PDA

Volledige versie bekijken : Onbegrip, pesten en kuddegedrag. #DOESLIEF

perso
17 september 2019, 21:54
Ik merk dat er veel op de persoon gespeeld wordt op het forum over mensen die andere (seksuele) gedachten, voorkeuren of meningen hebben.

Ik zelf houd van vanille seks (voor de beren die niet weten wat dat is, gewoon rechttoe rechtaan seks, pijpen, neuken, tongzoenen, GFE, etc.), maar ook van andere vormen. Ik merk dat als ik hierover dingen post, daar belachelijk over gedaan wordt en er onbegrip is. Gelukkig niet door de meeste beren, maar door enkele beren, die blijkbaar geen respect hebben voor andere meningen en opvattingen. Ik denk dat dat meer iets over die beren zegt dan over mij of andere beren met ook andere (seksuele) gedachten of voorkeuren. Waarschijnlijk hebben deze pestkoppen zelf een dieper liggend probleem, een minderwaardigheidscomplex, geen kinderfietsje gehad vroeger, zeg 't maar. De ergsten zijn de meelopers, de kuddedieren onder ons ijsberen. Dat zijn dus eerder schapen in een schapenvel, dan ijsberen in een ijsberenvel ;) Zij durven hun nek niet uit te steken, maar wel lekker de boel opkloten. Misschien een soort van fetisj voor hun? ;) :biggrin:

Ik ken veel beren, heel veel beren. En van deze vele beren zijn er een aantal (ook onder de pestkoppen en meelopers) die ook meer doen dan alleen vanille seks. Zo ken ik beren die dezelfde fantasieën hebben als ik, voor wat betreft BDSM, maar ook beren met fantasieën (en ook daadwerkelijk praktiseren, vergis je niet!) over nippletorture, babyplay, cockballtorture, transeksuelen, strap-on's, prostaatmassage, smokingfetish, plasseks, siliconentietenfetisj, seks met tienermeisjes (18 en 19 zijn ook tieners en dus legaal), seks met oudere dvp's (50+ of misschien wel 60+), seks met kleine dikke “lelijke” “trolletjes” en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor mij is niets vreemd. Als je het lekker met een transje wilt doen of je wilt je helemaal laten onder zeiken door een dvp, be my guest. Zolang het legaal is en de personen (beren, dvps, transje, etc.) die het praktiseren er allemaal lol aan hebben en niemand gedwongen wordt, is alles normaal voor mij.

Ga dus de volgende keer als je weer opmerkingen wilt maken over iemands seksuele fantasieën en voorkeuren eens bij jezelf na of jezelf fantasieën hebt (en misschien ook wel praktiseert, maar het niet durft te zeggen of te schrijven), die verder gaan dan alleen vanille seks. Een triootje is misschien al een perverse gedachten of wat dacht je van klaarkomen in de mond bij een dvp? Wordt een dvp hierdoor niet in een onderdanige rol gepositioneerd? Denk daar maar eens over na.

https://images2.imgbox.com/b5/ad/cYGr6GRF_o.jpg

Laten we in het vervolg met meer respect met elkaar omgaan en meer begrip voor elkaar hebben. Niet alleen over seksuele zaken, maar ook over allerlei andere dingen. Daar wordt 't leven een stuk leuker door.

https://images2.imgbox.com/38/b5/WAE6asss_o.jpg

En mensen, een lolletje moet kunnen. Ik ben zelf voor juist veel humor, in tegenstelling tot sommige beren en ga daar ook heel ver in (net zover of misschien nog wel verder als met m'n seksuele fantasieën ;) ). Zolang de ondertoon maar humor is. Een smiley, bijvoorbeeld, wil dat vaak al ondersteunen ;) :biggrin:

En een discussie moet ook kunnen, maar wel met argumenten en geen persoonlijke aanvallen, zoals dat soms gebeurd.

