PDA

Volledige versie bekijken : Budgetclubs

deket
27 juni 2019, 21:35
nu een goede zaak bij die nieuwe Duitse wet is dat men de Partytreffclubs weg wil hebben,of had ik dit verkeerd begrepen?
maar voor veel klanten met een kruideniersmentaliteit is er nu de op dit forum blijkbaar populaire ;By Night
hoe doen jullie dat,het klein wisselgeld dat je aan de kassa in de Jumbo terugkrijgt in een sok stoppen en daar die meiden mee betalen?
en ondertussen loopt het bij de buren van PHG leeg
nu iedereen doet wat hij wil,maar ik zou me doodschamen,30 euro voor een sessie
in vele steden tippelen er junkies die ook zulke prijzen vragen
best maar goed laten controleren op SOA's want anders kan het ook in de betere clubs worden doorgegeven

Willem2
27 juni 2019, 21:44
Ik heb de titel even aangepast en een hoofdletter gegeven. Is een budgetclub wel een budgetclub en deket gaat er van uit dat als je maar meer en meer geld ergens insteekt dat je betere 'kwaliteit' krijgt? Maar wat is dan eigenlijk die kwaliteit.

stimpy3
27 juni 2019, 21:54
Volgens mij is het verschil tussen 'budgetneukers' en 'clubbezoekers' het verschil dat de eerste alleen maar willen raggen en klaarkomen (en dat ze daarbij met hun vette vingers aan een wijf kunnen zitten, hoeft niet mooi of slank te zijn, als het maar vrouwelijke vormen heeft), terwijl de 2e groep wat hogere eisen stelt aan de 'optik' van de dames en ook de ervaring zelf (het gaat niet om klaarkomen, maar om een goede pot sex waarbij klaarkomen een extra is).

Maar goed, benieuwd wanneer Jan_wandelaar hier in dit topic verschjnt ;-)

deket
27 juni 2019, 22:04
beste W2, kompany kost ook meer dan een of andere potstamper van Willem II ,PSV of Club Brugge
waarom? meer kwaliteit en allure

brombeerzuid
27 juni 2019, 22:13
Ik heb sterk het gevoel dat het vooroordelen zijn van het horen zeggen en lezen.
De prijsstelling in bn is erg scherp, nadeel je zult er geen echte miss world treffen.
De service algeheel verschillend per meid, voorbeeld Vanessa een wat oudere dame 30 plus niet lelijk maar zeker ook niet knap.
Die geeft je een bj van heb ik jouw daar, daarbij tz en bij goedvinden vingeren.
Sterker nog ben je klaar in bv 45 minuten, maak ze de tijd vol met massage of body massage.
Ga ik bij de buren, dan is het poppen en wegwezen dat is het verschil.
Ok in bn kan je ook op een miskleun lopen, afin.
Alleen raggen en klaarkomen kan ,maar er zijn er die zeer goede service geven, dus vooroordeel nooit geweest.

In bn is de verzorging er goed, redelijk ontbijt goed avond eten ,frisdrank uit fles goede koffie(erg belangrijk).
Dat voor 20/30 euro!
Nu heb ik vaker geschreven, rtc of clubs als luderlounge, luderland, sky etc, geven vaak betere service als in de betere clubs!
Meer geld betalen voor een kamer wilt nog niet zeggen betere service PUNT!!!!!

deket
27 juni 2019, 22:18
bij mij is het idd van horen zeggen,ik ben er immers nooit zelf geweest en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst maar zoals ik al schreef,ieder doet maar wanneer ze daar willen gaan neuken,ik geef alleen(zoals altijd)mijn mening

Firehawk
27 juni 2019, 22:21
Ben ook vaker in BN geweest. En goede bezoekjes en mindere gehad. Qua service was het altijd ok en bij een enkele zelfs beter dan in een "duurdere" club. Moet ik mij nu schamen dat ik in BN heb gekamerd omdat de prijzen er lager zijn? Club is verder netjes in orde en goed eten.

deket
27 juni 2019, 22:27
neen,ik schrijf duidelijk dat IK mij zou schamen,dat is geen waardeoordeel naar anderen
nogmaals,ieder doet maar waar hij zich happy in voelt

brombeerzuid
27 juni 2019, 22:27
bij mij is het idd van horen zeggen,ik ben er immers nooit zelf geweest en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst maar zoals ik al schreef,ieder doet maar wanneer ze daar willen gaan neuken,ik geef alleen(zoals altijd)mijn mening

Kom op Deket, je loopt veel langer als mij in dit wereldje!
Je kent nog de pauschall clubs flatrate etc, 60 inkom met wat drinken een koekje en neuken tot je er bij neervalt, ja ook nog ao.
Dat zijn budget tijden het onmenselijke, daarna meer de 1x entree 3,4,5 kamergangen, was al iets beter geen ao!
Bn 25430 luderlounge 50430 daarna idere 10m is 10- extra ja nog een budget tarief iets van 30415 etc etc...................

deket
27 juni 2019, 22:34
loop idd al (te) lang mee in het wereldje
echter de clubs die jij beschrijft heb ik NOOIT bezocht,de Pauschallsclubs dus
ik kwam enkele keren in een zogenaamde budgetclub;de Pantera(bestaat niet meer)
ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij , maar kreeg toen weliswaar op een beleefde manier de opmerking dat ik hierdoor de markt daar zou kunnen verknoeien
is mij altijd bijgebleven en kwam er dan ook niet meer

brombeerzuid
27 juni 2019, 22:43
ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij

Ben niet altijd met je eens maar hier wel mee!

Dalton
28 juni 2019, 00:19
loop idd al (te) lang mee in het wereldje
echter de clubs die jij beschrijft heb ik NOOIT bezocht,de Pauschallsclubs dus
ik kwam enkele keren in een zogenaamde budgetclub;de Pantera(bestaat niet meer)
ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij , maar kreeg toen weliswaar op een beleefde manier de opmerking dat ik hierdoor de markt daar zou kunnen verknoeien
is mij altijd bijgebleven en kwam er dan ook niet meer

ACAPULCO-GOLD(PANTERA) bestaat nog steeds en is een mooiere en betere club dan LIVINGROOM.
Heerllijk eten en geen wachttijden voor eens te neuken genoeg kamers en appartementjes.
Hier werken alleen maar dames uit de hogere kringen oftewel de adel uit ROEMENIE,BULGARIJE EN HONGARIJE.
Daardoor verstaan ze het vak heel goed omdat het met de paplepel is ingegoten.
Je moet ze het geld wat ze verdienen op de kamer in het tasje stoppen wanneer ze het niet zien want ze willen liever geen geld hebben daar hebben ze al zoveel van in hun thuisland,het is voor deze dames een hobby om de arme sloebers heerlijk te verwennen.
Af en toe komt er een ijsbeer binnen gewipt die zich beter voelt dan een ander en probeert met geld een beetje waardigheid te kopen maar dan ga je bij deze dames volledig de mist in.
Hier in GOLD draait het niet om geld maar meer een opvang voor arme uitgerangeerde mannen die met hun tijd geen raad weten,echte engeltjes zijn het.
Mij halen ze iedere zaterdag op met de fiets(tandem) zo kom ik nog eens ergens,goede oefening voor de beenspieren en kunnen ze het pijpen langer volhouden.

