PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Saunaclub

Husky
30 december 2019, 16:17
Op vrijdag 31 januari 2020 gaat Club 21 open op de Taekenweide in Emmerich,het vroegere Fungarden en Lekker Ding.

bertje600
30 december 2019, 16:27
is er al een website in de lucht voor deze nieuwe club?

Husky
30 december 2019, 23:44
Zal daarover informeren, ook sinds kort deze informatie tot mij gekregen.
En jou vraag bij de juiste persoon deponeren.

Mistralwind
31 december 2019, 00:37
Ben benieuwd.....:cool:

mentholbear
2 januari 2020, 02:27
Ik kijk er naar uit. Heb er mooie herinneringen aan overgehouden.

Maar hoezo 21? Ze zitten toch op nr. 22? Of zijn alle meiden er 21 :biggrin:

Husky
2 januari 2020, 14:12
Club 22 is de goede naamgeving,
Alle leeftijden door elkaar van 21 tot ouder:)

bertje600
2 januari 2020, 15:30
De website wordt : saunaclub 22.
Die is nog niet in de lucht maar dat zal ongetwijfeld binnenkort komen.

RobOpzoek
2 januari 2020, 16:25
Dat is hoopvol. Vlak bij de NL grens, ik hoop dat het wat wordt!

keesboz
6 januari 2020, 07:27
https://www.facebook.com/pages/Saunaclub-21/346755982070085

er is nog niet veel te zien op deze link
maar in de maak ?????

vanKees
6 januari 2020, 09:15
Ich glaube, dass deine Facebook Info nicht die zum neuen Saunaclub 22 passt, siehe die nachfolgende Adresse

https://www.imgbox.de/users/public/images/d6jtQnf7sa.JPG

Siehe auch weitere Infos auf Kollegin.de

vanKees

jeegee
7 januari 2020, 12:49
Doet me plezier dit te vernemen

schoolmeester
7 januari 2020, 13:06
Eerst zien of het wat word....eerst maar eens de kat uit de boom kijken.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
7 januari 2020, 13:59
het moet gek lopen wil het iets worde
We zien het iedere keer weer, dat nieuwe clubs op de 1 of andere manier niet willen draaien

phoenix
7 januari 2020, 15:06
hmm nu spreek je jezelf tegen pietje, jou favoriete clubs... waaronder vila venus in hamminkeln is een bloedje nieuwe club en volgens vele draait de club als ene tierelier..., in Emmerich draaide het onderwijs Esso bij fun garden wel.. niet iedere dag, maar bekenden waren toch wel aardig...

Piet Plezier
7 januari 2020, 15:53
hmm nu spreek je jezelf tegen pietje, jou favoriete clubs... waaronder vila venus in hamminkeln is een bloedje nieuwe club en volgens vele draait de club als ene tierelier..., in Emmerich draaide het onderwijs Esso bij fun garden wel.. niet iedere dag, maar bekenden waren toch wel aardig...

is 2 jaar en 2 maanden open Venus
Hoelang is dat geleden dat het fungarden was?

phoenix
7 januari 2020, 15:56
precies dat bedoel ik..dus het kan wel goed gaan

Piet Plezier
7 januari 2020, 16:18
precies dat bedoel ik..dus het kan wel goed gaan

jij weet het toch allemaal zo goed denk dan is ff na
Het wird niets met die nieuwe clubs, de dames gaan even kijken 2 dagen geen geld en ze vertrekken weer
Golden day adverteert ook weer met 10 ➕ dames, nou die zijn er echt niet vrijdag

vanKees
9 januari 2020, 06:20
Neue Infos zum ehemaligen Lekkerding in Emmerich

https://www.imgbox.de/users/public/images/hGX2vQ9B85.jpg

vanKees

Husky
14 januari 2020, 20:27
Was vandaag aan het werk in de grensstreek,na gedane arbeid eens kijken bij Golden Day,maar op de weg daarheen ook de Taekenweide bezocht om eens polshoogte te nemen bij de op 31 januari te openen Club 22,stond een grote stationwagen op de parkeerplaats,Husky is een brutaal ijsbeertje, dus ook het parkeerterrein op en eens op de bel drukken.
Aldus gedaan,de deur werd geopend door een grote man die zowel Duits als redelijk Nederlands sprak,stelde mij voor als een stamgast uit het grijze verleden,van Fungarden tot Lekker Ding:)
Er ontspon zich een vriendelijk gesprek, waarbij de grote man sprak over de radicale interne verbouwing en al het werk er omheen, hij vertelde dat hij zijn twijfels had om op 31 januari de boel op orde te hebben en de opening te doen plaatsvinden!
Ik vertelde hem als wijze en ervaren ijsbeer dat hij zich beter een maand langer tijd kun gunnen om de verbouwing afteronden om een gelikte opening te organiseren, hij was het daarmee eens en liep al met het plan rond om de opening later te doen plaats vinden.
Hem ook verteld hoe kritisch en zeurderig ijsberen kunnen zijn:) daarom een goede start is het halve werk.
De goede man wist van een oud werknemer van Lekker Ding via dit Forum mijn artiestennaam Husky, en las ook regelmatig op dit Forum,en hij vond het prima dat ik alvast over een verandering van de datum een aanvullend bericht vanavond zou schrijven.
Heb binnen niet gekeken, maar de grote man verzekerde mij dat het mooi werd!
Dus via de website van Club 22 zal een nieuwe openingsdatum bekend gemaakt worden,ik nam afscheid van de grote man, draaide de bolide om het 3 kilometer verder gelegen Golden Day te bezoeken:wink2:

Piet Plezier
14 januari 2020, 21:28
toch knap dat hij zo je artiestennaam weet

Husky
17 januari 2020, 00:27
Bij velen bekend Piet,zelfs in Venus:)

Willem2
17 januari 2020, 13:49
https://gelukkigehonden.nl/wp-content/uploads/siberische-husky-728x485.jpg

Ik heb nog nooit iemand gezien die er zo uit ziet.
Piet Plezier herken je meteen :biggrin:

schoolmeester
17 januari 2020, 16:24
Als je een hand ziet met een groot glas bier, dat is PIET PLEZIER.
En hij heeft een grote mond.

Groet, schoolmeester.

sofaking
17 januari 2020, 16:37

Don't eat the yellow snow.

JonnyFontane
17 januari 2020, 17:07
Als je een hand ziet met een groot glas bier, dat is PIET PLEZIER.
En hij heeft een grote mond.

Groet, schoolmeester.

Een grote mond, maar een hart van goud...

Piet Plezier
17 januari 2020, 20:21
Bij velen bekend Piet,zelfs in Venus:)

klopt ik ben bij vele bekend

Piet Plezier
17 januari 2020, 20:22

en bedankt he

de denker
27 januari 2020, 16:31
Is er meer bekend over club 22.

schoolmeester
27 januari 2020, 16:33
Planning is dat ze medio eind februari opengaan.
Verbouwing is nog niet klaar, anders waren ze 31 januari opengegaan.

Groet, schoolmeester.

Dalton
27 januari 2020, 18:47
PIETPLEZIER wordt de portier in deze nieuwe club heeft de nieuwe eigenaar me vertelt onder voorbehoud dat hij de functie aanneemt.

Piet Plezier
27 januari 2020, 19:25
PIETPLEZIER wordt de portier in deze nieuwe club heeft de nieuwe eigenaar me vertelt onder voorbehoud dat hij de functie aanneemt.

dalton ik heb de functie aangenomen
28 februari gaan we los

de denker
29 januari 2020, 22:25
Ze zoeken meisjes: https://www.kollegin.de/erotik-jobs/saunaclub-22-emmerich-am-rhein-saunaclub-gaeste-willkommen

Eddy_V
29 januari 2020, 22:47
Ze zoeken meisjes: https://www.kollegin.de/erotik-jobs/saunaclub-22-emmerich-am-rhein-saunaclub-gaeste-willkommen
Dat is een hele geruststelling voor de meeste ijsberen en een teleurstelling voor mentholbear die zoekende was naar een club van het niveau van Theo’s maar dan dichterbij :asshole:

:biggrin:

Husky
30 januari 2020, 10:15
Was gisteren in Emmerich en omgeving en ben rond 16.00 uur nog even langs Club 22 geweest,op dat moment was er niemand aanwezig,wel lag er een grote berg interieur afval buiten.
Zag ook dat men via internet personeel en dames vraagt om te solliciteren,ben benieuwd eind februari,er wordt gesproken over een opening op vrijdag 28 februari,maar nergens daar een bevestiging van gezien,
Word vervolgd:)

schoolmeester
30 januari 2020, 11:14
Op hun site staat dat ze medio midden februari opengaan en verder staat er op: 14 werkkamers en 15 tot 30 dames.
Ben benieuwd...……..

Groet, schoolmeester.

Chauffie
30 januari 2020, 12:38
Schoolmeester moet jij niet staken ?

Willem2
30 januari 2020, 12:39
Schoolmeester moet jij niet staken ?

ja maar niet hier :biggrin: ;)

Husky
19 februari 2020, 23:46
Bericht update omtrent de opening van Club 22 in Emmerich,waarschijnlijk gaat deze Club open eind maart of begin april.
De vertraging heeft te maken met de vergunning, er moeten aanpassingen voor de brandveiligheid uitgevoerd worden, meer nieuws is er niet voor het ijsberengilde:)

WANDELAAR5
20 februari 2020, 03:39
Er is een vliegveld bij Berlijn waar ook nog wat moet verbeteren aan de brandveiligheid...

Dat zou in 2012 open gaan.

mentholbear
21 februari 2020, 01:26
Dat is een hele geruststelling voor de meeste ijsberen en een teleurstelling voor mentholbear die zoekende was naar een club van het niveau van Theo’s maar dan dichterbij :asshole:

:biggrin:

:angst:

Jammer, dan ga ik maar weer bij de douches naar blote mannen gluren. Jullie zijn gewaarschuwd! ;)

ju52
21 februari 2020, 07:18
Er is een vliegveld bij Berlijn waar ook nog wat moet verbeteren aan de brandveiligheid...

Dat zou in 2012 open gaan.

Why are you kidding?

The airport has been open for around 15 years,
for construction workers,
but only not for passengers or planes ...

vanKees
21 februari 2020, 08:02
Why are you kidding?

The airport has been open for around 15 years,
for construction workers,
but only not for passengers or planes ...

So gesehen :gruebel: ...Richtig!

vanKees

mentholbear
10 maart 2020, 16:34
Hm... niet echt een fijne periode om open te gaan. Mannen die angstig thuis blijven zitten. Dvps die mokkend op hun zeteltje zitten.

Misschien beter om tegen de zomer, wanneer de meeste virussen de geest geven, pas de deuren te openen?