PDA

Volledige versie bekijken : Corona Virus, Covid-19

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77

Eddy_V
2 september 2021, 20:55
Zover als Jack42 wil ik dan nog net niet gaan, maar jeuk op een plaats waar hij niet bij kan zou een gepast lot zijn voor de goochelaar :)

Willem2
2 september 2021, 20:56
In Amsterdam zitten al tientallen schoolklassen thuis doordat er leerlingen besmet bleken met het coronavirus. De scholen in de hoofdstad zijn vorige week maandag begonnen, zoals in de hele regio Noord. De regio Midden begon afgelopen maandag en Zuid gaat maandag weer naar school.

,,De kinderen zijn niet gevaccineerd, dus logisch dat ze eerder een besmetting oplopen", aldus een woordvoerster van de GGD in Amsterdam. Ook in andere delen van de regio Noord zijn er reeds klassen naar huis gegaan om diezelfde redenen. Ook in de regio Kennemerland gaat het om tientallen klassen.

In de provincie Drenthe zitten ook al enkele klassen thuis. Hoeveel kon de GGD daar niet zeggen, maar 'het gaat best vlot nu'. Maar niet iedere klas gaat in deze provincie naar huis bij besmettingen in de groep, benadrukt de woordvoerder. Soms hoeft dat niet en kan er 'maatwerk' worden toegepast, afhankelijk van de situatie waarin de besmette is geweest

In Friesland gebeurt het inmiddels ook al 'regelmatig' dat klassen naar huis gaan, al kon de woordvoerder daar niet zeggen hoeveel precies. In het basisonderwijs waren er deze week 87 besmettingen en in het voorgezet onderwijs en hoger onderwijs tachtig.

In de kop van Noord-Holland zijn tot dusver een 'paar coronagevallen' gemeld op een 'paar verschillende scholen', aldus een woordvoerder van de GGD Hollands Noorden. Maar tot echte uitbraken heeft dat nog niet geleid. ,,Er hebben nog geen hele scholen hoeven sluiten."

Er zijn in totaal ruim 6660 primaire scholen in Nederland en bijna 650 scholen voor voortgezet onderwijs.
.... https://www.ad.nl/binnenland/live-tientallen-klassen-alweer-thuis-in-regio-noord-curacao-verlengt-avondklok~a10981ab/

Willem2
2 september 2021, 20:58
Ook gehandicapten- en thuiszorg willen weten of personeel gevaccineerd is
... https://nos.nl/artikel/2396206-ook-gehandicapten-en-thuiszorg-willen-weten-of-personeel-gevaccineerd-is

dit lijkt mij zo logisch. Maar goed, je kan het wel sociale druk noemen of wat dan ook....

Willem2
2 september 2021, 23:44
20 september te vroeg om maatregelen af te schaffen
De eerder genoemde datum van 20 september komt te vroeg om de anderhalvemetermaatregel los te laten. Bronnen in Den Haag bevestigen een bericht van De Telegraaf daarover. Hetzelfde geldt voor de mondkapjesplicht in het openbaar vervoer en het thuiswerkadvies. Als de besmettingscijfers tegen die tijd versoepelingen toelaten, dan worden die pas op 25 september doorgevoerd.
.... https://nos.nl/liveblog/2396127-te-vroeg-om-op-20-september-maatregelen-af-te-schaffen-unmute-us-acties-gaan-door

hoe lachwekkend is dat dan ... Of die 5 dagen dan nog iets zullen uitmaken :cool:

Graagneuker
3 september 2021, 00:04
Tja levensgevaarlijk daar.. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210902/ba127fb94d337756b384a1f0f22f1a67.jpg

Verstuurd vanaf mijn ASUS_I01WD met Tapatalk

Willem2
3 september 2021, 00:21
Tja levensgevaarlijk daar.. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210902/ba127fb94d337756b384a1f0f22f1a67.jpg

Verstuurd vanaf mijn ASUS_I01WD met Tapatalk

Er wonnen 20.000 inwoners in Urk en er zijn er 19 gestorven aan corona. En een schatting dat minimaal 100 mensen longcovid gevolgen hebben...
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/gemeente/GM0184/sterfte

Picasso 1
3 september 2021, 00:26
Kijk naar landen als Italie en Engeland, waar ze meermaals zeer strenge lockdowns hebben gedaan. Toch veel meer slachtoffers, een van de meesten van heel Europa (ook per hoofd van de bevolking). In mindere mate geldt dat ook voor Nederland.
Finland had met bescheiden maatregelen en zonder strenge lockdowns in najaar 2020 en winter 2021 juist de laagste cijfers van Europa.

Zweden heeft (zonder lockdowns) per hoofd van de bevolking aanzienlijk minder sterfte en vooral minder ziekenhuisopnames dan zowel Italie als de UK (met meerdere strenge lockdowns).

Bij dezelfde herhaling dan ook maar nogmaals dezelfde kaart van stal halen.

35706

Je redeneert zo ongelooflijk inconsistent. Enerzijds benadruk je grotere bevolkingsdichtheden in Zweedse steden als onderbouwing voor hoger aantal besmettingen dan buurlanden en aan de andere kant ga je juist landen met lage bevolkingsdichtheden vergelijken met landen met hele hoge bevolkingsdichtheden en concludeert dat zonder lockdowns in landen met lage bevolkingsdichtheden aanzienlijk minder sterfte was. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat lockdowns in landen met een hoge bevolkingsdichtheid niet helpen omdat we zien dat in landen met een lage bevolkingsdichtheid zonder die maatregel het relatief goed gaat?

In dit topic is al meerdere keren aangetoond dat lockdowns hebben geleid tot een hele lage sterfte overal waar zo'n maatregel werd toegepast. Toen de lockdowns werden opgeheven begonnen de besmettingen en sterftecijfers weer op te lopen, met name in landen met een hoge bevolkingsdichtheid.

Je vergelijkt appels met peren en trekt vervolgens weinig steekhoudende conclusies:
-----> Land 1 met een hoge bevolkingsdichtheid heeft een lockdown in maart/april/mei
-----> Land 2 met een lage bevolkingsdichtheid heeft een beperkte lockdown in mei
-----> Enkele maanden na de boel weer opengesteld te hebben, in augustus en september, nemen de besmetting- en sterftecijfers meer toe in land 1 dat een hoge bevolkingsdichtheid heeft dan in land 2 dat een lage bevolkingsdichtheid heeft.

Conclusie PP44----> Lockdowns (zoals toegepast in landen met een hoge bevolkingsdichtheid) helpen niet want in landen (met een lage bevolkingsdichtheid) waar milde lockdowns zijn toegepast bleken de sterftecijfers lager (een ruime periode na de lockdowns van de landen met een hoge bevolkingsdichtheid). :hammer:

WA
3 september 2021, 00:31
Jammer dat we op het punt van verwensingen (vorige pagina) zijn aangekomen. Het is kennelijk oké om andere de maat te nemen terwijl men zelf in de club rond hangt en niets heeft geleerd van de afgelopen maanden...... Want gevaccineerd of genezen geeft nul garantie op nogmaals oplopen of niet verder verspreiden. Waarschijnlijk blijft het ziekenhuisbed dit keer wel buiten beeld en dus is het kennelijk ineens geoorloofd om als moraalridder een andere mening te veroordelen en alle adviezen (en lokale regels) te negeren.

Magic-G
3 september 2021, 01:17
Ik mag lijden dat je morgen van je fietst flikkert!!!

Dat is best wel een rare wens voor iemand die op de nominatie staat om een vermelding in het memoriam topic te krijgen !

pietpotent44
3 september 2021, 04:16
Bij dezelfde herhaling dan ook maar nogmaals dezelfde kaart van stal halen.

Je redeneert zo ongelooflijk inconsistent. Enerzijds benadruk je grotere bevolkingsdichtheden in Zweedse steden als onderbouwing voor hoger aantal besmettingen dan buurlanden en aan de andere kant ga je juist landen met lage bevolkingsdichtheden vergelijken met landen met hele hoge bevolkingsdichtheden en concludeert dat zonder lockdowns in landen met lage bevolkingsdichtheden aanzienlijk minder sterfte was. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat lockdowns in landen met een hoge bevolkingsdichtheid niet helpen omdat we zien dat in landen met een lage bevolkingsdichtheid zonder die maatregel het relatief goed gaat?

In dit topic is al meerdere keren aangetoond dat lockdowns hebben geleid tot een hele lage sterfte overal waar zo'n maatregel werd toegepast. Toen de lockdowns werden opgeheven begonnen de besmettingen en sterftecijfers weer op te lopen, met name in landen met een hoge bevolkingsdichtheid.

Nee, dat is niet inconsistent. Jij en W5 hebben er een handje van om steeds alles te willen verklaren met 1 bepaald percentage of formule of actie (zoals bevolkingsdichtheid percentages of wel/geen lockdowns). Alsof je de natuur zo even kan regelen als een vaste wetmatigheid.

Het enige wat ik wil zeggen (en wat ook al in tig lockdown papers is aangetoond) is dat lockdowns bijna nooit (aantoonbaar) effectief zijn.
Er is (in tegenstelling tot wat jij beweert) gewoon geen causaal verband tussen lockdowns en verminderde sterfte. Daar heb ik met Zweden, Finland en Italie, Engeland en Nederland voorbeelden van gegeven. En ja, bevolkingsdichtheid speelt daarbij ook een rol.
Er zijn genoeg voor- en tegenvoorbeelden en studies te vinden, maar nergens keihard bewijs.
(Zie ook de uitleg hier: https://www.nature.com/articles/s41598-021-84092-1 )
Ook Nieuw-Zeeland en Australie lukt het met de strengste lockdowns momenteel niet om de infecties te stoppen.

Maar beweren dat lockdowns zo goed werken, is gewoon wishful thinking en vooral speculatie.
Je kan namelijk nooit met zekerheid zeggen of maatregelen effectief zijn geweest, en voor minder slachtoffers hebben gezorgd. Omdat het niet echt meetbaar is. (Het rivm heeft dat ook toegegeven tijdens rechtszaken tegen Viruswaarheid.)
Ik heb het zelf voor Nederland ook eens uitgetekend in een tijdlijn (maatregelen en versoepelingen vs infecties, opnames en sterfte) maar je ziet dan nergens eenduidig bewijs dat die maatregelen de cijfers binnen 2 weken hebben laten zakken, of dat versoepelingen hebben geleid tot stijging van de cijfers. Op een aantal tijdstippen hebben de maatregelen mogelijk geholpen (maar kan ook door andere factoren gekomen zijn, met name seizoenseffecten), sommige maatregelen hebben zeker niet geholpen. Hetzelfde gold voor de versoepelingen.
De enige constante factor bleken de seizoenseffecten te zijn.

En dan heb ik het nog niet eens over de enorme nevenschade (medisch, economisch en maatschappelijk).
Een lockdown is een paardenmiddel, waar zelfs de who geen voorstander van is.
Maar ik denk dat de politiek zich dat bovenstaande inmiddels ook wel realiseert, en lockdowns alleen als allerlaatste optie houden voor de komende maanden.

Jack42
3 september 2021, 11:01
Dat is best wel een rare wens voor iemand die op de nominatie staat om een vermelding in het memoriam topic te krijgen !

Moet ik nu wel medelijden met jou hebben?

En van een fiets flikkeren is nou ook weer niet zo erg. Gisteren nog gezien in de Vuelta.
Als ik had gewenst dat je door je hoeven zou gaan door hartfalen dan zou het anders zijn.

@ BrianBoitano

Op dat dom gezever van jou reageer ik niet eens. Je zit zelf zowat iedere week in een club.

Willem2
3 september 2021, 12:16
Het reisadvies voor onder meer Duitsland en de VS is, wegens het toenemende aantal coronabesmettingen, aangepast. De kleurcode van Duitsland gaat van groen naar geel en die van de VS van geel naar oranje. Mensen die terugkomen uit Duitsland moeten vanaf maandag een bewijs laten zien dat ze zijn ingeënt, negatief hebben getest of recent zijn genezen van het coronavirus. Dat geldt vanaf 6 september ook voor Hongarije.
.... https://www.ad.nl/binnenland/live-eu-en-astrazeneca-leggen-vaccinconflict-bij-reisadvies-duitsland-en-vs-aangepast~a10981ab/

WA
3 september 2021, 14:19
@ BrianBoitano

Op dat dom gezever van jou reageer ik niet eens. Je zit zelf zowat iedere week in een club.

ik neem dan ook niemand de maat over wat wel of niet verstandig is..... zo'n hypocriet ben ik niet.
Mijn standpunten zijn volgens mij altijd vrij helder geweest dus in welke zin is mijn aanwezigheid in clubs een punt van aandacht of diskwalificatie? Maar goed, je geeft zelf al aan niet meer op mijn gezever te reageren omdat je zelf al in de gaten hebt dat je commentaar nergens op slaat.

Misschien moet eens wat meer aan zelf reflectie doen ipv je met andere ijsberen bezig houden. Stel je zelf de volgende keer gewoon eens voor want jij schijnt mij wel te kennen maar ik jouw niet.

WANDELAAR5
3 september 2021, 15:38
Maar beweren dat lockdowns zo goed werken, is gewoon wishful thinking en vooral speculatie.
Je kan namelijk nooit met zekerheid zeggen of maatregelen effectief zijn geweest, en voor minder slachtoffers hebben gezorgd. Omdat het niet echt meetbaar is
OK, dat doet de deur dicht. Als jij na de enorme toename van besmettingen toen de avondhoreca in Nederland weer open ging en de enorme afname van besmettingen na lockdowns en de extreem lage aantallen slachtoffers in landen als China en Nieuw Zeeland nog steeds blijft zeggen dat het verband met de maatregelen niet hard genoeg naar jouw zin is aangetoond, dan houdt de discussie op.

Blijf jij maar lekker zeggen dat de maatregelen niet werken. Maar dan niet zeggen dat ik probeer jou belachelijk te maken. Dat doe je echt zelf!

WANDELAAR5
3 september 2021, 15:44
Misschien moet eens wat meer aan zelf reflectie doen ipv je met andere ijsberen bezig houden.

Maar jij houdt je ook wel vaak bezig met andere ijsberen Brian. De pot…

Freddy_K
3 september 2021, 15:56
911 komt er ook weer aan, het 20-jarig jubileum. Ze komen weer met een false flag attack zoals 911. Dit is overigens niet mijn onderzoek maar ik zal de beste man niet bij naam noemen anders raakt de "fact checker" overbelast.

Ze waarschuwen nu dat antivaxxers (of terroristen, is toch allemaal hetzelfde) een attack aan het voorbereiden zijn. Ze hebben echter geen enkel bewijs of zelfs maar een indicatie voor een attack: "So far, there are no tangible indications of planned attacks, according to the agency."

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-08-29/switzerland-warns-of-terror-attacks-on-vaccine-sites-nzz
https://www.asianewsday.com/switzerland-warns-of-terror-attacks-on-covid-19-vaccine-sites/

zo doen ze dat altijd met inside jobs, net zoals Covid-19 en 911. Ze kondigen het altijd van te voren aan en gaan een beetje oefenen. Op 911 hadden ze zelfs een oefening op zelfde dag als de "attack". En nog geloven al die dombos de MSM.

Ondertussen gaan de leugens gewoon door. De ziekenhuizen liggen zogenaamd vol met ONgevaccineerden. Het omgekeerde is natuurlijk waar. Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen nog bewijzen. Hebben ze trouwens nog ongevaccineerden over? Ze spuiten iedereen vol met dat gif waaraan de meesten binnen een jaar 1 of andere dodelijke aandoening aan over houden, Maar op 1 of andere miraculeuze wijze zijn het dan toch weer de ONgevaccineerden die in het ziekenhuis belanden. Nou niet deze jongen.

En de grote inside job komt ook nog. De cyber plandemic. Deze die nu komt is enkel om "vaccinatie" (= vergiftiging) te gaan verplichten

WANDELAAR5
3 september 2021, 16:11
Moet deze post niet in het draadje ijsberen humor? Of je favoriete complot? ;)

Willem2
3 september 2021, 16:21
Ondertussen gaan de leugens gewoon door. De ziekenhuizen liggen zogenaamd vol met ONgevaccineerden. Het omgekeerde is natuurlijk waar. Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen nog bewijzen. Hebben ze trouwens nog ongevaccineerden over? Ze spuiten iedereen vol met dat gif waaraan de meesten binnen een jaar 1 of andere dodelijke aandoening aan over houden, Maar op 1 of andere miraculeuze wijze zijn het dan toch weer de ONgevaccineerden die in het ziekenhuis belanden. Nou niet deze jongen.

Echte onzin die je uit de duim zuigt zonder enige feitenkennis of enige bron.
Misschien een beetje te veel in je eigen bubbel gebleven ...

Willem2
3 september 2021, 16:24
De Jonge: Mogelijk coronatoegangsbewijs in horeca en musea
Wie straks naar een café of een museum wil moet vanaf eind van de maand mogelijk bij de ingang laten zien dat hij of zij gevaccineerd is of getest is op corona. Dat zei minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vanmiddag.
.....https://www.ad.nl/politiek/de-jonge-mogelijk-coronatoegangsbewijs-in-horeca-en-musea~a9699721/

In de horeca vind ik dat je dat meteen moet invoeren. Musea is redelijke onzin, meeste musea zijn niet overvol en hebben publiek dat boven 45 is die zijn meestal gevaccineerd.

Freddy_K
3 september 2021, 16:25
Moet deze post niet in het draadje ijsberen humor? Of je favoriete complot? ;)

ridiculiseren kunnen jullie goed. Is ook niet zo moeilijk, staat allemaal in het AD, jullie zijn allemaal papagaaien, na-praters, wappie, gekkie, tin-foiled-hat conspiracy theorist HAHAHAHA. Het AD is jullie Bijbel en Saskia Noort is jullie Engel

maar ik zal wel verhaal komen halen binnenkort.

Willem2
3 september 2021, 16:30
ridiculiseren kunnen jullie goed. Is ook niet zo moeilijk, staat allemaal in het AD, jullie zijn allemaal papagaaien, na-praters, wappie, gekkie, tin-foiled-hat conspiracy theorist HAHAHAHA. Het AD is jullie Bijbel en Saskia Noort is jullie Engel

Onzin want er zijn meer dan een miljard mensen gevaccinneerd en die zijn niet allemaal dood omgevallen.

hasta la pasta
3 september 2021, 16:44

Leuk. Een cliffhanger.

Willem2
3 september 2021, 18:14
Werkgevers willen weten wie coronarisico vormt
Werkgevers moeten kunnen zien of hun personeel is gevaccineerd, negatief getest of hersteld van een coronabesmetting, zeggen de werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland. Als dat niet het geval is, moeten ze de mogelijkheid krijgen om werknemers verplicht thuis te laten werken of hen bij binnenkomst te testen. Ook klanten zouden dit willen.

"Wij merken dat ondernemers in allerlei sectoren in de praktijk steeds meer klem komen te zitten", zegt voorzitter Ingrid Thijssen van VNO-NCW. "Enerzijds zijn ze wettelijk verplicht te zorgen voor een veilige werkomgeving, anderzijds mogen ze nu niet eens vragen of hun medewerkers gevaccineerd of getest zijn en kunnen ze mensen niet weigeren. Zeker nu we straks weer allemaal naar kantoor gaan, moet dat anders."

Beide werkgeversorganisaties zijn een campagne begonnen om werkgevers en hun medewerkers te wijzen op het belang van vaccineren.
.... https://nos.nl/liveblog/2396268-2576-positieve-tests-gemiddeld-lichte-daling-werkgevers-willen-weten-wie-gevaccineerd-is

Willem2
3 september 2021, 18:20
De Duitse gezondheidsautoriteit RKI heeft geen reden gezien in de nieuwe Europese 'coronakaart' om de status van Nederland te wijzigen. Daarmee blijft alleen Caribisch Nederland te boek staan als 'hoogrisicogebied'. Op de kaart van Europese gezondheidsautoriteiten kleurde Nederland donderdag weer helemaal rood door een stijging van het aantal vastgestelde besmettingen.

Er is veel aandacht in West-Duitse media voor de Nederlandse verscherping van de inreisregels voor mensen uit Duitsland, die komende maandag ingaat. Ons land zag juist in de stijging van het aantal coronagevallen bij de buren een reden om strengere maatregelen voor reizigers uit de Bondsrepubliek in te stellen. Iedereen ouder dan elf jaar moet vanaf maandag een bewijs kunnen overleggen van inenting ertegen of genezing ervan of van een recente negatieve coronatest. Maar dezelfde eisen stelt Duitsland al voor reizigers uit alle landen.

Reizigers uit hoogrisicolanden moeten zich voor ze hun reis naar Duitsland beginnen aanmelden bij de overheid en moeten dan mogelijk na aankomst in quarantaine.
.... https://www.ad.nl/binnenland/live-aantal-patienten-in-ziekenhuizen-nauwelijks-veranderd-duitsland-wijzigt-advies-nederland-niet~a10981ab/

Meme Moo
3 september 2021, 19:13
En nog steeds laat Freddy de vraag onbeantwoord wat hij gaat doen als blijkt dat iedereen die gevaccineerd is, niet dood neer is gevallen na een tijdje.

Picasso 1
3 september 2021, 20:01
En nog steeds laat Freddy de vraag onbeantwoord wat hij gaat doen als blijkt dat iedereen die gevaccineerd is, niet dood neer is gevallen na een tijdje.

Ik denk dat hij zich dan ook laat vaccineren.:e010[1]:

Magic-G
3 september 2021, 23:03
Moet ik nu wel medelijden met jou hebben?

En van een fiets flikkeren is nou ook weer niet zo erg. Gisteren nog gezien in de Vuelta.
Als ik had gewenst dat je door je hoeven zou gaan door hartfalen dan zou het anders zijn.

Nee , ik heb geen medelijden nodig en zeker niet van jouw .

Maar ik heb wel medelijden met jouw…… , met mensen zonder ruggengraat kun je alleen maar medelijden mee hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G

Hoe vaak komt het niet voor dat een topsporter die dagelijks onder controle staat van een batterij aan artsen van z’n fiets flikkert of een voetballer die spontaan tijdens een wedstrijd door z’n hoeven zakt vanwege hartfalen ….?

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik het van de fiets flikkeren en het door de hoeven zakken vanwege hartfalen in één zin genoemd maw. Jouw wens was duidelijk .
Nadat er commentaar op komt probeer je het af te zwakken , niet verwonderlijk hoor , want als je jouw verschijning ziet komt er maar één gedachte in je op , wat een zielige hoopje slappe hap…..

Jack42
4 september 2021, 00:32
Nee , ik heb geen medelijden nodig en zeker niet van jouw .

Maar ik heb wel medelijden met jouw…… , met mensen zonder ruggengraat kun je alleen maar medelijden mee hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G

Hoe vaak komt het niet voor dat een topsporter die dagelijks onder controle staat van een batterij aan artsen van z’n fiets flikkert of een voetballer die spontaan tijdens een wedstrijd door z’n hoeven zakt vanwege hartfalen ….?

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik het van de fiets flikkeren en het door de hoeven zakken vanwege hartfalen in één zin genoemd maw. Jouw wens was duidelijk .
Nadat er commentaar op komt probeer je het af te zwakken , niet verwonderlijk hoor , want als je jouw verschijning ziet komt er maar één gedachte in je op , wat een zielige hoopje slappe hap…..

Nou ik weet nu hoe een zeverzak/fantast over me denkt. :biggrin: Ik ben zeer onder de indruk.

Er staat toch het woordje of in die ene zin. Je schrijft iets maar je bedoelt eigenlijk heel wat anders. Dat heb je vast vaker in dit draadje. Er is nog hoop. :freu:
Mijn eerste reactie op jouw bericht heb je al helemaal niet begrepen!
Bij Freddy K heb ik me lang kunnen inhouden en ben ik netjes gebleven maar na jouw post werd het teveel.
Nog veel plezier met al je onzin plaatsen in dit draadje.

Nulnulzeseneenhalf
4 september 2021, 00:38

Maar Freddy heeft toch gelijk? Iedereen die gevaccineerd is gaat toch dood? Neen tijdje. Of een wat langer tijdje. Of een wat heel lang tijdje. Ik durf te voorspellen dat iemand die gevaccineerd is geen 125 jaar meer te leven heeft.

rob45
4 september 2021, 01:11
En nog steeds laat Freddy de vraag onbeantwoord wat hij gaat doen als blijkt dat iedereen die gevaccineerd is, niet dood neer is gevallen na een tijdje.Zich aansluiten bij viruswaanzin, uhh... ik bedoel viruswaarheid.

rob45
4 september 2021, 01:16
Nou niet deze jongen.

En de grote inside job komt ook nog. De cyber plandemic. Deze die nu komt is enkel om "vaccinatie" (= vergiftiging) te gaan verplichten

Die inside job gaat zeker voor je komen, als je door 2 broeders het wit word weggedragen na het krijgen van een kalmerende injectie.

Magic-G
4 september 2021, 02:08
Nou ik weet nu hoe een zeverzak/fantast over me denkt. :biggrin: Ik ben zeer onder de indruk.

Er staat toch het woordje of in die ene zin. Je schrijft iets maar je bedoelt eigenlijk heel wat anders. Dat heb je vast vaker in dit draadje. Er is nog hoop. :freu:
Mijn eerste reactie op jouw bericht heb je al helemaal niet begrepen!
Bij Freddy K heb ik me lang kunnen inhouden en ben ik netjes gebleven maar na jouw post werd het teveel.
Nog veel plezier met al je onzin plaatsen in dit draadje.

Het zegt al genoeg dat aan jouw uitgelegd moet worden waarom dat woordje “of” daar is gebruikt…….

Blijf maar lekker hangen in je kleutertijd ……..

noglangnietuitgewandeld
4 september 2021, 10:24
Naast alle onzin, is er ook goed nieuws te melden, en wel uit onverwachte hoek. Een onderzoeksteam onder leiding van prof. dr. Jalamawandhra Patel, hoofd van de leerstoel virologie van de universiteit van Kathmandu, is er in geslaagd om uit de urine van Yaks in een afgelegen dal in het Himalaya gebergte de reeds lang vermoede Epsilon variant van het Covid virus te isoleren. Laboratorium onderzoek wees vervolgens uit dat de eiwitmantel van deze variant dermate verschilde van die van de Delta variant, dat een kruising van beide mogelijk moest zijn.

