 2 cents

neukie
5 maart 2007, 20:57
Oke schatzetje.

Ik wil verder dat geen mens remmingen heeft om te posten hoe hij in "PZ" neukt.

Ik wil eerlijgheid. Van ons all. In deze enquete.

Van ons makkers: Discretie is minstens te 105 %. Ik weet het toch zelfder niet.

Hollandmale
5 maart 2007, 20:58
.....zegt genoeg over de mate waarin NZC de gemoederen bezighoudt. Momenteel geeft bijna 30 % van de respondenten aan, dat men NZC in 'n club doet, al dan niet frequent. In tegenstelling tot anderen verbaast dat HM niet; als je je oren en ogen open zet in 'n club, kom je veel te weten. De conclusie is: NZC gebeurt frequent, in elke grotere club, en het gebeurt steeds vaker. Een andere conclusie: tegen betaling zijn veel dames tot veel bereid. Wie er expliciet op uit is, zal altijd dames vinden die NZC doen, zeker in de grotere clubs.
En net als MM denkt HM dat die 30 % in werkelijkheid veel hoger ligt. Velen zullen zekerheidshalve niet reageren of iets anders aanklikken.

Bart
5 maart 2007, 22:10
En wij vinden rechtvaardiging in onze daden omdat anderen het ook doen. En de dames moeten het ook doen omdat anderen het ook doen. En zo is de cirkel rond toch. Een perfecte wereld, we geven elkaar onze ziektes door, daar zijn vrienden voor.

Of hebben we nog een graantje eigengereidheid ?

Bart

janm
5 maart 2007, 22:30
Ja wadde is datte.
De volgende keer doe ik 2 condooms rond mij.
Eerst NZC en dan het vrouwtje eens pakken.
:eek:
Vorige week stond nog in de krant; HIV breidt snel uit in de ex-oostbloklanden. HIV? Dat is toch niet meer dodelijk? :cool:
Zou dit enkel in Duitse clubs zijn of waait het over naar Nederlands/Belgische clubs?

Voor mij puur NMC en FO. Heel af en toe doe ik nog eens een FT.

Jansen
5 maart 2007, 22:54
Ik zal mijn buurman in de club inderdaad door een wat andere bril bekijken. Een kans van 1 op 3 dat hij het niet veilig doet en de dames in gevaar brengt.:heul:

Bart

Ga dan tegelijk met je buurman naar de kamer dan is het al 50% minder kans dat je iets oploopt.:rofl:

En Bart niet zo naief,jij wil net als rlover een week alles met rubber zie andere topic. (ook volgens jouw bestaat dwang bij PZC) en dames moeten het doen omdat andere het doen onzin Bart.

Maar ook jij bent een van de vele die ook PZC laat doen in de clubs PHG en Bernds dus wees nu niet de moraal ridder.

En laat iedereen doen wat hij wil en gezond lijkt.

En om dan weg uit de club te blijven Flauwekul toch.

Ik wil je hier niet aanvallen op je uitspraken maar kijk eens in de spiegel,en zeg "" ik laat het nooit meer toe PZC.""

Wij zijn allemaal volwassen mensen,maar het gaat er hier wel soms erg kinderachtig en aanvallend aan toe.

Meningen zijn mooi om te lezen,en nog mooier om over na te denken,maar minder mooi om over te discusseren (J.05/03/07 ):huch:

little diablo
6 maart 2007, 00:06
En doe regelmatig een testje en dan zijn we weer safe;) Zelfs als je PMC is er een risico. Dan moet je nooit:fuck: dat is pas safe:baeh:

Saluti L Diablo

neukie
6 maart 2007, 01:41
En doe regelmatig een testje en dan zijn we weer safe;) Zelfs als je PMC is er een risico. Dan moet je nooit:fuck: dat is pas safe:baeh:

Saluti L Diablo
Zo easy is dat niet. Bij HIV moet je 3 maanden wachten wegens de anti-korpers. Een HIV-test gaat niet tegen HIV alleen, zondern tegen de antikorpers. Deze hebben 3 maanden tijd nodig. Bij hepa b en c weet je dat direct.
En in de laatste 3 maanden hebt je geen keer "zonder" geneukt?

*lach*

PS: Dit thema hadden we eens. Alleen afstemmingen aub.

lellebel
6 maart 2007, 07:55
Ik weet dat je alleen mag reageren om te stemmen,maar ik kan niet stemmen,ik ben geen ijsbeertje:rolleyes: maar vroeg me af welke uitslag er kwam als het omgedraaid was,dus als die vraag aan de dvp gevraagd werd.
Verder denk ik,dat iedereen wel eens onveilige sex heeft of heeft gehad,hetzij pzc of nzc,dus om andere daarom te veroordelen is wel erg krom.Je bent toch echt een uitzondering als je je hele leven al veilige sex hebt gehad(wat theoritisch niet bestaat) Wat ik wel erg vind is dat zowel mannen als dvp/vrouwen onveilge sex hebben,maar zich niet laten testen,het is een kleine moeite en je kunt een hoop ellende ermee voorkomen.Als iedereen dat nu eens wel ging doen,dan zouden de soa's ook niet zo makkelijk/snel doorgegeven worden,je weet het immers snel als je iets zou hebben door middel van een test en voor de meeste soa's zijn er hele goede middeltjes waardoor je zo van je soa kunt afzijn.Ook bestaat de mogelijkheid voor dvp en voor jullie ijsberen om je te laten inenten voor hepatitis B,gratis,want aan die ziekte sterven per jaar meer mensen in Nederland dan aan aids.
Mij wordt ook wel eens gevraagd of er de mogelijkheid bij mij is om te nzc,ik merk dat dit steeds vaker gevraagd wordt er is toch een markt voor lijkt me,maar dat wil bij mij niet zeggen dat ik het daarom doe.Je ziet ook steeds meer dvp ermee adverteren.Er bestaat zelfs een forum voor mannen en dvp die nzc doen en aanbieden.Wel denk ik dat er een verschil is tussen de dames in een sauna-club en de damens,zoals ik,die thuis ontvangen,ik voel totaal geen druk om overstag te gaan omdat andere het doen,ik heb niet met die andere te maken,ik ben alleen,heb geen concurentie,wat de dames in een sauna-club dus wel hebben.

Groetjes lellebel :smkiss:

Bart
6 maart 2007, 09:09
En Bart niet zo naief,jij wil net als rlover een week alles met rubber zie andere topic. (ook volgens jouw bestaat dwang bij PZC) en dames moeten het doen omdat andere het doen onzin Bart.



Jansen, geloof vooral wat je gemoed je dicteert te geloven !

NB: Om mij en rplover correct te citeren: Ik stel de keus an de dames. Dat jij die keuze van de dames al invult als "met" is veelzegend. Blijkbaar ga je er ook vanuit dat ze het liever met doen.

Bart

paul22
6 maart 2007, 11:20
maar vroeg me af welke uitslag er kwam als het omgedraaid was,dus als die vraag aan de dvp gevraagd werd.:

Wordt in nederland regelmatig gemonitoord (onderzocht door RIVM zie hun website) , ik dacht dat 20% van de DVP's aangaf NZC te doen.


.Er bestaat zelfs een forum voor mannen en dvp die nzc doen en aanbieden.:
En daar zie je toch de nodige Nicks schrijven die we hier ook kennen.



Wel denk ik dat er een verschil is tussen de dames in een sauna-club en de damens,zoals ik,die thuis ontvangen,.

Groetjes lellebel :smkiss:

Wordt er weer verschil gemaakt ? Ik kan me nog goed herinneren , ook al is het een tijd geleden, dat ik in Brabandse privehuizen hetzelfde technische paket kreeg aangeboden als in de Saunaclub, inclusief TZ,FZ,FT en mijn lievelingsdame in die tijd dacht dat ze me nog meer kon binden door ook NZC in haar pakket voor mij op te nemen. Gewoon in Nederland , Nederlandse dame die iets extra's wil doen voor een goedbetalende en wekelijkse stamgast.(zij ontving mij ook thuis/prive)

(ik vindt RP en wat hij krijgt bij de ramen een mooi voorbeeld voor het andere pakket dat stamgasten aangeboden wordt)

PS. degene die denkt dat de veelschrijvers op dit forum een representatieve doorsnee vormen van alle wandelaars begrijpen er niet veel van.:nee:

Azrael
6 maart 2007, 13:37
Ik vind de hele discussie hier over pay-sex zonder condoom een nutteloze discussie. De personen die graag alles zonder condoom zullen doen zullen zich niet door deze discussie op een ander idee laten brengen. En de personen die de problemen inzien zullen zich ook niet laten overtuigen om nu plotseling alles zonder condoom te laten doen. De wezenlijke discussie zou moeten zijn of je werkelijk zo naief bent dat je denkt dat je niets kunt oplopen in de club. Ik persoonlijk kan er niet wakker van liggen of een ijsbeer hier een soa oploopt of niet. Alleen als hij het door onveilige sex aan een ander overdraagt, zij het een andere ijsbeer of een dame of een familielid, dan heb ik er een probleem mee.

We zijn allen gewoon te zelfzuchtig en de egoistisch, want het is toch gewoon lekkerder zonder condoom? Daarom blijven we er naar vragen en dwingen we de gemiddelde dame in een FKK om dit in haar pakket op te nemen. Maar als we eens een beetje afstand konden nemen, kunnen we misschien inzien dat we niets anders doen dan russich roulette te spelen met ons eigen leven en het leven van de personen om ons heen. :nee:

paul22
6 maart 2007, 14:07
nemen. Maar als we eens een beetje afstand konden nemen, kunnen we misschien inzien dat we niets anders doen dan russich roulette te spelen met ons eigen leven en het leven van de personen om ons heen. :nee:

De kans op een klassieke SOA schat ik voor een regelmatige NZC-er op 100%. Ook voor de FZC-er geldt, je komt met zeer grote waarschijnlijkheid aan de beurt. En doorgeven aan echtgenote/vriendin is dan zeer waarschijnlijk.

Maar.... Russich roulette... Spelen met ons leven (en je bedoelt niet de echtgenote die je leven pakt). Waar heb je het over..

