Volledige versie bekijken : Saunaclubs gedwongenheid/PZC/NZC
rplover
6 maart 2007, 12:38
(ik vindt RP en wat hij krijgt bij de ramen een mooi voorbeeld voor het andere pakket dat stamgasten aangeboden wordt)
(Toch eentje die mijn recensies leest :D
Dan zie je ook dat ik ALTIJD de vrije keuze laat aan de Dame, en daar gaat het me om.
Ik vraag NOOIT: doe dit, doe dat.
Ik zeg altijd: doe waar jij zin in hebt, elke keer weer.
Ook ik bezondig me dus aan dingen die ik beter niet doe, das waar. Klopt 100 percent. Maar deze jongen wordt elke 3 maand getest, op alle mogelijke SOA's, en tot nu toe veel geluk gehad waarschijnlijk.
Maar dat geluk blijft niet aan mijn zijde, dus overweeg ik nu wel alles veilig te doen. Neen, ik overweeg het niet, ik ga het gewoon doen.
Uit zelfrespect en respect voor onze pleziermeisjes.
Want zelfs al doen ze het ongedwongen, het blijft erg onveilig. Propere lul is niet hetzelfde als gezonde lul (als we dat geloven zijn we even dom dan die hoge functionaris in Zuid-Afrika, die zegt dat douchen bescherming biedt tegen HIV, of de kans vermindert op HIV)
groetjes,
rplover)
lellebel
6 maart 2007, 14:49
Wordt er weer verschil gemaakt ? Ik kan me nog goed herinneren , ook al is het een tijd geleden, dat ik in Brabandse privehuizen hetzelfde technische paket kreeg aangeboden als in de Saunaclub, inclusief TZ,FZ,FT en mijn lievelingsdame in die tijd dacht dat ze me nog meer kon binden door ook NZC in haar pakket voor mij op te nemen. Gewoon in Nederland , Nederlandse dame die iets extra's wil doen voor een goedbetalende en wekelijkse stamgast.(zij ontving mij ook thuis/prive)
(ik vindt RP en wat hij krijgt bij de ramen een mooi voorbeeld voor het andere pakket dat stamgasten aangeboden wordt)
PS. degene die denkt dat de veelschrijvers op dit forum een representatieve doorsnee vormen van alle wandelaars begrijpen er niet veel van.:nee:
Je kopieert maar mijn halve zin,zoals jij het nu neerzet klopt het niet met wat mijn bedoeling van die zin was en komt het verkeerd over!!! Wat ik dus zeg is:
dat er een verschil is tussen de dames die in sauna-clubs werken(waar jullie het hier over hebben) of een dame die thuis ontvangst doet,die heeft namelijk niet te maken met concurrentiestrijd,tenminste niet in haar eigen omgeving thuis,ik zie geen andere dames bij mij thuis naar boven gaan met mannen en kan me voorstellen,dat een dame in een club,die ziet dat andere meiden wel degelijk meer klandizie dan haar hebben,iets druk voelen,dus wel overstag gaan,that's my point.
Azrael
6 maart 2007, 22:58
Je kopieert maar mijn halve zin,zoals jij het nu neerzet klopt het niet met wat mijn bedoeling van die zin was en komt het verkeerd over!!! Wat ik dus zeg is:
dat er een verschil is tussen de dames die in sauna-clubs werken(waar jullie het hier over hebben) of een dame die thuis ontvangst doet,die heeft namelijk niet te maken met concurrentiestrijd,tenminste niet in haar eigen omgeving thuis,ik zie geen andere dames bij mij thuis naar boven gaan met mannen en kan me voorstellen,dat een dame in een club,die ziet dat andere meiden wel degelijk meer klandizie dan haar hebben,iets druk voelen,dus wel overstag gaan,that's my point.
Ok, ik had gezegd niet meer te willen reageren hier in deze discussie, maar naar aanleiding van de bijdrage van lellebel wil ik dat toch nog even kort doen. Jij benadrukt nu precies waar het pijnpunt van deze discussie zit, namelijk in de sociale druk die op de meiden wordt gelegd in de clubs. Inderdaad, als een dame prive ontvangt is de druk van concurrentie een heel stuk minder dan als de dames waarmee je moet concurreren naast je op een kruk zitten. Dan moet je toch minimaal hetzelfde pakket aanbieden (lees: FZC) als de anderen, anders kun je het wel schudden. Wij als ijsberen hebben een bepaald verwachtingspatroon en door deze behoefte dwingen wij de dames bepaalde zaken te doen die ze misschien helemaal niet zouden willen doen. Maar ja, we hebben toch allemaal boter op ons hoofd? Ik heb er net zo goed aan meegewerkt, maar of het juist was vraag ik me nu werkelijk af.
lellebel
6 maart 2007, 23:09
Ok, ik had gezegd niet meer te willen reageren hier in deze discussie, maar naar aanleiding van de bijdrage van lellebel wil ik dat toch nog even kort doen. Jij benadrukt nu precies waar het pijnpunt van deze discussie zit, namelijk in de sociale druk die op de meiden wordt gelegd in de clubs. Inderdaad, als een dame prive ontvangt is de druk van concurrentie een heel stuk minder dan als de dames waarmee je moet concurreren naast je op een kruk zitten. Dan moet je toch minimaal hetzelfde pakket aanbieden (lees: FZC) als de anderen, anders kun je het wel schudden. Wij als ijsberen hebben een bepaald verwachtingspatroon en door deze behoefte dwingen wij de dames bepaalde zaken te doen die ze misschien helemaal niet zouden willen doen. Maar ja, we hebben toch allemaal boter op ons hoofd? Ik heb er net zo goed aan meegewerkt, maar of het juist was vraag ik me nu werkelijk af.
Ik begrijp nu wat je bedoeld....ik denk sowieso dat sommige meiden nu eenmaal sterker in hun schoenen staan als andere,ik zou dus nooit overstag gaan als ik in zo'n club zou werken om nzc ook aan te bieden omdat mevrouw op de kruk naast me dat doet en meer klandizie heeft.Maar ik heb misschien goed/makkelijk lullen,ik heb nog een "gewone" job,ben totaal niet afhankelijk van de verdiensten van het ontvangen.Maar die meiden zijn toch vrij om ergens anders dan te gaan werken?Bijv. in een gewone club?Ik zou dus echt nooit iets tegen mijn zin in willen doen,ik wil me voor de 100% kunnen geven en niet iets willen doen omdat het min of meer verplicht is.Maar nogmaals,ik heb misschien makkelijk lullen....
Groetjes Lellebel:smkiss:
Azrael
6 maart 2007, 23:13
Maar die meiden zijn toch vrij om ergens anders dan te gaan werken?Bijv. in een gewone club?
En dit is nu ook juist een deel van het probleem. Een deel van de dames zou ook best ergens anders kunnen gaan werken, maar dit zijn nu juist de dames die er meestal geen problemen mee hebben. Er is echter ook een grote groep die het niet geheel vrijwillig doet (en nu druk ik me heel voorzichtig uit) en die hebben dus geen keus.
rplover
6 maart 2007, 23:17
.... dat mijn laatste woorden hier geschreven waren
Maar die meiden zijn toch vrij om ergens anders dan te gaan werken?Bijv. in een gewone club?
Lellebel, daar gaat het nu net over.
Duidelijk antwoord: NEEN, het is geen vrije keuze voor de Dames.
Maar dat leer je wel, je bent hier nog maar net, en mettertijd zal je wel leren dat niet iedere DVP het geluk heeft zoals U zelfstandig te kunnen werken, en vrij te kiezen wat ze wel en niet toelaten.
Groetjes,
rplover
Jansen
6 maart 2007, 23:23
Maar dat leer je wel, je bent hier nog maar net, en mettertijd zal je wel leren dat niet iedere DVP het geluk heeft zoals U zelfstandig te kunnen werken, en vrij te kiezen wat ze wel en niet toelaten.
Groetjes,
rplover
Nou lekker vriendelijk ""Je bent er nou net"" en ""mettertijd zal je wel leren""
Nou ik ben er al heel lang,en het heeft niets te maken of iemand hier net is of al heel lang meeloopt.
Je kan niet oordelen uit haar posting of ze er net is of net werkt.
Dus ga maar terug naar je hok.
:ranting2:
lellebel
6 maart 2007, 23:23
En dit is nu ook juist een deel van het probleem. Een deel van de dames zou ook best ergens anders kunnen gaan werken, maar dit zijn nu juist de dames die er meestal geen problemen mee hebben. Er is echter ook een grote groep die het niet geheel vrijwillig doet (en nu druk ik me heel voorzichtig uit) en die hebben dus geen keus.
Je hoort wel eens verhalen van meiden die geen keus hebben inderdaad,triest,toch? Maar pik je die niet zo eruit als man zijnde?Heb je als man niet meteen in de gate wanneer een meid iets tegen haar zin in doet?
rplover
6 maart 2007, 23:26
Nou lekker vriendelijk ""Je bent er nou net"" en ""mettertijd zal je wel leren""
Nou ik ben er al heel lang,en het heeft niets te maken of iemand hier net is of al heel lang meeloopt.
Je kan niet oordelen uit haar posting of ze er net is of net werkt.
Helaba, Janssens,
een beetje beleefd blijven hoor.
Ik zeg dat ze hier net begint te posten, en blijkbaar denkt dat alles rozengeur en maneschijn is, ik lees net haar reactie dat je die vrouwen die gedwongen worden er niet uitpikt. Dus dat bewijst alleen de juistheid van mijn posting
Tegen mijn hond mag je zeggen dat hij in zijn hok moet.
Als je braaf bent :D
groetjes,
rplover
lellebel
6 maart 2007, 23:29
Groetjes,
rplover
Oeps,sorry hoor....ik ben inderdaad pas lid hier op het forum,maar in de betaalde sexwereld draai ik al lange tijd mee,dus een beetje ervaring heb ik wel en ik weet ook wel een beetje wat er speelt,alleen ben ik totaal niet bekend met die sauna-clubs in Duitsland en wist ook niet dat de dames daar niet uit vrije wil zijn,ik heb me nog niet helemaal ingelezen hier op het forum(ben druk bezig) ik had begrepen uit de recensie's en postings over die clubs dat de meiden het wel uit vrije wil deden...sorry,zal me even verder inlezen dan..
Azrael
6 maart 2007, 23:31
Je hoort wel eens verhalen van meiden die geen keus hebben inderdaad,triest,toch? Maar pik je die niet zo eruit als man zijnde?Heb je als man niet meteen in de gate wanneer een meid iets tegen haar zin in doet?
Ik wou dat ik kon zeggen dat dat heel makkelijk te zien was. Ik heb zeker wel eens dames zien zitten waarvan je meteen wist dat er iets mis was, maar ook veelal achteraf pas tot de ontdekking gekomen dat er zaken niet helemaal in orde waren. Helaas...
rplover
6 maart 2007, 23:31
Oeps,sorry hoor....ik ben inderdaad pas lid hier op het forum,maar in de betaalde sexwereld draai ik al lange tijd mee,dus een beetje ervaring heb ik wel en ik weet ook wel een beetje wat er speelt,alleen ben ik totaal niet bekend met die sauna-clubs in Duitsland en wist ook niet dat de dames daar niet uit vrije wil zijn,ik heb me nog niet helemaal ingelezen hier op het forum(ben druk bezig) ik had begrepen uit de recensie's en postings over die clubs dat de meiden het wel uit vrije wil deden...sorry,zal me even verder inlezen dan..
Van mij ook een dikke sorry hoor, lellebel.
Ik wou alleen maar zeggen....wat jij nu schrijft ;) , ik had het helemaal niet denegrerend bedoeld.
Als dat zo overkomt bij leden, mijn excuses daarvoor.
rplover
lellebel
6 maart 2007, 23:32
Helaba, Janssens,
een beetje beleefd blijven hoor.
Ik zeg dat ze hier net begint te posten, en blijkbaar denkt dat alles rozengeur en maneschijn is, ik lees net haar reactie dat je die vrouwen die gedwongen worden er niet uitpikt. Dus dat bewijst alleen de juistheid van mijn posting
Tegen mijn hond mag je zeggen dat hij in zijn hok moet.
Als je braaf bent :D
groetjes,
rplover
Ik heb niet 'gezegd' dat je die vrouwen die gedwongen worden er niet uitpikt! Ik heb 'gevraagd' of je die als man zijnde niet zo eruit pikt.En geloof me,ik denk heus niet dat alles manneschijn en rozegeur is,maar ik zal er niks meer over vragen,je had me dat ook gewoon kunnen zeggen hoor.
Groet Lellebel
Big30
6 maart 2007, 23:34
Mijn beste Jansen!
Je hoeft het niet eens te zijn met rplover maar het mag wel iets vriendelijker!
Groet,
Big30
(CU soon maar ben de komende dagen ff off-line en off-club ;))
lellebel
6 maart 2007, 23:35
Van mij ook een dikke sorry hoor, lellebel.
Ik wou alleen maar zeggen....wat jij nu schrijft ;) , ik had het helemaal niet denegrerend bedoeld.
Als dat zo overkomt bij leden, mijn excuses daarvoor.
rplover
Je hoeft geen sorry te zeggen,maar als het te gevoelig voor je ligt en je vind dat ik ondeskundig ben(wat dus blijkt) dan heb ik liever dat je dat gewoon zegt.
little diablo
6 maart 2007, 23:37
Mijn beste Jansen!
Je hoeft het niet eens te zijn met rplover maar het mag wel iets vriendelijker!
Groet,
Big30
(CU soon maar ben de komende dagen ff off-line en off-club ;))
kan ie niks aan doen zegt ie ook tegen de hertjes als ze los in de wei lopen:D
Saluti L Diablo
rplover
6 maart 2007, 23:44
Je hoeft geen sorry te zeggen,maar als het te gevoelig voor je ligt en je vind dat ik ondeskundig ben(wat dus blijkt) dan heb ik liever dat je dat gewoon zegt.
Neen,
sta me toe het even uit te leggen.
Ik reageerde heel vlug op je berichtje, en ik ben iemand die heel erg impulsief is.
Ik bedoel gewoon dat jij denkt dat iedereen vrij is te doen en te laten in de clubs wat ze willen, de Dames dan.
Daarvoor zijn nu juist deze 2 topic (PZC en deze enquete) opgezet.
Dat we in het pakket PZC willen.
Nu is dat zo een uitgebreid topic, de gemoederen zijn heel erg heftig verhit geweest (ook ik heb me daaraan bezondigd, dat geef ik grif toe).
En dan zeg jij plots dat een Dame dan toch de vrije keuze heeft in een andere club te gaan werken.
Daaruit besloot ik dat je dat wereldje (van de clubs)nog niet kent.
Dat was alles wat ik je wilde vertellen, niet meer of niet minder.
Jij had al geantwoord dat je je ging verdiepen, dus je nam me de woorden uit de mond.
Voila, ik hoop dat ik mijn standpunt in deze aan je heb duidelijk gemaakt.
Maak je niet ongerust, als ik iets te zeggen heb, doe ik dat ook, ik neem nooit een blad voor de mond ;)
groetjes,
rplover
little diablo
6 maart 2007, 23:47
Groetjes,
rplover
Onzin er zijn echt wel dames bij die zelf hun klanten uitzoeken(of die luxe hebben),vele zelfs die ik ook redelijk goed ken. Tevens werken lang niet alle dames onder dwang daar,maar wel voor wat extra te verdienen of als aanvulling. En net als Azrael zegt wij pikken de dames die echt onder dwang werken er tussen uit. Tevens lopen er in the house zelfs nympho rond:freu:
@rplover ik merk vaak aan je schrijven dat je de raam prostututie vaak vergelijkt met de fkk clubs in duitsland. Toch zal je er dan eens beter in moeten verdiepen:rolleyes: want ten eerste komen er in de fkk clubs totaal andere personen en is de cultuur en service vele malen anders. Dus ik zou zeggen wanneer kan ik je rondleiden;)
Saluti L Diablo
lellebel
6 maart 2007, 23:50
Neen,
sta me toe het even uit te leggen.
Ik reageerde heel vlug op je berichtje, en ik ben iemand die heel erg impulsief is.
Ik bedoel gewoon dat jij denkt dat iedereen vrij is te doen en te laten in de clubs wat ze willen, de Dames dan.
Daarvoor zijn nu juist deze 2 topic (PZC en deze enquete) opgezet.
Dat we in het pakket PZC willen.
Nu is dat zo een uitgebreid topic, de gemoederen zijn heel erg heftig verhit geweest (ook ik heb me daaraan bezondigd, dat geef ik grif toe).
En dan zeg jij plots dat een Dame dan toch de vrije keuze heeft in een andere club te gaan werken.
Daaruit besloot ik dat je dat wereldje (van de clubs)nog niet kent.
Dat was alles wat ik je wilde vertellen, niet meer of niet minder.
Jij had al geantwoord dat je je ging verdiepen, dus je nam me de woorden uit de mond.
Voila, ik hoop dat ik mijn standpunt in deze aan je heb duidelijk gemaakt.
Maak je niet ongerust, als ik iets te zeggen heb, doe ik dat ook, ik neem nooit een blad voor de mond ;)
groetjes,
rplover
Bedankt voor je uitleg en sorry als ik de gemoederen weer opgehitst heb,was niet de bedoeling.Ik weet inderdaad totaal niet hoe het in die sauna-clubs eraan toe gaan,vandaar mijn vragen erover.Ik heb alleen ervaring in thuis-ontvangst,'gewone' clubs en de parenclubs.
rplover
7 maart 2007, 00:09
Onzin er zijn echt wel dames bij die zelf hun klanten uitzoeken(of die luxe hebben),vele zelfs die ik ook redelijk goed ken. Tevens werken lang niet alle dames onder dwang daar,maar wel voor wat extra te verdienen of als aanvulling. En net als Azrael zegt wij pikken de dames die echt onder dwang werken er tussen uit. Tevens lopen er in the house zelfs nympho rond:freu:
@rplover ik merk vaak aan je schrijven dat je de raam prostututie vaak vergelijkt met de fkk clubs in duitsland. Toch zal je er dan eens beter in moeten verdiepen:rolleyes: want ten eerste komen er in de fkk clubs totaal andere personen en is de cultuur en service vele malen anders. Dus ik zou zeggen wanneer kan ik je rondleiden;)
Saluti L Diablo LD,
Ik veralgemeen niet.
