PDA

Volledige versie bekijken : Blueeyes overleden



Piet Plezier
9 juli 2019, 12:08
helaas is me oude clubmaat blueeyes overleden op 6 juli.
Veel sterkte

Smouse
9 juli 2019, 12:25
Zeer jammer
Was altijd gezellig met Blueeyes in de clubs.

Geniet ervan zolang het nog kan
Smouse

kempie
9 juli 2019, 12:27
Veel te jong.

Veel sterkte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Willem2
9 juli 2019, 13:09
Ja, dat bericht doet wel pijn.
Nadat hij een zware operatie had ondergaan en maanden in het ziekenhuis had gelegen, ging hij toch weer naar de clubs en meldde zich weer bij het ijsberenforum.
Maar met alle hulpmiddelen en medicijnen was het bezoeken van een saunaclub een hele uitdaging.
Ja, en nu veel te jong gestorven....

Badslippers
9 juli 2019, 13:13
Hier schrik ik wel even van.

Ik trof hem ooit in (ik dacht) Planet Eden. In eerste instantie dacht: "Wat is dat nou voor een Hill Billy?" Maar schijn bedriegt. Hele rustige amicale en sympathieke kerel met aparte looks. Hij zat meestal op zijn gemakje aan de bar. Maakte zich niet druk en je kon gezellig met hem kletsen. Kon de boel goed relativeren en liet zich niet gek maken. En als hij een lekker mokkeltje zag ging hij er op zijn eigen relaxte manier achteraan. Ik hoop dat hij niet heeft geleden en rustig is vertrokken. Ik wens je sterkte Piet want ik weet dat je geregeld met hem op stap ging. Ook sterkte aan degenen die eveneens vaak met BlueEyes de clubs onveilig maakten. Volgens mij was Lilliputter ook vaak met hem op stap.

JonnyFontane
9 juli 2019, 13:32
Veel te jong....
Heb hem een paar keer gezien en gesproken.
Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.

Firehawk
9 juli 2019, 13:49
In mijn begin tijd ook vaak met hem weggeweest. Kon het altijd goed met hem vinden.
Vanmorgen dus het berichtje dat hij was overleden. Het ging wat beter met hem maar kreeg een hersenbloeding.
Triest. Sterkte.

rob45
9 juli 2019, 13:58
Blueeyes was inderdaad een heel relaxte symphatieke kerel.Ik heb hem ook best wat keertjes gezien en gesproken in diverse clubs.

Sterkte voor diegene die hem ook gekend hebben ,echt heel verdrietig...

Partycrasher
9 juli 2019, 14:21
Dit bericht doet inderdaad pijn.

En wat Badslippers zegt klopt echt helemaal. Als je Blueeyes niet kende, zou je denken dat hij een countryzanger uit Tennessee was. Maar hij kwam gewoon uit Nederland, en had verstand van heel veel zaken. Het was altijd leuk praten met hem. Ik hoopte na zijn laatste verslagen dat hij er weer bovenop zou komen, en alsof er niks gebeurd was zich weer tussen ons zou mengen. Maar het mocht dus niet zo zijn. Hij is nu in de Ijsberen-hemel.

Sterkte aan zijn familie en andere vrienden.

Eddy_V
9 juli 2019, 16:12
R.I.P. Blueeyes
Regelmatig ontmoet in verschillende clubs voor het eerst in Goch.
Hoorde laatst van Piet dat het niet goed ging en dat clubbezoeken er niet meer in zat.
The good guys..

The Joker
9 juli 2019, 16:13
Verveldend om te horen dat zo'n vriendelijke kerel veel te jong aan zijn einde moet komen.
Veel sterke aan alle bekenden.

