PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 132-1, Roxanne



Willem2
10 maart 2007, 13:27
Naam : Roxanne

Nationaliteit : Nederlands

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur/lengte : donkerroodachtig half lang

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage/piercing : ja, tongpiercing

Service : PMC, NMC, aftrekken, massage

Prijs : 50 euro 20/30min

Extra :

mr williams
2 september 2007, 11:39
Roxanne werkt niet meer bovenstaand adres nu Hunsestraat 37 boven tweede ronde raam.:wink:

ketserr
24 februari 2008, 15:24
Roxanne werkt niet meer bovenstaand adres nu Hunsestraat 37 boven tweede ronde raam.:wink:

Ook dit is veranderd, ze staat nu in Utrecht.

Nami
15 mei 2008, 23:35
Dinsdagmiddag Roxanne gespot en besloten om snel mijn auto te parkeren.
Wat een schatje zeg :D, inderdaad heel zachte huid, heel relaxt karakter.
Ze zei dat ze 22 was. Beetje Engels, Iers type maar dan zonder sprouts en knapper.
De chemie tijdens sessie van 50 minuten waarvoor Eur 100 betaald was gewoon erg goed. :happy: Ze pijpt lekker, neukt lekker en ze ging verder met de olie tekeer om te masseren, ook lekker. :rofl:
Was toch wel weer ff geleden dat ik op het Zandpad was maar zag toch verder in het voorbijrijden ook nog een paar mooie andere dames zitten. :teuflisch
I'll be back :zauberkis :smile2:

frankkinky
7 september 2008, 18:12
Getriggerd door de recensies en lofuitingen van Wimwim na 1 rondje twijfelend rijden vanmiddag deze slanke jongedame ook eens bezocht. helaas beperkt budget bij me voor een soft kinkysessie, dus voor de heerlijke gewone sex gekozen waarbij ze mijn tepels wel redelijk stevig aanpakt.

Roxanne is een vrolijk en zeer prettig gezelschap. Prima gesprek en een mooi slank verzorgd lichaam met een zachte huid. Mooi naturel B-cupje, lief gezicht met prima oogopslag wat ze ook goed gebruikt tijdens de sexuele handelingen.

Haar tong zochten mijn tepels en ook haar vingers gebruikte ze goed. De pijpbeurt was zonder meer goed te noemen en alles ging heel relaxt. Neuken was prima en ik genoot van dit heerlijke ding, kan me haar haast niet in een kinky spel voorstellen, maar daar kom ik zeker voor terug. Ze heeft is engelsachtigs, ja Roxanne is zonder meer ook een aanwinst voor het Zandpad!

en dat kontje, mmmm

koos154
5 februari 2009, 15:36
deze dame is er lief doe der werk heel goed
ben al zekker een paar maande bij en ik ben van plan ook niet bij der weg tegaan zo lang zij het werk doe