Maar het gaat hier over dwang, alweer. En het kan best zijn dat jij de Dames eruitpikt, ik beweer het tegendeel niet.
Ik vergelijk echter niet tussen de ramen en de clubs, dat concluderen enkel mensen die de raamprostitutie hebben aangevallen de laatste dagen, tot vervelens toe. Laat ons nu eens akkoord zijn dat 85 percent van de Dames een pimp heeft, dus gedwongen wordt, ook in de ramen, dat is waar.
En maar blijven de ramen erbij halen, terwijl ik duidelijk stel dat er geen tweestrijd mag komen, telkens weer. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje (lees: we hebben allemaal boter aan ons hoofd).
Ik weet best hoe het er in de clubs aan toe gaat (sauna, privé). En ik ken clubgangers. Ook de duitslandgangers, best wel.
Ik kom in beiden, en als ik zo vrij mag zijn, heb met tientallen Dames uit clubs gesproken, geslapen, samengeleefd.
Dus probeer me de clubs en wat er omgaat niet te leren kennen.
Dat is niet afwijzend of vingerwijzend bedoeld, helemaal niet. Ik weet best dat niet alles gedwongen is, dat er nymfomaantjes tussenzitten, maar wat ik ook weet is dat één gedwongen vrouw er eentje te veel is.
En leer me de service van de clubs ook niet kennen, LD, het zijn paradijselijke oorden, maar eigenlijk ook duivelse oorden, als je het wereldje kent. En ik kom er verdorie ook graag, dus ik ben even schuldig aan dit alles dan alle andere beertjes, dat besef ik ook.
Maar ik wil gerust wel eens gegidst worden door u, dat zou een hele eer zijn hoor ;)
Weet ook, dat ik zeer naief ben, heel impusief, en graag vrienden blijf maken op dit forum, dus wat onze mening ook is, hoezeer die ook moge verschillen, we zijn allemaal hoerenlopers, die vertier zoeken, waar het dan ook is.
groetjes,
rplover
Hollandmale
7 maart 2007, 00:29
Bedankt voor je uitleg en sorry als ik de gemoederen weer opgehitst heb, was niet de bedoeling. Ik weet inderdaad totaal niet hoe het in die sauna-clubs eraan toe gaan, vandaar mijn vragen erover. Ik heb alleen ervaring in thuis-ontvangst, 'gewone' clubs en de parenclubs......in sneltreinvaart bijpraten over saunaclubs, vooral de grotere. Er lopen daar grote aantallen veelal erg jonge dames rond; dagelijks 40 tot 60 is heel normaal. Bovendien komen ze voor het overgrote deel uit Oosteuropa. Men hoeft geen helderziende te zijn, om te weten dat die slechts in georganiseerd verband bijeen gebracht kunnen worden. Platter gezegd (en veel beertjes ontkennen dat); minimaal 80 % heeft 'n pooier en moet dagelijks flink scoren. Het komt geregeld voor dat die pooiers verkleed als ijsbeer rondlopen, om hun dames achter de broek te zitten. Van de verdiensten zien veel dames wel iets, maar het meeste niet terug. Als je dat allemaal weet, kun je je voorstellen hoe het er in zo'n saunaclub aan toe gaat. Althans, vanuit damesstandpunt bekeken, want veel beertjes zien het anders :eek:.
lellebel
7 maart 2007, 07:44
.....in sneltreinvaart bijpraten over saunaclubs, vooral de grotere. Er lopen daar grote aantallen veelal erg jonge dames rond; dagelijks 40 tot 60 is heel normaal. Bovendien komen ze voor het overgrote deel uit Oosteuropa. Men hoeft geen helderziende te zijn, om te weten dat die slechts in georganiseerd verband bijeen gebracht kunnen worden. Platter gezegd (en veel beertjes ontkennen dat); minimaal 80 % heeft 'n pooier en moet dagelijks flink scoren. Het komt geregeld voor dat die pooiers verkleed als ijsbeer rondlopen, om hun dames achter de broek te zitten. Van de verdiensten zien veel dames wel iets, maar het meeste niet terug. Als je dat allemaal weet, kun je je voorstellen hoe het er in zo'n saunaclub aan toe gaat. Althans, vanuit damesstandpunt bekeken, want veel beertjes zien het anders :eek:.
Over hoe het er nu aan toe gaat in die sauna-clubs hebben jullie beertjes toch uiteenlopende meningen.Ik weet het zelf niet,maar als het zo is wat jij Hollandmale schrijft hier,ga je dan nog wel met een goed gevoel erheen?Mij lijkt,dat je als man zijnde,toch liever sex hebt met een meid waarvan je weet dat ze er zelf volledig achterstaat dan sex met een meid die min of meer gedwongen wordt en het kan haas niet anders dan dat je dat'moet merken aan een meid,je kunt me niet wijsmaken dat een meid die niet uit vrije wil daar zit zich 100% kan geven aan iemand,dat merk je dan toch als je sex hebt?Of zit ik er helemaal naast?
In de topic : Op spreekuurtje bij ....lellebel stond de volgende passage :
Of jouw centjes goed besteed worden,tja,daarkan ik geen antwoord op geven,dat kun je alleen zelf,als jij betaalt voor sex en het 't geld waard vond,lijkt me dat je centjes toch goed besteed waren,wat er verder ook met jouw (die dan niet meer van jou zijn;) )centjes gebeurt speelt dan toch geen rol meer,toch?Of speelt dat bij jullie mannen wel degelijk nog een rol?Denken jullie daar nog over na als je weg gaat bij een dvp?
Over dat onderwerp gaat het hier.
Onzin er zijn echt wel dames bij die zelf hun klanten uitzoeken(of die luxe hebben),vele zelfs die ik ook redelijk goed ken.
LD, was jij het niet die bij de rubriek "mogen er ook (gewone) dames naar de sauna" schreef:
Ja, maar ze MOETEN wel gewoon met elke ijsbeer de kamer op
En maak je geen illusies; de grootste "nympho" van PHG, Sammy, werd door haar man aan de voeten uit het raam gehangen als ze niet genoeg verdiende. De realiteit is vaak anders dan wij onszelf in onze dromen voorhouden.
Het zijn vaak degenen ide wij "toppers" noemen die tot zo'n topactt komen omdat ze er toe worden aangezet.
Er zijn maar erg weinig meiden die het echt leuk vinden om 10-20 pikken van vieze oude mannetjes tot zich te nemen. Geloof me.
Bart
Over hoe het er nu aan toe gaat in die sauna-clubs hebben jullie beertjes toch uiteenlopende meningen.Ik weet het zelf niet,maar als het zo is wat jij Hollandmale schrijft hier,ga je dan nog wel met een goed gevoel erheen?Mij lijkt,dat je als man zijnde,toch liever sex hebt met een meid waarvan je weet dat ze er zelf volledig achterstaat dan sex met een meid die min of meer gedwongen wordt en het kan haas niet anders dan dat je dat'moet merken aan een meid,je kunt me niet wijsmaken dat een meid die niet uit vrije wil daar zit zich 100% kan geven aan iemand,dat merk je dan toch als je sex hebt?Of zit ik er helemaal naast?
Je slaat de plank op zijn kop (wat mij betreft). Maar daar gaan een aantal discussies eigenlijk ook over.
Neem de PZC discussie, het gaat er over dat dames gedwongen worden dingen te doen die ze niet willen en dat wij ijsberen daar maar al te graag aan mee werken.
Daarom zou ik het meer waarderen als een dame zegt een aantal servicen niet te doen, weet ik tenminste dat ze die andere servicen wel uit vrij wil doet. Helaas zal ze uiteindelijk toch minder omzet draaien en óf weg gaan óf haar service pakket tegen haar zin aanpassen.
Maar misschien moeten we allemaal eens bij jou langs :p . Jij werkt teminste uit vrije wil. Krijg je het nog druk.
Bart
PS: Leuk spreuk heb je trouwens
Azrael
7 maart 2007, 08:41
je kunt me niet wijsmaken dat een meid die niet uit vrije wil daar zit zich 100% kan geven aan iemand,dat merk je dan toch als je sex hebt?Of zit ik er helemaal naast?
Het 100% geven aan iemand is ook zo'n relatief begrip. Het hele spektakel van een saunaclub rust op de illusie van een vrije sexclub, maar het is niet meer dan een bordeel waar we iets meer kunnen doen dan alleen neuken. Ik zeg het nu heel plat en ik weet dat dit wel heel zwart-wit is, maar het is wel de kern van het probleem. Veel vrouwen werken er onder druk van een pooier of iets dergelijks. Ik zeg ook echt niet alle vrouwen, maar er zijn er genoeg die dit werk toch redelijk gedwongen moeten doen. Maar ze zijn toch allemaal kleine actrices, die ons iedere keer weer de illusie opbouwen dat alles zo vrij en natuurlijk is.
Azrael
7 maart 2007, 08:44
Helaas zal ze uiteindelijk toch minder omzet draaien en óf weg gaan óf haar service pakket tegen haar zin aanpassen.
Bingo, dit is het probleem dat in deze thread wordt aangesneden. Als een dame in een FKK een normale omzet wil halen, moet ze haar servicepakket afstemmen op de wensen van de gemiddelde ijsbeer. En de gemiddelde ijsbeer heeft juist de wens aan oa FZC. Dus worden deze dames min of meer gedwongen door ons om hun servicepakket zo volledig mogelijk te houden om maar geen klanten mis te lopen.....
Hollandmale
7 maart 2007, 09:01
Over hoe het er nu aan toe gaat in die sauna-clubs hebben jullie beertjes toch uiteenlopende meningen. Ik weet het zelf niet, maar als het zo is wat jij Hollandmale schrijft hier, ga je dan nog wel met een goed gevoel erheen? Mij lijkt, dat je als man zijnde, toch liever sex hebt met een meid waarvan je weet dat ze er zelf volledig achterstaat dan sex met een meid die min of meer gedwongen wordt en het kan haast niet anders dan dat je dat moet merken aan een meid, je kunt me niet wijsmaken dat een meid die niet uit vrije wil daar zit zich 100% kan geven aan iemand, dat merk je dan toch als je sex hebt? Of zit ik er helemaal naast?.....komt HM ook nog maar weinig in de grotere, vooral Duitse saunaclubs :nee:.
Stiffmaster
7 maart 2007, 09:22
Of jouw centjes goed besteed worden,tja,daar kan ik geen antwoord op geven,dat kun je alleen zelf,als jij betaalt voor sex en het 't geld waard vond,lijkt me dat je centjes toch goed besteed waren,wat er verder ook met jouw (die dan niet meer van jou zijn;) )centjes gebeurt speelt dan toch geen rol meer,toch?Of speelt dat bij jullie mannen wel degelijk nog een rol?Denken jullie daar nog over na als je weg gaat bij een dvp?
Groetjes Lellebel :smkiss:
Ik ben het helemaal met Lelebel eens, het maakt me niet uit wat de dame er mee doet, al zou ze het aan het goede doel geven, belangrijkste is dat je voor je geld dat plezier krijgt dat je hoopt te krijgen, en eerlijk is eerlijk, meestal heb ik dat goede gevoel ook, als het vaker negatief zou zijn geweest dan stopte ik direct, maar zo lang ik er nog steeds een goed gevoel aan overhoud speel ik verder en geef de dames graag mijn Euroflapjes :lostit: :lostit: .
Redbull
7 maart 2007, 10:38
Hehehe, soms zijn ze goed besteed af en toe wat minder en sommige geef ik nog te weinig voorwat ik er voor terug krijg ;)
En ja dat maakt me zeker uit waar het geld naartoe gaat, als mevrouw aan de drugs zit of als ik zeker weet dat haar pimp alles inpikt, dan ga ik daar niet of kom ik niet meer terug.
lellebel
7 maart 2007, 10:50
Je slaat de plank op zijn kop (wat mij betreft). Maar daar gaan een aantal discussies eigenlijk ook over.
Neem de PZC discussie, het gaat er over dat dames gedwongen worden dingen te doen die ze niet willen en dat wij ijsberen daar maar al te graag aan mee werken.
Daarom zou ik het meer waarderen als een dame zegt een aantal servicen niet te doen, weet ik tenminste dat ze die andere servicen wel uit vrij wil doet. Helaas zal ze uiteindelijk toch minder omzet draaien en óf weg gaan óf haar service pakket tegen haar zin aanpassen.
Maar misschien moeten we allemaal eens bij jou langs :p . Jij werkt teminste uit vrije wil. Krijg je het nog druk.
Bart
PS: Leuk spreuk heb je trouwens
Ik(en dan spreek ik dus echt voor mezelf) kan me sowieso niet voorstellen dat ik met 10-15 mannen achterelkaar sex zou kunnen hebben op een dag.Echt niet!De eerste zou geweldig zijn,de 2e,na 2 uurtjes,zou ook leuk zijn,de derde na 2 uurtjes zou al iets minder zijn en alles wat daarna nog zou komen zou ik geen zin meer in hebben en als ik het moest,dan zou de eerste man geluk hebben,de 2e,na die 2 uurtjes,ook nog,maar die arme mannen die daarna komen,ik zou me echt niet meer zo kunnen geven als bij de eerste 2,geloof me.Voor mij zou dat nooit werken,dus ik heb al alle respect voor de dames die dit zo doen dan en dat geldt heus niet voor de dames alleen in sauna-clubs.Ik weet niet of het helpt als ijsberen hun 'eisen' zouden aanpassen,dus al bijv. pmc ipv pzc,feit blijft toch dat die meiden daar gedwongen zitten,en dat kan nooit goed zijn.Is er in die clubs dan geen controle,van politie,vrouwenhandel-team enz.?Dat is hier in Ned. in de clubs wel en daar zie je volgens mij ook nog maar weing dat meiden onder dwang er werken.Dat een meid misschien moet werken,om haar huur te betalen enz. dat zie je zeker,maar dat vind ik iets anders als onder dwang werken voor een pooier waar je dan bijna niks terugziet van je verdiende geld.
stel je voor,alle ijsberen van het forum hier bij mij komen,pppfff,kunnen we misschien wel die marathon houden:D :rubbel: nee,ik heb daar de tijd helemaal niet voor,ik vind het prima zoals het nu is en als jullie allemaal naar mij gaan komen dan zou ik er ook 10-15 op een dag hebben,toch?:rolleyes:
Groetjes lellebel :smkiss:
Azrael
7 maart 2007, 10:56
.Is er in die clubs dan geen controle,van politie,vrouwenhandel-team enz.?Dat is hier in Ned. in de clubs wel en daar zie je volgens mij ook nog maar weing dat meiden onder dwang er werken.Dat een meid misschien moet werken,om haar huur te betalen enz. dat zie je zeker,maar dat vind ik iets anders als onder dwang werken voor een pooier waar je dan bijna niks terugziet van je verdiende geld.
Die politiecontrole is er wel, maar veel van de meiden die onder druk werken durven er niets over te zeggen uit angst voor maatregelen van hun 'vriendje'. Veel van de meiden komen uit het oostblok en uit de overige verre landen, en je kunt haast op je klompen aanvoelen dat dit georganiseerd moet zijn.
Ik(en dan spreek ik dus echt voor mezelf) kan me sowieso niet voorstellen dat ik met 10-15 mannen achterelkaar sex zou kunnen hebben op een dag.Echt niet! Voor mij zou dat nooit werken,dus ik heb al alle respect voor de dames die dit zo doen dan en dat geldt heus niet voor de dames alleen in sauna-clubs.Ik weet niet of het helpt als ijsberen hun 'eisen' zouden aanpassen,dus al bijv. pmc ipv pzc,feit blijft toch dat die meiden daar gedwongen zitten,en dat kan nooit goed zijn.Is er in die clubs dan geen controle,van politie,vrouwenhandel-team enz.?Dat is hier in Ned. in de clubs wel en daar zie je volgens mij ook nog maar weing dat meiden onder dwang er werken.Dat een meid misschien moet werken,om haar huur te betalen enz. dat zie je zeker,maar dat vind ik iets anders als onder dwang werken voor een pooier waar je dan bijna niks terugziet van je verdiende geld.
Lellebel,
Ik heb ook net een dame meegemaakt die in haar moederland in een club werkte waar ze 1000 dollar voor een erotische massage kon vangen (de klant betaalt 3000 aan de club). Maar meestal ving ze een paar tientjes van de drankjes die ze de klanten aftroggelde.
Je zou zeggen, één a twee van die klanten en wat drank omzet en je zit zonder te neuken etc toch aan de 2000 dollar per week.
Nee zij komt weer naar de sauna club om - zoals ze zegt - als seks conveyer (lopende band) te werken. Het verdienen van het geld gaat op die manier sneller. Zeg gemiddeld € 700 (bijna 1000 dollar) per dag. Tel uit je winst. Alleen dan moet je wel in de automatische lopende band modus; gevoel uitschakelen en je trots halen uit het stapeltje bankbriefjes dat je elke dag binnenhaalt. Onder die omstandigheden zijn de dames meer geneigd om ook dingen te doen die ze normaal niet zouden doen (PZC en NZC). Jammer.
Overigens heb ik meegemaakt dat politie controles werden aangekondigd. Dan zijn een aantal dames er een paar dagen niet, totdat de controle voorbij is. Dus ook de politie in Duitsland is corrupt (?)