Na meerdere proeven in vitro ontstond hierdoor de Gamma variant, waarvan het nucleïnezuur geïsoleerd kon worden, en in geconcentreerde vorm in staat bleek het folaatmetabolisme van alle Covid varianten zodanig te verzwakken dat hierdoor de capsomeren en lipiden van het virus elkaar afstootten, zodat de uitsteeksels waarmee het virus een gastheercel penetreert blijvend ingetrokken werden. Vervolgens zette prof. Patel combinaties van verschillende varianten op kweek, waarbij hem opviel dat de nucleïnezuren in de eiwitmantels uiteenvielen en het cytoplasma de virulentie van het virus tot nagenoeg nul reduceerde.

In de volgende fase van het onderzoek werd de Gamma variant eerst uitgebreid getest op apen en nertsen, die na een tweeweekse incubatieperiode volkomen immuun bleken voor alle eerdere Covid varianten, waarop de Nepalese gezondheidsautoriteit, deels ingegeven door de urgentie, toestemming gaf voor verdergaand onderzoek op mensen.
Een honderdtal personen kreeg de Gamma variant toegediend, en tegelijkertijd kreeg een even grote testgroep een placebo. Nadat beide groepen geïnfecteerd werden met alle bekende eerdere varianten, bleken de Gamma proefpersonen eveneens volkomen immuun, terwijl van de controlegroep met het placebo 8 % in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Eén vrouw kwam op de intensive care. Allen zijn inmiddels herstellende. De overige 92 % had slechts lichte of geen verschijnselen.

Met deze gegevens heeft prof. dr. Patel in samenwerking met prof. dr. Kalamendhra Gyanendhra, hoofd van de afdeling vaccinologie, een vaccin ontwikkeld waarvoor bij de WHO goedkeuring is aangevraagd. Dit vaccin, waarvan wordt verwacht dat het binnenkort op grote schaal geproduceerd kan worden, heeft als voordeel dat er slechts één injectie van nodig is en dat het op kamertemperatuur bewaard kan worden. Volgende week op de vergadering van de WHO staat het besluit over dit vaccin, dat Anticov 21 zal gaan heten, op de agenda. De verwachtingen zijn dermate hoog gespannen, dat het Nederlandse ministerie van VWS in het geheim reeds 12 miljoen doses heeft besteld, met een optie op nog eens 6 miljoen. Minister Hugo de Jonge was gisteren niet bereikbaar voor commentaar. Maar het lijkt er toch op dat het eind van de pandemie ellende in zicht is.

WANDELAAR5
4 september 2021, 10:32
Whoehaha!

Herr Fick
4 september 2021, 13:11
Net een discussie gevolgd op VRT:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/24/check-zevende-dag/

Hoe kunnen mensen zo'n onzin uitkramen? Professor Van Damme geeft goed weerwerk.

Vaccinatie verplichten zal grondwettelijk niet gaan, denk ik. Maar alles verbieden aan ongevaccineerden zou wel kunnen. Niet-vaccinatie is uiteindelijk eigen keuze. Van discriminatie is dus geen sprake. Bij mijn weten verbieden enkel wat extreem strenge protestantse kerkgemeenschappen vaccinatie. Maar er is godsdienstvrijheid en geen godsdienstplicht in ons land.

Nergens nog toegang dus zonder prik: saunaclubs, cinema's, openbaar vervoer, alle horecazaken, supermarkten, nieuwe werknemers aannemen, onderwijs (zowel leerlingen als leerkrachten), om het even welke verplaatsing in het buitenland, minder of geen tussenkomst van het ziekenfonds voor niet gevaccineerden in geval van covid-behandeling, etc.

Vaccinatie-weigeraars zijn slechts een relatief kleine minderheid, maar als ze massaal ziek worden, geraken de ziekenhuizen weer overbelast en moeten andere ingrepen weer worden uitgesteld. Dus anderen kunnen wel degelijk het slachtoffer worden van de vaccin-onwilligen.

En vooral, aub heren/dames journalisten, geen anti-vaccers aan het woord laten in de pers. Er is recht op vrije meningsuiting, maar er is geen plicht om die mening ook te verspreiden.

De maatschappij bestaat nu eenmaal uit twee soorten mensen. Neen, geen blanken en kleurlingen maar wel diegenen aan wie je vraagt wat ze willen doen en diegenen aan wie je zegt wat ze moeten doen.

pietpotent44
4 september 2021, 13:33
Net een discussie gevolgd op VRT:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/24/check-zevende-dag/

Hoe kunnen mensen zo'n onzin uitkramen? Professor Van Damme geeft goed weerwerk.

Vaccinatie verplichten zal grondwettelijk niet gaan, denk ik. Maar alles verbieden aan ongevaccineerden zou wel kunnen. Niet-vaccinatie is uiteindelijk eigen keuze. Bij mijn weten verbieden enkel wat extreem strenge protestantse kerkgemeenschappen vaccinatie.

Nergens nog toegang dus zonder prik: saunaclubs, cinema's, openbaar vervoer, alle horecazaken, supermarkten, geen nieuwe werknemers aannemen zonder vaccinatie, onderwijs (zowel leerlingen als leerkrachten), om het even welke verplaatsing in het buitenland, etc.

Wat een enorme stelligheid, domheid en onwetendheid weer.
Denk je dat de crisis opgelost zou zijn bij 100% vaccinatiegraad ?
En wat zou dat volgens jou oplossen ? Dat er minder ziekenhuisopnames zijn ? Waarschijnlijk zal het percentage gevaccineerden in ziekenhuizen alleen maar groeien dit najaar.
En wat als er straks een griep epidemie komt ? Niemand meer toelaten zonder griepprik ?
En mensen met een BMI van boven de 30 ook maar niet meer toelaten ? Want die liggen straks op de IC, zowel gevaccineerden als ongevaccineerden.
Ook rokers maar nergens meer toegang geven ? Was ook een keuze om te gaan roken.

Schandalig overigens dat Sam Brokken om zijn corona mening is ontslagen. Hij is een wijs man. En een beschaafde man bovendien. Met de beste intenties.
En hij bleek ook gelijk te hebben, in tegenstelling tot die professor tegenover hem die met grote stelligheid beweerde dat overdracht na corona vaccinatie onmogelijk was, zogenaamd wetenschappelijk bewezen.

Maar ik lees vaak in dit soort berichten 'dat de kans veel kleiner is dat een gevaccineerde het virus overdraagt'.
Kan iemand (anders dan W5) mij aub de bron geven van het onderzoek waaruit dat is gebleken ?

Nulnulzeseneenhalf
4 september 2021, 14:04
Dat er minder ziekenhuisopnames zijn ? Waarschijnlijk zal het percentage gevaccineerden in ziekenhuizen alleen maar groeien dit najaar.

100% zeker weten. Er komen alleen maar meer gevaccineerden, niet minder. Naar de herfst toe zullen de besmettingen die ervoor zorgen dat iemand in het ziekenhuis komt oplopen, seizoenseffect, weet jij alles van.
Corona is een griepvirus, of familie daarvan. Daar moet je ook ieder jaar een prik voor halen. Dus je kunt op je vingers uittellen dat een vaccinatie niet voor de rest van je leven bescherming biedt. Hetzelfde met het oplopen van het virus zelf, ook dat biedt geen levenslange bescherming. Dus elk jaar een prik of elk jaar ziek worden met de kans op sneller het loodje leggen.

Picasso 1
4 september 2021, 14:39
Waarschijnlijk zal het percentage gevaccineerden in ziekenhuizen alleen maar groeien dit najaar.

Gaap. :sleep:

Kun je ook iets over aantallen voorspellen?

Herr Fick
4 september 2021, 15:34
Wat een enorme stelligheid, domheid en onwetendheid weer.... dat Sam Brokken om zijn corona mening is ontslagen. Hij is een wijs man. En een beschaafde man bovendien. Met de beste intenties.
En hij bleek ook gelijk te hebben, in tegenstelling tot die professor tegenover hem die met grote stelligheid beweerde dat overdracht na corona vaccinatie onmogelijk was, zogenaamd wetenschappelijk bewezen....Maar ik lees vaak in dit soort berichten 'dat de kans veel kleiner is dat een gevaccineerde het virus overdraagt'.
Kan iemand (anders dan W5) mij aub de bron geven van het onderzoek waaruit dat is gebleken ?
Geen paniek PP44. Mijn voorstellen zijn alleen voor België (Jij ben toch Nederlander, niet?)

Hieronder wellicht een antwoord op je vraag. De VRT doet geen verklaringen in eigen naam zonder meerdere bronnen.

Conclusie
Het antwoord op de vraag "Ben je nog besmettelijk na vaccinatie?" is dus geen ja/nee-kwestie. De uitspraak van Van Damme in "De zevende dag" was te absoluut op basis van de toen beschikbare data. Sam Brokken heeft gelijk dat er geen volledige garantie is voor bescherming tegen overdracht. Maar de coronavaccins verkleinen de kans op overdracht wél in grote mate in vergelijking met niet-gevaccineerden, en dijken op die manier de pandemie in.

Om die reden is het vaccineren van mensen onder de 60 jaar wel nuttig. Ze beschermen zo niet enkel zichzelf, maar ook anderen. Bovendien zijn ook jongere mensen dankzij de vaccins beter beschermd tegen ziekte en overlijden, ondanks dat zij sowieso al minder risico lopen daarop.

Er is daarnaast dringend meer onderzoek nodig naar de besmettelijkere deltavariant. Het is nog afwachten hoe goed de huidige vaccins helpen tegen overdraagbaarheid na besmetting met die
variant.

Brokken is niet omwille van dit interview ontslagen hoor.
"De eigenlijke reden mag ik u als werkgever omwille van privacyredenen niet meegeven", zegt de directie nog. In het eerder genoemde artikel van Het Laatste Nieuws gaven ze volgende verklaring: "Omdat wij als hogeschool een andere visie hebben over de samenwerking en de uitbouw van ons onderzoeksinstituut."

De griep heeft sinds 1918 geen 24.000 doden op een jaar gemaakt, dus het probleem is veel kleiner dan met covid.

Er zijn inderdaad strekkingen die rokers uit het ziekteverzekeringssysteem willen halen. Bij sommige hypotheekverzekeringen moeten rokers ook meer betalen. Voor mij hoeft het niet, maar het bestaat dus al gedeeltelijk. Stoppen met roken is ook veel moeilijker dan je een prik laten zetten. Het ook niet zo makkelijk om aan te tonen hoe lang iemand gestopt is met roken. Misschien bestaat de groep anti-vaccers wel voor een groot deel uit verstokte rokers? Dat is een studie waard.

broodpoot
4 september 2021, 17:18
Ook zo'n stokpaardje, "Er liggen veel meer gevaccineerden dan niet gevaccineerden in het ziekenhuis". Een krampachtige poging om het vaccinatiebeleid te downgraden.
Wat je vervolgens dan weer niet hoort is dat het percentage niet gevaccineerden binnen die groep groter is dan het percentage gevaccineerden.

wervelwind
4 september 2021, 17:22
Maar ik lees vaak in dit soort berichten 'dat de kans veel kleiner is dat een gevaccineerde het virus overdraagt'.

Zoals ik al eens betoogde is dit basiskennis immunologie. Ofwel: hoe het immuunsysteem werkt. Na vaccinatie krijgt het virus bij iemand met een goed werkend immuunsysteem niet meer de kans zich zoveel te vermeerderen dat die persoon een ander kan besmetten.
Ik geloof er daarom geen fluit van dat gevaccineerden nog anderen aansteken. Ik geloof eerder dat de PCR-test ook resten van andere Corona virussen (die verkoudheden veroorzaken) aantoont en dat we met zijn allen met de dagelijkse positive testen naar (deels) aantallen verkouden mensen zitten te kijken. Die PCR test detecteert minieme hoeveelheden DNA en RNA en zeker bij teveel amplificatie stappen loop je een groot risico iets aan te tonen wat in werkelijkheid in normaliter ondetecteerbare hoeveelheden voorhanden is.

Freddy_K
4 september 2021, 17:57
jullie gaan er snel achter komen dat die jongens als Rutte, De Jonge, Van Ranst en dat corrupte wijf Marion Koopmans en al die andere CORRUPTE jongens die jullie verafgoden misschien toch niet helemaal eerlijk zijn geweest. Maar dan ben je helaas al wel dood hhhahahahahHAAAAAAAA. En ik heb geen medelijden, totaal niet. Maar jullie waren wel heel soolidaair en niet egoïstisch, nee hoor jullie hebben het gedaan voor de ander, niet voor jezelf hahahaHAaaaaabLAHHHA

pietpotent44
4 september 2021, 18:18
Conclusie
[I]Het antwoord op de vraag "Ben je nog besmettelijk na vaccinatie?" is dus geen ja/nee-kwestie. De uitspraak van Van Damme in "De zevende dag" was te absoluut op basis van de toen beschikbare data. Sam Brokken heeft gelijk dat er geen volledige garantie is voor bescherming tegen overdracht. Maar de coronavaccins verkleinen de kans op overdracht wél in grote mate in vergelijking met niet-gevaccineerden, en dijken op die manier de pandemie in.

Om die reden is het vaccineren van mensen onder de 60 jaar wel nuttig. Ze beschermen zo niet enkel zichzelf, maar ook anderen.

Ja, dat is wat overheden prediken ja. In de hoop dat zoveel mogelijk mensen zich laten prikken.
Maar inmiddels weten we dat dat niet meer op gaat. Dus waar is dat bewijs ? Link graag.

Zoals ik al eens betoogde is dit basiskennis immunologie. Ofwel: hoe het immuunsysteem werkt. Na vaccinatie krijgt het virus bij iemand met een goed werkend immuunsysteem niet meer de kans zich zoveel te vermeerderen dat die persoon een ander kan besmetten.
Ik geloof er daarom geen fluit van dat gevaccineerden nog anderen aansteken.

Dat kun je niet in zn algemeenheid zo zeggen. Dat hangt van het type virus (en dito vaccin) af.
Volgens de cdc is de kans op overdracht sinds de Delta variant net zo groot voor een gevaccineerde als een ongevaccineerde.
Ook is gebleken dat die viral load tenminste de eerste 7 dagen bij beiden even groot is.

Daarom zou ik graag een referentie / link naar een onderzoek zien waaruit blijkt dat die overdracht kans voor een gevaccineerde daadwerkelijk duidelijk kleiner zou zijn.
Geen algemeenheden aub.

En wat wat betreft die ontkenning dat corona gevaccineerden het kunnen doorgeven is allang bekend en bewezen. En ook beaamd door rivm, who, cdc, etc. Dat is gewoon helemaal geen discussie meer.

pietpotent44
4 september 2021, 18:26
Ook zo'n stokpaardje, "Er liggen veel meer gevaccineerden dan niet gevaccineerden in het ziekenhuis". Een krampachtige poging om het vaccinatiebeleid te downgraden.
Wat je vervolgens dan weer niet hoort is dat het percentage niet gevaccineerden binnen die groep groter is dan het percentage gevaccineerden.

O jawel hoor. Wordt er zelfs meteen bij gezet, om dit soort open deuren voor te zijn.

fr_loper
4 september 2021, 19:06
Volgens de cdc is de kans op overdracht sinds de Delta variant net zo groot voor een gevaccineerde als een ongevaccineerde.
Ook is gebleken dat die viral load tenminste de eerste 7 dagen bij beiden even groot is.
Daarom zou ik graag een referentie / link naar een onderzoek zien waaruit blijkt dat die overdracht kans voor een gevaccineerde daadwerkelijk duidelijk kleiner zou zijn.[/U]

Beetje getriggerd door opmerking van PP44, even een search met Google naar het betreffende onderzoek,
dat niet kunnen vinden, wel onderstaande info van het cdc: wat tegengestelde aangeeft van de claim hierboven.
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/science/science-briefs/fully-vaccinated-people.html

Updated July 27, 2021

A growing body of evidence indicates that people fully vaccinated with an mRNA vaccine (Pfizer-BioNTech or Moderna) are less likely than unvaccinated persons to acquire SARS-CoV-2 or to transmit it to others. However, the risk for SARS-CoV-2 breakthrough infection in fully vaccinated people cannot be completely eliminated as long as there is continued community transmission of the virus.

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/variants/delta-variant.html

Unvaccinated people remain the greatest concern: The greatest risk of transmission is among unvaccinated people who are much more likely to get infected, and therefore transmit the virus. Fully vaccinated people get COVID-19 (known as breakthrough infections) less often than unvaccinated people. People infected with the Delta variant, including fully vaccinated people with symptomatic breakthrough infections, can transmit the virus to others. CDC is continuing to assess data on whether fully vaccinated people with asymptomatic breakthrough infections can transmit the virus.

Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections can spread the virus to others. However, vaccinated people appear to spread the virus for a shorter time: For prior variants, lower amounts of viral genetic material were found in samples taken from fully vaccinated people who had breakthrough infections than from unvaccinated people with COVID-19. For people infected with the Delta variant, similar amounts of viral genetic material have been found among both unvaccinated and fully vaccinated people. However, like prior variants, the amount of viral genetic material may go down faster in fully vaccinated people when compared to unvaccinated people. This means fully vaccinated people will likely spread the virus for less time than unvaccinated people.

pietpotent44
4 september 2021, 19:50
Beetje getriggerd door opmerking van PP44, even een search met Google naar het betreffende onderzoek,
dat niet kunnen vinden, wel onderstaande info van het cdc: wat tegengestelde aangeeft van de claim hierboven.
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/science/science-briefs/fully-vaccinated-people.html

Updated July 27, 2021

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/variants/delta-variant.html

Hier zegt Fauci (cdc) begin augustus 2021 dat besmettingkans en viral load van gevaccineerden en ongevaccineerden hetzelfde is sinds de delta variant:

https://www.youtube.com/watch?v=0dQQZsTv40A

En deze studie van begin augustus zegt dat de viral load bij Delta variant voor tenminste de eerste 7 dagen hetzelfde is:
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02187-1

fr_loper
4 september 2021, 20:40
Hier zegt Fauci (cdc) begin augustus 2021 dat besmettingkans en viral load van gevaccineerden en ongevaccineerden hetzelfde is sinds de delta variant:

En deze studie van begin augustus zegt dat de viral load bij Delta variant voor tenminste de eerste 7 dagen hetzelfde is:
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02187-1

Vanaf 0:55 zegt Fauci het zelfde als in de eerder gegeven link:

Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections can spread the virus to others. However, vaccinated people appear to spread the virus for a shorter time: For prior variants, lower amounts of viral genetic material were found in samples taken from fully vaccinated people who had breakthrough infections than from unvaccinated people with COVID-19. For people infected with the Delta variant, similar amounts of viral genetic material have been found among both unvaccinated and fully vaccinated people. However, like prior variants, the amount of viral genetic material may go down faster in fully vaccinated people when compared to unvaccinated people. This means fully vaccinated people will likely spread the virus for less time than unvaccinated people.

Zowel de cdc link als Fauci hebben het over "Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections", en dat is vrij zeldzaam, en niet over "Fully vaccinated people with Delta variant"
dus helaas geen bewijs van de stelling" de kans op overdracht sinds de Delta variant net zo groot voor een gevaccineerde als een ongevaccineerde."

Nostredamus
4 september 2021, 21:03
Freddy_k op de manier hoe jij je stukjes schrijft moet er iets met je mis zijn HaHaha

WANDELAAR5
4 september 2021, 22:44
https://www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-estimates

Schatting van het werkelijke Corona dodental door de Economist:
35712
They come to the conclusion that 15.2 million have died, more than 3-times the official toll of 4.6m.

WA
5 september 2021, 00:32
Maar jij houdt je ook wel vaak bezig met andere ijsberen Brian. De pot… Hier past nou een prachtige "leer eens begrijpend lezen" reactie bij. Doe maar even een voorbeeld dan waar ik me beroep op het feit dat ik claim te weten waar een specifiek ijsbeer zoal uithangt en daar bepaalde kwalificaties aan te hangen. Dat je iets uitstekend uit de context kan halen wisten we al.

Willem2
5 september 2021, 00:40
SGP-burgemeester roept inwoners op zich te laten vaccineren, maar doet het zelf niet

Burgemeester Breunis van de Weerd (SGP) van Nunspeet riep vanwege het hoge aantal besmettingen in zijn gemeente in een brief burgers op om zich te laten vaccineren. Maar wat blijkt nu? Zelf kiest hij ervoor níet gevaccineerd te worden. Hoe rijmt dat met deze oproep?

Vanuit geloofsovertuiging ben ik tegen vaccineren, maar dat geldt echt voor mij als persoon ....
.... https://www.ad.nl/binnenland/sgp-burgemeester-roept-inwoners-op-zich-te-laten-vaccineren-maar-doet-het-zelf-niet~a752b966/

In IJsberen denken zich achter het ijsberengeloof te kunnen verschuilen dan hebben ze het mis :cool:

Eddy_V
5 september 2021, 00:44
.... https://www.ad.nl/binnenland/sgp-burgemeester-roept-inwoners-op-zich-te-laten-vaccineren-maar-doet-het-zelf-niet~a752b966/

In IJsberen denken zich achter het ijsberengeloof te kunnen verschuilen dan hebben ze het mis :cool:
Als er één bevolkingsgroep is die weet wat prikken is dan zijn het wel de ijsberen

pietpotent44
5 september 2021, 05:59
Vanaf 0:55 zegt Fauci het zelfde als in de eerder gegeven link:
Nee, dat zegt ie niet. Hij zegt daar weliswaar dat het bij eerdere corona varianten (zoals de Alpha variant) zo was dat de hoeveelheid virus (de viral load) die een gevaccineerde had wanneer toch geinfecteerd veel lager was dan de hoeveelheid virus bij een ongevaccineerde. Maar dat dat is veranderd sinds de Delta variant: sindsdien is die hoeveelheid virus net zo groot bij een gevaccineerde als bij een ongevaccineerde.

Maar hij heeft het er niet over gehad dat bij een gevaccineerde die hoeveelheid virus / viral load sneller zou dalen. Ofwel dat een gevaccineerde voor een kortere tijd besmettelijk zou zijn. Wat dus wel is onderzocht in die studie die ik als 2e link postte, waarin is vastgesteld dat die viral load van een gevaccineerde tenminste de eerste 7 dagen gelijk is aan die van een ongevaccineerde.
Dus dat 'korter besmettelijk' geldt in het beste geval dus pas na een week dat die viral load sneller gaat dalen.
En aangezien bij de meeste mensen corona binnen 1-2 weken weer helemaal voorbij is, is dat dus nauwelijks een voordeel.

Delta viral loads were similar for both groups for the first week of infection, but dropped quickly after day 7 in vaccinated people

CDC Director Rochelle Walensky stated the vaccine does not prevent COVID-19 infection, nor does it stop the vaccinated person from*transmitting the infection*or the delta variant.* According to Director Walensky, the only benefit from the vaccine now is presumably that it reduces the severity of symptoms.

Zowel de cdc link als Fauci hebben het over "Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections", en dat is vrij zeldzaam, en niet over "Fully vaccinated people with Delta variant"

Een volledig gevaccineerde die toch besmet wordt (nu met de Delta variant dus) IS iemand met een breakthrough infection. Is hetzelfde.
Een breakthrough infection betekent gewoon dat iemand die volledig gevaccineerd is, desondanks toch opnieuw geinfecteerd is geraakt (na tenminste 14 dagen na 2e injectie).
Of dat nog steeds vrij zeldzaam is, is twijfelachtig, gezien de hoge percentages positief getesten onder gevaccineerden. Ok, je moet dat wel corrigeren naar het aantal gevaccineerden vs ongevaccineerden. Maar in landen als Ijsland of Israel zie je toch zon 70-80 procent van de positief getesten zijn volledig gevaccineerden. Na correctie is dat nog steeds wel zon 10% van alle positieve tests. (In die tweede link wordt zelfs gesproken over 17%). En die bescherming tegen infectie neemt ook steeds verder af gedurende de tijd, zeker na een half jaar na 2e prik (voor Pfizer was het na een half jaar nog 39% bescherming tegen infectie).

dus helaas geen bewijs van de stelling" de kans op overdracht sinds de Delta variant net zo groot voor een gevaccineerde als een ongevaccineerde."
Nou, helaas wel dus. In het geval dat een gevaccineerde toch opnieuw besmet raakt, is die kans net zo groot.

WANDELAAR5
5 september 2021, 07:09
Friese loper heeft gelijk. Ik lees dit in het onderzoek (nature) waar jij in je tweede link naar refereert Piet:
Conclusion The mRNA vaccines are highly effective at preventing symptomatic and severe COVID-19 associated with B.1.617.2 infection. Vaccination is associated with faster decline in viral RNA load and a robust serological response. Vaccination remains a key strategy for control of COVID-19 pandemic.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.28.21261295v1
Aangezien ik geen onderzoeken mocht aandragen van jou, heb ik jouw linkje maar even gevolgd en die referentie geopend.

Maar de hoeveelheid uitgestoot virus neemt dus wel degelijk sneller af in het lage percentage gevallen waar gevaccineerden toch besmet worden met delta.

pietpotent44
5 september 2021, 07:21
Friese loper heeft gelijk. Ik lees dit in het onderzoek (nature) waar jij in je tweede link naar refereert Piet:
Conclusion The mRNA vaccines are highly effective at preventing symptomatic and severe COVID-19 associated with B.1.617.2 infection. Vaccination is associated with faster decline in viral RNA load and a robust serological response. Vaccination remains a key strategy for control of COVID-19 pandemic.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.28.21261295v1
Aangezien ik geen onderzoeken mocht aandragen van jou, heb ik jouw linkje maar even gevolgd en die referentie geopend.

Maar de hoeveelheid uitgestoot virus neemt dus wel degelijk sneller af in het lage percentage gevallen waar gevaccineerden toch besmet worden met delta.

Nee, niet dus.
Want die viral load gaat bij gevaccineerden dus ook pas na 7 dagen dalen.
Tot die tijd is de viral load van een volledig gevaccineerde gelijk aan die van een ongevaccineerde.

Dus wanneer een gevaccineerde besmet raakt met de Delta variant, is ie (voor tenminste een week) net zo besmettelijk als een ongevaccineerde.

WANDELAAR5
5 september 2021, 07:29
Wel dus. Vanaf dag 5 gaat de uitstoot van de gevaccineerden al duidelijk harder omlaag:
35713

WANDELAAR5
5 september 2021, 09:11
Zou wat zijn… Het ziekenhuis alleen voor de gevaccineerden en een baantje voor PietPotent in de tent :)
35714

pietpotent44
5 september 2021, 09:19
Wel dus. Vanaf dag 5 gaat de uitstoot van de gevaccineerden al duidelijk harder omlaag:

Nature spreekt over 7 dagen. Volgens dat plaatje zouden de gevaccineerden de eerste 4 dagen zelfs hoger zitten dan de ongevaccineerden.
Maar Siberian Tiger zou zeggen, typisch voorbeeld van 'wie de grootste heeft'. Of beter gezegd: gelul in de marge.

Zou wat zijn… Het ziekenhuis alleen voor de gevaccineerden en een baantje voor PietPotent in de tent :)
Dat zou natuurlijk jouw natte droom zijn. Dat begrijp ik.
Helaas doe ik niks op Facebook of Twitter.

Maar als er genoeg lekkere wijven in die tent komen, heb ik geen bezwaar.

Picasso 1
5 september 2021, 10:29
35713

Dus besmette mensen kunnen tot meer dan 28 dagen anderen besmetten en dus veel langer dan de nu aangehouden twee weken?
Twee weken na de eerste ziekte symptomen worden besmette mensen door de GGD als hersteld beschouwd en hoeven niet meer in quarantaine.

Dennis
5 september 2021, 10:47
Dus besmette mensen kunnen tot meer dan 28 dagen anderen besmetten en dus veel langer dan de nu aangehouden twee weken?
Twee weken na de eerste ziekte symptomen worden besmette mensen door de GGD als hersteld beschouwd en hoeven niet meer in quarantaine.Tot wel 33 dagen. Maar dat is echt een heel klein percentage.

Die 14 dagen is voor 95% van de besmette personen voldoende. Het is niet zo dat het een verassing is dat na 14 dagen mensen nog besmettelijk zijn. Het gaat om het grote plaatje en dan is 14 dagen genoeg. De rest is een overzichtelijk risico

Freddy_K
5 september 2021, 19:05
Freddy_k op de manier hoe jij je stukjes schrijft moet er iets met je mis zijn HaHaha

ja tuurlijk is er met mij iets mis. Maar in het voorjaar dan is er met de gevaccineerden iets mis HAHAHAHAHA

take your pick. Maar waarschijnlijk gaat een eenvoudige griep jullie nekken. Immers er is a 2 jaar lang geen echt goeie griep geweest. Veel plezier met je "vaccin" deze winter

Acute disseminated encephalomyelitis
Acute myocardial infarction
Appendicitis
Bell’s palsy
Cerebral venous sinus thrombosis
Disseminated intravascular coagulation
Encephalitis / myelitis / encephalomyelitis
Guillain-Barré syndrome
Stroke, hemorrhagic
Stroke, ischemic
Immune thrombocytopenia
Kawasaki disease
Myocarditis / pericarditis
Seizures
Transverse myelitis
Thrombotic thrombocytopenic purpura
Thrombosis with thrombocytopenia syndrome (TTS)
Venous thromboembolism
Pulmonary embolism

Freddy_K
5 september 2021, 19:30
uiteindelijk is deze scam denk ik mede opgezet omdat ze oneindig geld printen en ze gaan door totdat de hele boel ... ik weet niet wat er gaat gebeuren maar er gaat iets drastisch gebeuren. Ze gaan je pensioen in ieder geval niet betalen dat is zeker.

Physical Gold, Silver & Platinum dat is wat ik doe in ieder geval.

https://www.armstrongeconomics.com/markets-by-sector/precious-metals/gold/gold-clarification/

je kan zeggen wat je will over deze Martin Armstrong. Maar hij heeft vaak gelijk.

Meme Moo
5 september 2021, 20:40
Hé, da’s niet eerlijk Freddy!
Je verschuift de doelpalen tijdens de wedstrijd.

We zouden volgens jou toch al voor het eind van het jaar doodvallen?
En nu schuif je het al op naar volgend voorjaar?

En we weten nog steeds niet van je wat je ervan denkt als de overgrote meerderheid van ons dan nog steeds springlevend is.

Nou, nou, nou…?

rob45
5 september 2021, 20:43
uiteindelijk is deze scam denk ik mede opgezet omdat ze oneindig geld printen en ze gaan door totdat de hele boel ... ik weet niet wat er gaat gebeuren maar er gaat iets drastisch gebeuren. Ze gaan je pensioen in ieder geval niet betalen dat is zeker.

Nou snap ik het,het kwartje is gevallen ! Ze willen iedereen dood hebben om dan het pensioen niet te hoeven betalen.Het is gewoon geniaal !!
Ook is het milieu vriendelijk want minder mensen betekent ook minder uitstoot.

Jan_Wandelaar
5 september 2021, 21:40
Zomer 2020:
Droog. Hoge temperaturen. Het gros hield zich aan de basismaatregelen (1,5 meter, thuiswerken, drukke plekken vermijden). Sportwedstrijden zonden publiek. Besmettelijkere alfa- en delta-varianten waren er nog niet.

Zomer 2021:
Nat en koud. Een minderheid die nog strikt de basismaatregelen naleeft. Er zit, of liever gezegd: staat, weer zingend en juichend publiek bij sportwedstrijden. De veel besmettelijkere delta-variant is dominant. Aan het begin van zomer 2021 hadden we besmettingscijfers van 70.000 per week. En desondanks bleef de situatie in de gezondheidszorg beheersbaar.

Zou dat iets met de vaccinaties te maken kunnen hebben???? Of haal je liever de duvel en z'n Israëlische/Zweedse moer erbij om vooral toch maar lekker eigenwijs te kunnen doen????

J.W.

Nulnulzeseneenhalf
5 september 2021, 23:51
Zomer 2020:
Droog. Hoge temperaturen. Het gros hield zich aan de basismaatregelen (1,5 meter, thuiswerken, drukke plekken vermijden). Sportwedstrijden zonden publiek. Besmettelijkere alfa- en delta-varianten waren er nog niet.

Zomer 2021:
Nat en koud. Een minderheid die nog strikt de basismaatregelen naleeft. Er zit, of liever gezegd: staat, weer zingend en juichend publiek bij sportwedstrijden. De veel besmettelijkere delta-variant is dominant. Aan het begin van zomer 2021 hadden we besmettingscijfers van 70.000 per week. En desondanks bleef de situatie in de gezondheidszorg beheersbaar.

Zou dat iets met de vaccinaties te maken kunnen hebben???? Of haal je liever de duvel en z'n Israëlische/Zweedse moer erbij om vooral toch maar lekker eigenwijs te kunnen doen????

J.W.

Is al vaker uitgelegd. Het landt toch niet.

pietpotent44
6 september 2021, 05:30
Wat ook al vaker is uitgelegd, en ook niet wil landen, is dat Europese landen met een zeer lage vaccinatiegraad deze lente en zomer ook hele lage cijfers hadden (t.o.v. najaar en winter). Met hetzelfde patroon als de Europese landen met een hoge vaccinatiegraad: harde daling vanaf ergens in april, en een heel lichte stijging / klein bobbeltje rond juli/augustus (vanwege Delta variant).
Bijv. Oekraine, 9%, Moldavie, 14%, Bulgarije, 15%, Noord Macedonie, 25%. En deze percentages zijn van begin september. Rond april/mei toen de cijfers begonnen te dalen had Oekraine een vaccinatiegraad van minder dan 2%, en de anderen zon 5%-15%.

Het klopt wel dat de zomer van 2021 vrij matig was (slechter dan 2020), meestal slechts rond de 20 graden, en vrij nat. En niet of nauwelijks hele warme dagen van 30 graden of warmer. Maar toen het rond april/mei rond de (amper) 15 graden werd en wat zonniger, zagen we al een omslag in de cijfers. (Je kan dat natuurlijk ook toeschrijven aan vaccinatie, maar bedenk dan dus dat deze daling er ook was in de landen met zeer lage vaccinatiegraad.)
Dus 20 graden met redelijk wat zon deze zomer heeft wel duidelijk effect gehad. Maar het had natuurlijk beter een heel warme (en droge) zomer kunnen zijn.

Maar ook de lente begon historisch koud (koudste sinds 35 jaar), waardoor pas eind april / begin mei het echte lenteweer begon, waar dan normaal al wat eerder begint. In 2020 was het begin april al mooi lenteweer met 20 graden. Daarom zit er ongeveer een maand verschil tussen begin dalende cijfers van 2020 vs 2021. En we hebben dus overal in Europa rond juli/augustus een (heel) klein bultje gezien, wat duidelijk veroorzaakt is door de veel besmettelijkere Delta variant (die in Nederland extra hard gelanceerd werd door dansen met Jansen).
Maar verder hebben we toch een vrij logisch verloop gezien in lente en zomer. Alleen is de daling van de cijfers niet helemaal tot de bodem gegaan, maar wel structureel laag. Dat komt waarschijnlijk ook door de Delta variant.

Maar dit najaar (en winter) zullen we pas echt wil zien hoe effectief de vaccins zijn. Dan is het gunstige seizoenseffect weg, en zijn er zelfs nog iets meer gevaccineerden dan nu. Dus dan kun je beter vergelijken. (En vergeet ook niet dat er naar schatting inmiddels ruim eenderde vd bevolking natuurlijke immuniteit heeft, waar dat in 2020 nog slechts 0-15 procent was).

Ethan Cunt
6 september 2021, 09:25
Waait wel over dit virusje, no worries.

Freddy_K
6 september 2021, 13:51
En ondertussen liegen ze gewoon verder. De niet-gevaccineerden mogen niks omdat ze zo gevaarlijk zouden zijn. Hier 3 virologen die je uitleggen waar die varianten vandaan komen:

https://www.youtube.com/watch?v=4jAZuNwopIM&t=70s

https://www.youtube.com/watch?v=bAtg85QEKGk&t=715s

https://odysee.com/@QuantumRhinoQ:c/Bombshell--Nobel-Prize-Winner-Dr.-Luc-Montagnier-Reveals-that-Covid-Vaccine-is-'Creating-Variants':2

Maar nee die leugenaar de Jonge met zijn bronnen bij de WEF, RIVM, WHO beweerd het tegenovergestelde. Ze liegen alles bij elkaar. Zogenaamd liggen er nu allemaal niet-gevaccineerden in de ziekenhuizen. Allemaal leugens. Als je binnen 2 weken na je vaccinatie sterft noemt dat tuig je een dode antivaxxer.

Feit is dat die gevaccineerden een gevaar zijn voor de volksgezondheid. Kijk maar naar al die bijwerkingen:

Acute disseminated encephalomyelitis
Acute myocardial infarction
Appendicitis
Bell’s palsy
Cerebral venous sinus thrombosis
Disseminated intravascular coagulation
Encephalitis / myelitis / encephalomyelitis
Guillain-Barré syndrome
Stroke, hemorrhagic
Stroke, ischemic
Immune thrombocytopenia
Kawasaki disease
Myocarditis / pericarditis
Seizures
Transverse myelitis
Thrombotic thrombocytopenic purpura
Thrombosis with thrombocytopenia syndrome (TTS)
Venous thromboembolism
Pulmonary embolism

Zijn er hier al van die ijsberen met een scheve smoel? Nee? Komt nog wel. Kom je de FKK niet eens meer binnen. Ik vind dat die gevaccineerden een gevaar zijn op de weg. Je zal maar zo'n idioot als tegenligger hebben en hij krijgt ineens Cerebral venous sinus thrombosis. Ik zou zeggen die gevaccineerden allemaal van de straat af. Rijbewijs afpakken. Opsluiten in kampen die gevaccineerden.

https://odysee.com/@thinkabout-it:b/bells-palsy-customer-service-minister-30-Aug-2021:0

Willem2
6 september 2021, 14:02
En ondertussen liegen ze gewoon verder.

eerste link is al meteen raak beetje leugenachtig... https://www.theatlantic.com/science/archive/2021/08/robert-malone-vaccine-inventor-vaccine-skeptic/619734/
of
https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1630929647

wil je echt dat ik de rest ook ga onderzoeken ?

Freddy_K
6 september 2021, 14:06
eerste link is al meteen raak beetje leugenachtig... https://www.theatlantic.com/science/archive/2021/08/robert-malone-vaccine-inventor-vaccine-skeptic/619734/
of
https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1630929647

wil je echt dat ik de rest ook ga onderzoeken ?

ah daar hebben we weer de fact checker. Geloof maar wat je wil geloven.

Willem2
6 september 2021, 14:19
ah daar hebben we weer de fact checker. Geloof maar wat je wil geloven.

Dat is niet geloven, dat doe in de kerk, moskee of ...
Hier zit je in de kantine van het ijsberenforum :biggrin:
Alhoewel ik het ijsberengeloof graag verkoop aan pret zodat hij een vrijer mens kan worden ;)

bertje600
6 september 2021, 14:22
35714

Aan de andere kant staan de uitvaartondernemingen al te wachten.

Freddy_K
6 september 2021, 14:51
Dat is niet geloven, dat doe in de kerk, moskee of ...
Hier zit je in de kantine van het ijsberenforum :biggrin:
Alhoewel ik het ijsberengeloof graag verkoop aan pret zodat hij een vrijer mens kan worden ;)

nou je doet net alsof die Malone ongeloofwaardig zou zijn. Iedereen die kritisch is op het beleid wordt afgemaakt door die "fact checkers" die zelf weer enkel uit leugens bestaan. Je moet maar eens kijken wat die Malone allemaal heeft gepubliceerd. Of hij zichzelf de "uitvinder" van de mRNA techniek heeft genoemd weet ik niet maar hij heeft wel vroeg werk verricht. Dat ze hem de uitvinder van de mRNA techniek noemen vind ik overdreven. Desalniettemin heeft hij wel degelijk goede kennis van zaken. Als je de video bekijkt dan leer je ook echt wat. Anders dan b.v. een Van Ranst of die WHO sloerie Marion Koopmans. Die zeggen enkel, ja hoor het vaccin is goed getest, is veilig neem het nu maar gewoon. Zo even 2 leugens achter elkaar.

GrandCru
6 september 2021, 14:53
Over bijwerkingen gesproken:

duizeligheid,
koorts,
sufheid,
lage bloeddruk,
jeuk,
huiduitslag,
depressie,
verwardheid,
maag-darmklachten,
afwijkende leverfunctie,
leverfalen.
medicatie-afhankelijke hoofdpijn
(bron: pijn.nl)

En waar heb ik het over: paracetamol!

"Feit is dat die paracetamolslikkers een gevaar zijn voor de volksgezondheid" (da's m'n eigen citaat ;) )

Hou toch op met die flauwekul over bijwerkingen, coronaprik - gewoon inenten zodat de economie weer helemaal open kan!

Willem2
6 september 2021, 16:10
Honderden klaslokalen staan leeg door coronabesmettingen: ‘Koek is op bij ouders’
Scholen in het noorden en midden van Nederland kampen alweer met honderden lege klaslokalen vanwege corona-infecties. De regels zijn strikt: kinderen en leraren uit dezelfde klas zonder immuniteit moeten bij een besmettingsgeval allemaal naar huis. Nu deze week ook in het zuiden de scholen heropenen, vreest het onderwijs zware tijden.
.... https://www.ad.nl/gezin/honderden-klaslokalen-staan-leeg-door-coronabesmettingen-koek-is-op-bij-ouders~ab9c45bd/

pret
6 september 2021, 17:11
Zorgmedewerkster ontslagen wegens te scherpe kritiek vaccinatiebeleid

De Gelderse zorginstelling De Waalboog mag een werknemer ontslaan, omdat zij zich op social media 'emotioneel, veroordelend en beledigend' uitliet over de coronamaatregelen van de overheid en haar werkgever. Volgens de vrouw vallen haar uitingen onder het recht op vrije meningsuiting.

Hoe dit verhaal afloopt lees je hier https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/artikel/5252575/zorgmedewerkster-kritiek-coronabeleid-ontslag-vrije-meningsuiting

Badslippers
6 september 2021, 18:15
Zorgmedewerkster ontslagen wegens te scherpe kritiek vaccinatiebeleid

De Gelderse zorginstelling De Waalboog mag een werknemer ontslaan, omdat zij zich op social media 'emotioneel, veroordelend en beledigend' uitliet over de coronamaatregelen van de overheid en haar werkgever.

Normaal hebben we op dit forum privacy hoog in het vaandel maar ik kan bevestigen dat het hier om de vrouw van Freddy K. gaat.

Jan_Wandelaar
6 september 2021, 19:45
Of haal je liever de duvel en z'n Israëlische/Zweedse moer erbij om vooral toch maar lekker eigenwijs te kunnen doen????
Met hetzelfde patroon als de Europese landen met een hoge vaccinatiegraad harde daling vanaf ergens in april, en een heel lichte stijging / klein bobbeltje rond juli/augustus (vanwege Delta variant). Bijv. Oekraine, 9%, Moldavie, 14%, Bulgarije, 15%, Noord Macedonie, 25%.Het is dus de duvel en z'n oude Oekraïense/Moldavische/Bulgaarse/Macedonische moer die er dit keer bijgehaald worden.

Volkomen logisch, want behalve de vaccinatiegraad is er geen enkel verschil tussen Nederland en Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië. Als ik morgenochtend in één van die landen wakker zou worden dan zou ik denken dat ik nog steeds ergens in Nederland ben (waarschijnlijk Limburg). Prima te vergelijken, en onomstotelijk bewijs dat vaccinaties overbodig zijn bij het onder controle krijgen van de gevolgen van de corona-pandemie.

Zo hadden Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië begin juli immers ook een gigantische piek in het aantal positieve testen. Of vergis ik me nu, en loop ik een beetje de virus-wappie uit te hangen???

Alleen is de daling van de cijfers niet helemaal tot de bodem gegaan, maar wel structureel laag.Niet tot de bodem??? Structureel laag??? Volgens mij is Nederland gewoon ROOD op de wereldkaart qua corona-situatie. Volgens mij is het risiconiveau in de meeste Nederlandse regio's gewoon ernstig tot zeer ernstig. Desondanks mogen er toch tienduizenden staan te juichen en zingen op sporttribunes. En hoor ik verbazingwekkend genoeg geen gejammer over een dreigende code-zwart in de zorg. En zie ik verbazingwekkend genoeg het aantal positieve testen per dag niet stijgen van 2.500 --> 5.000 --> 10.000 --> 20.000. Nee die blijven structureel rond de 2.500 schommelen. Niet laag, maar ook niet stijgend, en al helemaal niet exponentieel stijgend.

Is die delta-variant dan helemaal niet besmettelijker dan voorgaande varianten? Zijn Nederlanders massaal bronwater uit Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië gaan drinken? Of zien we de gevolgen van groeiende immuniteit (zowel via natuurlijke besmetting als vaccinatie)?

Dan blijft de vraag: wat is de minst risicovolle manier om immuun te worden? Natuurlijke besmetting of vaccineren? Maar wat zijn de lange-termijn gevolgen van een vaccinatie? Inderdaad: dat weten we niet. Net zoals dat we niet weten wat de lange-termijn gevolgen van een asymptomatische corona-infectie zijn. Waarom je wel druk maken over de eventuele lange-termijn gevolgen van een vaccinatie en niet over de lange-termijn gevolgen van een asymptomatische corona-infectie???

De niet-gevaccineerden mogen niks omdat ze zo gevaarlijk zouden zijn.De niet-gevaccineerden zijn niet gevaarlijk omdat ze niet gevaccineerd zijn, maar vanwege hun deplorabele mentale toestand.

J.W.

hasta la pasta
6 september 2021, 20:39
nou je doet net alsof die Malone ongeloofwaardig zou zijn. Iedereen die kritisch is op het beleid wordt afgemaakt door die "fact checkers" die zelf weer enkel uit leugens bestaan. Je moet maar eens kijken wat die Malone allemaal heeft gepubliceerd. Of hij zichzelf de "uitvinder" van de mRNA techniek heeft genoemd weet ik niet maar hij heeft wel vroeg werk verricht. Dat ze hem de uitvinder van de mRNA techniek noemen vind ik overdreven. Desalniettemin heeft hij wel degelijk goede kennis van zaken. Als je de video bekijkt dan leer je ook echt wat. Anders dan b.v. een Van Ranst of die WHO sloerie Marion Koopmans. Die zeggen enkel, ja hoor het vaccin is goed getest, is veilig neem het nu maar gewoon. Zo even 2 leugens achter elkaar.

Behoort Wikipedia ook tot de MSM of "fact checkers"? Ook hier worden namelijk wat kritische noten over Malone gekraakt. Gelukkig word er op Wikipedia niet gescholden. Daar kun jij ook nog iets van leren.

Willem2
7 september 2021, 00:22
Philosoph Booms: Impf-Prämien sind eine Art Impf-Prostitution

Anreize in Form von Prämien oder Krankenkassen-Rabatten werden diskutiert, um Corona-Impf-Skeptiker zu motivieren. Keine gute Idee sei das, sagt der Philosoph Martin Booms im WDR-Gespräch.

Die Zeiten, als Deutschland ein leuchtendes Beispiel für die Bewältigung der Corona-Pandemie war, sind vorbei. Die Infektionszahlen steigen, die Impfquote hat sich bei rund 61 Prozent eingependelt, 28 Millionen sind ungeimpft. Am Sonntag wurde die niedrigste Zahl an Impfungen seit Anfang Februar registriert.

Nun bringt die Politik eine Anreize-Strategie in die Diskussion, um Impf-Skeptiker durch Geldprämien oder Krankenkassen-Rabatte zu motivieren. Der Philosoph Martin Booms, Direktor der Akademie für Sozialethik und Öffentliche Kultur in Bonn, hält das im Gespräch mit dem WDR nicht für zielführend.
.... https://www1.wdr.de/nachrichten/themen/coronavirus/impfquote-impfskeptiker-wahlkampf-interview-booms-100.html

pietpotent44
7 september 2021, 04:24
Volkomen logisch, want behalve de vaccinatiegraad is er geen enkel verschil tussen Nederland en Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië. Als ik morgenochtend in één van die landen wakker zou worden dan zou ik denken dat ik nog steeds ergens in Nederland ben (waarschijnlijk Limburg). Prima te vergelijken, en onomstotelijk bewijs dat vaccinaties overbodig zijn bij het onder controle krijgen van de gevolgen van de corona-pandemie.

Vooruit, Oekraine heeft mooiere vrouwen en betere prostituees dan Nederland.

Zo hadden Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië begin juli immers ook een gigantische piek in het aantal positieve testen. Of vergis ik me nu, en loop ik een beetje de virus-wappie uit te hangen???

Ze hebben daar geen minister met 33 paar pipo schoenen. Geen Dansen met Jansen daar.

Niet tot de bodem??? Structureel laag??? Volgens mij is Nederland gewoon ROOD op de wereldkaart qua corona-situatie. Volgens mij is het risiconiveau in de meeste Nederlandse regio's gewoon ernstig tot zeer ernstig.

Je weet nu toch inmiddels wel dat je niet moet kijken naar het aantal infecties (positieve testen), maar naar het aantal doden en ziekenhuisopnames. En dat is deze zomer inderdaad structureel laag (met alleen een piekje begin juli door dansen met jansen).
Als je naar infecties kijkt, moeten we ons zogenaamd al ernstig zorgen maken als 1 op de 1000 mensen positief test (en in 98% vd gevallen daar niet ernstig ziek van wordt). Donkerrood zijn we dan, heeft een briljante ambtenaar bedacht. Dus je begrijpt al wel dat zolang we daar naar blijven kijken, we in het najaar pimpelpaars kleuren.

Desondanks mogen er toch tienduizenden staan te juichen en zingen op sporttribunes. En hoor ik verbazingwekkend genoeg geen gejammer over een dreigende code-zwart in de zorg. En zie ik verbazingwekkend genoeg het aantal positieve testen per dag niet stijgen van 2.500 --> 5.000 --> 10.000 --> 20.000. Nee die blijven structureel rond de 2.500 schommelen. Niet laag, maar ook niet stijgend, en al helemaal niet exponentieel stijgend.

Is die delta-variant dan helemaal niet besmettelijker dan voorgaande varianten? Zijn Nederlanders massaal bronwater uit Oekraïne/Moldavië/Bulgarije/Noord-Macedonië gaan drinken? Of zien we de gevolgen van groeiende immuniteit (zowel via natuurlijke besmetting als vaccinatie)?

Het zal het zoveelste bewijs zijn dat het risico in de buitenlucht nihil is. Zeker nu in de zomer. Zelfs met de Delta variant.
Dat geldt ook voor de demonstraties op de Dam, waar tienduizenden mensen demonstreerden tegen het corona beleid, zonder 1,5m afstand te houden.

Dan blijft de vraag: wat is de minst risicovolle manier om immuun te worden? Natuurlijke besmetting of vaccineren? Maar wat zijn de lange-termijn gevolgen van een vaccinatie? Inderdaad: dat weten we niet. Net zoals dat we niet weten wat de lange-termijn gevolgen van een asymptomatische corona-infectie zijn. Waarom je wel druk maken over de eventuele lange-termijn gevolgen van een vaccinatie en niet over de lange-termijn gevolgen van een asymptomatische corona-infectie???

Foute vraag. De vraag is: wat is de beste lange termijn strategie ?
Blijven we alles wat 2 ogen en een neus heeft prikken totdat we een ons wegen, in de wetenschap dat de vaccins na 5-6 maanden fors in werkzaamheid gaan dalen (= dweilen met de kraan open). Waarbij je bovendien kans loopt om juist die varianten dominant te laten worden waar de vaccins niet goed tegen helpen. En in de wetenschap dat bij gezonde mensen tot 60 jaar vaccinatie nauwelijks zin heeft. En in de wetenschap dat we door maatregelen op een onnatuurlijke manier watjes kweken, en de ellende slechts uitstellen en verlengen.

