Volledige versie bekijken : Oana (Roemeense)
JonnyFontane
1 december 2019, 10:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Oana (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:OnbekendPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Borst(en)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:
Baas van Holland
11 september 2020, 11:43
Oana este sora mai mică a Rianei. Este foarte subțire, are o față foarte frumoasă, cu frumoase bucle lungi și blonde. Ea este un înger în aspectul Lolita și oferă un serviciu foarte bun! Este foarte angajată, blândă și angajată. Aveți un sentiment bun despre GFS cu ea și sunteți pe mâini foarte bune cu ea. După ce am luat-o pentru prima dată pe Riana (bucurați-vă de citirea comentariului meu pe profilul ei), am mers în cameră cu Oana într-o altă zi și nici aici nu am fost dezamăgit! La fel ca sora ei, Oana suflă ca „diavolul”. Suge, dracu 'o rundă, suge până la sfârșit ... până când în sfârșit, după o jumătate de oră, mă înghesuiesc în gura ei delicioasă! ... Foarte mișto și minunat ... un lucru foarte bun! Pericol de repetare! Nu rămâneți decent! Cu respect, Baas;)
Oana is Riana's kleine zusje. Ze is superslank, heeft een heel mooi gezicht met mooie lange blonde krullen. Ze is een engel in Lolita look en geeft een zeer goede service! Ze is zeer gedienstig, knuffelig en toegewijd. Je hebt een goed gevoel van GFS bij haar en je bent in goede handen bij haar. Nadat ik Riana voor het eerst meenam (je kunt mijn commentaar op haar profiel lezen), ging ik op een andere dag met Oana naar mijn kamer en werd niet teleurgesteld! Net als haar zus, blaast ook Oana als de "duivel". Blazen, een rondje neuken, blazen tot het einde... tot ik eindelijk na een half uurtje in haar heerlijke mond ben gesprongen! ...Echt geil en heerlijk... een echt rond ding! Gevaar voor herhaling! Blijf niet fatsoenlijk! Met vriendelijke groet, uw Baas ;)
Oana is the little sister of Riana. She is super slim, has a very beautiful face with beautiful long blonde curls. She is an angel in Lolita-look and gives a very good service! She is very obliging, cuddly and dedicated. You have a good feeling of GFS with her and you are in good hands with her. After I first took Riana (you can read my comments on her profile), I went to my room with Oana on another day and was not disappointed! Like her sister, Oana also blows like the "devil". Blowing, a round of fucking, blowing until the end ... until after half an hour I finally squirted into her delicious mouth! ... Really horny and wonderful ... a really round thing! Danger of repetition! Do not stay decent! Best regards, your Baas ;)
Oana ist die kleine Schwester von Riana. Sie ist super schlank, hat ein sehr schönes Gesicht mit schönen langen blonden Locken. Sie ist ein Engel im Lolita-Look und leistet einen sehr guten Service! Sie ist sehr verbindlich, anschmiegsam und engagiert. Man hat bei ihr ein gutes Gefühl von GFS und ist bei ihr sehr gut aufgehoben. Nachdem ich zuerst Riana (lest meinen Kommentar gerne auf ihrem Profil) genommen hatte, ging ich an einem anderen Tag mit Oana aufs Zimmer und wurde auch hier nicht enttäuscht! Wie ihre Schwester, bläst auch Oana wie der „Teufel“. Blasen, eine Runde ficken, Blasen bis zum Ende … bis ich schließlich nach einer halben Stunde in ihren leckeren Mund abspritzte! … Wirklich geil und herrlich … eine wirklich runde Sache! Wiederholungsgefahr! Bleibt nicht anständig! Beste Grüße, euer Baas ;)
Rheinschwimmer
15 juni 2021, 20:31
Welcome back Oana.
schoolmeester
15 juni 2021, 20:50
Leuke dame, heeft eerder in Gallardo gewerkt.
Goede service.
Groet, schoolmeester.
mager
4 september 2021, 22:33
Was vrijdag in Venus. Er was een vrijgezellenfeestje van 15 hagenezen...
Dat verstoorde de man vrouw verhouding wel flink, maar gelukkig is bachelorparty volk geen kamergaander, dus er waren wel degelijk vrouwen beschikbaar.
Nu over Oana..... Oana is toch wel een pareltje. Heel lief en kan non stop langdurig blazen :)
Tips volgt ze goed op, ze doet het hoe jij het wil... Top.
