HenryIII
12 oktober 2019, 13:06
Leeftijd : 26
Taal : Engels
Natonliteit : Poland
Haarkleur : Blond
Haarlengte: Lang
Lengte : 1.65 m - 1.70 m
Postuur : Zeer/te slank
Tatoeage Ja
Cup-maat : kleine A
Siliconen : Nee
Kleur ogen : blauw
Herhalingsgevaar : 0 %
Prijs : 50 euro
Tijdsduur : 30 minuten
05/10/2019 Ik had gewacht om een goede vrouw te pakken maar zonder success. Ongeveer om tien uur, besliss ik de eerste "aanvaardbaar" vrouw te nemen, te gevaarlijk geen tweede kamer te maken.
Ik heb een poolse, Sissi, genomen.
Toch een beetje te dun volgens mijn smaak maar aanvaardbaar. Ik praate een beetje. Dat was niet geweldig maar te gevaarlijk geen tweede kamer te maken =>kamer.
Ze begon met de vraag hoelang blijft je ? Hoei Hoei Hoeie, dat is vaak een slecht aanwijziging en ... ik zal ontdekken dat nog dit keer het heel slecht was.
Ze heeft onmiddelijk het condoom genomen om me te pijpen. Ik moeste dreigen uit te gaan om een "normale" dienst te krijgen.
Ze pijpte me een beetje en zodra ik hard ben wilde ze seks.
Ik vroeg haar voor een positie: nee. Ik vroeg een andere: nee.
Ze vertelde me dat ze moe is, ... "I only do normal" What is normal ? "Missionary"
Ik heb haar zo geneukt.
Echt slecht !!! Een strekenwijf !!! In ieder geval, als je een kamer voor 50 € wilt maken. Misschien minder slecht als je haar een uur neemt ?
Besluit :
Mijn slechste ervaring in GT
Gaan jullie weg als jullie voor 50 € kiezen
Vroeger een zulke vrouw zou niet blijven maar ze hebben te weinig vrouwen en dus moeten ze een zulke strekenwijf houden.
Taal : Engels
Natonliteit : Poland
Haarkleur : Blond
Haarlengte: Lang
Lengte : 1.65 m - 1.70 m
Postuur : Zeer/te slank
Tatoeage Ja
Cup-maat : kleine A
Siliconen : Nee
Kleur ogen : blauw
Herhalingsgevaar : 0 %
Prijs : 50 euro
Tijdsduur : 30 minuten
05/10/2019 Ik had gewacht om een goede vrouw te pakken maar zonder success. Ongeveer om tien uur, besliss ik de eerste "aanvaardbaar" vrouw te nemen, te gevaarlijk geen tweede kamer te maken.
Ik heb een poolse, Sissi, genomen.
Toch een beetje te dun volgens mijn smaak maar aanvaardbaar. Ik praate een beetje. Dat was niet geweldig maar te gevaarlijk geen tweede kamer te maken =>kamer.
Ze begon met de vraag hoelang blijft je ? Hoei Hoei Hoeie, dat is vaak een slecht aanwijziging en ... ik zal ontdekken dat nog dit keer het heel slecht was.
Ze heeft onmiddelijk het condoom genomen om me te pijpen. Ik moeste dreigen uit te gaan om een "normale" dienst te krijgen.
Ze pijpte me een beetje en zodra ik hard ben wilde ze seks.
Ik vroeg haar voor een positie: nee. Ik vroeg een andere: nee.
Ze vertelde me dat ze moe is, ... "I only do normal" What is normal ? "Missionary"
Ik heb haar zo geneukt.
Echt slecht !!! Een strekenwijf !!! In ieder geval, als je een kamer voor 50 € wilt maken. Misschien minder slecht als je haar een uur neemt ?
Besluit :
Mijn slechste ervaring in GT
Gaan jullie weg als jullie voor 50 € kiezen
Vroeger een zulke vrouw zou niet blijven maar ze hebben te weinig vrouwen en dus moeten ze een zulke strekenwijf houden.