PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 134-4, Pia



Willem2
12 maart 2007, 19:41
Naam : Pia

Nationaliteit : Duitse

Leeftijd : 34 - 37 jaar

Haarkleur : bruin half lang

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

Service : PMC, NMC, aftrekken, SMspelletjes, anaal bij klant

Prijs : 50 euro 20min

Extra :

Forza...germania
13 maart 2007, 00:56
Volgens mij is dit die wat oudere Duitse brunette die altijd met van die opvallend lange laarzen staat in dat laatste kamertje voor de brug.

Lijkt me wel erg aardig, maar naar mijn mening net iets te kinky met al dat speelgoed aan de muur...........:D

frankkinky
27 november 2008, 00:28
het was al jaren geleden dat ik deze dame bezocht had, mede omdat ik op kinkygebied betere toppers had gevonden en ik Pia iets te zakelijk vond. Nu weer eens geweest want ze heeft een fantastische kinky uitstraling met haar lengte, grote borsten en zwarte laarzen.

Ze herkende me nog, al was het maar van het vele voorbijrijden

Gekozen voor anaal spel waarbij ze een kleine strapon aanwees, nee ik was inmiddels gevorderd

ik zei, begin maar met vingers dan zien we wel, nu dat werd een verrassend geil spel waarbij de spanning goed werd opgevoerd en Pia de macht nam en zeer professioneel en voorzichtig te werk ging maar ook zeer vastberaden om haar hele hand binnen te krijgen wat haar dus uiteindelijk ook lukte wat ze prachtig vond, niet veel later kwam ik dan ook grommend en uit mijn tenen al trekkend klaar.

Pia ging ditmaal relaxed met de tijd om en gaf me alle service achteraf, ik ga zeker nu nog een x terug!