PDA

Volledige versie bekijken : Zijn ze gek geworden?!?! #privehuizen

YouMeHer
8 november 2019, 15:18
Genoeg discussies op het forum over prijzen, maak er een discussie van of geef je mening...

Ik spuw hem hier even ;) .

Zoals sommige beren al weten : wij zijn een stel en brengen graag een bezoekje aan
Sixsens. Voor Sixsens waren we ook al actief met wandelen, het begon met een
erotische massagesalon en dat hebben we opgebouwd naar privehuizen. Na wat
tegenvallende bezoekjes en toch een in onze optiek wat scheve verhouding qua prijzen
als je het met een saunaclub vergelijkt hebben we gelukkig de stap gewaagd.

Afgelopen week zag ik op Kinky een leuke meid en dacht ik vraag het privehuis even
wat een uurtje trio voor een stel zou kosten.
Het gaat blijkbaar zo goed met de economie dat men nu al durft te vragen :
€450 voor een uur! Is men GVD helemaal gek geworden?
Ik heb gevraagd hoe ze aan dat bedrag kwamen, omdat we zoiets nog nooit gehoord
hadden :
* Uurtarief x 2 á €150 per uur.
* Triotoeslag €50
* Pijpen zonder €50
* Beffen zonder €50 ( even gevraagd hoe dit dan met zou kunnen, een beflapje! )
Ik heb vriendelijk bedankt.

Morgen gaan we weer naar Sixsens en geloof me dan hebben we moeite om €450
op te maken. Ik heb dat bedrag opgenomen en we gaan het proberen!

Wat vinden jullie van deze prijs voor een uurtje? Owja douchen voor en na zit ook in
dit uurtje. Ik vind het echt gestoord :mad:

JonnyFontane
8 november 2019, 15:45
Dat is echt gestoord.....
Je kunt ook eens naar Venus....
Daar mogen stellen ook binnen en zijn verschijnende dames die dat niet erg vinden.
In ieder geval veel plezier in SixSens morgen...

schoolmeester
8 november 2019, 15:57
Privehuizen zijn inderdaad veel te duur !
Gewoon lekker naar de saunaclubs blijven gaan, beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik wens jullie samen nog veel leuke trio,s toe !

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
8 november 2019, 17:03
Het is niet voor niets dat privéhuizen bijna allemaal verdwenen zijn met hun belachelijke prijzen.
Maar ook niet altijd eerlijke concurrentie want privéhuizen en de dames die daar werken betalen over het algemeen keurig hun belastingen. Als de dames in de clubs hun inkomsten (volledig) op zouden geven dan zou de prijs ook met 50% omhoog gaan.

deket
9 november 2019, 00:05
dat is indeed de kern van de zaak
sinds de legalisering in Nederland rond de eeuwwisseling moeten privehuizen enorm veel belastingen keurig betalen met gevolg dat het vet van de soep is en velen noodgedwongen de boeken moeten neerleggen,failliet terwijl dit voorheen goudmijnen bleken
en essentiele factoren zijn ook dus de concurentie van de goedkopere saunaclubs en internet waar zovele hun diensten aanbieden en voor de fiscus veel moeilijker te controleren valt

de duisburg spesjalist
9 november 2019, 11:59
Genoeg discussies op het forum over prijzen, maak er een discussie van of geef je mening...

Ik spuw hem hier even ;) .

Zoals sommige beren al weten : wij zijn een stel en brengen graag een bezoekje aan
Sixsens. Voor Sixsens waren we ook al actief met wandelen, het begon met een
erotische massagesalon en dat hebben we opgebouwd naar privehuizen. Na wat
tegenvallende bezoekjes en toch een in onze optiek wat scheve verhouding qua prijzen
als je het met een saunaclub vergelijkt hebben we gelukkig de stap gewaagd.

Afgelopen week zag ik op Kinky een leuke meid en dacht ik vraag het privehuis even
wat een uurtje trio voor een stel zou kosten.
Het gaat blijkbaar zo goed met de economie dat men nu al durft te vragen :
€450 voor een uur! Is men GVD helemaal gek geworden?
Ik heb gevraagd hoe ze aan dat bedrag kwamen, omdat we zoiets nog nooit gehoord
hadden :
* Uurtarief x 2 á €150 per uur.
* Triotoeslag €50
* Pijpen zonder €50
* Beffen zonder €50 ( even gevraagd hoe dit dan met zou kunnen, een beflapje! )
Ik heb vriendelijk bedankt.

Morgen gaan we weer naar Sixsens en geloof me dan hebben we moeite om €450
op te maken. Ik heb dat bedrag opgenomen en we gaan het proberen!

Wat vinden jullie van deze prijs voor een uurtje? Owja douchen voor en na zit ook in
dit uurtje. Ik vind het echt gestoord :mad:

ik betaal soms 150 euro voor een dame die ik prive bezoek en voor mijn is het dat meer als waard

JonnyFontane
9 november 2019, 13:05
ik betaal soms 150 euro voor een dame die ik prive bezoek en voor mijn is het dat meer als waard

En dat geld ook voor die dame?

mentholbear
10 november 2019, 01:03
Trio toeslag? Dat sommige dvps dat in rekening brengen om dingen bij elkaar tot daar an toe.

Maar als me&her ieder al 150€ aan you betalen, waarvoor dan nog die toeslag? Voor het tussentijds afwisselen met me&her? Of omdat er gelijktijdig dingen met me&her gebeuren? Ik bedoel ze vangt al 300 in het uur wat haar apart 2 uur in beslag zou nemen.

En als er nog een voyeur bijkomt die haar 150€ betaald om alles te bekijken, komt daar dan nog een voyeur toeslag bij omdat het nu een trio is? En krijgen me&her daar ook een deel van? :gruebel: