Volledige versie bekijken : Waarom gaan mannen naar de hoeren?
Piet Plezier
13 januari 2020, 18:38
Waarom wippen sommige mannen wel eens binnen bij de hoeren? Komen ze thuis niet aan hun trekken? Is één vrouw niet genoeg of hebben ze een totaal andere reden voor hun wekelijkse wip met een hoertje? Studente criminologie Kim Karamanlis heeft meer dan 80 hoerenlopers kunnen ondervragen!
Wat zeer opvallend was dat de meeste mannen die naar de hoeren gaan een vaste relatie hebben en de hoofdreden was dat hun ontevreden waren met hun seksleven met hun vaste partner. Een hoertje kan hun behoeften wel bevredigen.
Maar er waren ook heel wat vrijgezellen bij met als reden dat het gewoon makkelijke seks is. Als ze bijvoorbeeld een blauwtje lopen tijdens het uitgaan is de rosse buurt plan B. De meeste mannen houden hun bezoekjes ook geheim omdat ze er zich meestal voor schamen
Wat interessant is dat hoerenlopers over het algemeen geen slechte intenties hebben en zelf bereid zijn om mee te helpen in het opsporen van gedwongen prostitutie. Als ze merken dat de prijzen zeer laag liggen is dat vaak een teken van gedwongen prostitutie en zijn ze bereid hier de hulpdiensten over te tippen.
https://www.erovibes.be/blogs/stoute-vragen/waarom-gaan-mannen-naar-de-hoeren
Siberische tijger
13 januari 2020, 21:54
Als dit het originele, volledige artikel is, heb je daar helemaal niks aan.
Ze heeft wel 80 mannen ondervraagd. Wat voor vragen bijv.? Wat was de leeftijd van al die mannen?
"De meeste mannen hebben een vaste relatie' Om hoeveel mannen 9(an de in totaal 80 ondervraagden) gaat het hier?
Kortom: als zij zich studente noemt, heeft ze nog veel te leren alvorens een volwaardig en representatief onderzoek te kunnen doen.
Terug naar de schoolbanken Kim!
WANDELAAR5
14 januari 2020, 01:39
https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/272/023/RUG01-002272023_2016_0001_AC.pdf. 143 pagina’s uit 2016 van Kim K: ze heeft er haar Master mee gehaald, dus ze hoeft van de RUG niet terug naar de schoolbanken.
Kwibus2
24 maart 2020, 11:43
Het antwoord op de vraag is heel eenvoudig: om te neuken
.
Willem2
24 maart 2020, 11:57
.
Antwoord is fout.
drieganger
24 maart 2020, 12:35
Uiteindelijk is voor mij in veel gevallen het fantaseren tijdens de autorit naar het RLD, verkenningsrondjes, pre-sales en positief onverwachte gebeurtenissen leuker dan die 20 minuten raggen op de kamer. Uiteraard zijn er zo nu en dan sessies die bovengenoemde ontstijgen, en je zelfs na enkele maanden een glimlach op je gezicht doen toveren.
Kwibus2
24 maart 2020, 20:49
Antwoord is fout.
Ik wist niet dat het multiple choice was.
Mistralwind
24 maart 2020, 21:22
33496
BefBeer
25 maart 2020, 12:11
Het antwoord op de vraag is heel eenvoudig: om van het gezeur af te zijn! Toch??
BefBeer
Piet Plezier
25 maart 2020, 13:03
Het antwoord op de vraag is heel eenvoudig: om van het gezeur af te zijn! Toch??
BefBeer
jullie gaan naar de hoeren, omdat jullie voor 50 euro, jullie vrouw niet willen lastig vallen.
bertje600
25 maart 2020, 14:36
Mijn vrouw doet het als ik een tientje op het nachtkastje leg.
Kwibus2
25 maart 2020, 15:14
Ben je al zo oud?
Dat zijn de prijzen van vlak na de oorlog.
