PDA

Volledige versie bekijken : Jasmin (Roemeense)



hasta la pasta
17 augustus 2019, 08:52
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Jasmin (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Tongzoenen, Zoenen
Extra info:Leuke meid met matige service

hasta la pasta
17 augustus 2019, 08:56
Haar uiterlijk sprak me wel aan. Leuke lach, erg naturel en een best een geile kop. Ik waagde het er op en zocht contact. De kamervraag kwam te snel, toch doorgezet zonder fatsoenlijk interviewtje. De eerste vraag op kamer was hoe lang ik wenste te blijven. Ik meldde dat ik dit een stomme vraag vond. De sfeer zat er dus direct in. Zoenen en closeness was goed. Tongzoenen bestond uit een een flitsende opgevoerde tong. Het werd het er niet beter op. Na 10 minuten gevraagd of ze de sessie met een massage wilde afsluiten. Dit deed ze overigens niet onverdienstelijk.

Cucumber
18 augustus 2019, 11:31
Ik ken Jasmin al wat jaartjes. Ze draait dus al een flink tijdje in het circus mee. (Net als ik). Haar spontaniteit, enthousiasme en serviceniveau zijn helaas afgenomen zo heb ik zelf ook ervaren, paar maandjes terug.
Toch a.s. week donderdag weer een keer op retraite, in het dan als zonnig voorspelde Dierdorf. Dan op zoek naar Juliana, Ruby, of georgiana.

b77
19 augustus 2019, 08:44
Gisteren ook met deze dame gekamerd.
Kan er kort over zijn gewoon lekker, prima service
Heeft ook aandacht voor je buiten de kamer.

vanKees
14 juli 2020, 13:45
Jetzt ist Jasmin als Gabi in der Schweiz im
Newblueup.ch .

vanKees

Bub
15 februari 2022, 09:00
Back in Finca with a new hairdo (rather nice by the way). My only room with her some years ago was a bit rushed with a professional service. Nothing bad but nothing great.