Volledige versie bekijken : Hollandmale
Willem2
16 september 2019, 19:53
Tot mijn leedwezen moet ik bekend maken dat Hollandmale (https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?11-Hollandmale) plotseling is overleden.
Hollandmale was 1 van de grondleggers van dit forum en heeft heel veel bijgedragen aan dit forum. Hij was redelijk uniek, (ver)neukte bijna alles, maar kwam weer op zijn pootjes terecht.
Schreef daarover zeer uitgebreid en liet daarmee vele kanten van de prostitutie zien.
Rust zacht.
JonnyFontane
16 september 2019, 19:57
Rust zacht Hollandmale en gecondoleerd voor alle die hem lief waren..
Gustomass
16 september 2019, 20:03
sjonge jonge, dit is even schrikken. Ik moet dat toch even in laten werken.
veel sterkte aan allen die hem goed kenden en hem lief waren.
Gustomass
Piet Plezier
16 september 2019, 20:03
ik heb hem al jaren niet meer gezien
Maar heb veel met hem gelachen en gebuurt in GT
Rust zacht
Sterkte aan iedereen die hem lief was.
Pandabeer82
16 september 2019, 20:23
Iedereen in zijn omgeving wens ik het beste met het verlies van deze iconische ijsbeer.
Op naar de hemel, die hopelijk voor hem op de Schieferhof lijkt
yylover
16 september 2019, 20:42
Wat schrik ik hiervan. Ik heb hem 2x mogen ontmoeten en als we samen buiten een sigaretje stonden te roken, zat hij met twinkelende ogen zijn vele clubverhalen te vertellen. Het was een ontzettend aardige kerel. Rust in vrede Hollandmale, en veel sterkte gewenst voor jouw famiie.
Bredero
16 september 2019, 20:47
En hij keek zo verdomd uit naar zijn honderdste bezoek aan Bernds en Sabine. Het heeft helaas niet mogen wezen. RIP en hopelijk lijkt de hemel een beetje op de huiskamer van Schieferhof.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-8504F met Tapatalk
Partycrasher
16 september 2019, 20:50
Dit is bijna niet te geloven. Zo'n vitaal uitziende, altijd vrolijke levensgenieter die we gewoon niet meer zullen tegenkomen op de mooiste plekken ter wereld.
Hopelijk wel op de mooiste plekken ergens anders.
Sterkte aan zijn familie en andere vrienden.
Badslippers
16 september 2019, 20:50
Tjonge, jonge. Dat is wel even schrikken. Paar keer gezien in YY en uitgebreid gekletst over zijn escapades. Zijn Schieferhof recensies zijn legendarisch. Altijd dezelfde maar o zo geile vorm:Drie-Eenheid-Hof-Service. Alles Lang, Nat en Diep. Grensverleggend Anaal-Intiem. Pas geleden nog effe met hem gemaild om te informeren wat de exacte details van die service waren. Daar gingen mijn oren wel even van klapperen. In de hemel schijnt ook een drie eenheid te zitten. Hopelijk voor Holland Male zijn het drie heerlijke engeltjes die ook Hof Service geven.
Ascari
16 september 2019, 21:07
Triest nieuws. Heb hem enkele keren in Bernds gezien. Vriendelijke en joviale man.
Big30
16 september 2019, 21:50
Inderdaad zeer triest nieuws. Vriendelijk, joviaal, enthousiast het paste allemaal goed bij Hollandmale. Vanaf het begin vh forum was hij erbij en actief, enthousiast wat heet soms iets te enthousiast.
Kan me onze eerste ontmoeting nog goed voor de geest halen, Mol september 2006 in the Ritz. Een alleraardigst gesprekje volgde. Heb hem daarna nog regelmatig in verschillende clubs ontmoet, laatste paar jaren ook omdat hij Hof fan was geworden wat minder.
Rust zacht Hollandmale.
Sphinx
16 september 2019, 22:17
:frown: Dankzij zijn schrijfsels heeft deze racebeer Bernds ook ontdekt. Ik ben m er ook vaker tegengekomen, soms in gezelschap van J99 en Oblix, soms alleen. Een muziekliefhebber van de 80's en 90's, een altijd goedgemutste vent en ik ga m behoorlijk missen. Rust zacht maat, hier nog een Phil Collins nummer waar hij waar op mee zat te drummen als Angie het opzette
https://www.youtube.com/watch?v=YkADj0TPrJA
The Joker
16 september 2019, 22:41
RIP Hollandmale.
Dat je op de eeuwige jachtvelden maar net zo los mocht gaan als in de clubs...
pret
17 september 2019, 00:25
Wat een onaangename verrassing dit. Hollandmale heb ik leren kennen in het Hof als een vriendelijke, energiieke en joviale man. Ongelooflijk dat hij er niet meer is. RIP Hollandmale en sterkte aan allen die hem dichtbij stonden
noglangnietuitgewandeld
17 september 2019, 03:55
Dat is triest nieuws. Ik heb Hollandmale tweemaal ontmoet in het Hof. Aardige gemoedelijke man. Ongeveer van dezelfde leeftijd, misschien iets jonger dan ik. Iemand die ook midden in het leven stond. Zo zie je maar weer hoe eindig alles zijn. RIP.
Ricardo Banana
17 september 2019, 06:38
RIP Hollandmale
pietpotent44
17 september 2019, 06:55
Ik schrik hier ook van. Herinner hem inderdaad vooral als een ijsbeer van het eerste uur, vanuit de tijd 2005-2007.
En inderdaad van zijn verslagen uit Bernds Schiefferhof vooral, en als ik me niet vergis destijds ook van Badda Bing en YY.
Vriendelijke en wijze avonturier.
RIP HollandMale
Husky
17 september 2019, 10:43
RIP HollandMale.
En sterkte voor de nabestaanden en vrienden die hem goed kende.
deket
17 september 2019, 14:22
Ook wat schrikken toen ik dit bericht kreeg.
Hij was de 1ste ijsbeer die ik tegenkwam. Vaste bezoeker bij the Relax,dat prachtige gebouw in Mol,altijd wanneer ik daar kwam zag ik hem.
Toen die zaak helaas moest sluiten,vertelden de meiden dat ze naar YY en GT gingen werken.. Ook eens kijken en wie zag ik daar ? Indeed en altijd goedgeluimd
Innige deelneming
Befke
17 september 2019, 16:16
Wat een vreselijk nieuws.
Rust in vrede, HM - gegaan, maar niet vergeten.
peterp095
17 september 2019, 19:06
Hollandmale ook leren kennen in de gloriejaren van Golden Time en later YY.
Later dikwijls samen naar Schieferhof gereden. Altijd heel gezellige man, nooit één slecht woord !
Kerel, je hebt ons véél te vroeg verlaten !
Je zal me altijd bijblijven.
lustman
17 september 2019, 19:24
Man , man hier schrik ik van ! Ik trof hem in verschillende clubs. Het toeval wil dat hij ook in Bernds was tijdens mijn eerste bezoek daar. ( Men eerste x in het Hof 30/12/10 kreeg ik een rondleiding met wat uitleg over wat en hoe. Even omkleden en een lekkere douche nemen. En je raad het nooit wie naast mij in de douche stond ! ? Niemand minder dan Hollandmale. Tijdens de party van vijf jaar YBF had ik met hem nog gepsproken over Bernds. Wie kan je nu beter hebben als gids in dit oord van verderf ? Ik kreeg informatie en tips over de aanwezige dames en hun service. Dit is dan weer een voordeel als je er een Bernds expert treft ! Ook een vakkundige uitleg over de kruisjescode. ) Spijtig genoeg is het nu een ander kruisje...
R.I.P. HM
BefBeer
17 september 2019, 20:45
Heb HM gesproken en gemaild.
Door en door goede beer.
Zelf een super ijsbeer.
Heb veel geleerd van Ome Bernds door eigen onderzoek en door HM.
Echt verlies!
HM rust zacht en ontplof nog maar eens voor de hof-service-in-den-hooge!
BefBeer
gignnl
18 september 2019, 02:22
In de begintijd van mijn Ijsberenperiode was dit een van de schrijvers waar ik tegenop keek.
Continu op zoek naar goede sessies.
In de glorieuze zomer van 2004 was hij een van de schrijvers die GT naar de top schreven.Later week hij uit naar YY en Berdn s,hetgeen zijn stamclub werd.
Heb m eigenlijk nooit ontmoet maar wist zijn schrijfselen te waarderen.
Rip voor absoluut een van de Stam ijsberen.
Flipper
18 september 2019, 06:38
altijd weer schrikken als een van ons gaat.. rust zacht..HM.
Zultbroek81
19 september 2019, 17:36
.