Of kiezen we voor een beleid waarbij we dankbaar gebruik maken van de wetenschap dat natuurlijke immuniteit beter en langer beschermt dan een vaccin.
60 plussers vrijwillig een jaarlijke prik, zorgcapaciteit uitbreiden met een flexibele schil voor piekmomenten. En verder acceptatie dat er helaas slachtoffers kunnen vallen. En met gezond verstand normaal verder leven.

De niet-gevaccineerden zijn niet gevaarlijk omdat ze niet gevaccineerd zijn, maar vanwege hun deplorabele mentale toestand.

Mijn mentale toestand is al 44 jaar deplorabel. En dat heeft al die tijd uitstekend gewerkt. Never change a winning mindset.

WANDELAAR5
7 september 2021, 06:52
En in de wetenschap dat bij gezonde mensen tot 60 jaar vaccinatie nauwelijks zin heeft.

35717
Cijfers uit Frankrijk: ziekenhuisopname per leeftijdsgroep. Al die ongevaccineerden die nodeloos ziekenhuisbedden en IC capaciteit in beslag nemen, die goed gebruikt kunnen worden voor andere dringende ingrepen die de kwaliteit van leven van die mensen fors verhogen….

pietpotent44
7 september 2021, 07:12
Cijfers uit Frankrijk: ziekenhuisopname per leeftijdsgroep. Al die ongevaccineerden die nodeloos ziekenhuisbedden en IC capaciteit in beslag nemen, die goed gebruikt kunnen worden voor andere dringende ingrepen die de kwaliteit van leven van die mensen fors verhogen….

Russisch onderzoek geeft Brokken ook op ander punt gelijk
Vaccinatie voor gezonde 60 minners heeft nauwelijks toegevoegde waarde (en tot 30jr vrijwel niet)
https://pnws.be/russisch-onderzoek-geeft-brokken-ook-op-ander-punt-gelijk/

Studie:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.18.21262065v4

35718

kempie
7 september 2021, 07:42
Het is dus de duvel en z'n oude Oekraïense/Moldavische/Bulgaarse/Macedonische moer die er dit keer bijgehaald worden.

Niet tot de bodem??? Structureel laag??? Volgens mij is Nederland gewoon ROOD op de wereldkaart qua corona-situatie. Volgens mij is het risiconiveau in de meeste Nederlandse regio's gewoon ernstig tot zeer ernstig. Desondanks mogen er toch tienduizenden staan te juichen en zingen op sporttribunes. En hoor ik verbazingwekkend genoeg geen gejammer over een dreigende code-zwart in de zorg. En zie ik verbazingwekkend genoeg het aantal positieve testen per dag niet stijgen van 2.500 --> 5.000 --> 10.000 --> 20.000. Nee die blijven structureel rond de 2.500 schommelen. Niet laag, maar ook niet stijgend, en al helemaal niet exponentieel stijgend.

De niet-gevaccineerden zijn niet gevaarlijk omdat ze niet gevaccineerd zijn, maar vanwege hun deplorabele mentale toestand.

J.W.

Je vergeet dat het nu wel begin september is en de stijging toch wel moet inzetten maar de cijfers zijn vergelijkbaar met de week ervoor en dat terwijl de scholen de week ervoor zijn open gegaan. Je zou verwachten dat de cijfers deze week hoger hadden moeten zijn.

Zeker met de berichten dat er best wel wat klassen zijn gesloten door besmettingen. Lijkt me dat terwijl de cijfers gelijk blijven dan waarschijnlijk het aantal besmettingen onder ongevaccineerden (de positief geteste kjjdertjes) omhoog is gegaan en onder gevaccineerden moet het dan wel wat zijn gedaald.

Het is begin september maar ik zie nog geen beginnend seizoens effect.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WANDELAAR5
7 september 2021, 07:51
Vaccinatie voor gezonde 60 minners heeft nauwelijks toegevoegde waarde (en tot 30jr vrijwel niet)
https://pnws.be/russisch-onderzoek-geeft-brokken-ook-op-ander-punt-gelijk/

Studie:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.18.21262065v4

Echt weer een goed voorbeeld van een manipulatief verhaal die de resultaten van een onderzoek verkeerd weergeeft. De kop van het artikel dekt op generlei wijze wat er onderzocht is en wat de conclusie is van het onderzoek. Goede site trouwens dat pwns. Staan een hoop foto’s van lekkere wijven op! En geile verhalen. Maar als nieuws site helaas niet serieus te nemen.

pietpotent44
7 september 2021, 08:03
Echt weer een goed voorbeeld van een manipulatief verhaal die de resultaten van een onderzoek verkeerd weergeeft. De kop van het artikel dekt op generlei wijze wat er onderzocht is en wat de conclusie is van het onderzoek. Goede site trouwens dat pwns. Staan een hoop foto’s van lekkere wijven op! En geile verhalen. Maar als nieuws site helaas niet serieus te nemen.

Nee. Behalve natuurlijk als de uitkomst was geweest dat we het beste iedereen vanaf de geboorte tot hoogbejaard zouden moeten vaccineren met corona vaccins.
Dan was het natuurlijk 'een nette studie' geweest :biggrin:

Van medrxiv komt het gros van de recente studies. Dus wat maakt het dan uit welke site naar die studie verwijst. Dat gebeurt zelfs op het ijsberenforum nog wel. Zelfs door ene W5 :biggrin:

Hier de ziekenhuis leeftijd grafieken uit Nederland. Zelfde beeld:
35719

pietpotent44
7 september 2021, 08:15
Je vergeet dat het nu wel begin september is en de stijging toch wel moet inzetten maar de cijfers zijn vergelijkbaar met Je zou verwachten dat de cijfers deze week hoger hadden moeten zijn.

Het is begin september maar ik zie nog geen beginnend seizoens effect.

Het najaar begint op 22 september. Dat duurt nog ruim 2 weken. Eind september / begin oktober ergens zal het weer beginnen te stijgen.

WANDELAAR5
7 september 2021, 08:38
Nee. Behalve natuurlijk als de uitkomst was geweest dat we het beste iedereen vanaf de geboorte tot hoogbejaard zouden moeten vaccineren met corona vaccins.
Dan was het natuurlijk 'een nette studie' geweest :biggrin:

Van medrxiv komt het gros van de recente studies. Dus wat maakt het dan uit welke site naar die studie verwijst. Dat gebeurt zelfs op het ijsberenforum nog wel. Zelfs door ene W5 :biggrin:

Hier de ziekenhuis leeftijd grafieken uit Nederland. Zelfde beeld:

Je leest niet goed wat ik zeg. Dat onderzoek is niets mis mee en med-archive is een prima bron. Ook betwist ik niet dat er meer ouderen dan jongeren in het ziekenhuis belanden (kijk naar de eenheden op de verticale as in de Franse cijfers). Waar het om gaat is de kop (die jij lekker dik en groot afdrukt) op pwns.be. Alles over Corona op die site komt van wappies en viruswaanzin en mensen krijgen soms een ban vanwege misinformatie als ze die info kopiëren. Die kop geeft absoluut niet weer wat onderzocht is en is puur misleidend. Ook voor 60-ers is vaccinatie erg zinvol, het voorkomt heel veel ziekenhuisopnames zoals de cijfers overal aantonen.

Nog even de grafiek in hopelijk beter kwaliteit:
35720

De conclusie van het Russische onderzoek:
COVID-19 vaccination was effective against referral to hospital in patients with symptomatic SARS-CoV-2 infection in St. Petersburg, Russia. This protection is probably mediated through VE against lung injury associated with COVID-19.

En wat PietPotent/pwns.be daarvan maakt:

Ik heb trouwens al van 1 verpleegkundige gehoord dat ze niet meer bij gaat springen op de IC (wat ze eerder wel had gedaan) omdat ze er grote moeite mee heeft dat daar zoveel ongevaccineerden liggen die opname zo eenvoudig hadden kunnen voorkomen. En ze vertelde dat veel collega’s er net zo over dachten. Volledig gedemotiveerd zorgpersoneel.

Freddy_K
7 september 2021, 09:18
J.W.

is beter dan gewoon dom. Dat er nog mensen zijn die deze onzin nog steeds geloven. Om de 5 of 6 maanden moet je nu een boostershot omdat je immuun systeem niet meer werkt. Ze spreken ook al over dat je elke dag 2 pillen moet slikken om in leven te blijven. Het is voor mij moeilijk te geloven dat de mensen niet kunnen zien waar dit heen gaat en nog steeds geloven dat binnenkort alles weer normaal is. En ja die leugens die maken mij woest. Dat ze nog steeds doen alsof de niet-gevaccineerden gevaarlijk zouden zijn en ervoor zorgen dat deze "ziekte" nog steeds niet onder controle is, is al grote onzin gebleken, het omgekeerde is waar. Maar ze blijven gewoon onzin verkondigen.

In Amsterdam waren meer dan 200K mensen maar de Staatsmedia spreekt over enkelen tien duizenden. Nauwelijks aandacht. Enkel dat die vreselijke Halsema zat te zeuren over een gele ster en dat Baudet iemand homo zou hebben genoemd. Dat is wat de Staatsmedia te zeggen had over de hele demonstratie.

Ze spreken ook al over social credit score: https://odysee.com/@fatfingers:3/Your-New-Social-Credit-Score:f

in China schijnt dit al operationeel. Nou die van mij zal niet best zijn want ze willen niet dat de waarheid wordt verkondigd. Maar die van jullie is ook niet best want de hele dag rondhangen op een hoerenlopers platform is ook niet best voor je credit score. Maar misschien omdat je de Staatsmedia helpt leugens te verspreiden kan je je credit score weer een boost geven.

Jan_Wandelaar
7 september 2021, 14:29
[B]Russisch onderzoek ...Ik zie dat de ouwe moer van de duvel ditmaal uit Rusland komt.....

En ja die leugens die maken mij woest.Woede i.c.m. een deplorabele mentale toestand is niet bevorderlijk voor de veiligheid van anderen.

J.W.

Freddy_K
7 september 2021, 16:00
aan mijn gevaccineerde "vrienden". Ik heb goed nieuws. Binnenkort moeten jullie 2 Pfizer pillen per dag!! gaan slikken. Krijg je hem misschien dan een keer omhoog?

bertje600
7 september 2021, 16:12
aan mijn gevaccineerde "vrienden". Ik heb goed nieuws. Binnenkort moeten jullie 2 Pfizer pillen per dag!! gaan slikken. Krijg je hem misschien dan een keer omhoog?

Bij ongevaccineerden valt die er de loop van de komende tijd vanzelf af.
Na een geruime tijd in het ziekenhuis en tenslotte het uitvaartcentrum.

Freddy_K
7 september 2021, 17:03
ik heb nog meer goed nieuws voor mijn gevaccineerde "vrienden". Ik hoorde net op een gerespecteerd forum het volgende:

Pfizer’s new ‘daily pill’ to fight Covid utilizes a protease inhibitor… Ivermectin is also a protease inhibitor https://tinyl.io/4jOx

so Pfizer’s pill should work

dus zeg maar jullie gaan binnenkort aan de "horse paste" HIHAHIHAHIA hahahah

sukkels

https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

Willem2
7 september 2021, 17:05
Coronacijfers stabiel, maar onderwijs wordt weer besmettingshaard
.....

"We hebben een soort evenwicht bereikt, met relatief hoge cijfers" zegt Aura Timen van het RIVM. Al een maand lang worden er gemiddeld zo'n 2500 positieve tests per dag geregistreerd. Ook vandaag weer: tot 10.00 uur vanmorgen zijn door het RIVM 2501 positieve tests geteld.

Ook het reproductiegetal, dat een paar weken achterloopt en de verspreiding van het virus aangeeft, verandert nauwelijks.

De besmettingscijfers zijn wel relatief hoog, zegt Timen. "We gaan de herfst en de winter in met hoge cijfers, terwijl we weten dat het virus gedijt in de winter- en herfstmaanden." Toch is de situatie ook totaal anders dan een jaar geleden. "Want we hebben een aanzienlijke vaccinatiegraad, al zijn er zeker in jongere leeftijdsgroepen nog veel mensen die zich niet hebben laten vaccineren."
.... https://nos.nl/artikel/2396892-coronacijfers-stabiel-maar-onderwijs-wordt-weer-besmettingshaard

Freddy_K
7 september 2021, 17:12
he jongens veel plezier straks met jullie horse paste van Pfizer, 2 keer per dag nog wel, jullie mazzelaars. Moeten wij ongevaccineerden allemaal voor betalen. Ik hoop dat ze er een leuk blauw jasje om doen zoals jullie gewend zijn HIHAHIHAHIAHIA

35721

Willem2
7 september 2021, 17:22
Moeten wij ongevaccineerden allemaal voor betalen.

Dit is niet waar. Jij weet heel goed wie er het meest heeft betaald en dat is niet Badslippers :cool:
En van gevaccineerden zijn er meer dus die betalen sowieso meer.

Freddy_K
7 september 2021, 17:26
Dit is niet waar. Jij weet heel goed wie er het meest heeft betaald en dat is niet Badslippers :cool:
En van gevaccineerden zijn er meer dus die betalen sowieso meer.

ja maar jullie krijgen er ook wat voor, horse paste HIHAHIHAHIHA hehehahaha

ik vind als je betaald moet je ook wat krijgen. Maar ik betaal graag mee HIHAHIHAHIHA https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

o man ik lach me slap om die video. Alex Jones turned into a democrat

WANDELAAR5
7 september 2021, 18:19
dus zeg maar jullie gaan binnenkort aan de "horse paste”

Nee, Ivermectine is uitsluitend gereserveerd voor de ergste Wappies.
Ik verbaas me er nog steeds over hoe een middel tegen parasieten op dieren door sommigen wordt gezien als een mogelijk middel tegen Covid. Er komen zelfs mensen met een overdosis in het ziekenhuis. Dat laatste is natuurlijk niet leuk, maar dat eerste is een bron van vermaak net zoals sommige posts hier.

Freddy_K
7 september 2021, 18:40
Nee, Ivermectine is uitsluitend gereserveerd voor de ergste Wappies.
Ik verbaas me er nog steeds over hoe een middel tegen parasieten op dieren door sommigen wordt gezien als een mogelijk middel tegen Covid. Er komen zelfs mensen met een overdosis in het ziekenhuis. Dat laatste is natuurlijk niet leuk, maar dat eerste is een bron van vermaak net zoals sommige posts hier.

nou ik neem dat spul persoonlijk niet. Ik neem helemaal niks. Ik ben natuurlijk jaren geleden wel gevaccineerd voor alle gebruikelijke ziektes. Ik zal moeten opzoeken waarvoor. Ik heb als kind wel de mazzelen gehad meen ik mij te herinneren.

Maar mijn punt is dat JULLIE dat dus straks WEL gaan nemen hahahaha

lees nog maar eens terug:

Ik hoorde net op een gerespecteerd forum het volgende:

Pfizer’s new ‘daily pill’ to fight Covid utilizes a protease inhibitor… Ivermectin is also a protease inhibitor https://tinyl.io/4jOx

so Pfizer’s pill should work

DUS: die pillen die ze jou straks 2x per dag gaan geven om in leven te blijven is gewoon HORSE PASTE. Veel plezier ermee.

wervelwind
7 september 2021, 18:47
o man ik lach me slap om die video. Alex Jones turned into a democrat

En wij lachen ons slap om jou! Dankjewel voor je bijdrage aan de heerlijke sfeer hier.

Freddy_K
7 september 2021, 18:49
En wij lachen ons slap om jou! Dankjewel voor je bijdrage aan de heerlijke sfeer hier.

graag gedaan Geleerde BI OH LOOG hahaha

hasta la pasta
7 september 2021, 18:51
Veel plezier ermee.

Dank je wel

Freddy_K
7 september 2021, 19:05
Dank je wel

geef even een thumbs up Hasta hehehe. Netjes 2 pillen per dag slikken voor de rest van je leven. Doen hoor dan leef je nog wel een jaar

hasta la pasta
7 september 2021, 19:10
De dood kan m'n kont kussen. Overigens ben ik met 'proven technology' Jansen geprikt. Moet ik me ook zorgen maken of rest me misschien om 1 pil per dag slikken i.p.v. twee?

Freddy_K
7 september 2021, 19:28
De dood kan m'n kont kussen. Overigens ben ik met 'proven technology' Jansen geprikt. Moet ik me ook zorgen maken of rest me misschien om 1 pil per dag slikken i.p.v. twee?

als ik moet kiezen tussen 1 of 2 neem ik altijd 2 :tongue:

hasta la pasta
7 september 2021, 19:31
eet smakelijk

Freddy_K
7 september 2021, 19:38
gooi me maar van het forum Willem2. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en ik denk dat de FKK's nu wel tot het verleden behoren. Gooi me er gewoon vanaf en dan kunnen jullie gewoon gezellig samen verder gaan. Ik ben een erg kwaaie kerel. Niet alleen om Covid maar ook om 911 etc. Kwaad omdat het allemaal zo eenvoudig is om te zien. Allemaal gekkie en wappie zaken voor jullie. 911 komt er weer aan jongens. Zou leuk zijn als ik voor 911 van dit forum wordt verwijderd en dan hebben jullie nooit weer last van mij

Picasso 1
7 september 2021, 19:43
gooi me maar van het forum Willem2.

Gaat niet gebeuren. Er moeten natuurlijk wel leden overblijven als straks de gevaccineerden de pijp uit gaan.

Willem2
7 september 2021, 20:15
Gaat niet gebeuren. Er moeten natuurlijk wel leden overblijven als straks de gevaccineerden de pijp uit gaan.

Kan daar een smiley bij

Freddy_K
7 september 2021, 20:31

ik om wel naar de massa begrafenis. Kijken of er nog wat te halen valt als de gasten weg zijn. Was ik weer de enige gast natuurlijk. Nou een paar van die grafstenen kan in nog wel gebruiken voor een trap in de tuin.

pietpotent44
7 september 2021, 21:03
ik om wel naar de massa begrafenis. Kijken of er nog wat te halen valt als de gasten weg zijn. Was ik weer de enige gast natuurlijk. Nou een paar van die grafstenen kan in nog wel gebruiken voor een trap in de tuin.

Ik hoop dat je hier op het forum blijft Freddy.
Als er iemand is hier die de conspiracy theories goed uit kan leggen ben jij het wel. Ik schiet daar gewoon in tekort.

Ik zie in jou een toekomstig Nobelprijswinnaar. Ooit zal het in de krant staan in een column. Geschreven door Saskia Noort.
En mochten de vaccins echt zo dodelijk zijn als jij voorspeld hebt, wil ik ook niet als enige ijsbeer overblijven.

Dus verlaat ons aub niet.

Freddy_K
7 september 2021, 21:08
nou goed dan op 1 voorwaarde. Als jullie de grafstenen aan de onderzijde laten boucharderen. Anders zijn ze mij gewoon te glad in de winter.

Brad Clitt
7 september 2021, 21:17
En mochten de vaccins echt zo dodelijk zijn als jij voorspeld hebt, wil ik ook niet als enige ijsbeer overblijven.

Ik zal er dan ook nog zijn. ;)

Willem2
7 september 2021, 21:30
Guus Meeuwis pakt politiek aan: 'Hoe kunt u vragen om respect? Als u het onderling niet hebt?’

Guus Meeuwis heeft vanavond in HLF8, het nieuwe praatprogramma van Johnny de Mol, een protestsong voorgedragen. Hij richtte zich tot politiek Den Haag en noemde in zijn lied onder meer de huidige kabinetsformatie ‘van lagere schoolniveau'. Ook riep hij op om de evenementensector weer open te gooien.

Na politiek verslaggever Charlotte Nijs was Guus Meeuwis al snel aan de beurt om een muzikale column in het programma te laten horen. Hij besloot zich rechtstreeks tot de huidige beleidsvoerders te richten. ,,Beste mensen van het kabinet, iedereen van politiek, misschien tijd om goed te luisteren, tot u spreekt hier de muziek’’, zong hij. Om daarna stelliger te vervolgen: ,,Ik ga even op unmute, want ik kan niet meer aanzien hoe u de formatie doet. Ik heb het niet over Zandvoort, want Nederland heeft genoten. Regels schuren, Max mag scheuren, volgens mij kunnen we open.’’

Maar de Brabantse zanger heeft zich niet alleen gestoord aan het coronabeleid in Nederland. Ook de manier waarop de kabinetsformatie wordt vormgegeven, bezingt hij kritisch. ,,Ik wil het hebben over samen. Ik zing tot u over respect. Hoe kunt u dat nog van ons vragen? Als u het onderling niet hebt?’’ Het ‘samendoen’ is verdwenen, volgens Guus.
.... https://www.ad.nl/show/guus-meeuwis-pakt-politiek-aan-hoe-kunt-u-vragen-om-respect-als-u-het-onderling-niet-hebt~aac217e7/

Willem2
7 september 2021, 21:55
https://zdfheute-stories-tap.zdf.de/corona_depression_psyche

bertje600
8 september 2021, 11:19
Daarna worden de ongevaccineerden opgesloten in varkenskooien omdat ze de varkenspest hebben gekregen.
Dus dan ook in quarantaine.
Freddy, ga eens kijken in de ziekenhuizen waar nu 90% ongevaccineerden liggen.
Zij trekken zich de haren uit het hoofd omdat ze zo gek zijn geweest om die dwazen propagandafiguren
tegen vaccinatie hebben gevolgd.

Eddy_V
8 september 2021, 12:45
Zij trekken zich de haren uit het hoofd omdat ze zo gek zijn geweest om die dwazen propagandafiguren
Dwazen komen pas tot inzicht als het te laat is, tot die tijd blijven het dwazen: zinloos om die met objectieve argumenten tot inzicht te willen laten komen

bertje600
8 september 2021, 13:11
Voor de ongevaccineerden:

Diegenen die zich in 1798 tegen de pokken hebben laten inenten zijn inmiddels overleden.

Freddy_K
8 september 2021, 13:27
Daarna worden de ongevaccineerden opgesloten in varkenskooien omdat ze de varkenspest hebben gekregen.
Dus dan ook in quarantaine.

ach hou toch op met die leugens. Komt zeker weer van de Staatsmedia, heeft Markie dat bericht geschreven in het Torentje en toen naar het AD gestuurd. Ik weet niet waar ze die ongevaccineerden steeds weer vandaan halen maar 100% zeker dat het allemaal weer leugens zijn.

Ik heb allang covid gehad en ben 13 keer beter beschermd dan die "gevaccineerden". Ga jij je nu maar lekker voorbereiden op je boostershot en die paardenpillen die 2maal daags moet gaan slikken HIHAHIHAHIHA https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

dit is dat overheidstuig waar jullie zo in vertrouwen
https://www.youtube.com/watch?v=a_emP9BcP2E
https://www.youtube.com/watch?v=6VzPMuKrGsQ

moeten ze niet bij mij flikken. We gaan grote veranderingen zien binnenkort. Jullie zijn van het type "wir haben es nicht gewusst". Hitler aanhangers die straks zeggen dat ze van niks wisten.

Freddy_K
8 september 2021, 13:37
en nog wat. Deze plandemic duurt al 2 jaar. Het was zo gevaarlijk en sssssooooo besmettelijk.

Deze ziekte heeft een IFR van 0.15% en de hele wereld ligt op zijn kop. Als niet-gevaccineerde word je niet meer geaccepteerd terwijl ELKE niet-gevaccineerde die ziekte allang heeft gehad. Het is immers zo besmettelijk. Toen deze zogenaamde "pandemie" begon was er een besmettingshaard in Lombardije. Er was daar geloof ik 1 Nederlander die terugkwam uit Lombardije en die was natuurlijk besmet. Maar ik, die al 2 jaar niet gevaccineerd rondloopt nabij een stad die op een gegeven moment de meeste Covid gevallen had van heel Europa, ik ben nog steeds een gevaar? Ik heb het allang gehad. Het is gewoon de griep. En ik ben nu veel beter beschermd dan elke gevaccineerde. 13 keer zo goed volgens 1 studie. Degenen die 2 keer zijn gevaccineerd zijn zouden volgens sommige bronnen enkel nog minder dan 20% van hun eigen immuun systeem intact hebben. Nog een bootstershot erbij en je kan de rest van je leven aan de pillen (horse paste). HIHAHIHAHIHAHIHA

WANDELAAR5
8 september 2021, 14:09
Toch wel grappig dat je die ene studie wel gelooft en andere studies niet. Nog afgezien van je interpretatie. Als het allemaal een groot complot is, waarom mag die studie dan uitgebracht worden? En waarom zijn al die “experts” die jij gelooft nog niet monddood gemaakt en die rare sites waar jij naar verwijst nog niet uit de lucht gehaald? Dat moet toch een koud kunstje zijn bij zo’n groot overheidscomplot?

Alle ziekenhuizen, al die verpleegkundigen en testlaboratoria doen allemaal mee toch en liegen allemaal over ongevaccineerden in het ziekenhuis en op de IC!

broodpoot
8 september 2021, 15:05
Jullie zijn van het type "wir haben es nicht gewusst". Hitler aanhangers die straks zeggen dat ze van niks wisten.

Godallemachtig, Elke keer als ik denk dat het niet meer gekker kan weet je met toch te verbazen. Ik vind het bijna knap.

Willem2
8 september 2021, 16:08
Een Brusselse ambtenaar heeft met coronacertificaten gesjoemeld. De administratief medewerker gaf namen van kennissen in het registratiesysteem Vaccinnet in zonder dat zij ook echt een prik gekregen hadden. De Brusselse Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie (GGC) heeft de medewerker op staande voet ontslagen.