En haar lichaam: owwww zo lekker slank. yum.
dsan
1 oktober 2021, 00:12
Twee weken geleden twee kamers in een avond gehad met oana. Voor alles een eerste keer.
Ik ben eigenlijk best fan van deze meid, mooi slank, super zacht en echt een schatje.
Pijpen was echt geweldig, Zelden zo lekker gepijpt. Bij nederlandse prive ontvangst likken ze er vaak even aan maar dat is het, maar bij venus gaan ze er wel voor.
Oana wordt echt een vast nummertje voor mn venus bezoek. Ze is nu een maand naar huis helaas, dus even wachten.
mentholbear
3 oktober 2021, 23:00
Bij nederlandse prive ontvangst likken ze er vaak even aan maar dat is het,
Serieus?! Het is geen softijsje :wand:
Weet ik wat ik in elk geval niet mis aan privé ontvangst :rolleyes:
Larsd
9 oktober 2021, 10:53
Oana is een toppertje zonder meer haar tijdens mijn laatste bezoek aan Venus uitgebreid ontmoet. Ze is zeer slank, tegen het magere aan, moest de neiging onderdrukken te vragen of het wel goed met haar ging.
Ze is erg lief en haar Engels is inmiddels ook voldoende voor een aardig gesprek.
Pijpen uitstekend en in tegenstelling tot Sara kon ze kleine Lars prima hebben in haar strakke poes bij een volgend bezoek staat Oana op de shortlist
Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10
sweetcat
5 februari 2022, 14:46
Ik zag Oana zitten in de grote ruimte en ben op haar afgestapt voor een praatje want ik had haar al een paar maanden niet gezien. Toen ze vertelde dat ze over een paar weken weer naar Roemenie gaat haar direct ontvoerd naar de kamer. Wat heb ik weer genoten van deze prachtige blondine. Zij geeft haar grenzen duidelijk aan en als je daar binnen blijft heb je een fantatische tijd. Haar blowjob is werkelijk fantastisch.
mentholbear
16 maart 2022, 04:30
Deze blondine is weer terug. Herken de opmerkingen dat ze heerlijk kan pijpen en verder zachte zoenlippen heeft. Heerlijk kamertje gehad voor 50p30.
Hansibeer
19 maart 2022, 20:03
De eerste keer in Venus en er waren wel 15 mooie meisjes. Oana zat op de bank en ik had meteen een klik met deze slanke schone. Gezellig gekletst, lekker gepijpt en 3 standjes. Had 30 min gepland maar het werden er 45. Later op de avond trio met Oana en Sara voor een uur massage en lekkere pijpbeurt van Sara gehad. Kom zeker terug
Wedge2
3 april 2022, 15:34
Oana is een slanke meid die er (mijn eigen mening) leuk uit ziet. Ik had even wat rust genomen na mijn kamer met Sara en sprak haar aan. Ze stelde vrijwel direct een trio met Emma voor en omdat ik het wel leuk vond dit te proberen de eerst keer stemde ik in.
Nou, ik was in voor een wilde rit! Emma en Oana zijn goed op elkaar ingespeeld en spreken beide goed Engels, Emma iets meer de prater van de 2. Zoenen, knuffelen, allemaal geen probleem, geen gepush (ook niet voor tijd!) en heerlijk verwend door beide dames. Alles wat in het standaard pakket zit werd uitgevoerd met passie, ik kreeg echt het GFE gevoel. Als je van trio's houdt met normale lieve seks is dit echt een aanrader.
Later nog geprobeerd Emma een keertje te krijgen maar helaas pannenkoek. Oana was ook druk bezig op de avond, maar ik kom zeker nog een keer terug voor beide dames!
mentholbear
11 mei 2022, 02:10
Toen ik gisteren toch zo bezig was, kon ik net zo goed ook de grote zus van het trio afvinken. Ditmaals ouderwets geweldig van elkaar genoten voor 50p30 met dit muurbloempje.
https://www.6profis.de/images/member/bilder_585652_b3.jpg
(www.saunaclub-venus.com)
hallodaarbenikweer
12 mei 2022, 11:56
Top om foto's van de dames in de threads te plaatsen.