Piet Plezier
25 maart 2020, 15:15
Mijn vrouw doet het als ik een tientje op het nachtkastje leg.
das een goedkope hoer dan
Kwibus2
25 maart 2020, 15:19
Uiteindelijk is voor mij in veel gevallen het fantaseren tijdens de autorit naar het RLD, verkenningsrondjes, pre-sales en positief onverwachte gebeurtenissen leuker dan die 20 minuten raggen op de kamer. Uiteraard zijn er zo nu en dan sessies die bovengenoemde ontstijgen, en je zelfs na enkele maanden een glimlach op je gezicht doen toveren.
Schandalig dat je je er met 20 minuten vanaf maakt. Daarmee verpest je het voor anderen die de wedstrijd tot 35 minuten willen rekken.
Wanneer je door dat fantaseren en de rit naar het clubhuis al zover bent gekomen zou ik er gewoon ter plekke een klein rukje aan geven.
Dat scheelt weer entree geld en de bijdrage aan de DVP.
Ha ha ha, Kwibus. Ben jij der zo eentje die meent dat iedereen voor hetzelfde bedrag de zelfde service, empathie en affectie moet krijgen?
drieganger
25 maart 2020, 19:29
Schandalig dat je je er met 20 minuten vanaf maakt. Daarmee verpest je het voor anderen die de wedstrijd tot 35 minuten willen rekken.
Wanneer je door dat fantaseren en de rit naar het clubhuis al zover bent gekomen zou ik er gewoon ter plekke een klein rukje aan geven.
Dat scheelt weer entree geld en de bijdrage aan de DVP.
You win some, you lose some. Een kamer betreden met de bedoeling om de maximale tijd eruit te persen lijkt mij alles behalve ontspannend.
Sjeufke
25 maart 2020, 21:57
Mee eens. Hebben we het nog niet eens over de presales. Ook zo'n hobby om er alles gratis uit te halen buiten de kamer. Daarna ook nog stampij maken met een dame als ruim het half uur is overschreden en de dame een uurvergoeding vraagt.
Enfin, daar is volgens mij al een topic over......dus laten we het hier maar de topictitel houden.:rolleyes:
mentholbear
26 maart 2020, 00:31
You win some, you lose some. Een kamer betreden met de bedoeling om de maximale tijd eruit te persen lijkt mij alles behalve ontspannend.
Ik vermoed dat Kwibus een emoji was vergeten te plaatsen ;)
mentholbear
26 maart 2020, 00:36
Ik heb thuis geen wijf om te vereren en tevreden te stellen. Dus doet ik die behoefte bij de dvps. Ik neem zoetigheid en cadeautjes voor ze mee, deel massages uit.
Kom ik thuis na een dag me uitgesloofd te hebben, duik ik heerlijk m'n nest in om te wanken en te slapen. Geen gezeur van een vrouw naast me dat haar voeten zeer doen en of ik haar even wil masseren.
Dat heb ik immers overdag al de hele tijd gedaan :smoke:
Willem2
26 maart 2020, 09:45
.
Antwoord is fout.
Ik wist niet dat het multiple choice was.
In feite wel. Ik denk dat 'neuken' zeker niet op plaats 1 komt
Ik denk dat het beduidend veel meer met het ego te maken heeft.
Badslippers
26 maart 2020, 12:07
In feite wel. Ik denk dat 'neuken' zeker niet op plaats 1 komt
Dan vertel eens waarom jij (vroeger) naar de hoeren ging. Jij bent immers de primus inter pares onder hoerenlopers.
deket
26 maart 2020, 12:43
Indien je als bv Nederlander elke dag bitterballen eet wil je ook wel eens een frikandel of een steak
mentholbear
26 maart 2020, 13:04
een frikandel of een steak
Steak hadden ze a la carte oa bij https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=683288#post683288
Frikandellen ben ik niet zo fan van, maar voor de liefhebbers hadden ze die bij
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49056-Theo-s-saunaclub-Wuppertal
Of bedoelde je andere frikandellen ;)
BefBeer
26 maart 2020, 17:15
Nooit frikandellen eten:
God weet wat er in zit . . . . .
BefBeer
PS
En daar heb ik me altijd aan gehouden!
Bill26
13 juli 2020, 13:58
It's all about mind set mind thinking and men wishes if he wished he can live happily with his partner but if doesn't then he will simply go and look for a whore
frits the cat
13 juli 2020, 17:40
Omdat we geil zijn op mooie vrouwen en daar geld voor over hebben :)
Sjeufke
13 juli 2020, 18:04
Om het plafond te witten :rofl:
Kwibus2
13 juli 2020, 18:30
Dat hoeft niet, dat heeft Piet al gedaan.
pietpotent44
13 juli 2020, 19:32
Voor de intellectuele gesprekken natuurlijk. Dat neuken is zo afgezaagd.
Nacho
5 november 2020, 17:11
Omdat ik op een gewone manier niet aan seks geraak. Om het zacht uit te drukken, zien de vrouwen me in het dagelijks leven niet staan.
Nostredamus
5 november 2020, 19:19
Omdat ik ook weleens in een Ferrari of Masarati wil rijden.
bertje600
5 november 2020, 19:59
Ook een Dacia kan goed zijn, maar dan wel tijdelijk.
pietpotent44
5 november 2020, 20:27
Voor de intellectuele gesprekken natuurlijk.
Bluebear
6 november 2020, 13:29
Ik krijg bijbelles op de kamer. Vooral het Latijns en de hoogmis vind ik boeiend. Ik ga altijd voor het zingen de kerk uit. :rolleyes:
sofaking
6 november 2020, 16:04
Ik krijg bijbelles op de kamer. Vooral het Latijns en de hoogmis vind ik boeiend. Ik ga altijd voor het zingen de kerk uit. :rolleyes:
Ik heb al wel een paar keer bijna een pak slaag gekregen op kamer omdat ik zei dat de Heilige Geest voortkomt uit de Vader en de Zoon, toen ik met een Orthodoxe dame kamerde. En later die dag affirmeerde ik bij haar vriendin dan maar dat de Heilige Geest uit de Vader voorkomt via de Zoon, maar dat werd ook weeral slaande ruzie want dat was toch wel een katholieke zeker.
schoolmeester
6 november 2020, 16:46
Op de kamer kan je beter je concentratie richten op het kruis, en niet op het geloof......
Groet, schoolmeester.
Husky
6 november 2020, 16:58
Verandering van spijs doet eten:)
Poppalarge
6 november 2020, 23:46
Omdat je een een dvp betaalt om weg te gaan en niet om te blijven...
Leuk voor even, maar niet voor de rest van de tijd in je leven en zo kan een bekende altijd een onbekende blijven.
Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]
mentholbear
7 november 2020, 01:00
Precies. Na de huwelijksnacht, overhandig ik haar (al dan niet de volgende ochtend) de scheidingspapieren.
Die hoeft ze niet te ondertekenen.
Door ze in haar portmonnee te stoppen, gaat ze akkoord met onze huwelijksontbinding :roll:
marcelasnl
8 november 2020, 00:35
De heavy-metalband Metallica was zo onder de indruk van hoeren in duitsland dat ze op duits overgingen en het volgende nummer zongen: Skandal im Sperrbezirk
https://www.youtube.com/watch?v=bQTOA137XQ0
Nostredamus
8 november 2020, 11:05
Ook een Dacia kan goed zijn, maar dan wel tijdelijk.
Heb thuis al een ouder Dacia en hoewel ik erg gesteld ben op het autootje, rijd ik toch ook graag af en toe in een wat jonger topmodel
orgasmaddict
9 november 2020, 10:00
Omdat in mijn leven gebleken is dat het beter is een dame te delen. Mijn levenshouding wordt bevestigd door de rechten van de individuele burger. Plichten worden niet meer gedefinieerd. Iets met een appel en een Eva, geloof ik.
Het lastige is dat de huichelachtige houding van velen hen dwingt zich te confirmeren aan een standaard die mijn standaard niet is, en ze zich wel denken te kunnen veroorloven om te oordelen. Ik heb niet het idee dat ik iemand benadeel.
Door verschillende vrouwen te mogen bezoeken probeer ik mijn plezier met hen te delen. Ook al zijn het momentopnames, een ervaring die plezierig uitpakt kan lang blijven hangen. Vrouwen komen echt van een andere planeet.
MrSchwanz
19 november 2020, 18:17
Om te genieten van de leuke dingen van het leven voordat we doodgaan.
Red Devil
27 november 2020, 13:29
Omdat het duurder is ze aan huis te laten komen.