perso
28 juni 2019, 18:04
nu een goede zaak bij die nieuwe Duitse wet is dat men de Partytreffclubs weg wil hebben,of had ik dit verkeerd begrepen?
maar voor veel klanten met een kruideniersmentaliteit is er nu de op dit forum blijkbaar populaire ;By Night
hoe doen jullie dat,het klein wisselgeld dat je aan de kassa in de Jumbo terugkrijgt in een sok stoppen en daar die meiden mee betalen?
en ondertussen loopt het bij de buren van PHG leeg
in vele steden tippelen er junkies die ook zulke prijzen vragen
best maar goed laten controleren op SOA's want anders kan het ook in de betere clubs worden doorgegeven

Hey Deket, je klaagt steeds dat je wordt aangevallen door jan en alleman op dit forum, maar je lokt 't wel zelf uit met dit soort posts.

Ik kwam vroeger ook vaak in de Pauschalclubs en ik schaam me daar echt niet voor. Liepen erg goede dames rond en vaak ook erg mooie jonge slanke poppetjes van een jaar of 18, 19. Veel van die dames gingen later ook naar saunaclubs en sommige van hen kwamen weer terug, om vervolgens weer naar een saunaclub te gaan. Van een aantal van die dames vernomen dat het in saunaclubs stresvoller werken is dan destijds in die pauschalclubs en dat ze daarom steeds even een paar weken terugkwamen.

100% zeker dat jij het ook met ex-Pauschalclub dames hebt gedaan. Ik ben die dames in veel saunaclubs later tegengekomen, zoals Sixsens, Babylon, Samya, Heaven 7, Mondial, Aca Gold, Acapulco, Great Palace, et cetera. By Night overigens nog geen ex-Pauschaldames tegen gekomen, maar wel By Night dames in andere saunaclubs, dus misschien heb je die dames ook weeens gehad.

By Night zelf 2 keer geweest. Daar lopen af en toe ook wel mooie dames rond, zoals Mia, Dorina of Ami. Alleen Dorina ken ik en haar service is zeker niet slecht. Ik denk dat ze op een dag meer verdiend dan een gemiddelde dame in een €50-saunaclub. By Night zelf is voor mij alleen een club waar ik me niet een hele dag kan vermaken en daarom kom ik er niet vaak.

Zie ik mezelf als een budgetneuker, zoals je hierboven hebt beschreven? Denk 't niet. Ik heb die Pauschalclubs vroeger veel bezocht, omdat de kwaliteit gewoon erg goed was. Andere partytreffs ook bezocht, zoals Totalclub Osnabrück, PT Dorsten, McSex en Love Toxic, maar daar vond ik de kwaliteit minder tot zeer slecht. In de Pauschalclubs een aantal dames meegemaakt, waaraan zeer goede dames in saunaclubs nog een puntje aan kunnen zuigen. Daarnaast kamer ik tussen de 20 minuten (Mondial) en enkele uren met een dame in een saunaclub. Ligt er maar net aan welke dame ik ontmoet. Soms verlaat ik een club zelfs zonder te kameren, als ik niets vind dat me past.

En wanneer is een club een budgetclub? als het halfuurtarief €25,-- is? Of € 40,--? of € 50,--? Ik ken clubs waar het halfuurtarief €80,-- is, dus GT, Sixsens, Babylon, et cetera zijn dan ook budgetclubs? En doet de entree daar nog iets aan? En wat is een budgetneuker? Een neuker die alleen voor €25 per half uur neukt? Of een neuker die in GT 1 kamer doet van een half uur? Is een pannekoeker in By Night ook een budgetneuker? Of destijds een clubganger in de Pauschalclubs, die €200,-- entree betaald voor een dagkaart? Ik ken veel beren die geen €200,-- in totaal uitgeven in een €60,-- club.

En dat het bij de buren (PHG) leegloopt, heeft weinig te maken met By Night overigens, maar meer met de kwaliteit van de club zelf. De meeste dames aldaar geven beroerde service. €60,-- aan entree vragen en ook nog eens €50,-- aftikken voor zo'n ongemotiveerde klapekster. Dan liever Dorina in By Night. Die zou je ook eens moeten proberen van je wisselgeld van de Jumbo :biggrin:

En nee, ik stop mijn wisselgeld van de Jumbo niet in een oude sok, omdat ik altijd pin.

brombeerzuid
28 juni 2019, 18:24
Mooi onderbouwd Azis.

Pelagos
28 juni 2019, 18:35
Ik denk dat er iets waanzinnig is aan de onmiddellijke nabijheid van Happy Garden. De twee clubs delen hetzelfde stuk grond en een vergelijking is bijna onvermijdelijk. Ik was woensdag net in de Happy Garden en keek vaak door het hek naar de buren. De ByNight heeft al veel te bieden van wat men in de PHG krijgt tegen premium tarieven. Eigenlijk is het niet slecht. De twee clubs verrijken elkaar.

deket
28 juni 2019, 18:41
aziz,ik klaag niet dat ik aangevallen zou worden,kan wel wat hebben,maar wel indien het laffe aanvallen zijn,;nooit face to face maar veilig achter de PC,geef wel toe dat ik graag provoceer,zal,de aard van het beestje zijn,
dit gezegd zijde zal ik het nog een keer traag herhalen ik vel hier geen moreel oordeel met de vinger omhoog,mijn post is niet de bijbel maar mijn mening
ieder doet waar hij zich goed in voelt
dit weekend forumvrij genieten aan zee,vertrekken dadelijk en van 4 tot 18 juli zeker,dan vliegen naar een mooi,onderschat land en wil ik niet aan saunaclubs denken

WA
28 juni 2019, 18:50
Er zijn geen "budget" of "premium" clubs. Slechts een illusie die klanten van de wat duurdere clubs hoog proberen te houden. "Ik betaal meer dus mag ik daar een labeltje aanhangen" zo'n soort insteek. Daar staan weer ijsberen tegenover die iets minder hechten aan franje en illusie en graag zoveel mogelijk service voor zo min mogelijk €'s wensen en daarbij best wel op uiterlijke schoonheid willen inleveren. Allemaal prima. Alleen moeten men niet zo gepikeerd reageren als er eens een dolletje gemaakt word over het één of het ander. Kennelijk zit er van beide kanten toch wat onvrede over de beleving van deze hobby aangezien er in dit soort topics over het algemeen vrij snel "verklarende" berichten verschijnen waarin men zijn visie uit de doeken doet en ventileert waar het bij de ander aan schort.

Jan Verplancke
28 juni 2019, 21:36
Ben weleens in Schneewitchen geweest of hoe heet het.

Wat een griebus tent was dat. Dan heb ik het niet alleen over de dames of de prijzen, maar over de hele setting. Je kon er onbeperkt neuken, maar maximaal 2 keer met dezelfde dame. Een paar dames vroegen me om even de minimumtijd met ze op een kamer te zitten. Dan kregen ze weer een streepje achter hun naam en hadden ze weer een paar euro verdiend. Letterlijk 'n paar euro.

Dames die daar toen zaten zouden toen in andere clubs normaal gesproken geen omzet draaien. Al zag ik er eentje paar jaar later wel terug in de PHG. Laten we het erop houden dat dat meer zegt over de ontwikkeling van de PHG dan over haar. Marktwerking dus dat ze voor een handvol euro's per beurt daar zaten, maar vond het in alles wel het afvoerputje van de betaalde seks. Gezellig was het er niet, netjes zag het er ook niet uit, de dames hadden er weinig zin in...

Op de Kurfürsterstrasse had ik dat minder en dat heeft al meer weg van 'n tippelzone ergens in Oost-Europa dan wat anders.

Formeel zullen het zelfstandige dames geweest zijn, dus met gedoe over het minimumloon e.d. zit je waarschijnlijk niet. Wil niet de moraalridder uithangen, maar vond destijds dit soort clubs of clubs waar blijkbaar voor een paar tientjes onbeperkt zonder jas gevogeld kon worden wel 'door de ondergrens gezakt'.

Badslippers
28 juni 2019, 22:25
Ben weleens in Schneewitchen geweest of hoe heet het.

Wat een griebus tent was dat. Dan heb ik het niet alleen over de dames of de prijzen, maar over de hele setting.

Ha ha, Schneewittchen inderdaad een griebustent al waren de meningen verdeeld. Wijze Grijze en Bad Pritt konden hun draai daar wel vinden en Wooley, benijsbeer en BS hadden toch meer moeite om aan hun trekken te komen. Nee, dit was een heel merkwaardige club in het onderste segment. Gerenommeerde ijsberen bezochten die tent en schreven erover. Krukar had ook zo zijn bedenkingen maar soms trof je het en had je een leuke sessie. Noel_Citroen werd de keet uitgeflikkerd door die ouwe heks die achter de bar stond. Ha ha lachuhhh als ik dat allemaal nog eens lees.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20478-Schneewittchen-FKK-Club-Viersen-Algemeen-GESLOTEN-!!!!!!/page13

mentholbear
4 juli 2019, 15:21

Wat?! Zo veel??? Het was voorheen 10 entree en 25 per sessie. Deze Dagobear zien ze daar niet meer terug ;)

Maar ik begrijp het commentaar ook wel. Het is niet wat je zegt, maar hoe je het zegt. Doodschamen komt wel erg zwaar over. Ik denk dat het al anders klinkt als je iets zou zeggen dat je het niet over je hart kreeg om een dvp zo weinig te geven ofzo.

Naast wat de anderen al zeiden, bedenk je ook dat sommige dames voor 50 euro per 30 min dagen geen klant kunnen hebben. Dat zie ik ook gebeuren in de duurdere clubs.
Dan lijkt het me fijn dat er uitwijk mogelijkheden bestaan bij goedkopere (budget als je het zo wilt noemen) clubs waar ze terecht kunnen, ipv wc's schobben ofzo.
Zelf een keertje bij Partytreff Xanten geweest (na de overgang 1 juli 2017). En enkele sessies gehad die voldoende en meer waren. Daar zaten niet bepaald mijn types tussen. Maar tja, wie de kleintjes niet eert, die het grote niet weerd. Of nou ja, in dit geval was het net andersom. Wie de grote dvps niet eert... Je begrijpt me denk ik wel :hammer:

En zelf al meermaals gezegd, ik ben blij dat er ook clubs bestaan voor heren met een kleinere beurs (al dan niet gecombineerd met een onverzadigbare lust). Zo kunnen ook zij genieten van het relaxte van een saunaclub, ipv naar de ramen of tippelzones (als die dingen nog bestaan).

seksenfun
4 juli 2019, 18:49
Wie mij wat langer kent, weet dat ik zowat alle clubs in Duitsland reeds bezocht heb. Vroeger genoot ik van die prachtige grote clubs waar je wat meer inkom betaalde maar daarvoor in ruil geweldige wellness en zeer lekker eten kreeg. Daarbovenop nog eens een 80-tal knappe dames. Heerlijk is het dan om daar te vertoeven van alles. Tussendoor een knappe dame scoren die meestal voor € 50 complete service gaf. Inkom € 15 meer voor zoveel meer. Ik gaf het graag.
Alle grote clubs zijn mij bekend. Alle middelgrote clubs zijn mij bekend. Tot de Praagse saunaclub "Sexy Club" toe. Echter... de inkomprijzen begonnen de pan uit te swingen (€ 70,..., sommige clubs verhogen de prijs zelfs al halfjaarlijks zoals SS). Samen daarmee (hoe verzin je het :hammer:) ging de service van de dames STERK achteruit. Dat deed mij uitwijken naar kleine clubs (ik noem het geen budgetclubs want ik vind dat een onnozele benaming). Als de ruimte kleiner is, heb je minder onkosten en zou het dus niet correct zijn om evenveel inkom te vragen, wat de klanten ook niet zouden pikken.

Het laatste dat je van mij kan zeggen is dat ik een budgetneuker ben. Ik gaf tot € 120 aan inkom en gaf tot € 800 uit op één dag aan één dame. Dit zijn uitzonderingen maar de gemiddelden zijn alles te noemen maar niet "wit product".

Ik stelde echter vast dat net die kleine clubs (die toevallig lage inkomprijzen hanteren en waar toevallig de dames niet zo geslepen zijn qua prijssetting en vooral upselling) nog werken met dames die nog steeds de service leveren zoals we die heel vaak spontaan kregen ongeveer 5 jaar geleden in alle saunaclubs. Dingen als tongzoenen en zo dus inbegrepen in de service, zonder prijsverhoging. Vorige week nog eens een uitzondering gemaakt voor mezelf en naar Sharks getrokken. Behalve dat het er smerig was, onvriendelijk personeel, bubbelbaden te koud of te warm, groenten bij de simpele BBQ die uren staan te sudderen in de 40-graden zon (ik wil niet weten welke bacteriën zich daar allemaal in genesteld hebben na enkele uren, dus bleef er af) willen de dames daar niet meer op kamer gaan onder de € 100 als je (voor mij) basicservice wil krijgen (dus bijvoorbeeld: met tongzoenen). Ga je een uur dan wil het nog wel eens lukken voor € 150. Dan kan ik beter een goede DVP nemen in mijn buurt. Als ik me dan al in een minderwaardige club voelde, was het dus wel in de € 65-club Sharks. Nee dan is het bij By Night veel hygiënischer en beter. By Night draag zijn klanten hoog in het vaandel, Sharks cashed gewoon!