Patjax
7 juni 2022, 10:56
A face like an angel but a little devil in disguise
Onderstaande stukje is geknipt uit het volgende verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=783511#post783511
De drie musketeers waren er ook en net als de vrijdag ervoor zocht Oana oogcontact met een prachtige glimlach ter begeleiding. Het geeft haar een face of an angel. Zeker als je daarbij de maagdelijk witte lingerie waarin ze was gehuld bij optelt. Ella en Sofia gingen naar de bar en Oana knoopte zowaar een gesprekje aan. Mijn subtiele hint aangaande een nadere kennismaking ging waarschijnlijk lost in translation. Op de lange bank onder de verhoging plaatsgenomen om verder uit te buiken. Oana kwam een paar keer voorbij en telkens zocht ze oogcontact en verscheen er die glimlach op haar gezicht. Toen ze weer mijn richting uitkwam een uitnodigende beweging gemaakt om naast mij plaats te nemen. Na de formele introductie bleek dat ze altijd in de veronderstelling was dat zij niet mijn type was. Toen ik zij dat ze juist helemaal mijn type was keek ze me verbaasd aan. Al snel kwamen we tot de conclusie dat we onze kennismaking in een intiemere setting verder moesten zetten.
Zoals gebruikelijk eerst een massage voor haar. Altijd een ideale manier om elkaar wat beter te leren kennen. Ze liet ontvallen dat er plannen zijn van de club om een party te organiseren met een superhelden thema. Ik vroeg wie zij dan zou zijn. Harley Quinn was het antwoord. Mijn HQ fantasie werd weer eens gevoed bij de gedachte haar in een dergelijke outfit te zien. Na de massage streelden we elkaars lichaam met onze vingertoppen en vroeg ze of ik van kussen hield. Een knikje was genoeg voor haar om haar zachte lippen tegen de mijne te drukken en met haar tong de mijne op te zoeken. Haar handje ging richting plezierstengel en nadat deze in volle bloei stond zakte ze al kussend af voor een BJ. Gevoelvol en sensueel met de nodige variatie. Precies zoals ik ze het liefst heb. Ze wist het precies op het randje te houden wat mij ontlokte te zeggen dat ze dan wel a face of an angel had maar er een devil in disguise achter schuil gaat. Ze gaf aan dat ze ervan hield om een BJ te geven en terloops eraan toevoegde dat het ontkurken van de champagnefles tot de mogelijkheden behoorde. De geleverde prestatie verdiende het en deze werd dan ook tot de laatste druppel geledigd. De resterende minuten in elkaars armen gelegen en met een grote glimlach haar hierna haar gage overhandigd.
mentholbear
8 juni 2022, 02:17
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de 2 zusjes Oana en Sofia uitgenodigd voor een trio. Heerlijk kamertje, waarbijnze elkaar goed aanvullen, maar ik kwam toch weer tot de conclusie dat ik meer de 1 op 1 actie prefereer.
mentholbear
15 juni 2022, 01:41
Met het trio nog in m'n hoofd, vandaag Oana nog maar eens uitgenodigd voor een kamergang waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
wooley
18 juni 2022, 16:55
Net toen ik wou gaan verkassen om elders mijn geluk te beproeven liep ik Oana tegen het lijf.
Geen tijd verspilling met praten maar gelijk naar de kamer.
Nadeel in venus is dat ze alleen Fan hebben op de kamer. Geen airco. Staande met elkaar gezoend en ze begon mij lekker af te likken. Ook leuk plagen van haar. Daarna op het bed lekker standje 69...Haar na een tijdje plaats laten nemen op anaconda... Wow wat een nauwe doos..
Vakkundig klaargemolken. Na reinigen nog leuk mee gekletst. Gaat morgen voor 1 maand naar familie in Roemenië.
mentholbear
27 juli 2022, 15:16
Oana was het 2e 'pakje' wat ik mocht uitpakken. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamertje.
Ook zij gaat medio augustus voor een paar weken met vakantie, dus geniet er van zo lang het kan...
Patjax
30 juli 2022, 10:52
Gisteren weer geweldig genoten van Oana. ;)
Het schuchtere engeltje maakte handig gebruik van een moment van onachtzaamheid bij de duiveltjes om mij te ontvoeren. De vorige keer had ze zich al als kandidate opgeworpen om mijn kwartet aan Venusvrouwen te complementeren. Haar gevoelige en geraffineerde BJ is voor mij werkelijk top. Om haar status als wife no.4 te bekrachtigen hoort het consumeren van de vleselijke daad erbij. In cowgirl zorgde ze er probleemloos voor dat dit bezegeld werd.
