PDA

Volledige versie bekijken : An ex-q

sofaking
9 maart 2007, 15:45
Haarkleur/-lengte : Blond/Schouderlengte

Lengte dame : 1.75m - 1.80m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-naturel

Nationaliteit/Taal : Belgisch-Nederlands/Nederlands

Leeftijd : late twintiger, vroege dertiger

Tatoeages/Piercings : Een juweeltje op de navel denk ik, weet het niet meer zeker, teveel dames gezien in één keer:o

Service : zoenen, PMC, NMC, beffen, vingeren, aftrekken

Voordelen : Gaat wild te keer bij het neuken

Nadelen : Gaat wild te keer bij het neuken.

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75 EUR

Extra’s bij het bezoek :

An woont al vele jaren in België maar heeft haar Nederlandse accent behouden. Het was haar derde bezoek aan Queenie's dus zij was ook nog wat onwennig. Het is een knap blondje. Niet de knapste babe die ik er al heb zien rondwandelen, maar toch met het babe-niveau van de gemiddelde TV-show presentatrice, zeg maar.

Op de kamer bracht ze een condoom aan en begon te pijpen, maar al heel vlug ging ze me berijden. Tiens, dacht ik, dat cliché dat de vrouwen altijd een lang voorspel willen gaat hier ook het venster uit. Daarna rolde ze in missionaris, maar dat ging blijkbaar niet hard genoeg voor haar en dus wilde ze doggy.
Ho schatje, heb ik dan toch maar gezegd. Mag ik eerst ook eens wat likken ? Goed dan zijn we toch gaan vingeren, beffen en een 69 en dat ging heel goed. Na een tijdje dan terug doggy neuken. Ik had heel wat last om haar ritme te volgen. Was nog wel wat moe van mijn vorige beurt, maar zij lijkt mij toch wat té energiek voor mij, zelfs in goede vorm. Een geschikte partner lijkt me, voor jonge gasten met veel vuur in de lenden. :lostit: Kies wel een kamer met een goed bed, want dat van ons was blijkbaar op een aantal plaatsen gekraakt en dat maakt hevige bewegingen nog moeilijker en vermoeiender hé :teuflisch

Ze is ook redelijk professioneel omdat ze plots zei dat "vanaf nu" het een uur zou worden. Dat is natuurlijk wel nuttige informatie, maar breekt de sfeer toch een beetje.

Tijdens het douchen nadien gebruikte ze een speciale schuimzeep voor haar erogene zone en zij gaf er mij ook wat van om mijne Victor mee te wassen. Dus ook het cliché van de gierige Nederlanders is hier gesneuveld.

sofa