PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Roemeense)

JonnyFontane
9 november 2019, 23:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Sonja (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:Ex Magnum....leuke uitstraling, af en toe wat afwezig. Moet wel wat loskomen.

Nostredamus
15 november 2019, 15:32
Mij vertelde ze dat ze 20 was zoals op de site, zegt verder niet zoveel natuurlijk

Nostredamus
17 november 2019, 20:44
Hierbij nog een kort verslag van Sonja een Roemeense van 20, tenminste dat zei ze tegen mij.
Mijn aandacht werd getrokken toen ze met een andere dame aan het spelen was. aan elkaars borsten zitten en een beetje aan elkaars poes zitten. Ja dan is mijn aandacht snel getrokken.
Ging naast de dames zitten en kreeg onmiddellijk het voorstel om een trio te doen. Had nog een budget voor 2x kameren, maar Sonja wilde ook wel alleen met me mee.
Sonja heeft een leuk koppie en een paar heerlijke borsten. Al snel was ze aan het pijpen, lekker maar niet heel bijzonder, ondertussen was ik haar hele lichaam aan het verkennen, waarbij de eerste vinger al snel in de poes kwam. Even later zijn we verder gegaan in standje 69 met een vinger erbij in. Na een korte tijd begon ze haar clitoris te masseren en gingen mijn vingers verder op het gevoeligste plekje bij haar. Het duurde niet lang totdat ze licht huiverend/trillend klaarkwam. Nadat ze weer zover was, hebben we een paar standjes gedaan en begon ze daarna met aftrekken in een hoog tempo. Dat vindt ik niet zo lekker maar nadat ik uitgelegd had, dat ze beter, tegen me aankwam liggen met haar heerlijke borsten, rustig aftrekken en tongzoenen, kwam ik precies in de toegestane tijd klaar. Waar ik wel spijt van had was dat ik het triootje niet heb aangenomen, doordat je daar geen klok ziet was het later dan ik dach Nog wat gedronke

Binsbergen
1 december 2019, 00:00
Ik heb nu keer met haar een kamer bezocht. De eerste keer was heerlijk. Lekker intiem en close. De 2e keer was minder, maar dat kwam omdat ze in een onbewaakt moment zichzelf liet trakteren op een flesje champagne. Daar houd ik absoluut niet van en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt. Niettemin mijn eigen schuld en ik heb gewoon de rekening betaald. Maar met deze dame ga ik dus niet meer op een kamer. Mijn geld besteed ik liever aan de meisjes dan aan te dure drankjes. Ook heb ik het management laten blijken dat ik dergelijke praktijken niet waardeer. Al met al blijft de club voor mij nog wel favoriet: niet te ver weg, goede sfeer, niet te druk, mooie meisjes met goede service, redelijke entree.

Piet Plezier
1 december 2019, 13:15
dan had je haar dat flesje moeten laten terug geven
En niet hier je beklag doen
Daar ligt zei echt niet wakker van dat je haar dat zegt

mynasch
2 februari 2020, 10:04
bezoekje aan Venus 31 jan 2020: sessie 1 met Sonja

uit mijn verslagje

:):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):biggrin:: tongue::):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):bi ggrin::tongue:

Tweede gesprekje met Sonja, die ik eigenlijk wel een hele mooie meid vond. In ieder geval een prachtig lichaam, met een paar borsten die ik beslist wel eens zou willen vasthouden. Het werd een prettige eerste kamer. Met inderdaad een prachtig lijf dat volop ter beschikking werd gesteld. Blow job ca va, en de kamergang zal ik beschrijven als prettig. Niet echt Top, geen grensverleggend erotische handelingen. De behoefte die ik had (die prachtige borsten eens uitgebreid betasten) helemaal uitgekomen. Tongzoenen lauwtjes, Herhalingsgevaar, beperkt. Kortom een beetje ingevreeen, en klaar voor het betere werk.

wel een beetje afterservice met zo nu en dan even kontakt. denk dat Sonja's beperkte engels/duit lastig is voor haar.

:):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):biggrin:: tongue::):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):bi ggrin::tongue:

The Turbanator
16 februari 2020, 17:47
Sonia werkt momenteel in de ramen aan de achterzijde van het Noordstation in Brussel. Duur onbekend.

blauwebeer
16 februari 2020, 19:29
Sonia werkt momenteel in de ramen aan de achterzijde van het Noordstation in Brussel. Duur onbekend.
Terug naar de oude stek in plaats van 'op vakantie in Roemenië' …