PDA

Volledige versie bekijken : Afbeeldingen van dvps

deket
17 juni 2019, 22:29
in Schaarbeek(Brusselse deelgemeente)werd er weer een vluchttmisdrijf met dodelijke afloop vastgesteld(slachtoffer een kind!) en naar (slechte)gewoonte,liet het te softe parket de dader vrij,hoewel hij al eerder voor een identieke zaak werd veroordeeld en zelfs niet mocht rijden
soit deze post gaat niet over mijn kritiek om justitie die blijkbaar niets leren kan maar er bleken al vaak klachten voor het te hard rijden op dat kruispunt
nu heeft de Mortierbrigade,een bekend reklamebureau met Jens Mortier als directeur,de zoon van Guy Mortier exhoofdredacteur van Humo en presentator van Werchter,er iets leuks op gevonden
hun bureau ligt daar en ze hebben er levensgrote posters van DVPs opgehangen om het verkeer langzaam te laten rijden
hun inspiratie deden ze op aan de Aarschotstraat,een ramenbuurt in Brussel waar er nog auto's mogen rijden en die daar stapvoets doen

Eddy_V
17 juni 2019, 22:53
Dat soort reclame posters zijn in Nederland juist verwijderd omwille van de verkeersveiligheid ivm vele kop- staartbotsingen toen die lingerie posters van Sapph (als ik mij niet vergis) aan de kant van weg hingen..

deket
18 juni 2019, 22:15
mmm,kan iets van kloppen ook maar dan is het niet door te hard rijden
de meeste autoongelukken in Belgie gebeuren op de beruchte Chaussee d'amour,de ramenbuurt in sint truiden,Brustem,richting Luik,maar dat zijn geen gevaarlijke,wel vaak bumper tegen bumper

YouMeHer
20 juni 2019, 21:29
Klopt Eddy_V, zo ook Bobbi Eden bij schiphol ;)