Volledige versie bekijken : Na half uur en nog steeds geen kamer vraag. Hoe op te lossen?
Beste beren,
Ik heb een vraag, waar ik jullie meningen ook wilt horen. Namelijk: Wat zou jij doen als een dame naast jou komt zitten, waar jij totaal geen interesse hebt in die dame. Maar na enkele minuten, is er opeens een klik. Er wordt hierbij ook aangeraakt door haar initiatief, waar jij vervolgens dat terug doet. Zoenen is er niet bij. Na een tijdje, laten we zeggen half uur, is de situatie nog steeds hetzelfde, waarbij de kamer vraag niet gesteld is. Ook jouw mening blijft standvastig....geen interesse. Hoe zouden jullie dit netjes afhandelen?
-Er moest eigenlijk binnen 5 min tegen haar duidelijk vermelden dat jij geen interesse hebt in haar of;
-Jij moest tegen haar zeggen laten we naar een kamer gaan of;
-Zij moest tegen jou zeggen laten we naar een kamer gaan of;
-Zolang zij jou niet vraagt voor een kamer, dan door blijven gaan of;
-Tegen haar zeggen dat je naar de wc gaat of naar de douche. M.a.w. haar ontwijken of;
-Je loopt weg en stapt op een andere dame af of;
Bedankt voor jullie reacties
Badslippers
2 juni 2019, 11:17
[ . . . ] Wat zou jij doen als een dame naast jou komt zitten, waar jij totaal geen interesse hebt in die dame. Maar na enkele minuten, is er opeens een klik. Er wordt hierbij ook aangeraakt door haar initiatief, waar jij vervolgens dat terug doet. Zoenen is er niet bij. Na een tijdje, laten we zeggen half uur, is de situatie nog steeds hetzelfde, waarbij de kamer vraag niet gesteld is. Ook jouw mening blijft standvastig....geen interesse. Hoe zouden jullie dit netjes afhandelen?
[ . . . ]
Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt totaal geen interesse maar er is wel een klik. Dat klinkt me een beetje tegenstrijdig. Vragen:
Wat versta jij onder "een klik"? En waarom heb je totaal geen interesse?
Ik zeg steeds onmiddellijk tegen een dame die me niet interesseert dat ze wel bij mij mag zitten en dat ik haar aandacht respecteer maar dat er geen kamer gaat komen.
Soms vragen ze dan nog wel waarom.
zeg ik , te moe, juist gekamerd, ik wacht op iemand.....enz.
Piet Plezier
2 juni 2019, 12:52
geen intresse wel een klik
verklaar je nader,want hier kunnen we niets mee.
Met klik bedoel ik: dat de gesprekstof vloeiend en spontaan gaan. Er vallen ook geen stiltes. Ik heb geen interesse, omdat ze totaal niet mijn type is, maar vanwege de klik.....
Jan Verplancke
2 juni 2019, 12:56
Geen interesse, maar wel een klik na een paar minuten en dan 'n half uur voelen, maar nog steeds geen interesse?
Verder snijdt het mes aan twee kanten. Een dame kan natuurlijk eerder dan 'n half uur peilen of er 'n kamergang in zit of niet. De beer kan ook eerder dan na 'n half uur aangeven dat 'n kamer er niet in zit.
Jan_Wandelaar
2 juni 2019, 13:16
Maar na enkele minuten, is er opeens een klik. Er wordt hierbij ook aangeraakt door haar initiatief, waar jij vervolgens dat terug doet.
Ik begrijp het al:
Je was op zich wel geïnteresseerd in de dame, maar niet geïnteresseerd in het betalen van de dame. Dus zei je geen NEE tegen wat gratis gefriemel op de bank, en liet dat vrolijk een half uur voort duren. Gratis kunnen genieten is voor een bepaald slag beren nu eenmaal het summum.
Dat is niet netjes, dus is er ook geen manier om dat netjes af te handelen.