Money talks, en dat is vaak het probleem.
Bart
lellebel
7 maart 2007, 11:21
Die politiecontrole is er wel, maar veel van de meiden die onder druk werken durven er niets over te zeggen uit angst voor maatregelen van hun 'vriendje'. Veel van de meiden komen uit het oostblok en uit de overige verre landen, en je kunt haast op je klompen aanvoelen dat dit georganiseerd moet zijn.
Oke,maar de mensen van het vrouwenhandel team(in ned. dan) die zijn juist speciaal getraind om die meisjes eruit te filteren,logisch zeggen die niks uit angst.Ik heb zelf een aantal jaren het meegemaakt in een ned. club,waar op een avond,zonder aankondiging het team vrouwenhandel binnenstapte,elk meisje moest apart een gesprek aangaan met hun,en wat bleek,er werkte een russisch meisje,ik en ook de rest van ons,had geen idee dat ze werkte onder dwang van een pooier,maar die avond is dat team er wel achter gekomen,gelukkig maar,maar ook zij hield haar mond toen uit angst en toch hebben ze het bij haar toch eruit gekregen.ik heb nu nog contact met haar,ze is enorm goed geholpen door het vrouwenhandel-team toen en haar pooier scheen een bekende te zijn,waar ze allanger naar opzoek waren.
Ik heb zelf het idee dat het in ned. nu allemaal heel erg meevalt wat betreft gedwongen prostitutie door een pooier,had er geen idee van dat het in duitsland nog wel erg speelt.
lellebel
7 maart 2007, 11:25
Hehehe, soms zijn ze goed besteed af en toe wat minder en sommige geef ik nog te weinig voorwat ik er voor terug krijg ;-)
En ja dat maakt me zeker uit waar het geld naartoe gaat, als mevrouw aan de drugs zit of als ik zeker weet dat haar pimp alles inpikt, dan ga ik daar niet of kom ik niet meer terug.
het is zo dubbel he,dat als je weet dat een meid gedwongen wordt,werkt voor een pooier,je dan niet meer bij haar zou gaan..als alle mannen dat deden dan was het meisje er nog erger aan toe denk ik,toch?Want dan brengt ze niks meer op,en wat dan?
Maar ik kan me voorstellen dat je dat dan toch bezighoudt waar je centen heen gaan.
Azrael
7 maart 2007, 11:26
Ik heb zelf het idee dat het in ned. nu allemaal heel erg meevalt wat betreft gedwongen prostitutie door een pooier,had er geen idee van dat het in duitsland nog wel erg speelt.
Ik weet niet hoe het nu in Nederland is. Ik moet bekennen hier al lang niet meer bij een club geweest te zijn. Maar dat deze situaties nog steeds in Duitsland voorkomen is geen misterie. Maar om nu te zeggen dat alle vrouwen onder druk werken in Duitsland is natuurlijk ook onwaar. Maar dat er vele vrouwen in deze situatie werkzaam zijn in Duitsland is gewoonweg waar.
oblix
7 maart 2007, 11:39
het is zo dubbel he,dat als je weet dat een meid gedwongen wordt,werkt voor een pooier,je dan niet meer bij haar zou gaan..als alle mannen dat deden dan was het meisje er nog erger aan toe denk ik,toch?Want dan brengt ze niks meer op,en wat dan?
Maar ik kan me voorstellen dat je dat dan toch bezighoudt waar je centen heen gaan.
Ik weet dat het dubbel is, maar ik heb er persoonlijk toch problemen mee om die pooier te sponsoren.
En zal toch proberen naar de zelfstandige dames te gaan, of het altijd lukt is de vraag, maar het is wel mijn intentie.
Dickydik
7 maart 2007, 11:51
het is zo dubbel he,dat als je weet dat een meid gedwongen wordt.
Dat maakt mij dus wél uit...... Als ik het gevoel heb dat een meid gedwongen wordt dan heb ik er niets meer mee... wil toch altijd het gevoel houden dat een dame het uit vrije wil doet....
Ik wil zo'n pooier ook niet 'sponsoren' door misbruik te maken van zo'n meid.
(al besef ik me best dat je het lang niet altijd wéét dat er zoiets achter zit...)
lellebel
7 maart 2007, 11:51
Ik weet dat het dubbel is, maar ik heb er persoonlijk toch problemen mee om die pooier te sponsoren.
En zal toch proberen naar de zelfstandige dames te gaan, of het altijd lukt is de vraag, maar het is wel mijn intentie.
Als ik man was,denk ik ook dat ik er problemen mee zou hebben...lastige situatie is dat,het is en blijft dubbel,hoe je het ook went of keert.
gelukkig zijn er bij mij nog nooit mannen geweest die gedwongen werden;)
XXX Lellebel:smkiss:
lellebel
7 maart 2007, 11:56
Dat maakt mij dus wél uit...... Als ik het gevoel heb dat een meid gedwongen wordt dan heb ik er niets meer mee... wil toch altijd het gevoel houden dat een dame het uit vrije wil doet....
Ik wil zo'n pooier ook niet 'sponsoren' door misbruik te maken van zo'n meid.
(al besef ik me best dat je het lang niet altijd wéét dat er zoiets achter zit...)
Mij lijkt ook dat je het gevoel wilt hebben dat een meid het uit vrije wil doet,logisch ook.
Dus als ik het goed begrijp,hebben jullie alleen problemen ermee als je weet dat jullie centjes naar een pooier gaan,maar verder maakt het niet uit?Of zijn er ook nog andere dingen die misschien problemen brengen als je dat wist dat je geld daaraan gespendeerd werd?
lellebel
7 maart 2007, 11:58
Ik weet niet hoe het nu in Nederland is. Ik moet bekennen hier al lang niet meer bij een club geweest te zijn. Maar dat deze situaties nog steeds in Duitsland voorkomen is geen misterie. Maar om nu te zeggen dat alle vrouwen onder druk werken in Duitsland is natuurlijk ook onwaar. Maar dat er vele vrouwen in deze situatie werkzaam zijn in Duitsland is gewoonweg waar.
Dan heb ik nu misschien wel een hele lastige vraag...waarom ga je niet meer in ned. clubs dan?
Azrael
7 maart 2007, 12:10
Mij lijkt ook dat je het gevoel wilt hebben dat een meid het uit vrije wil doet,logisch ook.
Dus als ik het goed begrijp,hebben jullie alleen problemen ermee als je weet dat jullie centjes naar een pooier gaan,maar verder maakt het niet uit?Of zijn er ook nog andere dingen die misschien problemen brengen als je dat wist dat je geld daaraan gespendeerd werd?
Als de dame in kwestie het geld besteed aan zaken die zij zelf relevant of nodig acht, wie zijn wij dan om daar over te oordelen? Ik wil toch ook niet horen dat mijn werkgever mij gaat vertellen waar ik mijn geld aan uitgeef? De dame heeft het geld zelf verdiend en mag het dan mijn inziens ook besteden zoals zij het zelf wil.
Dickydik
7 maart 2007, 12:17
Dus als ik het goed begrijp,hebben jullie alleen problemen ermee als je weet dat jullie centjes naar een pooier gaan,maar verder maakt het niet uit?
Nou, ik heb grote problemen met vrouwenhandel en vrouwenmisbruik. Dat er een pooier geld aan verdient is verder ondergeschikt......
Ik kom toch met enige regelmaat in de Duitse clubs en heb kennelijk het geluk de juiste vrouwen uit te kiezen.... maar misschien ben ik ook wel blind...
Azrael
7 maart 2007, 12:18
Dan heb ik nu misschien wel een hele lastige vraag...waarom ga je niet meer in ned. clubs dan?
Ik ben in het verleden wel naar een aantal nederlandse clubs geweest, maar persoonlijk vond ik de sfeer er toch minder dan in de saunaclubs in Duitsland. Dat is voor mij persoonlijk de reden geweest om geen nederlandse club meer te bezoeken. Ook was de reisafstand voor mij een doorslaggevende factor, van mijn woonplaats uit was het bezoeken van de fkk's een makkelijkere plek dan de bekende nederlandse clubs.
Recentelijk ben ik echter opnieuw getrouwd en heb ik besloten om mijn wandeldagen te beeindigen, uit respect voor mijn vrouw en uit respect voor mijn relatie. Ik zou niet goed weten hoe ik een huwelijk met het lopen zou moeten combineren. Ik denk ook niet dat mijn levensverwachting dan zo lang zou zijn, aangezien mijn vrouw mij persoonlijk zou castreren....:eek:
rplover
7 maart 2007, 12:20
... voor lellebel.
Lellebel, ik ben echt blij dat net jij op het forum bent gekomen. Dat toont ons allen, ook mij, dat het lekker ongedwongen kan. En dat jij gelukkig kan genieten van sex, zolang het bij enkele mannen blijft.
De situatie in de clubs, EN achter de ramen is heus wel erger dan de gemiddelde 'hoerenloper' beseft. En klaarblijkelijk ook veel erger dan de gemiddelde ijsbeer WIL inzien. Ik zal het zo stellen, wij weten het allemaal, maar de grote meerderheid wil het niet geweten hebben.