Superjohnny
8 augustus 2022, 07:21
Mooie recensies over Oana lees ik hier. Bij mijn laatste bezoek aan Venus Oana kort gesproken, ze gaf een hele lieve indruk maar was steeds bezet. Wil graag een sessie met haar beleven en ervaren hoe geweldig haar pijpkunsten zijn......
Weet iemand of Oana ook in is om het voorspel lekker op de bank te starten met lekker zoenen en pijpen.....? Vind dat in een fkk club altijd erg lekker....
fervent
8 augustus 2022, 11:26
Zoenen en pijpen heb ik haar nog nooit zien doen in de barruimte. Denk niet dat ze dat doet.
cootje
8 augustus 2022, 12:35
geen liefhebster van openbare sex
mentholbear
10 augustus 2022, 02:01
Gisteren weer es geweldig van elkaar genoten in een kamertje met deze blondine. Heerlijk zacht, langzaam en met gevoel doet ze d'r ding. Hopelijk dat we een volgende keer weer op ditzelfde niveau raken.
Voor de liefhebbers: ook Oana gaat vanaf 15 augustus voor 3 weken met vakantie.
Sphinx
30 augustus 2022, 21:00
"Baby, look at me and tell me what you see
You ain't seen the best of me yet
Give me time, I'll make you forget the rest
I got more in me and you can set it free
I can catch the moon in my hand. Don't you know who I am?
Remember my name."
I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly (High)
I feel it coming together People will see me and cry
I'm gonna make it to heaven Light up the sky like a flame
(Fame) I'm gonna live forever
Baby, remember my name
(Remember, remember, remember, remember)
(Remember, remember, remember, remember)"
Tijdens mn eerste twee bezoeken aan Venus had ik Oana al een keer gezien, maar veel verder dan hallo en een kort gesprekje kwamen we nooit, steeds had ze al een date staan. Price of fame zullen we dan maar zeggen. Afgelopen juli kostte het ook een uurtje wachten in de tandartsenwachtkamer, maar toen ze ineens in "freier wildbahn" opdook, was deze racebeer vrij vlot wakker. "Nou ben je wel op tijd" was de simpele opmerking, want ze had me inderdaad onthouden. Tijdje zitten praten en haar een sigaret laten roken en daarna voor een uur op kamer verdwenen. De Emma tactiek (relax and no hurry up) werkte goed, al werd ze op het eind nog vrij streberig in doggy. Motorplof 2 kwam zonder veel moeite voor elkaar. I'll remember her name alright (remember, remember)
https://www.youtube.com/watch?v=2COKt6DqSaQ
corvuscorax
12 november 2022, 19:25
Leuke dame kan je goed een babbeltje mee maken. Neemt de tijd voor je. De keren die ik in Venus was de enige blonde dame.
Pijpt goed met CIM. Verder ben ik nog niet met haar gekomen.
Verstuurd vanaf mijn ASUS_AI2202 met Tapatalk
Superjohnny
2 april 2023, 16:53
Sessie met Oana op 2 april.
Nadat ik al een tijdje binnen was in de club Oana uitgenodigd voor een sessie in de bios. Ze moest even een handdoek halen en toen liepen we naar de bios. Nadat de handdoeken waren neer gelegd ontdeed Oana zich van haar kleding, sexy rokje en topje en daaronder ook nog een BH en string. Oana stond helemaal naakt voor mij en wat een pracht lichaam heeft ze met mooie borstjes met een tepelpiercing. Ze vleide zich tegen mij aan en begon lekker te zoenen en te strelen, heerlijk. Ik mocht bij Oana overal aan komen en streelde haar mooie borstjes. Na een tijdje zoenen en strelen zoende Oana zich een weg naar mijn edele delen die al in opperste staat van stijfheid stond. Beneden aangekomen verkende ze mijn knalharde lid eerst door lekker langs de staaf en eikel te likken en daarbij zachtjes kietelend en strelend onder mijn ballen, heerlijk. Op een gegeven moment verdween mijn harde pik in haar mondje en begon ze mij subliem lekker te pijpen. In Nederland bijna nooit mee gemaakt dat meiden zo lekker kunnen pijpen en in een club als venus zijn er meerdere meiden die dat geweldig goed kunnen. Teasend lekker werd ik door Oana gepijpt. Heb haar wel moeten stoppen om niet te snel haar mondje te vullen. Oana kwam weer lekker strelen en zoenen, had haar al aangegeven dat ze het oraal af mocht maken maar dat ik wel lekker teased en langzaam naar een hoogtepunt gepijpt wilde worden.
Op een gegeven moment ging Oana weer naar beneden en ging weer overheerlijk verder met een teasende en subtiel lekkere pijpbeurt. Ik stond in vuur en vlam. Nog even weer zoenen en strelen waarbij ik Oana ook lekker vingerde en daarna ging ze weer naar beneden voor de finale. Teasend pijpen waarbij ze het tempo heel subtiel steeds opvoerde en ondertussen ook met haar vingers en nagels mijn ballen streelde, kan mij niet voorstellen dat mijn pik ooit zo hard is geweest. Een geweldig intens orgasme in haar mond was het gevolg. Een orgasme dat geweldig door Oana haar mond werd begeleid door heel langzaam door te pijpen en haar tong lekker te gebruiken waardoor het orgasme nog intenser werd. Ook nadat ik klaar was gekomen hield ze mijn pik nog even in haar mond om mij na te laten genieten.
Het was een heerlijke bios sessie met Oana die ik nog graag een keer over wil doen.
Laatbloeier
7 april 2023, 17:17
Oana klapte er voor mij vorige week donderdagavond uit: mooi, superslank, lange blonde haren, knap, beetje oosters, een plaatje. Ze begon zeer subtiel door me te kussen langzaam afzakkend van boven naar beneden. Daarna pakte ze mijn pik vast terwijl ze bleef kussen, met mijn rechterhand kon ik haar billen strelen en haar kutje aanraken. Lekker, het voelde goed. Ze begon mijn pik te pijpen, zacht en goed. Daarna cowgirl met veel energie door Oana en vervolgens missio. Het half uur aangenaam volgemaakt met vrijen en praten. Voor mijn volgende bezoek trek ik wel wat meer tijd uit. En als het even kan ook weer met Oana.
Op 19 mei ook van haar mogen genieten. Keek in de huiskamer wat weinig enthousiast, maar daar was op de kamer niets van te merken. Heerlijke langzaam opgebouwde pijpbeurt, met ten slotte cowgirl finish.
Mooiejoke
26 mei 2023, 19:04
Oooooana
Het was vandaag een mooie zomerdag en er ontstond wat ruimte in mijn agenda, dus het verlangen naar een middagje ontspanning kwam meteen in me op. Dus op naar Venus voor een kort middagje relaxen en een kamertje met Sara. Normaal app ik Sara altijd, maar nu ik op het laatste moment bedacht naar Venus te gaan, maar even op de gok en hopend dat Sara er zo zijn.
Aangekomen de elektrische auto geparkeerd en naar binnen. Redelijk druk qua beren en niet veel dames aanwezig. De site er maar eens bijgeplakt en ik zag dat het aanbod vrouwen voor een vrijdagmiddag idd laag was en ik zag ook dat Sara er nog niet was. Dus Sara maar even een appje gestuurd…..
Sfeer was bij aankomst rustig, maar rond 15.00 kwamen er wat meer dames en werden de vrouwen al wat losser. Ik denk dat deze komende avond er veel vuurwerk binnen is😀. Nu Sara er nog steeds niet was, moest ik wat anders. Eugenia, Oana en Anka ken ik van 1 of enkele kamers. De andere vrouwen niet (of kan ik me niet meer herinneren). M’n kaarten op Anka gezet, al had die bij eerdere bezoeken steeds net even geen tijd…. Net op het moment dat ik naar Anka toe wilde lopen werd ze gekaapt door een collega beer. Wat een pech, of toch niet….?
Oana zocht wat oogcontact en kwam al snel naar me toe. Ik vond het prima. In m’n geheugen had ik ooit een prima kamer met haar gehad, maar geen hele bijzondere, want er was niets in m’n geheugen blijven hangen. Maar de tante heeft blijkbaar veel bijgeleerd. Eenmaal op kamer begon ze me enorm gevoelig te strelen en te zoenen. Mond, nek, borst, tepels alles werd meegenomen tot ze uiteindelijk uiterst sensueel m’n piemel en ook nog de anus ging verwennen. Donders wat lekker zeg. Halverwege haar tot 69 aangezet en haar daarna op de rug gelegd en klaar gebefd. En toen was ik weer aan de beurt en begon de geweldige riedel weer van voren af aan. Tsjonge wat lekker!!!
