PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Tsjechische)



Mauriceyep
11 maart 2007, 15:44
Naam: Linda

Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat : Slank/ B

Nationaliteit/Taal : Tjechisch, mengelmoes

Leeftijd : 30?

Tatoeages/Piercings : nee

Service: Zoenen, PZC, NMC en vermoedelijk alles wat jij weet te bedenken


Twee absolute topsessies gehad met deze dame. Het begint op de bank, waarbij ze je pijpt, zoent en dan maar weer begint te pijpen en hoe! Niet de mooiste vrouw, maar wel de vaardigste. Ze loopt naakt rond, met een sieraad om haar heupen. Pijpen doet ze vol overgave en zonder ook maar een milimeter van je jongeheer, ballen en alles wat daar bij in de buurt zit te vergeten. Zoenen en neuken is prima, maar waarom zou je daar tijd mee verspillen als een vrouw zo heerlijk pijpt? Ze pijpte me steeds tot aan het randje en ging dan vervolgens verder met de omgeving om mij een beetje te laten afkoelen en dit zo 4x achter elkaar, moet ik nog uitleggen waarom ik twee keer met haar naar de kamer ben geweest? Terwijl ze pijpt gebruikt ze haar handen en vingers op uitstekende wijze.

MiniME
17 maart 2007, 09:23
Dit is een exotische dame, die meer latino looks heeft dan je aan haar afkomst zou denken.

Ze heeft MY goed onder handen genomen, en daar genoot hij zichtbaar van! :D

blauwebeer
6 april 2007, 12:44
Misschien is Linda niet dé mooiste, maar toch wel een erg mooi latina-uitziend vrouwtje.
Tot twee keer toe met haar op de bank zitten en dan nog niet op de kamer gaan, eigenlijk zou dat met een extra bezoek aan Paradiso binnen de 14 dagen bestraft moeten worden. ;)
Krimsonkan het toch niet verhelpen dat er nog zoveel moois ronddartelt.
En eens de voorkeur naar Russinetjes uitgaan, is terugkeer moeilijk. Tja, we zien wel …

:wink:

blauwebeer
18 april 2007, 08:43
Krimson loopt, in de buurt van de sauna, Linda tegen het slanke lijf. Zij herkent hem nog van vorige gesprekken, en is ten zeerste verwonderd dat hij haar naam nog kent. Ze is de ganse dag al goed bezet geweest, dus vraagt hij haar onmiddellijk mee naar de bank. ;)

Behalve het sieraad om haar middel, draagt ze niets dan haar zwarte kousen en hoge, maar stijlvolle, schoenen. Als ze die uitdoet, valt ze een stuk kleiner uit, maar daarom niet minder aantrekkelijk. Vele jongere dames zouden wat blij zijn met haar ranke lijntje, en haar gebruinde latina-looks. :rofl:

Na Marcella bij Bernd's is dit slechts de tweede Tsjechische dame waarmee hij aan de slag gaat, maar ook zij houdt van degelijke actie op de bank, lekker zoenen en diep pijpen, gevolgd door een heel goede sessie op de kamer. Pijpen kan zij inderdaad heel goed, geen enkel plekje wordt vergeten, maar ook het neuken gaat haar prima af, waarbij zij zichtbaar geniet. :smkiss:

Na al de goede ervaringen in Paradiso is ook dit weer een schot in de roos. Na afloop blijft zij even vriendelijk en goedlachs, en dit, in combinatie met haar service, zorgt ervoor dat zijn top-5 vervolledigd wordt. Score : 9,0/10, kan echter nog aangepast worden. :rofl:

:wink:

Giraf
20 oktober 2008, 00:49
Op de een of andere manier heb ik altijd iets tegen oostblok dames gehad, ik moet dat toch maar eens vaker proberen.
Alex was mn eerste en een van de beste GFEs....