Met welke lulsmoes je er ook onderuit probeert te komen: de dame heeft dit toch wel door, en zal na afloop haar collega's inlichten over jouw manier van doen. Hebben meerdere dames een slechte ervaring met jou dan sta je binnen no-time te boek als een te mijden beer. Als de meerderheid van de klandizie in een bordeel deze manier van doen erop na houdt dan word een dergelijk bordeel een te mijden bordeel, en kan de uitbater de line-up alleen in stand kan houden door hoeren met een straatmentaliteit binnen te laten.
J.W.
Piet Plezier
2 juni 2019, 13:22
Ik begrijp het al:
Je was op zich wel geïnteresseerd in de dame, maar niet geïnteresseerd in het betalen van de dame. Dus zei je geen NEE tegen wat gratis gefriemel op de bank, en liet dat vrolijk een half uur voort duren. Gratis kunnen genieten is voor een bepaald slag beren nu eenmaal het summum.
.
J.W.
ik heb daar geen moeite mee hoor
dat wil ik ook wel laat ze maar friemelen dat is haar keuze
Nee juist niet, had geen interesse in haar. Dat het zolang zou gaan duren, wist ik van te voren ook niet. Laat staan dat ik gratis verwacht.
Ik begrijp het al:
Dat is niet netjes, dus is er ook geen manier om dat netjes af te handelen.
Met welke lulsmoes je er ook onderuit probeert te komen: de dame heeft dit toch wel door, en zal na afloop haar collega's inlichten over jouw manier van doen. Hebben meerdere dames een slechte ervaring met jou dan sta je binnen no-time te boek als een te mijden beer. Als de meerderheid van de klandizie in een bordeel deze manier van doen erop na houdt dan word een dergelijk bordeel een te mijden bordeel, en kan de uitbater de line-up alleen in stand kan houden door hoeren met een straatmentaliteit binnen te laten.
J.W.
vrije jongen
2 juni 2019, 16:14
Met klik bedoel ik: dat de gesprekstof vloeiend en spontaan gaan. Er vallen ook geen stiltes. Ik heb geen interesse, omdat ze totaal niet mijn type is, maar vanwege de klik.....
Je zit niet in de kroeg... als je echt geen zin in haar gaat hebben, of duidelijk melden zoals Das zegt, of niet participeren in het gesprek (want een vloeiend gesprek komt niet van 1 kant). Zo moeilijk is het niet om een gesprek dood te laten bloeden.
Mocht het een "nu niet" dingetje zijn, is het meestal ook beter om dit duidelijk te maken. Sommige van mijn leukste kamers zijn zo ontstaan. Ik geen zin, zij eigenlijk ook geen zin/weinig anders te doen... en een aantal uur later een superkamer.
PS dit geldt voor 1 op 1 samen in een bankje. Als het een groepsgesprek is meet meerdere dames/mannen, kan je soms uren in de weer zijn zonder dat je iets gaat doen/van plan bent te doen.
Flipper
2 juni 2019, 20:32
ik zeg meteen sorry geen interesse..als ik ze niet ken.
Jan Verplancke
2 juni 2019, 20:53
Nee juist niet, had geen interesse in haar. Dat het zolang zou gaan duren, wist ik van te voren ook niet. Laat staan dat ik gratis verwacht.
Ze blijft toch niet 'n uur friemelen terwijl jij nul komma nul interesse hebt?
friemelen en niet gaan kameren is NOT DONE! het hoort niet! klaar!
Flipper
3 juni 2019, 01:08
Dat weet ik niet Deket is wel n snelle manier om erachter te komen of ze stinkt of niet.. (sorry maar tegenwoordig, is dat geen uitzondering)..
Sinds de nieuwe prostitutie wet is de hygiëne bij de dames slechter dan ooit. Grappig dat dat wat ze wilde bestrijden juist hetgeen is dat ze nu juist in de
hand werken.. Hoe weet ik dat, nou ik bef graag, ik kan je zeggen dat ik een fris gewassen poes tegenwoordig een zeldzaamheid is.