Rust zacht Hollandmale.
capitola
23 september 2019, 11:53
Sorry to hear the news about HM. RIP in the pussy heaven.
seksenfun
23 september 2019, 18:41
RIP
Bubbelbader
24 september 2019, 10:20
RIP Hollandmale.
Dietster
24 september 2019, 12:55
Dat is wel ff schrikken.
Ik heb HM verschijnende malen bij Bernds getroffen, altijd gezellig,
mooie verhalen en goeie adviezen.
Ik zal hem missen.
Rust zacht HM
Rob10
24 september 2019, 14:24
Jeetje, HM die ons plotseling verlaten heeft. Ik ken hem al lang, is begonnen allemaal in Oedt, Relax( Belgie) en Schieferhof. En als er een nieuwe saunaclub in Grobbendonk werd geopend door de fameuze Robert-Jan dan stond HM bij opening voor de deur. We hadden een mooie tijd HM! Hij sprak voorbeeldig Duits maar daar had hij zijn redenen voor die hij niet met allemaal deelde. Altijd vrolijk die man, badjas altijd goed vastgeknoopt maar liet de badjas ook wel eens vallen. Je had een mooi leven HM maar helaas veel te kort.
Rust Zacht HM
VAZKOR
26 september 2019, 19:07
RIP Hollandmale en rust zacht.
Veel sterkte aan vrienden en familie.
Flurkman
2 oktober 2019, 21:28
Wat een treurig nieuws...
Waar zijn die prachtige jaren in Ritz (Mol), PHG etc gebleven....?
Flurkman
2 oktober 2019, 21:37
In de Ritz had ik nota bene (en niet alleen ik) mijn eerste ervaring met een meid die spuitend klaarkwam. Alles zeiknat....
Voor mij was dat nieuw, maar niet voor HM...
Willem2
28 oktober 2019, 16:09
Zoals jullie hebben vernomen heeft onze "Hele Geile IJsbeer" Hollandmale ons plotseling verlaten.
Wat er precies gebeurd is weten wij helaas ook niet.
In november zou Hollandmale zijn 100e bezoekje aan Bernds Schieferhof brengen.
Hij is op 97 bezoeken blijven steken.
Vrijdag 15-11-2019 willen we een soort van herdenking voor HM houden in Schieferhof,
ter ere van HM's 100e bezoek.
Het leek ons een goed idee om jullie allen hiervoor uit te nodigen.
Met vriendelijke groet,
Bredero en Johnny99
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38-Hollandmale&highlight=Hollandmale
BefBeer
28 oktober 2019, 17:28
Erg goed idee!
Ik denk allen dat ik dan niet daar kan zijn...
Ingedachten wel zekers!
Iedereen die daar dan is een goede en ook gezellige tijd gewenst!
BefBeer
fg22
28 oktober 2019, 18:43
Ook RIP. voor deze mature IJsbeer vd eerste uren
In goede herinnering
Veel genoten van zijn schrijfsels en profi-tips
fg22
28 oktober 2019, 18:46
Ook RIP. voor deze mature IJsbeer vd eerste uren
In goede herinnering
Veel genoten van zijn schrijfsels en profi-tips.
Ben er dan niet bij, maar vat er wel een, en meer, op afstand
Mistralwind
29 oktober 2019, 22:43
RIP
Kende hem niet persoonlijk,wel altijd genoten van zijn verhalen hier.
fg22
31 oktober 2019, 09:47
Wat een treurig nieuws...
Waar zijn die prachtige jaren in Ritz (Mol), PHG etc gebleven....?
Ja, dat daar nog kennen.
Dat sjieke Ritz met niet te flauwe NL en B dames
en actieve PHG met veel Poolse en Oekraine dames..
Die wisten van wanten...
Met op zn tijd Trio om je hartconditie te testen..
En met effectieve hygiene toch 2-3 FT in 1 uur..
Je bleef ruim presalen, maar dan ook kamers maken
en eten en drinken, en natuurlijk bijbuurten en quatsch
met andere beren
Dat is nog eens echte historie..
Maar vandaag en elke dag in de toekomst maken we weer nieuwe historie..
Tot ook dan de reis naar de Eeuwige Vrijvelden..
Daarop hoop je dan toch.. Toch?
langlekker
11 november 2019, 21:01
RIP hollandmale, kende je niet persoonlijk maar we hebben een paar keer berichten over en weer gestuurd over een bepaalde favoriete dame van ons beiden. Sterkte voor iedereen die hem kende.