Dat blijkt uit de talloze reacties van de ijsbeertjes hier. "Wij gaan voor ons plezier, en als we er te hard over nadenken, dan hoeft het niet meer. Blijf dan weg, als je het niet aankan. Ik laat PZC niet vallen, want dat neemt een deel van mjn plezier weg. Neen, ik pik de gedwongen Dames er WEL uit. Ze pijpen heus wel liever een schone harde pik dan eentje met een rubber om. Ze verdienen goed hun geld. Wij zijn de klanten, dus wij betalen"
Allemaal reacties van beertjes, die proberen hun verworven rechten te behouden. Wat zijn die verworven rechten, lees de paspoorten er eens op na (meestal de eerste posting onder een Dame) en je ziet het vanzelf, kijk daar onder diensten. Standaard pakket omvat TZ/PZC, en na wat ik allemaal heb gehoord en gelezen de laatste dagen, zou ik er bijna NZC ook durven bijzetten, daar het meer en meer aan de oppervlakte komt dat dat ook wel meer gebeurt dan ik gevreesd in mijn ergste nachtmerrie.
Lees dan eens mijn verhaaltje van Anna onder Pooier (ook te vinden in algemeen ge-ijsbeer), let op, er zit een gruwelijke scene in, die velen liever niet hadden gelezen, maar die wel de harde realiteit is (misschien een uitzondering, misschiien dan ook weer niet).
Jij schrijft dat 2 mannen na mekaar wel genoeg is, en dan een rustpauze, wel, vraag het eens aan de Meiden, neen, ga eens een dagje clubben, naar het paradijs, naar het alles wat er voor me is, naar het hof van eden. Ga dus gewoon eens een dagje meedraaien in de Duitse clubs, en kijk eens goed uit je oogjes. Onvoorstelbare tafereeltjes ga je daar te zien krijgen. Dames die enkel de kleedkamers en de kamers te zien krijgen, omdat ze zo druk bezet zijn (gelezen in verslagen over de clubs Heren). Neem dus maar gerust aan dat die aan de lopende band werken, en dat die Dames GOEDE service leveren, dus alles erop en eraan, waarom anders zouden wij ervoor staan aan te schuiven?
Deze Dames zijn gedwongen, daarvoor moet je niet gestudeerd hebben. Deze Dames moeten zoveel mogelijk verdienen, om haar pimp te betalen (1000 euro per week), haar paspoort (soms vervalst, soms niet), haar Mercedes (die haar pimp haar heeft gekocht voor 5000 euro en verkocht aan haar voor 30000 euro), om haar huwelijk af te kopen (bedragen tot 40000 euro), om haar gehuwde man te onderhouden (want bij die 40000 euro houdt het echt niet op, die klootzak wil ook helemaal niet meer gaan werken, hij heeft een neukmachientje die dat voor hem doet).
Wat blijft er over? Heel erg weinig, en dat dient dan om het thuisland te bevoorraden. En dan durven wij te beweren dat die Dames beter af zijn in een club dan in hun land van herkomst. Ja, mijn twee dikke .....
Dat is mijn mening daarover.
Wat is nu het echte probleem. Dat wij dat niet willen geloven, dat niet willen inzien, dat wij niet willen begrijpen dat het overgrote deel van de Dames in de clubs (en achter de ramen) in deze situatie zitten.
Als je dan weet dat wij eigenlijk vieze perverte kereltjes zijn, want zo voel ik mezelf, als ik in de spiegel kijk en dit allemaal weet, en dan nog durft te laten pijpen zonder, dan zegt dat genoeg over ons respect voor de Dames.
Als je dan eens een voorstel doet, om de Dames te laten kiezen dat ze er een condoom om willen doen of niet bij het pijpen, dan krijg je de hele gemeenschap over je heen. Liever een propere lul in de mond dan een rubbertje. Ja man, oh sorry, ja lellebel, als verpleegster weet jij ook wel dat een schone propere lul daarom nog geen gezonde lul moet zijn.
Waarom pijpen, neuken deze Dames dus, ook zonder condoom?
Juist, omdat ze anders geen clienteel meer hebben, er lopen er immers genoeg rond die het wel doen, je hoeft maar met de vingers te knippen, en er gaat er wel eentje een sleuteltje halen.
Dus voor mij is dat pure dwang.
Maak ik het nu beter met te pijpen met condoom? Neen, alvast niet, het blijven gedwongen Meiden, grotendeels. Alhoewel je er soms wel eens eentje kan hebben die het uit vrije wil doet (15 tot 20 pecent) en voor zichzelf kan werken, of na jaren zich heeft vrijgekocht, alle schulden afbetaald, en eindelijk voor zichzelf kan werken. Maar dat zijn dan geen vrouwen meer, als je dag in, dag uit, 10 lullen verorberd hebt, dan nog door manlief en zijn vrienden op alle mogelijke manieren gebruikt en misbruikt wordt, vijf tot 10 jaar op een stuk (tot je alles netjes hebt terugbetaald), wat blijft er dan nog over?
Juist, wat wij hier een MILF noemen. Ik ben geen dokter, maar wat ik wel weet is dat het daar vanbinnen bij deze Dames niet erg prettig meer aanvoelt.
Ik heb in 2006 samengewoond met een 'hoertje', 't was een schatje, ze was helemaal vrij voor zichzelf te werken, en ik at niet mee van haar inkomen (dit vooraleer ik de nodige kritieken krijg), neen, ik stak er zelfs nog geld bij in.
Weet je wat die me vertelde? De eerste neukbeurten, dat gaat, na enkelen begint het pijn te doen, en het is net zoals met blootvoets lopen, er groeit vanbinnen een bescherming, noem het eelt aan de binnenkant van mijn kutje, dus na drie weken intensief neuken voel ik er niet meer van. Behalve de pijn dan. Genot, neen hoor, bekken trekken doe ik, en blij zijn dat ze klaarkomen. Maar dit als interluzzo.
Om terug te komen lellebel, daar staat die Dame dan, in het leven gestapt, gedwongen, op hun 15e, maar wel met een paspoort van een 18 jarige, en nu, op haar 30e, staat ze hier, kapot, geestelijk en lichamelijk, vernietigd, en wat doen wij, ijsbeertjes ermee? Niks, want er dartelen alweer nieuwe jonge Meiden rond, die daar toch lekker ongedwongen zitten, nietwaar??????
Dus als er dan een voorstel komt, ok, ze zitten gedwongen in het vak, om hen zelf te laten kiezen of ze dan toch de diensten veilig te laten verlenen, dat wordt afgeschoten als onzin, belachelijk, ridicule, schandalig. Omdat ik dan hun verworven rechten, en dat beetje genot afneem. Het is al erg genoeg dat deze Dames gedwongen zijn, dat we hen ook nog eens ziek maken erbij, dat is er voor mij dan echt te veel aan.
Misschien luisteren ze je naar jou wel, en kan jij, na eens goed nagedacht te hebben, misschien ook eens oproepen om een week van het voorstel van de condoom te organiseren, of zoals ik al eerder zei.
Heren, neem eens een meid een uurtje of anderhalf uurtje mee naar het bankstel, houdt haar liefdevol vast, verplicht haar niet tot sex, laat haar desnoods in slaap vallen op je schoot, en betaal haar daar ook eens voor. Wat, ben je gek, rplover? Ja, ik ben gek, want dat doe ik geregeld, zowel in de ramen als in een club. Wie me niet gelove, daar heb ik getuigen van.
En weet je wat ik van hen terugkrijg? Daar waar het mij allemaal om te doen is. Respect en vriendschap. En als dat er wederzijds is, zal het leven in de clubs en achter de ramen er heel anders uitzien.
groetjes,
rplover
Rp
Wat je schets is helaas helemaal waar en geld voor een groot aantal meiden, welk percentage is niet belangrijk; belangrijk is dat wij statistisch gezien ook met dergelijke slachtoffers de kamer op geweest zijn en wij er dus medeschuldig aan zijn.
Wat het zo veel triester maakt en ongrijpbaar is dat het bijna altijd om super lieve en aardige meiden gaan (te lief om voor zichzelf op te komen). Ze zijn helemaal ingepalmd door hun pooier en helemaal in een situatie terecht gekomen waar zij niet meer de weg uit weten te vinden ook al lijkt die voor ons (nuchter nadenkenende outsider) voor de hand te liggen.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat - hoe erg het ook allemaal is - de schuld helaas ook voor een gedeelte bij die lieve dames ligt. en dat maakt het des te wranger.
Bart
lellebel
7 maart 2007, 13:23
Zoals ik al eerder aangaf,ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het nog met veel plezier doet als ze met 10-15 mannen achterelkaar sex heeft,in mijn ogen kan dat niet,wat mij inderdaad ook aan het denken zet,vooral als het ook nog dag in dag uit is.Ik ken meiden die 1 dag in de week werken en dan ook aan 10 man komen,maar die nemen dan de rest van de week vrij.Maar dag in dag uit,sorry maar dat kan ik niet geloven dat een meisje dit nog met plezier doet dan.....Ik zou sowieso geen sex willen hebben met iemand waarvan ik weet dat die eigenlijk niet wil,dan zoek ik lekker verder naar iemand die het wel heel graag wilt...of klinkt dit nu te makkelijk?:rolleyes:
Om van dit probleem af te komen,zal de Duitse overheid toch echt iets moeten doen en dan inderdaad niet zulke meiden het land uit zetten,daar bereik juist niks mee.Daarom houden die meiden ook allemaal de mond.Dat Russisch meisje dat ik ken,is hier in Ned. toendertijd heel goed opgevangen,kreeg hulp,die haar hielpen met alle problemen die ze had,zowel in haar thuisland als in Ned.
bitchhunter
7 maart 2007, 14:29
Manchmal reicht auch mir das normale Eisbärendasein nicht mehr. Dann interessiert mich ein Mädel ganz besonders und ich will von ihr mehr wissen und ich will wissen wie es hinter den Kulissen aussieht.
Und sie erzählt mir was ich hören will. Da gibt es Zuhälter und andere Schurken und die zwingen die Mädels zu all den abscheulichen Dingen die sie freiwillig nie tun würden.
Ist das jetzt die Wahrheit oder hat meine Herzensdame nur eine Illusion durch eine andere Illusion abgelöst?
Ich denke ich habe bisher hinter den Kulissen unserer Traumtheater nichts anderes gesehen als weitere Kulissen. Um einen klugen Mann zu zitieren: Ich weiss das ich nichts weiss.
Ich denke RPlover würde etwas mehr Skepsis gut tun.
Entschuldigung. Ich bin sonst nicht so philosophisch. Mir war danach.
Gruß
bitchhunter
Azrael
7 maart 2007, 14:34
Ist das jetzt die Wahrheit oder hat meine Herzensdame nur eine Illusion durch eine andere Illusion abgelöst?
Ich denke RPlover würde etwas mehr Skepsis gut tun.
Dit is nu werkelijk de grootste vorm van struisvogelpolitiek die ik in lange tijd heb gezien. Niet dat ik nu wil beweren dat ik alleen weet hoe alles gaat, bij lange na niet, ik ben ook maar een mens. Maar dat er zaken achter de schermen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen is gewoon een feit. Ik weet dat het voor de meeste ijsberen makkelijker is om gewoon de andere kant op te kijken, want anders is de illusie van de fkk om zeep, maar een beetje realiteitsbesef zou sommigen ook goed doen.
Hollandmale
.....en wat bleek, er werkte een russisch meisje, ik en ook de rest van ons, had geen idee dat ze werkte onder dwang van een pooier,..........is het zelfs voor collegaatjes moeilijk te beoordelen, of 'n dame zelfstandig werkt of niet.
Maar het grote aantal aanwezige dames en hun kamerfrequentie is voldoende om het te weten :heul:
paul22
Mooi verhaal over werken in de P6 vanuit de Dames kant. RP kijkt echt rond.(ik wordt nog een Fan;) )
Maar Lellebel ,jij was toch al in YY?? Dat werkt daar echt niet anders als in Duitsland !! Vele meiden hoppen tussen GT/PHG en YY ,ook die met een pooier!
PS. RP mij ontgaat waarom het laten neuken en pijpen met condoom wel respect zou betekenen voor de Dame?? Overigens gaan 1-2% van de condooms stuk zodat elke Dame door NMC wat dus regelmatig NZC is, grotere risico's loopt als door PZC!
Azrael
7 maart 2007, 14:37
PS. RP mij ontgaat waarom het laten neuken en pijpen met condoom wel respect zou betekenen voor de Dame??
Het gaat er niet om dat je meer respect toont voor de dame door het wel met condoom te doen. De kern van de discussie gaat er nu om dat we eigenlijk de meiden de mogelijkheid zouden moeten bieden om zelf te bepalen of ze PZC wel aanbieden of niet. Dit is echter in de huidige cultuur van de FKK-clubs vrijwel onmogelijk zonder jezelf niet meteen uit de markt te werken.
rplover
7 maart 2007, 15:28
PS. RP mij ontgaat waarom het laten neuken en pijpen met condoom wel respect zou betekenen voor de Dame?? Overigens gaan 1-2% van de condooms stuk zodat elke Dame door NMC wat dus regelmatig NZC is, grotere risico's loopt als door PZC!
En 98-99 percent blijven dan toch heel? De kans op een kapotte condoom is 2 percent, dus voor mij geen condoom? Zet me aan het denken, zelfs zwaar aan het denken, paul22...
Om een kort antwoord te geven: omdat het NM en PM hen, ons en onze familie minder kans geeft op een SOA. Dat is voor mij genoeg om dat rubbertje vanaf nu steevast te vragen.
Dus als ze die zorg minder hebben, voel ik me toch al ietsjes beter, dan is de eerste stap in de goede richting gezet.
Vooraleer jullie denken dat ik heiliger ben dan de paus, lees mijn recensies, ik ben ook één van jullie, die zich bezondigt. Ik kaart dit enkel aan, en probeer jullie ogen te openen. Niks mis mee toch?
groetjes,
rplover
bitchhunter
7 maart 2007, 15:29
Dit is nu werkelijk de grootste vorm van struisvogelpolitiek die ik in lange tijd heb gezien. ..... Why Vogelstrauss?
Unsere angeblichen sicheren Infos über das was hinter den Kulissen passiert, kommen von den Mädels. Und ich sage nur dass die Mädels meistens lügen. Sie erzählen uns was wir hören wollen oder was ihnen gerade nützt. Sorry aber das ist meine Erfahrung aus über 20 Jahren Puffbesuchen.
Sicher gibt es Zuhälterei. Das wird es immer geben. Warum sollten gerade Clubs frei von Zuhältern sein? Da wird so viel Geld verdient. Und es fehlt immer an neuen und jungen Mädels. Und Zuhälter bringen die neuen Mädels.
Wer das nicht erträgt muss wegbleiben oder Vogelstrauss sein.
Nix für ungut
bitchhunter
Azrael
7 maart 2007, 15:33
Unsere angeblichen sicheren Infos über das was hinter den Kulissen passiert, kommen von den Mädels.
Dat heb ik nooit beweerd. Ik heb de verhalen niet alleen van de dames gehoord, maar ook van andere personen uit het vak. En inderdaad, de dames laten je vaak horen wat je wilt horen, maar deze verhalen die mij de laatste tijd zijn toegefluisterd zijn geen fictieve verhaaltjes. Maar ja, iedereen moet vooral doen waar hij denkt mee overweg te kunnen. :thefinger
lellebel
7 maart 2007, 15:41
Mooi verhaal over werken in de P6 vanuit de Dames kant. RP kijkt echt rond.(ik wordt nog een Fan;) )
Maar Lellebel ,jij was toch al in YY?? Dat werkt daar echt niet anders als in Duitsland !! Vele meiden hoppen tussen GT/PHG en YY ,ook die met een pooier!
Ik ben in YY geweest,maar toen was het een parenavond,ben er 1 keer geweest....
Ik snap je stelling even niet.....zeg je nu,dat je als dvp grotere risico's loopt als je nmc,dan pzc? Ik begrijp je stelling even niet?
paul22
7 maart 2007, 15:55
zeg je nu,dat je als dvp grotere risico's loopt als je nmc,dan pzc?
Precies !!
Gewoon naar de risico's kijken en bedenken dat NMC een factor 100 veiliger is als NZC.
Maar FZC is natuurlijk onveiliger dan FMC.
RP , condooms zijn het veiligste wat er is ,maar verre van 100% en degene die uit gezondheidsrisico's (voor de Dame) FZC niet wil moet ook NMC haar niet aandoen. Ik zei het al eerder , geld geven zonder sex is veilig en respectvol. De Dames zullen hier zeker (vrijwillig) voor kiezen.
Ik en ik vrees vele anderen zullen dan niet regelmatig naar de Dames gaan.
paul22
7 maart 2007, 15:59
Ik ben in YY geweest,maar toen was het een parenavond,ben er 1 keer geweest....
Dat is dan al wat jaartjes geleden, ik ben er toen ook wel eens geweest.
Dan weet je uiteraard niet hoe de saunaclub-formule werkt, maar YY is een mooi voorbeeld je hoeft niet naar Duitsland. En de dames met manager/pooiers/echtgenoten enz vindt je in vergelijkbare verhoudingen in Nederland. Jij vormt echt een minderheid..
rplover
7 maart 2007, 16:00
Precies !!
Op de rest ga ik geeneens meer in paul22.
Maar dat jij durft te stellen dat PZC veiliger is dan NMC, tja, daar zijn geen woorden voor.
Effe een kote opsomming.
NMC.....schaamluis
Oraal (Beffen en PZC).....Chlamydia....HepatitisB....Genitiale Herpes....Gonorrhee.....Syfilys....Genitiale wratten....Trichomonas....Schurft....Candida
Ik weet wat ik verkies.....
Hollandmale
7 maart 2007, 16:00
.
paul22
7 maart 2007, 16:53
Effe een korte opsomming.
NMC.....schaamluis......Genitiale Herpes........Genitiale wratten....Schurft....
En indien het condoom stuk gaat:)....HIV....schaamluis...Chlamydia....Hepatit isB....Genitiale Herpes....Gonorrhee.....Syfilys....Genitiale wratten....Trichomonas....Schurft....Candida
Oraal ( PZC).....Chlamydia....HepatitisB...Gonorrhee.....S yfilys......Schurft....
Ik weet wat ik verkies.....
Ik ook...
PS Overigens het risico iets op te lopen is ook belangrijk.
Bredero
7 maart 2007, 16:59
.
:confused: Poging tot verbetering van het wereldrecord kleinste posting ooit?
Willem2
7 maart 2007, 17:09
:confused: Poging tot verbetering van het wereldrecord kleinste posting ooit?
Er wil er één een punt maken dan wel zetten ;) :D en daar hebben wel meer ijsberen last van :green_smi . Het lijkt wel een vroege lente ...............
rplover
7 maart 2007, 17:18
Effe een kote opsomming.
NMC.....schaamluis......Genitiale Herpes........Genitiale wratten....Schurft....
Indien het condoom stuk gaat:)....HIV....schaamluis...Chlamydia....Hepatit isB....Genitiale Herpes....Gonorrhee.....Syfilys....Genitiale wratten....Trichomonas....Schurft....Candida
Oraal (Beffen en PZC).....Chlamydia....HepatitisB....Genitiale Herpes....Gonorrhee.....Syfilys....Genitiale wratten....Trichomonas....Schurft....Candida
Ik ook...
PS Overigens het risico iets op te lopen is ook belangrijk.
Volgens mijn bescheiden mening paul22, zijn dat omstandigheden waar je niks kan aan verhelpen. Indien, indien, als ons kat een koe was, .....
Ik hou daar niet zo van, van katten te melken ;)
Wat ik maar niet kan begrijpen aan je verhaal, is dat je steeds beweert dat NMC gevaarlijker is dan PZC. Waar haal je het toch? Toon 1 studie aan die dit bewijst, en ik zwijg, neen, dan geef ik toe dat we allemaal beter PZC, en niet meer neuken moeten gaan.
We zitten wel op een hoerenloperssite, en waar het mij over gaat, maar dat wil jij niet horen, uiteraard niet, dat we de Meiden dwingen, door concurrentie, door opgelegde normen in de clubs, en dergelijke dingen meer, maar vooral doordat we halsstarrig vasthouden aan ons "standaardpakketje plezier", door al die dingen, dwingen we de Meiden het risico te vergroten.
Ze hebben al ellende genoeg, dat ik hen mijn ziekten (die ik gelukkig niet heb) ga doorgeven, en zo ook aan U, paul22. En jij op je beurt aan Melissa, die het dan weer aan de Jos geeft, die een lekker trio heeft met Sandra en Josefientje, die dan weer op hun beurt..... snappie?
Maar wat baten kaars en bril, als jij hier maar blijft beweren dat NZC onveiliger zou zijn dan PZC?
Indien het condoom stuk gaat, ja, dan heb je een grotere kans op meerdere SOA's op te lopen. En waarschijnlijk heb ik veel geluk gehad, want in 23 jaar nog geen enkele gescheurde condoom gehad bij de 'hoertjes'. Thuis 2.
Indien het condoom niet stuk gaat, wat dus in 98 percent van de gevallen is, zal er weinig mis gaan. Buiten dat we dan al eens kunnen denken dat we de lente voelen kribbelen ;)
(En nu gaat deze jongen zich lekker douchen, want ik heb vanavond een sessie Eileen voorzien, lekker wiegen en schommelen op de bootjes, gezellig kletsen over GT, bij een kopje koffie, en ze mag vanavond gerust de kleertjes aanhouden. Heb ik mijn goede daad toch al verricht. Ja, ik kan het geld evengoed in het water gooien, dat weet ik, maar dit sust alleszins mijn geweten, en als ik die lekkere Meid vanavond eens ongedwongen kan doen lachen, en er zelf ook van geniet, dat maakt mijn dag/week goed. Ik ben vlug tevreden, ik weet het)
(entre parentaise: dat was totaal off topic, maar ik wou het wel even kwijt)
groetjes,
rplover
lellebel
7 maart 2007, 18:39
Precies !!
Gewoon naar de risico's kijken en bedenken dat NMC een factor 100 veiliger is als NZC.
Maar FZC is natuurlijk onveiliger dan FMC.
RP , condooms zijn het veiligste wat er is ,maar verre van 100% en degene die uit gezondheidsrisico's (voor de Dame) FZC niet wil moet ook NMC haar niet aandoen. Ik zei het al eerder , geld geven zonder sex is veilig en respectvol. De Dames zullen hier zeker (vrijwillig) voor kiezen.
Sorry hoor,maar pijpen zonder condoom,is echt niet veiliger dan neuken met condoom,waar haal je die wijsheid vandaan???:confused:
Big30
7 maart 2007, 18:47
@All!
Mag ik even een diepe zucht slaken ... .
Zelden in een topic zo vaak stellingen herhaald zien worden, tot in den treure als ik eerlijk ben.
Je mening geven is prima, deze nog een keer herhalen OK soit, dan nog een keer nou vooruit. Maar hoe heet het ook al weer "overdaad schaadt".
Begin a.u.b. ook geen kruistocht omdat een ander een mening is toegedaan die anders is dan de jouwe.
"Er bestaan geen feiten slechts interpretaties"
""De waarheid is vaak dat wat ons bevalt op het moment dat het in ons hoofd opkomt."
"Een goed leugenaar spreekt meestal de waarheid."
"De waarheid is nooit precies zoals je denkt dat hij zou zijn."
"Denk nooit dat gij de waarheid vasthebt. Het is telkens een nieuwe leugen. Kies er de mooiste uit, de rijkste, de volste, en houd u er aan."
Als je echt iets aan dit topic toe te voegen hebt prima maar als je weer gaat herhalen wat al gezegd is of alleen een ander van jouw vermeende gelijk wil overtuigen hmm.
Voor het overige: prettige avond nog met ik hoop veel lees schrijf en recensie plezier ;)!
Groet,
Big30
Jansen
7 maart 2007, 20:23
Precies !!
Ik zei het al eerder , geld geven zonder sex is veilig en respectvol. De Dames zullen hier zeker (vrijwillig) voor kiezen.
Nou met het bovenstaande ben ik het niet eens.
Ik heb diverse malen meegemaakt dat ik voor een derde maal op een avond naar de kamer ging.
En dat ik na een paar minuten sex zij doe maar een rug massage want ik heb het eigenlijk wel gehad vanavond.
Maar deze dames wilden dan toch door gaan met sex omdat zij er zelf zin in hadden.
Dus op hun verzoek de boel maar afgemaakt en ook hun nog even laten genieten.
Nou wil ik niet de Cassanova gaan uithangen,maar wel laten weten dat vele dames er echt zin in hebben.
blauwebeer
7 maart 2007, 20:33
Ik zei het al eerder, geld geven zonder sex is veilig en respectvol. De Dames zullen hier zeker (vrijwillig) voor kiezen.
Dan ben jij waarschijnlijk niet in een saunaclub geweest, maar eerder bij een psychologe.
De kans is echter zeer groot dat je daar met 75 euro per uur niet wegraakt.
Blauwebeer :wink:
Randy
8 maart 2007, 00:35
...
"Er bestaan geen feiten slechts interpretaties"
...
Het is een feit dat deze interpretatie van de werkelijkheid niet feitelijk onderbouwd is :D.
Overigens helemaal met je eens dat deze discussie meer gaat over gelijk krijgen dan om een uitwisseling van gezichtspunten. Over naar de orde van de dag? Laat eenieder zijn/haar eigen keuze maken, en niet zozeer elkaar koste wat het kost te overtuigen.
paul22
8 maart 2007, 11:19
Maar deze dames wilden dan toch door gaan met sex omdat zij er zelf zin in hadden.
Nou wil ik niet de Cassanova gaan uithangen,maar wel laten weten dat vele dames er echt zin in hebben.
Kan zijn Jansen....(RP denk ook zo) :green_smi
Ik heb dat zelf ook al meegemaakt ......
Maar ik denk dat het eerder zakelijk instinct is, ze willen je graag de volgende keer weer als klant..... En voorspelen dat ze "zin" hebben is het standaard werk van elke goede CDL.
Paul die al te veel gezien heeft:heul:
paul22
8 maart 2007, 11:27
een psychologe.
De kans is echter zeer groot dat je daar met 75 euro per uur niet wegraakt.
Blauwebeer :wink:
Foutje Blauwebeer, welliswaar is het officiele tarief wat betaald moet worden als de verzekering betaald iets hoger, maar bij vrijwel alle psychologen kun je voor dit uurtarief (of minder) terecht als je onverzekerd bent.:cool: