PDA

Volledige versie bekijken : Magda (Sissi), Poolse, Blond

HenryIII
12 oktober 2019, 13:06
Leeftijd : 26
Taal : Engels
Natonliteit : Poland
Haarkleur : Blond
Haarlengte: Lang
Lengte : 1.65 m - 1.70 m
Postuur : Zeer/te slank
Tatoeage Ja
Cup-maat : kleine A
Siliconen : Nee
Kleur ogen : blauw
Herhalingsgevaar : 0 %
Prijs : 50 euro
Tijdsduur : 30 minuten

05/10/2019 Ik had gewacht om een goede vrouw te pakken maar zonder success. Ongeveer om tien uur, besliss ik de eerste "aanvaardbaar" vrouw te nemen, te gevaarlijk geen tweede kamer te maken.

Ik heb een poolse, Sissi, genomen.

Toch een beetje te dun volgens mijn smaak maar aanvaardbaar. Ik praate een beetje. Dat was niet geweldig maar te gevaarlijk geen tweede kamer te maken =>kamer.

Ze begon met de vraag hoelang blijft je ? Hoei Hoei Hoeie, dat is vaak een slecht aanwijziging en ... ik zal ontdekken dat nog dit keer het heel slecht was.

Ze heeft onmiddelijk het condoom genomen om me te pijpen. Ik moeste dreigen uit te gaan om een "normale" dienst te krijgen.
Ze pijpte me een beetje en zodra ik hard ben wilde ze seks.

Ik vroeg haar voor een positie: nee. Ik vroeg een andere: nee.
Ze vertelde me dat ze moe is, ... "I only do normal" What is normal ? "Missionary"

Ik heb haar zo geneukt.

Echt slecht !!! Een strekenwijf !!! In ieder geval, als je een kamer voor 50 € wilt maken. Misschien minder slecht als je haar een uur neemt ?

Besluit :

Mijn slechste ervaring in GT
Gaan jullie weg als jullie voor 50 € kiezen
Vroeger een zulke vrouw zou niet blijven maar ze hebben te weinig vrouwen en dus moeten ze een zulke strekenwijf houden.

Bobolino
13 oktober 2019, 08:00
I had the same experience with her, plus she scammed me with timing. Not what I would expect in GT. Waste of money for me and bad name to the club.

franske
14 oktober 2019, 08:19
Ik ben wel van de slanke dames en de a-cupjes :smiley:
Dus met Sissi zou dat goed moeten komen, best wel gezellig gekletst !
Naar de kamer en het plan om 1 uur te blijven............wat een klote service..........ze kan beter banketbakker worden :lostit:
Het geplande uurtje is uiteindelijk maar 25 min geworden en toen ben ik gevlucht :hammer:

Wolla
3 januari 2020, 18:58
Ook mijn ervaring met de Poolse Sisi is slecht. Wel knap koppie en lekker slank en strak. Maar door slechte service ooit meer wat mij betreft. Toen ik de laatste keer in GT was heb ik haar niet meer gezien.

Wolla
3 januari 2020, 21:07
Typefoutje. -> ooit meer = noooiit meer.

franske
3 januari 2020, 21:53
Sissi is er bijna iedere dag ��
Ben opnieuw met haar gegaan, ik val nou eenmaal op slank.
In twee maanden n prima verbetering, was gezellig en lekker ��, smaakt naar meer

Wolla
3 januari 2020, 23:56
Hmmm....lopen er meerdere Sisi's rond? Die dame die ik bedoel is iinderdaad slank en petit. Viel me op dat haar voortanden schuin zaten. Voor de rest knappe meid. Misschien had ik geen klik met haar. Begin december kwam ik haar niet tegen.

DenBoob
7 februari 2020, 21:17
Afgelopen dinsdag binnen gedaan. Wilde eigenlijk naar huis maar maar ze zat daar mooi te wezen. Een praatje gemaakt en naar de kamer.
What do you want...
Kiss...
With or without tongue?
With
Kus met tong zinder problemen.
Kleren uit met topje aan..
Euh topje uit please
Weet je hoe moeilijk het is om uit te doen
Tja had je moeten aan denken voordat je kwam werken... uit please
Pfffff maar t gaat uit
Blowjob?
Yes
Met of zonder
Zonder
Zet het stofzuigertje op en in een ritme van 100 beats/min aan het werk
Wel lang
Fuck?
Yes
Welke positie
Doggy
Doggy? Ok
Haar heerlijk kintje langs achter genomen en lekker gekomen.
Niet de fuck van de eeuw... ik vind ze heel mooi. Ze moet wat gestuurd worden. Maar haar de juiste richting uitsturend deed ze lekker mee.
Heb veel humor in de kamer gestoken en daar doet ze wel lekker mee mee.
Zeker niet te meiden. Wel een geurtje in de mond.
Wat langer tandjes poetsen - tongetje schrapen en wat flossen en das ook opgelost ��

pret
23 oktober 2020, 23:25
Jetzt Magda @ Penelope