PDA

Volledige versie bekijken : Denisa (Roemeense) ex-PHG



Big30
14 maart 2007, 00:40
Naam : Denisia
Haarkleur/-lengte : Zwart stijl, 3/4 lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal + , C-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits en Engels (niet super maar communicabel!)
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : Neen!
Service : Goede service, pijpen, zoenen , neuken, beffen.

Denisia werkt nog maar zeer kort in PHG. Heel lief en vriendelijk voorkomen. Ze heeft vrij forse natuurlijke borsten. Mooi lief gezichtje, misschien een paar pondjes teveel maar dat vergoedt ze op alle fronten als je eenmaal met haar op de kamer bent geweest :D ;) :freu:.
Trekt veel op met Violetta en twee andere Roemeense dames Ina (dat hele kleine fijne dametje ;)) en nog een waarvan ik even niet op de naam kan komen :D :thefinger :teuflisch!

Big30
10 april 2007, 20:04
Denisa een ervaren dame noemen met amper 4 weken PHG verblijftijd lijkt wat overdreven ;)!

Ik trof haar zaterdag niet lang na binnenkomst aan toen ze in de bar zat, we keuvelden een tijdje over van alles en nog wat (en natuurlijk vertelde ze me hoe laat haar vriendinnetje Diana aanwezig zou zijn ;)).
Even voor tien uur maar dan in het nacht-cafe kwam ze weer naast me zitten, samen met Ciara was ze aan wat rust toe die ze in het nacht-cafe vond, tsja toen ik even later de bar binnenstapte wie stapte weer op me af en nestelde zich tegen me aan?

Inderdaad Denisa, ach ik ben nooit de beroerdste, dus als een dame een shoulder to sleep on en relax on zoekt geef ik die graag hoor :p!

Zo lag ze zo'n 15m tegen me aan wat uit te rusten, helemaal niet op zoek naar een sleutel als ik eerlijk ben.

Ik keek haar lieve gezichtje aan en dacht, ach misschien dat ik zelf maar eens voor moet stellen om het samenzijn een vervolg te geven op de kamer en liet haar toen maar een sleutel halen.

Op de kamer was het aan allergenoeglijkst samenzijn met Denisa, een nog wat onervaren meisje die erg haar best doet om het je naar de zin te maken.

Ze is nog wat onzeker in het geweld van de wat meer ervarene dames maar dat heeft wel iets liefs en aandoenlijks.

Ze heeft mooie natuurlijke borsten waar het heerlijk is op vertoeven is :hah:, je zult haar meestal aantreffen in het gezelschap van haar 2 vriendinnetjes Diana en Ina.

Morgen is ze er geloof ik weer, Diana ook maar Ina is pas volgende week terug :cool:!

:wink: :wink:
Big30

Big30
10 juni 2007, 15:16
Ook Denisa viel dus zaterdagavond in nanu34 te bewonderen, niet zo vreemd want ze is het beste vriendinnetje van Diana.

Ze is een paar pondjes afgevallen en liep 's avonds soms met ontbloot bovenlijf rond. Puur uit solidariteit met sommige IJsbeertjes die dat ook deden ;).

Aardig meisje die inmiddels ook wat Elementair Duits spreekt.

:wink: :wink:

Willem2
25 juli 2007, 21:34
De aandacht die dit meisje aan ijsberen geeft is ongelofelijk. Zowel voor als na een kamerbezoek blijft ze allervriendelijkst. Het is misschien niet moedersmooiste maar wel een heel lief meisje (ondanks haar strenge blik). Hier krijg je gewoon waar voor je geld.

Big30
27 juli 2007, 00:15
Dit lieve en heel aardige meisje werkt nu in Amnesia.
Ze had het er vanavond wel naar haar zin zo begreep ik ;)!

:wink: :wink:
Big30

Willem2
12 december 2007, 09:08
Volgens mij huppelt ze nu weer rond in de PHG.
Big30 gaat wel controleren ;)

Hugo39
6 februari 2008, 22:51
Now is this girl in VV ?

Big30
7 februari 2008, 01:46
Now is this girl in VV ?

No! And to tell the truth I have no idee where and if she is working now.
Laatst bekende "verblijfplaats" FKK-Royal. Opsporing verzocht ;)!

:wink::wink: