PDA

Volledige versie bekijken : Daten met asielzoeksters

Westermient
31 januari 2020, 20:35
Misschien is er iemand hier die er iets over weet: ieder jaar komen er tig duizend asielzoekers naar Nederland (Deels ook de oorzaak van de woningnood). Ik heb er verder niks mee, maar stel ze zijn jong, slank en minimaal voorzien van een D cup: dat verandert de zaak! ;)
Zouden er sites of apps zijn om met zulke dames in contact te komen?

Hebben leden daar ervaring mee?

(Of zouden ze maandelijks zoveel geld krijgen qua allerhande subsidies en/of uitkeringen dat ze überhaupt geen behoefte hebben om te daten?)

Piet Plezier
31 januari 2020, 20:37
je mag ze van mij hebben dat krapuul.
Bah bah

WANDELAAR5
31 januari 2020, 22:01
Die worden er onderweg door de mensenhandelaren al tussenuit gehaald en aan het werk gezet.

Ricardo Banana
1 februari 2020, 07:36
Veel asielzoekers komen wel binnen inderdaad, maar geen asielzoeksters. Dus alleen maar mannen en geen vrouwen.

schoolmeester
1 februari 2020, 07:43
Zie post 3.

Groet, schoolmeester.

Flipper
1 februari 2020, 10:30
ja besneden vrouwen met snorren en schaamhaar tot de buiknavel daar zitten we op te wachten.. NOT..

Westermient
1 februari 2020, 12:08
Veel asielzoekers komen wel binnen inderdaad, maar geen asielzoeksters. Dus alleen maar mannen en geen vrouwen.

Dan hebben we dus vooral de nadelen, maar niet de eventuele voordelen (Ik zie ook vooral groepen mannen uit afrika of het midden oosten rond scharrelen, ik dacht dat de vrouwen elders verbleven of misschien niet naar buiten mochten oid)