Op het einde nog even neuken tot ik enorm lekker klaarkwam. Ik had mijn altijd noodzakelijke poppers vandaag niet bij me (want laatste moment keuze), maar zelfs zonder poppers wist Ooooooana me toch naar een hoogtepunt te krijgen.
Tsjonge wat fijn met haar. Ik genoot van haar ranke lijf, heerlijke tietjes en fraaie billen.
Pfff wordt wel lastig kiezen als de volgende keer Ooooana en OoooSara beiden aanwezig zijn.
Salut.
bram4826
5 november 2023, 02:19
Ook gebruik gemaakt van de diensten van deze mooie dame. De meeste dames hadden nogal wat tatoeages. Ik viel voor haar natuurlijke uitstraling en de enorme bos haar. Had haar al een tijdje in het vizier. Terwijl ik op een afstand naar haar aan het kijken, en een strategie aan het bedenken was om deze mooie dame te versieren, knikte iemand anders op een afstand naar haar. Ze pakte haar spullen en verdween met een andere ijsbeer. Gelukkig was ze na niet al te lange tijd weer terug. Dus maar snel actie ondernomen. Op de kamer uiteraard staand verkennen. Ze heeft heerlijke kleine :titten2: met vrij grote tepels. Waar je heerlijk aan mag zuigen. Voorzichtig met mijn tong spelend met de piercing in haar linker tepel. Toen haar op de rug laten liggen voor standje normaal. Het is een rustige dame. Geen overdreven gekreun. Daarna blowjob gehad. Dit was zeer goed. Leuk halfuur met deze knappe en lieve dame gehad.
Mooiejoke
17 september 2024, 19:12
Vandaag een enorm fijn uur met Oana gehad. Heel rustig opbouwend, ze weet ondertussen precies hoe ze me gek moet maken. Vandaag ging er bij haar nog een schepje bovenop. Niet dat het meer porno werd ofzo, maar juist intiemer, intenser, handelingen net iets langer.
Heerlijke sessie waarbij ze me zo gek maakte dat ik graag wilde dat ze het in de kooi af zou maken. Zo gek maakte ze me dus. Want zo’n fantasie is natuurlijk niet normaal. Nu ik weer op aarde geland ben, ben ik super blij dat zij dit niet wilde. Ik had me nooit meer in Venus durven vertonen.
Oana werkt nog tot en met zondag en gaat daarna tot en met de hele maand oktober naar Roemenië, waarna ze in november met haar zusje Sofia hoopt terug te komen.
Salut
Tjeppah
17 september 2024, 19:49
Vandaag een enorm fijn uur met Oana gehad. Heel rustig opbouwend, ze weet ondertussen precies hoe ze me gek moet maken. Vandaag ging er bij haar nog een schepje bovenop. Niet dat het meer porno werd ofzo, maar juist intiemer, intenser, handelingen net iets langer.
Heerlijke sessie waarbij ze me zo gek maakte dat ik graag wilde dat ze het in de kooi af zou maken. Zo gek maakte ze me dus. Want zo’n fantasie is natuurlijk niet normaal. Nu ik weer op aarde geland ben, ben ik super blij dat zij dit niet wilde. Ik had me nooit meer in Venus durven vertonen.
Oana werkt nog tot en met zondag en gaat daarna tot en met de hele maand oktober naar Roemenië, waarna ze in november met haar zusje Sofia hoopt terug te komen.
Salut
Werkt t/m volgende week zondag ter verduidelijking. Dus heel de maand september nog en dan gaat ze inderdaad op vakantie
Mooiejoke
17 september 2024, 20:44
Werkt t/m volgende week zondag ter verduidelijking. Dus heel de maand september nog en dan gaat ze inderdaad op vakantie
Ik begreep dat ze tot as zondag werkt. Dinsdag zullen we het zeker weten
Tjeppah
17 september 2024, 22:34
Ik begreep dat ze tot as zondag werkt. Dinsdag zullen we het zeker weten
Ok. Ik had haar gezegd volgende week een afspraak met haar te willen hebben en zei dat het goed was. Dus vandaar dat ik een toelichting gaf. En inderdaad dinsdag weten we het zeker :biggrin:
Tjeppah
18 september 2024, 02:23
Misschien ga je toch gelijk krijgen Mooiejoke. Ze liet me vanavond weten dat ze zich bedacht heeft en nog niet weet of ze volgende week nog zal werken. :biggrin:
Mooiejoke
20 september 2024, 12:46
Misschien ga je toch gelijk krijgen Mooiejoke. Ze liet me vanavond weten dat ze zich bedacht heeft en nog niet weet of ze volgende week nog zal werken. :biggrin:
Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.
