PDA

Volledige versie bekijken : Eva



sam1011
6 juli 2019, 08:42
iemand idee of poolse eva en haar zusje liliana nog daar vertoeven . thanks

phoenix
6 juli 2019, 10:14
1. je kan een postduif sturen
2. je kan bellen, ze hebben daar ook telefoon
3. je kan je auto starten en daar heen rijden
4. je kan daar heen rijden en ons exact vertellen wie er zijn
5. je kan ook niet gaan, maar verblijf dan in stilzwijgen... want mensen die over clubs en vrouwen schrijven genoeg...
6. je kan ook hier lezen en niet schrijven
7. je kan ook over Great Palace schrijven door ze elke keer even te bellen en te vragen of de dames waarnaar jij verlangt er zijn, dan weten wij dat ook meteen. en dan verslag er van doen of de dames er ook echt waren.

pff..

Husky
7 juli 2019, 11:09
Of lees het bericht van Husky:)

pret
27 juli 2019, 16:00
8. Je kan de vraag stellen op het ijsberenforum, maar blijkbaar vinden sommigen dat een reden om over de zeik te gaan.

Stel de vraag eerst maar eens.

Husky
28 juli 2019, 10:28
Ewa is haar echte naam was er gisteren niet,en bij monde van Lilian haar mooie charmante zus is het nog in de sterren geschreven of Ewa terugkomt!

Ascari
11 februari 2022, 20:10
Weer werkzaam in Penelope. Bron FC.

vanKees
11 februari 2022, 21:59
Weer werkzaam in Penelope. Bron FC.

Das glaube ich nicht, denn Sie ist die nächsten Tage in einem anderen Club gelistet.
Die Aussage im FC betrifft nur eine subjektive Aussage zu Frauen mit besserem Service u.a. Polin Eva/Ewa.

vanKees

Ascari
11 februari 2022, 22:59
Das glaube ich nicht, denn Sie ist die nächsten Tage in einem anderen Club gelistet.
Die Aussage im FC betrifft nur eine subjektive Aussage zu Frauen mit besserem Service u.a. Polin Eva/Ewa.

vanKees

Ja je moet zelf bepalen wat je gelooft. Ik heb een recensie gelezen over dat Ewa weer terug is en de betreffende klant heeft ook haar service beschreven. Blijkbaar heb jij deze niet gelezen anders zou je niet zo'n opmerking maken. Dat ze ergens anders wordt verwacht kan ook. De dames zijn niet in dienst van de club en werken waar ze willen/kunnen. Ik ben geen helderziende en kan daarom je niet vertellen waar ze morgen werkt.

Blijkbaar trekt deze club enorm jaloerse klanten die niet willen dat men over hun schatje schrijft. Jij bent al de 2e ijsbeer die over de ruk gaat omdat ik iets over zijn dame durf te schrijven.

36561