Volledige versie bekijken : Mira (Roemeense)
Tooghanger
11 december 2018, 11:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Mira (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, GFE, PMC
Extra info:Uitstekende service
Piet Plezier
23 juni 2019, 15:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Mira (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:super date met deze dame gehad ,ik hoop dat ze blijft. haar naam word nog veranderd want er loopt al een Mia rond.
HellaHolla
23 juni 2019, 16:03
--> Venus Hamminkeln
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=662917#post662917
Gewapend met een biertje stond ik na te genieten in de koele buitenlucht toen de nieuwe Mira ook naar buiten kwam om te roken. Die heeft me een paar kijkers er op zitten, man man man. Daar kon ik niet naast kijken en zij bleef me ook ondeugend aan kijken. Eens even babbelen met dit bloempje. Hele rustige meid. Duits knudde, Engels ging een stuk beter. Half Hongaars / half Roemeens, overgekomen uit Living Room. Daarvoor Dolce Vita en Zwitserland. Na haar sigaret zei ze ga je mee binnen zitten, dus wij op een bankie in de bar geploft. Daar heb ik wel minstens een kwartier met haar in mijn armen gezeten. Zonder poespas. Beetje praten over het weer, jullie kennen het wel. Normaal rijg ik de kamers niet aan elkaar en zit er altijd wel een flinke break tussen. Maar hier kwam ik gewoonweg niet onderuit. De rust en ontspanning die dit vrouwtje met zich meebracht kreeg me al snel weer in tha mood voor de volgende ronde. Afwimpelen was er niet meer bij. Na een tijdje heb ik haar om een sloesol gestuurd en vertrokken we weer naar de kamer.
Volgens mij zijn wij echt elkaars type ofzo want wat er op de kamer allemaal gebeurde was echt niet normaal. Uitstekend met een hoofdletter U. De hele shebang kwam zonder problemen aan bod. Alsof ik met mijn eigen vriendin aan het vrijen was, die ik overigens niet heb. Daar waar Sabina wat zakelijk was in het begin was het hier direct persoontje en persoontje. Geen gezeur, geen gedoe, geen gemaar. Een aanwinst voor de club, hopelijk mag en wil ze nog lang blijven! Uur later gesloopt van de kamer gekomen. Mira vroeg nog of ik wist welke energydrink ze hier hadden, want ze was helemaal dood. :biggrin:
HellaHolla
23 juni 2019, 16:04
Ze heet Mira, we hebben het verkeerd verstaan gisteren. Gaat om deze dame:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52645-Mira-(Roemeense)
Piet Plezier
23 juni 2019, 16:14
ze krijgt toch nog een andere naam,dat passen ze later wel aan
noglangnietuitgewandeld
14 juli 2019, 22:04
Tot en met vandaag was het nog Mira. Vorige week leerde ik haar kennen, en er kwam een ouderwetse no nonsense date van. Vandaag op herhaling geweest, want ze was me goed bevallen. Waar Venus veel slanke petite dametjes huisvest, is Mira er een met een heerlijk wulps postuur. Mooie grote zachte borsten. De handen meer dan vol zowel voor als achter. Zo heb ik ze graag. Daarbij echt voluit zoenen. Niet dat voorzichtige puntje puntje, maar aan het werk met die tongen. Een lekkere ondeugende meid, een good bad girl. De spiegelkamer heeft echt meerwaarde. Welke kant ik ook op keek, er werden overal rijen dik de nlnu's gepijpt door ontelbare Mira's. Ze heeft daar duidelijk plezier in. Tijdens de beurt liet ze zich ook lekker gaan. Kortom, een aanwinst voor de club en een reden te meer om voor Venus te kiezen.
de denker
7 augustus 2019, 18:24
Tot en met vandaag was het nog Mira. Vorige week leerde ik haar kennen, en er kwam een ouderwetse no nonsense date van. Vandaag op herhaling geweest, want ze was me goed bevallen. Waar Venus veel slanke petite dametjes huisvest, is Mira er een met een heerlijk wulps postuur. Mooie grote zachte borsten. De handen meer dan vol zowel voor als achter. Zo heb ik ze graag. Daarbij echt voluit zoenen. Niet dat voorzichtige puntje puntje, maar aan het werk met die tongen. Een lekkere ondeugende meid, een good bad girl. De spiegelkamer heeft echt meerwaarde. Welke kant ik ook op keek, er werden overal rijen dik de nlnu's gepijpt door ontelbare Mira's. Ze heeft daar duidelijk plezier in. Tijdens de beurt liet ze zich ook lekker gaan. Kortom, een aanwinst voor de club en een reden te meer om voor Venus te kiezen.
Inderdaad een aanwinst voor deze club. Heerlijk lijf, zalige tieten en een lekkere kut. Goede service, echt Venus niveau.
The Major
8 augustus 2019, 22:05
Inderdaad een aanwinst voor deze club. Heerlijk lijf, zalige tieten en een lekkere kut. Goede service, echt Venus niveau.
inderdaad is de spiegelkamer voor Mira blijkbaar inspirerend en ligt ze vaak naar zichzelf te kijken.....ik hou normaal gesproken juist van iets slankere dames, maar zij benaderde mij vandaag zo enthousiast dat ik besloot er gewoon minstens een half uurtje aan te wagen....
Dat enthousiaste ging op de kamer in het kwadraat door en leverde een heerlijke sessie van twee uur op....echt een topper dus.....
hasta la pasta
17 augustus 2019, 10:17
Inderdaad een aanwinst deze meid. Terwijl ik haar niet kende kwam ze me out-of-the-blue even voorstellen voordat ze met een andere klant op kamer ging. Een tijd later stapte ik op haar af en waren we er snel uit dat we voor beperkte tijd met elkaar moesten gaan trouwen. Tongzoenen prima, de rest ook goed. Ze lag me zo lekker te pijpen dat ik het op een FT liet aankomen. Na 25 minuten was het dus gepiept. Ik geef er overigens vier sterren voor.