Piet Plezier
9 juli 2019, 16:39
ik ben ongeveer 2 jaar met Blueeyes op pad geweest
En dan kom je toch steeds meer van elkaar te weten
Elke zaterdag haalde hij me op als het uitkwam,even een bakje koffie drinken met me vader en daarna op pad
We hebben zowat alle clubs gehad in NRW en Nederland
En we hadden elke week de grootste lol
Blueeyes en ik konden uren praten en niet alleen over vrouwen
Dat hij hart en longpatiënt was wisten de meeste beren wel die hem hebben gekend
Maar dat weerhield hem niet om elke week op pad te gaan
Op even gegeven moment belandde bij in het ziekenhuis, ik kon hem een paar dagen niet berijken en dacht dit is niet goed
Maar op donderdag belde hij, de arme man kon bijna niet praten totaal geen adem
Dus in het weekend met BP naar het ziekenhuis gereden om hem te bezoeken, en daar was hij echt blij mee
En buurten en auwehoeren over clubs en de dames natuurlijk ,maar ook over serieuze dingen.
En voor we weg gingen zei hij Piet als ik thuis ben kom ik je weer ophalen en gaan we naar Samya,dat vond hij helemaal geweldig
Later ook nog met Anaconda bij hem thuis geweest om te buurten en later om hem op te halen om naar de club te gaan
En we hadden weer heel veel plezier
We
Ik had ook nog een bbq georganiseerd bij mij thuis voor wat vrienden en daar hoorde Blueeyes natuurlijk ook bij
Maar het ging heel snel slechter weer in het ziekenhuis meer als 2 maanden
We belden elke dag even met elkaar
Hij moest een zware operatie ondergaan, en dat is toen toch allemaal goedgekomen,hij had wat kastjes om zijn middel hangen
2 dagen later belde hij en zei Piet het is allemaal goed gegaan we kunnen volgende week naar de club
Dus zo gezegd zo gedaan
En ik moet zeggen dat ging goed
Ik hielp hem met omkleden en dat ging super
Voor de dames was het wel een beetjes schrikken met dat kastje,daarom pakte hij dames die hem kenden en dat ging goed
Maar later werd het steeds minder met zijn adem dus clubbezoeken ging niet meer, en geloof me daar baalde hij van

Ik heb een super mooie tijd met Blueeyes gehad, en BP, Anaconda,firehawk en weet ik wie nog meer ook

Blueeyes bedankt voor de mooie tijd samen
Rust zacht
Groetjes Piet

pret
9 juli 2019, 17:09
Dit bericht doet pijn. Ik heb hem voor het eerst leren kennen in Marisol. Blueeyes was een supervriendelijke man met de hart op de juiste plaats. Hopelijk treffen we elkaar in het hiernamaals.

perso
9 juli 2019, 17:22
Ik heb 'm ook gekend als een fijne rustige gozer. Een tegenpool van Piet Plezier, vandaar dat die 2 het goed met elkaar konden vinden denk ik. RIP Blueeyes. Fijn je gekend te hebben.

gignnl
9 juli 2019, 17:42
Een bijzondere verschijning door zijn looks en in combinatie met Lilliputter helemaal.Kan me hun samen nog herinneren in de gouden jaren van LR.
Gecondoleerd voor allen die hem goed kenden.

Bluebear
9 juli 2019, 17:45
Ik heb Blueeyes ook ontmoet in de Living room en Happy garden. Altijd in het gezelschap van Piet. Op mij kwam hij over als een coole, relaxte gast. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Blueeyes, ik wens je een goede reis. Tot ziens.

32415

Big30
9 juli 2019, 18:24
Dat is behoorlijk schrikken. De laatste keer dat ik hem zag (meen vorig jaar samen met PP, na lange tijd trouwens weer) had ie al een zware operatie gehad en droeg hij het apparaatje en kletsten we als vanouds weer bij. Zoals al hierboven vermeld, een hele sympathieke gozer, altijd in voor een praatje. De eerste ontmoeting is van heel lang geleden, dat was met zijn vaste maatje toen ook al zo'n aparte verschijning. Een aardige relaxte gast. Dat ie in vrede mag rusten en sterkte aan zijn familie en vrienden.

Een hele aardige IJsbeer is van ons heengegaan, we missen hem en goed en mooi hem in dit topic te herdenken.

Dalton
9 juli 2019, 19:14
Sorry ik kan niks over hem tikken alleen dat hij ruste in vrede ken hem al langer dan 40 jaar.
Voor zijn familie het allerbeste.

Mrbluejay
9 juli 2019, 23:47
Gecondoleerd en veel sterke de voor de mensen die hem kenden, ik kende hem zelf niet, maar dit soort meldingen vullen me altijd met verdriet.
Klonk als een fijn mens/ mede ijsbeer. sterkte.

HellaHolla
10 juli 2019, 06:34
Ik kende hem zelf niet. Maar van wat ik lees begrijp ik dat er een fijne ijsbeer van ons heen is gegaan, dat is altijd klote nieuws.
Veel sterkte voor iedereen die dicht bij blueeyes stond.

Cupido
18 juli 2019, 08:46
Kende hem niet zo goed, maar iedereen die hem wel goed kende heel veel sterkte!

Johan35
18 juli 2019, 17:41
Iedereen die hem kende veel sterkte.