Ik ga dus niet naar die "onnozele-naam"-clubs maar naar kleine clubs waar ook alles (zonder chi-chi: lees: waar ook de dames niet de gehele dag zichzelf bewonderen) aanwezig is. De dames leveren er dan nog eens goede tot zeer goede service bij. "Meer" moet dat echt niet zijn! Ik pronk niet met mijn horloge, jas... en woon in een krot. Of anders: ik eet geen bokes met choco om naar een prestigeclub te kunnen gaan.

Nog een voorbeeldje: nul euro inkom in Diamond gehad (voor 15:00), een vrijdag dus à volonté gegrilde verse cheesburgers (onder andere) én last but not least met Rabia op de kamer geweest. Grosso modo genomen over de laatste jaren genomen mijn BESTE sessie ooit :smoke: !

deket
4 juli 2019, 20:56
metholbear, ik geef toe dat mijn stijl vaak hard en provocerend overkomt,echter wie mij kent weet dat ik ookwel een zachtaardig kantje schijn te hebben
maar af en toe komt er bij mij iets stouter uit dan dat ik het wel bedoelde waar ik achteraf soms spijt van heb
zal een tweede natuur zijn zeker
verder kan ik je post wel beamen,maar NOGMAALS,iedereen gaat maar naar de soorten vertier waar hij zich gelukkig in voelt
ik schreef over drugsverslaafde dvps die tippelen tegen bodemprijzen,wel in Antwerpen was er een bedenkelijk maar heel rijke kerel die er een kick van kreeg bij zulke meiden af te bieden,terwijl hij gemakkelijk de duurste Callgirls kon betlalen,iedereen kende hem. ieder zijn ding

mentholbear
7 juli 2019, 14:31
metholbear, ik geef toe dat mijn stijl vaak hard en provocerend overkomt,echter wie mij kent weet dat ik ookwel een zachtaardig kantje schijn te hebben
maar af en toe komt er bij mij iets stouter uit dan dat ik het wel bedoelde waar ik achteraf soms spijt van heb
zal een tweede natuur zijn zeker

,wel in Antwerpen was er een bedenkelijk maar heel rijke kerel die er een kick van kreeg bij zulke meiden af te bieden,terwijl hij gemakkelijk de duurste Callgirls kon betlalen,iedereen kende hem. ieder zijn ding

Ik vind het dapper van je even op terug te komen en uit te leggen voor degenen, zoals ik, die je niet zo goed kennen :beerchug:

Tja, soms is het ook de sport van het afdingen. In Aziatische landen is het geregeld gebruikelijk om af te dingen. Ook al zou je het kunnen betalen.

En afdingen in het skw heb ik ook enkele keren gedaan. Ons groentje heb ik die verhalen dus gehoord dat er dvps het er voor minder zouden doen. En bij sommigen lukte dat inderdaad. Ik vond het toen een beetje gênant om minder te betalen, en had op voorhand voorgenomen om puur te kijken of het lukt, hoe de service zou zijn, om bij het afrekenen het normale tarief te betalen.
De Dagobear van nu zou zich aan de gemaakte deal gehouden hebben...

deket
19 december 2019, 16:25
Hoor dat de prijzen in By Night gaan opslaan?
Bij verschillende ijsberen breekt het angstzweet uit en gaan nu hun rosse muntjes inwisselen

mentholbear
21 december 2019, 02:11
Hoor dat de prijzen in By Night gaan opslaan?
Bij verschillende ijsberen breekt het angstzweet uit en gaan nu hun rosse muntjes inwisselen

Huh, prijzen waren na de verhoging toch juist weer teruggegaan naar 25p30? Heb nog niks gelezen over wijzigingen.

dubbel dd
21 december 2019, 10:04
prijs is50 e 30min soms nog oude prijs bij 2 dps

deket
21 december 2019, 10:20
Kom er zelf nooit en is idd nog niets concreets maar via de Roemeense connectie hoor je wel eens wat en het zijn dus dvps zelf die hiervoor vragende partij zijn.
Toch te begrijpen,?die dames moeten ook leven en de levenstandaard gaat in stijgende lijn

Badslippers
21 december 2019, 11:16
Deket, je kunt de dames in die budgetclubs toch een goede vergoeding geven indien ze goed gepresteerd hebben. Krijg je hier weer wel de discussie dat je dan de markt kapot maakt. Daar zou ik persoonlijk schijt aan hebben. Als een dame prima service geeft (ook in een budgetclub) betaal je haar overeenkomstig. Ons voordeel zit dan in de goedkope entreeprijs. Toen ik een week of 4 geleden een kijkje nam in ByNight was ik aangenaam verrast door de vriendelijkheid van zowel de dames als de thekefrau. Line-up was OK. Ik zag daar zelfs enkele deketmeiden. Enige minpunt vond ik de beperkte wellness. Kleine sauna en een Jacuzzi buiten die was afgedekt met een zeil. Eten interesseert me nooit. Er lag iets in de bakken maar daar had ik geen oog voor. €25 of €30 voor een half uur vind ik persoonlijk bodemprijzen. Indien de service goed zou zijn en de dame aangenaam gezelschap met goede pré- en aftersales zou ik ze gewoon €50 per half uur betalen.

deket
22 december 2019, 00:46
hiermee ben ik akkoord maar degene die dat effectief doen zijn op een hand te tellen

mentholbear
22 december 2019, 02:54
Deket, je kunt de dames in die budgetclubs toch een goede vergoeding geven indien ze goed gepresteerd hebben. Krijg je hier weer wel de discussie dat je dan de markt kapot maakt. Daar zou ik persoonlijk schijt aan hebben.

Even als duivels advocaat spelen. Stel ik vind een goede vergoeding 100 euro per 30 minuten, omdat ik in Oase en Golden Time in Wenen gewend ben dat te betalen om tongzoenen in het pakket te krijgen.

Nu kom ik met een meute gelijkgestemden naar bijvoorbeeld Babylon, Venus, Living Room, Sixsens, etc. waar tongzoenen hypothetisch meestal in het pakket zit van 50 euro per 30 minuten.
Nu vinden wij de meiden in NRW net zo lekker tongzoenen als die in Oase, Oostenrijk, Zwitserland, etc waar prijzen meestal hoger zijn dan NRW, en wij gaan allemaal die NRW dames dan ook steeds 100p30 betalen, omdat ze naar onze mening goed gepresteerd hebben.
Wordt de markt dan niet kapot gemaakt voor degenen die in NRW 50p30 gewend zijn?

Ik pas me daarom meestal aan wat ter plaatse gebruikelijk is. Zo rond ik bijvoorbeeld in Nederland in een restaurant een fooi af tussen de 5 a 10 euro, in de States tussen de 15 a 20% en in China helemaal niks. Daar kunnen werknemers zelfs in de problemen komen als ze het wel aannemen.
Net zo min als dat ik er op stond om de Nederlandse prijs te betalen voor een Big Mac als in Azië, omdat ik van beide even veel had genoten. Of Nederlandse massage tarieven neertel als in ontwikkelingslanden. Enz. Etc.

Zoals wel es wordt gezegd: When in Rome, do as the Romans do.

Maar voor alle duidelijkheid, ieder heeft zo z'n eigen visie. De mijne is niet perse beter dan die van een ander :rolleyes:

Giodude
22 december 2019, 08:24
Even als duivels advocaat spelen. Stel ik vind een goede vergoeding 100 euro per 30 minuten, omdat ik in Oase en Golden Time in Wenen gewend ben dat te betalen om tongzoenen in het pakket te krijgen. Nu kom ik met een meute gelijkgestemden naar bijvoorbeeld Babylon, Venus, Living Room, Sixsens, etc. waar tongzoenen hypothetisch meestal in het pakket zit van 50 euro per 30 minuten. Nu vinden wij de meiden in NRW net zo lekker tongzoenen als die in Oase, Oostenrijk, Zwitserland, etc waar prijzen meestal hoger zijn dan NRW, en wij gaan allemaal die NRW dames dan ook steeds 100p30 betalen, omdat ze naar onze mening goed gepresteerd hebben. Wordt de markt dan niet kapot gemaakt voor degenen die in NRW 50p30 gewend zijn?

Speel ik ook even advocaat van de duivel. Stel er is een dame die als rode draad door je leenliefde leven loopt. Ze heeft altijd in een club gewerkt waar het standaardtarief 50430 was en opeens verkast ze naar een club waar 40430 gehanteerd wordt. Haar service blijft van hetzelfde niveau. Moet ik haar dan ineens 20% minder gaan betalen of toon ik respect en waardering als ik haar hetzelfde betaal als ik altijd heb gedaan? Maak ik dan de markt kapot?

Net zo min als dat ik er op stond om de Nederlandse prijs te betalen voor een Big Mac als in Azië, omdat ik van beide even veel had genoten

Om de dames te vergelijken met een gestandaardiseerd product als een Big Mac is absurdistisch en ronduit lachwekkend. Het is juist de charme van het clubben dat je op voorhand niet weet wat er gaat gebeuren en de dames geen Real Dolls zijn waarbij je weet hoe het zal gaan in tegenstelling tot een Big Mac die overal ter wereld hetzelfde is.

Ik pas me daarom meestal aan wat ter plekke gebruikelijk is.
When in Rome, do as the Romans do.

Schijnbaar geldt dit niet voor jou in Oedt waar volgens mij geen landsgrenzen liggen. Daar was eens een clubje (dat er trouwens al heel lang ligt) waar 50430 de norm was en er ineens een buur kwam die de "plaatselijke gebruiken" aan zijn laars lapte en de prijzen voor geboden diensten halveerde.

Grappig die selectieve verontwaardiging als de prijzen hoger liggen dan het gemiddelde maar dat je het geen enkel probleem vindt om dames beneden de door jou als "geldende" norm van 50430 te betalen. Laat zien dat je met recht jezelf een dagobear noemt.

Just my 2 cents: Elke zwart/wit vergelijkening van de schemerwereld der leenliefde met de realiteit loopt volledig mank. Daar zitten nog 50 tinten grijs tussenin. ;)

phoenix
22 december 2019, 10:30
met wat extra geven is niets mis.. wel als mijn knip bijna leer is.... ik neem bijna altijd een bedrag mee en dat mag ik opmaken

perso
22 december 2019, 11:55
Ik betaal gewoon de prijs die op dat moment gangbaar is in die club, ongeacht de dame. Heeft niets met disrespect oid te maken. De dame kiest zelf voor die club en weet de prijzen.

Ik heb in het verleden veel ex Pauschalclub dames gehad in saunaclubs. Had ik die dames dan ook ergens tussen de €15,-- en €30,-- per half uur moeten betalen in een 50430 saunaclub? Ze waren daarvoor die €15,-- tot €30,-- immers gewend en de service was bij allemaal nagenoeg gelijk tov de service die ze gaven in die Pauschalclubs, die bij sommigen zeker niet slecht was, integendeel.

bertje600
22 december 2019, 12:33
Vraagprijs is vraagprijs en deze DVP's zijn gewend al vanuit thuis dat afdingen erbij hoort.
En dat doet iedereen.

Shakir
22 december 2019, 12:50
Tegenwoordig ben ik met enige regelmaat in AcaG te vinden, wat een 40p30 club is. Ervaring leert echter wel dat het in de praktijk veelal 40p20 is, soms zelfs 40p10! Zo budgetvriendelijk is dit nu ook weer niet.

Mijn vuistregel is: bij tevredenheid geef ik een vette fooi van 10 euro. De dames in AcaG weten dit goed genoeg: bij complete service geef ik 50 euro. Indien niet: 40 euro en/of opkrassen.

Badslippers
22 december 2019, 12:52
en wij gaan allemaal die NRW dames dan ook steeds 100p30 betalen, omdat ze naar onze mening goed gepresteerd hebben.
Wordt de markt dan niet kapot gemaakt voor degenen die in NRW 50p30 gewend zijn?

De kern zit 'm in het vetgedrukte: "wij gaan allemaal".
Dat zal nooit gebeuren. Het "wij gaan allemaal" maakt deel uit van het zogenaamde sociale dilemma waarbij je je eigenbelang laat prevaleren boven het gemeenschappelijk belang. Nou gaat deze vergelijking niet helemaal op omdat ik door €50 te betalen (i.p.v. €30) niet echt mijn belang dien maar dat van de dame waarmee ik de kamer op ga.

Zoals gezegd heb ik schijt aan het gegeven dat ik de markt kapot maak voor de ijsberenkolonie. Het gemeenschappelijk belang van de ijsberen interesseert me oprecht geen flikker omdat ik het gros van de ijsberen niet eens ken, ze allemaal verschillende meningen hebben, ze op zijn tijd allemaal hun eigenbelang nastreven en het belangrijkste, ijsberen zijn allemaal kansloze sukkels van wie ik het belang niet hoef of wil dienen.

En dan even praktisch en dan kom ik weer bij dat sociaal dilemma. Denk je nou echt dat ik de markt kapot maak door telkens €50 te betalen? Daar zal toch echt meer voor moeten gebeuren. De vergelijking met het milieu sparen gaat hier op. Denk je dat ik het milieu redt en voor een betere wereld zorg door mijn vuilnis te scheiden i.p.v. het allemaal in één zak te doen en weg te gooien. Nee. Dat zou alleen werken als iedereen gaat scheiden en dat gaat ook niet gebeuren.

Tenslotte, de dames zijn toch zelfstandige ondernemers. Zij mogen vragen wat ze willen. Als ik er voor kies om de dames die uitstekende service verlenen goed te belonen boven het gebruikelijke tarief in die club is mijn voordeel dat ik geniet van uitstekende service en de dames als bijen om de honing om mij heen zullen dartelen als ik de volgende keer mijn opwachting maak: "Daar heb je Badslippert, die betaalt goed. Daar moet je mee op de kamer gaan." Zo hou ik voor mezelf de illusie in stand dat ik een graag geziene gast ben die goed in de markt lig. Heerlijk toch, eigenbelang eerst. Gemeenschappelijk belang, lik m'n reet (ook lekker trouwens).

