Volledige versie bekijken : Adela (Roemeense), Ex-Violetta PHG
Big30
14 maart 2007, 00:58
Naam : Violetta
Haarkleur/-lengte : Zwart stijl met wat licht bruine accenten in het haar, 1/2 lang met 2 knipjes boven het hoofd.
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank, Klein B-cupje
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Limited English wel goed Italiaans!
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : Hmm weet ik even niet meer!
Service : FZC, TZ, NMC, ...
Verwarde haar 2 weken geleden met Ramona maar die is al weer gone. Ze heeft wel iets weg van het kleinere zusje van Lavinia, in alle opzichten dan ;).
Iets kleiner kwa lengte, cup-size en haar-lengte.
Beetje het typje van een grappig brutaaltje. Wisselt vaak haar zwarte met haar witte setje, hedenavond was het haar zwarte setje wat ze droeg.
Bijzonder fraaie dame, 5m nadat ik van de kamer was kwam ze op mijn schoot zitten en bleef daar zo'n 5m zitten, uiteindelijk begreep ze dat de tijd nog niet rijp was en nam ze lachend mijn pakje sigaretten mee (bracht ze later wel terug hoor ;)).
Uiteindelijk is alles weer goed gekomen hoor!
Rheinschwimmer
23 april 2007, 13:40
hallo zusammen,
bei meinem letzten besuch im Living Room habe ich eine alte bekannte aus dem happy-garden dort getroffen. VIOLETTA
Sie hat den club gewechselt, ist jetzt im LivingRoom und nennt sich dort TANYA.
clubmäßig hat sie sich auf jeden fall um 100 % verbessert!!!
gruß vom
rheinschwimmer
Violetta/Tanya zou niet meer werkzaam zijn in LR.
Laat haar topic nog maar even staan, want niets zo veranderlijk als de verblijfplaats en betrouwbaarheid van Roemeense dames :p!
:wink: :wink:
Big30
Pistol Pete
12 december 2010, 08:29
Haarkleur/-lengte : donkerblond / halflang
Lengte dame : ca 158 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / à-chokes
Nationaliteit/Taal : Grieks (?) / Engels, Roemeens, Grieks (??Zowel de taal als anaal niet uitgetest :))
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : navel / op dr pols
Service: Gfe/ nmc/ Pzc/ tz en ft: beide niet
Voordelen: killerbody, heerlijke opticksex
Nadelen: niet kussen, althans niet op de mond, Rest van mijn body ( oren en nek) is me daar afgelebberd, brrrr.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Ik had dr al enkele malen zien rondlopen de afgelopen week en wel eens gesproken. Dat ze niet kuste was me dus bekend. Maar toch besloot ik haar deze keer mee te nemen naar de kamer. We hadden een zeer aangenaam gesprek aan de bar en ze had er duidelijk zin in. Toen haar vriendin Nicol me nog aanmoedigde deze schone dame me te nemen was mijn keus al gemaakt. Na een half uurtje wachttijd kwamen we op kamer 1, heerlijk die spiegels en dan haar fraaie body kunnen bekijken.
ardella viel zeker niet tegen maar ondanks dat het zeer aangenaam was haar heerlijke lippen en tong te voelen in mijn nek miste ik het tz wel. Na een kort intermezzo rodeo besloot ik dan maar haar andere lippen te proeven. Eerst 69, mmmm heerlijk en daarna facesitting waarbij ik een perfect zicht had op haar body en ze me constant aankeek met dr ogen...
En zo vloog de tijd voorbij. Al met al een goede sessie met als enig gemis uiteraard het zoenen. Als ze dat zou doen (wat nooit het geval zal zijn ;( ) zou ik dr een 8,5 geven, nu blijft ze steken op een 7,5....herhaling is desondanks zeker mogelijk, ze is zeer aangenaam gezelschap en heeft een killerbody, wat wil een oude zak als ik nog meer?
