PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 07/1, Nidgie

grijze duif
11 maart 2007, 09:38
Haarkleur/-lengte : Zwart - tot op het kontje
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : normaal / B zonder siliconen
Nationaliteit/Taal : Thaise / Engels en een beetje Nederlands
Leeftijd : ongeveer 30
Tatoeages/Piercings :tatoe op onderrug
Service: massage, B2B, pmc, amazone
Voordelen: leuke babbelaar
Nadelen: kamer op 2e Verdiep
Tijdsduur :30 min
Prijs :50 all in
Extra’s bij het bezoek:
Avondshift

Vorige week een voor mij nieuwe Thaise bezocht, Nidgie.
Toffe vlotte meid, die van aanpakken weet.
Zeer goede massage gekregen, ze werkte vroeger in massagesalons:D zei ze, en dat was er ook wel aan te merken. Omdraaien, lekkere B2B die zonder onderbreking overging in pijpen.:D Ondertussen mag je haar ook overal aanraken, maar vingeren had ze liever niet:o Uiteindelijk het zaakje afgewerkt met een geweldige amazonerit, lekker strak is ze daarbinnen.:p
Nog een wasje achteraf, dik in orde. Vertelde ook nog dat ze kortelings naar de dagshift zou overschakelen, mogelijk in het nieuwe pand Vingelingstraat 17.
Gaf ook nog spontaan een kusje bij het afscheid, die ziet mij zeker terug.:wink:

Redbull
25 augustus 2007, 01:14
Dagschift ? Gvd is dat zo ?
Dan is dat weer een dame die ik kwijt ben :ranting2:

Bij Nidgie ga ik altijd voor de iets langere sessie.
Zeer vriendelijke dame, soms zit ze zonder slip voor het raam, niemand die dat weet, tot ze je voorgaat naar de 2de verdieping, en dan moet je het eerst nog een half uur uithouden voor een massage :-) Ik word al week van er aan terug te denken ;-)

200% top massage naar SKW normen, zeer relax, maar ook zeer heilzaam.
Tussendoor wordt er al wat gespeeld en gesabbeld en ze masseerd ook nog een tijdje door wanneer je al op je rug ligt(niet erotisch).
Over het neuken ga ik kort zijn. Soms is het goed, soms slecht & soms hemels.

Altijd samen onder de douche na de sessie met een propere handdoek & goeie (parfum)zeep.
Het valt wel eens voor dat die handdoek daarna nog eens op de vloer valt & dat is dan niet omdat die nat is, maar omdat ik niet graag op een vuile vloer lig te neuken ;-)

GFE 0% ze gaat voor de centjes, herhalingsgevaar 100%

Anvers
15 oktober 2007, 23:39
Volgens mij werkt Nidgie niet meer en mag zij naar het archief.:eek:

Doch best eerst reactie af te wachten van onze collega redbull, die waarschijnlijk wel meer weet over haar! :p

Anvers

Redbull
16 oktober 2007, 00:53
Nidgie is met de noorderzon vertrokken :(