PDA

Volledige versie bekijken : in vorm blijven



Rex
6 maart 2007, 22:25
Ik wil Carmen wel een handje helpen met in vorm te blijven:fuck:

http://www.telegraaf.nl/prive/59811841/Carmen_blijft_in_vorm_door_seks.html?p=27,1

little diablo
6 maart 2007, 22:29
ze is het lekkertje van de week:p

Saluti L Diablo

Jansen
6 maart 2007, 22:31
Rex,Ik schrok al dacht even dat het over iemand anders ging.:eek:

Big30
6 maart 2007, 22:37
Ik wil Carmen wel een handje helpen met in vorm te blijven:fuck:

http://www.telegraaf.nl/prive/59811841/Carmen_blijft_in_vorm_door_seks.html?p=27,1


Een stevige vrijpartij is volgens de voormalige Baywatch-actrice net zo effectief.

Ik dacht dat jij toch meer in was voor een stevige :fuck: :fuck: partij :D :thefinger of zien we jou in het vervolg ook met massage olie in de weer en gaan voor een GFE :thefinger :teuflisch!!

Rex
6 maart 2007, 22:37
wees maar niet bang, beste Jansen, deze Carmen is geheel onbereikbaar en die andere niet, dus dat biedt meer mogelijkheden voor mij..............:fuck:

Alhoewel ik die andere Carmen toch wel een stuk lekkerder vind als ik heel eerlijk ben. Snap je het nog??

little diablo
6 maart 2007, 22:47
wees maar niet bang, beste Jansen, deze Carmen is geheel onbereikbaar en die andere niet, dus dat biedt meer mogelijkheden voor mij..............:fuck:

Alhoewel ik die andere Carmen toch wel een stuk lekkerder vind als ik heel eerlijk ben. Snap je het nog??
alles is bereikbaar,bel hans klok maar:rolleyes:

Saluti L Diablo

lellebel
6 maart 2007, 22:51
alles is bereikbaar,bel hans klok maar:rolleyes:

Saluti L Diablo
Kun je mij het nummer van hem dan geven?:D

Rex
6 maart 2007, 22:58
Kun je mij het nummer van hem dan geven?:D

Hé Lellebel,

hier heb je het nummer : http://www.stage-touring.com/hansklok/

lellebel
6 maart 2007, 23:00
Hé Lellebel,

hier heb je het nummer : http://www.stage-touring.com/hansklok/

Danke :smkiss: :smkiss: :smkiss:
Zal hem eens gaan bellen om het onbereikbare voor mij te regelen. :D

Jansen
6 maart 2007, 23:01
Kun je mij het nummer van hem dan geven?:D

Ja hoor Jansen is mijn Nick name:rofl: H.Klok

Hokus Pokus Pas ik wou dat ik gewoon weer jansen was.:thefinger

little diablo
6 maart 2007, 23:06
Danke :smkiss: :smkiss: :smkiss:
Zal hem eens gaan bellen om het onbereikbare voor mij te regelen. :D
Ik wil je ook wel even laten zweven:p daar heb je hans klok niet voor nodig;)


Saluti L Diablo

Big30
6 maart 2007, 23:11
Ik wil je ook wel even laten zweven:p daar heb je hans klok niet voor nodig;)


Saluti L Diablo

Hey LD, de zweef details maar per IM he ;), of wil je dat het hele forum mee gaat genieten van jouw zweefplannen :D!

Mijn god zeg, lellebel besluit wat te gaan posten en verschillende leden worden opeens hyperactief :p :teuflisch :D! Hou zou dat toch komen ... . ;)!

Wel leuk hoor :p!

Groet,
Big30

little diablo
6 maart 2007, 23:17
Hey LD, de zweef details maar per IM he ;), of wil je dat het hele forum mee gaat genieten van jouw zweefplannen :D!

Mijn god zeg, lellebel besluit wat te gaan posten en verschillende leden worden opeens hyperactief :p :teuflisch :D! Hou zou dat toch komen ... . ;)!

Wel leuk hoor :p!

Groet,
Big30
en dat nog zo laat. ik dacht laat ik nog effe op het forum kijken:rolleyes: ondertussen weer een uur verder. En Big30 ik hou het hier alleen bij zweven,want anders .......................:baeh:

Saluti L Diablo

lellebel
6 maart 2007, 23:17
Ik wil je ook wel even laten zweven:p daar heb je hans klok niet voor nodig;)


Saluti L Diablo

Jij kunt heel goed iemand laten zweven ja....:freu:

Jansen
6 maart 2007, 23:18
Mijn god zeg, lellebel besluit wat te gaan posten en verschillende leden worden opeens hyperactief :p :teuflisch :D! Hou zou dat toch komen ... . ;)!

Wel leuk hoor :p!

Groet,
Big30


Wordt het weer eens gezellig hier.:eek: wie bedoel je eigenlijk:rofl: :rofl:

lellebel
6 maart 2007, 23:19
Hey LD, de zweef details maar per IM he ;), of wil je dat het hele forum mee gaat genieten van jouw zweefplannen :D!

Mijn god zeg, lellebel besluit wat te gaan posten en verschillende leden worden opeens hyperactief :p :teuflisch :D! Hou zou dat toch komen ... . ;)!

Wel leuk hoor :p!

Groet,
Big30

onder die leden die hyperactief worden,hoor ik zelf ook bij hoor :smile2:
Het is niet alleen 'lellebel' die sommige leden hyper maken,sommige leden maken lelebel ook hyper:lostit: hahahahhahahaha:rofl:

Jansen
6 maart 2007, 23:25
Het is niet alleen 'lellebel' die sommige leden hyper maken,sommige leden maken lelebel ook hyper:lostit: hahahahhahahaha:rofl:

Schat kus ik ga slapen,we zien me kaar binnenkort;)

Big30
6 maart 2007, 23:28
onder die leden die hyperactief worden,hoor ik zelf ook bij hoor :smile2:
Het is niet alleen 'lellebel' die sommige leden hyper maken,sommige leden maken lelebel ook hyper:lostit: hahahahhahahaha:rofl:

Och ik dacht dat dat voor jouw niets bijzonders was zo veel activiteit :D!

Ik hou het nu echt niet meer bij, al die berichten in verschillende topics die nu gepost worden met een snelheid vergeleken waarmee de TGV verwordt tot een trage slak :D :p!

little diablo
6 maart 2007, 23:34
Och ik dacht dat dat voor jouw niets bijzonders was zo veel activiteit :D!

Ik hou het nu echt niet meer bij, al die berichten in verschillende topics die nu gepost worden met een snelheid vergeleken waarmee de TGV verwordt tot een trage slak :D :p!
tja een moderator slaapt nooit:rolleyes: en als is hij eenmal gaat liggen dan is het in GT,PHG of verder weg in de bundes:D

Saluti L Diablo

Big30
6 maart 2007, 23:40
tja een moderator slaapt nooit:rolleyes: en als is hij eenmal gaat liggen dan is het in GT,PHG of verder weg in de bundes:D

Saluti L Diablo

Ja een zwaar leven :D! Ik ga wel eens slapen hoor bv. in een Etapje net boven Frankfurt ook een favoriete slaapplek :p, de afkortingen Gt/PHG doen vaag een belletje mij me rinkelen :cool:!