Het gesjoemel kwam afgelopen zaterdag aan het licht. ,,Dit is onaanvaardbaar”, zegt de GGC in een persbericht. ,,Het betekent namelijk dat deze personen in het systeem zijn opgenomen als gevaccineerd en dat zij een Covid-certificaat ontvangen, terwijl ze niet beschermd zijn. Dit vormt een ernstige bedreiging voor de volksgezondheid!”
..... https://www.ad.nl/binnenland/live-ggd-kan-testcapaciteit-met-gemak-vergroten-rivm-2843-nieuwe-besmettingen~a52a4287/

Willem2
8 september 2021, 16:10
In Bulgarije loopt het aantal coronabesmettingen de laatste twee maanden weer op. Het land heeft een van de hoogste corona-sterftecijfers van Europa, én is het Europese land met de minste gevaccineerden. Dinsdag werden de coronamaatregelen in het land dan ook aangescherpt.

Slechts 20 procent van alle 7 miljoen inwoners zijn tot dusver volledig gevaccineerd. Binnen de EU ligt het gemiddelde op 69 procent. Ondanks de snelle stijging van het aantal besmettingen blijft de vaccinatiebereidheid in het land laag. ,,Ze geloven niet in vaccins", zegt Yordanka Minekova, hoofdzuster in het vaccinatiecentrum van de stad Veliko Tarnovo.

Bulgarije heeft toegang tot alle door de EU goedgekeurde vaccins: Pfizer, Moderna, AstraZeneca, en Janssen. Maar sinds het begin van de pandemie zijn meer dan 19.000 mensen in het land gestorven aan Covid-19. Dat is het op twee na hoogste sterftecijfer in Europa - alleen Hongarije en Tsjechië scoren hogen. Afgelopen week stierven er gemiddeld 41 mensen per dag.

De aangescherpte coronaregels betekenen onder meer dat restaurants en cafés om 23.00 uur dicht moeten, en dat er maximaal zes mensen aan één tafel mogen. Nachtclubs zijn dicht en theaters mogen maximaal op halve capaciteit draaien.
.... https://www.ad.nl/binnenland/live-ggd-kan-testcapaciteit-met-gemak-vergroten-rivm-2843-nieuwe-besmettingen~a52a4287/

ik ken een woordvoerder die toch sprak van een modern land :cool:

Eddy_V
8 september 2021, 16:13
Pp44 wat is dit nu???
Bulgarije ging juist zo goed beweerde je laatst toch nog of had ik dat verkeerd geïnterpreteerd?

pietpotent44
8 september 2021, 18:17
Pp44 wat is dit nu???
Bulgarije ging juist zo goed beweerde je laatst toch nog of had ik dat verkeerd geïnterpreteerd?

Dat is de Bulgaarse Delta variant Eddy.

Het is net als Bulgaarse dvp's versus Oekraiense dvp's, die Bulgaarse doen het allemaal net wat minder goed :biggrin:

Jan_Wandelaar
8 september 2021, 19:05
(...)
Hitler aanhangers ...Weet je wie er ook niet gevaccineerd was?
Inderdaad.....

J.W.

Picasso 1
8 september 2021, 19:58
Het is gewoon de griep.

De overeenkomst met de griep is dat besmetting plaats vindt middels de luchtwegen. Vervolgens uit Covid zich in het lichaam anders, namelijk als een vasculaire ziekte waarbij niet enkel de longen maar veel meer organen in het lichaam worden aangetast. Zie de volgende link: https://www.euronews.com/2021/05/06/covid-19-is-a-vascular-disease-not-a-respiratory-one-says-study
Daarom blijft een deel van de patiënten met langdurige long covid ziekteklachten zoals vermoeidheid, kortademigheid, pijn op de borst, spierpijn, hoofdpijn, hartkloppingen, aanhoudende verhoging, langdurig verlies van reukvermogen, of kampen met een depressie of vergeetachtigheid.

Een deel van de patiënten krijgt niet eens de typische griepverschijnselen maar ontwikkelen bloedproppen of sterven aan zaken zoals hartproblemen of hersenproblemen. Of behouden langdurig pijn en vermoeidheid, of verliezen hun smaak en reukvermogen. Dit zijn allemaal zaken die bij de griep stukken zeldzamer zijn. Ik denk dat het aangehaalde artikel correct het verschil benadrukt met de reguliere griep, namelijk dat Covid een vasculaire ziekte is en daardoor dus iets anders is dan de griep.

Picasso 1
8 september 2021, 20:08
Voor de ongevaccineerden:

Diegenen die zich in 1798 tegen de pokken hebben laten inenten zijn inmiddels overleden.

Die zijn dus 'allemaal gestorven nadat ze ingeënt werden' en niet vooraf...

Picasso 1
8 september 2021, 20:20
Ik heb allang covid gehad en ben 13 keer beter beschermd dan die "gevaccineerden".

Dan heb jij dus geen vaccinatiebewijs nodig (als je positief getest bent bij een GGD testlocatie) want dan heb je al een herstelbewijs. Wel belangrijk dat je elk half jaar je weer laat besmetten zodat je herstelbewijs elke keer met een half jaar verlengd wordt.

Freddy_K
8 september 2021, 20:24
Toch wel grappig dat je die ene studie wel gelooft en andere studies niet. Nog afgezien van je interpretatie. Als het allemaal een groot complot is, waarom mag die studie dan uitgebracht worden? En waarom zijn al die “experts” die jij gelooft nog niet monddood gemaakt en die rare sites waar jij naar verwijst nog niet uit de lucht gehaald? Dat moet toch een koud kunstje zijn bij zo’n groot overheidscomplot?

Alle ziekenhuizen, al die verpleegkundigen en testlaboratoria doen allemaal mee toch en liegen allemaal over ongevaccineerden in het ziekenhuis en op de IC!

ziekenhuizen zijn inderdaad ook niet te vertrouwen. Vooral zo'n directeur in Brussel die beweerd dat 100% van de patiënten ongevaccineerd zijn. Maar lager personeel doet veelal gewoon hun werk. Die zijn helemaal niet betrokken bij de compilatie van de cijfers en berichtgeving. Bovendien komen er regelmatig verplegers in het nieuws die durven te vertellen dat de berichtgeving niet klopt (dat kan je makkelijk nazoeken het zijn er in ieder geval 10-tallen die het op video verklaren). Die verliezen dan vervolgens hun baan. Maar bedenkers van complotten gebruiken een top-down approach. Alleen een kleine groep stuurt deze hele scam.

En ik heb de keuze om onderzoek te verwerpen waarin ik niet in geloof. Ik heb al zoveel ervaring met al die leugenaars. Na het 911 complot kon dat tuig geeneens het vliegtuig laten zien die tegen het Pentagon is gevlogen ondanks dat er 80++ camera's rondom het Pentagon stonden stonden Want die informatie was "classified" en because of "national security reasons". Mensen zoals jij geloven die apekool, je kan mensen zoals jij alles wijsmaken, oneindig vertrouwen in autoriteit. Dat de hele wereldbevolking moet worden ingespoten met een experimenteel "vaccin" vind jij de normaalste zaak van de wereld. Helemaal mesjokke zijn veel lieden op dit forum. En dan beweren ze dat ik gek ben. Ze zitten volgespoten met een vaccin dat niet werkt voor het virus. En dan durven ze te beweren dat er enkel ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen terwijl de ongevaccineerden allemaal allang de ziekte hebben gehad en immuun zijn. Anders dan jullie sukkels. Jullie kunnen alvast met aftellen beginnen.

Neem straks maar snel je boostershot zodat het "vaccin" die niet werkt geholpen wordt door een extra shot die ook niet gaat werken. Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je natuurlijk immuun systeem 100% naar de kloten is. En dan elke 5 maanden weer 1 plus mag je aan de horse paste voor de rest van je leven HIHAHIHAHIHAHIHA. https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

Freddy_K
8 september 2021, 20:26
Godallemachtig, Elke keer als ik denk dat het niet meer gekker kan weet je met toch te verbazen. Ik vind het bijna knap.

arme stakker

Freddy_K
8 september 2021, 20:27
Dan heb jij dus geen vaccinatiebewijs nodig (als je positief getest bent bij een GGD testlocatie) want dan heb je al een herstelbewijs. Wel belangrijk dat je elk half jaar je weer laat besmetten zodat je herstelbewijs elke keer met een half jaar verlengd wordt.

dus dat vind jij normaal? Enkel omdat je vind dat ik ook moet lijden zoals jij? Jij gaat straks aan de boostershort elke 5 maanden en dan aan de pillen, sukkel HIHAHIHAHIHA https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

voor zolang het nog duurt voor jullie sukkels

Picasso 1
8 september 2021, 20:36
In Bulgarije loopt het aantal coronabesmettingen de laatste twee maanden weer op. Het land heeft een van de hoogste corona-sterftecijfers van Europa, én is het Europese land met de minste gevaccineerden. Dinsdag werden de coronamaatregelen in het land dan ook aangescherpt.

Slechts 20 procent van alle 7 miljoen inwoners zijn tot dusver volledig gevaccineerd. Binnen de EU ligt het gemiddelde op 69 procent. Ondanks de snelle stijging van het aantal besmettingen blijft de vaccinatiebereidheid in het land laag. ,,Ze geloven niet in vaccins", zegt Yordanka Minekova, hoofdzuster in het vaccinatiecentrum van de stad Veliko Tarnovo.

Bulgarije heeft toegang tot alle door de EU goedgekeurde vaccins: Pfizer, Moderna, AstraZeneca, en Janssen. Maar sinds het begin van de pandemie zijn meer dan 19.000 mensen in het land gestorven aan Covid-19. Dat is het op twee na hoogste sterftecijfer in Europa - alleen Hongarije en Tsjechië scoren hogen. Afgelopen week stierven er gemiddeld 41 mensen per dag.

De aangescherpte coronaregels betekenen onder meer dat restaurants en cafés om 23.00 uur dicht moeten, en dat er maximaal zes mensen aan één tafel mogen. Nachtclubs zijn dicht en theaters mogen maximaal op halve capaciteit draaien.

Pp44 wat is dit nu???

35723

Jack-de-Wipper
8 september 2021, 20:48
Blijft best wel apart dat een idioot als Freddy K. zo zijn gang mag blijven gaan op dit forum en ook gewoon andere leden mag blijven beledigen.
Als het mijn forum was had ik hem er al lang afgetrapt.
Hij gaat gewoon veel te ver.

WANDELAAR5
8 september 2021, 21:06
Blijft best wel apart dat een idioot als Freddy K. zo zijn gang mag blijven gaan op dit forum en ook gewoon andere leden mag blijven beledigen.

Jack, hij wil er juist afgetrapt worden. Het is veel leuker om hem te laten spartelen als een vis aan de haak.

b1234
8 september 2021, 21:14

Al ooit eens gehoord van vrijheid van meningsuiting ?!!!:biggrin:
Dit is een forum en niet je dagboek !

Picasso 1
8 september 2021, 21:45
Jack, hij wil er juist afgetrapt worden. Het is veel leuker om hem te laten spartelen als een vis aan de haak.

Hahaha, mee eens, veel leuker om hem te laten spartelen. Zijn onhandige uitingen nemen we op de koop toe.

Jan_Wandelaar
8 september 2021, 22:12
En ik heb de keuze om onderzoek te verwerpen waarin ik niet in geloof.Dat maakt de feiten en conclusies die uit dat onderzoek komen niet meer of minder waar.

Ik heb al zoveel ervaring met al die leugenaars.Als je iemand beticht van liegen moet je dat kunnen bewijzen. Anders is het laster.

Na het 911 complot kon dat tuig geeneens het vliegtuig laten zien die tegen het Pentagon is gevlogen ...Er is dus geen (publiek beschikbaar) bewijs dat er een vliegtuig tegen het Pentagon is gevlogen. Echter, dat telt niet als bewijs dat er GEEN vliegtuig tegen het Pentagon aan is gevlogen.

Dat is nu net het kenmerkende van wappies: het ontbreken van bewijs telt voor wappies als bewijs van precies het omgekeerde. Overheid en wetenschap geven NIET toe dat 5G bedoeld is om de nano-technologie in zogenaamde 'corona-vaccins' te activeren, dus is voor wappies daarmee het bewijs geleverd dat 5G bedoeld is om via nano-technologie controle te krijgen over de 'vrije' wil van mensen.

J.W.

Jack-de-Wipper
8 september 2021, 22:28
Al ooit eens gehoord van vrijheid van meningsuiting ?!!!:biggrin:
Dit is een forum en niet je dagboek !

Sinds wanneer valt het beledigen en bedreigen van andere forumleden onder "vrijheid van meningsuiting"?

Jan_Wandelaar
8 september 2021, 22:52
Sinds wanneer valt het beledigen en bedreigen van andere forumleden onder "vrijheid van meningsuiting"?Beledigen valt (terecht) onder vrijheid van meningsuiting. Bedreiging en laster niet....

J.W.

Zeus1
8 september 2021, 22:58
Conclusie: Freddy-K is een enorme botte oetlul.
Valt dat ook onder de vrijheid van meningsuiting :lostit::lostit:

WANDELAAR5
8 september 2021, 23:03
Je kunt het ook op zijn Máxima’s zeggen: Magic-G en Freddy-K zijn een beetje dom.

Picasso 1
8 september 2021, 23:20
Nederland heeft 8,5 zoveel inwoners als Macedonië (dat 2 miljoen inwoners heeft). Het gemiddelde aantal Covid sterfgevallen was op 31 augustus voor Nederland 6 en voor Macedonië 30.
35724

35725

deket
8 september 2021, 23:28
Hoe zit het eigenlijk in Vaticaanstad betreffende het aantal besmettingen? Vind daar nergens gegevens over

Picasso 1
8 september 2021, 23:37
Hoe zit het eigenlijk in Vaticaanstad betreffende het aantal besmettingen? Vind daar nergens gegevens over

Nul van de 825 inwoners. De bezoekers tellen niet mee...

35726

Willem2
8 september 2021, 23:43
Belgische ziekenhuizen gaan meer IC-bedden reserveren voor coronapatiënten
Belgische ziekenhuizen willen vanaf 15 september weer 25 procent van de bedden op de intensive care (IC) reserveren voor coronapatiënten. De maatregel volgt nadat in de periode tussen 1 en 7 september het aantal ziekenhuisopnames met 14 procent steeg ten opzichte van de periode daarvoor.

Hoewel er op dit moment bij onze zuiderburen landelijk nog voldoende IC-bedden beschikbaar zijn, is de bezetting in ziekenhuizen in sommige regio's, zoals Brussel, hoger dan 25 procent, melden diverse Belgische media.

Per direct wordt al begonnen met geleidelijk uitbreiden van de capaciteit, omdat het medisch overlegorgaan dat erover gaat, het zogenoemde Comité Hospital & Transport Surge Capacity, vreest dat anders de deadline van 15 september niet wordt gehaald.
.... https://nos.nl/liveblog/2396970-rivm-2843-positieve-tests-ns-topvrouw-mondkapjesbeleid-inconsistent

dat is toch een hele geruststelling voor F_K dan is er altijd nog ruimte voor hem ;)

Willem2
8 september 2021, 23:45
In Nederland geldt nu voor zes regio's de categorie 'zeer ernstig'. Dat waren er vorige week nog negen. Het gaat om Flevoland, Amsterdam-Amstelland, Haaglanden, Rotterdam-Rijnmond, Zuid-Holland Zuid en Twente. In 19 van de 25 veiligheidsregio's is nu risiconiveau 'ernstig' of 'zeer ernstig' van kracht, één meer dan een week geleden. Er zijn per regio vier risiconiveaus mogelijk op het coronadashboard van de overheid. Er vallen dertien regio's in de categorie 'ernstig' (vorige week negen).

Bij de twee hoogste risiconiveaus wordt de corona-situatie in Nederland als slecht wordt beoordeeld. Het risiconiveau 'zeer ernstig' houdt in dat er meer dan 250 positieve coronatesten per 100.000 inwoners zijn gemeld en dat er meer dan 27 op de 1 miljoen inwoners met corona in het ziekenhuis zijn opgenomen.

Er zijn ook regio's die net als vorige week op het risiconiveau 'zorgelijk' blijven staan, dat zijn Groningen, Noord- en Oost-Gelderland, Noord-Holland Noord, Limburg-Noord, Brabant-Zuidoost. Er is geen enkele regio die op laagste niveau staat.
.... https://nos.nl/liveblog/2396970-rivm-2843-positieve-tests-ns-topvrouw-mondkapjesbeleid-inconsistent

en dan verlaat het goede weer ons ook nog en dan ... :rolleyes:

Willem2
8 september 2021, 23:47
De Jonge blijft erbij: geen sprake van vaccinatiedwang of -drang
Demissionair minister De Jonge (Volksgezondheid) blijft erbij dat er geen sprake is van vaccinatiedwang of -drang als een coronatoegangsbewijs verplicht wordt voor de horeca. Volgens hem moet er worden nagedacht over een manier waarop de mensen die zich hebben laten vaccineren, meer vrijheden kunnen krijgen. "We moeten hen de mogelijkheid gunnen om weer terug naar normaal te gaan en ons niet langer te laten beperken door de groep die de vaccinatiemogelijkheid niet heeft aangegrepen."

Daarmee is er volgens hem geen sprake van een tweedeling in de samenleving. "Juist niet. We willen die samenleving juist bij elkaar houden en met elkaar een volgende stap zetten in de versoepelingen. Maar vrijheid is niet vrijblijvend. Die komt met de verantwoordelijkheid om dat te doen wat je zelf kunt doen om bij te dragen om die bladzij om te slaan en de beperkende maatregelen achter ons te laten."

Komende dinsdag geven De Jonge en demissionair premier Rutte weer een coronapersconferentie. Dan wordt bekendgemaakt of maatregelen zoals anderhalve meter afstand bewaren en de mondkapjesplicht in het openbaar vervoer kunnen verdwijnen. "Dat de mogelijkheid op tafel ligt om wat breder te gaan werken met coronatoegangsbewijzen, lijkt mij volmaakt logisch. Dat is ook wat je in alle landen om ons heen ziet", zegt De Jonge.

Voor evenementen, theaterbezoek en grote sportwedstrijden werken organisatoren al met een coronatoegangsbewijs. Een volledige vaccinatie, een negatieve testuitslag of een bewijs van een recente besmetting volstaat om toegelaten te worden. Wanneer er met coronatoegangsbewijzen wordt gewerkt, kan twee derde van de reguliere capaciteit worden benut, op voorwaarde dat bezoekers een vaste zitplaats hebben.

dus geen dwang maar je mag als ongevaccineerden straks minder en minder ...

CLUBSPORT
8 september 2021, 23:55
en nog wat. Deze plandemic duurt al 2 jaar. Het was zo gevaarlijk en sssssooooo besmettelijk.

Deze ziekte heeft een IFR van 0.15% en de hele wereld ligt op zijn kop. Als niet-gevaccineerde word je niet meer geaccepteerd terwijl ELKE niet-gevaccineerde die ziekte allang heeft gehad. Het is immers zo besmettelijk. Toen deze zogenaamde "pandemie" begon was er een besmettingshaard in Lombardije. Er was daar geloof ik 1 Nederlander die terugkwam uit Lombardije en die was natuurlijk besmet. Maar ik, die al 2 jaar niet gevaccineerd rondloopt nabij een stad die op een gegeven moment de meeste Covid gevallen had van heel Europa, ik ben nog steeds een gevaar? Ik heb het allang gehad. Het is gewoon de griep. En ik ben nu veel beter beschermd dan elke gevaccineerde. 13 keer zo goed volgens 1 studie. Degenen die 2 keer zijn gevaccineerd zijn zouden volgens sommige bronnen enkel nog minder dan 20% van hun eigen immuun systeem intact hebben. Nog een bootstershot erbij en je kan de rest van je leven aan de pillen (horse paste). HIHAHIHAHIHAHIHA

En de meesten van die 0.15 % waren boven de 70 en met vele andere onderliggende aandoeningen , dus ze zijn met Cojona overleden en niet aan , das een groot verschil .
Al degenen op dit forum die moord en brand schreeuwen om dit zogenaamde killervirus laten zig giga voor de gek houden , we worden gemanipuleerd van Rutte tot de telegraaf , nieuwsuur radio 538 tot aan matrix borden langs de snelweg en wit gespoten achterlijke teksten op het fietspad .
Afgelopen zondag nog in amsterdam geweest bij de grootste demonstratie tegen deze tirannie tot nu toe , meer dan 200 000 mensen kwamen erop af en de sfeer was super maar de verrotte media was er weer als de kippen bij om hun vergif te spuien
met leugens over het aantal deelnemers of de zogenaamde homohaat waar die d66 clown ons van betichtte .
Mensen worden steeds meer wakker vorig jaar nog amper 2000 in den haag en nu 100 maal zoveel .

Jan_Wandelaar
9 september 2021, 00:35
En de meesten ...
(...)
... en nu 100 maal zoveel .Vanwege de in bovenstaand bericht geëtaleerde onderschatting van dit virus is een locale uitbraak in november-2019 in het eerste kwartaal van 2020 een pandemie geworden.

Vanwege de in bovenstaand bericht geëtaleerde onderschatting van dit virus is er (veel) te laat ingegrepen, waardoor de verspreiding alleen nog met draconische maatregelen een (heel klein) beetje in de hand te houden was.

Maar blijf het vooral onderschatten, en we zitten voor eind november 2021 weer met draconische maatregelen.

Of laten we doen waar die '200.000' mensen in Amsterdam voor gedemonstreerd hebben. Echter, zodra de zorg overspoeld word door COVID-19 gevallen, en artsen moeten vanwege capaciteitsgebrek de keuze maken wie er sterft, dan word voor ieder onnodig sterfgeval één van die '200.000' demonstranten standrechtelijk geëxecuteerd op de Waalsdorpervlakte.

Deal???

J.W.

Nulnulzeseneenhalf
9 september 2021, 01:04
https://www.1limburg.nl/ggd-lage-vaccinatiegraad-geen-onwil-maar-gemakzucht?context=latestarticles

De GGD Zuid-Limburg weet uit gesprekken met op corona positief geteste mensen dat gemakzucht veelal de reden is dat ze zich niet laten vaccineren.
Een onderdeel van het bron- en contactonderzoek is de vraag waarom mensen zich niet hebben gevaccineerd.
Geen onwil
Uit die gesprekken blijkt dat er vaak geen sprake is van onwil. "Als een vaccinatielocatie niet dicht bij huis is, gaan mensen uit gemak geen prik halen", vertelt een woordvoerder van de GGD Zuid-Limburg. Bij jonge mensen merkt de GGD Zuid-Limburg dat er een 'ver van hun bed' houding is. "Ze zijn jong en worden niet ziek, en zien zodoende geen noodzaak zich te laten vaccineren."

pietpotent44
9 september 2021, 06:16
In India en Nepal lijken voor het eerst sinds begin 2020 weer behoorlijk wat griepgevallen gesignaleerd.
Het is daar nu al griepseizoen, in tegenstelling tot hier.
https://m.timesofindia.com/india/the-flu-wave-several-people-in-different-parts-of-india-are-currently-down-with-flu-like-symptoms/articleshow/85480930.cms

Dat is interessant. En het is natuurlijk de grote vraag hoe zich dat verder ontwikkelt, en of ook bij ons in West Europa de griep (en mogelijk andere virussen, waaronder het RS virus) terugkeert komend najaar / winter (griep vrijwel weg sinds maart 2020, zeer lage aantallen griep gevallen).

Want mocht dat zo zijn, dan zou dat weleens flink kunnen helpen tegen corona, een nieuwe Influenza variant kan dan corona verdringen als dominant seizoensvirus (of in een later seizoen).
Voorlopig is het hier helaas nog steeds corona / Delta variant wat de klok slaat.

Ander saillant detail is dat de vorige laatste 4 pandemieen van afgelopen 100 jaar steeds binnen ongeveer 2 jaar klaar waren (zonder vaccins). Ook Sars I, maar dat was geen pandemie.
Het zijn natuurlijk allemaal geen keiharde wetten of garanties, maar blijft toch interessant, omdat we nu zon 1,5 jaar onderweg zijn in deze pandemie, en we waarschijnlijk met de Deltavariant wel op het hoogtepunt zitten en het ergste hebben gehad. Wereldwijd (gemiddeld) daalt in het aantal besmettingen en aantal doden.
De natuur zou ons weleens een handje kunnen helpen. Ben zeer benieuwd wat er komend najaar en winter gaat gebeuren.

WANDELAAR5
9 september 2021, 08:26
Hoe kan de griep met een R waarde van 1,5 dominant worden over Corona met een R waarde van circa 8?

The numbers don’t add up…

Misschien als er nog stevig door gevaccineerd wordt? En nog veel meer mensen Covid krijgen. Dan hebben we een kans.

pietpotent44
9 september 2021, 08:47
Hoe kan de griep met een R waarde van 1,5 dominant worden over Corona met een R waarde van circa 8?

The numbers don’t add up…

Misschien als er nog stevig door gevaccineerd wordt? En nog veel meer mensen Covid krijgen. Dan hebben we een kans.

Die corona besmettelijkheid van een variant is geen constante, maar wordt kleiner in de loop van de tijd.
De huidige R-factor (nu met Delta variant) is in Nederland overigens 0,98. Voor wat het waard is. Ik hecht weinig waarde aan die R-factor. Vaccinatie gaat dat niet oplossen. Het kwartje moet gewoon net goed vallen. Zoals nu mogelijk in India gebeurt (die overigens een lage vaccinatiegraad hebben).

Freddy_K
9 september 2021, 08:58
Sinds wanneer valt het beledigen en bedreigen van andere forumleden onder "vrijheid van meningsuiting"?

bedreig ik iemand? Ik word zelf ook continu beledigd. En ik kom met feiten. Julie komen enkel met leugens. En ik kan niet anders dan jullie volslagen mesjokke domme idioten noemen want er zijn geen andere woorden voor om deze idioten hier te beschrijven.

en .... ik hoop toch voor jullie dat het paardenmiddel in pil vorm komt want leden van het Ijsberenforum dienen het anaal in te brengen. Nou weet ik dat er een hoop bij zijn die maar al te graag middels een grote spuit rectaal laten aanbrengen.

https://www.youtube.com/watch?v=FfltveeeHhQ

Mijn God er zijn zoveel hier die hun verstand zijn verloren (kleine correctie: je kan je verstand natuurlijk niet verliezen als je nooit enig verstand hebt gehad). Hoe is het toch mogelijk? Zijn jullie soms allemaal 100% afhankelijk van de overheid voor je inkomen? Al die volslagen mesjokke idioten willen nog steeds iedereen vaccineren terwijl het oorspronkelijk virus allang weg is. Nu heb je enkel varianten waarvoor dit "vaccin" helemaal niet werkt. Maar toch gaan ze maar door met deze onzin.