Tjeppah
20 september 2024, 12:58
Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.
Ze liet me gisteren weten dat het van wat anders afhankelijk was of ze volgende week nog werkt. Daarom neem ik geen "risico" en ga haar morgen een bezoekje brengen. Tevens ook aan mijn ander favorietje hier. Ik hoop alleen dat het niet te warm op de kamers zal zijn gezien de temperatuur van de laatste dagen. Waarschijnlijk zal het meevallen aangezien het 's nachts nogal afkoelt.
cootje
29 oktober 2024, 14:30
Oana is er weer in Venus, goed nieuws !!
Ik ga er vrijdag heen en hoop ze heeft tijd, kan iets
drukker zijn want is vrije dag in NRW 1 nov.
Anders wat wachten want de moeite waard.
mynasch
15 januari 2025, 10:54
dinsdag 14 jan 2025 sessie 1: Oana
:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin:
uit mijn verslagje van 14.01
Me aan de hoge tafel tegenover de bar in de buurt van Oana opgesteld. Die was er weer voor het eerst na een kleine 5 weken vakantie in Roemenië. Ik was nog nooit met haar aan de slag geweest, en deze kans lei ik me niet uit de hand glippen. Leuke meid. Veel ervaring, en maakte het mij op velerlei manieren naar de zin. Prachtige touch, mooi lichaam, reageerde vrij heftig op mijn zachte strelingen, en pleegde een blowjob als wraak om door een ringetje te halen. Mijn hemel. Dat is wat ze het liefst doet gaf ze aan. Ik begrijp waarom! Een heerlijke sessie. Snap volkomen dat de dame vrij druk is….
:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin:
Pierke69
26 januari 2025, 22:56
Geknipt uit mijn algemeen verslag:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=859824#post859824
Ik zag Ella en Oana een sigaretje roken en mij bij hun gevoegd. Even bij beppen en de dames waren van mening dat het te lang geleden was dat we gedrieën ons nog eens gewaagd hebben aan het spel der erotiek en het een goede start van het Venusjaar zou zijn. Bovendien hadden ze iets speciaals in gedachten als een verrassing dat ze gaarne ten uitvoer wilden brengen. Probeer maar eens nee te zeggen tegen twee mooie dames met een ondeugende twinkeling in hun ogen. De afspraak gemaakt dat dit voor een uurtje zou zijn en Ella en ik dan met zijn tweeën verder zouden gaan. Dit was ok en Oana ging voor de sleutel.
Hun intenties werd al snel duidelijk op de kamer. Oana begon bij binnenkomst meteen te tongzoenen en opende mijn badjas. Ella ontdeed mij hiervan en haalde het koord uit de badjas. Ik werd het bed op gedirigeerd en verzocht mijn handen boven mijn hoofd te doen. Deze werden nog net binnen de spelregels buitenspel gezet door ze vast te binden. Nadat Pierlala door beiden onder handen was genomen was het Oana die als eerste begon te pijpen terwijl Ella en ik tongzoenden. De rollen werden na een tijdje omgedraaid. Om voortijdige uitschakeling te voorkomen werd er een adempauze ingelast. De dames rookten een sigaretje en onderwijl werd Pierlala op sterkte gehouden met hun vrije hand. De dames gingen hierna vol in de aanval met een hotdog blowjob. Heerlijk hoe twee paar lippen, bedrijvige tongen en gulzige monden zich uitleefden op Pierlala. De twee deugnietjes hielden hem langdurig op het randje. Ella was van mening dat Oana’s doelgebied het plekje was om de score plaats te laten vinden. Nadat het rubberen net aangebracht was zorgde zij on top ervoor dat Pierlala doeltreffend afrondde. Na deze inspanning werd hij netjes schoongemaakt. Nog gedrieën wat gerelaxt en bij het verstrijken van het uur afscheid genomen van Oana met een heerlijke tongzoen en haar welverdiende gage.