Tip .Lees eens wat vaker een RIVM verslag ;)

Azrael
6 maart 2007, 14:12
Maar.... Russich roulette... Spelen met ons leven (en je bedoelt niet de echtgenote die je leven pakt). Waar heb je het over..


Inderdaad het is een goede tip voor je. Lees eens iets vaker een RIVM verslag, dan weet je ook waar je het over hebt. Ben je nog zo naief dat je denkt dat alle soa's met een vaccinatie weer verdwenen zijn? Er zijn genoeg soa's die je je hele leven bij je draagt en die je ook aan iedereen met wie je onbeschermde sex hebt kunt overdragen. Maar goed, ik zal me vanaf nu wel buiten deze discussie houden.:moon:

rplover
6 maart 2007, 14:27
...indit topic.
Loesje zegt:

dan voel je de lente eindelijk kriebelen......blijkt het schaamluis

een SOA heb je nooit alleen

Jansen
6 maart 2007, 23:14
Als je iemand tegenkomt waar je wat meer mee krijgt dan alleen sex,dan gaat vreemd genoeg de sex ook veranderen.

Misschien wordt je roekelozer in het gebruik van een condoom na vele bezoeken.

Of misschien wordt de sex wel minder en vind je het al prettig om heel lang met haar samen te zijn en daardoor de eventuele sex wel veiliger wordt door het respect van beide.

Ik kan alleen vertellen dat mijn ervaring hier boven staat in allebij de zinnen.

Ik weet van te voren dan ook niet wat er gaat gebeuren,maar laat me gewoon gaan.

Soms achteraf Fout.

Willem2
7 maart 2007, 01:38
Beste IJsberen,

Kennelijk is het heel lastig om in deze thread gewoon de vraag te beantwoorden en "on-topic" te blijven. Er worden heel snel allerlei conclusies getrokken en allerlei zaken bijgehaald. Daarom zal ik maar ingrijpen en één en ander uit elkaar trachten te halen.

Groeten Willem2

bootyfan
25 maart 2009, 22:11
Frans zonder en Frans totaal zonder komen dus al eens voor.
Moet ook toegeven, dat ik mij toch wel enkele keren heb bezondigd aan 'gummiloze' sex.
Hoe is dat nu toch mogelijk, zou je zeggen, ... tja, hoe komt het ?
Met mijn toenmalige favo dame heb ik ongeveer een jaar geleden een keer of twee onbeschermde sex gehad. In the heat of the moment vroeg ze me of ik wilde, dat ze het pakje met het condoom opendeed of weggooide?
Compleet in een roes van verliefdheid en sexueel danig over mijn toeren heb ik dan voor het tweede gekozen. Achteraf spijt natuurlijk, maar dat waren dan de spreekwoordelijke vijgen na Pasen.
Daarna is mij dit nog eens overkomen bij een superjonge DVP. Ze had me al eens compleet leeggezogen, die sessie, toen ze me spontaan nog anaal aanbood. Met een veeeel te strak condoom lukte het toen zo moeilijk, dat ze uiteindelijk het ding eraf trok, mijne charel compleet inoliede met lubricant en hem er spontaan 'bare' instak.
Heerlijk gevoel natuurlijk en heerlijk orgasme, maar opnieuw spijt na de zonde !

Het overkomt mij in ieder geval niet meer!
De feiten dateren gelukkig al van ongeveer een jaar terug. Testen hebben uitgewezen, dat we geen van allen gekke dingen hebben overgehouden van deze avonturen. Maar de onzekerheid was toch groot bij alle partijen.
Nie meer doen, dus !

:nee: :nee: :nee:

Picasso 1
25 maart 2009, 22:29
Compleet in een roes van verliefdheid en sexueel danig over mijn toeren heb ik dan voor het tweede gekozen.

Het overkomt mij in ieder geval niet meer!


Slecht nieuws voor je: Bij de volgende complete roes van verliefdheid en sexueel danig over je toeren, gaat het je weer overkomen.

bootyfan
25 maart 2009, 22:50
Slecht nieuws voor je: Bij de volgende complete roes van verliefdheid en sexueel danig over je toeren, gaat het je weer overkomen.

Nope, voor mij waren dit echt wel 'jeugd'zondes. Ik ga pas vreemd (om het maar met een gekke uitspraak te noemen) sinds februari 2008. De beschreven voorvallen hadden allen plaats rond maart/april. Het hele wandelwereldje was voor mij toen nog een overrompeling. Ik sta er momenteel, na een 80-tal verschillende dames, een stuk nuchterder tegenover en zal die fout echt niet meer maken.

Ace2
25 maart 2009, 23:12
Nope, voor mij waren dit echt wel 'jeugd'zondes. Ik ga pas vreemd (om het maar met een gekke uitspraak te noemen) sinds februari 2008. De beschreven voorvallen hadden allen plaats rond maart/april. Het hele wandelwereldje was voor mij toen nog een overrompeling. Ik sta er momenteel, na een 80-tal verschillende dames, een stuk nuchterder tegenover en zal die fout echt niet meer maken.

Dat maak ik mij elke keer ook weer wijs.