Pelagos
22 december 2019, 13:30
De markt is de plaats waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten. Er wordt een marktprijs gecreëerd tegen de prijs waartegen de hoogste omzet mogelijk is. Zelfs als er kopers zijn die tegen veel hogere prijzen zouden kopen of verkopers die tegen veel lagere prijzen aanbieden.

John mc Snek
22 december 2019, 14:01
De markt is de plaats waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten. Er wordt een marktprijs gecreëerd tegen de prijs waartegen de hoogste omzet mogelijk is. Zelfs als er kopers zijn die tegen veel hogere prijzen zouden kopen of verkopers die tegen veel lagere prijzen aanbieden.

Bijna goed, als je winst ( maximalisatie) in plaats van omzet had genoemd had het zo uit een economieboekje van 3 havo kunnen komen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pelagos
22 december 2019, 14:08
Nee, dat was uit het beurshandboek Damrak.:)

mentholbear
23 december 2019, 01:52
Speel ik ook even advocaat van de duivel. Stel er is een dame die als rode draad door je leenliefde leven loopt. Ze heeft altijd in een club gewerkt waar het standaardtarief 50430 was en opeens verkast ze naar een club waar 40430 gehanteerd wordt. Haar service blijft van hetzelfde niveau. Moet ik haar dan ineens 20% minder gaan betalen of toon ik respect en waardering als ik haar hetzelfde betaal als ik altijd heb gedaan? Maak ik dan de markt kapot?

Om de dames te vergelijken met een gestandaardiseerd product als een Big Mac is absurdistisch en ronduit lachwekkend. Het is juist de charme van het clubben dat je op voorhand niet weet wat er gaat gebeuren en de dames geen Real Dolls zijn waarbij je weet hoe het zal gaan in tegenstelling tot een Big Mac die overal ter wereld hetzelfde is.

Schijnbaar geldt dit niet voor jou in Oedt waar volgens mij geen landsgrenzen liggen. Daar was eens een clubje (dat er trouwens al heel lang ligt) waar 50430 de norm was en er ineens een buur kwam die de "plaatselijke gebruiken" aan zijn laars lapte en de prijzen voor geboden diensten halveerde.

Grappig die selectieve verontwaardiging als de prijzen hoger liggen dan het gemiddelde maar dat je het geen enkel probleem vindt om dames beneden de door jou als "geldende" norm van 50430 te betalen. Laat zien dat je met recht jezelf een dagobear noemt.

Just my 2 cents: Elke zwart/wit vergelijkening van de schemerwereld der leenliefde met de realiteit loopt volledig mank. Daar zitten nog 50 tinten grijs tussenin. ;)

Ik snap wat je bedoelt. Ik worstelde daar ook een beetje mee. Zelfs in dezelfde club met dezelfde dames. Zo ging de kamer prijs van 50p30 naar 40p30. Ik koos er voor om de nieuwe gangbare doch lagere prijs te betalen. En heb er nog steeds goeie kamers mee.
Maar andersom ook, als de prijzen er weer zouden stijgen naar 50p30, of als ik dezelfde DVP tegenkom in een 50p30 club, dan betaal ik haar de daar gangbare prijs. Of moet ze dan maar genoegen nemen met onze oude lagere prijs?
Daarnaast ben ik wel eens met het punt dat een DVP haar eigen prijzen en regels mag bepalen. Dus als ze 50p30 (blijft) willen in een plek waar wat anders gangbaar is, is dat haar als zelfstandige onderneemster goed recht. Net als regels als minimaal een uur, of minimaal 100 euro, ongeacht of dat door tijd of extra's komt, etc. Maar ik vind dan als een soort ongeschreven regel wel dat ze een afwijking van de daar geldende norm vooraf aangeeft.

En de vergelijking met een Big Mac gaat inderdaad niet op. Ik probeerde met dat voorbeeld van een nagenoeg overal vergelijkbaar product, dat we het in mijn viirbeeld wel over een nagenoeg vergelijkbare service hebben. Want met zo een service en subjectieve beleving is het anders moeilijk vergelijken. Ik bedoelde er niet mee dat je een kamergang letterlijk met de ervaring van een Big Mac, Rayban zonnebril, Parker vulpen, ofzo kunt vergelijken.
Ik had dat voorbeeld beter kunnen vormgeven. Sorry voor de onduidelijkheid, door een stukje luiheid om 4 uur 's ochtends :baby2:

Die Rome leus gaat niet letterlijk over landsgrenzen. Ik bedoel meer dat als ik in Aca G of BN zit, ik de daar gangbare tarieven volg. Net zo goed als dat ik dat doe in PHG of SS. Oftewel, volg de lokale norm.
Betreft je voorbeeld in Oedt, denk ik dat je PHG bedoelt met ernaast By Night. Ik weet niet hoe het langer dan 3 jaar geleden er aan toe ging, maar wat ik had meegemaakt in 2016/2017 was dat PHG een saunaclub was en BN ernaast een pauschalclub. Toen medio 2017 de nieuwe regels kwamen, waaronder het verbod op dergelijke flat rate clubs, moest BN wel haar concept veranderen. En dat werd dus ook het SC concept als bij de buren. Lange tijd (nu schijnbaar nog) zijn ze aan het vogelen met de tarievering, tot werken met credits/chatons/muntjes in het verleden aan toe. Maar ze zaten met het pauschalconcept al in het relatief 'lagere/goedkopere segment'. En in mijn optiek is dat ook beter dan dat ze beiden in de 50p30 vijver vissen. Zo hebben ze imho beiden beetje hun eigen doelgroep.

En er is bij mij geen verontwaardiging als een tarief of andere voorwaarden van een dame hoger is dan de lokale norm. De verontwaardiging komt bij mij pas als een dame dat niet van te voren aan zou geven.
En mijn geldende norm is niet vastgelegd op 50p30. Mijn geldende norm is wat gebruikelijk is per club, al dan niet verhoogd of verlaagd door wat een individuele dame. Aan mij de keuze of ik ergens in mee ga.
Zo accepteerde ik voor aanvang van SC vakanties naar Hamburg en Oostenrijk dat de tarieven zowel kwa entree als voor de dames hoger zijn. Maar dat dit net zo goed weer lager ligt in H7, BN, etc.

De kern zit 'm in het vetgedrukte: "wij gaan allemaal".
Dat zal nooit gebeuren. Het "wij gaan allemaal" maakt deel uit van het zogenaamde sociale dilemma waarbij je je eigenbelang laat prevaleren boven het gemeenschappelijk belang. Nou gaat deze vergelijking niet helemaal op omdat ik door €50 te betalen (i.p.v. €30) niet echt mijn belang dien maar dat van de dame waarmee ik de kamer op ga.