(voor mijn trouwe Belgische lezer en fc standardfan ( zonder forumnaam) ik ben dus toch nog met die mooie meid geweest...laat eens een berichtje achter wanneer je weer in LR bent dan kletsen we weer verder :))
Rheinschwimmer
12 december 2010, 09:05
ja pp das adela ein richtiges leckeres mädchen ist, das kann ich dir nur bestätigen..... ich kenne sie schon aus der zeit, wo sie vor 4 jahren im living-room tätig war und und sie hat sich optisch total verändert. natürlich zum positiven.... aber ihr service ist immer noch tadellos.....
und wie du ja leider feststellen mußtest, küsst adela, nicht jeden :) wobei sie das sehr gut kann..... :liebe2:
Pistol Pete
12 december 2010, 10:16
Ardella heeft mij gezegd dat ze vier jaar geleden in PHG werkte...Toen heette ze Violetta maar ik kan er geen draadje van vinden.
Dat ze niet (iedereen?) kust is jammer voor haar, dan had ze van pistol pete een 8,5 gehad en dat stond garant voor een zekere herhaling voor vandaag....nu moet ze afwachten maar ik zal zeker ook vandaag weer naar haar heerlijke figuur kijken en genieten :)
Big30
12 december 2010, 12:25
Ardella heeft mij gezegd dat ze vier jaar geleden in PHG werkte...Toen heette ze Violetta maar ik kan er geen draadje van vinden.
Denk dat het om deze dame gaat:
Tanya (Roemeense), Ex-Violetta PHG (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5516&highlight=violetta)
Overigens 100 % Roemeens althans in haar PHG tijd was ze dat nog wel!
Rheinschwimmer
12 december 2010, 14:10
ja big, genau um diese frau handelt es sich bei adela.
Big30
12 december 2010, 14:15
ja big, genau um diese frau handelt es sich bei adela.
Thxs, du kennst sie! War mir auch fast 99 % sicher. 100 % keine Griechin ;).
egon, Dr. Rammler
18 december 2010, 21:11
:eek: von welcher Violetta sprecht ihr ? ich kenn nur eine aus dem PHG und die war schon über 30 !!! nach meiner Erkenntnis arbeitet die nu im Pauschalclub Harem ?? :smile2:
Pistol Pete
18 december 2010, 21:31
Deze Adella is zeker geen 30 maar max. 24 jaartjes jong. Ze heeft als Violette enkele jaren geleden in PHG gewerkt en is er daarna enkele jaartjes uit geweest.
Het zijn dus 2 verschillende dames, lijkt mij.
egon, Dr. Rammler
18 december 2010, 21:39
Deze Adella is zeker geen 30 maar max. 24 jaartjes jong. Ze heeft als Violette enkele jaren geleden in PHG gewerkt en is er daarna enkele jaartjes uit geweest.
Het zijn dus 2 verschillende dames, lijkt mij.
gut, ok, dann muss ich wohl mal selber kontrollieren :tongue:
das wird dann aber Mitte Jan. 2011 werden :gruebel:
Rheinschwimmer
18 december 2010, 22:10
:eek: von welcher Violetta sprecht ihr ? ich kenn nur eine aus dem PHG und die war schon über 30 !!! nach meiner Erkenntnis arbeitet die nu im Pauschalclub Harem ?? :smile2:
ich kenne adela aus ihrer zeit als tanya im happy, und violetta damals im living. pp hat schon recht. adela ist 24 und war einige jahre nicht mehr in deutschen landen...... die frau von der du sprichst, ist es auf jeden fall nicht.
egon, Dr. Rammler
18 december 2010, 23:13
ich kenne adela aus ihrer zeit als tanya im happy, und violetta damals im living. pp hat schon recht. adela ist 24 und war einige jahre nicht mehr in deutschen landen...... die frau von der du sprichst, ist es auf jeden fall nicht.
ich stoss mich nur daran, dass ihr immer "von Jahren" sprecht ! wo sie doch erst 24 sein soll ?
Rheinschwimmer
19 december 2010, 09:20
vor jahren, heißt das das ende 2006/2007 war.... und sie ist wirklich erst 24.