PDA

Volledige versie bekijken : Ranya (Roemeense)

HellaHolla
9 juni 2019, 22:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Ranya (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Voorheen schijnbaar in Babylon werkzaam geweest. Geen aanrader.

HellaHolla
9 juni 2019, 22:59
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=661506#post661506

Op een gegeven moment kwam Ranya binnen. Die was nog in mijn geheugen blijven hangen van mijn vorige bezoek 2 weken geleden. Toen was ik te moe en afgedankt om op kamer te gaan. Hadden toen kort gesproken, vond haar wel sympathiek en niet onbelangrijk: belachelijk knap. Nu was ik nog vers dus ik zeg tegen Sjaak ik ga even vragen wat voor weer het wordt. Ze herkende mijn gezicht nog dus veel hadden we niet te bespreken voor de deal gesloten was. Auf gehts nach Zimmer!

Deze kamergang was helaas niet wat ik er van verwacht had en viel behoorlijk tegen. Beetje Venus-onwaardig zou ik bijna zeggen. Of ze had er geen zin in, of haar service is echt ruk. Ik denk een combi van beiden. Op weg naar de kamer zat de stemming er wel in, eenmaal binnen stond HH Junior snel paraat. Maar dankzij haar overbodige fake geneuzel zakte hij net zo snel als een wielrenner die van een berg naar beneden komt gedenderd weer het dal in. Ze begon al te hijgen en te steunen terwijl ze nog maar een handdoek op het bed aan het leggen was. Niet echt mijn ding. Geen TZ maar dat was nog niet eens erg vergeleken met haar orale kunsten die trokken helemaal op niks. Heb haar maar een andere taak gegeven om me weer in tha mood te krijgen. Gelukkig lukte dat uiteindelijk en intiem was wel ok, met wat moeite nog over de finish gekomen. Voor Venus normen was het echt onvoldoende. Jammer maar helaas bleef het bij het minimale voor haar te weten een half uur.

De kipkenner
13 juni 2019, 19:37
Vorige week weer in mijn geliefde clubje neergestreken. Na een half uur kwam Rayna op mijn schoot zitten. Ze is nog een beetje onwennig in de pre-sales, maar bloedmooi. Gelijk mee kamertje op. Soms heb je een klik en soms niet. Het is een vrouw met een krachtige persoonlijkheid, die zichzelf niet zomaar prijs geeft. Ik heb een goede klik. Tongzoenen, pijpen en een geweldige neuksessie. Na een uur compleet overrompeld. Een welkome aanvulling in deze club, wat ik binnenkort ga herhalen.

HellaHolla
13 juni 2019, 21:27
Goed om te horen dat jij wel een goede kamer met haar hebt gehad. Een kamergang staat of valt inderdaad met een klik!

De kipkenner
13 juni 2019, 21:59
Ben ik met je eens. Ik hoor bijvoorbeeld goede berichten over Alexandra en Monica, maar daar heb ik weer mindere ervaringen mee.

Mooiejoke
13 juni 2019, 22:53
Gisteren met deze dame gekamerd. Tongzoenen niet, vingeren niet. Was maar zo zo allemaal.