Zoals gezegd heb ik schijt aan het gegeven dat ik de markt kapot maak voor de ijsberenkolonie. Het gemeenschappelijk belang van de ijsberen interesseert me oprecht geen flikker omdat ik het gros van de ijsberen niet eens ken, ze allemaal verschillende meningen hebben, ze op zijn tijd allemaal hun eigenbelang nastreven en het belangrijkste, ijsberen zijn allemaal kansloze sukkels van wie ik het belang niet hoef of wil dienen.

En dan even praktisch en dan kom ik weer bij dat sociaal dilemma. Denk je nou echt dat ik de markt kapot maak door telkens €50 te betalen? Daar zal toch echt meer voor moeten gebeuren. De vergelijking met het milieu sparen gaat hier op. Denk je dat ik het milieu redt en voor een betere wereld zorg door mijn vuilnis te scheiden i.p.v. het allemaal in één zak te doen en weg te gooien. Nee. Dat zou alleen werken als iedereen gaat scheiden en dat gaat ook niet gebeuren.

Tenslotte, de dames zijn toch zelfstandige ondernemers. Zij mogen vragen wat ze willen. Als ik er voor kies om de dames die uitstekende service verlenen goed te belonen boven het gebruikelijke tarief in die club is mijn voordeel dat ik geniet van uitstekende service en de dames als bijen om de honing om mij heen zullen dartelen als ik de volgende keer mijn opwachting maak: "Daar heb je Badslippert, die betaalt goed. Daar moet je mee op de kamer gaan." Zo hou ik voor mezelf de illusie in stand dat ik een graag geziene gast ben die goed in de markt lig. Heerlijk toch, eigenbelang eerst. Gemeenschappelijk belang, lik m'n reet (ook lekker trouwens).

Door 50 ipv 30 te betalen dien je wel degelijk ook je eigenbelang, wat je zelf illustreert in je laatste alinea over bijen en honing.

Mijn ervaring was deels anders. Aan het begin van mijn (relatief jonge/korte) p6 uhm... carrière (als je dat zo kunt noemen?) had ik zo iets van, als ik meer betaal, dan is het vast beter. En zo besloot ik elke vitrine binnen te stappen met de afspraak voor een uurtje te gaan. Dan hoeven we ons niet zo te haasten. Even opmerking tussendoor, bij de vitrines ligt het start tarief/tijd zo bij de 15 a 20 minuten. Dus ik dacht dat een uurtje best ruim comfortabel zou zijn voor beiden. En bij sommigen klopte dat ook, maar bij sommigen weer niet.
Door het ontdekken van Hookers.nl en de daarop behulpzame info in de vorm van recensies, begon ik sommige dames die ik puur op uiterlijk niet uitgekozen had, toch uit te proberen. Bij velen met een half uurtje. En daar zaten ook goeie of zelfs betere sessies bij.
Na verloop van tijd schakelde ik steeds meer over naar SC's. In het begin ook steeds uur kamers, omdat die relatief zoveel goedkoper waren dan bij de ramen. En ook daar kwam hetzelfde tegen. Een half uur is niet perse slechter dan een kamer van een uur. En zo ook dat een kamer van uren niet perse beter waren dan kamers van een heel of half uur. Veel meer hing af van de klik met een dame, haar stemming die dag, haar algemene service niveau, en vast nog wat andere dingen. Althans, dat is mijn ervaring geweest. En een DVP zal bij een ruim betalende klant (met wie ze het kan vinden) vast alle registers open trekken voor een award winning performance.
Maar voor mij was de ervaring die ze mij aanboden ruimschoots voldoende. En zo verschoof langzamerhand mijn clubgedrag dat naarmate ik meer tevreden was met een kamergang, de herhalingskans groter was. En ik heb geen probleem moeite heb om telkens met dezelfde DVP te gaan.

De bewoording wat je dikgedrukt hebt staan van "wij gaan allemaal" heb ik bewust extreem gekozen. Je zou ook kunnen zeggen de overgrote meerderheid voor een iets getemperde bewoording. Maar voor mijn voorbeeld wilde ik aangeven dat als een enorm grote groep 50 ipv 30 gaat betalen, of in mijn voorbeeld 100p30 ipv 50p30 (en voor die 70 krijg je in Oostenrijk vaak een heel basic kamertje van pmc en wat seks standjes. Laat staan wat het tarief zou worden met een relatief uitgebreide service die je in NRW en SS voor 50p30 kunt krijgen) zouden gaan betalen, dat ik denk een grote groep dames op een gegeven ogenblik hun gedrag/keuze klanten/service niveau mogelijk gaan aanpassen. En de NRW pannenkoekers hebben dan niet gelijk wat te verliezen van de slimme dames, want de lui die voor een half of heel uurtje gaan zijn als eerste de klos. Maar als er genoeg pannenkoekers zijn die 100p30 betalen, dan kan ook daar een verschuiving plaatsvinden.
Want natuurlijk als jij als enige 50 ipv 30 betaalt, dan verstoort dat natuurlijk niet gelijk de markt. Maar als er steeds meer als jij gaan handelen, dan kan dat wel degelijk invloed hebben.
Sterker nog, in een kleine club had ik volgens mij wel degelijk een verstoring teweeg gebracht. Ik had een paar favorietjes waarmee ik veel dagen pannenkoekte (wist toen nog niet eens dat het beessie een naampje had :hammer:). Veel beren kwamen dan tevergeefs bij de club binnen. En met de relatief kleine line up, was er niet veel ander keuze.
Ik zei nog tegen m'n favorietjes, ga nou es naar beneden, want er zijn nog meer heren die met ze willen kameren. Ik schreef notabene over ze in de hoop dat ze meer klanten konden bedienen en andere beren een goeie tijd konden hebben. Maar nee, ze wilden liever pannekoeken :rolleyes:
Dat gingen vele weken zo, totdat de club een heuse pannekoekverbod invoerde. Door dat gepannekoek wilden die meiden niet meer voor een half of heel uurtje met een ander naar de kamer. En dat was nou ook weer niet mijn bedoeling.

Daarin verschillen we dan blijkbaar. Ik ben ook heus geen fanatieke greenpeace tree hugger of filantroop ofzo. Maar ik heb beide kanten ondervonden van hoe afwijken van tarieven en regels ten koste kan gaan van een ander, en heb daar niet de voorkeur voor.

Jan Verplancke
23 december 2019, 15:36
Denk je nou echt dat ik de markt kapot maak door telkens €50 te betalen?

Daar hebben ze jou niet voor nodig. Veel budgetprikkers doen dat zelf wel met hun eindeloze pogingen gratis presaletijd op te rekken, in clubs te hangen met 'n tientje op zak, etc.

Piet Plezier
23 december 2019, 17:46
vorige week maandag en gisteren in budget club Bynight geweest.
Ik kan het niet over me hart verkrijgen om 25 te geven voor 30 minuten met nog een betere service als bij de buren.
Dus ik geef minimaal 40 euri

John mc Snek
23 december 2019, 19:56
Daar hebben ze jou niet voor nodig. Veel budgetprikkers doen dat zelf wel met hun eindeloze pogingen gratis presaletijd op te rekken, in clubs te hangen met 'n tientje op zak, etc.

Dan kun je beter gratis bij C WIEL langs

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jan_Wandelaar
29 december 2019, 17:54
"Daar heb je Badslippert, die betaalt goed. Daar moet je mee op de kamer gaan." Zo hou ik voor mezelf de illusie in stand dat ik een graag geziene gast ben die goed in de markt lig.Ook aanhangers van de linkse kerk slaan de spijker wel eens op z'n kop:

Belangrijkste is de instelling waarmee een beer in een club rond loopt. Word een club bevolkt door beren met een Badslipperiaanse Bestedingsbereidheid dan zal dit een positieve weerslag hebben op de servicebereidheid van de dames. Wanneer de beren bereid zijn te besteden en de dames bereid zijn tot service dan heerst er een heeeeeel andere sfeer in een bordeel: een gemoedelijke, relaxte, geile sfeer.

Een sfeer waarin dames spontaan bij een groepje beren in de jacuzzi springen. Waar je de bubbels onder je ballen voelt, en tegelijkertijd een kutje langs je biels voelt wrijven. Waar beren dan niet denken: dat was lekker, en bovenal GRATIS, maar uitgebreid met de dame(s) gaat kameren, en waar ook het voorspel in de jacuzzi na afloop meegenomen word in de beloning van de dame(s).

Budgetberen met een kruideniersmentaliteit hebben een bepaalde uitstraling die de doorgewinterde temeier van een kilometer afstand herkent. Een dame springt dus niet spontaan erbij in de jacuzzi wanneer daar net een budgetbeer in zit. Budgetberen hadden er daarom een handje van om ook 'toevallig' net de jacuzzi in te gaan wanneer daar reeds een beer met een Badlipperiaanse Bestedingsbereidheid in zat, hopend dat ze een stukje gratis voorspel (zonder betaald eindspel uiteraard) mee konden pikken.

"De service word niet automatisch beter wanneer je meer betaalt" is een gevleugelde uitspraak van budgetberen met een kruideniersmentaliteit. Daar tegenover staat de uitpees-temeier met een kruideniersmentaliteit die zoiets heeft van "je krijgt niet automatisch beter betaald wanneer je betere service biedt". Het is dus simpelweg: wie een kruideniersmentaliteit zaait, zal een kruideniersmentaliteit oogsten.

Gemeenschappelijk belang, lik m'n reetJuiste instelling!!!! Want voor wie ga je nu naar een bordeel? Voor de mede-beren, of voor de dames? Laat ik dan eens een groot geheim verklappen: beren en dames hebben geen gemeenschappelijk belang. De belangen zijn zelfs tegenovergesteld. Het hele spel is gebaseerd op hetvolgende: wanneer de beer het eigenbelang van een dame dient dan zal de dame in ruil het eigenbelang van de beer dienen. Wanneer beren karig zijn in het dienen van het eigenbelang van de dames, dan zijn de dames karig in het dienen van het eigenbelang van de beren.

Vandaar dat ik nog zelden of nooit te vinden ben in clubs waar de kruideniersmentaliteit prevaleert. Als één van de weinige beren met een Badslipperiaanse Bestedingsbereidheid ga je daar toch het tij niet keren. Jan wandelt tegenwoordig dus op plaatsen waar de kruideniersmentaliteit en constante focus op prijs-per-eenheid (30p30, 50p30, 100p30, blablabla) nog niet is doorgedrongen. Weinig nut om daarover te berichten op een forum waar €3,50 per minuut de bovengrens lijkt te zijn.

Ook is het op die plaatsen niet mogelijk voor budgetberen om mee te liften op de gevolgen van de bestedingsbereidheid van anderen. Dan houdt het voor de budgetbeer natuurlijk meteen op, wanneer je voor alles ook zelf een prijs moet betalen.

Budgetclubs zijn daarom prima. Geen enkel probleem mee. Budgetseks voor een budgetprijs. Eerlijker kan het niet. Een stuk eerlijker dan voor een dubbeltje op de eerste rang proberen te zitten in een 'premium-club' in de hoop dat de beren met een Badslipperiaanse Bestedingsbereidheid de belangen van de dames voldoende behartigen zodat je voor een koopje bovenmatig goede service krijgt.

Draagt voor mij ook niet bij aan een geile sfeer: de budgetberen die als aaseters rondcirkelen in de hoop dat ze wat kruimels op kunnen pikken.

J.W.

Piet Plezier
29 december 2019, 18:14
.

Draagt voor mij ook niet bij aan een geile sfeer: de budgetberen die als aaseters rondcirkelen in de hoop dat ze wat kruimels op kunnen pikken.

J.W.

inderdaad de aaseters zie je in bynight overal kijken of ze wat kunnen scoren voor zeer weinig geld
En er lopen er die bij alle vrouwen voelen en kussen, en dan komt de kamer vraag, en dan zeggen nee.
Zo hup naar de volgende dame
Ik heb gezegd daar vorige week dat ze gewoon naar het 50 euri tarief moeten gaan
Als wij beren nu is allemaal minimaal 40 geven, dan hebben de dames ook (Piet) plezier

Nulnulzeseneenhalf
30 december 2019, 00:49
van budgetberen met een kruideniersmentaliteit. Daar tegenover staat de uitpees-temeier met een kruideniersmentaliteit die zoiets heeft van "je krijgt niet automatisch beter betaald wanneer je betere service biedt". Het is dus simpelweg: wie een kruideniersmentaliteit zaait, zal een kruideniersmentaliteit oogsten
J.W.

Jan zijn maandelijkse poging om ons het plezier in het saunaclubben te ontnemen. Ik had het al even gemist. Zal wel zijn omdat ik lang niet ieder draadje hier lees. Zodra Jan met zijn kruidenier komt aan wandelen, is het zinloos om uit te leggen wat je eigenlijk wilt. Jan heeft zijn oordeel al klaar. Je hebt al een stempel gekregen van hem, en alles wat je zegt maakt niet uit. Jan ziet alleen maar zijn eigen gelijk bevestigd. Typisch voor mensen die het heel bedreigend vinden dat iemand een andere mening heeft.

Laat mij dan maar lekker een budgetneuker zijn. Ik voel me daar lekker bij.

Oh ja, als ik een dame in de jacuzzi zie springen, dan zie ik de baby’s al geboren worden. Het idee van al die watervreemde sappen bij elkaar doen mij de haren te berge rijzen. Alle haren.

fg22
30 december 2019, 08:03
vorige week maandag en gisteren in budget club Bynight geweest.
Ik kan het niet over me hart verkrijgen om 25 te geven voor 30 minuten met nog een betere service als bij de buren.
Dus ik geef minimaal 40 euri

Dat is ook mijn prijs als service goed is

Maar niet ieders portemonnee laat veel toe

En ik weet ook wat ik (en collega) ervoor doe :smile2:

In elk geval in BNN qua inzet veel goe ;)

Daarom dat ik er wel altijd iets bij doe :smoke: