PDA

Volledige versie bekijken : Prins Bernhard Jr Vastgoed Ijsberen , een Onroerend Goed project

pcenter
25 oktober 2019, 18:14
Vastgoed Ijsberen.

Voor de Prins Bernhard Juniors Vastgoed Ijsberen onder ons, attendeer ik u op de volgende investeringsmogelijkheid.

https://www.newfunding.nl/project/nieuwe-markt-te-Nijmegen

Voor de Nijmeegse IJsberen neem ik aan een bekend pand. Neem goed kennis van het project en overweeg een eventuele investering.
Ik zelf wacht nog op een incentive voor een investeringsbijdrage, alhoewel een grand-opening ook niet gek zou zijn.

Opmerking uit de prospectus om het maar zo te zeggen.
Hierbij is een bijzonder element dat één van deze panden een vergunning heeft voor raamexploitatie en ook als zodanig in gebruik is.

Voor menig Vastgoed IJsbeer zal het een parel in zijn Vastgoedbeleggingsportefeuille zijn.

De prins zal met enige afgunst en jaloezie naar uw belegging kijken.

:freu:

Kwibus2
27 oktober 2019, 00:48
De prins vraagt zich waarschijnlijk af wie zo gek is om iemand zonder financiële middelen 2 miljoen te lenen voor een pand waarin activiteiten ontplooit worden die voortdurend door de overheid worden bemoeilijkt.
Kijk naar de voorgenomen wetgeving waarin de DVP's aan de bezoeker moeten aantonen dat ze over vergunningen beschikken.

Mocht die wet er in zijn voorgenomen vorm komen dan zit de exploitant met een pand waarvoor geen dames te vinden zijn.
Ook de heren zullen het wel af laten weten wanneer ze zich realiseren welke sancties er staan bezoek aan dames zonder vergunning.

Nog een kleine aanvulling om de vreugde nog wat meer te temperen.
Een vergunning tot exploitatie van een bordeel wordt verleend aan een persoon of aan een rechtspersoon waarvan de overheid heeft vastgesteld dat die persoon of de eigenaar van de rechtspersoon positief beoordeeld is op grond van de wet BIBOP.
De vergunning rust niet op het pand waarin het bordeel is gevestigd.