Freddy_K
9 september 2021, 09:37
Er is dus geen (publiek beschikbaar) bewijs dat er een vliegtuig tegen het Pentagon is gevlogen. Echter, dat telt niet als bewijs dat er GEEN vliegtuig tegen het Pentagon aan is gevlogen.

Dat is nu net het kenmerkende van wappies: het ontbreken van bewijs telt voor wappies als bewijs van precies het omgekeerde. Overheid en wetenschap geven NIET toe dat 5G bedoeld is om de nano-technologie in zogenaamde 'corona-vaccins' te activeren, dus is voor wappies daarmee het bewijs geleverd dat 5G bedoeld is om via nano-technologie controle te krijgen over de 'vrije' wil van mensen.
J.W.

ja jullie vinden altijd wel weer "argumenten". Er stonden 80++ cameras. Ik zou zeggen laat ze allemaal zien en neem alle twijfel weg. Maar niet jij. Jij ziet de zin er wel van in om het "geheim" te houden. 911 is gedaan door dezelfde club die nu achter covid zit.

Alle sukkels hier maken zich zo druk over de volgende golf: MAAR JULLIE ZIJN TOCH ALLEMAAL GEVACCINEERD? Schijnt dat 85% van Nederland is gevaccineerd. Ongelooflijk. Deaf dumb and blind. Nou als 85% is gevaccineerd en de ziekenhuizen liggen straks allemaal weer vol dan zijn dat dus merendeels GEVACCINEERDEN. Zoals ik al heb laten zien wat gaat gebeuren. Al die krankzinnigen hier willen de niet-gevaccineerden de schuld in de schoenen schuiven maar JULLIE hebben zelf de VARIANTEN gecreëerd. Ik heb dat laten zien in meerdere video's uit de mond van meerdere virologen. En het is ook logisch dat dit gebeurd. Dus jullie, degenen die zijn gevaccineerd, hebben de varianten gecreëerd en vervolgens zijn jullie niet meer beschermd tegen die varianten. Het oorspronkelijk virus is allang weg en alles was weer allang normaal geweest als jullie niet zo dom waren geweest om deze criminelen als brave sukkels te volgen. Laat de niet-gevaccineerden met rust. De niet-gevaccineerden zijn allemaal al ziek geweest en zijn allemaal al immuun. In tegenstelling tot jullie. Jullie gaan straks lekker aan de paardenspuit. Het middel Ivermectine dat ze willen verbieden. Nu komt Pfizer dus met min of meer dezelfde pillen. En die mogen natuurlijk wel. Of moeten misschien wel om jullie sukkels in leven te houden:

Brad Clitt
9 september 2021, 09:44
Al die volslagen mesjokke idioten willen nog steeds iedereen vaccineren terwijl het oorspronkelijk virus allang weg is. Nu heb je enkel varianten waarvoor dit "vaccin" helemaal niet werkt. Maar toch gaan ze maar door met deze onzin.

Dit is inderdaad iets om over na te denken, waarom is er in de tussentijd geen vaccin 2.0 op de markt gekomen. Als je ziet hoe snel ze een vaccin hadden voor het oorspronkelijke virus, dan zou het toch een koud kunstje moeten zijn om het aan te passen. Dat meen ik zelfs van de fabrikanten zélf gehoord te hebben. Dit vaccin werkt overigens wel nog redelijk goed tegen de nieuwe varianten, waarschijnlijk loont het de moeite dan niet. Alles draait namelijk om het geld, ook en vooral in de medische wereld. Ik wacht de dingen gewoon af, ik kan me dat permitteren.

Freddy_K
9 september 2021, 10:02
Dit is inderdaad iets om over na te denken, waarom is er in de tussentijd geen vaccin 2.0 op de markt gekomen. Als je ziet hoe snel ze een vaccin hadden voor het oorspronkelijke virus, dan zou het toch een koud kunstje moeten zijn om het aan te passen. Dat meen ik zelfs van de fabrikanten zélf gehoord te hebben. Dit vaccin werkt overigens wel nog redelijk goed tegen de nieuwe varianten, waarschijnlijk loont het de moeite dan niet. Alles draait namelijk om het geld, ook en vooral in de medische wereld. Ik wacht de dingen gewoon af, ik kan me dat permitteren.

ja ik heb laatst 3 videos geplaatst hoe dat zit met die varianten. Ze hebben gewaarschuwd om niet te vaccineren tijdens een "pandemie" (oftewel de griep). Juist dan creëer je gevaarlijke varianten. Normaliter wordt een virus juist minder gevaarlijk met de tijd.

https://www.youtube.com/watch?v=bAtg85QEKGk&t=715s
https://odysee.com/@QuantumRhinoQ:c/Bombshell--Nobel-Prize-Winner-Dr.-Luc-Montagnier-Reveals-that-Covid-Vaccine-is-'Creating-Variants':2

maar het doel was natuurlijk om juist een grote crisis te veroorzaken. We zijn gewoon in de steek gelaten door al die "medici", eigenlijk zijn we in de steek gelaten door alle mensen op belangrijke posities in de politiek, gezondheidszorg, justitie etc. Iedereen volgt blind het advies van een stel criminelen bij de WHO, WEF, UN etc. En die mensen gaan maar door. Zelfs nu 85% beschermd zou moeten zijn (in Nederland) gaan ze maar door de niet-gevaccineerden te beschuldigen. WIJ ZIJN AL IMMUUN. Elke niet gevaccineerde is al beschermd. Wij zijn in deze afgelopen 2 jaar al geïnfecteerd geweest. Laat de niet-gevaccineerde met rust. Maar die apen hier op dit forum kan je gewoon niet overtuigen. Ik had ook zo'n kennis van de studie. Cum Laude afgestudeerd en Cum Laude gepromoveerd en laat hem bewijs zien van 911 waar hij moet toegeven dat ik toch een punt heb. Maar dan verwerpt hij het toch weer want als het waar zou zijn zou het zijn wereldbeeld toch wat in de war schudden. Maar als ze dan komen met "nieuws" dat die Skripal was vergiftigd in een park in Londen en ze beschuldigen Putin zonder enig bewijs dan gelooft hij het meteen. Dat soort lieden zitten hier voor het merendeel.

Brad Clitt
9 september 2021, 10:51
Ik vertrouw gewoon op mijn immuunsysteem dat me al minimaal 2 keer niet in de steek heeft gelaten en op mijn gezonde boerenverstand. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar ik heb mijn gerede bedenkingen bij dit alles. Wil niet zeggen dat ik ontken dat dit virus voor sommige groepen gevaarlijk kan zijn, dat geloof ik best.

WANDELAAR5
9 september 2021, 12:08
Die corona besmettelijkheid van een variant is geen constante, maar wordt kleiner in de loop van de tijd.
De huidige R-factor (nu met Delta variant) is in Nederland overigens 0,98. Voor wat het waard is. Ik hecht weinig waarde aan die R-factor. Vaccinatie gaat dat niet oplossen. Het kwartje moet gewoon net goed vallen. Zoals nu mogelijk in India gebeurt (die overigens een lage vaccinatiegraad hebben).
Het gaat natuurlijk over de R0 waarde, niet de actuele R waarde. Die actuele R waarde is een kunstmatige achteruitkijkspiegel. Helemaal met je eens dat je daar weinig waarde aan kunt hechten.

R0 geeft aan hoeveel mensen je besmet als er verder geen maatregelen zijn. En die R0 is voor Corona helaas gestegen van 2 naar 3 (alfa) naar 8 (delta). En voor griep is die R0 ongeveer 1,5.

WANDELAAR5
9 september 2021, 12:12
Ik vertrouw gewoon op mijn immuunsysteem dat me al minimaal 2 keer niet in de steek heeft gelaten en op mijn gezonde boerenverstand. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar ik heb mijn gerede bedenkingen bij dit alles. Wil niet zeggen dat ik ontken dat dit virus voor sommige groepen gevaarlijk kan zijn, dat geloof ik best.

Maar dat is nu net het probleem Brad. Veel van de ongevaccineerden op de ICs dachten net zo. Je kunt helaas niet voorspellen of het bij jou overwaait zonder ernstige ziekte, of dat jij tot de ongelukkigen behoort waar het helemaal mis gaat. De grootste kans is dat het goed gaat en dat hoop ik ook voor je! Maar ja bij honderden mensen die nu op de IC/in het ziekenhuis liggen is het niet goed gegaan.

Nostredamus
9 september 2021, 12:15
Volgens Freddy_K 200.00 demonstranten dan hadden ze volgens de politie 9 hoog moeten staan op de dam. Politie komt met tellingen tot maximaal 25000, waarschijnlijker is 16000.

Brad Clitt
9 september 2021, 12:20
Dus mocht ik voor de 3e (of misschien wel 4e) keer covid-19 krijgen, dan zou het opeens wel mis kunnen lopen? Tja, die gok neem ik dan, maar de 2e (en 3e?) keer merkte ik steeds minder en de eerste keer stelde al niet veel voor. Een vaccin is voor mij eigenlijk meer van hetzelfde, natuurlijke afweer heb ik al. En zeker nu het vaccin al achterhaald is.

WANDELAAR5
9 september 2021, 12:29
@Freddy_K ik heb weer hartelijk moeten lachen om je bijdragen. Vooral dat vaccineren nieuwe varianten in de hand zou werken. Het is net andersom. Hoe minder mensen ziek zijn, hoe kleiner de kans dat ergens in een lijf een nieuwe nog slechtere variant ontstaat.
En dat vliegtuig dat in het Pentagon vloog is gewoon gevonden. Er zijn meerdere getuigen die het hebben zien gebeuren, vluchtnummer is bekend, bemanning, passagiers en kapers zijn geïdentificeerd, nabestaanden in rouw, flight tracker data zijn consistent. Maar ja jij wilt alleen een complot zien en schuift alle bewijs aan de kant. Ik hoop dat je ooit in een betere geestelijke gezondheid raakt, maar tot die tijd: blijf mij vooral vermaken met je dagelijkse portie flauwekul en liefst nog wat verder gezocht dan je nu al doet! Blijf ook vooral jouw fora met goede reputatie bezoeken voordat de CIA die offline haalt!

WANDELAAR5
9 september 2021, 12:32
Dus mocht ik voor de 3e (of misschien wel 4e) keer covid-19 krijgen, dan zou het wel opeens mis kunnen lopen? Tja, die gok neem ik dan, maar de 2e (en 3e?) keer merkte ik steeds minder en de eerste keer stelde al niet veel voor. Een vaccin is voor mij eigenlijk meer van hetzelfde, natuurlijke afweer heb ik al. En zeker nu het vaccin al achterhaald is.

OK, ik wist niet dat je al 2 keer Covid had met weinig problemen. Dat maakt je keuze wel veel begrijpelijker! Dan heb je waarschijnlijk al een goede immuniteit en geen Long Covid!

Brad Clitt
9 september 2021, 12:40
Na beide keren was ik na 1 week al weer aan het werk. Kon eigenlijk nog eerder, maar ja volgens de regels toch minimaal 7 dagen wachten na de eerste klachten.
Gelukkig ook geen langdurige klachten en van de normale griep (ruim 5 jaar geleden) was ik zieker. Ik hou me wel zoveel als mogelijk aan de basisregels (van 1,5 meter maak ik 15 meter ;)), wat ik jammer genoeg niet van iedereen kan zeggen op mijn werk (en waar ik het ook met 100% zekerheid heb gevangen). Maar ben nu al bijna 8 maanden klachtenvrij op een dagje zwaar gevoel in m'n kop na (daarom misschien 3e keer, heb me niet laten testen).

wervelwind
9 september 2021, 13:34
bedreig ik iemand? Ik word zelf ook continu beledigd.

Mij heb je bedreigd hier. Helaas hebben de admins jouw dreigbericht snel verwijderd dus bewijzen kan ik het niet meer.

Als je beledigd denkt te worden dan is jouw standaard reactie dat je gaat dreigen. Ik ken jouw soort. Niks mee te beginnen want elke vorm van beschaving ontbreekt.

Freddy_K
9 september 2021, 14:22
Dus mocht ik voor de 3e (of misschien wel 4e) keer covid-19 krijgen, dan zou het opeens wel mis kunnen lopen? Tja, die gok neem ik dan, maar de 2e (en 3e?) keer merkte ik steeds minder en de eerste keer stelde al niet veel voor. Een vaccin is voor mij eigenlijk meer van hetzelfde, natuurlijke afweer heb ik al. En zeker nu het vaccin al achterhaald is.

ik had al eerder gemeld dat het de China plandemie zich eerst manifesteerde in Lombardije. Althans dat is het verhaal. Er zat 1 Hollander daar, een paar dagen dacht ik. Was die geïnfecteerd? Natuurlijk. Het is zo'n enorm agressief virus, echt enorm besmettelijk, je hoeft enkel even in een bepaald land te zijn en je hebt het te pakken.

Maar wij ongevaccineerden, wij lopen al 2 jaar rond in het dichtstbevolkte deel van Europa en wij zouden dan nog niet zijn geïnfecteerd? Tuurlijk hebben wij het al gehad. En omdat wij het al hebben gehad zijn wij nu goed beschermd tegen de delta variant, of welke variant dan ook. 13 keer beter als die pipos zoals WANDELAAR5. Die WANDELAAR5 schuift de 3 video's die ik toon zomaar aan de kant. Daar leggen 3 virologen uit dat vaccineren tijdens een pandemie varianten veroorzaken. Hij denkt het beter te weten. Als Montagnier het uitlegt dan is het natuurlijk allemaal weer onzin. Nou ik zal de mannen persoonlijk aanschrijven om mij het bewijs te sturen dat dit de afgelopen 50 jaar is onderwezen aan studenten virologie. Textbook knowledge hebben ze het over dus ik neem aan dat het dan ook in de textboeken staat. Kijken of dat genie WANDELAAR5 dan nog steeds voet bij stuk houd. Maar die scheve smoelen brigade is wel hardnekkig dus het maakt vaak niet uit met hoeveel bewijs je komt. Maar zij weten je wel te vertellen dat die ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden. Alsof ze daar op de vloer zelf rondlopen. Beter zouden ze zeggen: "in mijn Staatsmedia blaadje waarin ik heilig geloof staat dat enkel ongevaccineerden in het ziekenhuis belanden". Omgekeerde is natuurlijk waar.

En wervelwind. Het lijkt me sterk dat ik iemand heb bedreigd. Misschien vat je zware beledigingen op als bedreiging omdat je dan een beetje moet janken. Een man met de intellectuele capaciteiten als die van jou moet daar toch tegen kunnen. En nu schrijf je ook nog eens dat je mijn soort kent dus je bent naast een bioloog ook nog eens een psycholoog een echt zwaargewicht.

Al die gevaccineerden die willen koste wat kost dat wij ook worden gevaccineerd. Ondanks dat al is bewezen dat de delta variant die gevaccineerde sukkels 13 keer zo snel in het ziekenhuis doen belanden. En dan lopen ze ook nog eens rond met een scheve smoel. Ze willen natuurlijk dat wij ook met een scheve smoel moeten rondlopen hahaha HIHAHIHA https://www.youtube.com/watch?v=gtQLIU4ze0g

Jan_Wandelaar
9 september 2021, 14:28
... maar de 2e (en 3e?) keer ... 2e/3e keer was geen COVID, want na 1x besmet te zijn ben je zo ongelofelijk immuun dat je zelfs in pure corona kunt gaan zwemmen zonder opnieuw besmet te raken. Ten minste: dat begrijp ik uit de berichten van sommigen hier...

J.W.

Freddy_K
9 september 2021, 15:20
@Freddy_K ik heb weer hartelijk moeten lachen om je bijdragen. Vooral dat vaccineren nieuwe varianten in de hand zou werken. Het is net andersom. Hoe minder mensen ziek zijn, hoe kleiner de kans dat ergens in een lijf een nieuwe nog slechtere variant ontstaat.

dat is niet waar. Althans niet waar volgens de virologen die ik al heb gegeven via de 3 links naar videos.

Ome Geert heeft ook weer net een nieuw artikel uit: https://www.geertvandenbossche.org/post/the-last-post?postId=a334d6f2-5c37-40fa-8ae5-a637a4593b38

een paar quotes hieruit:

4) Direct: As mass vaccination causes enhanced immune pressure on viral infectiousness and thereby enables vaccine-resistant variants to reproduce more effectively in the population

8) Unvaccinated healthy people do not exert selective immune pressure and will, therefore, not provide more infectious immune escape variants with a competitive advantage

.... This particularly applies to politicians. The vast majority of them are not only scientifically illiterate but they are typically also unable or unwilling to work in a mid- or long-term perspective. Because they have no understanding whatsoever of the evolutionary dynamics of this pandemic, they simply do not understand that the rise in cases of disease currently observed in a number of European countries as well as in the US is due to enhanced circulation of more infectious variants that enjoy exceptional training as mass vaccination only increases the immune pressure exerted by the overall population. Their simplistic reasoning make them conclude that vaccinating the unvaccinated (i.e., younger age groups and children) is going to solve the problem, whereas each and every independent (!) knowledgeable expert understands that this is only going to further raise the population-level immune pressure on viral infectiousness and, therefore, promote the adaptation of additional mutations that will eventually enable full neutralization escape of circulating, highly infectious variants (Vanden Bossche, June 2021).

Magic-G
9 september 2021, 16:04
Of laten we doen waar die '200.000' mensen in Amsterdam voor gedemonstreerd hebben. Echter, zodra de zorg overspoeld word door COVID-19 gevallen, en artsen moeten vanwege capaciteitsgebrek de keuze maken wie er sterft, dan word voor ieder onnodig sterfgeval één van die '200.000' demonstranten standrechtelijk geëxecuteerd op de Waalsdorpervlakte.

Deal???

J.W.

Dit lijkt me een goede deal ”mits” we als tegenprestatie bij de eerste de beste gevaccineerde die op de IC beland en komt te overlijden aan COVID-19 Jan_Wandelaar als voorvechter en vurig prediker van “het vaccin” op de Dam publieke opknopen .

DeaL ????

Freddy_K
9 september 2021, 16:25
Dit lijkt me een goede deal ”mits” we als tegenprestatie bij de eerste de beste gevaccineerde die op de IC beland en komt te overlijden aan COVID-19 Jan_Wandelaar als voorvechter en vurig prediker van “het vaccin” op de Dam publieke opknopen .

DeaL ????

de Staatsmedia hier in België voert de druk op. Weer een arts die zit te janken om verplichte vaccinatie. Ondanks het feit dat enkel gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Als we straks Jan_Wandelaar en WANDELAAR5 niet meer ingelogd zien dan kunnen we er wel vanuit gaan dat ze op de IC liggen. Natuurlijk geregistreerd als ONgevaccineerd.

Het is gelukkig nog niet zo erg als Australië. Mijn god ik dacht dat daar wat kerels rondliepen. Die laten zich gewoon opsluiten door van die domme bitches:

dit is echt een enge: https://twitter.com/LozzaFox/status/1435880844716019715?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1435880844716019715%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.infowars.com%2F

tja als je ze teveel vrijheid geeft dan krijg je dat. Dan sluiten ze je voorgoed op. New World Order, slip of the tongue. En daar gaat het allemaal om. De transitie naar de andere zijde, de great reset, zoek het maar op WANDELAAR5 de WEF post zelf de videos, het is geen conspiracy (nou wel een conspiracy maar geen conspiracy theory). Daarom printen ze nu ook geld als nooit tevoren. Ze hoeven het nooit terug te betalen als de boel straks ineens op slot gaat. Dat gaan ze doen middels de Cyber Pandemic.

Zeus1
9 september 2021, 16:30
de Staatsmedia hier in België voert de druk op. Weer een arts die zit te janken om verplichte vaccinatie. Ondanks het feit dat enkel gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Als we straks Jan_Wandelaar en WANDELAAR5 niet meer ingelogd zien dan kunnen we er wel vanuit gaan dat ze op de IC liggen. Natuurlijk geregistreerd als ONgevaccineerd.

Het is gelukkig nog niet zo erg als Australië. Mijn god ik dacht dat daar wat kerels rondliepen. Die laten zich gewoon opsluiten door van die domme bitches:

dit is echt een enge: https://twitter.com/LozzaFox/status/1435880844716019715?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1435880844716019715%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.infowars.com%2F

tja als je ze teveel vrijheid geeft dan krijg je dat. Dan sluiten ze je voorgoed op. New World Order, slip of the tongue. En daar gaat het allemaal om. De transitie naar de andere zijde, de great reset, zoek het maar op WANDELAAR5 de WEF post zelf de videos, het is geen conspiracy (nou wel een conspiracy maar geen conspiracy theory). Daarom printen ze nu ook geld als nooit tevoren. Ze hoeven het nooit terug te betalen als de boel straks ineens op slot gaat. Dat gaan ze doen middels de Cyber Pandemic.

Deze quote is reden genoeg om dit Topic voorgoed te sluiten dacht ik zo, zelden zoveel onzin cq lariekoek gelezen.

Freddy_K
9 september 2021, 16:35
Deze quote is reden genoeg om dit Topic voorgoed te sluiten dacht ik zo, zelden zoveel onzin cq lariekoek gelezen.

volgens mij bestaat jou vocabulaire uit 15 woorden en "lariekoek" staat bovenaan

Jan_Wandelaar
9 september 2021, 16:37
... het is geen conspiracy ...Als jij er weet van hebt is iets per definitie geen conspiracy meer, tenzij je zelf tot de samenzweerders behoort.

J.W.

Freddy_K
9 september 2021, 16:44
Als jij er weet van hebt is iets per definitie geen conspiracy meer, tenzij je zelf tot de samenzweerders behoort.

J.W.

als ik jou bijdragen lees moet ik altijd denken aan Mieke Telkamp: https://www.youtube.com/watch?v=Sq_jmrbh40Y

Zeus1
9 september 2021, 16:44
volgens mij bestaat jou vocabulaire uit 15 woorden en "lariekoek" staat bovenaan

Nu weet ik ook waarvoor K achter Freddy voor staat: KOLDER :wink2:
Het is trouwens jouw vocabulaire maar dat staat blijkbaar niet in het jouwe :lostit:

Freddy_K
9 september 2021, 16:52
Nu weet ik ook waarvoor K achter Freddy voor staat: KOLDER :wink2:
Het is trouwens jouw vocabulaire maar dat staat blijkbaar niet in het jouwe :lostit:

nou heb je toch een keer gelijk. Maar als je in discussie wil over het feit dat ze nu oneindig geld printen en jij dat onzin noemt, dan ga ik dat graag aan.

Eddy_V
9 september 2021, 16:52
Het topic hoeft niet gesloten te worden, veel te leuk.
Maar Freddy moet wel uitkijken dat hij zich buiten op straat niet net zo krankzinnig gaat gedragen als hier op het forum.
Krijg dat beeld van hem maar niet van m’n netvlies :
https://m.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4

They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa!

Freddy_K
9 september 2021, 17:00
Het topic hoeft niet gesloten te worden, veel te leuk.
Maar Freddy moet wel uitkijken dat hij zich buiten op straat niet net zo krankzinnig gaat gedragen als hier op het forum.
Krijg dat beeld van hem maar niet van m’n netvlies :
https://m.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4

They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa!

ja dat is het enige wat je kan. Waarom schrijf jij niet eens een keertje een stukje over Geert vandenBossche en waarom mijn verwijzingen naar hem onzin zijn. Kun je dat? Of kun je alleen maar net doen alsof je ver boven mij staat

WANDELAAR5
9 september 2021, 17:03

Heb je nu nog niet door dat ik betaald krijg om stiekem campagne te voeren zodat de wereld klaar wordt gestoomd voor de New World Order? Ondertussen heb ik het echte vaccin gehad, niet dat Pfizer spul voor de sukkels, zodat ik en mijn vrienden van de NWO zowel dat virus als die inferieure vaccins overleven! En wij hebben de goudvoorraden onder controle zodat we niet afhankelijk zijn van al dat girale geld wat we nu via de centrale banken creëren!

Freddy_K
9 september 2021, 17:04
Heb je nu nog niet door dat ik betaald krijg om stiekem campagne te voeren zodat de wereld klaar wordt gestoomd voor de New World Order?

het zou me niet verbazen. Maar ik heb jou niet verder onderzocht .... nog

noglangnietuitgewandeld
9 september 2021, 17:07
Ondertussen heb ik het echte vaccin gehad, niet dat Pfizer spul voor de sukkels, zodat ik en mijn vrienden van de NWO zowel dat virus als die inferieure vaccins overleven!

Ah je bent een van de eersten met Anticov21.

Magic-G
9 september 2021, 17:25
zodat ik en mijn vrienden van de NWO

Zomaar een quote van W5 …….

Nou ken ik die beste man totaaaaaal niet in persoon (is ook niet gewenst) maar als je dit soort teksten leest weet je eigenlijk precies hoe iemand in elkaar steekt .
Dit is overigens niet de 1e keer , zijn teksten zijn doorspekt van soortgelijke teksten.
Nu vraag hij zich telkens hardop af of PP44 , Freddy_K of mijn persoon “ik” wel serieus te nemen zijn.
Terwijl de vraag “hoe serieus kun je W5 eigenlijk nemen” meer op z’n plaats zou zijn …….

Ps. Bovenstaande is geen oordeel , enkel een constatering…..

Eddy_V
9 september 2021, 17:51
Zomaar een quote van W5 …….

Nou ken ik die beste man totaaaaaal niet in persoon (is ook niet gewenst) maar als je dit soort teksten leest weet je eigenlijk precies hoe iemand in elkaar steekt .

Ps. Bovenstaande is geen oordeel , enkel een constatering…..
Jaaaa W5 heeft wel gevoel voor humor, iets wat van enkele anderen hier niet gezegd kan worden.
Dat heb je goed geconstateerd

pietpotent44
9 september 2021, 18:15

Proficiat. Je bent 7 tot 24 keer zo goed beschermd tegen corona dan een gevaccineerde. Als het minder dan een half jaar geleden is, zou ik een Genezen verklaring vragen (wat overigens ook al idioot is, omdat inmiddels bekend is dat je tenminste 12 maanden beschermd bent, en mogelijk nog langer) Geeft je ook toegang tot zaken waarvoor je anders moet testen.

Brad Clitt
9 september 2021, 18:21
Als het minder dan een half jaar geleden is, zou ik een Genezen verklaring vragen.

Nee, ik was één van de early adopters. ;) De laatste (mij bekende) kennismaking was midden januari met waarschijnlijk de Britse variant, dus al bijna 8 maanden geleden. Misschien klopt het wel wat je zegt, ik neem aan dat ik de delta variant inmiddels ook heb ontmoet maar ik heb er niks van gemerkt. Heb overigens geen corona-app, wel twee thuistesten van Pipo ontvangen.

Picasso 1
9 september 2021, 18:22
Zijn jullie soms allemaal 100% afhankelijk van de overheid voor je inkomen?

Ja, al het geld komt daar vandaan.

pietpotent44
9 september 2021, 18:22

Toch is dat niet helemaal onzin. Door vaccinaties worden minder mensen besmet en ziek van bepaalde varianten waar het vaccin goed tegen beschermt. Maar als er een mutatie komt waar het vaccin niet (goed) tegen beschermt, zal die variant dominant worden. En dat wil je nou juist niet.

Natuurlijk is het ook waar dat minder infecties door vaccinatie leidt tot minder mutaties onder die gevaccineerden.

Maar het is niet zo zwart wit dat we per se het beste af zijn door maar zoveel mogelijk mensen te vaccineren.

Bij bacterien heb je een soortgelijk fenomeen, namelijk als je te vaak antibiotica gebruikt, blijven er bacterien over die resistent zijn tegen die antibiotica.

Natuurlijke immuniteit beschermt het beste en zorgt onder jonge gezonde mensen niet voor enorm veel ziekenhuisopnames. Daarom beter gericht vaccineren voor de groepen die er het meeste baat bij hebben. En de rest natuurlijke immuniteit laten opdoen.

Freddy_K
9 september 2021, 18:30
goed nieuws jongens. Nou ja of het goed nieuws is weet ik niet gezien de meesten hier graag de verpleegster rectaal een paardenspuit zien aanbrengen. Je weet wel, Ivermectin dat ze hebben verboden maar nu dat Pfizer het verkoopt nu mag het weer.

Maar het schijnt dat die 2 pillen per dag die jullie binnenkort MOETEN slikken oraal zijn: https://citizenfreepress.com/wp-content/uploads/2021/09/ivermectin.png

Hebben jullie toch een voorkeur voor rectale pillen of een rectale spuit, dan graag hier contact opnemen: https://www.pfizer.com/contact

veel plezier ermee jongens

Picasso 1
9 september 2021, 18:34
Proficiat. Je bent 7 tot 24 keer zo goed beschermd tegen corona dan een gevaccineerde.

Wat maakt die volgens jou betere bescherming uit wanneer iemand de besmetting/ziekte prima doorstaat. Waar het om gaat is of iemand de ziekte overleeft of niet ernstig ziek van wordt bij de eerste besmmetting, en om dat risico sterk te reduceren zijn er vaccinaties.
Je maakt dus een compleet zinloze vergelijking. De juiste vergelijking is het risico op sterfte of ernstige ziekte dat niet eerder besmette ongevaccineerden lopen in vergelijking met gevaccineerden.

pietpotent44
9 september 2021, 18:43
Wat maakt die volgens jou betere bescherming uit wanneer iemand de besmetting/ziekte prima doorstaat

Omdat je dan langer beschermd bent dan met een vaccin, je een bredere immuunresponse krijgt dan met een vaccin, en dat die immuniteit waarschijnlijk ook beter beschermt tegen toekomstige varianten (een vaccin is slechts gebaseerd op 1 bepaald spike eiwit).

Waar het om gaat is of iemand de ziekte overleeft of niet ernstig ziek van wordt bij de eerste besmmetting, en om dat risico sterk te reduceren zijn er vaccinaties.

Ja, maar dat geldt voor ouderen en kwetsbaren. Die hebben mogelijk baat bij een vaccin. Geen jonge gezonde mensen. Sterfte beneden de 70 jaar is laag. Beneden de 50 sterft er zelfs bijna niemand.

Je maakt dus een compleet zinloze vergelijking. De juiste vergelijking is het risico op sterfte of ernstige ziekte dat niet eerder besmette ongevaccineerden lopen in vergelijking met gevaccineerden.
Ok, de kans dat een ongevaccineerde 50 minner na infectie op de IC belandt is 0,01%. De kans dat ie sterft is bijna 0. De kans dat een ongevaccineerde 70 minner na infectie sterft is 0,05%.

CLUBSPORT
9 september 2021, 18:44
Volgens Freddy_K 200.00 demonstranten dan hadden ze volgens de politie 9 hoog moeten staan op de dam. Politie komt met tellingen tot maximaal 25000, waarschijnlijker is 16000.

Kijk : hier hebben we dus iemand die zogenaamd heeft nagedacht , nee dus als je wat verder had gekeken dan je neus lang is dan had je kunnen weten dat er een lange mars dwars door het centrum van amsterdam is gelopen dus ze hoefden niet allemaal tergelijk op de dam te staan .
Ik was er zelf bij en het aantal was enorm 200 000 is echt geen overdreven schatting .

CLUBSPORT
9 september 2021, 18:48
goed nieuws jongens. Nou ja of het goed nieuws is weet ik niet gezien de meesten hier graag de verpleegster rectaal een paardenspuit zien aanbrengen. Je weet wel, Ivermectin dat ze hebben verboden maar nu dat Pfizer het verkoopt nu mag het weer.

Maar het schijnt dat die 2 pillen per dag die jullie binnenkort MOETEN slikken oraal zijn: https://citizenfreepress.com/wp-content/uploads/2021/09/ivermectin.png

Hebben jullie toch een voorkeur voor rectale pillen of een rectale spuit, dan graag hier contact opnemen: https://www.pfizer.com/contact

veel plezier ermee jongens

Over pfizer gesproken , het blijkt dat de grote baas van Reuters ( je weet wel dat persbureau dat alle media van nep nieuws voorziet ) ook in de raad van bestuur van Pfizer zit :bibber_2: het is 1 grote corrupte kliek .

Freddy_K
9 september 2021, 18:54
Over pfizer gesproken , het blijkt dat de grote baas van Reuters ( je weet wel dat persbureau dat alle media van nep nieuws voorziet ) ook in de raad van bestuur van Pfizer zit :bibber_2: het is 1 grote corrupte kliek .

hahaha ja It's A BIG Club & You Ain't In It! (George Carlin)

moet je die CEO van Pfizer zien:

https://www.youtube.com/watch?v=CD8tKbE7duA

zie je zijn nek bewegen? Zou die zelf dan toch ook dat Vaccin hebben genomen? Of is het een Alien die probeert te ontsnappen hahahah HIHAHIHAHIHA

Meme Moo
9 september 2021, 18:58
…..HIHAHIHAHIHA

Aan welk dier doet dit kenmerkende lachje van Freddy me toch telkens denken?
Zonder het dier in kwestie te willen beledigen, natuurlijk! :biggrin:

Freddy_K
9 september 2021, 19:10
Aan welk dier doet dit kenmerkende lachje van Freddy me toch telkens denken?
Zonder het dier in kwestie te willen beledigen, natuurlijk! :biggrin:

momoo, je hebt deze video toch wel gezien? https://freeworldnews.tv/watch?id=613572afc093a709e4d92a1c

kijk in ieder geval tot 60 seconden. Dat precies jij dat weer allemaal is ontgaan. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen waarom mijn medemens dingen niet zien. Ze zijn gewoon zeg maar 10000x dommer

Jack-de-Wipper
9 september 2021, 19:20
Maar het schijnt dat die 2 pillen per dag die jullie binnenkort MOETEN slikken oraal zijn: https://citizenfreepress.com/wp-cont...ivermectin.png

Wij moeten helemaal niets beste Freddy. Wie zegt eigenlijk dat we binnenkort aan de pillen moeten? Jouw rare wappie doorgedraaide mediabronnetjes?
Ik zie of hoor hierover helemaal niets in de normale media.
Ik denk dat de enige die binnenkort wel aan de pillen moet Freddy zelf is en wel aan de tranquilizers.
Als ze je opsluiten in het gesticht want daar hoor je ondertussen wel thuis.
Busje komt zo Freddy. Zo komen je eerdaags ophalen. :wink2:
En dan zien of horen we nooit meer wat over je:biggrin:

Freddy_K
9 september 2021, 19:31
Wij moeten helemaal niets beste Freddy. Wie zegt eigenlijk dat we binnenkort aan de pillen moeten? Jouw rare wappie doorgedraaide mediabronnetjes?
Ik zie of hoor hierover helemaal niets in de normale media.
Ik denk dat de enige die binnenkort wel aan de pillen moet Freddy zelf is en wel aan de tranquilizers.
Als ze je opsluiten in het gesticht want daar hoor je ondertussen wel thuis.
Busje komt zo Freddy. Zo komen je eerdaags ophalen. :wink2:
En dan zien of horen we nooit meer wat over je:biggrin:

you must be kidding me.

zoek toch eerst eens "Pfizer Covid Pill"

https://www.zerohedge.com/covid-19/pfizer-doses-first-patient-phase-23-trial-covid-therapeutic

https://twitter.com/AlbertBourla/status/1433024869168558081?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1433024869168558081%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.zerohedge.com%2Fcovid-19%2Fpfizer-doses-first-patient-phase-23-trial-covid-therapeutic

https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2021-09/First_Participant_Dosed_in_Phase_2_3.pdf?xngrygl6i _kDXWrJtM7ixP65qQ6ZXOK0

twice a day keeps covid away HIHAHIHAHIHAHIHA

https://twitter.com/The_Real_Fly/status/1433296718372671488?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1433296718372671488%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.zerohedge.com%2Fcovid-19%2Fpfizer-doses-first-patient-phase-23-trial-covid-therapeutic

The_Real_Fly
@The_Real_Fly
·
2 sep.
Pfizer Is Now Developing A Twice-Per-Day COVID Pill That Must Be Taken Alongside Vaccines

Pfizer is so confident the pill will be approved and likely mandated that it has started production before the end of clinical trials

HIHAHIHAHIJA

Freddy_K
9 september 2021, 20:04
dus Fauci lijkt langzaam aan de haak. https://www.youtube.com/watch?v=SLdVw74uyos&t=0s

ze hebben het gewoon laten ontsnappen

https://www.zerohedge.com/political/watch-rand-paul-calls-five-years-jail-fauci-lying-congress

deket
9 september 2021, 20:17
Ondertussen luiden spoedartsen de alarmbel
De intensieve worden overspoeld door zij die geen vaccinaties wilden in België.
Niet te hopen voor de nonbelievers hier dat ze hetzelfde lot moeten ondergaan. Bovendien begrijp ik ze niet. Er zijn harde onmiskenbare feiten. De wetenschap liegt niet

rob45
9 september 2021, 20:51
Ondertussen luiden spoedartsen de alarmbel
De intensieve worden overspoeld door zij die geen vaccinaties wilden in België.
Niet te hopen voor de nonbelievers hier dat ze hetzelfde lot moeten ondergaan. Bovendien begrijp ik ze niet. Er zijn harde onmiskenbare feiten. De wetenschap liegt niet

Het coronavirus ook niet, er zullen veel nonbelievers zijn die komende tijd ten onder zullen gaan of ernstig ziek zullen worden.
Vooral de wappies die van de toren roepen dat ze sterk zijn en niet ziek zullen worden.
Laten we zeggen, een correctie van de natuur...

Player
9 september 2021, 21:51
Minister Vandenbroucke: “Mensen die zich niet laten vaccineren, mag je absoluut vrijheden ontzeggen”

Dit wordt het debat van de komende maanden. Een land als België - een zakdoek groot - kan maar zo sterk uit de Coronacrisis komen als zijn zwakste schakel, in deze Brussel. Dus niet-gevaccineerden moeten zich maar om de haverklap laten testen en de kost daarvan dragen. De gevaccineerden laten gijzelen door deze minderheid is niet acceptabel. IC-bedden stromen weer langzaam vol (maar nu quasi alleen met niet-gevaccineerden), capaciteit moet worden gereserveerd voor COVID en andere zorgverlening moet worden uitgesteld. En dan is er het zorgpersoneel dat weermaals door deze miserie moet...

https://www.hln.be/binnenland/minister-vandenbroucke-mensen-die-zich-niet-laten-vaccineren-mag-je-absoluut-vrijheden-ontzeggen~a66abe3b/

Badslippers
9 september 2021, 22:12
Kijk : hier hebben we dus iemand die zogenaamd heeft nagedacht , nee dus als je wat verder had gekeken dan je neus lang is dan had je kunnen weten dat er een lange mars dwars door het centrum van amsterdam is gelopen dus ze hoefden niet allemaal tergelijk op de dam te staan .
Ik was er zelf bij en het aantal was enorm 200 000 is echt geen overdreven schatting .

Even een link naar de nep-nieuws media van Freddy_K en co.
https://factchecknederland.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9MF7X9-1

Natuurlijk volkomen onbetrouwbaar nieuws en niet serieus te nemen.

Dan zag ik nog dat er toch iets is misgegaan met de op natuurlijk wijze opgebouwde imuniteit van Freddy_K.

https://www.gannett-cdn.com/-mm-/8f4a76ec1e5d3fb809e55c92ce689356d47091f5/c=0-0-2018-1140/local/-/media/2017/10/20/USATODAY/USATODAY/636440930811243917-XXX-D-FREDDY-MOV-1808935.JPG

Magic-G
9 september 2021, 22:14
Jaaaa W5 heeft wel gevoel voor humor, iets wat van enkele anderen hier niet gezegd kan worden.
Dat heb je goed geconstateerd

Ja mister meeloper , jouw gevoel voor humor is alom bekend … de enige die er om kan lachen is Eddy_V

Jan_Wandelaar
9 september 2021, 22:22
Minister Vandenbroucke: “Mensen die zich niet laten vaccineren, mag je absoluut vrijheden ontzeggen”Een zeer belangrijk basisprincipe van de democratische rechtstaat is dat iedereen voor de wet GELIJK is, met dezelfde rechten en plichten. Wat Vandenbroucke voorstelt staat daar lijnrecht tegenover. Wanneer een dergelijk (wets)voorstel aangenomen word door het parlement dan houdt een land dus op een democratische rechtstaat te zijn.

... kan maar zo sterk uit de Coronacrisis komen als zijn zwakste schakel.Geen vrijheden zonder verantwoordelijkheid. We hebben met z'n allen dus slechts de hoeveelheid vrijheid als waar de 'zwakste schakels' de verantwoordelijkheid voor kunnen (willen???) dragen. Zodra 'goede burgers' meer vrijheden/rechten krijgen dan gaan we dezelfde kant op als China, inclusief privacy-schendende technologie om in de gaten te houden wie de 'goede burgers' en wie de 'slechte burgers' zijn. Corona-Check Apps zijn de eerste stap op dat hellend vlak....

J.W.

Jan_Wandelaar
9 september 2021, 22:25
Dan zag ik nog dat er toch iets is misgegaan met de op natuurlijk wijze opgebouwde imuniteit van Freddy_K.Welnee, gewoon vergeten z'n handschoen uit te doen toen hij jeuk had aan z'n gezicht.

J.W.

Player
9 september 2021, 22:30
Dat is het hem net J.W., iedereen is gelijk en kan dezelfde dingen doen zoals op cafë, naar een concert, naar de fitness etc maar wie kiest voor geen vaccin (ook een vrijheid) moet zich eerst laten testen. En daar is geen app voor nodig, een attest volstaat. Helemaal geen Big Brother toestanden. En wees maar zeker dat dit eraan komt na of tijdens de 4de golf. We blijven niet de zorgsector belasten, de economie dichtgooien etc.

CLUBSPORT
9 september 2021, 23:24
Even een link naar de nep-nieuws media van Freddy_K en co.
https://factchecknederland.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9MF7X9-1

Natuurlijk volkomen onbetrouwbaar nieuws en niet serieus te nemen.

Nogmaals ik was er zelf bij , jij niet of wel soms ? ik had een uur op een terras kunnen zitten en dan was de stoet nog niet voorbij maar goed ga vooral af op deze site waar je de link van gaf
Opvallend is wel van die zogenaamde factcheck site dat alle beweringen 100% in het voordeel uitvallen voor de officiële media en staatspropaganda versie alleen dat gegeven al is verdacht en statistisch gezien
onmogelijk , zullen er valse claims tussen zitten ? zeker maar geen 100 % opvallend is ook dat alleen anti vaccin en anti covid berichten onder de loep worden genomen en elke keer vallen de resultaten
in het voordeel uit van de pro vaccin en pro maatregelen kant .
Waarom worden er geen factchecks gedaan over de vele valse claims van de media zoals de valse reportage van nieuwsuur nog pas geleden over kerkrade waarin we een in scene gezette take zien van een huisarts die
zogenaamd achter haar bureau een covid overledene doorgeeft aan een instantie en dat terwijl we duidelijk zien dat haar pc uit is en en ook op haar bureau geen dossier te zien is over wat dan ook .
De reportage word zo gebracht alsof de cameraman zo spontaan binnenloopt terwijl zij net aan de telefoon zit te praten over de zogenaamde covid overledene .
Zo dom vind de media ons nou . en jij trapt erin .

CLUBSPORT
9 september 2021, 23:39
Het coronavirus ook niet, er zullen veel nonbelievers zijn die komende tijd ten onder zullen gaan of ernstig ziek zullen worden.
Vooral de wappies die van de toren roepen dat ze sterk zijn en niet ziek zullen worden.
Laten we zeggen, een correctie van de natuur...

Hoe dom kun je zijn , alle maatregelen hebben juist tot gevolg dat je weerstand word verlaagd , mondkapjes belemmeren je ademhaling terwijl je tergelijkertijd je uitgeademde giftigheid weer opnieuw inademd
tergelijkertijd zijn virusdeeltjes 5000 keer zo klein als de gaatjes in je mondkap .
constant je handen wassen met die zooi maakt je steriel en dus kwetsbaarder voor bacterieen van buitenaf .
Afstand houden is ook zinloos omdat je juist weerstand opbouwd door in aanraking te komen met een verscheidenheid aan verkoudheidsvirussen .
De natuurlijke weg van weerstand opbouwen is de meest betrouwbare , het werkt al duizenden jaren zo en een kunstmatig chemisch gefabriceerd spuitje lijkt mij een verre van betrouwbare oplossing
en lijkt nu al averechts te werken want ineens hebben we het nu om de paar maanden nodig .

Jan_Wandelaar
10 september 2021, 00:22
De natuurlijke weg van weerstand opbouwen is de meest betrouwbare , het werkt al duizenden jaren zo ...Klopt, en de natuur is zo ingericht dat het ook wel eens NIET werkt, waardoor er een diersoort uitsterft, wat weer de ruimte geeft aan een andere diersoort om tot wasdom te komen.

... en een kunstmatig ... Iedere medische ingreep is kunstmatig, dus eigenlijk worden we allemaal kunstmatig in leven gehouden. Tenzij je nog nooit bij een dokter bent geweest natuurlijk....

J.W.

Willem2
10 september 2021, 01:02
de Staatsmedia hier in België voert de druk op. Weer een arts die zit te janken om verplichte vaccinatie. Ondanks het feit dat enkel gevaccineerden in het ziekenhuis belanden.

90% zijn ongevaccineerden die in het ziekenhuis belanden en ernstig ziek worden. De rest is meestal oudere gevaccineerden waarbij de vaccinatie niet goed werkt vanwege ouderdom of ziektes.

Eddy_V
10 september 2021, 01:14
90% zijn ongevaccineerden die in het ziekenhuis belanden en ernstig ziek worden. De rest is meestal oudere gevaccineerden waarbij de vaccinatie niet goed werkt vanwege ouderdom of ziektes.
En dat geloof jij? Freddy en Magic zijn er geweest en hebben niemand gezien, allemaal fake news van die opnames
En als je het echt wil zien dan regel ik wel een rondleiding bij de heilige Laurentius
:hammer:

bertje600
10 september 2021, 08:55
En dat geloof jij? Freddy en Magic zijn er geweest en hebben niemand gezien, allemaal fake news van die opnames
En als je het echt wil zien dan regel ik wel een rondleiding bij de heilige Laurentius

Met een rondleiding bij de heilige Laurentius heb je de status van ontbinding al bereikt.
Dan ontmoet je deze heilige in de hemel, als je daar wel wordt toegelaten zonder vaccinatie.

Freddy_K
10 september 2021, 09:06

Het zijn allemaal leugens. Het kan gewoon niet. Zoals ik al zei, iedere ONgevaccineerde is al besmet geweest. Het virus wat nu rondgaat, is de delta variant. Voor dat virus is de kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis komt 13 keer zo groot, zie ( https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1 ). Dus ze liegen gewoon. Die Deket beweerd dat die "de wetenschap" hoog heeft zitten. Ach jullie kijken enkel in je Staatsmedia blaadjes en nemen aan dat daar de waarheid in staat. Het zijn allemaal leugens. Ik kan er gewoon niet bij, bij al die domheid. Het zijn hier over het algemeen mensen die 3 keer zijn gezakt voor de kleuterschool en niet zijn toegelaten tot de lagere school. Ze kunnen kon geen enkele zin schrijven maar ze weten wel te vertellen dat de ongevaccineerden de economie op slot houden. Of ze jullie waanzin wel of niet gaan doordrijven, de gevolgen van jullie domheid gaan jullie allemaal ondergaan.

Van jou Willem2 had ik toch meer verwacht. Dat ook jij je ook laat meeslepen in deze grote leugen had ik niet verwacht. Die 90% komt gewoon uit de Staatsmedia. Dat betekend niet dat dit ook waar is. Het virus waar dat "vaccin" voor is gemaakt bestaat helemaal niet eens meer. Het is nu de delta variant. Maar toch gaan ze maar door met die vaccinatie onzin. Je kan die apen hier gewoon niet overtuigen. Ze hebben een plaat voor hun kop. Het enige wat ze willen is dat iedereen wordt gevaccineerd gebaseerd op leugens. Het enige wat ze geloven is wat in de Staatsmedia staat.

En wat ik al zei, het griepseizoen begint nu. Ze gaan ons, de ONgevaccineerden, weer de schuld geven maar de gevacinneerden komen in het ziekenhuis. Ze zullen er weer over liegen maar op een gegeven moment wordt het wel ongeloofwaardig als 85% al is gevaccineerd. Waar halen ze die ONgevaccineerden nog vandaan?

Ziekenhuizen vrezen griepgolf: "Gaan een erg onzekere winter tegemoet"
https://www.ad.nl/binnenland/ziekenhuizen-vrezen-griepgolf-gaan-een-erg-onzekere-winter-tegemoet~aabd1911/

wat ze er niet bij vertellen is dat de gevaccineerden niet meer zijn beschermd tegen de griep. Dat "vaccin" overruled jullie eigen immuunsysteem.
https://www.youtube.com/watch?v=bAtg85QEKGk&t=25m

WANDELAAR5
10 september 2021, 09:47
“Jullie waanzin” “jullie domheid” Whoehahaha!

Ik ken persoonlijk verpleegkundigen die het verhaal bevestigen dat 80-90% ongevaccineerden zijn die worden opgenomen.
De vaccins gebruiken juist ons immuunsysteem om anti stoffen te maken. Ze zetten ons immuunsysteem aan het werk.

Willem2
10 september 2021, 13:40
Van jou Willem2 had ik toch meer verwacht. Dat ook jij je ook laat meeslepen in deze grote leugen had ik niet verwacht. Die 90% komt gewoon uit de Staatsmedia. Dat betekend niet dat dit ook waar is.

De staatsmedia in Duitsland sprak vandaag van 95%. Maar Freddy_K ik heb ook een omgeving waarin mensen werken in de gezondheidszorg en die bevestigen deze tendens.

Willem2
10 september 2021, 14:04
BioNTech maakt vaccin voor 5- tot 11-jarigen

Mogelijk kunnen halverwege volgende maand al kinderen onder de 12 jaar worden gevaccineerd tegen corona, zegt een van de oprichters van het Duitse BioNTech tegen Der Spiegel. Özlem Türeci zegt dat het bedrijf over een paar weken resultaten presenteert van onderzoek onder 5- tot 11-jarigen. Daarna worden de gezondheidsautoriteiten gevraagd om goedkeuring van het vaccin van Pfizer/BioNTech.

"We zijn al bezig met de productie", zegt Türeci. Het is hetzelfde vaccin als volwassenen krijgen, maar de doses zijn kleiner.

Er loopt ook een onderzoek van het bedrijf naar het vaccineren van kinderen vanaf 6 maanden. Die resultaten worden tegen het eind van het jaar verwacht.
.... https://nos.nl/liveblog/2397236-biontech-ontwikkelt-vaccin-voor-kinderen-vanaf-5-jaar-theater-wil-coronaregel-negeren

Willem2
10 september 2021, 14:07
Ziekenhuizen vrezen griepgolf
Ziekenhuizen maken zich zorgen over een griepuitbraak komende winter, meldt het AD. Vanwege de coronamaatregelen hebben veel minder mensen afgelopen jaar griep gehad en daardoor is de weerstand afgenomen. In de winter was er slechts een handvol officiële griepgevallen.

"Zou de afstand die wij nu van elkaar nemen, influenza remmen? Of zou het feit dat wij al ruim anderhalf jaar afstand nemen van elkaar, zorgen dat ons immuunsysteem juist zwakker is geworden en influenza meer kans heeft?", zegt een woordvoerder van het Admiraal de Ruyterziekenhuis in Goes tegen de krant. Ziekenhuizen vrezen dat de druk op de zorg oploopt omdat personeel ook druk is met coronapatiënten en uitgestelde zorg.

"Ook los van corona is het altijd al drukker in de winter. Maar als de combinatie van griep en corona tegenvalt, kan het lastig worden", zegt longarts Leon van den Toorn.
.... https://nos.nl/liveblog/2397236-biontech-ontwikkelt-vaccin-voor-kinderen-vanaf-5-jaar-theater-wil-coronaregel-negeren

Ieder jaar halen pp44 en Freddy_K wel een griepprik want die zijn veel beter gecontroleerd en zijn goed voor je natuurlijke weerstand :rolleyes:

Willem2
10 september 2021, 15:23
De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke overweegt een coronapas in Vlaanderen in te voeren. Zo'n coronapas - die nodig zou zijn om toegang te krijgen tot cafés, restaurants, fitnesszalen en discotheken - zou de vaccinatiegraad in gebieden waar deze nog te laag is op kunnen krikken.

,,De verantwoordelijkheid ligt nu bij de gewestregeringen. Ik denk dat een coronapas een goed instrument is", zegt Vandenbroucke na de Belgische ministerraad.
.... https://www.ad.nl/binnenland/live-de-jonge-versoepelingen-onzeker-stijging-coronapatienten-in-ziekenhuizen~a52a4287/

Badslippers
10 september 2021, 16:55
Nogmaals ik was er zelf bij , jij niet of wel soms ? ik had een uur op een terras kunnen zitten en dan was de stoet nog niet voorbij maar goed ga vooral af op deze site waar je de link van gaf
Deze oude stoplap was te verwachten. Voorspelbaarheid kan de viruswaanzinnige zeker niet ontzegd worden! Maar gelukkig heeft Onze Lieve Heer zelfs de Virusontkenner c.q. viruswaanzinnige ook met een vrije wil gezegend en daar mag jij in alle vrijheid gebruik van maken. Dat die vrije wil zich uit in een nimmer aflatende stroom van infantiele geblaat is het voorrecht van de dwazen. Nog een voorrecht van de dwaas is lachen om de gebreken van de wijze. Dus laat mij nou gewoon in het opgediste nieuws (al dan niet nep) van de staatsmedia trappen zodat jij aan het lachen kunt blijven.

Om antwoord te geven op je vraag, JA ik was er NIET bij. Zo was ik ook niet bij de interland wedstrijd Nederland - Turkije. Toch las ik in de staatsmedia dat de wedstrijd Nederland - Turkije in 6 - 1 eindigde. Misschien zat jij die wedstrijd op het terras te bekijken en dan zou de uitslag volgens jou 1 - 6 zijn geweest. Dus als jij op het terras 200.000 demonstranten heb geteld zeg ik: "Prima, van harte gefeliciteerd." Ik heb daar vrede mee. Of was tellen niet nodig en was louter je aanwezigheid op dat terras voldoende om tot de slotsom te komen dat er > 200.000 demonstranten waren?

Hoe dom kun je zijn
Inderdaad, van sommige mensen is de domheid oneindig. Vooral als er geschreven wordt:

ALLE maatregelen hebben juist tot gevolg dat je weerstand word verlaagd

I rest my case.

Magic-G
10 september 2021, 17:16

Hahahahaha dit is pas humor van onze dementerende stand-up komediant Eddy_V…

Ga jij nou maar gewoon met je strandbal spelen , want dat is wat een dementerende oude man doet . Lekker weer dingen doen die je leuk vond voor- en tijdens je kleuterschool periode ipv je tegen zaken aan te bemoeien die jouw “ver” héééééél ver Boven je pet gaan .

klaasdirk
10 september 2021, 17:33
In week 34 (23 tot en met 29 augustus) overleden naar schatting bijna 2 900 mensen. Dat zijn er ongeveer 200 meer dan verwacht voor deze periode. Het RIVM registreerde 36 overleden COVID-19-patiënten in week 34. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
Dus 36 van de 2.900 overleden mensen aan COVID-19, dat is een ruime 1,2% van de overleden mensen. Het overgrote deel van de mensen overleed (98,8%) aan een andere oorzaak.
Je kan beter bang zijn om aan een andere oorzaak te komen overlijden dan aan COVID-19!

35730

Zoals in de grafiek te zien de oversterfte in de leeftijdscategorie <65 jaar gedurende de gehele coronapandemie vrijwel nihil geweest. De geregistreerde coronadoden in deze leeftijdscategorie zijn dus mét corona overleden i.p.v. aan corona. Deze mensen waren anders ook wel overleden (misschien iets later).
Hieruit is af te leiden dat het vaccineren van mensen jonger dan 65 jaar (behalve de zwakkere) niet nodig is gebleken.

Born: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/35/in-augustus-opnieuw-oversterfte

Magic-G
10 september 2021, 17:37
Leer jij nu eerst maar eens het woord strandbal goed te spellen voordat je Eddy_V de maat neemt :wink2: maar dat zal ongetwijfeld boven jouw petje gaan.

Ik heb er even een goede zin van gemaakt voor je .

Leer eerst maar eens een goede zin te schrijven voordat je andere de maat neemt over een spelfout of een letter te weinig of te veel . Over boven je pet gesproken ……

Jackless
10 september 2021, 17:40
:wink2: Ik snap niet dat de GGD geen vaccinatiebussen inzet bij dergelijke demonstraties. Een grotere doelgroep kunnen ze niet bereiken. :biggrin:

Magic-G
10 september 2021, 18:14
:wink2: Ik snap niet dat de GGD geen vaccinatiebussen inzet bij dergelijke demonstraties. Een grotere doelgroep kunnen ze niet bereiken. :biggrin:

Hahahahaha ja , waarom niet ……… ?

Ik begin langzamerhand het donkerbruine vermoeden te krijgen dat er bij toedienen van “ het vaccin “ een totaal onverwachte bijwerking optreedt.
Namelijk , het aantasten van de midden- en denkhersenen .
Hadden we al Jan_Wandelaar en Wandelaar5 die kort na het toedienen van de injecties totale waanzin uitsloegen , voegen Eddy_V en Zeus zich daar naadloos bij. Nu wordt dit illustere 4tal uitgebreid met Jackless die de vraag van het Jaar stelt.
Waarom worden er geen vaccinatiebussen ingezet bij een antivaccinatie demonstratie ( nou Jackless mss. wel om te voorkomen dat ze op de kop in een Amsterdamse gracht belanden) .
En las ik net nog een bericht van “Badslippers” toch een alom gerespecteerd forumlid die zich ook begint uit te laten op een wijze waarvan je , je af kunt vragen zit het allemaal nog wel lekker daar boven …….

Maar goed we houden de verdere ontwikkelingen nauwlettend in de gaten ……. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Zeus1
10 september 2021, 18:21
Ik pleit er voor dat niet-gevaccineerde dodo’s in een verplichte Lockdown moeten, opsluiten die mafkezen :wink2:

Jack42
10 september 2021, 18:41
Och MG heeft moed bijeen verzameld en komt na een week weer ff schreeuwen op het forum.
Geweldige bijdragen lever je!! Applaus!! :freu:

Picasso 1
10 september 2021, 19:09
Het zijn allemaal leugens. Het kan gewoon niet. Zoals ik al zei, iedere ONgevaccineerde is al besmet geweest. Het virus wat nu rondgaat, is de delta variant. Voor dat virus is de kans dat een gevaccineerde in het ziekenhuis komt 13 keer zo groot, zie ( https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1 ). Dus ze liegen gewoon.

Er vanuit gaande dat IEDERE ongevaccineerde al besmet is geweest, zoals je stelt, lijkt het je niet logisch dat dan ook IEDERE gevaccineerde al besmet is geweest dan wel reeds met het virus in aanraking is geweest?

Magic-G
10 september 2021, 20:05
Och MG heeft moed bijeen verzameld en komt na een week weer ff schreeuwen op het forum.
Geweldige bijdragen lever je!! Applaus!! :freu:

Ik pleit er voor dat niet-gevaccineerde dodo’s in een verplichte Lockdown moeten, opsluiten die mafkezen :wink2:

Heerlijk zulke reacties waar de frustratie vanaf druipt , dat is ook humor……

klaasdirk
10 september 2021, 20:12
https://1.bp.blogspot.com/-6PxUC7taQRo/YTudllNVBxI/AAAAAAAAAYU/o0Mr4D7nHMEkYmfQOi-x3pzlQWlCPqyXgCLcBGAsYHQ/s1300/overledenen-per-week-naa.png

Voor de duidelijkheid de grafiek nu iets groter, officiële cijfers van het CBS.
In de leeftijdscategorie <65 jaar is er gedurende hele corona-pandamie niet of nauwelijks sprake geweest van oversterfte.
Alleen ouderen en personen met onderliggend lijden (of een combinatie) zijn kwetsbaar gebleken voor het coronavirus.

bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/35/in-augustus-opnieuw-oversterfte

Jackless
10 september 2021, 20:45
( nou Jackless mss. wel om te voorkomen dat ze op de kop in een Amsterdamse gracht belanden)

:eek: Kijk dat is nu een bijwerking van je niet willen vaccineren:cool:

Magic-G
10 september 2021, 21:36
:eek: Kijk dat is nu een bijwerking van je niet willen vaccineren:cool:

Mnhhhh , en wat is nu de bijwerking precies ?

Eddy_V
10 september 2021, 23:23
Hahahahaha dit is pas humor van onze dementerende stand-up komediant Eddy_V…

Ga jij nou maar gewoon met je strandbal spelen

Kom je laat thuis na een dag van hard werken, scroll je een beetje door het forum en dan zie je de sympathieke bijdrage van M-G!
Dank voor het compliment en de erkenning, wordt zeer gewaardeerd.

Strandballen waren dit jaar wat lastig in te zetten, Corona maatregelenen weet je nog ?
Nu heb ik wel een voorraadje over voor het seizoen 2022 maar het griepseizoen komt er aan.
Moet dus eerst de winter maar weer zien te overleven, wat op mijn leeftijd al een prestatie op zich is.

En m’n uitnodiging voor een rondleiding bij de heilige Laurentius staat ook voor jou hoor. Ook bij één van de andere Limburgse of Brabantse ziekenhuizen kan ik je wel introduceren, wellicht dat dan je ogen open gaan. Of zijn dan de opgenomen patiënten ingehuurde acteurs die in het complot zitten ? :hammer:

CLUBSPORT
11 september 2021, 00:29
Voorspelbaarheid kan de viruswaanzinnige zeker niet ontzegd worden! Maar gelukkig heeft Onze Lieve Heer zelfs de Virusontkenner c.q. viruswaanzinnige ook met een vrije wil gezegend en daar mag jij in alle vrijheid gebruik van maken. Nog een voorrecht van de dwaas is lachen om de gebreken van de wijze.

Inderdaad, van sommige mensen is de domheid oneindig. Vooral als er geschreven wordt:

I rest my case.

Met die term Wijze bedoel je vast en zeker oa jezelf , wat dat betreft begin ik jou karakter steeds meer te doorgronden , zelfingenomen , arrogant en neerbuigend , en tergelijkertijd door de mand vallen als een kinderachtig figuur
die stompzinnige termen als , virusontkenner en viruswaanzinnige nodig lijkt te hebben om zijn punt te maken .

Jij mag mij dwaas vinden , volgens mij getuige het juist van dwaasheid om alles wat de staat zegt maar klakkeloos en kritiekloos te accepteren en te verdedigen .
Ontelbare voorbeelden zijn er te noemen uit de geschiedenis die bewijzen dat een staat die teveel macht krijgt levensgevaarlijk is voor zijn bevolking , ik ben daar zeer alert op , blijkbaar is dat dwaas in jouw ogen .

Freddy_K
11 september 2021, 08:54
Er vanuit gaande dat IEDERE ongevaccineerde al besmet is geweest, zoals je stelt, lijkt het je niet logisch dat dan ook IEDERE gevaccineerde al besmet is geweest dan wel reeds met het virus in aanraking is geweest?

ja iedereen. Mijn punt is dat als dit virus echt zo agressief en besmettelijk is als ze beweren dan is iedereen er al mee in aanraking gekomen. Immers, je had een Hollander in Lombardije (je kan de berichten er nog op na lezen, Feb 2020), ik weet niet hoe lang hij daar was maar was er voor werk/zaken. En die was meteen besmet. Ongelooflijk agressief dat virus en vooral ook erg besmettelijk. Je zet je voet in een bepaald besmet gebied en je hebt het meteen te pakken. Dit is natuurlijk maar een theorie maar lijkt me toch niet onrealistisch. Een Hollander zet even zijn voet in besmet gebied en heeft het te pakken. Ik leef al 2 jaar door deze plandemic en woon zelfs dicht bij een stad die op een gegeven moment de meeste Covid gevallen had van heel Europa. Althans dat hebben ze ons wijs gemaakt.

Ik noemde dit omdat die studie waar ik naar verwees een vergelijking maakt tussen eerder besmette mensen en gevaccineerde mensen. Dus die gevaccineerde mensen zijn ook al eerder in aanraking gekomen met dat virus maar zijn daarna gevaccineerd. Dus het lijkt erop dat vaccineren niet bepaald goed voor je is.

Ik ben geen virus ontkenner. Ik geloof echt dat ik besmet ben geweest met iets in April van 2020. Ik had namelijk hoge koorts en kreeg gelijktijdig een uitslag op mijn been (dus ik had een aantal symptomen die beschreven werden voor deze ziekte), echter bij mij duurde het maar 1 dag. Maar 6 maanden daarna heb ik een bloedproef laten doen en toen kon ik niet bewijzen dat ik besmet ben geweest. Tuurlijk, want ze wilden me inspuiten met die rommel. Je kan die lui niet vertrouwen. Ze zullen mij nooit weer zien in een ziekenhuis tenzij ik mijn been breek.

Dus ik geloof dat de ziekte bestaat maar ik geloof ook dat het is gecreëerd door mensen (dat is nu toch wel duidelijk) en ze hebben het bewust op ons losgelaten. Maar dezelfde mensen die het hebben gecreëerd controleren de mainstream media en organisaties als WHO, UN, WEF, RIVM en willen ons allemaal inspuiten. Het is mij een raadsel dat sommige mensen het nog steeds niet doorzien. Voor jullie lijkt het nog steeds allemaal logisch. Ook al gaan ze steeds een stapje verder. Die paspoorten zouden er nooit komen, verplichte vaccinatie is onbespreekbaar, herd immunity is bereikt maar doet er ineens niet meer toe. Stapje voor stapje gaan ze verder en jullie hebben niks in de gaten. Overal censuur, ze liegen over alles, je hebt fact checkers geschreven door charlatans in opdracht van big tech. Het is voor mij moeilijk te geloven dat mensen niet kunnen zien wat er loos is of je bent echt gewoon HEEL dom.

Dus het is me wel duidelijk geworden dat er op dit forum mensen zijn die het allemaal doorzien (zwaar in de minderheid) en de meerderheid die deze apekool allemaal gelooft. Mensen die dit allemaal geloven zullen erin blijven geloven tot het bittere einde. Gaan die mensen straks ook maar weer lekker kijken naar de 911 memorial service (wat 1 grote farce is). Je ziet vandaag allemaal weer onzin verhalen in de bought en paid for media over 911. Dus ik trek me terug uit deze "discussie". Ik denk dat helemaal niks jullie ooit zal overtuigen. Als jullie straks bij bossen sterven aan de griep dan geloven jullie toch wat ze er in het AD over zeggen. Ze zullen de schuld weer bij anderen neerleggen of ze bedenken een nieuwe ziekte, jullie geloven het toch allemaal. Het zal me een zorg zijn zolang ze van mij afblijven. Ik weiger me te laten afslachten.

Magic-G
11 september 2021, 09:33
En m’n uitnodiging voor een rondleiding bij de heilige Laurentius staat ook voor jou hoor. Ook bij één van de andere Limburgse of Brabantse ziekenhuizen kan ik je wel introduceren, wellicht dat dan je ogen open gaan. Of zijn dan de opgenomen patiënten ingehuurde acteurs die in het complot zitten ? :hammer:

Het humoristische aan jouw reactie is dat je als zo vaak de plank volledig mis sla .
Ik voel me in het geheel niet aangesproken en heb ook geen uitnodiging of rondleiding van jou nodig om te weten wat de situatie is rondom COVID-19 in de samenleving en dus ook in de ziekenhuizen.

Het is nu voor de derde keer dat ik iemand uitdaag de/een tekst te voorschijn te toveren waarin ik zeg of aangeef dat alles een complot is of zou zijn . Maar op voorhand weet ik de uitkomst al , de vorige 2 die daarvoor uitgedaagd zijn is het ook niet gelukt iets te vinden , dus veel kans heb je niet.
Types zoals jij hebben altijd een ander nodig om te scoren , wordt ook wel “scoren over de rug van anderen” genoemd .

Succes met zoeken ……

Willem2
11 september 2021, 09:56
RIVM: 'Er is behoefte aan solidariteit'
.... https://nos.nl/artikel/2397342-rivm-er-is-behoefte-aan-solidariteit

Jackless
11 september 2021, 10:03
Mnhhhh , en wat is nu de bijwerking precies ?

:confused: Mijn uitleg. Je schrijft zelf dat de kans groot is dat de vaccinatie wagen in de gracht kunnen belanden. Bij normaal gedrag doet men dat niet. Dus ik zie zulk crimineel gedrag als een extreme uitlating van frustraties van protesterende niet-gevaccineerden en noem dat een 'bijwerking'.

En als je de emotions bij de tekst ook leest dan had je kunnen doorgronden dat die opmerking ook een kwinkslag is en geen serieus idee....Hoewel omgebouwde ME-vaccinatie busjes zou ook nog een mogelijkheid zijn.:biggrin:

Freddy_K
11 september 2021, 12:59

Dus eerst was er "herd immunity" bij 70%. Maar ze gaan maar door, ze zitten al bij 74% en 83% heeft de eerste prik. Ze willen toch iedereen injecteren. Waarom? Zogenaamd omdat de ongevaccineerden het virus verspreiden?? 1 grote leugen en dat is al bewezen. Dus waarom willen ze dan toch zo graag iedereen inspuiten met die rommel? De gevaccineerden zijn immers gevaccineerd en dus beschermd, toch? Oh nee, die vaccinatie die werkt niet dus de ONgevaccineerden zijn nog steeds een gevaar. Maar die gevaccineerden die zijn toch ook dragers van dat virus en die verspreiden het toch ook? Is het zelfs niet zo dat studies erop wijzen dat de gevaccineerden "super spreaders" zijn? Dus waarom willen ze nog steeds dat ik die spuit neem? Als ik die spuit neem dan ben ik 1) niet beschermd en 2) een super spreader van dat virus 3) ik creëer ook nog eens gevaarlijke varianten.

Het is allemaal volslagen onzinnig en onlogisch en ik zie dat soort figuren als van Dissel en van Ranst als criminelen. Ze weten donders goed dat het allemaal volkomen onzinnig en onlogisch is. Ze hebben eraan mee gewerkt mensen op te sluiten en te vermoorden en ons leven al 2 jaar lang te vergallen.

Van Ranst gaf al eerder aan dat hij zich zorgen maar over het komende griepseizoen dat wel eens zwaar zou kunnen gaan worden in zijn opinie. Nu waarschuwt dat vette stuk onbenul ook al voor een nieuwe pandemie https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_95091104 Ze willen je alvast klaar stomen voor het feit dat er binnenkort klappen gaan vallen onder de gevaccineerden. Kunnen ze de schuld alvast neerleggen bij 1) de griep en 2) bij een nieuwe pandemie. Dat we ons leven nog steeds laten vergallen door dit soort psychopaten is mij een raadsel.

Jan_Wandelaar
11 september 2021, 14:40
Ik denk dat helemaal niks jullie ooit zal overtuigen.Hoe kan dat nu? Het zijn hier toch allemaal goedgelovige sukkels en makke schapen? Fluitje van een cent toch om die te overtuigen?

Trouwens: wie zegt dat er geen complot bestaat dat als doel heeft om mensen te laten denken zoals jij denkt? Heb je dat al eens goed onderzocht? Alles wat jij hier schrijft heb je immers niet zelf verzonnen!!!

Dus ik trek me terug uit deze "discussie".Ik zie het:
Dus eerst was er ...
(...)
... is mij een raadsel.Duidelijk geen zelfbeheersing en controle over je eigen acties. Daarom maar goed dat de NWO de controle over wil nemen...

J.W.

Jan_Wandelaar
11 september 2021, 14:46
Het is nu voor de derde keer dat ik iemand uitdaag de/een tekst te voorschijn te toveren waarin ik zeg of aangeef dat alles een complot is of zou zijn.
(...)
... het is allemaal één groot complot!!!
(...)Bij deze dan...

J.W.

pietpotent44
11 september 2021, 14:53
39 mensen besmet bij 2G party in Duitse nachtclub in Munster

Van de ca. 380 gasten (van 20-25 jaar) op vrijdag 3 september die allemaal of gevaccineerd of hersteld waren van corona infectie, zijn er 39 besmet.
Het aantal loopt nog op, sommige nieuwsbronnen hebben het over 44 geinfecteerden (toch weer die magische 44).

Geeft opnieuw aan dat die 2G of 3G slechts schijnveiligheid is.
Ook bizar overigens dat je zelfs ook niet met een negatieve test naar binnen kon, maar dat terzijde.

https://www.tagesspiegel.de/politik/coronavirus-ausbruch-im-club-jetzt-schon-39-infizierte-nach-2g-party-in-muenster/27599532.html

hasta la pasta
11 september 2021, 15:32
39 mensen besmet bij 2G party in Duitse nachtclub in Munster

Geeft opnieuw aan dat die 2G of 3G slechts schijnveiligheid is.
https://www.tagesspiegel.de/politik/coronavirus-ausbruch-im-club-jetzt-schon-39-infizierte-nach-2g-party-in-muenster/27599532.html

Er is IMO al enige tijd consensus dat een besmetting niet te voorkomen is, ook als je geprikt bent; maar dat de kans op een ziekenhuisopname kleiner is als je het virus hebt opgelopen. Wat is nou de definitie van veiligheid? Ik snap er niets meer van drs PP44.

Jackless
11 september 2021, 16:02

Dat we ons leven nog steeds laten vergallen door dit soort psychopaten is mij een raadsel.

:confused: Dat is mij ook een raadsel. Ik lees ook de krant waarin staat precies vermeld hoe het met de dieren is gesteld Zo heb ik artikelen gelezen:

- Dat de Duitse saunaclubs niet gesloten waren vanwege COVID, maar om angst te zaaien dat het daar verspreid werd en ze failliet te laten gaan.
- DVP's schijnen superspreaders te zijn. Wij Ijsberen daarentegen niet.
- Alle info die we in het kader van COVID afgeven bij binnenkomst van een club wordt doorgegeven aan kerken en belastingdiensten.
- Protesten tegen COVID regels zijn georganiseerd door de staat om grotere onrust te voorkomen.
- Alle COVID-experts worden betaald door de farmaceutische industrie.
- COVID-wappies worden ook betaald door de farmaceutische industrie. Zonder tegenstem is hun product ongeloofwaardig.

Snaveltjes toe...

Freddy_K
11 september 2021, 16:08
die Hugo de Jonge zit weer te liegen: "9 op de 10 in ziekenhuis is niet gevaccineerd" .
https://www.ad.nl/binnenland/live-te-druk-bij-demonstratie-unmute-us-in-amsterdam-kom-hier-niet-naar-toe~a52a4287/

Hoe kan het dan dat het in andere landen anders is. Het zijn gewoon leugenaars. Ze kunnen je alles wijsmaken met die onzichtbare ziekte. In België precies dezelfde scam. Hoe kan het dat in Israël de cijfers heel anders zijn? Hier een video van een maand geleden: https://www.visiontimes.com/2021/08/08/israel-hospital-vaccinated.html Of is dat dan weer net fake nieuws. Moet ik dit eerst weer door jullie "fact checker" halen zodat het beetje waarheid wat nog te vinden is op het internet er ook wordt uitgefilterd? 9 op de 10 is niet gevaccineerd gaat tegen alle feiten in. Het is een leugen.

over censuur gesproken. Ik kan zelfs deze keurige tekst niet meer gepost krijgen op Youtube. Schandalig gewoon. Het is niet de eigenaar van de channel die het eruit filtert maar het is de AI software die het eruit haalt:

just enormous moves in the metals. Palladium went from 3000$ to 2100$, Rhodium from 30000$ to 15800$. Platinum also seems to be rolling over from 1350 to 950 currently. Very uncertain times with this plandemic going on. We are heading to a climax, the "Cyber Plandemic". They practiced this in July. Probably some fake attack like 911 but this time in Cyberspace. Or who knows they fake some solar storm event and shut everything down. When they start things back up you end up with a digital wallet and the cabal can decide how much is in it and on what you will or can spend it.

Freddy_K
11 september 2021, 16:15
:confused: Dat is mij ook een raadsel. Ik lees ook de krant waarin staat precies vermeld hoe het met de dieren is gesteld Zo heb ik artikelen gelezen:

- Dat de Duitse saunaclubs niet gesloten waren vanwege COVID, maar om angst te zaaien dat het daar verspreid werd en ze failliet te laten gaan.
- DVP's schijnen superspreaders te zijn. Wij Ijsberen daarentegen niet.
- Alle info die we in het kader van COVID afgeven bij binnenkomst van een club wordt doorgegeven aan kerken en belastingdiensten.
- Protesten tegen COVID regels zijn georganiseerd door de staat om grotere onrust te voorkomen.
- Alle COVID-experts worden betaald door de farmaceutische industrie.
- COVID-wappies worden ook betaald door de farmaceutische industrie. Zonder tegenstem is hun product ongeloofwaardig.

Snaveltjes toe...

lach jij maar jongen. Zodra jij je digital wallet hebt dan bepaalt de overheid hoe ver je mag rijden, hoeveel je mag tanken, wat je mag kopen. Kunnen ze binnenkort allemaal controleren. FKKs behoren dan tot een ver verleden.

hasta la pasta
11 september 2021, 16:45
FKKs behoren dan tot een ver verleden.

Kom jij nog wel eens in een FKK?