Volledige versie bekijken : Kelly ex-q
voske
4 maart 2007, 12:34
Donderdagavond voor het eerst in saunaclub Queenies geweest. Aangenaam maar kort verblijf gehad. Er waren op die moment zeer weinig dames aanwezig, toch aan de praat geraakt met Kelly. Een zeer lieve, spontane meid, ook boven een aangename tijd mee doorgebracht. Ze kon me weinig info geven over de club daar ze er zelf zeer sporadisch komt. Voor haar gaat kwaliteit boven kwantiteit, vandaar dat ze zo weinig komt en nooit lang blijft, maar ze is echt een aanrader! Dus mede-ijsberen om haar te strikken is het een kwestie van timing. Ik had vernomen dat ze meestal dinsdag en donderdagavond er is maar van half 7 tot 10 uur ofzo. Voor mij alvast een punt om op agenda te noteren
Hollandmale
4 maart 2007, 17:52
Naam : Kelly
Haarkleur/-lengte : Bruin-blond/lang
Lengte dame : 1.75-1.80
Postuur/Cupmaat : Normaal/B
Nationaliteit/Taal : Vlaams/NL
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings : --
Service : Goed; TZ, PZC, beffen, NMC, massage
Bijzonderheden : Aanwezig 's-avonds op dinsdag + donderdag
billie
19 maart 2007, 16:50
Afgelopen vrijdag mijn tweede keer in Queenies en daar een gezellige avond gehad. Rond 16.00h ben ik daar toegekomen en het was er heel rustig, zowel weinig mannen als vrouwen. Ik denk toch dat de mannen in de meerderheid waren. Aan de praat geraakt met Kelly en uiteindelijk ook boven met haar in bed beland. Het was heel aangenaam. Ik heb de rest van de avond met haar aan de toog doorgebracht. Op het einde kwam haar vriendin Sarah (marrokaanse) er ook nog bij staan. Voor mij was het toen tijd om naar huis te gaan.
Kelly, als je dit leest, het was heel fijn!
tijgertje Kelly
24 maart 2007, 16:49
:freu: hey Billie,
ik wil je toch bedanken voor je lieve commentaar hier op het forum. Ik vond het ook heel fijn hoor, en vind het leuk te lezen dat het bij jou ook zo was!
Thx lieve schat,
xxx
kelly:
Flurkman
24 maart 2007, 21:34
Een lieve meid inderdaad. Heb haar een hele tijd geleden eens in het Rozenhofke (enkele km verderop, richting Herentals) ontmoet. Toen al pijpen zonder, en lekker meeflurken... Heerlijk hoe die meid automatisch aanvoelt op welke manier ze best meeflurkt... Bijzonder gewillig in bed, beslist niet koudbloedig...