PDA

Volledige versie bekijken : Teiresas overleden

Das
11 januari 2020, 23:53
Ik heb vandaag van Jana moeten vernemen dat onze medebeer TEIRESAS een tijdje geleden is overleden.

R I P

Tropische_verrassing
12 januari 2020, 00:05
Sterkte

rob45
12 januari 2020, 00:30
Vanaf juni 2019 niet meer online geweest,toch is het niet echt opgevallen. Mischien omdat Teiresas niet heel frequent schreef. Sterkte toegewenst voor de nabestaanden !

Piet Plezier
12 januari 2020, 01:45
ik ken de beste man volgens mij niet
Allemaal veel sterkte

gignnl
12 januari 2020, 03:47
Schrik er wel van.Heb m enkele malen uitmoet in GT,waar hij het uiteraard druk had met zijn vaste poolse muze.
Rip

schoolmeester
12 januari 2020, 05:13
Familie en nabestaanden veel sterkte toegewenst.
R.I.P.

Schoolmeester.

Sjeufke
12 januari 2020, 06:53
Ik heb Teiresas een aantal keren ontmoet in AcaGold en Sixsens als hij een (zeldzaam) keertje niet naar GT ging. Omdat ik nog nooit in GT ben geweest, heeft hij me uitgenodigd een keertje GT te doen met een aantal bekenden. Het is er helaas niet van gekomen. Iets wat mij bij is gebleven, is dat hij In AcaGold (of nog Panthera?) Melody heeft ontmoet. Iets waar hij niet over uitgepraat kwam, nadat hij met haar op kamer was geweest.
Hij was mij ook opgevallen dat hij al een tijd niet meer schreef. Ik heb nooit kunnen bevroeden dat zijn overlijden daar de aanleiding toe was.
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.

Ricardo Banana
12 januari 2020, 07:55
RIP, familie en vrienden allemaal veel sterkte toegewenst

JonnyFontane
12 januari 2020, 09:14
RIP en veel sterkte voor de nabestaande

de duisburg spesjalist
12 januari 2020, 09:25
Gecondoleerd familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd

Badslippers
12 januari 2020, 10:37
Ik ken hem niet persoonlijk doch ooit schreef hij in 2012 een recensie over die kleine rooie en dat bericht viel me (natuurlijk) op. Ik dacht: "Krijg nou wat, wat heeft die ouwe uitgespookt met mijn vlam?" En andersom. Zijn bericht was lovend en plezierig van toon. Alleen om die reden had ik hem graag eens ontmoet. Hieronder de link van zijn ervaring.
Rest in Peace Teiresas.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24417-Sophia-Sofia-(voorheen-Vanessa)-(ook-Nadja-La-Vita)(Roemeense)&p=293132#post293132

Jan Verplancke
12 januari 2020, 11:08
Ik ken het account hier op het forum, maar de persoon er achter niet persoonlijk.

God hebbe zijn ziel!

Tuc
12 januari 2020, 11:36
R.I.P.

Willem2
12 januari 2020, 12:59
RIP

Ja, ik heb de sympathieke man wel een paar keer ontmoet. Ik had wel gemerkt dat hij al een tijdje niet meer online was geweest maar dat kan in sommige gevallen wel eens voorkomen.

sofaking
12 januari 2020, 13:24
Teiresas is één van de weinige beren die ik in persoon heb ontmoet. Op mijn verjaardagsfeestje in Sixsens in 2013. Het leek me dat hij een stuk jonger was dan ik, dit is heel triest nieuws.
Veel sterkte aan al zijn vrienden en familie.

Picasso 1
12 januari 2020, 17:31
Vorige week dacht ik nog, al een tijdje weinig gehoord van Teiresas. Deze week zijn vaste dame gezien (botste ternauwernood bijna tegen haar aan) maar geen Teiresas in de buurt viel me op.
Ace2 heeft me enkele jaren geleden aan hem voorgesteld en daarna spraken we elkaar af en toe even kort wanneer we elkaar tegen kwamen. Vond hem een aardige vent met zeer volwassen gedrag. Jammer dit bericht resp. zijn overlijden.
R.I.P. Teiresas.

Eddy_V
12 januari 2020, 17:55
Onze Feijenoord ijsbeer heengegaan.. tijdens zijn sporadische uitstapjes naar Sixsens i.p.v. GT hebben we een paar jaar geleden kennisgemaakt. Amicale kerel met de niet lullen maar poetsen mentaliteit. Paar keer afgesproken in Babylon toen ik de dames daar nog wat beter kende maar na een paar keer hield hij het toch liever bij zijn Poolse favo’s in GT zoals bijna wekelijks op MP te lezen was.
R.I.P. Teiresas !

Megaboob
12 januari 2020, 20:11
Triest nieuws inderdaad, en ook een aantal malen ontmoet en gesproken in GT.

R.I.P.

Mistralwind
12 januari 2020, 22:14
Kende hem ook alleen van naam.
R.I.P.

Partycrasher
13 januari 2020, 09:30
Elke keer dat we elkaar zagen praatten we wel wat. Hij was een rustige, aardige jongen, die inderdaad meer bezig was met zijn favoriete dames dan met zijn soortgenoten. Dat zal ook wel de reden zijn dat dit treurige nieuws ons nu pas heeft bereikt.

Sterkte aan zijn familie en andere vrienden.

Graagneuker
13 januari 2020, 12:29
Alleen van naam bekend bij mij.

R.I.P.

Befke
13 januari 2020, 15:55
Telkens weer is het heengaan van een schrijvende beer een aanleiding voor een moment van bezinning.

Rust zacht, collega!

Bluebear
13 januari 2020, 17:16
Ik heb hem ontmoet in YY en GT. Sympathieke kerel.
R.I.P. Teiresas.

deket
13 januari 2020, 17:32
Shit man, ga dit forum niet meer openen,immers telkens verlaat een ijsbeer die ik kende ons.
Kennen is veel gezzgd, werden aan elkaar voorgesteld in GT,een club waar ik bijna niet kom maar hij stamgast bleek
Gaf hem miskenning betreffende de voetbaltempel, De Kuip en dat degene die beslissen om ipv Dit sfeervol stadion dat voetbal uitademt zou vervangen worden door een moderne blok zonder ziel,slaag verdienden en hij beaamde dit.
Aangename kerel leek mij en dat is niet omdat hij dood is
Kort gesprek aangezien ik afgeleid werd door een deketmeid,die me permanent glimlachend stond aan te staren en verontschuldigde mij bij hem
RIP. En sterkte voor familie en vrienden

Rob10
14 januari 2020, 11:43
Idd sympathieke man die ook bij de dames niets verkeerd kon doen.

RIP

Zeus1
15 januari 2020, 13:57
R.I.P, sterkte aan zijn familie/nabestaanden

Flurkman
10 maart 2020, 23:11
Bij het overlopen van de namen in deze rubriek - over de jaren heen- merk ik dat er al verdomd veel ijsberen het loodje hebben gelegd....
't Zal toch niet aan onze hobby zelf liggen zeker.....??

rob45
10 maart 2020, 23:21
Bij het overlopen van de namen in deze rubriek - over de jaren heen- merk ik dat er al verdomd veel ijsberen het loodje hebben gelegd....
't Zal toch niet aan onze hobby zelf liggen zeker.....??Ik denk van niet, overal kunnen mensen wegvallen maar komen er ook weer nieuwe bij. De kringloop van het leven doet zijn werk..

mentholbear
12 maart 2020, 21:03
Ken de beste beer volgens mij niet, alleen wel es een post van tegengekomen.

RIP.