https://images2.imgbox.com/87/6d/72chDvVx_o.png

deket
17 september 2019, 22:30
luister AZIS, heb geen probleem met SM indien BEIDEN partijen daar mee akkoord gaan,met de nadruk op beiden
dat is het toch altijd deket wanneer het geen verkrachting is? neen, sommige meiden stemmen toe omdat ze financieel genoodzaakt zijn,pooier, en/of drugs
door ervaring merk je wel wanneer een meid daarvoor in is,jij gaat in Baylon vaak voor Gina,die is idd van nature wat kinky ingesteld maar lang niet elke dvp waar je mee kamert
SM speelt zich toch vooral af in het hoofd,bij jullie in Valkenswaard bestaat er een SMclub waar je wel je gading zal vinden en in ANtwerpen bestaat sinds 2000 het Fetisjcafe waar je verschillende met dezelfde voorkeur ongedwongen kan ontmoeten

stimpy3
17 september 2019, 23:58
Valt mij wel op dat de meeste saunaclubs zo tam zijn. Meestal gewoon recht op en neer in een paar standjes. Dames die je de kama sutra voordoen... Maar zelden. Uitzondering misschien schieferhof.

pret
18 september 2019, 07:08
Vanille seks doet mij denken aan Villa Vanilla. Met zo een naamswijziging is het niet zo gek dat er zowat geen meiden zijn in deze club en dat de aanwezige dames zowat niks doen. In glorietijden werd je door de line up en seks duizilig (Vertigo).

perso
18 september 2019, 21:18
Vanille seks doet mij denken aan Villa Vanilla. Met zo een naamswijziging is het niet zo gek dat er zowat geen meiden zijn in deze club en dat de aanwezige dames zowat niks doen. In glorietijden werd je door de line up en seks duizilig (Vertigo).

Precies. Alleen vanille seks is...

https://media1.giphy.com/media/3o7aCQ9abIk6OogiD6/giphy.gif

Daarom alleen nog maar een paar saaie dames en beren in Villa Vanilla. De rest van de beren en dames wil blijkbaar toch meer spanning :biggrin:

stimpy3
18 september 2019, 21:30
Ik snap dat dus echt niet he. Niet alle clubs zijn FKK; als de dames sessies begonnen met vijf minuten opgeilen en striptease hadden ze al vijf minuten gehad waarin ze geen lul in hun doos of mond hadden, dus makkeiljk verdiend, en als je een beetje goed opgeilt komt zo'n kerel nog sneller klaar ook. Dan staat zo'n mokkeltje dus ook in vijftien minuten buiten. In plaats daarvan is het bij de meeste dames wambam kleren uit en aan de schwans slobberen.

Nulnulzeseneenhalf
19 september 2019, 00:32
Ik heb respect voor alles en iedereen, zolanag er ook een beetje respect voor mij is. En dus ook voor mijn idealen, gedachten en wensen.

Ik merk dat er veel op de persoon gespeeld wordt op het forum over mensen die andere (seksuele) gedachten, voorkeuren of meningen hebben.

een transje wilt doen

Zolang de ondertoon maar humor is. Een smiley, bijvoorbeeld, wil dat vaak al ondersteunen ;) :biggrin:

Volgens mij is het juiste woord transgender, eventueel trans. Transje getuigt, mijns inziens, niet echt van respect naar de persoon of groep.

Humor is goed, verlicht het leven. Ik maak er zelf ook veel gebruik van, al wordt dat, ook hier op dit forum, niet altijd begrepen. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat je de gezichtsuitdrukking niet mee kunt typen in een bericht. Smiley’s daarentegen ben ik een beetje vies van. Ik snap best dat ze wat kunnen toevoegen. Maar wat je vaak ziet is dat er eerst een flinke pot gescholden wordt, waarna er een paar smiley’s worden toegevoegd. En vervolgens wordt er dan gezegd, geschreven, “Ja maar ik had een smiley toegevoegd, dus het was grappig. En jij begrijpt dat niet, dus jij hebt geen gevoel voor humor. Of, je bent veel te zwaar op de hand.”
Zo werkt het dus niet. De smiley wordt gewoon misbruikt om er maar een eind op los te kunnen schelden. Of in het echte leven, iemand scheldt je uit en lacht dan wat en zegt vervolgens dat het maar een grapje was en dat je niet moet zeuren. Helaas, een grap is pas een (goede) grap als de ander er mee kan lachen. Anders is het neerbuigend.

