PDA

Volledige versie bekijken : Seks op de kostschool

noglangnietuitgewandeld
3 december 2019, 09:09
Sommige jongens hebben ook altijd mazzel. Op de kostschool waar ik vroeger zat waren de leraressen allemaal verzuurde stoffige oude dozen, waarbij de gedachte aan seks zelfs niet bij je opkwam.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1267707432/seksschandaal-op-exclusieve-kostschool-lerares-duikt-bed-in-met-vijf-studenten

Snap alleen niet dat die gozer het aan zijn ouders gemeld heeft. Anders hadden ze die nymfo nog veel langer kunnen palen.

Sjeufke
3 december 2019, 09:50
Ik heb ook op internaat gezeten......bij broeders van een of andere congregatie. Wat een stelletje opgefokte militairen! Ik druk mij nog maar matig uit. Ik wijd er niet verder over uit.
Nee, dan liever naar de zusters van het klooster der 6 zintuigen. :rolleyes:

Pandabeer82
3 december 2019, 12:03
Laat ik voorzichtig zeggen dat mijn geschiedenisdocenten toch echt anders uitzagen......

noglangnietuitgewandeld
3 december 2019, 12:14
Toen onze leraar Duits ziek werd, vond niemand dat erg. Dan had je zomaar een vrij uur. De zaak veranderde toen er een tijdelijke vervangster kwam. Een bloedgeil wijf om te zien en nog sympathiek ook. Meteen gonsde het door de gangen: Zoooow, hebbiedawijfvanduitsgezien........ Helaas was het van korte duur. Een week later stond de Oberfeldwebel weer voor de klas.

Nulnulzeseneenhalf
3 december 2019, 13:40
Alweer een bewijs dat ik ver achter loop. Op school was ik nog niet bezig met naar de juffen te kijken. Ben al blij dat ik in het laatste jaar tot de ontdekking kwam dat de meisjes in de klas iets anders waren als ik zelf ben.
Achteraf valt mij de lerares Engels in, die was wel de moeite waard, ook al was ze destijds, voor een puber in ieder geval, stokoud.

Maar ik heb dan ook niet op een kostschool gezeten.

Eddy_V
3 december 2019, 14:33
Ik kreeg als 15/16-jarige Franse les van een bloedmooie Bulgaarse dame.. toentertijd was ze rond de 30 en net een paar jaar eerder het ijzerengordijn ontvlucht
Bij haar is het er helaas nooit van gekomen maar dat heb ik later ruimschoots ingehaald :)

cootje
3 december 2019, 15:24
Overigens is Fiona Viotti, de betrokken lerares, wel een lekker stuk.
Zou in menige saunaclub een veel gevraagde dame zijn.

Even bij google kijken op naam en vindt haar daar.

Poppalarge
3 december 2019, 15:49
Toch altijd grappig dat als het een vrouw is die een minderjarige jongen pakt iedereen een verkapt soort jaloezie krijgt, maar als het een man is die minderjarige meiden pakt hij zelfs nog in de bak mag vrezen voor zijn leven, terwijl beide gevallen even verknipt zijn...

Daarom zal een verkrachte man minder snel serieus genomen worden dan een verkrachte vrouw heden ten dage denk ik zo, want de meesten zien het als een fantasie die werkelijkheid is geworden.

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769] using Tapatalk

BefBeer
4 december 2019, 20:48
Op het Gym met de juf Nederlands heerlijk "geschuifeld" op de schoolfeesten.
Was een tof mens en leuk en mooi slank!
Was toen best heel wat maar wat ze nu allemaal doen . . . . . . ?!

BefBeer