Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 158-3, Melanie
Willem2
8 maart 2007, 02:35
Naam : Melanie
Nationaliteit / taal : Oostenrijkse, nederlands ,duits
Leeftijd : 25-29jaar
Haarkleur/lengte : blond lang haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C - cup
Tatoeage /piercing : om haar navel en op haar rug een tatoeage.
Service : PMC, NMC, aftrekken, SM, anaal bij klant, allerlei hulpmiddelen
Extra :
Anvers
12 maart 2007, 23:42
En HIER is ze dan de recensie die rplover gevraagd heeft!
Deze dame was mij al opgevallen tijdens ons eerste bezoek aan Utrecht op vrijdag 2 maart ll, maar vorige woensdag kon ik het toch niet laten bij haar binnen te gaan. :hah:
Zij noemt zich Melanie, Oostenrijkse, en is blond. In haar rood latex minijurkje en haar speciale soort “tijgerlaarzen" zag zij er betoverend uit, reden waarom ik haar niet kon weerstaan. :freu:
Wij noemen haar de “koeienbottendame”, wegens haar speciale laarzen.
Toen ik op de kamer binnenkwam, schrok ik een beetje van al de SM attributen, er was zelfs een ijzeren kooi aanwezig, maar zij stelde mij al direct gerust. Zij doet volgens haar zeggen de laatste tijd wel hoofdzakelijk SM, maar doet ook nog aan gewone seks.
Nadat ik op het bed beland was, liet zij haar topje naar beneden, en daar kwamen een paar mooie borsten te voorschijn. :tietjes:
Ik had gekozen voor pijpen en lichte erotische SM.
Eerst gaf zij mij een goede harde :blow: pijpbeurt; zij bond mijn ballen af, maar dit beviel mij niet zo, waarschijnlijk omdat ik dit niet gewend ben. Zij nam daarna goed mijn tepels onder handen, en ik mocht zalig met haar heerlijke :tietjes: borstjes spelen. Na het toedienen van poppers en het ophitsen via geile praat, begon ze mij af te rukken om korte tijd later tot een hoogtepunt te komen, terwijl ik stevig in haar billen kon knijpen.
Daarna rustig op mijn gemak, nog een uitvoerige babbel over Antwerpen en Utrecht en kreeg ik nog een drankje aangeboden.
Al bij al een goede ervaring, ik had er zelf voor gekozen, maar misschien toch een beetje te veel SM gericht. Een vergelijking met mijn topdame Toni (Antoinette) in Antwerpen gaat natuurlijk niet op.
Zij werkt op Zandpad 156-1 continu dag en nacht van woensdagavond tot zaterdagavond, behalve de tijd dat zij slaapt natuurlijk. :baeh:
Anvers
rplover
12 maart 2007, 23:56
Anvers,
als ik het zo lees is ze HELEMAAL mijn ding.
Rplover de kooi in :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Die moet eraan één van de weken, neen, beter, ik moet eraan één dezer :smile2:
Mooie recensie trouwens.
Geile praat, daar hou ik wel van ;)
Anvers
30 juli 2007, 19:13
:Xrated: Een beetje :lostit: rondgezwerfd vorige vriijdagavond, tezamen met mijn kameraad Sub, en ik wou absoluut Brenda op Zandpad 154/6, maar deze schoonheid bleef steeds maar bezet. :mad:
En toen lonkte :freu: haar buurvrouw Melanie op Zandpad 156/1 naar mij. Ik erkende haar niet meer van mijn vorig bezoek, enkele maanden geleden, maar ZIJ mij wel.
Zij wist mij nog heel goed te zeggen dat ik van Antwerpen kwam, en dat zij mij deze namiddag al tezamen met een collega op het Zandpad had zien passeren. :p
Toen ik bij haar binnenkwam, had zij een tf met een klant die haar voor een uur reserveerde voor SM met een andere dame. Dit zal deze gast waarschijnlijk wel wat gekost hebben, doch was niet mijn probleem.
Direct 50 euries betaald aan Melanieke, en ik kon het bed op. Goede "pijpbeurt" en daarna "ficky ficky". :fuck: :Xrated:
Achteraf kreeg ik zoals de vorige maal een glas water aangeboden.
Alhoewel de specialiteit van Melanie SM is, is zij goed in voor een gewone beurt. :p
wico