Valt mij wel op dat de meeste saunaclubs zo tam zijn. Meestal gewoon recht op en neer in een paar standjes. Dames die je de kama sutra voordoen... Maar zelden.

Ik snap best dat er mensen zijn die die kama sutra willen uit proberen. Maar zie het ook eens vanuit de dame. Veel dames zitten 10 uur of meer per dag in de club. Als ze elke keer de hele, of zelfs maar de halve, kama sutra moeten door spitten om jou gelukkig te maken, dan houden ze dat niet vol. Of ben jij bereid om wat meer te betalen zodat de dame daarna een uurtje broodnodige rust kan nemen om zich op te laden voor weer een uurtje gymnastiek van de bovenste plank.

Piet Plezier
19 september 2019, 06:49
als ik vanille sex wil, dan neem ik een pak vannile vla mee naar de kamer*

Azis je roept het over jezelf af vind ik, door alles in geuren en kleuren te vertellen*
Je komt met een grote tas binnen wat velen al raar vinden
Maar de dingen die jij zoekt daar zijn speciale gelegenheden voor, ook in Duitsland*

Kijk als wij bij Diamond binnen komen en een meisje valt in me armen om te ongeveer huilend te vertellen wat jij allemaal uitspookt op de kamer, ja dan heb ik daar me bedenkingen bij.*
En ik was niet de enige bij wie ze haar verhaal kwijtwilde*
Dat weet je trouwens zelf ook wie dat zijn

Je roept dit over jezelf af*
Alles in geuren en kleuren vertellen*

Maar als we hier ook al geen lolletje meer mogen trappen, dan kan Willem het forum beter op slot draaien

Nulnulzeseneenhalf
19 september 2019, 07:04
Maar als we hier ook al geen lolletje meer mogen trappen, dan kan Willem het forum beter op slot draaien

Een ander uit lachen omdat hij er anders uit ziet of iets anders doet is geen lolletje trappen. En het komt altijd achteraf, als je door krijgt dat de ander niet zo gelukkig wordt van jouw opmerkingen of jouw doen en laten. En dan volgt steevast de opmerking: “Ja maar, het was maar om te lachen”.

En ik heb er zelf ook wel eens moeite mee hoor. Het is echt niet gemakkelijk, het glipt je soms gewoon uit de mond. Voordat je er erg in hebt.
Er zijn, bijvoorbeeld, meer dan 2 miljoen Brabanders. En daar moeten ook een paar goeie tussen zitten. Maar het lukt me maar niet om ze te vinden.

pret
19 september 2019, 07:20
Wie niet tegen een grapje (lees als commentaar / pesten) kan, moet je maar niet actief zijn op een forum. Ikmers alles wat je zegt (in dit geval schrijft) kan tegen je gebruikt worden.

perso
19 september 2019, 07:33
Het gaat niet specifiek over mijn voorkeuren of tassen die ik binnensleep, maar in t algemeen hoe er wordt omgegaan met elkaar. Ik snap ook wel dat er discussie komt als ik dat soort zaken ga opschrijven. Helemaal niet erg, maar graag wel op een respectvolle manier. Ik merk dat er weinig begrip voor elkaar is in zn algemeenheid en dat er op de persoon gespeeld wordt. Als iets anders is dan anders, is het gelijk raar.

En dat verhaal van je over Alice is bullshit. Je weet zelf ook hoe klapeksters zijn. Een maand later heb ik die Alice daar nog over gesproken en die zei dat er niets aan de hand was. Er is ook niets gebeurd tegen haar wil. Waarschijnlijk probeerde ze gewoon aandacht te vragen bij jou om er nog een kamertje er uit te slepen. Het blijven klapeksters.

En trouwens, je staat versteld hoeveel dames het willen proberen, als je ze maar op de juiste manier hierover benaderd. Alles gaat om vertrouwen en als zo'n dame dat niet heeft, gebeurd er niets.

Maar nogmaals, de discussie gaat over omgang en respect in z'n algemeenheid.

xLicker
19 september 2019, 11:24
Azis je roept het over jezelf af vind ik, door alles in geuren en kleuren te vertellen

Ik ben neutraal, maar dit is wel waar!

Wat Azis doet, kan ik ook begrijpen. Het voert de spanning en de verwachtingen op. Maar als je uitgebreid een beschrijving van jouw handelingen doet...ja....verwacht dan maar ook terug dat er grappen hierover worden gemaakt.

Azis: blijf gewoon doen wat je aan het doen bent, maar misschien iets minder op de details gaan leggen.

JonnyFontane
19 september 2019, 12:02
Wie niet tegen een grapje (lees als commentaar / pesten) kan, moet je maar niet actief zijn op een forum. Ikmers alles wat je zegt (in dit geval schrijft) kan tegen je gebruikt worden.

Ff correctie Pret....het is kan en zal tegen je gebruikt worden.....

Nulnulzeseneenhalf
19 september 2019, 23:51
Azis je roept het over jezelf af vind ik, door alles in geuren en kleuren te vertellen*
Maar de dingen die jij zoekt daar zijn speciale gelegenheden voor, ook in Duitsland*

Wat Azis doet, kan ik ook begrijpen. Het voert de spanning en de verwachtingen op. Maar als je uitgebreid een beschrijving van jouw handelingen doet...ja....verwacht dan maar ook terug dat er grappen hierover worden gemaakt.

Wat ik hier uit op maak is dat als jij vindt dat iets af wijkt dat je daar over mag lachen.
Betekent dat ook dat als ik hier lees dat iemand veel alcohol drinkt, https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54467-Eten-en-drinken-bij-saunaclubs-(met-poll), je die persoon dan een alcoholist mag noemen?
Of als iemand schrijft dat hij 3 maal zijn bord aan het buffet torenhoog heeft vol geladen, mag je zo iemand dan een vreter noemen?
Of als iemand schrijft dat hij graag hard rijdt, is het dan oké om zo iemand een mogelijke moordenaar te noemen.
Of als iemand alleen maar op zijn hondjes wil in de club, mag je hem dan latente homo noemen? Omdat hij dan de dame niet in de ogen hoeft te kijken.

Wat topic-opener, volgens mij, bedoelt is dat hij geen probleem heeft met het feit dat iemand, of hele volksstammen, een probleem heeft met zijn fetisj. Maar als je het niks vindt, en er dus liever niet over leest, sla dan zijn verhalen over. Er is genoeg te lezen op dit forum. En je hoeft zelfs niet alles te lezen. En al helemaal niet overal op te reageren. Althans voorzover ik weet. Want ik heb nog nooit een pb-tje gehad van Big30 of Willem2 omdat ik forums of subforums over sla.

Partycrasher
21 september 2019, 20:17
De verhalen van Azis zijn fantastisch. Als Azis boeken zou schrijven, dan zouden zijn boeken bij heel veel middelbare scholieren op de literatuurlijst staan.

Die meisjes in de saunaclubs zijn niet gek, natuurlijk. Ze weten precies wat ze doen. En ze weten precies hoeveel ze voor alles moeten vragen.

Azis, bijna iedereen geniet van jouw verhalen. Zowel in de clubs, als op het forum. Ga gewoon door op dezelfde voet!

Ook letterlijk. Geef ook maar een paar stroomstoten voor mij op diezelfde voet.