Ik gok zelfs dat ze het soms express doen.
het is hoe je friemelen definieert : op de schoot en wat aanrakingen? oke,de deketmethode om te weten of de deketmeid de moeite waard is
maar niet al vingeren en/of tz, dan ga je naar de kamer. ik deed dat ook maar dan ging ik telkens naar de kamer
een keer was een uitzondering,er kwam een Kroatisch meije in de Sixsens bij mij,met de woorden ; ik hoor dat jij alleen met de knapste en jonge meisjes gaat,vind je mij knap genoeg?"
ben haar naam al kwijt maar ze beweerde kleuteronderwijzeres te zijn en dit als bijberoep deed,was een aangename vrouw en voor ik het besefte waren we aan het tongen
toen ze een drankje haalde kwam een ijsbeer mij vertellen dat die nooit zonder condoom pijpt
ik vroeg haar ; je pijpt toch zonder,zij reageerde met neen,maar je gaat zeker het verschil niet voelen,ik pijp zeer goed
heb het toch maar afgeblazen toen
Eddy_V
3 juni 2019, 07:02
Dat weet ik niet Deket is wel n snelle manier om erachter te komen of ze stinkt of niet.. (sorry maar tegenwoordig, is dat geen uitzondering)..
Sinds de nieuwe prostitutie wet is de hygiëne bij de dames slechter dan ooit. Grappig dat dat wat ze wilde bestrijden juist hetgeen is dat ze nu juist in de
hand werken.. Hoe weet ik dat, nou ik bef graag, ik kan je zeggen dat ik een fris gewassen poes tegenwoordig een zeldzaamheid is.
Naar wat voor gribus clubs ga jij waarop jii deze ervaringen baseert ??
Dan weten we waar we beter niet naar toe kunnen gaan.
In de clubs waar ik zo af en toe kom heb ik die ervaring totaal niet.
En mbt friemelen en tijdsbesteding: ik geef al in de eerste seconden aan als de betreffende dame geen kans maakt op een nadere kennismaking. Als zij dan toch in de buurt blijft en zelfs “handtastelijk” is, dan zal ik haar niet direct van mij afslaan zoals JW dat vroeger kennelijk deed om maar vooral niet als profiteur over te komen. Wel zal ik nogmaals herhalen dat een vervolg er niet in zit, hoe goed zij haar best ook doet. Als de dame beslist onaantrekkelijk is dan zou ik haar verzoeken te vetrekken of zelf een bankje verder gaan zitten. Kennelijk heb ik een bepaalde uitstraling dat mij dit niet vaak overkomt.
Iets anders is het als een bekende dame bij mij komt zitten of zoals in Sixsens en Babylon in het zwembad komt dollen. Ook dan laat ik weten dat er niet (direct) een kamer in zit als ik dat ook nog niet van plan ben. Maar deze dames komen dan ook regelmatig even hun rustmomentje zoeken en gebruiken mij als een soort van schuilplaats of hebben er schik in om wat te spelen in het warme water. Eigenlijk zou ik daar geld voor moeten vragen :)
hvdk52
3 juni 2019, 12:57
@ Flipper
Graag namen noemen van die te mijden clubs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar kun je een zeker aantal beren een groot plezier mee doen!
Jan Verplancke
3 juni 2019, 13:38
@ Flipper
Daar kun je een zeker aantal beren een groot plezier mee doen!
Haha zat je met je tong in de kwark van je voorganger?
de duisburg spesjalist
3 juni 2019, 17:45
Naar wat voor gribus clubs ga jij waarop jii deze ervaringen baseert ??
Dan weten we waar we beter niet naar toe kunnen gaan.
In de clubs waar ik zo af en toe kom heb ik die ervaring totaal niet.
En mbt friemelen en tijdsbesteding: ik geef al in de eerste seconden aan als de betreffende dame geen kans maakt op een nadere kennismaking. Als zij dan toch in de buurt blijft en zelfs “handtastelijk” is, dan zal ik haar niet direct van mij afslaan zoals JW dat vroeger kennelijk deed om maar vooral niet als profiteur over te komen. Wel zal ik nogmaals herhalen dat een vervolg er niet in zit, hoe goed zij haar best ook doet. Als de dame beslist onaantrekkelijk is dan zou ik haar verzoeken te vetrekken of zelf een bankje verder gaan zitten. Kennelijk heb ik een bepaalde uitstraling dat mij dit niet vaak overkomt.
Iets anders is het als een bekende dame bij mij komt zitten of zoals in Sixsens en Babylon in het zwembad komt dollen. Ook dan laat ik weten dat er niet (direct) een kamer in zit als ik dat ook nog niet van plan ben. Maar deze dames komen dan ook regelmatig even hun rustmomentje zoeken en gebruiken mij als een soort van schuilplaats of hebben er schik in om wat te spelen in het warme water. Eigenlijk zou ik daar geld voor moeten vragen :)
ze komen niet allemaal in e nette sauna club zoals wij edy-v
@ Flipper
Daar kun je een zeker aantal beren een groot plezier mee doen! Goed voorbeeld doet volgen toch?
Sjaaksnaak
3 juni 2019, 19:03
Om terug te komen op je puur hypothetische vraag:
Je zou de dame op z’n minst een drankje kunnen aanbieden. De meeste clubs hebben een piccolo of duurdere opties. Dan kan je rustig verder met je gesprek en friemelwerk. Uiteindelijk zal de dame dan ooit wel de kamervraag stellen/ herhalen (ik vind dat je dan wel nee zou kunnen zeggen).
Maar alleen friemelen zonder te kameren is not done. Ergens op dit forum staan wel de regels, daar staat geloof ik een paar minuten op het bankje zitten als afkappunt.
mentholbear
17 juni 2019, 10:00
Dat lijkt me sterk vd dame af te hangen en deels vd voorzieningen. In YY, VV en SS bijvoorbeeld, heb je douches en/of bidet op de kamer. Sommige dames wassen zich daar consistent.
Maar ook in H7 bv waar de douches niet op de kamers aanwezig zijn, zijn er dames die zich opfrissen in de douches nabij de kamers op de bovenste verdieping. In t begin vreesde ik bij hen op tijdrekken, maar de tijd ging netjes pas in, nadat ze terug was.
Je zit niet in de kroeg... als je echt geen zin in haar gaat hebben, of duidelijk melden zoals Das zegt, of niet participeren in het gesprek (want een vloeiend gesprek komt niet van 1 kant). Zo moeilijk is het niet om een gesprek dood te laten bloeden.
Mocht het een "nu niet" dingetje zijn, is het meestal ook beter om dit duidelijk te maken. Sommige van mijn leukste kamers zijn zo ontstaan. Ik geen zin, zij eigenlijk ook geen zin/weinig anders te doen... en een aantal uur later een superkamer.
Herkenbaar dat sommige memorabele kamers ontstaan, bij opbouw wanneer beiden nog niet aan kameren toe zijn. Dat zeg ik ook wanneer ik me fysiek niet tot de dame aangetrokken voel.
Maar ook zitten daar bij die begonnen als KpopX meldde, dat er niet (direct) interesse is, maar dat tijdens het praatje een klik ontstaat. Heb me dan geregeld door die klik over te laten halen. En daar zaten geregeld ook goeie kamers tussen.
Om terug te komen op je puur hypothetische vraag:
Je zou de dame op z’n minst een drankje kunnen aanbieden. De meeste clubs hebben een piccolo of duurdere opties. Dan kan je rustig verder met je gesprek en friemelwerk. Uiteindelijk zal de dame dan ooit wel de kamervraag stellen/ herhalen (ik vind dat je dan wel nee zou kunnen zeggen).
Maar alleen friemelen zonder te kameren is not done. Ergens op dit forum staan wel de regels, daar staat geloof ik een paar minuten op het bankje zitten als afkappunt.
Een duur drankje aanbieden (waar ze soms ook een deel van krijgt uitbetaald) is dan inderdaad een optie. Aan de andere kant kan imho pre sales ook gecompenseerd worden met een lange kamer of regelmatige herhaling.
Alleen friemelen vind ik ook not done. Bovendien hou ik daar ook niet zo van. Soms zie je een dvp van de ene beer naar de andere beer gaan, grijpt ze ze stuk voor stuk bij de staafmixer... Zonder tussentijds te wassen. Soms streelt ze je ook over je gezicht, lichaam en badjas. Of is dat om haar handen af te vegen...? :baby2: