Volledige versie bekijken : Schoonmaakster komt in haar blootje kuisen bij je thuis: “Kijken mag, aankomen niet”
Piet Plezier
8 februari 2020, 18:38
Een Britse vrouw is een bedrijf gestart dat kuisvrouwen aanbiedt die komen schoonmaken in lingerie of volledig naakt.
Ze benadrukt dat ze écht komen kuisen en dat er geen s*ksuele handelingen mogen verwacht worden.
https://www.leeshetnu.nl/schoonmaakster-komt-in-haar-blootje-kuisen-bij-je-thuis-kijken-mag-aankomen-niet/
Westermient
9 februari 2020, 11:41
Veel media zullen aandacht schenken aan zo'n business plan vermoed ik, goed voor clicks en traffic op sites, maar heel weinig klanten denk ik zo....
Siberische tijger
9 februari 2020, 13:42
Seksuele handelingen mogen niet?
Dus ik mag niet vragen of ze in de slaapkamer wilt zuigen?
Poppalarge
9 februari 2020, 16:51
In de jaren 90 van de vorige eeuw werd deze service veelal door (internationale) "studentes" aangeboden in zowel NL als ver daarbuiten en is eigenlijk kort na de introductie een stille dood gestorven.
Als je dus maar lang genoeg wacht kan een gefaald en vergeten concept iemand op een lumineus idee brengen dat dan wederom ten uitvoer wordt gebracht.
Ben benieuwd of ze dit over een jaar nog steeds doet...
Sent from my Atari 4160STFM[emoji769] using Tapatalk